Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
-
Bondix
aktív tag
Nw mond nekem hogy a piac tele van 600 ezer alatt gépkocsikkal és az mind kaka.
S aki gépkocsit vásárol az 1-2 millió alatt nem is vásárol.Örülök ha ilyen jól megy mindenkivel akkor még sincs akkora gond magyarba.
Vagy csak ebbe a topikba van mindenki elengedve és még egy városi boltba járós kocsira is 2-3 milliót ad.
Kerékpárra meg 50nel többet se adnák de értettem.De ide irányítóm a tesomat igaz nem fórumozik de hétvégén az uj Volvo EX90 -el jött le. Lehet az a kategória megy csak itt és a 600 alattiaknak marad a Facebook vagy nem tudom hol...
-
makszi
aktív tag
Ez azt jelenti hogy az 1.3-as Swifthez járó automata az valami száraz kuplungos DSG szerű és nem olajban futó?
Esetleg azt tudod, hogy mennyi az előírt km a Jazznél a váltóolaj cserére?
A Priusokat még nem néztem eddig de akkor megnézem a kinálatot(gondolom annak is a legalját ennyiért...)
-
gg72
veterán
+1 szavazat a Coltra (1.3), nekem 5 hónapja van meg, eddig tettem bele 5ezer km-t, megy szépen, erő is van benne, vegyes használattal nekem 5.5 körül van a fogyasztás is. Semmi gondom nem volt vele idáig, igaz egy itteni fórumtárstól vettem, aki gondos gazdája volt, de azt megelőzően is a családja használta, szóval ismert volt az előtörténete. Volt korábban Jazz is, ahhoz tudnám hasonlítani, annak mondjuk azért jobb volt a váltója, de elég hasonló a két autó karektere.
-
Ma megyünk megnézni ezt a Yarist, és ezt a Jazzt. Légyszi nézzétek már meg. Mondtam, hogy az 1.3 lenne a tuti, de azt nem találunk a közelben. Mi a véleményetek róluk? Apáméknak kellene, neki elég az 1.0 is, csak jó legyen, megbízható és klíma legyen benne. 95% városi használata kéne, évi 2 alkalommal bírjon ki 2×500 km-t, ha rokonlátogatásra mennek. Köszi!
-
426os
őstag
Ez a 3 mondjuk pont nem kerül sokba, főleg, ha közben ideiglenesen kivonják a forgalomból. Inkább a műszaki állapot és menetbiztonság fenntartása, ami lutri, a rosszabbik fajtából. Azt aláírom, hogy 3 gyerekhez passzoló, nagyméretú autót nem annyira egyszerű bérelni, mert kicsi a kínálat, de itt is inkább egy tetőboxba invesztálnék és bérelnék a kocsihoz tetőcsomagtartót is. Egy Octavia már jó lehet (ha nem kell 3 gyerekülés) és általában van is a bérlős cégeknél.
-
molnarpeter
nagyúr
Ott volt jó példának Audi 80, 1986 óta galvanizált karosszériával. Golf vonalon a 2-esbe simán jó anyagot raktak, a 3-as az parádésan porladt, a 4-es (1997-) meg már galvanizált, bár azonos platformon az Octavia mk1 1 évvel hamarabb megjelent. Pont 1996-ban, mint a Megane I. A Golf 5 aztán megint rohadósabb lett, szóval ez is olyan, mint a Windows, hogy minden második adta ki
Így, a huszonéves Golf 4 ami családban van, első sárvédő környékén lett rozsdás, mert nincs megoldva alul a "komposzt" távozása, ami a szélvédő alatti rácson beérkező levelekből alakul ki (lehet karosszériással vágatunk oda nyílást, talán Octavia 3-nál már így oldotta meg a gyár is). Ja, meg a dízeleknél van egy zajcsillapító szivacs a sárvédőben felül, arra van is szerviz utasítás, hogy ha rozsdásodik a lemez, akkor vágjanak le a szivacs alsó részéből is - én kidobtam az egészet párban, de nyilván nem ez az átlag user. Szóval tetszik a műanyag sárvédő ilyen szempontból, bár sárvédő mögött kell végetérjen a küszöb is, nem teljesen végig, hogy ne lehessen spontán komposztáló.
Nem lehet nyerni.
-
tboldi
nagyúr
de majd jönnek hamarosan az olasz tagozatosok
Hát a Giuliettát úgy képzelem, nem puhább, mint a Mazda, meg 2 misibe sem nagyon fér bele. A Delta lehet, hogy kényelmesebb, de a büdzsé ahhoz is kevéske. Nemtom, a Bravo futóműve 1:1 ugyanaz-e, az viszont beleférhet a keretbe.
-
gg72
veterán
Igen, az elektromos szervóval vn vmi baja, egyik gyújtásra bekapcsol, a másikra nem... Lehet a C4 nyűgjei után nem akarnék szívni vele, de mondjuk biztos lehetne még belőle alkudni,csak kérdés, hogy meg tudnák-e javítani és mennyiért...
Más. Ha már a Colt korábban szóba került, Smart ForFour 1.3 is jó lehet? Ahogy olvasom, ez is alapjában Colt technika és a design még jobban is teszik.
-
gg72
veterán
Ha komoly, írj PÜ-t.
Nem nagyon izgat, hogy sokat forog pályán, azért olyan sokat nem megyek ve ott, kb 30-40 km-es szakaszokat.Qru: Van a közelben egy tetszetős Fiesta, azt lehet megmézem. Most felhívtam egy autós ismerősöm, ő az 1.25-öst motort ajánlotta inkább a Ford-ból.
-
Dr. Mózes
aktív tag
Időközben leszűkült a kör két típusra:
[Toyota Auris 1.6 3,8 mFt-ért]
[Ford Focus III 1.6 Ti-VCT 2,8 mFt-ért]Most nem is a konkrét két kocsiról van szó, hanem hogy ér-e kb. 1 mFt-tal többet egy hasonló paraméterekkel rendelkező Auris, mint egy Focus.
Ti melyik típust választanátok? -
kenguru99
senior tag
"Amúgy meg a honda insight sem rossz alternatíva a jazz helyett, priusnál jobb ár-érték aránnyal."
Az insight valójában csak egy mild hibrid, a prius technikailag sokkal fejlettebb. És se szerelő, se alkatrész nincs hozzá. Egy kisebb sérülés is totálkár mert nem fogsz hozzá találni karosszéria elemeket. De hogy egy sokkal hétköznapibb példát mondjak, vegyél hozzá lengéscsillapítót. Csak gyári van.
Persze ettől még az autó maga jó, de az az előny hogy olcsóbb egy azonos évjáratú priusnál szerintem nem sokat ér, mert üzemeltetni meg sokkal drágább lesz. -
-
freelanced
addikt
Köszönöm, ránézek erre is.
megnézem köszi
tboldi
Alapvetően alkatrészek terén milyen? Mert külföldi fórumokban olvasni mindent, de ügye tőlünk nincs messze.Más:
Szemezgetek egy Volvo XC70-el, van esetleg hasonló, akár Volvo modell ami ajánlott?
Olvasni róluk mindent is, szóval nem tudom mit gondoljak. Nagyon megtetszett, de nem szeretnék egy pénznyelőbe fektetni amit aztán megbánok, csak mert tetszik. Szóval ha esetleg valaki ismeri, vagy van valakinek ilyen, örömmel venném ha tudna ajánlani évjáratot, vagy megosztani a tapasztalatokat róla, hogy mire lehet számitani. Külföldi fórumon olyat is olvasni hogy valakinek majdnem az autó akkori árába került egy-egy javitás, szóval emiatt is elgondolkodtató. Ebben az árkategóriában sok ilyen 300-400e kilométer körüli, de ugye az nem minden, van jó pár első tulajdonostól, meg rendszeresen karbantartva (legalábbis a leirás szerint). De akár valami hasonló modell is érdekelne.Plusz sok jót olvasni különböző Hondákról, vagy akár Lexust is ajánlgattak némelyik fórumon, de gondolom ez is inkább a rozsdás és öregebb kategóriába esne.
-
TeeJay
félisten
Köszi már csak meg kell találni a kevésbé rossz vételt és pár évig eljárok vele melózgatni lazán.
Még csak azt nem döntöttem el hogy inkább legyen olcsóbb és ráköltök vagy legyen 4-500ezerrel drágább és reménykedek hogy arra nem kell annyit költeni márAz előbbi felállásra jobban hajlok mert esélyes hogy valamire úgyis költeni kell és akkor még mindig nem vagyok ott mintha drágábban veszek valamit amire csak kamuzták hogy ezt azt megcsináltak már rajta
-
Értem, tehát mégsem akkora melléfogás az a néhány linkelt Jazz! Köszönöm!
Egyébként most nézegetek teszteket, videókat a Note-ról, és kicsit még jobban tetszik a Hondánál... 1.6-ossal magamnak is el tudnám képzelni.
Árban kb. megegyezik az ugyanolyan évjáratú / futásteljesítményű két modell. -
+ #221264 footy
Nem találok automatát a Note-ok között.
Végül is csak az egyik legfontosabb szempont maradt ki... így én is tudok ajánlgatni.#221270 footy
Még JóAutókon sincs, mobile.de, ahol egyedül találtam.#221266 golf
Köszi a tippet, kicsit messze van, de 20+ példányt ígér a kereskedés, lehet érdemes körülnézni náluk jobban.
Ezt viszont elvinném automatával, bár csak 2.0... Honda Accord -
#01881923
törölt tag
Automatát abból se találni.
AxBattler:
Én arra szavazok, hogy maradjon. A korábban említettek mellett még a Splah/Agila 1.2 jó lehet megbízhatóságban és fenntarthatóságban, de praktikumban jobb a Jazz. Más meg nem nagyon van ilyen feltételekkel.Ezt felvenném a listára, szerintem megérhet egy átnézést.
Ha nem rohad és nem volt törve, akkor talán túl nagy kockázatot nem rejthet felújított, garis váltóval. -
gxyb
aktív tag
Sziasztok!
2018-as 1.5 tdci manuális Mk 3,5 Focus kombi lecserélésén gondolokodunk.
Baba született, kicsi lett a hely.
Nekem mondjuk eddíg se volt hatalmas mert 192 cm vagyok...
Nagyobb csomagtartó kellene mint a kombi focus.
Lehetőleg ne egyen sokkal többet a mostani 5,5-6-os átlagnál, de az autópályatempótól se essen ki a motor.
Manuális váltónál maradnék.
Nem szeretnék idősebb autót mint a mostani.
Nem kell a csillag meg a sok karika, megbízható normális áron fenntartható autót szeretnék.
Nem gond ha kijönne 20 ezer euro körül
Mit ajánlanátok?
Köszönöm -
Hát valahol pont csípem a maradi dolgokat, mert jellemzően kiforrot a technika, és még nincs agyonfojtva (talán).
@#220506shootme2
Köszi, hasznos infó volt!@#220507f4lcon & #220509f4lcon
A végkifejlet:
Hát most inkább mégsem vesznek autót, lehet, hogy belevágnak egy napelem programba... aztán majd autó, és az már lehet majd e-autó is.
(azért hogy egy Dacia Spring 9M, azmivaaaan?)
szumma szummárum:
Köszönöm mindenkinek, szerintem nagyon hasznos dolgokat mondtatok el.
Abból a szempontból is jó, hogy ha már 4 jogsi lesz (lassacskán, még érettségi előtt)) a kis családban, akkor milyen kisautók felé mozduljunk.Ja, ismét köszönet rbalint88-nak
, ami megint jól megdobált linkekkel. Legutóbbis ilyet tett velem, aztán lett belőle Giulietta.
-
Yany
addikt
Mondjuk az említett autók ugye a hajtásláncban integrált módon alkalmazzák ezt a motort, az e-power pedig csak generátort hajt vele, kvázi állandó terhelést jelentve + nem gázpedállal, hanem számítógéppel vezérelve, tehát ha atomra is azonos a motor, egészen más kontextusban működik. Ez persze jelenthet egyéb gondokat is akár, amik kiderülhetnek, de még nem derültek ki ilyenek szerencsére... nyilván friss dolog, remélem, öreg korára is így marad.
Mindenesetre köszi a linket.
Közben átfürkésztem amúgy a teljes netet Qashqai, meg KR15DDT visszahívás, probléma, gond stb. kulcsszavak (angolul is nyilván
) társaságában, de egyelőre úgy néz ki, hogy elég jól kimaradnak a Qashqaiok a szinte már minden gyártót ilyen vagy olyan módon utolért visszahívásokból és a fenti sem visszahívás ugye, csak vizsgálják, hogy mi a szitu.
szerk.: A sok cikk egyike szerint a "Rogue Sport" = "Qashqai", csak kisebb különbségek vannak (pl. pont a hajtásláncban) és gondolom azokat nem is UK-ben gyártják, de már nem bírom és nem is akarom követni.
szerk#2: hahahaha
pont beírtad te is
-
Yany
addikt
Érdekes, hogy a Qashqai-t nem nagyon emlegetik az ezzel kapcsolatos cikkekben, de amúgy szerintem abban is ennek a motornak egy bizonyos verziója duruzsol. Ezt a cikket még idehoznám a témában: [link]
Kíváncsi vagyok, hogy mire jutnak a vizsgálatok. Egyelőre úgy néz ki, hogy nincs ok visszahívásra és hogy a Nissan a debüt óta folyamatosan csiszol a technikán, mivel ismertek voltak számára a jelenségek. Majd figyelni fogom a híreket.
-
-
tototos
addikt
Milyen csodákat szeretnénk? Elvisz A-ból B-be kis fogyasztással megbízhatóan. Szerintem első autónak tökéletes. Főleg olyanoknak akik nem igazán szeretnek vezetni, csak kell nekik az autó közlekedni.
Az árakat a piac határozza meg. Évek óta ilyen áron mennek tehát ha csak hype lenne mögötte akkor már lecsengett volna. -
tboldi
nagyúr
A Jazz sem a zörgésről ismeretes.
A lötykölődő benzin hangjáról viszont annál inkább.
Én 800 rugó környékén amúgy elfelejteném a Hondát, az épkézláb darabok 1,5-2x ennyibe kerülnek.
Ezt viszont most találtam, kár, hogy a belsejéről nincs kép. -
Rodzser Mór
senior tag
Nem számítottam rá, hogy ilyen hamar jön reakció
Szóval.... szerkesztettem a #218987-ben a markáns és nem éppen pozitív véleményemet a Colt belteréről. Most egy jóval árnyaltabb vélemény olvasható ott
Más típusoknál az otthonos formájú, színvilágú, tapintású anyagú belsők sem zörögnek.
-
ad4m1337
aktív tag
Valami varosban rohangalosat keresek, havi kb 100km menne bele...
keret olyan 1 - 1.5M, par ev utan meg cserelnem ugy is egy ujabb kia ceed / toyota corollara (amig nem jon a gyerek, feleslegesnek tartok dragabb autot (>5M))
Honda Jazz / Opel Meriva / Opel Corsa D
Ki melyiket nezne?
-
hobizoli
nagyúr
2-3-4km tavon a dizel be sem melegszik
olyanra inkabb vegyel LPG-s autot
az benzinnel indul es ha megis vmeirt messzebbre mesz akkor a 305FT-s LPG-vel jarhatsz
ami 9 litert ker 100km-n benzinbol az 10liter LPG-bol de az uzemanyagar a fele
tehat mintha ~4.5-t enne
na olyan benzinest nem fogsz talalni, de nagyon dizelt se
nekem a dizel is 7.5-t eszik Bp-n, telen 8-t (klima mindig megy)
szoval az ilyen 4.5-s alomfogyi max autopalyan 110-120-s konstans tempoval allna meg
ezt sokan szeretik osszekeverni, hogy varosban nem orszaguti fogyival kell vetiteni -
-
hobizoli
nagyúr
a swirl lapok lehet az, ami a problemas, ami egyfajta valtozo szelepvezerlest csinal
ennek idovel (=15+ ev) kikopik a fuggoleges tengelye es berantja az egesterbe
(persze meg lehet ezt elozni, csak altalaban ballisztikus ivben tojnak ra)
a 8v es 16v uzemmodok kozott valt azzal, hogy az egyik szivocsatornat bezarja
de kell szerezni egy facelift elotti a 140 lovas 147 vagy 156 16v JTD szivosort fruttiert es abban gyarilag nincs meg benne ez, es a vezerlescserenel meg kicserelteted arra....~15k-ert meg lehet venni
nekem egyebkent a facelift utani 16v JTD-m is meg gyarilag ilyen regi szivosoros, mert meg abbol a korai idoszakbol valo, amikor facelift utan sem volt ez benne egy ideig
csak az elso ev utan 2005 ev osztol mar volt DPF es swirl is, enyem 2005 tavaszi gyartas, a faceliftes bódé meg 2004 osztol volt
937A5000 a motorkodja ennek is, szoval abbol nem lehet kiszurni
de letezik olyan u.n swirl-delete kit is, amivel kiiktatjak
ha jot akarsz venni, akkor 147 Q2-t keress
abban gyarilag torsen sper-s a valto
nem ilyen elektronika megfekezgeti a kiporgo kereket makettkodas, hanem rendes hardveres sper diffi van benne
az csak a 16v JTD motorral volt
nyalkas vizes havas uton es/vagy kis ivben fordulva vagy korforgalombol kigyorsitaskor nem diferal le a hajtas a konnyebben elforgo kerek fele, hanem betapad es "kihuz"
volt meg a limitalt szerias 147 Ducati Corse, ami 170loeros motor gyarilag, +Q2, meg par csicsa
mondjuk ezek inkabb 2+ misi, meg ezek a szeria vegen voltak csak, szoval relativ eleg ujak 147-n belul nezve -
rbalint88
addikt
Hat, nekem alapvetoen a motorral nem volt nagy gond, azon kivul, hogy valoszinuleg eleve hengerfejesen vettem ora szerint is 280ezerrel… A turboja az viszont lekonyult 3x, de lehet nem segitett, hogy 140-rol 180+ lora volt huzva
szvsz ha 147, akkor egy keves km-es fiatal auto se draga, foleg ahhoz kepest, hogy egy olcsobbra a kulonbozet duplaja is ra tud roppeni jo esellyel. Keves km-es meg benzinesbol lesz inkabb. En racionalisan nekifutva a 89e km-es pirosra mennek ra 1,3-ert.
Új hozzászólás Aktív témák
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Keresünk dokkolókat
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest