Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
sharp4
őstag
10 éven keresztül egy 1.4 pdtdi Seat Ibizát használtam. 150.000km alatt csak kopó alkatrészeket, gumit, akkut, valamint a kiegyenlítő tartály fedelét csereltem benne. Egy éhező király, rekord országúton 3,7l/100 km fogyasztás. 57L gázolajat raktam bele a legtöbbet. Hangos a 3 henger miatt, de én csak ajánlani tudom.
-
vzsryl
nagyúr
Nagyon pozitívan csalódtam benned.
Én is bírom az ilyen hullaszállítókat. Egy normál méretű sofőr (nálad 2 számmal kisebb) mögött elfér egy 2 méteres bútorlap becsukott csomagtér ajtóval? Eddig a Superbem meg a C Vectra kombi tudta ezt. Sajnos az eggyel nagyobb prémiumokban is csalódnom kellett, még az A6-ban is, pedig abban premium gap sincs. -
-
szőröscica
addikt
Az a 2.2-es motor nem Renault benne, ha dci van rairva, ha nem. Csak az 1.9 volt Renault abban az autoban. Nekem olyanom volt, nem ajanlanam jo szivvel mert egy oszver - se a Renaultnal, se a Nissannal nem igazan ertettek hoza. Maga az auto facelift utan vallalhato, de benzinessel keresnem.
-
szőröscica
addikt
Amugy a 30d-k is jok, azok a motorok golyoallok es lehet a befecskendezo-rendszeret is hamarabb rendbe tudod tenni mint az adagolos tds-t. Csak ott meg kell nezni, hogy milyen az AT, mer az E39-be emelle a motor melle egy alulmeretezett GM valtot tettek, nehogy a 38-asban is az legyen.
-
-
-
parandroid
félisten
Mert eleve kevés futott belőle, és a legfiatalabb is már nyolcéves, a nagy átlag meg bőven tinédzser. Én is sajnálom, hogy a Ford-VW vonalon kívül senki nem foglalkozik már egyterűvel. Persze manapság mindenki suvot akar, szóval örüljünk, hogy még szedánok, meg kombik vannak, mert nekik sem áll jól a szénájuk.
p
-
hobizoli
nagyúr
nekem olyan volt, hogy a ccm helyett a kg volt beirva a rublika, es az alapjan szamoltak a KGFB-t
ertsd: 1929ccm helyett 1170 volt beirva motor hengerurtartalmanak
meg meg a tobbi resze is el volt b.szcsizva kb ahogy csak lehet
Gyártmány: zöldesszürke
Tipus: Fiat
szin: Tipo
amikor betelt a fogalmija, akkor a z.szürke csak szürke lett -
-
IMIIKE1998
őstag
Persze, nekem csak annyi a lényeg, hogy 90-ig gyorsuljon elfogadhatóan. Pl. a 250D-vel városban csak úgy lehet a tempót tartani, ha közel padlózza neki az ember. Az egy idő után engem azért zavarna(szüleimet nem
). Azon gondolkoztam még, hogy nagyjából mennyi a különbség egy S40(1.6 Benzin) és egy Opel Tigra 1.4 között a fenntartási költségeket nézve? Mert ugye gumizni, tankolni, szervizelni mindent kell, kérdés, hogy a plusz biztonság és komolyabb technológia mennyivel több felárral jár.(Mivel még tanulok, így nincs állandó keresetem, tehát a fenntartási költség igen jelentős szempont.)
-
IMIIKE1998
őstag
-
w.miki
veterán
az mi, hogy a rezgőcsövet cserélni kell?
-
molnarpeter
nagyúr
Van DMF szerintem. Ismerősi körben van kettő is félmillió km körül, porlasztó rémlik, illetve turbónak volt már kicsi hangja talán, elvileg az egytömegű szettet is elviselik. A Denso üzemanyag rendszer nem olyan olcsó újonnan, de végülis bontottan ugyanannyi, mint akármelyik másik
plusz felújítás is rémlik, hogy lehetséges.
-
Qru
MODERÁTOR
Gyors látszat intézkedés kell és ez megteszi. Nálunk a cégnél pont emiatt kezdték el kukázni az összes EU5-ös dízelt. Vettek helyette villany autókat (eGolf, Leaf2) de azt senki nem használta mert egyrészt nyűg a töltögetés, másrészt a villanyt nem fizetik míg a gázolajat igen. Így most jött 400 db EU6-os TDI... Nesze neked környezetvédelem.
-
Lacko32
tag
Törekszem olyat nézni/venni, és ahogy korábban írták, a Zafira Tourer lesz a nyerő. Jelentkezem a linkekkel, ha találok erre érdemes jelöltet.
Ne haragudj ha olyat írtam, amivel esetleg megbántottalak, nem állt szandékokban. Mi, szülők, mások és mások vagyunk, ahogy a gyerekeink is. Mindenki pedig a legjobbat akarja.
Köszönöm a tanácsokat!
-
Lacko32
tag
De ennek amit küldtem, olyan a kialakítása, illetve a jelenlegi ülésen nincs lehetőségem arra, hogy menetirány ellentétesen rakjam, illetve a leírás is jelzi, hogy menetiránnyal megfelelő az ülés pozíciója. De itt a kézikönyv, típushoz kötött, [link] 8-as pont első mondata.
Szerintem a Römer ekkorát nem téved
És ha a szerviz kikapcsolja, minden babamentes úton menjek vissza bekapcsoltatni? Kezd a beszélgetés rossz irányba menni.
Maradjunk a 7 személyes tyúkolnál, ott nem tudok mibe belekötni. -
Lacko32
tag
Újra. Hordozó - gyerekülés.
Hordozó ezer éve el van felejtve, mivel magasságban kinőtte.
Gyerekülésben ül a baba, mutatom milyenben [link]Ezt tudtommal menet iránynak megfelelően be lehet kötni, igazoltattak az Ausztriában való kijárásunk alatt sokszor, egyetlen egyszer sem szólt érte senki. Full szabályos, az ülés kézikönyve is javasolja ezt a módot. Gyerekülés-pozíció: menetiránnyal megegyezően
Amíg hordozóban utazott, addig menet iránnyal ellentétesen, de mivel a szélvédőn ott a hatalmas plecsni, hogy ebben a szutyokban NEM lehet kikapcsolni a légzsákot, így hátsó ülésen.
-
Lacko32
tag
A baba menetiránynak megfelelően ül. Előre a Hondába nem tehetem, mert nem lehet kikapcsolni a légzsákot.
Hátul az ülés pozíciója miatt nem tudom menet iránnyal ellentétesen ültetni, mivel kissé kagylósak, az ülőlap nem olyan mély, hogy a lábát kényelmesen lógatni tudja, így ha ugyan meghúzom a biztonsági övét, feje előre bukna, konkrétan a mellkasánál tartja az öv, ami kötve hiszem, hogy kényelmes és egészséges. Hiába tudom ültetni és fektetni az ülést, akkor sem tudok olyan pozíciót találni, ami neki megfelel. De ez a Honda, nyilván nem tudom, milyen egy egyterűben a szitu. Egyértelműen más.Na állj, ez már nagyon le van sarkítva. Ez évek távlata illetve a nevelés azon szakasza, amikor majd megtanulja mi a kérem, köszönöm, mit szabad és mit nem, most egy egyéves kisgyerekről beszélünk, aki nem tudja kimondani, mire van szüksége. De ha az etetés/itatás kényeztetés, akkor mi valamit nagyon rosszul csinálunk.
De a nevelést és a mit adunk mit nem adunkot tartogassuk 17 évvel későbbre, de ez megint egy magánszféra.
Továbbra is az autó a téma -
Lacko32
tag
Nézd, elkényeztetés... Nem tudom.
A gyerek az első minden szempontból. Most lehet ellentétbe ütközik azzal (most tarts rossz szülőnek minket nem tudom) hogy menet közben etetünk. Nyilván tápszert és vizet kap menet közben, nem cicit. Az nem opció. Ahhoz megállok, ahogy a pelenkázáshoz is. Jó, igazat adok, egy fékezésnél félrenyelhet, viszont a cumisüveg ahogy minden más előre fog menni a súlypont hirtelen áthelyeződése mitt, baba szorosan bekötve a Römerbe, elrepülni nem fog senki.Viszont minden gyerek igénye más és más. Elejétől fogva kellett neki az anyja. Pedig nem velünk alszik.
-
Lacko32
tag
Egyelőre nálunk nem opció, hogy anya elöl üljön. Kisfiam egy éves, igényli a játékokat, amiket el is dobál, vele együtt anyát vagy engem tűr meg maga mellett, és igényli is. Anya pedig felveszi a játékokat, takarót, akármit. Ahogy ha innia kell, ennie, akkor az menet közben is mehet. Ha meg kéne álljak minden esetben, az nem opció, főleg, ha sietősebb a story. Egy csecsemővel pedig még jobban fordul a kocka (majd).
A lényeg a lényeg, a legésszerűbb két gyerekhez, sok pakkhoz az egyterű. Ez tiszta sor.
De akkor bekanyarodok a péniszerdőbe, teligázt nyomok, és jön a mizéria, melyik az a gyártó terméke, ami belefér a költségvetésbe, gond mentes (értsd, motor nyűgök, turbo problémák) , és kiszolgál egy négytagú családot.
S-Max tippnek kiváló, ahogy a Zafira Tourer is.
Hozzáteszem, ez az autó másodikként fog szolgálni. Amennyit menni fog, az max évi 10e km. Oda nem hinném,hogy dízel kell. Kettőstömegű,kuplung, részecskeszűrő fájó gyenge pontok. Mondjuk van olyan benzines is, amiben van, persze ennek utána kell menjek. (Mármint kettős tömegű) -
Lacko32
tag
Az a bajom, hogy fotelból lesegetem ezeket az autókat. Nem sok időm van elmenni kipróbálni akár, mégis mekkora.
A Zafira Tourert találtam puttonyra meg mindenre elégségesnek.De ezek az érvek szörnyen összezavarnak :D Ha a szívemre hallgatnék, egy 8 gen kombi Accordot vennék, 2 liter benzinnel. Vagy egy Kia Ceed sw-t.
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket? Törekszem újabbra, frissebre. Csak nehéz ebben a modern korban mindennek megfelelőt találni. -
-
Lacko32
tag
-
Lacko32
tag
Szedán van, egy 7gen Accord. Nem adnám el semmi pénzért se. Ilyen bombabiztos, és szervizigénytelen autóm soha nem volt. Persze a kötelezők mindig időben el vannak végezve, minden porcikáját ismerem.
Őszintén? Félek belevágni bármi másba. Ez a bizalom egy másik autó fele lehet nem lenne meg, mint ennél. Ezért ugrálom körbe nagyon a témát, és kérdezek. Mindenképp kelleni fog egy tágasabb, nagyobb autó, amire az egyterű a legokosabb megoldás. Az a két plusz ülés ha nem is lesz kihasználva, egy nagy puttony igenis hasznos. Illetve a hasmagasság is. Az Accord marad, innen max a tréler viszi el, amikor leadom
-
-
vzsryl
nagyúr
Ezzel egyetértek. Én csak gonoszkodni akartam kicsit.
Btw. amiben bevallottan több km van, azok jóval olcsóbbak is, tehát ha megcsináltatsz rajta mindent, akkor ott vagy, mint egy jóval kisebb futásteljesítményű autóval, de legalább tudod, hogy minden rendben van vele. A motor kopása pedig nem nagy dolog, mert a híresen megbízható dízelek közül nem egy olyanról hallani, ami bőven túlmegy a fél M km-en vagy akár az 1M km-en is, és nincs komolyabb baja. Persze ez csak rendes szervizeltetés mellett igaz.De ott van az én esetem is, ami kicsit árnyaltabb ennél. Dízeleket inkább 3-3,5M körül nézegetek, és hagyok bőven tartalékot, ha hozzá kellene nyúlni. Viszont azt nem tehetem meg, hogy vegyek egy nagyobb futásteljesítményű autót (200-300k km), mert ha 3-5 év múlva el akarom adni, akkor kb. semmit sem fog érni, és azt nem engedhetem meg magamnak, hogy megint szinte 0 autó tőkével vegyem meg a következőt. Inkább keresgetek tovább, de lehetőség szerint ne legyen benne a Föld-Hold távolság. Mondjuk ~pár éves autóknál reális lehet, hogy "csak" 100-200k km-t fusson.
-
t72killer
titán
így van, nekem pont az óratekergetősdi miatt van averzióm az idősebb "jófogás" dízelekkel kapcsolatban. A vezérműszíjról írják, hogyha szakadni hagyod (miért is piszkálnád, ha az óra szerint még mehetne 50e km-t a kocsi??), akkor instant megfőzted a motort, mehet a zúzdába a kocsi. Aki bevallja, hogy megvolt az évi 20-40e km és ott van mellette a szervizkönyv az illendő cserékkel, az korrekt.
-
gaborbol
őstag
Raneztem mobile.de-n a benzines normalis kinezetu 7-8.000 eurotol indul?
Dizel az szinte mind 1000-3000 korul megy, gondolom igy 20 ev korul mar senkinek sem kellenek kint, valoszinu a rozsda azokat is mar megette. Valamiert ugy gondoltam, hogy ezek azert jobban birjak ilyen szempontbol. Munkatars vette itt egy toyota kisbuszt a tesoja cegetol azt hiszem 2006-os full bor, haromzonas klima, dvd valami 2000 dollar volt. Vegig markaszervizben szervizelt, serulesmentes, hibatlan. Szerszamos lo lett belole... -
gaborbol
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Mobil flották
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Medence topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB ZALMAN I3 NEO Chieftec 650W
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest