Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#94529552 #174870 üzenetére
Nekem is voltak problemaim a civiccel, sot az opellal is. Sot a suzukival is. Hasznalt autot kar a szalonbol kigurulthoz hasonlitani
Kornelt meg hagyjuk, nala keves szorszalhasogatobb forumtarsat ismerek auto temaban
Vannak bajai a Hondanak, de semmi kritikus. Futomuvet konnyen szet lehet gyilkolni, az enyémre is ezt mondtak, amikor megvettem, felujitottam, aztan 50e gondtalan km utan ugy adtam tovabb ocsemnek, hogy a mult heti futomu allitason konkretan nem kellett allitani semmit. 5 ev utan. Pedig ultetve is van 3 centit az a szar, beton kemeny es állítólagos atomjaira hullik a futomuve. Akkor biztos, ha allat modra hasznaljak
Az olajat NEM eszik az ufo 1.8, nincs konstrukciós hiba, ha eszi, azt a gyökér előző tulajok miatt teszi, aki nem 0w20-at rakott bele hanem 10w40-et.
Mindegy igazából, van akinek nem valik be, tökre megertem, Tse segge alatt is csak zabalt, o sem szerette.
-
válasz
#94529552 #174864 üzenetére
Vezettel mar Hondat amugy?
Tudod van am bennuk valto es vissza is lehet valtani ha kell, nem feltetlenul 1200-as fordulaton kell tiporni es akkor megy is. Sosem ertettem ezt a "nincs benne nyomatek" dolgot. Civicembe beletoltam 50 ezer km-t es sose hiányzott belole a nyomatek, pedig az csak egy 1.4-es 7gen volt. Az accord utan is siman visszaulnek bele, ha ugy lenne.
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #174532 üzenetére
Ezt a szerintem is ostoba 3F szabályt tőlem te még nem láttad felemlegetni sehol. A Renault egy modelljét szidtam. Pontosabban azt sem szidtam csak leírtam, hogy a Laguna III pont ugyanúgy mint az elődjei egy vödör csavar úgy ahogy van. Ha egy gyártás végi faceliftes példány ilyen hulladék már új autónak is akkor belegondolni sem merek milyen szarok lehettek ebből a korai példányok. Az autó-analfabéta Winkler pedig rendszeresen hangoztatja, hogy az már egy milyen jó autó. Csak tudnám ezt mire alapozza.
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #174530 üzenetére
"Francia fóbia már rég nem aktuális."
Na nem eszik azt olyan forrón. Após 2013-ban vásárolt szalonból egy 0km-es faceliftes Laguna III-at a leggyengébbik kétliteres dízellel. Két hónap sem telt bele már vissza kellett vinni abs hibával. Aztán légzsák hibával került újra szervízbe, aztán a fényszóró magasságállítás bolondult meg, utána légzsák hibát jelzett ismét. Motorja darabosan húzott néha eltűnt belőle minimum 20-30 lóerő aztán spontán visszajött. Újraindítást követően mindig megszűnt a jelenség majd bizonyos idő elteltével ismételten jelentkezett. 0km-es kora óta produkálta a hibát. Ezzel a problémával többször is visszavitte nem tudtak vele kezdeni semmit, a márkaszervizes szerelő ember alatt is produkálta a hibát. Szétbontották a fél motort, lebontottak róla mindent kicseréltek egy rakás dolgot ingyen garanciába emiatt de semmi. A hiba megmaradt. Az utolsó csepp az volt, hogy a három éves autó motortérben zárlat miatt elolvadt egy kábel ezért trélerezni kellett a kocsit. Megjavíttatták majd azon melegében túl is adtak rajta. Vettek az árából egy használt Ford Kuga-t. Azzal azóta sincs semmi probléma.
-
válasz
#94529552 #174478 üzenetére
szerintem a gyártás minőségét tekintve nem a gyártás helye a meghatározó, inkább a minőségellenőrzés
az olcsó fiatokat most ár/érték arányban nagyon jónak gondolom, én furgont vettem fiatot lassan 2 éve és nem bántam meg
olcsóbb csak a dacia lett volna, de azt csak akkor vettem volna, ha nekem nem kell vezetni, csak alkalmazottnak
az tényleg borzalmsan gagyi belül és nem voltak a szükségers extrák bennemásik opció a ford volt, de pont akkor emeltek komolyan árat, ugyanez a méret netto 700 al lett volna drágább (20%), ez pedig nevetséges, annyival nem volt jobb. Ráadásul a motorja is csak 100 le, a fiat doblo 120 hoz képest.
2 év alatt annyi baja volt, hogy szétesett a szivargyújtó, de azt majd az éves szerviznél kicseréltetem
(igaz nem is fut sokat az autó) -
-
Lefty
addikt
válasz
#94529552 #173960 üzenetére
Atiratasi koltseggel tisztaban vagyok, csak ezen a kotelezon gondolkodtam, hogy ha forgalomban van (nincs kivonva), de kotelezo nincs rajta, azzal nekem lehet-e gondom. Nem is ertem, hogy NKH adat alapjan hogy lehet ez, ha a kocsit elvisszuk egy szervizbe meg elotte atnezesre a kereskedovel. Kotelezo nelkul nem is mehet forgalomba.
-
#94529552
törölt tag
válasz
#94529552 #173948 üzenetére
Vagyis mégse
,
idézet a jogi fórumról: * „A 70.§ 6. bekezdésében ez van:” ????? a gépjármű-fenntartó szervezetnek a forgalomból kérelemre ideiglenesen kivont, vagy lejárt műszaki érvényességű jármű javításához kapcsolódó diagnosztikai tevékenység (a javítást megelőző vagy azt követő kipróbálás),
A hivatkozott paragrafust már nem keresgélem, mert bármikor módosithatták, amit se te, se én nem követünk, és olvastam, hogy a kivételeknél lehet több dolog alól is mentesíteni lehet. De 1-2 újságcikknél talán hivatalosabb az idézet, szerintem. -
válasz
#94529552 #173945 üzenetére
érdekes védekezés lenne a rendszámmal visszaélőtől, de azért valljuk be ez már inkább általános iskolai szintű érvelés
szerk: közben utánanéztem, miért is nem kapott anno a szaki büntetést, és eszembe jutott hogy azért, mert ezt a bűncselekményt csak szándékosan lehet elkövetni
tehát ha nem tudod hogy nem szabad a p rendszámot feltenni lejárt műszakis (de forgalomban lévő) autóra, akkor nem bűncselekmény
ettől persze még a bírság és a rendszám bevonása jár sajnos -
válasz
#94529552 #173940 üzenetére
autókaraván elejére meg hátuljára felteszed, az óriási hülyeség, biztos hogy azonnal elveszik érte
gondolj akár csak, hogy lehetne arra biztosítás érvényes
nekem mind1, hogy mit adsz vagy mit nem, de ha forgalombahelyezett autóra felrakod, az biztos hogy büntetőeljárást fog maga után vonni
egyébként amit bemásoltál szöveget világosan benne van hogy forgalomból kivont autóra lehet feltenni
a műszaki vizsga és hogy forgalomban van e egy autó, nem ugyanazazt meg hogy egy rendőrnek nincs kedve intézkedni, vagy csak simán bamba, felesleges idekeverni
-
bajnokpityu
félisten
válasz
#94529552 #173191 üzenetére
pillanat, mi az a helyzet, amit a sedan tud, de a kombi nem?
az olyan kivételtől eltekintve, mint mazda 6, ahol a sedan hosszabb, mint a kombi. de mazda6ot én pl már úgyse vennék. (kipróbáltam, nem értem az ujjongást)ilyen helyzet nincs. az, h melyik szép más kérdés, de ahogy robogót se menőzni veszünk, hanem praktikum miatt, úgy családos embernek bizony jól szokott jönni a kombi magasabb raktere. pl utóljára 3 gyerekkel mentünk horvát partra (kombi mondeo), szomszéddal (arteon, 2 gyerek). éás vicces, h ő tetriszezik, én behajigálom, majd jön át a strandjátékokkal, hogy ez nem fért be. egy héten át ezekkel a játékokkal játszott mindenki.
és, hogy nem én megyek szembe a forgalommal jelzi, hogy a legtöbb kereskedésbe max 2 nap eladni a kombit, miközben heteken át szenvednek a sedanokkal. családi kocsinak az egyetlen kompromisszum az 5 ajttósság lehet.
160Nm meg helyváltoztatásra elég, de nem nagy távolságra családi kocsinak. nem is azért, mert hamarabb odaérsz, csak tenger olyan előzésbe bele se tud kezdeni az ember ennyivel, ami abszolút stresszmentesen sima ügy350-400Nmel.
Tothgera30: beletekertem, szerintem a varioja szorul, kopott, nem tartja a fordulatot, amikor nő az ellenállás.hanem sebességgel együtt szépen leesik a fordulat. normálisan ilyenkor visszavesz áttételből a robi, és fordulat marad, igy kerékre nagyobb nyomaték jut.
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz
#94529552 #173042 üzenetére
Megnéztem a hyundaiban a szervizkor, megmutatták az ottani gépen, tök ugyanaz, de mindegy, mert te mindent IS jobban tudsz
Ezt a hszt nézted amúgy -
-
kisza25
félisten
válasz
#94529552 #172115 üzenetére
Én újonnan vettem a skoda fabia-t, 20-30 km után már fájt benne a derekam akárhová állítottam, 6 évig volt meg.
A g4 dettó (az most van páromnak.) csak ez egyből kényelmetlen.
Kia ceed, i30, i20-al a világból ki mehettem
A tipojé egy picit kevésbé tart, de ebben sem fájdúl meg a hátam.
A golfot kb 5 fajta üléssel szerelik felszereltségtől függően, én a fapadról beszélek.
A honda civic 1999-es sem tart sokat, de abban is kell 100 km + hogy kezdjek fészkalódni, a kia carens dettó
Ami nem tart oldalról nekem abban megfájdúl a derekam, vagy a hátam -
válasz
#94529552 #172065 üzenetére
Az egy egészen más motor. És szívesen megmutatom, hogy nem megy ez annyira szarul 150 lóval és automatával sem.
Az a cikk kb. vicc, vagy az autó volt rossz.
Az új 3 hengeres, abból az erősebbeket nem vezettem, a 125 lovas olyan volt, hogy városban elviselném, máshol nem.
-
válasz
#94529552 #171978 üzenetére
Nem rossz pedig az az 1.8, csak van aki nem szereti pörgetni a motort. Nekem abszolut bejon ez a karakter, az accord is ilyen, 6.000rpm-nel van a teljesitmeny maximum. Most nyilvan egy kompakt kategoriaban nem lesz annyi zajszigeteles mint kozep vagy felso szinten, igy hangosabb is. Van akit ez zavar van akit nem. Tse sem szerette, nala sokat is evett, el is adta. Mas meg elvan vele 7L-bol es imadja.
Szoval eleg jo kompakt az ufo civic, van egy ket nyugje, de a motor-valto megbizhato, nincs lanc nyulas stb. Nyuszog itt-ott a belter, meg a futomu is foglalkozos tud lenni, de vannak ennel sokkal nyugosebb tipusok.
-
footy
addikt
válasz
#94529552 #171579 üzenetére
Pedig szempont:
Active Bonnet (Hood)
AEB Pedestrian
AEB City
AEB Inter-Urban
Speed Assistance System
Lane Assist System -
Micsurin
nagyúr
válasz
#94529552 #169686 üzenetére
Netrisknél ha csekkest választok akkor az első negyedévet a megkötéskor kell fizessem vagy majd jön csekken?
Ugyan ez lenne a kérdésem az Allianzzal kapcsolatban.
Tudom off, bocsi.
Általában nem futunk bele, hogy ne lenne bizt. a vett motoron / autón... és a gond itt, hogy ma lesz elhozva de 5-6 közt már nem igazán tudok hova bemenni személyesen Tata / Bicske környékén. -
Mauzes
addikt
válasz
#94529552 #168804 üzenetére
Hát azért a kötelezőkön felül ez a "díj" Skoda/VW esetén 80 ezer, Opelnél ugyanez kb 60. Szóval inkább egy rejtett bevétel ez, vagy egy trükk annak érdekében, hogy ennyivel kisebb lehessen az ajánlatban szereplő vételár. Autó árától függően ez a plusz díj 0,5-2%-ot tesz ki (nálam 1).
Ráadásul a Porsche Pest ezt az adásvételiben már beépíti a vételárba, amelynek része az autó, extrák, tartozékok és átadási költség.
Na mindegy, ezzel végül is tisztában van előre az ügyfél, csak ugye ezt úgy tálalják külön, mintha ez csak a vételáron felüli normál költségeket takarná, holott attól jóval nagyobb.
-
válasz
#94529552 #168502 üzenetére
jótállás biztos nem lesz
1 milliós kocsinál pedig szavatosságot érvényesíteni....háááát..sok sikert(#168496) Drughi
jól vizsgáltasd át az autót, és nyugodtan vedd úgy hogy kapugaranciád van
ha aláírsz egy kamu adásvételit egy némettel, akit sosem láttál, akkor bűncselekményt is elkövetsz, csak szólok
(közokirathamisítás, 3 évig terjedő büntetés) -
válasz
#94529552 #168003 üzenetére
Köszi, befújom először a j.e. zárat, hátha az adja a zörgő hangot. Nagy mák lenne.
Jó a glicerin, szoktam használni, de azt sem könnyű beszerezni; sok gyógyszertár nem ad ki.
(#168008) máyköl: Az tűnik a legjobbnak számomra, a 122 lovas verzió.
Illetve 3,6-tól van már GTI - azt se vetném el, viszont városban átlagosan 12-13 litert kér, dugó nélkül min. 10 l; városon kívül jól fogyaszt. A szervize, adó, biztosítás drágább - mérlegelni kell. -
gzbotii
nagyúr
válasz
#94529552 #167569 üzenetére
Én tavaly tavasszal rendeltem egy kuplungtárcsa - ami végül nem kellett, mert mind kiderült, ami fent volt az kb egy éve lehetett benne, így szóltam a shopnak, akik minden szó nélkül visszavették, csak a postaköltséget buktam.
Igaz ez romani, és ott minden online rendelésnel köteles a gyártó visszavenni az eladot terméket, tudtommal max akkor nem, ha az sérült vagy használat nyomait mutatja. -
válasz
#94529552 #167367 üzenetére
De mindig ott a para, hogy éppen milyen állapotú használt autót sikerül kifogni, a jól ismert saját karbantartott példányod helyett. A gázosítás nem egy nagy nyűg, leadod kb. másnap hozhatod is el, kövi műszakinál beírják oszt csoki. Az egyetlen valós hátránya hogy a pótkerék helyére megy a tartály és vagy nem viszel magaddal plusz kereket vagy a csomiból veszi el a helyet. Már mélygarázsokba is le lehet állni velük, LPG meg minden sarkon van kb.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
#94529552 #167328 üzenetére
+1, tudtam, hogy valami kimaradt.
(#167326) 426os: Szerintem típusa válogatja, Volvókánál asszem 8 év / soktízezer kilométer.
(#167327) Csabroncka: 4-5 év nem vészes kor. De preemtív jelleggel azért cseréltetném, amit kell a csereperiódusok alapján, vagy amit nem cseréltek korábban, amikor kellett volna. És motorolajból csak jó minőségűt választanék, ami megfelel a gyártói előírásoknak.
-
-
g@bo
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz
#94529552 #166438 üzenetére
Minap írt rám valaki, hogy melyiket venném i30, vagy kia ceed és 7M-re volt konfigolva mindkettő, ha ennyi lenne autóra akkor már inkább optimát.
Nem vagyunk egyformák, valaki mindent bele x-el ami tetszik neki, én ellennék egy 4,5M kia ceed 1,6 gdi-vel (a most kapható nem az új), vagy egy 4,5M 1,4 stonic-al, de sajnos még ezekre sem fussa, bár elkezdtem agyalni, hogy utóbbi kettő közül valamelyik full hitellel (20% önerő) és az i20 ára megmarad tartaléknak és ráérnék eladni, ha megvan az új.... -
-
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #165924 üzenetére
"Ne támadj már rám mindenért zsigerből, és olvasd inkább el az előzményeket is, mielőtt ezt teszed"
Ja jó.
molnarpeter: "Padló-parketta és klíma mellett 1.4 HDi is megeszik 8 litert."
Te: "Ez elég brutális példa volt, talán versenypályán használják így az autókat, nem a közúton."
hobizoli: "ne rohogtess mar hat azert varosban (Bp) a forgalomban jarva siman meg lehet etetni vele ennyit"
Te: "Az 1.4 HDI-vel?, na ne röhögtess már."Én pedig erre írtam azt amit. Az 1.4 HDI-nek ki kell taposni a belét, hogy haladni tudj vele a fővárosi forgalomban és kikerüld a hetvenes táblánál óra szerint ötvennel balf*szkodó molylepkéket. Jártam egy TDCI mk6 Fiesta Van-al egy darabig. Üresen kőkeményen padlózva egy személlyel 16sec kellett neki, hogy elérjen százig pedig az jóval könnyebb mint a személyautó verzió mert se hangszigetelés se kárpit se hátsó ajtó se üveg se övek se semmi nincs benne ami az ötajtósban benne van. Így volt 1050kg lemázsálva porzó tankkal. Még az ezres automata régi Swift is jobban megy pedig annál csótányabb autó nem sok van...
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #165921 üzenetére
Az is át tud sorolni aki nem idegbeteg módon tolja a lámpánál.
Aha. Vezettél te már bármilyen 1.4 HDI motoros autót?
Tökmindegy milyen bódéban van ha elől állsz a lámpánál és benézted mert a belsőben vagy de a következő 300méterre lévő lámpánál le kell fordulnod a kanyarodóba konkrétan idegbeteg módon padlózni kell annyira g*ci lusta egy jószág, hogy elől legyél és ne kelljen két sávon keresztül tolakodnod. Volt szerencsém Fiestában és 206-ban is hozzá. Egy vicc az a motor. Ha nyomod akkor semmivel sem fogyaszt kevesebbet mint egy kétliteres dízel ami kb. 50%-os gázpedálálláson megy úgy mint ez szétgyilkolva. De persze lehet nyugger tempóban is közlekedni várost nézni meg 1800nál felváltogatva finoman átkrúzolni a városon, hogy keveset fogyasszon csak akkor anyád pár perc leforgása alatt annyit fog csuklani mint életében még soha mert mindenkit feltartasz. De konkrétan mindenkit.
mod: az megvan, hogy egy reklám videót linkeltél?
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #165909 üzenetére
Citrom C2 HDI valahol öt és fél és hat liter között eszik városban ha úgy mész ahogy a forgalom halad. Ha sietősre fogod előzgetsz minden zöld lámpánál nagy gázzal kilősz, hogy kényelmesen át tudj sorolni stb... akkor simán reális a plusz két liter vagy akár még több. Városi dugóra amikor a Hungárián másfél óra alatt teszel meg két kilométert ugyanez áll.
#165911: Azzal. Csak azért mert valami kis ccm meg dízel ilyen körülmények között az sem fog keveset enni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#94529552 #165909 üzenetére
ne rohogtess mar
hat azert varosban (Bp) a forgalomban jarva siman meg lehet etetni vele ennyiten is ha mar dinamikusabban megyek, akkor 8.5-9liter a 147 hamija Bp-n belul hasznalva
klima mondjuk ki sincs kapcsolva afkorz
most 7.4-n all a BC, amikor júniusban lementem a Balatonra 2x egy heten, akkor egybol lement az atlag 6.2-re
szoktam nezni a pill fogyit, nem trepnizve is 16litert ir a BC egy 2.-ban gyorsitas a forgalom ritmusat tartva
na abbol nehezen lesz 6literes álomátlag, mert sokaig kene az alatt is menni vele, ami Bp-n kb kizartcsak mondjuk M5 kigyorsitas, M51 tilitolizas, meg lampa, kanyar, lampa, zebra, kanyar, lampa, korforgalom... fek-gaz-fek-gaz-fek-gaz, 4. fole fel sem kell kapcsolni nagyon sehol szinte
nem az a varosi fogyasztas, hogy ejjel 3-kor vegigkruzolsz a Ferenc krt-tol a Ferihegyig az Ulloin egy zöldhullámban, es annyiban kulonbozik a varosin kivuli hasznalattol, hogy hazak vannak kétoldalt vegig...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Apple iPhone 14 Plus 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest