- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Ha Németországban veszek autót, dillertől (vagy akár magánszemély) mennyit számít a szervizkönyv? Mennyire megbízható?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Amúgy, ti milyen kocsit ajánlotok 2300-2500 eurós árszegmensben? Németországban fogok melózni, így onnan venném majd - ez ottani árakat takat,
A legfontosabb, hogy megbízható legyen és alacsony fogyasztás. De inkább egyen többet 2L mint drága legyen a fentartása.Én személy szerint Mk6 Fiestára, C Corsara, Focus vagy Yarisra gondoltam.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Akkor melyik ajánlott és milyen motorral?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Szerintetek melyik autóval járnék jobban? Seat Ibiza (typ 6L), Ford Fiesta (Mk6)
Szempont főleg a megbízhatóság lenne és az olcsó fenntartási költség. Azért szeretném, hogy 2005+ legyen, 3000 euró alatt.Vagy esetleg G Astra/Golf 4?
Másik kérdés, hogy ha én venném meg kint, Németországban, mindenestől (esetleges piros rendszám, benzin, autópálya díjak, stb) mennyibe kerülne hazahozni? Egyesek szerint, nem éri meg, főleg ha ott kint is sokat kell keresgélni...akkor már inkább neppertől.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #102562 üzenetére
Ez lenne a kovetkezo kerdesem
Ha G Astra akkor 1.6, masik ketto eseten 1.4/1.3. Amugy is ugy tudom, az Ibizakban az 1.2HTP motrok eleg problemasak.En a benzineseket jobban preferalom, az ilyen kis meretu dizel megint nem a legjobb valsztas...az internet nepe szerint. Bar Fiestabol az is szoba johetne.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Még mindig tanácstalan vagyok, így újra feldobom a témát: 2500 euró (780.000Ft) milyen, bár 2002 utánni, 1.4-1.6 (lehetőleg szívó) benzines kocsit javasoltok?
70% városi közlekedésre kellene, de ha van csomagtér, az is előny (egyetemistaként, a sok befőttes üveg meg a krumpli is el kellene férjen valahol, amikor jövök vissza egyetemre )When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #103242 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy az autót Németo. venném, forgalomba helyezés, szükséges cserék, stb ezen kívül lenne.
Focus Mk1 simán ki kell jöjjön ennyiből - itt, forgalomba helyezett, 2002-es példányok is 2000 euró alatt vannak(#103244) alázógyík: az, kb ugyan az mint az Ibiza, tudtommal, csak beletóldottak egy voala, sedan
IbizaCordoba?(#103243) Agostino: volt főnökömnek ilyen (Alttea) volt, nagyon meg volt vele elégedve
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #103291 üzenetére
Nekem egy kis 1.4 16V B Corsam van jelenleg, biza, télen, 4-5-6km távokon városban bepapálja a 9et - igaz nem is megyek kímélő üzemmódban, átlagosan folyok a forgalommal.
Hosszúban, 2 személy + csomag átlag 90es tempóba (2 hegyet meg kell mászni, ebből egy elég szerpentines) 6-6,5.
Én is sokaltam, aztán utánaolvasva rájöttem, hogy ez ilyen, nincs mit ezen rugózni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz parandroid #103364 üzenetére
Tényleg, Stilo és Grande Puntoról mik a vélemények? Esetleg Marea..
Mennyire lehet kifogni szívató példányokat?Itt a szomszédban van két Stilo, de mindegyik 2 havonta egyszer mozdul el a helyéről - ez is olyan, mint az Alfa - vagy szerelőnél vagy garázsban?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tboy93 #103430 üzenetére
Haverom árul egy, szép állapotú, 2007-es modellt 2500 euróért. Csodálkoztam is, hogy hogy ilyen olcsó - ő most egy 92-es, patent 3xx BMW hajtogat.
Másik havernál rákérdeztem, hogy miért adja ilyen olcsón, és azt kérdezte, mégis kinek kell ilyen? Aztán kicsit utána jártam.."elég nagy a rokonság a Daewooval", ami sok jót nem igérWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Amúgy valaki felvilágosítana, mi az a FFF? Kettőt ki tudok következtetni, a harmadikra csak tippem van
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz runner 125 #103514 üzenetére
Rossz felé tapogatóztam
Amúgy, a Fordnak rossz híre van, vagy mire utal/miből indul ki ez a jelző?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
'08-as 1.4 TDCI mk6 Fiestarol mi a velemenyetek?
Sok a nyug vele? Kerult egy kilatasba..gondolkodom.
65% varos 45% orszaguti az arany, jelenleg a Corsammal.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Értem. Köszönöm az infokat.
Csak magátol a TDCI-tol tartottam egy kicsit...fókában állítólag problémás a régebbi[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #104363 üzenetére
Es szerintetek egy ilyen, jo allapotu Mk6 Fiesta, 2008as, 1.4 TDCI, feher, 3 ajtos, egyszer koccantott (kapota, elso spoiler es lampatest most lett cserelve) mennyit er?
Havertol vennem at. Realis ar erdekelne (nem a nepper iranyar es Bandi bacsitol olcsositott egyszeri tetel)[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz Tsebacsi #104675 üzenetére
Egy ismerősöm, nagyon szép állapotú Golf 3-at árul 240.000Ftért. 3 ajtós, 1.4 8V.
Közepes állapotban levő B Corsákat is simán kapni ennyiért.Érdekes, hogy Erdélyben mennyivel olcsóbb az autó - német import gépek is 500-1000 euróval olcsóbbak mint felétek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104819 üzenetére
Azt el tudom képzelni. Vezettem már vagy 30km-t, nem is figyeltem a fordulatszámot, érzésből kapcsoltam. Egyszer aztán ránéztem (meredek emelkedőn gyorsultam vele), mondom biztos van már 4000-nél...erre dafq, most éri el a 2000-et
Nemhiába, a benzines berögzültségbtw, nagyon szépen megfogalmaztam az előző hsz-em. Mint egy magyar kezdő csoportba járó albán középiskolás
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104821 üzenetére
Le se írom, milyen volt visszaülni az én 90 pónis 1.4 16v B Corsámba
Közelebbről tervezek fennébb lépni kocsi palettán, mostanig csak 1.4 szívó Fiesta/Ibizában gondolkodtam, 4-es Golf, főleg dízel nem vonzott.
De ha megkapom ezt a 101 lovas Golfot cégautónak, biztos, hogy bele fogok szerelmesedni, és én hülye ilyet veszek majd - aztán rámegy a gatyám a fentartásra.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104833 üzenetére
Nem rinyálna, csak cégautó volt - főnök baszott szervizbe vitetni tisztításra - gondoltam megoldom "házilag" az ő pénzén. Hát nem jött össze, de legalább volt egy kis fun & füst
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz VegyesTamás #105133 üzenetére
Ilyenről én is hallottam (szülővárosában, Gyergyószentmiklós, nem ritka télen a -30 sem).
De maga az indítás pillanatban én ég a lámpa.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
Kaptam céges autónak egy Yarist (XP10). Nagyon kellemes csalódás. Egy 1.9TDI Golf4 és e közül, azt kell mondjam, ez volt a jó választás.
Nagyon könnyen jár minden pedál, kormány. Váltó kicsit kattogós, de esze veszett pontos - megkockáztatom, a legpontosabb azok közül, amit eddig vezettem.
Ami a gyenge pontja, de az nagyon, az a motor. 998ccm 30ig nincs baj, utánna dinamika 0 és -2 között van . Az én B Corsa 1.4 16V egy rakéta mellette.Aki esetleg egy olcsó, főleg városi autót keres és nincs gyerek, akkor oda +1 részemről a Yarisnak.
Ja, és a fogyasztása is arcpirítóan jó - szerintem.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz szőröscica #105550 üzenetére
Őszintén, én még 4000 fölé nem pörgettem, 3 napija van nálam, még ismerkedünk.
De azért 3000 környékén is húzhatna jobban. Ennyi amit fel tudok róni neki.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Gyúrósok ide!
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Renault, Dacia topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...