Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
válasz
CactuS #209508 üzenetére
Na igen! De idehaza, (és a legutóbbi nepperes videóban külföldön is) a legtöbb nepper a TK-s autóról semmit nem mond, de ha le is buktatod akkor ezt a szerencsétlen koccanást akarja eladni neked.
Ez megint olyan, hogy jobb békén hagyni az ilyen hibás autót. Max közeli ismerős vagy rokonnak lehet hinni ilyen esetben. Vagy nekik se -
rbalint88
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz
CactuS #209508 üzenetére
Mondjuk, ennek az is oka, hogy sok olyan hulladék fut, amit 2-3 autóból legóztak össze és eladták azzal a szöveggel, hogy csak a meki parkolóban tolatott rá valami gyökér és pukkant a lufi.
Qru: pontosan erre utaltam.
pedig abból is lehetne kanyarintani egy PR-sztorit, hogy beütött a szar és milyen úton sikerült rendezni a dolgot. -
-
macilaci78
nagyúr
válasz
CactuS #209456 üzenetére
Nem tudom, az első emeletes Suzuki volt, amiben ültem.
Elfér a fejem, de a rövidre vágott hajam éri a tetőkárpitot, nem sok a mozgástér.
A B5 Passat-ban mindkét tenyerem elfér a fejem és a tetőkárpit felett. Emelnék is az ülésmagasságon, ha nem zavarna a beszállásban, vagy a forgalomirányító lámpák figyelésében.De mindegy, letettünk az autóvásárlásról, üzemeltetjük tovább a Passatot, amíg ténylegesen szét nem esik/rohad, vagy ki nem tiltják az EUR3-as dízelt. Viszont valamikor rászánom magam és megnézek pár használtautó kereskedést, hogy képbe legyek a friss típusokkal. Előbb-utóbb kelleni fog egy elképzelés, merre tovább.
-
válasz
CactuS #209351 üzenetére
Ismerős is szeret körömmel kreatívkodni, hát vett kb 900 ft-ért négy ajtóvédőt kilincsekhez. No offence, de ennyi kis odafigyelést (v ajtóélvédő ajtóodaverésre) simán belefér a legtöbb autóhasználónak extra kiadásként
Vagy szalagot a küszöbre, hogy ne lerúgja a tűsarkúval (yarisban a küszöb is le volt rúgva, kilincs alatti rész is összekaristolva, a kezelőszervekről - bajuszkapcsolók meg úgy leolvadtak a feliratok, hogy sanszosan a sok kézkrém, kozmetikum áldásos hatásait láttuk)
engem nem zavart, a vevőt sem, de mondta apám az állapotra reagálva, hogy általában véve a "női tulaj" autói lelakottabb-kevésbé megvigyázott állapotúak.
-
FoLey-v
addikt
válasz
CactuS #209334 üzenetére
WTF. Basszus milyen árak vannak és amellett mekkora romokat árulnak.
Most már lassan elhiszem hogy 3 évvel ezelőtt 1,1 milláért jó vétel volt az autóm. Most én többért eltudnám passzolni,mert azóta több minden alkatrész lett kicserélve +extrázva is mellé,de hát mai világban romokat árulnak sok pénzért köszi nem kell.
szpeti40 Jó beteg árak vannak,de ha van olyan egy-két pötty rozsdafolt azért az még javítható ennyi baja legyen. A motor legyen jó meg néhai karc autón. Sajnos használtan hibátlan autót nem találni.
-
Dare2Live
félisten
válasz
CactuS #209033 üzenetére
Nem a hibrid-dízelre gondoltam only gamma/kappa vonalon ugatom a témát.
"Az érintett dízel-hibrid változat 100-as nagyságrendben van jelen és stabilan 60 százalék feletti meghibásodása van, 10k-30k alatti km futással. Ha időben elkapják, leállítják, akkor csak vezérlés javítás, ha nem akkor motorcsere megy. Tömegesen."
A régi 1.6 egész jó motor volt. Hogy sikerült így el****ni?
-
molnarpeter
nagyúr
-
bernel
tag
válasz
CactuS #188660 üzenetére
Ezt nem is néztem, de tényleg ötletes. A kereskedőnek nincs különösebb kockázata, mert kapja a bérleti díjat addig is, és ha a vásárló elautózott vele már 1-2 hetet, és mondjuk 5000/nap díjjal számolva kifizet ezért 35-60 ezer forintot, akkor ha nincs különösebb baj az autóval, akkor várhatóan nem fogja bebukni ezt a pénzt, és visszaadni az autót.
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #188629 üzenetére
Annyit ér, hogy felhívod az adott számot, hogy az autó volt-e ott, vagy neten megnézed, hogy létezik az a szerviz egyáltalán. Ezért szeretek inkább itthoni autókat nézni, ott legalább van jszp. Leginkább új autókat szeretek nézni
Amúgy a közép és hátsó dob cseréje óta kifejezetten tetszik az ibiza hangja, jutalmul kap egy könyöklőt is
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #188144 üzenetére
Ugyanezt tapasztaltam én is, kivéve az anyámat, az ő autója patika belül, de mondjuk körbe van törve
Van ismerős akinél eldobható kajásdobozok gyűltek, valahol csak a szervizek maradtak ki, sógornőm 5-6 autót tört amiről tudok, meg sorolhatnám.
Mondjuk tudok ellenpéldát is, de akkor sem értem, hogy mi az előny a női tulajdonostól -
parandroid
félisten
válasz
CactuS #188144 üzenetére
Ilyen nőt szerencsére még nem láttam. Mondjuk szóba sem állnék vele. Férfiaknál a melós autó a kritikus, por, mocsok, zsír, olaj, évek óta kallódó, mocskos, ázott mappák, szerszámok, gépalkatrészek, melós ruha, gumicsizma. Láttam már pár autót, amibe jó érzésű disznó nem feküdne bele. És itt relatíve új autókról beszélünk, nem ‘már úgyis mindegy neki’ lerúgott szarokról. Ja, dohányosokról ne is beszéljünk, nemcsak bűzlik az egész autó, de konkrétan hamutálnak használja. Az egészet. Személyes véleményem szerint az ilyet ki kéne kötni a tetőre, ablakokat le, aztán párszor átküldeni a gépi mosón pucér seggel.
p
-
-
válasz
CactuS #187959 üzenetére
Gondoltam, hogy nem veletlenul elenyeszo mennyisegu elado van a sima szivohoz kepest.
Meg vacilalok, hogy megnezzek meg egy 75 lovasat, de majd kitalalom. Talan egy golf is jo lenne vagy hasonlo.A szerelovel ott jarunk, hogy egyebkent a mostaniban egy motorcsere se elveszett otlet, ha hosszu a lista.
-
Somatom
veterán
válasz
CactuS #187930 üzenetére
Márkánál maradva a jó lóerő/súly arányhoz egy mérettel feljebb kell lépni. Clioból már van olyan, ami haladós.
252 ló már tűrhetően rángatja a bódét. Ott 5. -ben is biztos történik ez-az.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
CactuS #187926 üzenetére
Köszi! Nagyjából az jött le az eddigiek alapján, hogy sok jó kocsi van, és nincs egy konkrét típus, amire azt mondanátok, hogy az a tuti ilyen árban. Kénytelen leszek rászánni néhány hetet, és utána olvasni jobban a témának.
Formában nekem a letisztultabb dolgok tetszenek. Pl a régi Volvo S80 vonalvezetése az ablakok alatt mindig tetszett, annyira egyszerű és elegáns megoldás:
Nem bírom, ha túl csicsás valami vagy túl van bonyolítva, akkor inkább tűnik játéknak, mint komolyan vehető dolognak szerintem.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #187773 üzenetére
Én most beleugranék egy Nissan Leaf-be. Kiadná a matek, számolgattam sokat. De most másra kell a pénz. Elég jó vételek most ezek jelenleg 8.5 millió körül. Renault a Zoe-ból ad ennyiért már közép felszereltséget. [link] És ezt úgy kell nézni, hogy 4-5 évig semmi dolgod nem lesz vele. 2 év után cseréltetsz benne fékfolyadékot benne és ennyi. A pollenszűrő filléres tétel. 5 évesen is csak max a gumit kell cserélni mert koros lett. Teljesen élném ezt a Golf helyett. Jó a felszereltsége.
Attól félek, hogy ez a költségvetés elfogy és után már (pár év múlva) nem lesz többet ilyen lehetőség. Pedig egy Leaf már kiszolgálna engem minden tekintetben. -
válasz
CactuS #187589 üzenetére
Dehogy titkos, amit a renault topicban linkeltel, arrol van szo. [link]
Hetfon felhivom az eladot, hogy nala mi a tortenet, addig atgondolom, mert a mostani autot nem tudom nala leadni, jo lett volna siman beszamittatni es elgurulni a masikkal.
A hiteles verziok mennyire vadak altalaban? Tobbnel latom kiirva, hogy 20% onerotol elviheto.
Ha mas nem, akkor varok meg es milla kornyeken nezek majd egy masik peldanyt.Nevetseges aron van fent a kornyeken egy, azt nem is tudtam feldolgozni, hogy vajon ha beajanlanek egy milliot erte, akkor mit mondana, de az egyben levo hatso ules miatt max megnezni megyek.
-
gaborbol
őstag
válasz
CactuS #187430 üzenetére
Nem tudom mi volt mar a konkret kod mert egy vodorre valo volt, valami hybrid regenerative system failure es hybrid ecu es hybrid battery. ( hybrid computert csereltek benne) azt mondta, hogy javithato, de van a polcon tartalek, felprogramozzak a kocsihoz es meg aznap vihetem a lovat.
Mar beszeltem a bontosokkal $500 dollar kp es jonnek erte.
-
gaborbol
őstag
válasz
CactuS #187390 üzenetére
2020-as, 8 honapos, 2.4 es benzines, nincs turbo.
A Camryt igazabol nem merem megvenni, mert a tulajok szerint a 8 sebesseges automata vagy megdoglik, vagy elozesnel annyira lassan valt, hogy eletveszellyes. 2018-2019-2020 mind erintett,de 2018 a legrosszabb.
Sajnos volt akinek a 2020-as evjaratban 1400 kilometernel mar valtocsere kellett. -
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #185975 üzenetére
Ami megvan az scross gl+-ban es a vitaraban csak a glxben (vagy ott sem, pl a szovet ajtoboritas hatul): led fenyszoro, keyless go. Igazabol a gl+ scross felszereltsege az optimum, glxbol kb a panoramateto kellene, ami csak automatahoz volt es esetleg az e-h radar, de mivel nem sullyeztett fejek vannak gyarilag sem, ezert a radar jo utolag is. Suzuki szinten “bor” karpitert es dizajn csingilingikert nem adnek egy forintot se, az a kocsi nem azert van. Vitara S se volt tultolva, mas hutoracs es fekete felni, az pont eleg.
A kulcs az olyan, mint a wagonR/ignis/splash/akarmi kulcsa, az a hosszu tollu vicc, ami mar akkor is kicsit ciki volt, de most tizen evvel kesobb es egy-ket kategoriaval feljebb mar foleg az.
Azt tudom, hogy nem a kulso lemez ved meg, hanem
a merevites, de attol meg lehet olyan ajtocsukodas erzetet es hangot csinalni, ami a kert vegi budietol kulonb azert par fokkal. -
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #185972 üzenetére
Szivesen hasznalnam en is, csak a tovabbi metatlansagok (pl a kulcs...) elkerulese miatt glx-et kell belole venni sok tetelhez, amit az scross megkap gl+ szinten es hat alku utan 6,2-ert (glx 1.4 aut fwd) vagy 6,5-ert (glx 1.4 aut awd) mar lennenek otleteim
es ami a splashnel kevesbe zavar, hogy semmi anyag nincs benne es ugy is tunik, az azert egy nem dedikaltan varosi autonal mar problema. Pl az ajtocsukodas hangja es erzete az finoman szolva sem bizalomgerjeszto, egyszeruen nem erzodik biztonsagosnak.
Ha cegesnek alam tolnanak egyet, tok happy lennek, de a sajat penzemert nagyon zavarnanak ezek a dolgok. Mivel autobuzi vagyok, nyilvan meglatom ezeket a hibakat masban is, de ceges autonal, amit az ember ala raknak konnyebben elnezed ezeket, mintha a sajat kuporgatott penzedbol, ne adj isten hitelbol veszel autot. Ha mar meg kell b*szodni egy uj autoert, akkor az legyen tiptop, csak az meg 10+ugyhogy marad a hasznalt
-
BigBlackDog
veterán
válasz
CactuS #185962 üzenetére
Erről a beépített "GPS rendszerről" tudnak egyáltalán a kedves ügyfelek? Gondolnám, hogy van némi visszatartó ereje. Végül is a 188 km/h "csak" 60e Huf bünti. Régebben hallottam olyan cégről (konkrétum nem rémlik), ahol a felsővezetésnél volt havi keret személyenként a gyorshajtásra.
Értelemszerűen ha ez nem public, akkor ne írj róla.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CactuS #185935 üzenetére
csak hirtelen eszembe jutott, hátha gyorsabban túl lehetne lenni az ügyön, hogy az üf is boldog legyen
2.2 problémákat is szoktam látni a Jumper/Boxer/Ducato fb csoportban, cégnél Rangerekben volt pár motorcsere ami rémlik, nameg ott volt a doki lakóautós kálváriája is speedzone-on :/ talán a 2.3-at szokták gari után is dícsérni, ami újonnan is kapható még, bár talán drágább is a Fiat, mint a Pug/Citrom.
-
molnarpeter
nagyúr
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
CactuS #185763 üzenetére
igen, rozsda nem látszik sehol, küszöböket, kerékíveket is néztük bőségesen, egy nagyon minimális van az egyik első kerékív alján, de semmi több.
Tegnap amúgy mondta, hogy szavatosságot vállal a motorra meg a váltóra, természetesen a kopó alkatrészekre nem, de ezt mindenképpen írásban akarom majd látni.
Előéletéről annyit tudni hogy 1 osztrák tulaja volt, vezetett pecsételt szervízkönyvel utolsó bejegyzés 2015 ekkor állt 125.000km körül most 163000km van benne. 2005/3 gyártás.
Belül is kb ez afutásteljesítmény látszik, minden gyári benne de nincs szétkopva a kormány, a váltó, a pedálok, semmi ami magasabb kilométerfutásra következtetne.
-
rbalint88
addikt
válasz
CactuS #185431 üzenetére
hát, a 350ezer km alatti kínálat ennyi: [link] , [link] nem vagyok sok km ellenes, de azért egy 15+ éves, 350+ezer km-es autót nem feltétlen ajánlanék annak, aki nem akar havonta szerelőhöz járni. nem a motortól és a váltótól félek alapvetően, hanem ilyen korban és futással már bármi IS lekonyulhat, fék-futómű, stb. Ismerősnek a rugó tört el a P2-ben, az se volt vicces...
-
Dare2Live
félisten
válasz
CactuS #185261 üzenetére
Relaitve aktivan utánanéztem, forumot, FBt most is figyelem Kia/Hyundai Gamma 1.4 (G4FA)nél van relatíve sürün lánc ugrás. Szakadás nem.
1.6 gammanal még nem olvastam lánc ugrásról. Egyiknél sem. A régi MPI (G4FC) nem is kokszosodik, az új GDI/TGDI (G4FD...) igen.Hozzá kell tenni, hogy 1.4nél is 2013as a legfiatalabb ahol ugrott a lánc utána simán lehet orvosolták a dolgot....
Amúgy elképesztő hülyeségek (hülyék) jönnek szembe FBn....
-
tboldi
nagyúr
válasz
CactuS #185261 üzenetére
Kinyomócsapágy a vasaló swiftet érintette
Meg az Ignis-t és a WagonR-t is, vagyis a keresztben elhelyezett M13A motorosokat. És nem a kinyomócsapágy, hanem a nyelestengely csapágya a ludas.
Amúgy a mi WagonR-ünk már 171k km-nél jár a gyári csapággyal, és még kussban van, bárhogy is nyomkodom a kuplungot.
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #185261 üzenetére
A lánc az 1,4-et is érinti és a vezérlés átugrás is, jó nem az egy éves autón jelentkezik, de jelen van, az 1,6gdi és a többi t-gdi meg mind kokszosodik.
A suzukinál a balenonál is volt a kinyomó csapágy és a váltó
Én adott típusokat követtem, amik szóba jöttek, hogy megvegyem-e és nem 1-2 évre, de dacia logan nagyon hamar kiesett, duster mikor bele ültem esett ki (legújabb), suzuki vitarat vettem volna 1,6 szívóval, de már nem lehetett és új autóban ne legyen már egy eső után 1-1,5 liter víz az ajtóban (scross). Az olaj fogyasztás meg semmivel sem több a tiponál, mint a többi autónál, mindegyik fogyaszt valamennyit, csak valamelyiknél nem látszik, mert kb ugyanannyi üzemanyag is bele kerül az olajba, meg egy suzukis nem nézegeti, mert #hülyevagyezsuzukihogyanennémárazolajat.
Az olaj fogyasztás legtöbb esetben nem mérhető, pár embernél két csere között lemegy max-ról minimumra ami 5dl, egy ember írt extrémebb olajfogyasztást, de ott valami gyártási hiba lesz, vagy rossz olajat raktak bele neki
Ahogy mondod, bármi után olvastam voltak hibák, tiponál kaptam a legtöbbet azért a pénzért amit autóra tudtam szánni, ár/érték nagyon jó, persze van sok hiányossága és vannak apróbb hibák. Akinél eszi az olajat az gáz, de van jelenleg 1000 tag és 1 emberke volt akinél az első 8ekm-en megevett 1 litert, többről nem tudok (ez nem jelenti, hogy nincs is) ez a motor nem egy új találmány ebben a formában a stilo óta szerelik mindenbe -
válasz
CactuS #185261 üzenetére
Egyszerre vettünk majdnem szomszéddal 7 személyest.
VW Touran az övé, Ford S-max az enyém. Mindkettő benzines (1.5Tsi, 1.5EcoBoost)
VW: 2 nap után piros lámpa világít, valami baj van... tömítést rosszul rakták össze a gyárban, 2 nap javítás, most jó
S-Max : kezdetektől fagyó kijelző (sync3) - kejelzőcserére vár, alkatrész beérkezésének napja nem ismert...Tényleg nincs hibátlan autó...
Mi a gond a hibrid Pumákkal?
-
-
tipuka
addikt
válasz
CactuS #184516 üzenetére
nagyon jól hangzik
mondjuk nekem tök 8 befér -e valaki mögém, mert 1 embert viszek nagyrészt
Más:
Na voltam a héten még ezen felül 3 autókereskedésben.
Beültem a Jazz-be, amit ajánlottatok, élőben tetszetős, főleg kékben, de basszus nem fért el a lábam normálisan. Viszont amiket próbáltam még, egy Mazda 2-ben és egy Opel Merivában simán beférek, jól látok minden, a Mazdából ki sem néztem volna, kis aranyos kocsi. (igen mindent hátratoltam és a kormányt teljesen felemeltem, de így se volt jó a Jazz...) (meg ugye volt az A'-s Merci amiben még jól elfértem)
Van még ötletetek mit nézzek meg?
Egyáltalán ez a 3 autó mennyire ajánlott vétel?
Mindenképp megbízható autót szeretnék.
2es Prius-t még nem próbáltam, nem volt a kereskedésekben, bár az pont nem annyira picit autó (mondjuk a legjobb választás ő lenne, csak parkolni kellene megtanuljak vele normálisan) -
válasz
CactuS #184520 üzenetére
vihar elforgatta a stoptáblát, nem látszott és a balról jövőbe ment bele
a többi sérülés bevásárlóközpontos, az oldalait sikerült meghúzni oszlopnál
hátulról meg belementek az nem az ő hibája voltegyébként természetesen támogatom az ilyen asszisztenseket, de még csak 120k km van az autóban, 3-4 évet még szeretném ha használná, mert már alig van értékvesztés, és műszakilag pedig hibátlan
-
tipuka
addikt
válasz
CactuS #184501 üzenetére
köszi, akkor meg kell néznem egy P2-őt!
a nagy parancsnoki híd nélkül akkor hátha jó lesz már, mert a térdem nem fért el tőle, sajnos muszáj kicsit magam aláhúzni a lábam ugye a pedálok miatt., hogy rá ne tapossak véletlen a gázra, mikor fékeznék épp a kézimotyival
én koppig hátratolom az ülést és picit feljebb állítom, hogy minél jobban elférjek és kilássak.
gondolom feljebb lehet kicsit állítani a kormányt ?!
Új hozzászólás Aktív témák
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest