Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
q13579 #174952 üzenetére
Golf és Octavia esetében az árlistákon van olyan opció, hogy xxx ezer Ft használt beszámítás, de közben nem kell hozzá semmilyen autót ott hagyni. Őstermelői kedvezmény is van, amit érdemes megnézni, de a pontos kedvezményt mindig csak a kereskedésekben tudják megmondani személyesen, az adott felszereltségű, konkrét modellre.
-
#94529552
törölt tag
válasz
fecus #174942 üzenetére
Ha olyat veszel, meg lehet majd kérdezni a márkaszervizt, hogy érintett-e az akcióban, és ha igen, elvégezték-e rajta. Aztán megint csak a keresőt tudom ajánlani, pl. ezt a részt, ott találsz válaszokat hasonló kérdésre. Ezt a szívó 1.6-ost is megbízhatónak mondják, persze nem olyan, mint egy 1,4T vagy 1,5T.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174907 üzenetére
Igazad van 2008 akart az lenni
, akkor volt a ráncfelvarrása az ufónak, nem a 10genről beszéltünk.
Cyborg Igen a Longlife szerviz(QG2 kód) 30 000 km/2 év, amelyiket előbb eléri, vagy a kijelző szerint, ez utóbbi nincs oda írva? Mivel ez a használattól is függő dolog, és a 30k csak a maximumot jelöli, azt sose szokta elérni. -
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174873 üzenetére
Ok, de azért ne degradáljuk le Kornél véleményét se amit a használat során szerzett, mert máshol is hasonlókról írtak, elég a Vályi cikkét elolvasni. Ráadásul 2015-ben még ugyanígy ajánlottad az ufo civic 1.8-at Kornélnak is, pedig ezt nem is ismerted, csak a márkajelzést láttad, és nem volt vele használati tapasztalatod semmi. Aztán azóta meg rajta kívül az itteniek közül többen is dobták az ufót, és mást használnak, és ez is magáért beszél. A 2018 utáni frissítéskor több problémán javítottak, de az alul híresen nyomatékszegény, és városban túl szomjas motor nyílván maradt benne ugyanaz.
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #174865 üzenetére
Képzeld, igen, emígy is meg amúgy is. Az Ufo pörgettyű azért nem kellene, de most hogy jön ide a te 1.4-esed? Ami egy más karakter volt, és nem az alapján kell megitélni az összes többit. A linkelt hsz-be egyébként hogyhogy nem kötsz bele?
Nem tudom mi ez a kivételezés.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
Cyborg #174648 üzenetére
Ez nehéz ügy. Hiába van lista, mert bármikor módosíthatnak egy előzőleg hibásnak tartott konstrukciót, ha még gyártásban van. Vagy ha azt írják pl. hogy gyenge egy vezérműlánc, és már az előző tulaj kicseréltette erősítettre, azt se biztos, hogy ki lehet deríteni vásárlás előtt.
-
#94529552
törölt tag
Na nem eszik azt olyan forrón.
Most ezt én mondom neked. 1 példány miatt elitélni mindet, az csak egy rossz általánosítás, ez nem vehető komolyan, ráadásul az alapján összes franciát, pedig lehet, hogy eladás után egy másik szervizben rögtön rendbe tették, és azóta is problémamentes. De az is lehet, hogy nem, de akkor sem mérvadó. -
#94529552
törölt tag
Most nem erről van szó. Mindenből ki lehet fogni olyat, tényleg, vannak peches emberek. Nekik sikerült, és nem az alapján kell minden típust megitélni. Más meg sorban egymás után veszi a Renault-okat, akkor ők hülyék szerinted, vagy bevált a választásuk
?? Szerintem utóbbi.
Mindenre van példa és ellenpélda, mert biztos van aki a Fordokat, és pont a Kugát is szidja, és ha csak ezeket nézzük, senki nem vesz semmilyen autót, ugyan, hagyjuk már ezt a hülyeséget. 3F-es fóbia, és mégis az egyiket most dicsérted. Kérdezd pl. Gombinyót a franciákról. -
#94529552
törölt tag
válasz
Vesztor87 #174527 üzenetére
Én megnéznék a helyedben egy Megane-t, pl. amit(#174506) Gombinyó linkelt azok közül a második igen szimpatikus nekem. Francia fóbia már rég nem aktuális,
3F, a jó állapot és a karbantartottság a fontos. Vagy ha, nem, akkor a dízelt se kellene elvetni. Pl. itt van egy 1.7 dízel Astra 6-os váltóval[link]. Ennek elég kellemes a fogyija.
-
#94529552
törölt tag
válasz
pit stop #174469 üzenetére
208 nekem is tetszik, de remélem ezt még nem a törökök gyártják. Rönónál is a török gyártás mindig gyengébb volt, mint a francia, pl. Clio<>Thália. Nyílván spórolás okán odatelepítik a gyártást, meg hogy a töröknek, és a környező ázsiainak jó lesz az eredetinél gyengébb minőségű anyaghasználat is.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Yiggdrasil #174414 üzenetére
Erre a használatra a Swift 1.3GLX-et mondanám én is. Ebból olyan 1,2M körüli autót lehetne venni, a maradék meg menne a tulajdonba vételi költségeke,+ a vétel utáni kötelező szervizre, és esetleges kisebb javításokra.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #174124 üzenetére
Hallottam ilyenről is, meg több esetben csak az ügyintézőn múlt vagy még most is múlik, hogy mi az előírás. Ebben az esetben például ha bejelentették, hogy ellopódott a rendszám, akkor máris nem volt mit/nem kellett leadni. Aztán mivel mindenre is van példa, és az ellenkezőjére is, ezen kár vitázni.
De olyan szépen tagoltad az előzőt is, az a néhány nagybetű és pont már igazán nem nagy dolog, viszont nagyon megtisztelő lenne az összes olvasónak, ezt azért megfontolhatnád.
-
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #174069 üzenetére
Ez is Aisin lehet, itt egy videó az automata váltó javításról, hátha érdekel valakit.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Lefty #173964 üzenetére
Sok hasznos infó van a Téma összefoglaló-ban, például
ez a link is, ahol írják, hogy a kereskedőnek be kell magukat jegyeztetni a forgalmiba, különben bünti. A legrosszabb, ha előre aláírt adásvételit nyomnak az orrod alá, az már bűncselekménynek számít. Mint LuckyL is mondta, a csatolt, szabályos meghatalmazással több dolog is áthidalható. Jelen esetben elvileg adásvételivel megvette a kereskedő, és még a türelmi időn belül van, ha nincs bejegyezve a neve a forgalmiba(talán 15 napon belül kell), mint a cikkben is látható. Egyéb esetben nem árt gyanakodni, ha jönnek a magyarázkodások, hogy csak a haver hagyta itt, és szivességből segít, meg hasonlók. Megtekintéskor majd csekkolni kell a papírokat is. -
#94529552
törölt tag
válasz
Lefty #173957 üzenetére
Igen, a kereskedő ideiglenesen kivonatja. ez nem nagy költség neki, és nem kell akár hosszú hónapokig is fizetnie a kötelezőjét. Ha megveszel egy autót, még az se számít, ha az előző tulajnál fedezetlenség volt, azt nem kérik/kérhetik számon a vevőtől. Még mielőtt a nevedre kerül biztosítást kell kötnöd rá, és ha a nevedre átírták, máris használhatod. Drága dolog az, ilyen kalkulátorral kiszámítható az adatok alapján.
-
#94529552
törölt tag
válasz
#94529552 #173948 üzenetére
Vagyis mégse
,
idézet a jogi fórumról: * „A 70.§ 6. bekezdésében ez van:” ????? a gépjármű-fenntartó szervezetnek a forgalomból kérelemre ideiglenesen kivont, vagy lejárt műszaki érvényességű jármű javításához kapcsolódó diagnosztikai tevékenység (a javítást megelőző vagy azt követő kipróbálás),
A hivatkozott paragrafust már nem keresgélem, mert bármikor módosithatták, amit se te, se én nem követünk, és olvastam, hogy a kivételeknél lehet több dolog alól is mentesíteni lehet. De 1-2 újságcikknél talán hivatalosabb az idézet, szerintem. -
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #173939 üzenetére
Szerintem ezeket meg te tudod rosszul. Ez ugyan már a múlt, de úgy volt használva, ahogy mondom, rendőr sose kötött bele. A lejárt műszakis, de rendszámos autókkal csak így lehetett közlekedni. Sőt, nem egyszer, olyan 5-10 autós rendszámnélküli karaván első és utolsó darabjára lett felrakva a P-s, bár ez már tényleg szabálytalan, de a hallgatólagos beleegyezésükkel történt. Btk-t nem ismerek, de ha így lett volna, vagy így lenne, akkor semmit nem tudnának kipróbálni, vagy a távoli vizsgahelyre elvinni, szóval ezt nem adom. Olvastad a linken: a P-rendszám arra való, hogy az autójavítók és kereskedők eljuttathassák műszaki vizsgára vagy szervizbe a Magyarországon forgalomból kivont járműveket, illetve az EGT-ből (Európai Gazdasági Térség) és külföldről behozott autókat, továbbá ezekkel az értékesítési időtartam alatt próbakört tudjanak megtenni....
Már hogy lenne hamisítás az ilyen, ez a szabályos használata most is. De mindegy te azt mondod, én meg ezt, lépjünk tovább, ahogy én is léptem más területre az életben, és én ilyeneket már nem használok, de gondolom te se. -
#94529552
törölt tag
válasz
LuckyL #173930 üzenetére
Fel lehetett rakni, azzal vitték vizsgára az új vagy rendszám nélküli, és lejárt műszakis autókat is. Persze csak a cég alkalmazottai.
Amúgy rengeteg visszaélés volt a P-vel az biztos, talán azok miatt változtak a szabályok, azt én nem tudtam. De korlátozások már akkor is voltak. -
#94529552
törölt tag
Azért vannak márkakereskedések, ahol rendszámos tesztautók vannak, lehetőleg olyan helyre kell menni próbaútra. A népszerűbb modellekből tartaniuk kell, amit elvileg az importőr is előír. A ritkábban fogyó modelleket meg hozassanak az érdeklődőknek másik kereskedésből vagy az importőrtől ha akarnak eladni is.
P rendszámmal elvileg csak egy személy közlekedhet, ha jól tudom, és nem is vezetheti más az autókat, csak az alkalmazottak. -
#94529552
törölt tag
válasz
maximilian4 #173602 üzenetére
Azzal a motorral a Leon után gyenge lesz ez is, mivel kicsit túlsúlyos lett, kb. 1410kg, és pl. egy 1,4T K Astra több, mint 200kg-mal könnyebb ennél.
-
#94529552
törölt tag
válasz
rbalint88 #173226 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy nem teszt volt, hanem egy céges autóról, vagy tulaj részéről beküldött írás, vagy esetleg egy használt autót adtak át egy újságírónak egy rövid időre. Olyan nincs, hogy nem lehet valamit megjavítani. Ha széria hiba, akkor küldenek leírást a megoldásról, meg visszahívási akció, stb.
-
#94529552
törölt tag
válasz
bajnokpityu #173193 üzenetére
Ezt ne nekem címezd
, nem én vettem a szedánt, meg amúgy nekem kombi, szedán, dízel-benzin, legyen az 2-3-4-5 vagy akárhány ajtós is, jöhet mindegyik, sőt, akár még egy kamion is, de mondjuk akkor legyen egy Scania.
De ráadául még a kétkerekűeket is birom.
Csak azt mondom, hogy semmi gond, ha valakinek egyik, másnak meg másik karosszéria forma tetszik, vagy felel meg a saját használati szokásainak, az teljesen rendben van. -
#94529552
törölt tag
válasz
bitpork #173174 üzenetére
A kombi az csak szemlélet kérdése, mert sokan azt tartják praktikusnak bizonyos célra, ő éppen nem. De a dízel más miatt lett kerülendő. Azért kerülik a dízelt manapság, mert anno, az lett kinevezve fő bűnösnek, legalábbis azt találták ki, ami elsősorban csak a németek megregulázására irányult. De ennyi erővel bármi más is lehetett volna az indok, ha akkoriban úgy döntenek, akkor a benzines is lehetne most éppen az útálat tárgya, de valaki/valakik így döntöttek. Az összes többi levegőszennyezés nem érdekes nekik, nem is számít, se az autókon felüli többi dízel, se az újra működő szénerőművek se, stb.., se a napi kb. milliós nagyságrendű repülőgépjárat kibocsájtása például, ami az Umweltbundesamt adatai szerint a légiforgalom teljesítményegységenként, utaskilométerenként 451 gramm szén-dioxidot bocsát ki, dupláját a dízeles és benzines autókénak....
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #173064 üzenetére
Ezt nem hiszem el neked, mert csak azt tudtad meg, amit megmutattak, így megy ez, de már mondtam párszor, megérthetnéd, hogy nem érted a lényeget. Láss, ne csak nézz.
Persze, mert te mindent elhiszel amit eléd raknak, főleg, ha kiáról van szó, aztán tolod ezerrel, ha igaz, ha nem, valami rejtélyes ok miatt. A makacsságod meg határtalan, és semmit nem akarsz megérteni, hiába magyarázzák el neki 100x, de akkor is kontráz, és megint. De mondjuk nem újdonság, hogy mindenhez jobban értesz. Dehogy fejezted be, nem tudod.
Az semmit nem jelent, hogy kaptál hozzáférést az alsó szinthez, ez nem olyan egyszerű. -
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz
kisza25 #173046 üzenetére
Már elmondtam a lényeget, kár, hogy nem érted, és igen, lehetséges, hogy esetenként előfordul, hogy más valamit jobban tud nálad az autós szakterületen, mert mondjuk abban tevénykedett, vagy most is azt műveli. Te meg talán az ingatlanbizniszhez értesz jobban, de ezen kár ennyit rágodnod.
Igen, néztem azt is, sőt, láttam én már többféle-fajta javítási előzményt is, és nem úgy, hogy más mutatta volna.
-
#94529552
törölt tag
válasz
aero. #173026 üzenetére
A túlzott olajfogyasztásnál megemelkedik a HC érték, de amúgy a zöldkártyánál ezeket kellett mérni(+ a hibatárolót kiolvasni):
CO, szénmonoxid, térfogat százalékban mérve
HC, szénhidrogén, ppm-ben /parts per million/
CO2, széndioxid, térfogatszázalékban kerül kijelzésre
O2, oxigén, szintén térfogatszázalékban mérhető, és a
λ, Lambda-érték, ez nem mért, hanem számított érték. -
-
#94529552
törölt tag
Szerintem érdemes. PSA-ról írták, hogy kiadja a valós adatot némelyik márkaszervize, talán a Totalcaron volt a cikk. VAG régebb az adatvédelemre hivatkozva nem adta ki, csak annyi infót, hogy mennyi valós km-nél kellene a köv. szervizt elvégezni. Vagy csak a tulajnak, mint írták előttem, de utána kell nézni bármelyik márka is az, mert közben változhatott a hozzáállás, szabályozás, stb. Meg különben is egyénfüggő, attól függ, hogy áll hozzá az adott szervizes, de részletes teljes szerviztörténetet sehol nem várnék el a helyedben.
-
#94529552
törölt tag
Nézz utána, hátha van náluk orvosi, jogász vagy pl. ilyen őstermelői, esetleg közalkalmazotti, stb. kedvezmény.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Zsozso- #172405 üzenetére
Állapot függvénye, hogy vennék-e ilyet. Azt mondják, hogy arra kell figyelni, hogy hidegen beindítva van-e valamilyen rendellenes hangja a vezérműláncnak, mert akkor cserélni kell, de ha az újabb széria, akkor az már az erősített kivitel lehet. A többi részét meg át kell nézetni vétel előtt, és a valós km-t lekérdezni. Ha itthoni autó, akkor a központ nyílvántartásból, ha kintről hozott, akkor egy márkaszervizből esetleg. Cserélni a kötelezőkön kívül(összes folyadék, összes szűrő, stb.), csak azt kell ami elhasználódik, mint minden más autónál.
MunezXBK -
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #172263 üzenetére
Miért lenne fura, amikor a kuplungnál leginkább a használat módjától függ, hogy meddig bírja.
-
#94529552
törölt tag
válasz
bajnokpityu #172207 üzenetére
Azt is mondták, hogy figyelni kell a Mazda rozsdásodásra, de ezek talán másik szakik voltak.
-
#94529552
törölt tag
válasz
rayoliviero #172084 üzenetére
Úgy tudom, hogy ilyenkor a kereskedő az adásvételivel, amivel megvette az autót, kivonatja a forgalomból (pár ezer Ft-ért), amit be is jegyeznek a forgalmiba, és ezzel további költsége nincs. Ezt kb. 8 napon belül meg kell tennie hivatalosan. Ha elkéred a forgalmit, akkor ezt látnod kell benn. Ha eladta, akkor az új adásvételivel íratja át(talán ilyenkor a megbízási szerződéssel a kereskedés adja már el, azt hiszem, hogy ez is hivatalos eljárás), és ekkor már minden költséget a vevővel fizettet.
Vagy a sumák módszert próbálja alkalmazni, egy előre aláírt adásvételivel, hogy ne legyen további felelőssége. -
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #172027 üzenetére
Miért, az olasz az nem náci?
Ha a németre mondja a kolléga, akkor úgy az olaszra miért ne lehetne? Mondom ezt úgy, hogy közöm nincs a német autókhoz, csak a szóhasználatát nem értem, mert szerintem nem lehet összekapcsolni a mai autókat a régi német államrendszerhez, mint ahogy az olaszokat sem.
-
#94529552
törölt tag
válasz
hobizoli #172014 üzenetére
A JTD talán nem nácidízel, ha már valamilyen okból így illeted őket?
Akkor inkább francia, mert az biztos nem. Manapság nem arról hallani inkább, hogy a dízelpara miatt jóval olcsóbbak, mert szinte mindenki benzinest akar?
es ha ezt 20percnel tovabb tart kicserelni egy ilyen felszerelt szervizben, akkor menjenek el inkabb a mekibe krumplit sutni
Nem vitaképp, de: Szerintem kizárt 20 perc alatt, ha már csináltál ilyet, akkor te is tudod. Még kontár módon se, nemhogy szakszerűen, és még az említett profi bp-i számlaképes helyen se tudnák. Elég, ha csak a próbaútra és a kötelező fékhatás, fékerőmérésre/dokumentálásra gondolunk, és akkor hol van még az ezt megelőző precíz szerelőmunka. A fékrendszer teljes rendberakása 100k lehet azt mondta, és így vélhetően nem csak az első fék cserére vonatkozott, és jó minőségű alkatrészekkel kalkulálva, de kérdés, hogy nekik melyik a jó minőségű a nagy választékból, vagy lehet hogy ugyanaz a Bosch? Vagy lehetett akár Fiat szerviz gyári alkatrészekkel is, az meg nem a legolcsóbb.
-
#94529552
törölt tag
válasz
tboy93 #171976 üzenetére
Ok, látom, + ezenfelül még tegyük hozzá, hogy mint minden használtnál ugye bármi elromolhat.
Emlékszel, hogy Kornel is mennyire védte az ufót, aztán a végén már egy litániát írt a szériahibákról, kormánymű, hátsó futómű, a motor se ment úgy, mint kéne egy jó 1,8-asnak, és hangos is volt neki, stb. Végül el is passzolta. -
#94529552
törölt tag
válasz
footy #171937 üzenetére
Nem sárnehéz( a hahun 1490kg-nak írják tévesen), de jobban megy nála a valóban nehéz J Astra is, ha jók a hahus adatok. Nem beszélve a szintén 125 lovas GolfVII kombi, ami pedig már egy rakéta ahhoz a Focushoz képest, és a 105LE-s is, de hogy még egy 86 LE-s Golf 1,2 TSI is jobban gyorsul, az már érdekes.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Micsurin #169503 üzenetére
Szinte ugyanaz, mint a hahu, és sok hirdetés mindkettőn fut egyszerre. A neppereket a haszon élteti, egyik se fog jótékonykodni, ez a becs. nepperre is igaz, az csak egy gúnynév rajta, egykutya a többivel. Tehát mindegyik kereskedőt bizalmatlanul kezeljük, papírok, tulajdonviszonyok ellenőrzése kiemelten fontos. Csakúgy mint a tüzetes állapotvizsgálat, esetleges lekérdezése, ha van mód a frissen behozott autónál a márkaképviseleten, külföldi szervizekben, bárhol.
Gabor901127 Meglehet, hogy nem emel ki a kuplung teljesen, olyankor van ilyen tünet, akár mechanika, vagy hidraulika probléma is lehet, pl. a törött nyomólap, kopott munkahenger, vagy bármi, ezt így a távolból nem lehet eldönteni, meg kell nézetni.
-
#94529552
törölt tag
válasz
mandras81 #169461 üzenetére
Attól függ, hogy milyen állapotban veszed, itt van egy írás az automatákról: Spórolj 1,5 milliót -így tartják karban az automata váltót
-
#94529552
törölt tag
válasz
batai15 #169252 üzenetére
Én a csere mellett lennék, most újabb 200k az audira, de sztem utána se zárható ki, hogy folyamatosan jönnek az újabb és újabb költségek. Le kellene kérdezni az előzményt a 206-osnak a nyílvántartásból, innen nem lehet eldönteni, hogy csak városban használták. Utána kellene járni, közben lehet még további hasonló példányokat is keresni. Már csak a fogyasztás miatt is.
-
#94529552
törölt tag
válasz
#16741888 #168934 üzenetére
Nem tudom mennyi időközönként kell szervizelni, de majd 2,5 éve nincs bejegyzés, tehát csak annyi igaz, hogy vezetett szervizkönyves, de! csak 2016. 07. 06.-ig. 2 évente minimum illene, vagy nem? A kiváló műszaki állapot se lehet igaz, ha totálkáros volt, mert szinte biztos, hogy nem gyári technológia szerint történt a helyreállítás. [link] Hahun is fent van a hirdetés.
molnarpeter Zách-nak vagy bárkinek rá kellene kérdezni a kereskedőnél, hogy sérülmentes-e az autó, majd odamenni egy rétegvastagságmérővel... -
#94529552
törölt tag
válasz
Mauzes #168806 üzenetére
Csak próbáltam neked megfejteni a rejtélyes költségeket a régebbi ismereteim alapján, de ezekről a kereskedőt/értékesítőt kellene megkérdezni, pontos adatokat csak ők tudhatnak, akár még a belső számlát is megmutathatnák, ha akarják. Ha sokallod, akkor Opelt vegyél, vagy ahol ezek a költségek még kisebbek. Vagy próbálj meg ajánlatot kérni kisebb vidéki márkakereskedésekben.
Sztem azt nem tudhatjuk, hogy melyik márkánál mennyi a haszon és a konkrét költség, ezért kár ilyeneken rugózni.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Mauzes #168800 üzenetére
Autóvásárlás költségei a vételár fölött, + még benne lehetnek a kötelező tartozékok, x liter üzemanyag, egy garnitúra olcsó szőnyeg(már ha nem jár vele gyári), ablakmosó folyadék, rendszámkeret, és még talán benne van az átadásra való felkészítés díja, ezeket együtt lehet egy szóval 0 revíziónak nevezni.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Integrale #168287 üzenetére
Igazad van, már maga a felvetés is komolytalan. Minden egyes alkatrész, az utolsó csavarig az adott autógyártó, vagyis most a Suzuki felelőssége, akár saját gyártás, akár beszállítótól jön az lényegtelen. Mert ő építi be az ominózus váltót, miután jóvá hagyta beépítésre, és az ismert probléma(típushiba) ellenére x idő után sem kér termékmódosítást.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Ganz-[HUN] #168156 üzenetére
Például egy jó állapotban lévő B Corsa, Polo, és hasonló méret kategória elég olcsón fenntartható, csak lehetőleg olyat kell keresni, amit nem rozsdásodik.
Ne akarjon szétesni 30km után Erről a tulajnak kell gondoskodni. Alkatrészeket nem nehéz szerezni hozzájuk. Átírás és ahhoz kapcsolódó dolgok, vezérműszett, minden szűrő és olaj+ ami még szükséges, esetleg gumiztatás, műszakiztatás és máris elmehet rá mégegyszer az autó ára is egy 100-150k-s autóra. -
#94529552
törölt tag
válasz
grizlisandor #168075 üzenetére
Hahus nepperekről írták itt, hogy olyan módon trükköznek a számlával és privátként akarják értékesíteni az autót. Őket is ott kell hagyni ilyen esetekben.
Az, hogy partner, az még semmit nem jelent, mert amelyik autóra nincs gari és számlát se adnak, azt nem valószínű, hogy betették ebbe a programba, mivel az nem ingyenes, sőt, ha jól rémlik, még az egy éven belüli weltautógaris javításokat is fizetnie kell, azt most nem tudom 100%-ot vagy mennyit. Mondjuk a nagyobb központi helyekben szerintem lehet bízni. De nem akarom védeni, csak ezekről voltak ismeretem. Ha nem titok leírhatnád, hogy melyik városban van ez a hely, vagy legalább a megyét, hogy kicsit képben legyen, aki a környékről vásárolna -
#94529552
törölt tag
válasz
q13579 #168064 üzenetére
Weltautónál lehetőleg olyat keress, amit forgalmaznak és szervizelnek is. Ezeknek elvileg átvizsgált autóknak kellene lenni, állapotlappal, rétegvastagság mérési adatokkal, és esetleg még a javítási történetet is megmutatják. Tudtommal 1 év garancia van rájuk, külön Weltautós garifüzettel, egy olyat el lehet kérni, és átnézni. Amit grizlisandor ír, az az autó szerintem nem lehetett benne a weltautó programban[link].
-
#94529552
törölt tag
válasz
focvis #167995 üzenetére
Glicerin is jó a gumikra. A szélvédő gumit, az ajtók melletti és a többi gumiszigetelést glicerines vattával vagy gumiápoló spray-vel kell megóvás céljából körbetörölni.[link] Golf, Octavia, stb. az ajtózárakra is fegyelni kell, mert bekoszolódnak, kiszáradnak, ami szintén érdekes hangokat ad olyankor. Inspekciónál gyárilag előírás az ajtózárak kenése(tisztítás nem árt előtte) is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 512GB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest