Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mekkora rizikó (általánosságban) egy keveset futott (50-60e km) 3-4 éves PHEV autót venni? 5er vagy E-Klasse modelleket nézegetek, ezek jellemzően olcsóbbak, mint a sima belső égésűek valamint a kínálat is óriási a szimpla modellekhez képest.
Szóval az egyik faktor a komplexitásból adódó hiba lehetőség. A másik pedig, hogy bírják ezek ha sokáig állnak a kereskedésben lemerült akkuval? Szinte az összes képen lemerült akkuval látni.
Néhány hirdetésben van akku állapot riport is. -
válasz
dellfanboy #222592 üzenetére
1 m Ft körüli kár GTK?
Az nincs 3000 €, vagyis kétlem, hogy GTK egy 5 éves autónál, és az összegből ítélve max egy meghúzás lehet.
Szvsz az állapot dönt, meg kell nézni. Anélkül csak okoskodni lehet.Ez eléggé bullshit a carvertical oldaláról:
"Becsült javítási költség
A biztosítótársaság akkor számítja ki a javítási költséget, amikor a járműben keletkezett károk miatt kárigényt nyújtanak be. Ezért a költségek annak az országnak a pénznemében vannak feltüntetve, ahol a kárigényt benyújtották, így előfordulhat, hogy nem felelnek meg az elvárásoknak. Ennek az oka lehet:
Abban az országban vagy államban, ahol a kárigényt benyújtották, magasabbak/alacsonyabbak lehetnek a szervizköltségek a saját országodhoz képest (a pótalkatrészek ára és a munkaerő díja országonként eltérő lehet) A költség kalkulációja a hivatalos szervizben végzett javítások ára alapján történik (mely általában drágább)"
Azt írja Németország, az árak mégis HUF-ban vannak feltűntetve. -
válasz
Vismajor01 #217704 üzenetére
Egyik autóm 194/400, a másik 113/191, örömmel vezetem a gyengébbet is, pedig az többet fogyaszt
-
válasz
macilaci78 #210884 üzenetére
Ez a teleszkóp is olyan, hogy a régi autómban rugóval támasztja ki mind a motorháztetőt, mind a csomagtérajtót. 30 évesen is tökéletesen tart, nem kell cserélni. Persze biztos bonyolultabb gyártani és össze szerelni mint csak odarakni egy teleszkópot
Az állófűtés még amiatt is hasznos, hogy télen hamarabb melegszik be az autó. Persze ennek inkább dízel esetén van haszna.
-
válasz
macilaci78 #210492 üzenetére
Valószínűleg autótól is függ. A 124-es Mercin elég kemény a kuplung a modern autókhoz képest, abban volt olyan, hogy Budaörstől Újpestig egy klasszikus "minden-be-van-állva-BP-en" dugó végére lefáradtam
Utána kezdtem el inkább körbemenni az M0-n...
-
válasz
macilaci78 #210483 üzenetére
Június óta járok haza kocsival Berlinből, még nem volt olyan, hogy ne lett volna dugó ahol araszolni kell. Plusz azért kényelmes, hogy nem kell a váltóval foglalkozni.
-
válasz
mazda? #210470 üzenetére
Én havi Németország-Budapest ingázásra mindenképp valamit a középkategóriából (D szegmens) vennék (Passat/Mazda 6 stb.). Automata váltóval 150-200 ló között. Dízel, ha saját zsebből kell tankolni.
Nekem egy MB C kombi van (W205), nagyon kényelmes hosszú távon, és keveset fogyaszt.Még egy extrára keresnék: távolságtartó tempomat.
-
-
válasz
molnarpeter #210045 üzenetére
Ha időm/helyem/energiám lenne rá, vinném haza a rozsdás Merciket alkatrésznek
Azon lehet keresni, sokkal többet ér kiárulva mint egyben.
Nem véletlenül van tele a FB is DIY bontókkal. -
Én vennék kinn ideiglenes rendszámot és azzal hoznám haza. Eladás előtt nem honosítanám.
De azért arról sem feledkezzünk meg hogy kalandos lehet a hazaút egy frissen vásárolt használtautóval...Mondom ezt én, csütörtökön hoztam el az autót, másnap mentünk vele haza
(~900km)
-
válasz
jozefgucci1 #210029 üzenetére
Inkább dolgozz többet / túlórázz, jobban kiszámítható nyereség
-
válasz
NeoPampalini #208349 üzenetére
Ha amúgy semmi gond nincs vele, és kielégíti az igényeket, lehet megfontolandó.
Most megnéztem, hogy az 1999-es autó 7 év múlva lesz 30... szaladnak az évek. -
Az is egy jó pont.
Jó hitel ide-vagy oda, én egyébként nem vagyok benne biztos hogy megéri az új autó az értékvesztés miatt. Inkább 1-3 éves használt autó, arra is vannak jó konstrukciók.
Az viszont megéri, hogy ne fizesd ki kp-ra (az egészet), mert alacsony fix kamattal nem kerül sokba a hitel. -
válasz
rbalint88 #207880 üzenetére
Nincsenek illúzióm, a szopás tárháza valószínűleg ígyis-úgyis végtelen
Ezért is akarnám otthon tartani az autót, olcsóbb ha bármit javítani kell rajta.
Ebből a szempontból egy OT-s autó lenne tulajdonképpen a legjobb választás, bár valóban a 320-as nem egy muscle car... illetve az a 3m lenne kb a felső keret, többet nem szánnék rá. -
válasz
rbalint88 #207864 üzenetére
Én is maximum hobbi autónak szánnék ilyesmit
Így, hogy a 300D megkapta újabb két évre a műszakit, nincs nagy kényszer hogy betoljam a lakatoshoz -nem biztos, hogy megérinem éri meg rálocsolni temérdek pénzt. Egy használható, mindig megbízható öreg hobbi autó. De sosem lesz belőle értékes veterán.
Viszont hiányzik valami erős autó hobbiautónak, otthon tudnám garázsban tárolni és a biztosítás is gombokért van. Múltkor kalkuláltam egy W210 E55 AMG-re, vidéki címmel A0-ra adott 42k/év ajánlatot a biztositas.hu. Ez az említett E55 AMG egyébként 3 milláért volt fenn hahu-n, sajnos azóta nem aktív a hirdetés - pedig szépen nézett ki a képeken.Az ML nem teljesen az én világom, de biztos érdekes egy ilyen 2,3 tonnás szörnyeteg 350 lóval
Ez a legolcsóbb amit találtam hahu-n, képeken jól néz ki, viszont JSZP szerint 2017 óta nincs rajt műszaki. Azt hogy?
Ez már elég szép, igaz majdnem dupla annyi mint az előző.
Hahu parkolómban ilyenek vannak még: [link] [link] [link] [link] [link] [link]
Az általad linkelt S6 már az én keresésemben is megjelent
A színe nagyon tetszik, de az Audi valahogy nem az én világom. Tetszik, de nem mozdít meg hogy "gyerünk megvenni".
Merciből W210 E, W163 ML, C208 CLK amiket nézegetek: ezekben már van V8 (420,430), régi Mercis belső, de nem túl régi hogy szívás legyen a motorral (KE-Jetronic), viszont nem túl új, hogy tele legyen elektronikával és kütyüvel (légrugó, SBC fék, ABC futómű, stb.). -
-
-
-
Az éjszakai vonat 14 órát megy, inkább levezetem egyedül
Februárban 420km a 124-es Mercivel simán ment, akkor az Insigiaban távolságtartó tempomat + masszázs üléssel csak kibírható. (igaz ez vagy duplaannyi km)
Az út hossza inkább attól függ, hogy a kedves jobb 1-en ülő hölgy mennyiszer akar megállni -
Jár fapados, de azért annak is vannak hátul ütői: most pl. húsvét utánra ami normális időben (hétvége, nem 6:15) indul vissza, 82 ezer ft / fő az alapjegy. Vagy múltkor februárban kétszer kellett módosítani a dátumon, kapásból +30 ezer + a jegyek különbsége. A másik, hogy nyáron jön egy kutya is, azt pedig nem vihetem a repülőre
De amúgy igen, egyedül nem éri meg autóval menni.
footy: nekem igazából tök mindegy hogy benzin vagy dízel, de a csendet én is szeretem. A favoritom inkább a 6 hengeres dízel, de az már elég ritka manapság.
-
válasz
footy #206094 üzenetére
Az A-ban az még egy másik motor volt, nem? Az B20DTH, ez meg D20DTR ha a dupla turbós változatot nézem.
#206090 Qru: jelenleg azt mondom, hogy lehetőség szerint nem ingáznék munkahelyre autóval (drága üzemanyag). Ha mégis ezt tenném, akkor 35km egy út, amiből 1-2km város, a többi autópálya. Nyilván ha ott áll a ház előtt az autó, akkor mondjuk télen valószínűbb hogy azt választja az ember, mint a vonatot
De nem a városi közlekedésre tervezek, simán adódhat másik munkahely majd ami közelebb van és oda teljesen jó a BVG, vagy full remote és akkor be se kell járni. -
válasz
szőröscica #206080 üzenetére
Konkrét modell nincs egyelőre, vagyis sok van elmentve a parkolóba, de ez a két modell amiből van merítés. Nem tudom, hogy a zeperf-es teljesítménygörbe mennyire fedi a valóságot, de ez alapján a dízel valóban kellemesebb, legalábbis nincs akkora turbó lyuk mint a benzinesnél.
#206082 [vilike]: 1.6T-ből kevés az AT, a 2.0 200 ló csak faceliftben van (kereten kívül).
#206085 footy: ritka mint a fehér holló
1db van 25e-ig: [link] (viszont minden boxot kipipál, de az ország másik felén vagyok)
A dízel nyűgök (részecskeszűrő, esetleges kitiltás, nehezebb eladás, stb.) miatt gondolkoztam el a benzines változaton. -
Insigniaból dízelt vagy benzinest vennétek hosszú távú utakra?
A 2 literes benzines 260 lóval, vagy a 2 literes dízel 210 lóval. A 8-as váltó és az összkerékhajtás ugyanaz.A benzinesek jellemzően kevesebbet futottak (100e km alatt), viszont leginkább 2017-es van a megadott ársávban (22e €). A dízelből akad 2018-19-es is, 100-150e km körüli futással.
-
válasz
BigBlackDog #205865 üzenetére
Jó, az igaz, kevesebb dolog van benne ami tönkremenjen
A DPF állapota kérdéses városozásnál, bár azt írta BP-re be és onnan ki, akkor azért van országút/autópálya is, van idő a szűrőnek regenerálni. -
válasz
Lovey #205863 üzenetére
Éveken keresztül ingáztam BP-en keresztül 2x20km-t dízellel, sose volt semmi gond. (mármint fogyasztással, kopó alkatrészekkel, stb.)
Az mondjuk tény, hogy télen városon keresztül nehezen melegszik be. De erről is gondoskodnak hogy legyen elég dugó
Kitiltani nem mostanában fognak egy EU6 dízelt Budapesten, még Berlinben is vígan lehet autózni EU4 dízellel.#205861 Qru: akkor meg is van válaszolva miért nem cserélték.
-
válasz
tonermagus #205717 üzenetére
Tudom, hogy így is lehetséges megvenni, de én továbbállnék a helyedben és keresnék olyan autót, aminél az eladónál (tulajdonosnál) van a törzskönyv.
Minél több ügyintézés, annál több lehetőség a hibázásra. -
válasz
szabonagyur #205611 üzenetére
Egy dologra nem sikerült rájönnöm: mi a különbség a GL+ és GLX felszereltség között?
A felszereltségi lista alapján amit látok nagyobb különbséget, az a 9 colos multimédia + navi, valamint a 360 °-os kamera. Ez így nem hiszem hogy megéri a 850 ezres felárat.Igen valószínűleg az árat tartani fogja, de szerintem nem is ez az előnye, hanem a 0 km-es futás és a 3+7 év garancia.
-
válasz
szabonagyur #205608 üzenetére
Közben utánanézve valóban meglett az információ.
A jelenlegi használt autó kínálatban és árakban szerintem ez egy jó döntés volt, grat -
válasz
szabonagyur #205605 üzenetére
Milyen motor/teljesítmény és vételár mellett?
-
válasz
szabonagyur #205318 üzenetére
Semmit nem tudok a típusról, de nekem is tetszetős, főleg limuzin formában.
-
válasz
molnarpeter #205123 üzenetére
Köszi, az orosz még nem megy annyira
Érdekes amúgy hogy neten semmit nem találni erről a motorról (B20NFT). Azt tudom, hogy 2018-ban be is szüntették a gyártását, bár az inkább az Euro 6d-TEMP normának köszönhető. -
válasz
szabonagyur #205079 üzenetére
Kánaán már* sose lesz, max az irreálisan drága használt autók ára fog lejjebb menni ha lehet helyette venni értelmes időn belül új autót.
* az, hogy eddig volt-e, mindenki döntse el maga
-
-
válasz
Tothgera30 #204963 üzenetére
Annyit hozzátennék, hogy nem is feltétlenül szükséges a 2-3 hetente 150-200km-es úthoz dízel.
Adriára meg menjen a fene nyári szezonban autóval, hogy álljak a dugóban -
-
válasz
vzsryl #204915 üzenetére
Nekem is ez tetszik leginkább, de belülről a Passat szerintem letisztultabb - ellenben az Insigniaban az ergonómia jobb a km órával egy szintben lévő kijelzővel és a HUD-al. (Passatban le kell nézni a navihoz, nem túl jó megoldás.)
#204916 rbalint88: érdekes amúgy, mert én is ezt gondolnám hogy az Octavia olcsóbb, de mobile.de keresés alapján nem. Majd ha erőt veszek magamon, meg web-scrapelem az oldalt, aztán csinálok használt autó statisztikát
Az is igaz, hogy a 15k a kínálat alja, de 17-18k körül már vannak egész jó ajánlatok. Illetve sok 1,5-ös benzines is van, azok olcsóbbak, de szerintem az kevés bele - és csak 6-os automata van hozzá.
Audi A4 (B9) is szimpatikus egyébként, szeretem ezt a németes letisztult (már már unalmas) külsőt/belsőt, de most prémiumot nem akarok. Illetve lehet hülyeség, de nem akarok az a tipikus kint dolgozó honfitárs lenni, akinek első dolga hogy csillagos, propelleres, vagy 4 karikás autót vesz.
BMW-t nem akarok, csak kíváncsi voltam mik vannak belőle. És meglepő de tele van a mobile.de 3-as BMW-vel ilyen ársávban. Vagy nagyon népszerű a bajor, vagy nagyon jó áron adják céges autóként.#204918 footy: köszi a véleményt, nagyjából én is így gondolom
Nem olvastam minőségi problémákról az Insiginanal, de eltudom képzelni, hogy a gyártás indulásának első évében még lehetnek problémák.
#204919 tresh: rendben, akkor bármilyen autó is lesz, Sony-t kerülni fogom
--------------------
Általános jellegű kérdés - tudom nem kilométert veszünk, de akkor is:
Mi az a futásteljesítmény, ami fölött egy mai 4-5 éves automata váltós (DSG vagy hagyományos) autónál még nem kell nagy költségekre számítani? *Amiket elmentettem parkolóba, azok ilyen 100-150k körül vannak.
* azt nem tervezem, hogy 400-500e km-t elmennek, mint a 124-es Mercim
-
válasz
vzsryl #204883 üzenetére
Az Insigniaban hagyományos - nem dupla kuplungos - Aisin (GM) váltó van, AF50-8.
Emiatt is szimpatikus, mert Passatban vagy Mondeo-ban dupla kuplungos váltó van, ami talán karbantartás igényesebb, emiatt rizikó is.#204885 tresh: Nem volt nagyon gyenge a 150 ló ekkora bódéhoz?
Korabeli tesztekben olvastam, hogy nem éppen magasztalták a navigációs rendszert... a Sony akar lenni a drágább változat gondolom, a mindenféle feliratot nélkülöző meg az alap. Mi a különbség amúgy közöttük? Mármint a márkán kívül, van-e olyan funkció ami csak az egyikben van meg, stb.#204886 rbalint88: puruttyának nem mondanám, bár sivár egy kicsit, az tény. Azonos áron biztos nem Octaviat vagy Superbet választanék - utóbbit főleg nem, miután elolvastam Qru panaszait
Igazság szerint a felsorolt típusokból első helyre az Insigniat, második helyre a Passatot, harmadik helyre meg nem tudom mit tennék... talán a Mondeot.
A Merci vágy most nem annyira erős, C osztályban ültem 2018-ban, akkor is gagyinak gondoltam a 124-es után. A 213-as E osztály bejönne, (ismerek párat a fedélzeti rendszer fejlesztői közül, bízok benne hogy jó munkát csinálnak) , de ennyiért csak kínálat alja ex-taxi 200d-k vannak. Úgyhogy ez egyelőre marad álom, majd ha jobban megy a szekér.
#204890 Qru: LED kell, mert elegem van a halogénfényszóró mögött vakulásból (cseréltem már lámpát is), egyszerűen a modern autók lámpái elvakítanak. LED-es fényszóró mögött ülve nem érzem ezt. Insignia meg Passat (kombi) is van még szalonban szerintem, majd ha odajutok, megnézem legalább egy ülés próbára
-
Opel Insignia, VW Passat (nem CC) vagy Ford Mondeo közül ki mit választana?
2017-es vagy újabb évjárat, automata váltó, 150e km vagy kevesebb futás.
A hosszabb távok és a fogyasztás miatt én dízelre szavaznék, de pl. Mondeo-ból van hibrid is.Pár éves használt autó lenne a cél, ami a következőknek megfelel (a fentebb felsoroltakon kívül):
- limuzin forma (ötödik ajtó is OK) (gyerek nincs, max egy kutya lesz nyártól)
- 150LE +
- LED fényszóró
- Android Auto és/vagy tolató kamera / parkoló asszisztens jó ha van
- keret valahol 15-20.000€ közöttA 3 előbb említett típusból van a legnagyobb merítés a mobile.de keresésem között, utána a legtöbb a BMW 3-as sorozata (F30), van még pár A4-es Audi (B9). Amiből a legkevesebb van az Mercedes C osztály (W205), E osztály (W213), ezek gyanítom a kínálat alja.
Tudom, ezek mind német autók (szűk látókörű vagyok talán), ha van jobb ajánlat japán, francia fronton szívesen meghallgatom.
-
válasz
Gabi 8906 #167867 üzenetére
Az email csak arra jó, hogy legyen nyoma annak, hogy tájékoztattad az esetről. (ez a későbbiekben lenne jó, ha jogi útra terelnéd az ügyet)
Személyesen kéne odamenni, és jobb belátásra bírni. Visszavásárláshoz, vagy a turbó javításához sok reményt nem fűznék. Inkább arra koncentrálnék, hogy a beázást javítsák meg - mivel ha jól emlékszem ez a szerződésben is szerepelt? (mint kijavított hiba)
Márkafórumokon nézz körbe a javítás lehetséges módjairól. Lehet, hogy alkatrészt is tudnak neked szerezni esetleg jobb áron, mint amit egy random szerelő elkérne érte.
-
-
válasz
BigBlackDog #167535 üzenetére
Plusz azt is érdemes szem előtt tartani, hogy nem mindegy, hol futotta az adott kilométereket az autó.
Városban sokkal jobban kopik, mint mondjuk országúton/autópályán. -
válasz
molnarpeter #167525 üzenetére
Ne legyünk ilyen negatívak, a kereskedő oda tekeri az órát, ahová a kedves vevő szeretné
-
válasz
freeknight #167351 üzenetére
Szia,
Jó esetben egy dízellel megcsípnél egy 6 literes átlagfogyasztást.
Számold ki, hogy emiatt megéri-e az értékvesztés + az új autó vételét (ebbe számolj bele átírást, biztosítást, plusz az esetleges javítani valókat).Ha csak a fogyasztás a lényeg a váltásnál, nem cserélném le az 1,4 benzines autót.
-
-
válasz
BigBlackDog #167189 üzenetére
Láttam, de azért fér be 500 alá.
-
válasz
barnam_ #167186 üzenetére
Vagy Rav4?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/rav_4/toyota_rav_4_rav4_2_0_automata-13383128
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/rav_4/toyota_rav_4_rav4_2_0_automata-13400295
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/rav_4/toyota_rav_4_rav4_2_0_automata-13375209600-ig ez jött ki, ami benzines, automata, és összkerék.
-
Nekem is egy örökre elment a kedvem a Subaru-tól
Miből van az az automata szintezős hátsó teló, amiért 270k-t kérnek? Ez minden Subaru-ban van?(#167185) Kalandor: Justy vagy Swift/Ignis 4x4 lenne a jó választás
Azt nem tudom, hogy van-e belőle automata.
Esetleg valami Golf 4Motion vagy Audi Quattro? Mindenesetre ezek fenntartása biztos drágább, mint a kis Suzié. -
válasz
szőröscica #167032 üzenetére
Legalább tds?
-
válasz
BigBlackDog #166592 üzenetére
Szerintem nincs olyan autó 5-600 körül (kivéve talán egy Corolla, Swift) amire ne kellene költeni. A minőségi alkatrész meg a munkadíj nem olcsó, ez független a vételártól.
Olyat nem fogsz találni, hogy ne legyen rozsda, mindene működjön, és költeni se kelljen rá. Ilyen megközelítésből inkább egy Corollát néznék, ott max az olajfogyasztás (VVT-i), ami gond lehet.
-
válasz
zergepaci #166537 üzenetére
Hogy legyen bővebb vélemény is:
1 millió alatt két kivételtől eltekintve (1,2) csak dízel van W140-es Merciből HaHu-n, az is a régebbi 3,5 literes, 12 szelepes 150 lovas. Valószínűleg a világ összes kilométere bennük van, meg állítólag a hengerfej tömítés is hajlamos megadni magát. Amúgy szerintem amíg víz és olaj van benne, a világból kimegy - persze szép komótosan.Az a helyzet, hogy a bálnák elfogytak már, egyrészt mert a rozsda eszi őket mint bármelyik 25+ éves Mercit, másrészt meg annyira bonyolultak a rengeteg extra miatt, hogy nagy részét inkább elbontották - erről beszélnek a TC-s videóban (amit linkeltem korábban) is az újpesti Merci bontóssal. Ami maradt, azért pedig megkérik az árát. Véleményem szerint Bálnát csak akkor akarj, ha hobbinak szeretnéd. Ha benzinest szeretnél, 500 ezret tegyél hozzá az 1 millióhoz, annyiért már akár becsúszhat egy S500 is. Dízelből a 177 lovas S300 lenne a legjobb, de olyan nincs 2 millióig most HaHu-n. Nyilván, mert ami jó, azt nem adják el
Én a helyedben első generációs A8-at néznék V6-os dízellel vagy sor 6 benzinnel. Az aluminium kaszni miatt valószínűleg kevésbé rohad, fenntartani meg mindegyiket drága.
-
válasz
dellfanboy #166519 üzenetére
Bocs, de hollandul nem beszélek. Milyen 1,4 turbóról beszélsz? Volt ilyen G Astrában? [link]
Hogy jön ide a VW?Nem tudom minek forgatod a szemed
-
válasz
dellfanboy #166501 üzenetére
Wikipedia szerint az 1,6-ból volt CNG, 1,4-ből nem. Illetve a hirdetésből nem derül ki, hogy ez CNG vagy LPG.
Nem gyári gázos autót nem vennék. -
válasz
Elektrosokk #166486 üzenetére
Ez esetben azt mondanám, hogy akkor jöjjön a cég tulajdonos / megbízottja eladni az autót + lekérdezném a céget, hogy felszámolás alatt áll-e, vagy van-e tartozása a NAV felé.
De csak akkor, ha valóban jó vétel, különben nem éri meg a macera.
-
válasz
Elektrosokk #166483 üzenetére
Én azért szeretnék látni valami papírt arról, hogy jogosult céges ügyekben eljárni.
-
válasz
Elektrosokk #166480 üzenetére
Nekem az a bajom a gázzal, hogy egyrészt nem gyári megoldás, van olyan motor, aminek nem tesz jót. Plusz vagy a csomagtartóban foglal el fix helyet, vagy a pótkerék helyére megy. Mondjuk utóbbit még jobban el tudom képzelni.
(#166481) 8th: na az fel sem tűnt
-
válasz
IMIIKE1998 #166267 üzenetére
Nem, amilyen kevés a garázzsal ellátott lakás, nagyon sok autónak csak a csillaggarázs marad.
Nyilván így hajlamosabb az autó a rozsdásodásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- PS Plus előfizetések
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest