- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shinjike87
aktív tag
Sajnos ez a keret rá, azért nézek öreg autókat. Hajlok a VW és Zafira felé, de eddig nem találtam nem lelakott példányt azért a pénzért, ráadásul riogatnak a hatszögtengely és a kettőstömegű miatt, KIA ezekből még nem rakott az autóiba akkoriban.
Sharan abból az időszakból alapvetően egy nagyon csúnya autó. A 2010-es utáni széria már nagyon tetszik, de nincs normális 3 millió alatt sajnos.
Köszönöm a tanácsokat.
-
Vismajor01
addikt
Azt írod egyik klima automata másik manual, és hogy neked mindegy mert beállítod a hőmérsékletet és rá se nézel többet
Akkor neked most is automata van
Manualba nem tudsz hőmérsékletet beállítani, csak h mennyire meleget fújjon vagy mennyire hideget, ami sosem konstans tekintve h a kinti hőmérséklet és a hőérzet sem az, ezért azt folyton állítgatni kell.
-
-
tboldi
nagyúr
Köszi, de ez már túl van a büdzsén.
Anyummal egyébként az Ypsilonokra kattantunk rá most, hogy mi ketten ki is próbáltunk egyet tegnap. Apum annyira nem, ő egy Fiat Ideát nézett ki, de anyum cirka egy órával ezelőtt kijelentette, hogy Lanciát akar.
-
-
bandi0000
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
"... halogén lámpákat minden szabálynak száz százalékban megfelelő ledesekre..."
Ha jól rémlik, a szabály szerint csak a lámpatestbe gyárilag tervezett fényforrást lehet használni. Szóval a ledes fényforrás halogénre tervezett lámpa esetén szerintem pont nem felel meg a szabálynak.
#196181Debilon: Ok, akkor lehet, hogy csak félreértettem. Ha komplett lepapírozott, LEDes lámpa ment bele, akkor nem szóltam.
-
-
ngaba
aktív tag
Azt írta, hogy "jellemzően havonta egyszer, inkább hosszútávú utakra használnánk. Persze vidéken is szoktunk vele a városban közlekedni, és van hogy Pesten is heti egyszer elmegyünk vele vásárolni, de itt nem lenne napi használatban, jellemzően nem autóval járunk dolgozni sem."
Erre simán OK a dízel szvsz. Persze majd ha meglesznek a gyerekek, akkor ezek a szokások is átalakulnak.
-
nesa
veterán
Azon az útvonalon ahol járok van véda, ahol nincs ott meg le-fel portyáznak a követő autóval a rendőrök alig van olyan nap hogy ne látnám épp valakit megfogtak, ez a szakasz után van 5km csend míg átmegyek egy falun de a falu közepén 80% trafi, falu után 1,5km múlva meg kell állnom rendőrségi átvilágításra szinte minden nap hajnalba és délután is, ez után megint falu ahol minimum egy helyen szintén trafi, szerinted érdekel hány lóerő mozgat 2 tonnát, a mostani 7 személyesem 1560kg 90le.
Szóval a motorról van vélemény tapasztalat? -
Stauffenberg
nagyúr
"Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni."
Nem maradnánk inkább az értelmes kommunikáció mellett? Kérdezni jöttem, nem azért, hogy csúsztatásokról vitatkozzunk. Senki nem vár ilyesmit, nem a csodavárás megy, nem lesz körbeméricskélve rétegvastagság mérővel és nem lesz valami otthagyva mert ennyi év alatt kellett már koccanások és egyéb malőrök sérüléseit javítani rajta (kiflibe hajtogatásból feltámasztott Frankenstein szörnyek azért nem érdekelnek) vagy itt-ott javítás nélkül hagyott parkolási karcok, huplik láthatók. Főleg ezt a "kevesebb mint négy kilóért" dolgot nem értem, miközben le lett írva, hogy 500-ig hirdetett autók vannak elsősorban a keresésben. Ha pedig ennyiért van olyan, ami nem lakkhibás (mert van, te is láthatod ha rákeresel), nem mállik a fényezése és nincs ennyire lelakva, akkor legyen már annak a családtagnak a dolga aki elsősorban használni fogja az autót, hogy inkább azt részesítse előnyben. Ha meg vannak más kiszemelt, szintén olcsón fenntarthatónak mondott típusok amik jobban tetszenek neki, akkor azok felőlem lehetnek előrébb a kívánságlistán. Köszi!
"Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt."
Egy szarrá lemattult, vizsgán bukást jelentő fényszóró cseréje egy ilyen autóra megvan fillérekből, valószínűleg olcsóbb, mint megkenni a vizsgabiztost (bár bevallom nem ismerem a tarifákat), hogy nézzen kicsit félre. Én ebből nem azt olvasom ki, hogy már nem akart ennyit sem költeni rá, hanem az autónak vannak ennél nagyobb nyűgjei. Nem ez az egyetlen meghirdetett Corsa a környéken, nem világos számomra, hogy ha nem bizalomgerjesztő, miért kéne ragaszkodni hozzá. Mint versekben megénekelt működőnek mondott klíma amit csak fel kell tölteni... hát akkor tessék feltölteni, pár ezer forint, hogy a vásárló ki tudja próbálni. De javítsatok ki ha rossz a gondolatmenetem.
-
Stauffenberg
nagyúr
A Corsákra is jött tipp korábban, nincs elvetve, de azért ezt a konkrét példányt nem biztos, hogy megnéznénk egyáltalán. Ha a keret el tud nyúlni 500-ig (az eredeti komment óta lett bővítve, mert sok hirdető 499-re lövi be az "irányárat"), azért már fogható esztétikailag is kevésbé lefingott példány. Van egy tippem, hogy miért ment át egyáltalán a műszakin ezekkel a fényszórókkal (így a "friss műszaki" pont annyit is ér). Na meg oké nagyrészt városban meg Budapest körül lenne használva, de országút és némi pálya is benne van, oda az 1.2-es szívóval már elég sovány.
-
Coyot
őstag
Mindenkinek van valami kattanása, hobbi autó amit maga építget. Költség max egy részéről tudok, de az anyag az elenyésző - 1-200k jómagyar pénz, a belerakott idő az ami durva szerintem egy ilyen mértékű átalakításnál.
Ha fenn van a nagy cooler a füst mérsékelt amúgy - tehát a smoke és sárm nem hirdeti büszke tagjává - nem mondod meg hogy kopott mindenség vagy duplára húzott motor miatti sok gázolaj a baja.
Szerintem mindenki aki mókol az autóval, legyen az ültetés vagy szines rugó vagy motor tuning az kiteszi magát a rendőri vegzálásnak - ami amugy teljesen jogos, és legál a magyar helyzetnek hála nem is lesz, ezzel kapcsolatban egy vélemény a gittegyletről: [link]
Hozzáteszem ismerősi körben vettek már le rendszámot autóról ültetés meg színes rugó miatt, de egy valamit sosem fogok felfogni: a 10 centit emelt 33"-os terepgumikon guruló grand cheeroke mintha gyári lenne, többszöri igazoltatás során mégcsak rá sem kérdeztek...
-
Coyot
őstag
Cimbinek a gyári 90lovas Passat volt az alap: 190lovas crtdi turbója van közelemmel felrakva, geo vezérelve, de rendes intercooler nélkül egyelőre, nagyobb csúcsokkal bemérve adagoló teljesen újraépítve, SDI tengellyel ahogy írod, 180-200 lóra saccolják. Mérik majd ha a nagy cooler is bekerül.
Egy biztos 1800-5000 úgy húz hogy beszarás, nagyon jól sikerült a programozás. De ez már füstölni is tud... Ellenben nem nyúzva tudja a régi fogyit
-
[CS]Blade2
addikt
Logikus lenne, én is inkább a tankban lennék, mint mondjuk egy vasaló swift-ben. Viszont a törésteszten vannak kategóriák, hogy a swift-nek magához képest kell megvédenie az utast? Elvileg nincsenek. Ugyanakkora ütközésnél ott is sértetlen marad a bábú. Itt inkább csak annyi van, hogy a kis autó előbb törik totálkárosra.
Azt azért megnézném, hogy egy 1 tonnás és egy 1,6+ tonnás azonos törésteszttel rendelkező autó különböző szögekben, szituációkban mit mutat egymással ütközve. Van-e számottevő különbség pl. a sebesség növelésével, amikor már a kisautóban valszeg meghalnak, mennyivel gyorsabban kell ütközni, hogy a nagyobbikban is. -
hobizoli
nagyúr
hat meg megvaltoztak a kategoria szabalyok is erosen, most vmi idocellaban kell menni vhogy.... nem is ertem
mi sem jarunk ki mar kb 4 eve ugy, mint regen, ez a 2016 volt az utolso ev talantavaj meg azelotti evben is max nezonek kimentunk, aztan annyi, sutogettunk kint kis grill kajat magunknak, aztan annyi, iden meg eddig nem is voltam sehol
annak idejen 8-10 eve ugy volt a kategoria kiiras meg ebben, hogy 1.4T vs 1.6NA
eloszor a Hondak voltak az elen, volt is a kategoriaban vagy 25-30 Honda Civic/CRX, aztan az egyik evben a sarga meg a fekete PGT kezdett rajtuk felulkerekedni, es egyre inkabb ok adtak cigit a Hondaknak, meg mar egymas ellen versenyeztek le a dontoket is
kovetkezo evben meg nem valtozott a kiiras, de a Hondakban tobbnyire mar 2.0 CRV motor kerult be, VTEC modkit-l, hogy a VTEC-s hengerfejet rarakva mukodjon a vezerlesvaltas azon a blokkon is, mert a B20-kon nincs gyarilag olajkiallas a VTEC mukodesehez, szoval igazabol egy "csalos" motorral mentek mar
volt olyan motor, hogy a B16A2 karaktersorbol a motor-valto talalkozasanal levo beutesnel 2 chr sem volt egy vonalban, pedig az gyarilag egyvonalban van, na az mind B16-ra okosba' atutott motorkodos B20-s blokk volt
mondtam is a haversracnak, hogy figyeld meg, sz.pnak a Hondak, valtozni fog a kiiras.... ugy is lett
kovetkezo evben mar felhuztak a kategoriat 1.4T vs 2.0NA-ra
(de kozben evrol-evre egyre kevesebb Honda jart ki mar a kategoriaba is)
akkor ezzel ugymond "legalizalva" lettek a korabbi evbol azok a 2.0-s cheater motorok
hat de csak kikaptak akkoris, mert kozben mi is huztunk a toltonyomason vmennyit
akkoriban ment is a CRXforumon a duma -reg nelkul lehet olvasni...-, hogy tuti az 1.6-s belso at van fuzve az 1.4-be es a kocsog csalos PGT-k
mondjak ezt pont ok a csalos 2.0-jaikbol... azert van egy diszkret báj ebben, nem?
de ezt nem lehet megcsinalni, mert az 1.6-ban 5.9mm-l nagyobb a furat, mint az 1.4-ben az ugyanakkora loket mellett, csak Hondanal a furat az, ami egyezik es a loket valtozik hozza, es ok ebbol is indultak ki... annyit meg nem lehet furni rajta, hogy ezt kiadja
at kell rakni az egesz motort egyben(de nem raktuk at)
aztan ez sem volt eleg nekik az udvosseghez, kovetkezo evben hogy-hogynem megint modosult a kiiras, megint fogyott egy kicsit a mezonyuk, akkor a szivo mar 2.4-g felment, hogy a 7gen Civic TypeR egy 2.0 helyett 2.4-s K24Z3-s Accord TypeS blokkal, es meg azt felokositva cuccokkal mar na majd eleg lesz visszavenni kb 4 ev utan a tront
az sem volt eleg... ugyhogy a kovetkezo evben inkabb mar ugy modosult a turbos kategoria, hogy a 1400 helyett 1200ccm lett a limit, igy a 1400ccm-sek felfele kerultek eggyel a 2401-4000ccm szivok koze, elkerultek egymastol ezzel kulon kategoriaba es levegot kaptak vegre a Hondak
azaz pl egy 1290ccm-s mk1 1.3 UnoTie az a BMW E90 S65 4.0 V8 motoros M3 kategoria ellenfele lett, ami pl 414lo alapbol ugy, ahogy bejon az utcarol, meg a Nissan 350Z-370Z meg a hasonloke, amik raadasul RWD-rol indulnak is
koszi...
a 2.4-s Civic TypeR az meg a Polo 1.2TSI meg a Twingo/Clio 1.2TCE es a Fiat500 0.9T "ellenfele" lett, ami 100 meg 85nyiha
woooow
lattal kint olyat valaha ott...? meg nezokent sem volt kint kbmondtam is erre a Kohári-nak, hogy ertjuk, hogy szerintuk ekkora potencial van ebben a 1960-s evekbol szarmazo egyvezermutengelyes 8 szelepes Zastava blokkban, meg vhol megtiszteltetes is, hogy ekkora ellenfelnek nezik vele a technikat, de 3x ccm szorzo az F1-ben sincs a turbokra, hiszen 2.4 helyett van a 1.6T-k, ami "csak" 1.5x
nem volt oszinte a mosolya erre...
-
Somatom
veterán
Továbbra is az a véleményem, hogy a szieszta a probléma forrása. Soxor voltam spanyolban, láttam, hogy mit művelnek munka címszó alatt. Ott van pl. a Vito esete. Olaszban is szieszta van, ezért problémásak a digórakéták. Imádom a stílusukat, nagyon szerettem spanyolban lenni, nagyon jó designerek, de precíz, pontos munkára alkalmatlanok.
-
kisza25
félisten
Egy hátsó kerekes sportos autót, miért hasonlítasz egy első kerekes családi sedanhoz
azért kicsi benne a hely, mert hossz motoros és kardánalagutas, mert hátsó kerekes, mint a mercik és bmw-k...
Ha tudni akarod, hogy mi is az igazság, akkor nézd meg ezt a videót , minden benne van, hogy hol ment félre az alfa/fiat
Amúgy teherautó és jeep fronton jól állnak, személyautó szinte nincs is. Fiat 500, panda, tipo
Alfa giulia meg stelvio aztán csá -
Lancia azért állt bele a földbe, mert el kellett engedniük a kézzel készített autókat és át kellett állni a sorozatgyártásra, ráadásul kötött, a konszern által adott technológiával. Teljesen más koncepció alapján készültek az autóik akkor, amikor még nem vegetálva próbálták elkerülni a halált. Egyébként már rég halott volt a márka, csak nem akarták levenni a lélegeztetőgépről.
Fiatnál (ahogy például a Peugeotnál sem) nem a személyautók hozzák a pénzt, hanem a haszongépjárművek. Abból pedig nem állnak rosszuk, pl: mi is előbb veszünk a flottába Ducatokat és Fiorinokat, mint mondjuk Jumpert/Transitot vagy couriert, mert kevesebb a gond velük és egész jó áruk van.
-
kisza25
félisten
Az olasz autók legtöbb baja az itteni rossz minőségű üzemanyag és a hozzá nem értő szerelők voltak.
Ez megalapozta a "jó hírét".
A legtöbb elektronikai fejlesztést az olaszok csinálták.
A stilo-t meg a golf ellen küldték harcba, de magas lett az ára és a német autó fejnehéz poacon így nem tudott érvényesülni, aztán meg jött a válság.
Amúgy a 2010-es seat ibizámat, többre tartják az emberek, mint az új fiat tipomat, pedig nyomába sem érhet. Mondom ezt úgy, hogy volt fabia-m, van golfom, van ibizám és volt opelem. (Hyundai, kia-kat most nem keverem ide, de még azoknál is jobban szerettem a tipo-t) -
SaNyEe
aktív tag
1-200k a java, 300k a "jobb állapot" 400k a "merész". Van fölötte még pár darab árban, statisztikába majd jók lesznek.
De abban is biztos vagyok, hogy a végén mind 300 alatt megy el, hirdetési ár ide vagy oda. Tipikusan beszámítós autó az újabba, ha akar vele foglalkozni egyáltalán a kereskedő. -
hobizoli
nagyúr
ez a rohadas dolog egyatalan nem francia es olasz specifikus tortenet
az az auto rohad legtobbszor gyartotol fuggetelenul, amit ausztriabol hoztak be, mert ott kemenyen sozzak az utakat
csak a magyar tobbnyire azt hozatja/hozza be, mert alapbol olcsobban is adjak ez miatt, meg kozelebbrol is lehet hozni, ami szallitasban olcsobb, mint egy svajci meg olasz eredetu auto, ami 2x-s tavolsagrol jonne, ezert siman dragabb kiloval a szallitasa miattsiman van a Hahu-n tizenpar eves B6-s Passat is vegig rohadt kerekivvel ezert
-
-
-
-
batai15
félisten
Azért az komoly .mondjuk én ne m vagyok a használt cuccok ellen ,például váltó vagy kapcsoló be vizsgált porlasztó stb ,de fék futómű ilyenek szigorúan nem, de ugye kis odafigyeléssel lehet szinte újszerű cuccokat szerezni, teljesen új töredékéért az egyéb alkatrészekből.. Mondjuk nekem is van ismerős aki évente inkább felújítja a gatlokat ,mint venne egy újat ,aztán meg 12m van a számláján .
-
SaNyEe
aktív tag
-
SaNyEe
aktív tag
Mikor nálam volt láttam, hogy szereti inni a 95-öst. Mondjuk kímélve nem volt amíg kéznél volt. Valami 15 litert produkáltunk vele, mert jó volt a sor5 hangja.
Spritmonitoron ilyen ~11 lityire jön ki a nagyátlaga. Munkábajárásra (jobbik benyával) befigyelne 43.000 üzemanyag ktg/hó, gondolom az MX5 kb a feléből jár el -
olajbogyo
aktív tag
Szia!
Az én eladott 3,5 éves Viarámért is bejelentkeztek vagy 50 szer. No, végül nem nekik adtam el, de azt azért el kell mondjam, hogy sokan írnak rosszat róluk eladók is, hogy odacsalták őket, nem adtak érte annyit, mint telefonon ígértek, húzták az időt....stb, stb. Én a legelső telefonjukra is azt mondtam, hogy ha kell jöjjenek el érte, nehogy már én vigyem el nekik? Letettem a telefont..ennyi. Aztán érdekes, mert mégiscsak eljöttek személyesen, de már előtte a telefonba is azt mondtam, hogy csak akkor induljanak, ha megadják érte azt, amit kérek...alku nuku. Persze, hogy alkudozni akart az illető....abban a pillanatban ültem a járgányba, és hoztam haza a garageba. Már útközben 5 perc alatt is keresett vagy 2-szer, aztán valami feljebbi nagyokos is hívott tőlük, hogy no, mindjárt karácsony, jól jön nekem is a pénz, mondta ő. Én meg kellemes karácsonyt kívántam és letettem a telót. Aztán újabb 5 perc után újra felhívott egy vezető munkatárs, és megadta érte a kért pénzt, de ha hiszitek, ha nem ekkor már én nem adtam oda....mondták, hogy de ne kelljen már autó nélkül elmenniük, hiába autóztak blablablabla....Két nap múlva, elvitte egy kedves fiatal pár, az AAA meg így járt
-
SaNyEe
aktív tag
Nem, neki azt ajánlottam, hogy csak foglalózza meg és tartom neki 3 hétig az autót. Hozza az egész összeget 3 héten belül akármikor (kettőt kért max), mert az adásvételiben jó lenne pontos dátumokat rögzíteni. Előre meg nem írunk alá semmit adásvételin. Ő azóta jön a 10%-al, pedig sztem így mindenkinek kisebb kockázat volt.
easter egg batai15-nek: Tegyek Corolla matricát a kocsimra?
LuckyL: A bankban honnan fogják tudni .. miből fogom bizonyítani, hogy ez a pénz onnan származik? Egyszerűen: Addig amíg be nem bizonyítom, hogy a vevőtől kaptam egytől egyig az összeset (amit lehetetlen), minden jogi hercehurca engem terhel.
A szellemeskedést köszi, de ha előbb gondolkodtál volna talán nem rittyented ide. -
SaNyEe
aktív tag
Tulajdonképp az autó csak a helyet foglalja, az utódját már egy hónapja használjuk, szval porfogó a garázsban a jelenlegi funkciója.
De sztem az lesz a legtisztább (és az ocsmányirodának is a mintaszerződés alapján) ennek ellenére, hogy elkérek 10% foglalót, mindent lefektetünk a foglalós nyomtatványon, próbaút után akár km-t is, mert nem megy sehova, aztán a maradék meg 2 hét múlva egyben .. vagyhát így akkor 2 részben mégis, mert KP meg utalás.
-
-
Dare2Live
félisten
Ez nem csak az átlag. 8éve 100-110k brutto volt a sori operátor bére. Most 280. 160-180al lett felvéve a megfelelő képességű nyelvet beszélő. Most 350.
"de a 150nettót kereső réteg 90%-a nem teheti meg, hogy szedje a sátorfáját és átköltözzön az ország másik felére..."
Én is ezt tettem. Költöztem mert duplázhattam vele a fizum. Barátaim nagyja úgy ment Anglia, Német, Osztrákba hogy ki tudták fizetni az egy havi lakbért. Vagy azt sem volt akinek cége hitelezte, vonták fizujából, első félévben aupair volt...
Háromy gyerekkel... meg aztán végképp kemény a költözés túlóráztak, összeszorították a fogukat, éjjel németet tanultak... és mentek. Mert nem akartak életük végéig éhbérért rabszolgaként melózni mert a gyerekeiknek egy jobb jövőt akartak...
Kemény? Az. Simán összerakható. Igen.
És amikor kijutsz az főleg ha se szakképzettség, se német az első fél 1-2év detto rohadt kemény tud lenni. pl [link] -
Dare2Live
félisten
Szerintem ott ahol nem mérik fel a probléma nagyságát.
Korábbi időkhöz képest zizis tétel. Az van átlag fizetések arányban az üzemanyag árak durván beestek.
2011ben 370-400ft közt tankoltam a 95öst. Most 2019ben kb uennyiért 370-400Ftért. Az átlag brutto eközben 77%al ~202król 359Kra ugrott. A 95ös literje meg nem lett 685Ft hanem maradt ahol volt. Értem én dél alföldön a gyárban minimálbér van... errefele sorra vesznek fel operatorokat 280+al. Érettségi + jó angollal 350k az induló. -
Dare2Live
félisten
Nem te mondtad, hogy üzemanyag ár emelés lenne a helyes/igazságos és nem a "95gramm"? Nesze.
EU nem szokott visszamenőlegesen "büntetni". Ennek is hülye következménye a 95gram, ami 2030ra ugye már csak 6xgramm.
btw sztem a hülye agymenés az az lenne, ha mindent hagynának úgy ahogy van. Lehet szarozni az EUt, de legalább vmi elindult.
-
freeknight
őstag
Jó néha ilyen clickbait cikkeket olvasni.
Ha ilyen adót bevezetnének kb minden aláíró kormány másnap lenne kirángatva az utcára.
Ez csak akkor elképzelhető, ha már a nép nagy része átállt a fosszilis üzemű autókról, ez meg még nem reális az elkövetkező 20 évben.Egyébként meg a mi kormányunk a legzöldebb ezek szerint, mert ők különadó nélkül is meg tudják oldani a folyamatos emelést
-
BigBlackDog
veterán
Ugyanilyen 122 lovas 1.4 csível használok egy Leont néhány hónapja. Ebben nem érzem kevésnek, kényelmesen lehet vele közlekedni és nem kell a szemét sem kitaposni. Viszont autópályán 100 felett már megérezni, ha 3-4 személy is ül benne. Ebből indultam ki, illetve a tömegtöbbletből (1.2 tonna szemben a Passat 1.4 tonnájával), de akkor lehetséges, hogy tévedek.
-
nesa
veterán
Nem tudom miért, most is ugyan ilyenem van szögre csavarra citroen evasion, ez egy kurv@ jó konstrukció, mint egy tank.
#180290) Integrale
Ez egy 97es 2.1TD csak még keresik az utódot, de ez egy full full hibátlan darab, így bejelentkeztem rá, voltam egyébként citro szalonba is a héten berlingot simogatni, de mondtam is a fazonnak hogy ez nekem nem adja azt a kényelmet amit megszoktam, kérdezte miért mi van mondtam evasion azt mondta hogy akkor nem is csodálkozik mert az egy zsák utca, onnan nagyon nehéz lesz a váltás bármilyen irányba kompromisszumos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2183, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest