Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135850 üzenetére
mondjuk nemtom, de 3.5-4liter olaj egy szivonal eleg kene legyen
igaz SOHC 8v es nincs hirdotoke se ebben az oldschool "Zastava" motorban
de nekem 4.3liter van benne egy 19 soros olajhutovel egyutt nezve az 1.9-s motorban
es itt van meg turbo is, annak is 6mm-s csove van ami 1m hosszu, eleve abba is belefer vmennyi, meg a olajhutonek AN10-s 10mm-s csovei vannak kb 2m meg az olajhuto is 2.5x akkora, mint a gyari, es igy meg "csak ennyi" megy belea gyari 1.4T-nel nincs meg 4liter se benne es olajhuto meg ott is van csak egy kisebb darab,
a huto nekem is azert lett cserelve, mert eleg ramatyul nezett mar ki 16-17 eves korara, es gondolom belul sem volt mar vmi szep, biztos volt benne szep lerakodas is, meg elkezdett a csove is szivarogni ennyi idosen
Marea 5henger 2.4 es abba megy 5.5liter, de hat az egy "hosszu" motor
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135850 üzenetére
na ez egy jo megoldas akkor, ha van gyarilag nagyobb is, akkor azt kell feltenni ra
amugy szerintem ha kiegyenlitoket egyszer feltolti olajjal es akkor ujra maxra van toltve, akkor nem fgo hianyozni belole az a mennyiseg, ami oda elment, mert nem kell minden inditasnal ujratolteni
de ha el is kene mi van? allo motornal nem fer el benne az a 3 deci? inditaskor meg egybol felszivja azt odaez kb olyan, mint ahol van olajhuto is kulon, es teljesen kopp ures az olajrendszer, akkor fel literrel tobb megy bele, mint kovetkezo olajcserekor, mert elsore egybol feltolti az ures olajhuto koret is, es akkor a csovekbe meg a hutobe elmegy annyi, meg ahnegrfejben is allhat vmennyi, es csak a felesleg folyik le vissza
mondjuk legalabb ennyivel is tobb van benne
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135842 üzenetére
hat ha a 2261ccm-s L3-xx motorrol van szo, akkor nem hiszem, hogy sokat varialtak volna a olajteknovel a kisebb 1.8-s L8-xx es 2.0-s LF-xx motorokhoz kepest
az hogy a loket hosszabb az nem igenyel sokkal tobb olajat, mert csak a hengerfurat feluletre kellhet tobb, de az az olajfilm az nem vmi sok eleve, 11mm hosszabb a lokete meg 4mm-l nagyobb a furata 2.3-snak az 1.8-hoz kepest
a fotengely- es hajtokarcsapagysor meg vegkepp nem igenyelhet sokkal tobbet, meg hengerfej semszerintem a 2.3-ssal az a gond inkabb, hogy 94mm a lokete, ami eleg hosszu ahhoz mar, hogy 6000+-n porgessek
ettol ugyanis nagy lesz a FHP es AHP kozott feluton a hengerfalra hato ero, meg a surlodas a magas dugattyu sebesseg miatt es hordosra kopik a hengerfal feluton, elkezdi ott megzabalni az olajat
a kevesebb olaj meg jobban melegszik, meg elobb telitodik retekkel ispar honapja irta vki itt, hogy a Honda D motorjainal csak az 1.7-sekkel van szopo, es az is 95.5-s loketu
mondjuk a hordosra kopast a ESi-k D-s 1.6-sa is tudja mar produkalni a 90-s lokettel, hasonlo okokbolde minnel nagyobb a loket annal hajlamosabb ra
egyebkent ebbol a 4 hengeres motorbol van meg L5-xx jelzessel 2.5-s is 89-s furattal es 100mm(!!) lokettel
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #135842 üzenetére
Egyszerűen a 2,3-as is az 1,8 olajkörét kapta meg költségcsökkentési okból...
-
-v-
addikt
válasz
atos19881101 #135838 üzenetére
Elhiszem amúgy, csak kíváncsi vagyok pontosan mennyi az annyi. 4 hengeres csak az a motor, pl. 4 liter körüli töltet már nem tűnik olyan vészesen kevésnek (persze fingom nincs mennyi az annyi
csak ahhoz képest a többi hasonló ccm 4 hengeres szívóbenyásban mennyi van)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
atos19881101 #135827 üzenetére
nem csak az a baj vele
hanem a kevesebb olajban az ugyanannyi szennyezodes az tobb % hamarabb telitodik olyan szintre, ami mar nem egeszseges
meg melle a 20k-s olajcsere sem kene -
-v-
addikt
válasz
atos19881101 #135835 üzenetére
Nem pont 3l. 3.5 körül.
Valaki belinkelhetné a specifikációt, mindig hallom ezt, de megnézném
-
TaaT
nagyúr
válasz
atos19881101 #135827 üzenetére
"A 2.3-as motor problémás. Kicsi rajta az olajkarter és ezért kevés olaj megy bele (3l) körül."
-
Sátán44
addikt
válasz
atos19881101 #96722 üzenetére
Én sem találtam a neten erre való utalást.
-
Kornel
veterán
válasz
atos19881101 #96466 üzenetére
Nem irtam ilyet.
Szerintem jo. -
TayRol
nagyúr
válasz
atos19881101 #96242 üzenetére
kerestem már, melyik az pontosan?
-
8th
addikt
válasz
atos19881101 #96189 üzenetére
Ez van, az emberek hülyék. De az átlag nepper sem különb. 20euróért az anyja térde kalácsát átfúrná bármelyik. A még bőven használható márkásabb gumit alufelnistül leszedi és eladja vagy kipörgeti valakinek haveri körben, vesz négy filléres lemezfelnit amire felrakat valami kínai szart és rögtön bekerül a hirdetésbe a vevőcsalogató egy garnitúra új gumival duma amit egyébként vastagon felszámol a leendő madárnak. Mobile.de-n néztünk régebben egy hirdetőt volt vagy 15 autója az szúrt szemet, hogy nyár közepén az 1.0 Opel Corsától kezdve a 3.0 Peugeot 607 kupén át az összes autóján lemezfelni volt. De mindegyiken. Akkor mondta haversrác, hogy kint is bevett szokás főleg a törökök körében, hogy megegyeznek a madárral a kocsira majd áldott jó nepperünk nagylelkűen felajánlja, hogy az egyik ismerősénél vagy egy garnitúra alukerék jó gumival ami pont illene ehhez az autóhoz és némi plusz mannáért hozzá csapja azt is ha kell. Persze, hogy illik hozzá hiszen arról a kocsiról szedte le egy héttel korábban.
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #96189 üzenetére
Ritka jól elhelyezett poszt. Jelen lévő emberszabásúak kivételek?
p
-
TaaT
nagyúr
válasz
atos19881101 #94259 üzenetére
Az odafigyelés többet ér bármilyen guminál-féknél-futóműnél.
Lásd, Dzsudzsák is el dobta a lambót, pedig alatta is volt gumi-fék-futómű, de még milyen... [link]
És ez szól Defranco-nak is.
-
Kornel
veterán
válasz
atos19881101 #94182 üzenetére
jól tapad, de nagy melegben nyúlik is.
rainexpert legalábbis.
és kopik rendesen. -
neduddki
nagyúr
válasz
atos19881101 #94090 üzenetére
HI!
Neked kell tudni mit keres nalatok egy fonok:- )
udv
neduddki
mod: habar Bullanal si docenskedik
-
neduddki
nagyúr
válasz
atos19881101 #94086 üzenetére
HI!
Andrasunk megf naponta jar ne naffliubul gyorbe az odihoz, nem tom hogy nem unnya
udv
neduddki
-
8th
addikt
válasz
atos19881101 #93344 üzenetére
Igaz. Túlzottan leegyszerűsítettem a dolgot.
(#93351) [rvilike]: 1x sem.
(#93352) EQMontoya: "Ha papásan vezetsz, pont ugyanolyannak fogod érezni a kettőt, ez tény."
Ha papásan vezetsz - ergo 2000 max. 2500rpm körül feljebb váltasz - az alacsonyabban éledő nagyobb nyomaték miatt erősebbnek fogod érezni a dízelt mint az azonos teljesítményű benzinest és ez szívódízelre is áll nem csak a feltöltött dízelekre. Például Skoda Fabia 64hp SDI vs 68hp MPI. Az MPI 2000-es fordulaton 87,6Nm-t tud a nyomatékcsúcsa 2700rpm-nél van ott egészen pontosan 102,9Nm-t tud kipréselni magából. Az SDI ezzel szemben 1600 és 2800rpm között végig tudja a 124Nm-t. Az se fogja kitépni a kezedből a volánt de jobban fog menni.
(#93355) Dluinet: Szerinted egy dízelt nem lehet pörgetni? A 90lovas őskövület TDI 4000 felett már kezd elfogyni széria állapotában. Viszont ha értő kezek belenyúlnak: [link] [link]
Ibiza 1.9 90hp ős TDI, 502-es csúcs SDI tengely Füsti chip gyári turbó 1,1bar nyomáson. Egy garnitúra új csúcs fillérekből megvan az sdi tengelyt is az ember után hajítják vas árban chiptuning néhány tízezer forint és ilyen minimális nyomásemelést a legkopottabb lógó belű turbó is gond nélkül elvisel. Konkrétan pár tízezer forintból van egy olyan autód ami szépen lépeget dízel létére rendesen el lehet forgatni tiltásig mégsem füstöl, gombokért van hozzá minden és pariban van egy 328i bmw-vel csak közben fele annyit fogyaszt. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #91743 üzenetére
Nem tudom mennyire titkosak az ilyen dolgok, de egy hívást megérne ha a mazda mellett döntöttem volna.
Egyébként a 100%-os pozitív értékelés és az 1 év garancia biztató. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #91729 üzenetére
Toluk kellene megkerdezni, mert a leirasban ott van hogy a gyarto altal eloirt technologiaval van felujitva.
(#91731) MunezXBK
(#91732) neduddki
Mert az eltero nyomas miatt egyentlen lesz a motor jarasa?
A befecskendezo cserejenel olyan nincs, hogy kozos ertekre allitjak be az osszeset? Mintha a PD elemek cserejenel olvastam volna ilyet. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #91710 üzenetére
Engem is a befecskendezok araival rettentettek el a mazda dieselektol, de mar kicsit banom, hogy akkoriban nem neztem jobban utana, mert a nemet ebay-n 150euro korul mar van garancias, vagy 220-ert felujitott es azert olyan gyakran nem fekszenek ki. Sot ha ki is fekszik, akkor sem kell mind a 4-et cserelni.
-
EQMontoya
veterán
válasz
atos19881101 #91703 üzenetére
Vagy az újabb 2.2-t, az rendben van. (még a skyactiv előtti)
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #91705 üzenetére
Nem egy helyen találtam azt az infót, hogy ford motor van, pl a 2.3-as a ford 2.3 duratec motorblokkon alapul. Nem tudom hivatalos oldalon hol lehetne ennek utánanézni.
-
giigz
veterán
válasz
atos19881101 #91703 üzenetére
"Mazda használt dízelt venni nagy rulett."
Kevered a franciákkal, egy japánnál ilyen nem létezhet
-
válasz
atos19881101 #91296 üzenetére
nálunk most swiften jött elő ugyanez, nyelestengely + kinyomócsapágy, normál használat...
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #91288 üzenetére
Te egy átlagos középkategóriás autó alkatrészáraihoz viszonyítasz, ő meg mondjuk egy Suzuki Swift-éhez, és mindjárt meg is van a különbség.
p
-
alázógyík
addikt
válasz
atos19881101 #91280 üzenetére
Benzines, Mazda2, és anyósé.
-
alázógyík
addikt
válasz
atos19881101 #91276 üzenetére
Onnan, hogy van Mazdánk?
-
DeFranco
nagyúr
válasz
atos19881101 #91259 üzenetére
Má' én is elengedtem mielőtt baj lesz
-
DeFranco
nagyúr
válasz
atos19881101 #91227 üzenetére
A legközelebbi márkaszervizes ismerősöm szakmája asztalos.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
atos19881101 #91221 üzenetére
Te pl minimálbérért minden egyes idegen autón átnéznél és leszervizelnél mindent?
Az attól függ, hogy ellenőrzik-e. Ha nem ellenőrzik, akkor úgy megy ki ahogy bejött, és kedvesuramezfeszes, ha meg ellenőrzik, akkor a) megcsinálom rendesen b) felállok és elmegyek olyan helyre ahol nem ellenőrzik, vagy szakmát váltok.
@kornelka: "csak amíg valaki kis túlzással az életben maradásért küzd" - ok ez már demagóg duma. Valahogy nem azt látom, hogy bármelyik márkaszervizes is csontsoványan szakadt rongyokban járna be dolgozni. Maradjunk abban, hogy jobban élnek mint én.
-
Kornel
veterán
válasz
atos19881101 #91221 üzenetére
+1
(#91219) DeFranco: értem amit mondasz, csak amíg valaki kis túlzással az életben maradásért küzd, addig lehet bármilyen minőségbiztosítás, nem fog változni semmi.
és nem 10% a lényeg, nagyságrendbeli gondok vannak.
szvsz lassan kínában magasabb a minimálbér, mint itthon. -
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #91216 üzenetére
Az elsőt igen, aztán hat év után még 2 évet használtam a németeknél. Az újat már kint vettem. A különbséget szerintem inkább abban kell keresni, hogy én egy vidéki kereskedés- és márkaszervízzel voltam kapcsolatban, azon kívül, hogy 35km-re volt a legközelebbi telephelyük a lakóhelyemtől, és nem dolgoztak olcsón (konkrétan az óradíjak a németeknél is szinte ugyanannyit kóstálnak), tényleg semmi rosszat nem tudok róluk elmondani (zala megyei két vezetékneves Opel-szerviz). Volt egyébként pár szerviz, amit végignéztem, volt aminél a felénél kukkantottam rájuk, mert kolléga előbb visszavitt, és még nem volt kész, azzal együtt, hogy nem értek hozzá, amennyire láttam, csináltak szépen mindent - nyilván át tudtak volna verni, ha akarnak, de nemigen látom, hogy mi értelme lett volna. Szereltek utólag vonóhorgot is, velük is vizsgáztattam, különösebben semmiylen díjukat nem sokalltam, bár továbbra is elismerem, hogy kisvárosi, vagy falusi autószerelők még olcsóbban meg tudtak volna okosba' bármit oldani.
p
-
DeFranco
nagyúr
válasz
atos19881101 #91216 üzenetére
elárulok egy titkot: a bérezés nem áll arányban a munka minőségével
sok mindennel el lehet érni, hogy egy adott munka rendesen el legyen végezve, az iparági bérezés nem tartozik ezek közé.
reszerk: megfizetheted te akárhogy, ha nincs szabályzás, nem megfelelő az irányítás, nem ellenőrzik a munkáját, és a hibának nincs következménye, akkor miniszteri fizetésért sem fogja rendesen megcsinálni. ha viszont ezek megvannak, akkor vagy rendesen dolgozik, vagy mehet a balettba ugrálni. igaz, hogy ezzel szelektálod a jelentkezőket, és aki alkalmas, azt valamivel jobban meg kell fizetned, de ez a szakma átlaga +10% kb. nem nyugat-európai szolgáltatói szektori bér.
nem támogatom, hogy bárki rosszul keressen, csak tudjuk miről beszélünk... itthon a minőségirányítással meg az ellenőrzéssel van gond elsősorban.
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #91196 üzenetére
Jah, aki új autót vesz, az ne 3-4 évente akarja cserélni, mert nyilván akkor a legdurvább az értékvesztés. Vagy kalkulálja bele ezt is, el tudok képzelni olyan helyzetet, hogy még így is megéri, bár ahhoz sokat kell menni. Az előző autót is újan vettem, belekerült 8 év alatt 113k km, a kötelezőkön kívül 3 aprósággal kellett csak szervizelni, egyik sem vágott földhöz, pedig ebből két szerviz már a németeknél volt.
Az olajakhoz, ilyesmikhez nem értek, de hajlamos vagyok jobban megbízni a márkaszervizben, mint a Sarkijózsi Gépjárműjavító Bt. egyszemélyben general manager és gépjárműjavító beosztású csúcsvezetőjének, bár elismerem, hogy ez is csak olyan csúnya sztereotípia, mint a szarfos gyári GM olajról szóló, szóval legyen ez egyéni preferencia.
A Dacia (Logan MPV) már nekem is épp tetszegetett, aztán egyszer megnéztem közelről, már épp ki akartam nyitni, hogy belenézek, de zárva volt (LOL), viszont a kilincs úgy meghajolt a kezemben, hogy komolyan megijedtem, hogy eltöröm. Úgyhogy csak belenéztem, a hátsó ülőlap fel volt hajtva, konkrétan egy csak egyik oldalán kárpitozott szivacs képezte ezt az alkatrészt, aztán mivel bár érdeklődő nem volt a környéken, de a kereskedés munkatársai éppen látványosan nem értek rá, ezért úgy döntöttem, hogy annyira mégsem akarok Daciat. Aztán valahogy később sem győztem meg magam az ellenkezőjéről, még annyira sem, hogy még egyszer közelebb menjek hozzá. Németeknél amúgy meglepően sok Sandero, Duster és Logan szaladgál. Konkrétan talán több, mint Suzuki (azokból csak az új Swiftet, meg az SX4-et látni, no meg pár Splash-t, de azt ugye itt Opel Agilaként).
p
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #91184 üzenetére
"Az új autó szervízelése a drága szerintem."
Garancia 3 évig, kiterjesztve akárhány évre, ha csinálsz valami baromságot, arra ott a biztosítás (jó, ez tényleg drága, de mihez képest), az olaj-, illetve szűrő-, valamint fékbetétcseréket meg amúgy is szakszervizben csináltatnám. Jellemzően erre, illetve az átnézésekre amúgy is mindig van valami akciós ajánlat, legutóbb az Astrára valami 100 EUR körüli összeget ajánlgattak olajjal, szűrőkkel, ami teljesen normális ár még magyar viszonylatban is, nemhogy Németországban.
Persze ha veszel párezerért olajat, meg ugyanennyiért szűrőket, és eljátszasz vele magad, akkor biztosan lehet spórolni pár ezrest forintban, én ilyesmivel úgysem lennék hajlandó szórakozni.
p
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #91184 üzenetére
Alig vártam, hogy a Hondámról leteljen a 3 év gyári gari és ne a méregdrága márkaszervízbe kelljen hurcolnom...
-
válasz
atos19881101 #89818 üzenetére
Most nem a madzaggra írtam hanem az Typhoon kocsijára
-
footy
addikt
válasz
atos19881101 #89811 üzenetére
Lehet hogy neked meg a regi nyak kerult a fejegysegbe, ott az L716-os hidat kell osszekotni.
-
footy
addikt
válasz
atos19881101 #89806 üzenetére
Van mindegyikhez, nekem sem Bose volt. Van hozza jominosegu iPod adapter is. (A Bose fejnek amugy csak a vegfoka mas, hogy illeszkedjen az erositohoz.)
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #88513 üzenetére
Nem tudom, csak a 2.3-as kasztniba betenni a 2.0 motort ki tudja, hogy szakszerűen végezték el, sok hiba forrása lehet egy ilyen beavatkozás.
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #88505 üzenetére
Nem fog érdekelni, összelegózott autóba nem ugranék bele.
-
neduddki
nagyúr
válasz
atos19881101 #88505 üzenetére
HI!
a pozsot igy vettuk anno, a tutaj osszetorte a bokajat es 3 honap allas utan eladta inkabb
udv
neduddki
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #88505 üzenetére
Köszi, lehetséges, tudnál adni egy elérhetőséget?
Szerk, látom már index fórumon a hsz-t
-
!Overdose!
őstag
válasz
atos19881101 #88456 üzenetére
Nem Mazdára gondoltam elsősorban, hanem Hondára. Talán az N22 volt az első igazán jó és megbízható japán CR dízel, igaz a befecskendező-rendszere Bosch annak is.
giigz:
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #88458 üzenetére
+1
mod:
neduddki: Akár. Vagy a keskeny DCi motorral.
-
!Overdose!
őstag
válasz
atos19881101 #88452 üzenetére
Már dízelt is tudnak egy ideje, igaz volt egy 10-15 éves lemaradásuk, amit be kellett hozni. Én továbbra is a körülötte lévő autó többi részével nem vagyok teljesen kibékülve. Német autó kell japán motorral.
-
-v-
addikt
válasz
atos19881101 #88448 üzenetére
Pedig a japok altalaban tudnak motort csinalni ... cserebe nem is annyira megy, es azert eszeget.
Mik a nyugjei amugy? -
DZs
senior tag
válasz
atos19881101 #88444 üzenetére
Én nem ismerem ezt a motort, de én is kíváncsi lennék, hogy miért rossz egy 2.3 Mazda benzines motor.
-
-v-
addikt
válasz
atos19881101 #88444 üzenetére
Miért? Gázok vannak vele?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #87793 üzenetére
Neked is tekerős?
Nekem az, de nem tekergeti senki, mert tabu. Még a végén beesik az ajtóba az üveg
-
sasa134
addikt
válasz
atos19881101 #87155 üzenetére
Thx!
-
Bling95
őstag
válasz
atos19881101 #87121 üzenetére
Beleultunk, megragtuk a dolgot es nem akarunk egyterut. Ritkan jarunk mar mind az 5en egyszerre, ha meg igen akkor eleg lesz . Tetosin van, sibox felfer.
Typhoon: teljesen jonak tunik mindketto, bar hyundai meg nem volt. A mazda viszont hiba nelkul fut nalunk 2006-7 ota.
Bar a mazda 6 kicsit erzelmi alapu valasztas is, gyonyoru az a kombi.
Joamilestone: 2 ora ?
ennyi emberrel a ket ora pisiles nelkul csoda lenne
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #86915 üzenetére
Egyébként a Mazda 5 is inkább 2+2+2 személyes, a hátsó (középső) ülésen a középső padocska nem tűnik túl kényelmesnek.
p
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #86912 üzenetére
Ültess be még két ugyanekkora embert. Vagy tegyél be még két gyerekülést.
p
-
parandroid
félisten
válasz
atos19881101 #86910 üzenetére
Hátul sajnos az...
Szerk.: Illetve kettőnél több személynek, nyilván, hiszen erről volt szó. Ráadásul mint minden új kombiban, mélyen van az ülés, és hátul sötét.
p
-
Dany007
veterán
válasz
atos19881101 #85027 üzenetére
Áh, van ott ismerős a közelben lévő két cégtől is és ott is rendszeresek a problémák. Volt már belőle több nagy ordibálás-anyázás...
@tomcsi23:
Ha egyszer-egyszer van ilyen akkor azzal még megbékél az ember, hogy van pár idióta barom... de ha rendszeresen...
Mutatom én is.
Innen jövök én:
Innen meg a bunkók:
Tisztán látszik még így is az elsőbbségadás kötelező tábla, ahogy az is, hogy megállás nélkül abszolút nem lehet belátni semmit!
-
Dany007
veterán
válasz
atos19881101 #85016 üzenetére
Most csak saccoltam...
A lényeg az, hogy mentem a kereszteződés felé, én pár méterrel előttem meg elhúzott keresztbe az az idióta.
És nem belátható kereszteződésről van szó! Azt se mondhatja, hogy látta, hogy nem jön senki...
Tudom, mert az első 5 ilyen eset után direkt elmentem arra mert azt hittem nincs kint nekik tábla. De van és jól látható.
De még ha jobbkezesnek is hiszi a fószer, akkor se hajthat át így keresztbe...@Melack:
Jah, akkor menjek ki egy bontókalapáccsal, pár kátyút gyártani!
Egyébként nem lenne rossz ötlet a fekvőrendőr + útra felfestve az elsőbbségadás jel plusz nagyobb tábla és lejjebb tenni azt a táblát, hogy mindenképpen szemmagasságban legyen. Vagy esetleg egy stop táblát kirakni, nem tudom... De ha beállna oda egy rendőr elég szép összeget tudna össze büntetgetni egy nap alatt. -
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #83950 üzenetére
Én nem látom más árnyalatúnak (ja és elvileg cserélve lettek az elemek, nem javítva).
Azt mondta hogy már kért árajánlatot meg időpontot csak még nem volt ideje. De igazából letojom, a navi úgyis használhatatlan elvileg itthon, mert csak nyugat európa térkép van hozzá (legalábbis az eddig megnézetteknél így volt és nem is lehet frissebbet venni).
-
raczger
őstag
válasz
atos19881101 #83923 üzenetére
Elől a motorháztető és a lökhárító között nem passzolnak az illesztések, túl nagy a hézag.
Hátul a csomagtartó ajtó két oldala között 2x hézag különbség van.
Belül, a középkonzol illesztése csálé és a kormány középrészén se stimmelnek a hézagok. -
emvy
félisten
válasz
atos19881101 #83701 üzenetére
Ma' me' lenne gond a feszultseg?
Na megint offban vagyunk...
-
Kornel
veterán
válasz
atos19881101 #74123 üzenetére
én úgyis túl szoktam fújni 0,1-0,2 barral, hogy jól fogyasszon
-
Kornel
veterán
válasz
atos19881101 #74118 üzenetére
pl. az én gyári méretem 165/70 r14, de most 175/65 r14-et használok, ami pont váltóméret, tehát ugyanolyan magas az oldalfala, viszont szélesebb a futófelülete.
szerintem pl. ez esetben kicsit meg lehet emelni a gyári értékhez képest a guminyomást. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #74118 üzenetére
Azt azért adják meg, hogy azon kívül bármelyik értéket használhatod!
-
hdman
őstag
válasz
atos19881101 #72187 üzenetére
Bazz, a komplett eleje lemaradt
Bmw topikbol masoltam ide, en most egy darabig nem veszek semmit.
-
mycso
veterán
válasz
atos19881101 #72124 üzenetére
A fejen az "expert" menübe belépve lehet aktiválni az aux bemenetet, utána meg vagy megveszed a gyári csatlakozós kábelt (3-4-5k) vagy simán te bekötöd párszáz forintból.
-
Melack
veterán
válasz
atos19881101 #71885 üzenetére
hdmant keresd, ő még közel is van hozzád - ha jól emlékszem.
(#71886) bitpork: ilyen szépen sem írták még le, hogy a kereső használata erősen ajánlott / olvass vissza 4 hsz-t
-
válasz
atos19881101 #71885 üzenetére
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
-
neduddki
nagyúr
válasz
atos19881101 #69455 üzenetére
HI!
1 nomestomen
2 itt tenyefld szarabill:- )))udv
neduddki
mog: off
-
Puma K
nagyúr
válasz
atos19881101 #68790 üzenetére
Mi a gond a dízellel?
Mondjuk valóban sok múlik azon akié az autó és használja, hogy hogyan bánik vele.
Köszönöm.
(#68794) joamilestoné
:
A váltással nincs gondom, hogy automata kelljen.
Külön gyakoroltam a lejtőn való elindulást, mind parkolásnál való kiállásnál, mind lámpánál. Vissza csúszni a kocsit nem szoktam hagyni, mert nem magamból kell kiindulni, hogy más is hagy annyi helyet maga előtt erre gondolva ne legyen belőle probléma.
Tehát a fentiek leírtak türkében az általad linkelt autók nem érdekelnek, de köszönöm az erőfeszítésed, hogy javasoltad ezeket.
Amúgy egy Jeep Cherokee XJ, régi nagy vágyam a megjelenése és a terepképességei miatt, de az 1.5-2 millió között van ár tekintetében.
(#68801) joamilestoné
:
Nem siklottam át afelett amiket javasoltál, csak nem fűztem hozzá kommentárt, mert korábban már DeFranco hozzászólásával kapcsolatban megemlítettem azokat is.
Esetleg tudnál írni, hogy miért javasolod a Renault Megane I-et?
Meg esetleg kicsit pontosabban kifejthetnéd, hogy motor tekintetében melyik az általad javasolt.
Fentebb kifejtettem, hogy:
Külön gyakoroltam a lejtőn való elindulást, mind parkolásnál való kiállásnál, mind lámpánál. Vissza csúszni a kocsit nem szoktam hagyni, mert nem magamból kell kiindulni, hogy más is hagy annyi helyet maga előtt erre gondolva ne legyen belőle probléma.
Leírom megint. Engem a presztízs nem érdekel, csak az összeszerelési minőség aminél nálam a Német és Japán autók vannak legelöl, személyes és családon belüli tapasztalatok alapján.
Valamint arra is kitértem miért BMW és Mercedes az ami engem érdekel (családon belül és barátok révén pozitív tapasztalatok régebbi és újabb verziókkal egyaránt)+1!
Új hozzászólás Aktív témák
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3025
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest