Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
tomiii. #145661 üzenetére
ennyi
ha megnyerném az ötöslottót, egyből mennék is kicsengetni a Giulia Veloce-tBár a QV az igazi über-baszómodell, szerintem az egyszerűen túl sok itthonra. Ez a 280 ló még épp kiautózható, de 510 sehol.
Acheron: Volvonak jók a dízelei is, egy megfelelően szervizelt, lekérdezhető előéletű öthengerestől nem félnék semelyik teljesítményszinten sem.
Accord 2.4 motorja meg tényleg szaros volt, sorra cserélgették gariban. -
-
Integrale
veterán
válasz
tomiii. #145148 üzenetére
A karpit sok mai autoban gagyi, Focus 2-hoz volt szerencsem a heten, nem emlekeztem, hogy ilyen szar belulrol. Az ajtok felso elen levo par centi szeles betet ami "puha" onnantol lefele, elorre, hatra gagyi plasztik az egesz.
Ahhoz kepest szerintem egy Splash is boven jo, raadasul olcsobb mindem teren. A helykinalat mar mas kerdes. -
-
Mauzes
addikt
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
tomiii. #140333 üzenetére
Csak nyugodtan, az olajdoki szerint se kell pl a Mondeo 1.8TDCI-nél sem cserélni:
A kocsi szervizkönyvéből nem derül ki számomra, hogy pl. 100.000 km-nél volt-e cserélve váltóolaj, mert "elviekben" 100.000km-ként nem árt ugye azt cserélni.
Gyárilag élettartam kenésre szánt, speciális olaj van a váltóban, amit nem kell cserélni. Pont, hogy elviekben sem.
(Mint az élet legtöbb területén: minél több embert kérdez meg, annál több különböző tanácsot fog kapni.
-
#94529552
törölt tag
-
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #133601 üzenetére
Hat a K-s rendszámú daciak fele már szetmallot.
Az ajtajuk!!! egyszerűen eltűnik, soha nem láttam még ilyet, se fordnal, se ladanal.
Annak ellenére , hogy hiányzik a teljes uregvedelmet, meg persze az alváz védelem is, amíg garis az autó, nem engedik, hogy a juzer utólag megcsinaltassa, különben bukja a garit. -
^Boss
őstag
válasz
tomiii. #132542 üzenetére
nézem a fogyasztást és azalapján próbálok a jó értékekre hajtani. próbáltam én már mindenfélét, és spórolósan is tudok vezetni, semmi értelme nincs, sajnos ha 1-2 dugó is bejön, és nem jutok ki a városból, 10.5 alatt nincs soha, nyáron se, télen se, tűkön lépkedve se, sehogy se
cserébe tényleg úgy megy, mint egy lada
-
válasz
tomiii. #131489 üzenetére
Na jó, de ne komolytalankoggyunk mán. Egy 116 literes volvó kamionnál persze h nagyobb az a 3% mint egy 1.6-nál
Maradjunk az alma-alma hasonlatnál, ha kérhetem.
(#131491) fi:zi'k : áhá! Tehát nem tuningról beszélsz hanem optimalizálásról! Mert itt sokan keverik és úgy aggyák elő, ahogy koránt sem biztos h igaz. Jelesül csiptyuning= több lóerő + kevesebb fogyasztás. És ez így hamis. Lehet a helyi viszonyokhoz igazítani, de az csak optimalizáció. És persze nem kell csodálkozni, ha pl egy picit is kopottabb motor az Alföld után a Wörth tónál nem indul. Magát a kérdést már átbeszéltük itt is, és megállapítottuk, hogy a fogalomzavar közepén nem árt tisztán meghatározni, hogy mi a szándék és az eredmény. A motor optimalizáció ugyanis járhat teljesítményvesztéssel is. A pékeknek minden csiptyuning és bizony jó vastagon foschnak is bele h mit bszaraintanak el vele.
-
w333
félisten
válasz
tomiii. #127582 üzenetére
Oké nyilván persze ... nem azt mondtam hogy ez a legdrágább a világon, van ettől sokkal drágább is, csak azt hogy egy ilyen Focus -nál milyen gyorsan tönkremegy, míg egy másik autónál még 500 ezer Km után sem, soha nem volt szimpi a Ford (még a régebbiek igen pl. Mondeo), 1 ismerősöm van aki szereti a többinek pedig már volt és csak köpködnek utána, taxis cimborámnak most egy ugyan ilyen Focus 2 -je van még csak 100 ezer km alatt és már a jobboldali ablakemelő egyik oldala leszakadt lötyög az egész
Nem azt mondom hogy az összes Ford sz*r, csak azt hogy én nagy ívben elkerülöm őket ... jobb a békesség, pedig bejönnének (csak elég sok a nyűg velük)
(#127583) gladics
Bocsi tényleg ...
pedig direkt a benzinest választottam ki (de akkor mégsem)
-
válasz
tomiii. #127408 üzenetére
Oké tehát akkor a végén megúszta, de lég rögös volt az út. Azért nem tudom elképzelni azt a "bérbeadót" aki vadidegeneket elkezd 1-1 napra bejelenteni, fizetést utalni és járulékot fizetni mindenki után. Mert ugyí régen lehetett olyat h majd beadom meg utólag, de ma a napi munkakezdéskor legkésőbb illik online v telefonon bejelenteni. Azt meg visszavonni tán 1 alkalommal de akkor sem. De ha valakit találni aki mindezt megteszi, legyen, akkor törvényes.
-
válasz
tomiii. #127376 üzenetére
Dehogy nem, látod, írja, ha szállítani lehet akkor beépíteni is! Teljesen logikus, nem? Ha az autón van BenHur kerék, akkor az is szabályos, mert csak szállítja és nem beépíti
(#127375) vmk: ahol lehet engedélyeztetni az ilyen átalakításokat, de itthon próbáltad már?
De tévedjek!
(#127374) Integrale : Nem veszem magamra. Sajnos a szr ér addig hogy kénytelen vagyok lemondani az ilyen úri huncutságokról mint a zinternet
-
-
-
-
válasz
tomiii. #125633 üzenetére
Tata. A mérnök diploma mellé megkövetelik a szövegértést?
" A 3 nagy német (AUDI-BMW-MERCI) sokkal több modellel rendelkezik egyenként mint a legtöbb szerintük kommersznek titulált gyártó. Pl bimmer:..."
Azt írtam hogy külön külön is feleslegesen sok a modell. Mindnél. Egyenként-külön. És pl volt a bimmer, mert ugye abból indult ki a mi a prémium vita.
Aggyad csak meg a suli elérhetőségét, odaszólok mán bármilyen szégyen is, hogy kell egy kis korrepetálás nekedÉs (#125634) Integrale még igazat is szól az A2 meglétével kapcsolatban, még ha szép sort is alkotna. Inkább sorold fel a mostani Ford kínálatot, hogy van-é ennyi modellje.
-
rbalint88
addikt
válasz
tomiii. #125169 üzenetére
Amire gondoltam, azok a haromszamosak, 164,145-146, 156, 147, 166. Ezek potom penzert vehetok, fel millaban lepapirozva szervizekve meg tud allni beloluk ertelmes darab. Multkor volt egy 147, nevre irva, nagyszerviz utan, hibakat kijavitva 650-bol meglett volna. Mire megbeszeltuk volna, hogy belevagjunk-e, elvittek...
-
hobizoli
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz
tomiii. #125089 üzenetére
tudom, tudom, mondjuk én eleve drágábban nézegettem őket, abszolút csak jó állapotút kerestem. unokatesómnak aktuális lassan az autócsere, aztán agitálom mindenféle hülyeségre (más f.szával ugye
) és felmerült a bálna is, de lemértem és nem férne be a garázsba
btw. arra az aszkéta életmódra nem lennék képes, mint ő, hogy 13 éve ugyanabba a szálkás ülésű 1.2-es (!!!) kombi G astrába teszi be a seggét, aminek az egyetlen pozitív tulajdonsága, hogy SOHA nem romlott el. oké, most van benne 92 ezer km, de ennek a 90%-a városi tempóban ment bele... -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tomiii. #124550 üzenetére
nem vagtam, vmi alakitasokrol beszelt, leszerel vmit es atszereli...nekem ez a kabris dolog eleg kinai
regebben lattam olyat, hogy a pillangosor nem befordult, hanem vizszintesen mozdult el
ne kerdezd mi a racio benne, de vmi oka biztos volt, hogy az inkabb ugy ment
de csak neztem mi lovekat sorolt ott felmost hogy raneztem az ebay-re 116k-ert lattam azt a DCOE-t per darab
lehet van itthon olcsobbert is, okosba'azt tudom, hogy az en EV1-s injektorom vadonat ujan 18k-ba kerul, az meg sokkal olcsobb akarhogy nezzuk
-
nyogo83
senior tag
-
-
tibbike01
őstag
válasz
tomiii. #123595 üzenetére
Köszi! Igaz...azt hiszem egy alapos szerviz átvizsgálást mindenképp érdemes csináltatnom előtte. Egyébként az volt furcsa, hogy tökéletesen járt a motor, szép hangja volt, a fotómű is csendes volt...tehát tényleg minden klappolt. Csak az a fránya karc meg kinti papír ne lenne...
-
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123572 üzenetére
Igy van, egy nagyobb benzines hosszu tavon akar meg jobban is fogyaszthat, csak ugye a kozelmult autoinak a drasztikus sulynovekedese ezt "ellensulyozza", es meg azok is sokat esznek, mert olmot kell cipelniuk... Ld. 1,5 tonnas astra.
Regen vitt 1000 kg-ot a 2.0-as benzines, es vigan elment 7 literrel.
Szerencsere kezdenek rajonni, es lejebb tornazni az onsulyokat.Tibbike01: ne hagyd, hogy "megcsinalja", amig nem tudod mi a baja.
Te magad is megnezheted egy filleres obd2 adapterrel es egy telefonnal, utana mar csak ra kell keresni a hibakod(ok)ra, ami perszemeg sok minden lehet, de tampontot biztos ad. Ilyen sokat allt autoban pedig mindig van kockazat, nem tesz jot egy autonak, ha sokaig all. Ha komolyan gondolod a vetelt, eloszor nezesd at, utana javitsa az elado. Es utana is raneznek, hogy nem csak kikototte-e a check engine lampat, vagy atkototte az abs lampara parhuzamosan, hogy inditaskor ellenorzeskor vilagitson azertBitpork: eleg sokan vezetik ott a fogyasztasukat, koztuk en is, igy tudom, hogy hany km-t mentem, mennyit tankoltam el, sot most mar a szervizeket is feljegyzem.
Volt, amikor kifejezetten ez alapjan valasztottam autot, cel a legkisebb fogyasztas volt szivo benzinnel, a legkisebb fenttartasi koltsegekkel, igy lett splash-em. Igaz en nalam minden kevesebbet fogyaszt, mint a spritmonitor atlag, de annak segitsegevel sikerult olyan autot talalnom, amivel 5 literrel bejartam munkaba, ami az eloszor 120, majd 80 km-es napi ingazasnal eleg sok megtakaritast hozott, foleg ugy, hogy minimalisat kellett csak rakolteni. -
Joker88
őstag
válasz
tomiii. #123349 üzenetére
" Vételkor ezt szűrje ki a delikvens a magával vitt szerelővel és ne vegyen ilyet. "
hé, 1.: akkor volt autószerelő ott velem, plusz egy itthoni autógyárban dolgozó mérnök is baráti körből. De sajnos senki sem lát be a lemez mögé..
2: a vételkor ami idestova 3 éve történt, még nem volt gond vele. akkor még senkisem gondolta volna hogy lakatoshoz kell kísérnem. mikor leszaladt az emelőről, akkor meg időm nem volt,később meg anyagilag nem voltam ugy ahogy, ezért lett idén augusztus a javítás ideje.
meg szerintem, ha azt veszed, ez '98-as gyártású autó. nem prémium kategória volt akkor sem. Volt szerencsém fél évet járműgyárban tölteni , nem soron melózva,hanem más munkakörben,de átlátván az egész gyártási folyamatot.
de ezt a kis javítást leszámítva nem kellett rákölteni a kopó dolgokon kívül.
akárhiszed,akárnem, nem 2-3 autóból van összehegesztve a jelenlegi autó.a lakatos témához, rövidre zárván, annyit, hogy a dolog 20%-a az alkatrész, 80%-a munkadíj.
-
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123344 üzenetére
Mondom meg egyszer, itt sem a lengokar megy tonkre, hanem benne a szilentek.
Amit senki nem ajanl cserelni benne, mert sose lesz gyari, amit ltthon pista bacsi belesajtol. (De ugye ez 100-bol 99 embernek nem gond, nekem pl. igen)
Tehat marad a lengokar csere.
De gondolom ez olyanoknal nem szempont, akik a 200k-s autokat bontott cuccokbol tartjak eletben, nalam viszont a bontott alkatresz es a 200k-s auto sem opcio.
Nekem mar a 8 eves palyan 140k-t futott serulesmentes auto is oreg es "sokat" kell vele foglalkozni, ezert a kovetkezo autom jo esellyel uj lesz, amit max. betolok a markaszervizbe ha baja van. -
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123337 üzenetére
akkor ilyet fogok venni, ha csak ennyi a komplett futómű hozzájuk
szar suzukimba is 30k a két lengőkar, és akkor még a gátlókhoz meg a rúgókhoz nem is nyúltam, de biztos azzal is lehúznak, okosba biztos csak egy tizes lenneegyébként nem te írtad a xsarát, de leírták ezt.
de tényleg nem érdekel, mindenki azt vesz, amit akar -
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123282 üzenetére
nem mindegy, hogy 350-ből alkudsz 50-et, és 300-ért veszel egy éppen még 1-2 vizsgára jó autót, vagy 250-ért keresel max, de még ott is alkura számítasz, és 200-ért keresel igazából. (gyakorlatilag egy fél kategória különbség minőségben)
mondom, az ilyen x <= 250k huf autók között 4-5 éve olyan romok voltak, hogy megmenteni se lett volna érdemes őket nem kis összeg ráfordításával.
ha szerinted egy rohadó kasznit 50k-ból megcsináltat valaki szakemberrel (itt az otthon tákolást ne számoljuk), akkor tévedsz.
aki otthon meg tudja bütykölni, meg kasznizni, annak persze lehet jó alapokat találni ennyiért is, amiben a motor nem kuka pl.
tovább tényleg nem érdemes erről beszélni, inkább el kell menni, és szétnézni a felhozatal között
-
TaaT
nagyúr
válasz
tomiii. #123254 üzenetére
"Ezek az 50.000ft-os autók....Aki ilyet vesz 200-ért az egyszerűen hülye"
Olvastam olyan embert aki opel calibrát vett több százezer forintért, aztán a karosszéria több gittet és oxidot tartalmazott mint fémet.
Oh meg is találtam
[link]
Nem tudjuk hogy mennyire penge haverod, akár ilyenbe is bele futhat, worst case scenario.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tomiii. #123254 üzenetére
Fenének foglalkoztok ti is az én véleményemmel. Ha hülyeséget beszélek, szépen ignorálni kell.
Ezzel annyi a baj, hogy ha így itt maradna, szó nélkül akkor jön az első vásárló, rákeres a F Astra-ra, meglátja a tiedet, hogy van mégis valaki aki inkább megvenné, senki nem szólt közben, akkor biztos okos gondolat, mehetek megvenni.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tomiii. #123249 üzenetére
Arra írtam, hogy szerinted nincs itt tapasztalata azoknak akik tanácsot adnak... Sok részük foglalkozik ilyennel munka szinten is és ott bizony találkozik a 200-as csodákkal.
(#123248) kornelka: na igen, mindig ezt mondom én is el kell menni és megnézni. Itt aki állítja, hogy igen is van 200-ért rozsda mentes F astra az menjen és vegyen egyet
Persze, ha vennék egy akármilyen patika autót 50.000ft-ért, mert mondjuk meghalt a tulaja és szabadulnának tőle és veszek rá téli gumit, már az GTK.
Ez elég ritka eset, másrészt nagy része az ilyennek átverés. Ha egy autó jó állapotú és rossz társai mennek 200-ért nem adja oda neked senki 50-ért.
Ez olyan szöveg, mint a "női' tulajtól, vagy "garázsban tartott".
-
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123249 üzenetére
Irtam am mast is azota peldanak. Sok-sok kereskedest es hirdetest vegigjarva, hogy vslsmi autonak nevezheto 4 kerekut talaljunk.
Te ismered a magyar piactot?
Milyen bontoszokevenyeket adnak ennyiert?
Ha csak azt nezzuk, hogy ennyiert a kaszni biztos hulla, azt mennyi rendbe rakni?
Gondolom az is 50kMod: nem csak escortot neztunk, barmit, ami belefert volna a 250-es keretbe akkor.
F astra, b corsa, punto 1, barmi, mind1 volt a tipus, csak a suzuki volt kizarva.
A vege az lett, hogy 250 helyett 400 lett a keret...
Nem veletlenul. -
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123243 üzenetére
Most irtam mit vettek itt 400-ert.
Mert az jo.
Hat nem.
200-ert mo-on a legnagyobb pozitivum ha van rajta mrg egy ev muszaki, utana gtk, tehat tobbe lenne rendbetenni, mint amit a kocsi er, ezert megy a bontoba.
A valsag utan a nulla kozelebe visszaesett ujauto eladanak koszonhetoen szepen felmentek a minosegi hasznaltautok arai, ami minden szegmensben erezteti a hatasat.
A kerdes ilyen esetekben az, hogy van-e megbizhato olcson dolgozo szerelo, vagy sajat maga ert-e annyira hozza, hogy rendbe tud rakni egy rosszabb peldanyt is, ami az arsav aljan talalhato.
Ha nem, akkor biztonsagi valasztasra kell menni...jani_gy_22: escort. Mk7 1.6 zetec jo vlasztas is lehet, de gyakorlatilag mind rohad mar, es ebbol egy jobb peldany 300-350 legalabb. Tesomnak ilyen van, egyutt vettuk 5 eve, mar akkor is es azota is voltak vele aprobb gondok, plusz a rohado kaszni rendbetele, annak idejen 400k volt, szerintem evente atlag 100k ment ra(felni es gumik nelkul), de folyamatosan jo muszaki allapotban van, igaz hibatlan sose lesz, most se indul rendesen hidegen.
Szovak igy szamolj vele, egy elo pelda alapjan.
Nem beszelve a vetelkor ugye nem mindegy, hogy mennyi megy az alap dolgok cserejere, itt egy vezerlescsere munkadijjal siman beleszalad 50-60-ba is, plusz olaj, szurok, es egyeb folyadekok, minimum 100k.
Ezekkel is kalkulalsz? -
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #123237 üzenetére
Vehet ennyiert astrat es puntot is.
Ha osztrak, akkor mar porra van rohadva, ha magyar, akkor meg lehet futni.veluk egy kort megnezni, de az astra itthon is porra tud rohadni.
Nem feltetlen mind, mert van a csaladba egy 1995-os 20 eves peldany, amin rozsdafolt sincs, de nem is eladoes nem is lesz.
Statisztikailag joval nagyobb az eselye, hogy ennyiert jo swiftet talal, minthogy jo astrat vagy puntot.
Azokbol a jo inkabb 400 korul vagy felett van.
Persze kinek mi a jo -
TheProb
veterán
válasz
tomiii. #119940 üzenetére
Hogy én is hozzászóljak már a témához...
Tényleg nem tudom már, hogy mit gondoljak az e36-os témáról, hol azt mondják, hogy vágjak bele, hol azt, hogy nem. Többet közt a te hsz-eidben is hol megerősítést, hol lebeszélést vélek felfedezni... Közben már nézegettem az olcsóbb, szerényebb teljesítményű 316i,318i-ket is, de tényleg nem tudom. Akkora a szórás az árakat tekintve, hogy félelmetes és képek alapján nem látni különbséget köztük, csak képek alapján, meg nem fogok elmenni az ország full másik végébe egy autóért amiről aztán kiderül, hogy egy hugy.
Itt van pl ez az e46-os 318i, ezért is keveslem a 800k-t. Képek alapján tényleg szép, de jön a kérdés, hogy miért nincs belülről egy kép sem, etc.
Emberesen bevallom, hogy hót hülye vagyok az autókhoz, használtautó vásárlásba szintén, így nem tudom mit kell nézni, stb. Ezért is hangoztatom, hogy pl állapotfelmérés vagy "ismerős, ismerőse aki szerelő", jöjjön el velem, stb.
Többek közt ezért is írtam ide, segítséget kérve. De jelenleg ott lett lezárva a témám, hogy nem, hogy 20 éves BMW-t, de semmilyen normális autót nem fogok találni az általam megjelölt feltételekkel...
Mint írtam,egyedül egy mazda 121-et vezettem eddig hosszú távon, ami a fostos kis ~70 lovával, minden lesz nekem, csak nem mérce, mármint teljesítményileg. Bár azért ezt, hogy 900k-max milla alatt nem fogok normális autót találni azért nem akarom elhinni. Az említett mazdát 6-8 éve vettük, kb 600k-ért, 96os és egy-két kisebb nagyobb kiadást leszámítva nem volt vele gond és még mindig autó.Ezért ha ezek fényében valaki tudna mégis ajánlani vmi 4kerekűt akkor azt megköszönöm, nyílván nem ragaszkodok egy seggrakétához, bár példának okáért a 316 se lenne az (csak, hogy a bmw-s vonalból példázzak), bár még így is erősebb lenne, mint a 121-es mazdánk.
(#119941) bitpork: Így van, nem tervezek minden hónapban 50rugókat költeni a kocsira. De természetesen azzal számolok, hogy az elején ezt be kéne nyelni, ezért is kalkulálok, min 100k-t javításra a megvétel után. Bár leírtak alapján, lehet ez alulkalkulált lenne egy e36-nál. tényleg nem tudom.
-
válasz
tomiii. #119940 üzenetére
PMben folytathatjuk de a fórumot már teli szemeteltük
Amikor azt írta hogy tud havi 50-t költeni kocsira úgy tűnt, hogy nem szívesen tenné, rgo nem az a célja amit te javasoltál, hogy több részletben 100-150k.kat költsön. Le lehet úgy is beszélni vkit hogy közben nem vetetsz meg vele valamit amit nem biztos h akar.
-
válasz
tomiii. #119934 üzenetére
A topik nem nagyon van elferdülve! Ha egy ember úgy jön ide, hogy olcsón akar prémium autót venni, aminek a fenntartása minél olcsóbb legyen, akkor Te azt ajánlod neki h vegyen olcsón és költsön rá sokat akár részletekben is? Mert - ha nem önigazolásért jött csak hanem valami valós segítségért- akkor nem tudom őszintén azt mondani, hogy segítesz neki
-
válasz
tomiii. #119920 üzenetére
Még mindig ott vagyunk, hogy meg akarjuk mondani, hogy más pénztárcája és gondolatai merre-meddig?
Amiket megemlítettem nem kőbevésett tények, ugyanakkor nagyon sok vásárlóra igazak. Amikor autóvásárlásról beszélünk sokszor elkövetjük a hibát hogy a magunk vágyait vetítjük ki. Ha Te olyat akarsz amire csorog a nyálad, vedd azt. Ha Te meg tudsz csinálni egy autót, csináld meg. Ha mindezt olcsón tudod, akkor csináld olcsón. De ne várd el mástól alap nélkül. Legközelebb elmész egy sebészhez, az meg közli hogy óhh ugyan már ezt otthon is meg lehet csinálni így-meg-úgy -
válasz
tomiii. #119918 üzenetére
4 szimpla ok
1- akik eladják, többségében már -unalomból vagy csak pánztelenségből- nem költöttek rá
2- akik beárazzák eladásra, német prémium brand okán túl szokták árazni
3- akik veszik, sokszor nem hozzáértők, és gyerekkori prémium brand vágyukat akarják megélni, olcsón
4- akik megveszik és üzemeltetik, többségében nem olyanok mint te, h megveszik az alaktrészt nagy kedvezményekkel, és otthon megcsinálják, hanem megveszik az elérhető legolcsóbb alkatrészt és fizetik a szerelőt is. -
stickermajom
addikt
válasz
tomiii. #119728 üzenetére
Persze, simán.
Olaj, olajszűrő, kartergázszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere, és EGR tisztítás meg lett oldva otthon. Ezek viszonylag egyszerűbb műveletek. De fékhez elvből nem nyúlok, nem akarok abs jeladót leszakítani, vagy bármit rosszul csinálni, hogy valahol menet közben árokba essek..
Mellé meg nem szívatom meg magam a gyertyákkal, ha csak egyet beletörök már több a költség, mintha simán szervízbe vinném. -
8th
addikt
válasz
tomiii. #118241 üzenetére
Ha biztonságos rohangálós kiskocsi kell neki vegyen egy benzines Lupo-t. Két front lufival négy csillag nem olyan rossz és ha talál egy oldallégzsákosat akkor biztonságban lesz. Annyiért már jobb felszereltségű rozsdamentes példányt is kap belőle. Nem rohadnak sehol belül tágas kényelmes és nem egy bádog stift.
-
#86322688
törölt tag
válasz
tomiii. #118228 üzenetére
Régi konstrukciók, ami fiatalok már nem találkoznak vele, már nem sok lehet, a többi a hűtődben van, sörös dobozként ;-)
Olyan passatot viszont azóta sem láttam, gondolom akinek volt, nem nagyon adta el...volt egy amerikai fordom, valami gond volt az elektronikával , ha finoman gyorsultál 8-ba megált, ha nyomtad neki 20-at evett ;-))), egyszer kölcsön adtam a hugoméknak, vissza is hozták , hogy csesszem meg ,-)...
-
#86322688
törölt tag
válasz
tomiii. #118221 üzenetére
miért nem láttál még személyautót diffizárral ? Lancia Prisma 2.0 4wd, nem sok volt belőle, a wikipedián találsz infót, de volt passat is , és ott mind a 4 kerék zárható volt .
Meg biztos volt több is, de ezekre emlékszem, mostanában nem divat de nagyon hasznos dolog.Emlékszem egy földes úton, emelkedőn kellet felmennem, esett az eső, a négykerék meghajtás csődöt mondott, na mondom akkor diffizár próba, bekapcsoltam, mintha megtolták volna hátulról.
Aki járt ilyen autóval, tudja mennyit számít, a Lada Nívát nem véletlenül dícsérik.Csak az volt a gond, hogy a kapcsoló mindjárt a műszerfalon volt és semmi nem takarta, pakolásnál simán véletlenül is megnyomódott, aztán csodálkoztál ha furcsán darál a hátulja kanyarban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Mobil flották
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Medence topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 i7-1260P 16GB 512GB touchscreen, GARANCIA: 1ÉV
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest