- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
Most felidegesítettél.
Épp már beletörődök,hogy suzuki lesz majd megszokom minden erre fel idelinkeltél 10meganet... 11.
Holnap reggel felkelek, útnak indulok Pestre és addig nem jövök vissza míg le nem foglalózok egyet..
Most felidegesítettem magam ezen,hogy milyen szép meganeok vannak és pár tízezer választ el tőlük inkább szerzek még valahonnan és ilyet veszek.. Holnap jelentem mi a hír.. Ezt néztem ki magamnak, remélem megvan még..
440-450be elprobalom őt hozni majd..
-
roberto211
őstag
Megane nekem jobban tetszik de meganeból nem találtam ilyen "kivételes vételárat" .
Megane volt anno az első nekem csak a normálisabbak min 480-500 plusz átírás stb..
#98211) dkpisti: Fogyasztás még elviselhető lenne számomra mert nem napi 500km-ert mennék hanem max 10-20 általában de lehet még ennyi se... Kivételes lesz valószínűleg mikor egy huzamban sokat megyek.
A keret amúgy nem 400 össz hanem 350-400 csak kocsira plusz az átírás,stb..
Autószerelő ismerős van, franciákhoz is ért szerencsére , Ő szervizeli a rönyónkat ha valami van vele.
Mindegy , nem élem bele magam egy próbát megér,hogy ránézek/ránéznek,stb,stb.. Aztán lehet ,hogy jól elsül lehet,hogy nem érdekel állapota miatt és marad a swift vagy valami..
-
Goblin12
őstag
Akkor mondhatni, hogy mind2 rendben van? Nem is tudom miket boncolgattatok visszaolvasva egyes kocsiknál, hogy beázás, szétrozsdásodás etc, ilyen jellegű problémákról tudtok a fent említett két cég modelljéről?
Ahogy nézegettem egy árban van a kettő nincs sok különbség, igen a kinézet de azt úgy is meg kell nézni. -
Leírtam miért kell a téli gumi, nem én találtam ki, nálam sokkal okosabb emberek, akik többszázezer km-t mentek a kocsikkal/gumikkal és ezek alapján vontak le messzemenően korrekt következtetéseket. Az, hogy neked x úton x gumival véletlen nem volt érezhető, hogy nem +20 van hanem +3, az nem oszt nem szoroz, a hibahatáron bőőőven innen vagy.
Nem fogom kidobni a gumit, mivel semmi baja, csak éppen pont azt produkálja, amire a nyári gumit kitalálták: Nyáron kiválóan tapad, téliesedő körülmények között pedig az amúgy 45-ös peressége miatt túl kemény lesz, emiatt csúszni kezd. Normafára járok fel minden nap, itt azért nem az van, mint lent a nagy faluban a körúton...
Tapasztalat: melegebb időben - +15 és fölötte - a téli gumi szépen elkezd nyúlni, foszlani, szemcsésedni. Nem 1 kocsin láttunk ilyet. Azaz rövid idő alatt megeszi a kocsi és az út a gumit, mert nem a neki megfelelő körülmények között működik! A nyári -1 fokban száraz úton rosszabb lesz! hidd csak el. Az, hogy ezt nem látod/érzed, az had ne mondjam, mit és kit minősít
-
Kornel
veterán
tizenéves autókról beszélgetünk.
hogyne lett volna gond velük.
szerinted nekem nem kellesz a 2.0 tddi-ben egy két dolgot kicserélni?
turbo cső, egy két vízcső, esetleg egy adagoló meg egy turbofelujítás?
simán befigyelhet.
bele kell kalkulálni, vagy venni hitelre egy új autót, és a kamatokat fizetni.
ennyi. -
runner 125
nagyúr
Múltkor peterkeT jutott eszembe, gyors csináltam is egy képet. A pirosnál állt egy Mazda 5, 2-vel mögötte egy Galaxy. Döbbenet volt, h mennyivel nagyobb a Galaxy. Csináltam is egy képet, majd holnap bedobom.
Egyébként nagyon formás az újabb Galaxy, nem vagyok egyterű fan, de az tetszik. -
-
!Overdose!
őstag
Basszus, ne kezd már megint! Semmi másért nem jársz ide csak szándékosan vitát generálni és félrevezetni az embereket. Ugyan nézz már rá, hogy milyen töltési karakterisztikára van szüksége egy indító akkunak és ehhez képest hogyan tölt egy generátor. Ha ezzel meg vagy, akkor képzeld bele magad egy olyan szituációban, hogy rövid távokon használod az autót viszonylag sok elektromos fogyasztóval, megspékelve ezt egy hideg téllel, amikor is csökken az akkuból kivehető kapacitás. Ugyan mit érsz ilyenkor a generátorral? Ez volt velem is még a G2 GTD-vel sulis koromban. Hiába volt új akkum, felújított önindítóm, generátorom és átvezetékelve minden, ha mindössze napi 2x pár km-t használtam az autót, de legalább intenzív zenehallgatással (erősítő, mélyláda). A reggeli indításoknál nem volt ritka a -20 C sem. Az előkamrás motoroknál pedig bőven szükség volt az izzításra. Szerinted meddig győzi ezt egy, ha jól rémlik 72Ah-s akku?
kornelka: Úgy legyen!
-
-v-
addikt
Jah egyetértek ... de talán még 20mp sincs, annyiba már az is belefér hogy hahu-ba beírom a keresést hogy a 4 milláig keresek kategória az pontosan melyik generációt takarja, hogy ott is biztos legyen a dolog.
És tényleg a sokadik eset hogy írják ki a butaságot, én abban sem vagyok biztos a kopasz írja ezeket...
Én is többször írtam már nekik válasz nuku. Amikor meg felveti az ember kommentek között, hogy tán picit kezd leülni a színvonal, akkor jön a vályi a paraszt stílusában és leolt mindenkit -
LámaZ
addikt
Na, ezt a akartam kérdezni, hogy mennyi. 35k-t írtál.
Én 2 éve csináltam egy kis bohóckodást. Miután a szerelőmnek felvetettem a témát, azt mondta vigyem el a műhelybe, ő felemeli, és azt csinálok, amit akarok. RO55-öt töltöttem egy szórófejes flakonba, és elkezdtem alulról fújkálni. Fele egyből a földre ment, negyede a tüdőmbe, és negyede a célhelyre. Végülis, egy év múlva, olajcserekor megnéztük az eredményt. Helyenként fehéres az alváz, ami jó jel, de alapjában véve csak szemfényvesztés volt a munkám. A 35k így – ha rendesen megcsinálják – nem is tűnik olyan soknak. Hátha többen vállalják ezt a munkát is, és lemennek az árak. Szerintem lehetne csinálni ezt is komolyabb technológiával (pl. csiszológép, amely egyben fújja is a korróziógátló folyadékot), ami gyorsítaná a folyamatot. -
-
footy
addikt
Szerintem abban a történetben a BMW hozzáállása volt a legnagyobb probléma. Aki állítólag prémium gyártó.
(#97053) Typhoon47
S8 nem, de a többi megvolt. Nekem nem volt kicsi a GS sem, nem vagyok se dagadt, se kosárlabdázó. Ez a szarfosozás amúgy elég unalmas már. Senki nem mondja, hogy szar a diesel, nekem is az van. Európán kívül mindenhol úgy gondolják, hogy a prémium autóhoz nem illik a diesel kerregés és én osztom ezt a nézetet. /OFF] -
Kornel
veterán
kérlek ne szólj hozzá egyik hozzászólásomra se, főleg ne ilyen alpári bunkó sítusban.
ellenkező esetben moderátort leszek kénytelen kérni.
mellékesen az off hozzászólásokat off-ba illik tenni, illetve figyelmeztetve lett már a topic közössége, hogy kerüljük az off-ot.
szerintem mindenki jobban járna, ha máshol térítenéd az embereket a megane és a vredestein vallásra.mod: egy percig se állítottam, hogy szakértő vagyok, ellentétben veled, aki dezinformál itt másokat.
-
Kornel
veterán
nem tudom mit veséztél ki itt a szakértelmeddel, mert sokszor továbbgörgetek azon, amit írsz, ezután is így fogok tenni.
20-ból 4 BMW motor, az szerintem nem jó arány, de gondolom majd megmagyarázod, mint mindent, amit igaznak vélsz.
Szerintem el kellene gondolkoznod azon, hogy a világ nem csak fehér és fekete, és ha neked a fekete tetszik, akkor a fehér biztos hogy szar.
Részemről a téma lezárva, mert ez már részben off, illetve nem kívánok senkit sem győzködni a saját vélt igazamról, veled ellentétben. -
Feltételezem a hibátlannak ára van. Bár megvallom, nincs nagy rálátásom a fokka kínálatra, de azt tudom hogy ha valami jó, az drága.
(#96518) [rvilike] : Te majd akkor szólj ha megvan a második fázis
(#96520) giigz: Van aki nem azt szeretne? Pláne ha nem a keretet kell az autóhoz igazítani hanem fordítva? Különben van még öregebb is ami költségmentes. OT-s rendszámmal gyakran feltűnnek 4-5milla és felette
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ebből látszik, hogy nem jó emberekkel haverkodsz.
To all:
Akkor még egy
gumicsontstatisztika már: -
Bitpalace
senior tag
Hát én nem tudom, de nekem Zsu-ba van kedvezményem onnan szedem össze a cuccokat. Gyertyából ami 1 elektródás Bosch 2300/db. NGK-ból is csak 2 elektródás van ami meg azt mondjátok felejtős. Benzinszűrőt is akkor cserélem, de az is 3000. Mann-t néztem, mert azokat nagyon szeretem, tudom drágább mint a többi, de nagyon jók, azt tudom.
Vezérlés itt már láncos, de szépen jár a motor ha meg már a feszítő nem tudja továbbfeszíteni a láncot úgy is meghallom indításnál ha elkezd csörögni a lánc amig nem jön meg az olajnyomás.
üdv!
-
kovacsroli
senior tag
Átmenetileg kint vagyok Angliában, egy 2013-as Astra-val járok, 1.6i szívó.
Wolverhampton és környéke, 50% város, 50% autópálya ~110-zel.8.2 litert ír a fedcomp és az autó balesetveszélyesen lomha.
A Fiesta-m Győrben 1.6-os bentinmotorral nem eszi meg a 7-et 100% város mellett,
és sokkal nagyobbat lép mint az astra.Nem tudom, hogy van-e értelme csokorba fogni az 1.6 benzin motorokat.
-
Kornel
veterán
1.6 megeszi a 8-at vegyesben.
nem falun, hanem nagyfalun.
nem mindenki vidéki.
persze ha falu-falu között használod, esetleg kisváros(minden ami nem nagyfalu), akkor simán kijön 7-ből, de akkor az 1.8 is, hidd el.
nem tudom mi bajod amúgy pl. a volvoval?
és az avensissel?
mutass jobbat.
golf?
ja megane??? ? ?Dps: ha egyébként már 1.6, akkor ennyiért fasza sx4 sedant is lehet kapni.
ja, hogy az suzuki!
nem szóltam -
Rick4
félisten
Ja, az csak hab a tortán, valaki komoly autóhifihez készült spirálcellás exide-t venni, az ára 50K. Mondom figyelj már, 50Ah-s akksi 50K-ért? Az akksi jó, de nem 3.5x-ös áron Vegyél már 2 db 72-est 30-ért, plusz 15-ért egy kondit, esetleg 3-at 45-ért, kösd be a többit is, és szereld be hátulra, 100x jobb lesz, mint az az egy akksi.
Á, nem úgy van az.. : Na mondom jó, csináld. -
Rick4
félisten
Ilyen az, mikor egyesek meggyőződése győzedelmeskedik mások tapasztalata fölött.
Az érdekes, hogy a gigawatt 55-ös akksi 12K volt, az electric power meg 11K, (még 2013-ban vettem őket, de most is ennyi) és 18-ért is volt akksi, de maga az eladó mondta, hogy felesleges a drágább. Sőt, tapasztalat is van, Varta black 2 év után úgy meghalt, mint a huzat. Pedig az kímélve volt. Igaz, a kímélés egy jó állapotú autó mellett egy akkuőr ketyere vételében merült ki, lehet ezzel halasztottam meg?
Kettőt vettem belőle, a másodikat már be se raktam a másik autóba.
-
Declare
őstag
En pl hiaba megyek 20k km körül evente (Mo-No utjaim miatt), sokszor van, hogy helyben pöfkölödöm, inditok, megallok, bolt, benzinkut, valami elintezni....es ez biza megeszi az akkut, plane telen.
(#94961) neduddki ebben meg ott a pont maximalisan.
Sorry de most 1 pontot a masik oldalnak kell adjak
Szvsz akinek autoja van, ott nem ördögtöl valo egy töltö amire ra lehet dugni a kocsit nehanapjan.
-
Declare
őstag
En a tenyre irtam, amit irtal, tenykent. "kedves kontar baratom tevedesben vagy megint, akku melle nem kell toltot is venni, a generator tolti" Ez igy önmagaban butasag....mar ne is haragudj.
Nekünk meg ha jol emlekszem 2004 környeken az akkor 3 eves vw Bora kocsink merült le egy sieleskor egy het alatt. Azota apum rendszeresen tölti mindegyik kocsit otthon es eszre is venni ha par honapig nem volt kabelen akkor töltes utan sokkal könnyebben indul stb.
Nekem az astra 1x koppig lemerült, de ott valszeg akku hiba is volt, de a müszer nem mutatta ki, de addig erösködtem, amig kicsereltek, azota az uj akkut is töltenem kellett, mert gyengült az öninditozas.
Szoval ez a tölti a generator, nem kell akkutöltö, ez max nem telen, nem dizel, nem riasztos es inditas utan legalabb 10km-t nem varosba pöfögös auto eseteben tudom alairni.
Amugy meg ha jol emlekszem, pont Te voltal aki ugyancsak kritizalta a "tenykent allitok valamit, mert nekem igy van" tipusu hszeket
elkepzelhetö, hogy van olyan autos, aki nem pont olyan kocsival, nem pont olyan akkuval, nem pont olyan tavokat tesz meg mint Te?
-
Declare
őstag
Uh, na azert ezt gondold at, mert ilyen szamarsagot regen olvastam
Ha valaki rövid tavokra/gyakori inditgatasra hasznalja az autojat, ugy lemerül az akku mint a pinty...plane hideg idöben, plane ha dizel autorol van szo, plane ha riaszto (pl ultrahangos van benne stb...)
-
caprine
senior tag
Ha japán motor akkor nem a suzukit kellene felhozni hanem vagy honda vagy toyota motorokat, ők a mérvadók, a swift az inkább az alja a tortának.
Ha motor akkor olyan dolgokat kell nézni mint pl. az elsőgenerációs yaris 1 literes motorja. 1998 óta gyártják, 2006 óta 3 hengeres, ami már nem tetszik nekem. De a 4 hengeres a kategória mai napig legkönnyebb motorja a maga 65 kilójával és ebben minden benne van:
- hengerenkénti befecskendezés
- hengerenkénti digitális gyújtás
- variálható szelepvezérlés
- variálható szívócső....
Gyakorlatilag az azóta kijött közvetlen befecskendezés nincs benne. És ez egy belépőszintű autó belépő alap motorja, a japánoknál ez az alap! Hány éve nem gyártanak 2 szelepes motorokat? Nézd meg 98-ban milyen motorjai voltak az opelnek vagy VW-nek. 16V talán csak a 2 literes volt, a 1,8-as győri motor az ugye audi fejlesztés, ennyi, a VR6 is 12V. Most már nyomják a TSI-ket de x év kellett hozzá.A francia motorokkal inkább ne példálozzunk, a mostaniak türhetőek, de túl vannak bonyolítva és nem csak a motorjaik de egyéb részek is. Ahogy egy autószerelő ismerős mondta amit meg lehet csinálni 1 csővel azt a franciák 3-al oldják meg. C max-nál pollenszürő cseréhez ki kell szedni a gázpedált, ki volt az az idióta aki ez így oldotta meg? Izzócseréhez több mostani autónál komplett mindent szét kell szedni a környezetében, szervízbe kell vinni az autót egy szaros izzócsere miatt! Nekünk volt 2 toyotánk, nem sok minden volt rajtuk csinálva, még úgy sem hogy az egyik segge törve volt, de döbbenetes az a sok trükk amit a tervezők beleraktak. A francia autók szépek, a C5-öt kifejezetten tetszik, de nem mernék használtan bevállalni sem ezt, sem más francia verdát, pláne commonrailt.
-
Qru
MODERÁTOR
Óóó, akkor lehet titokban francia motor van a Hondámban?
2800 rpm-en adja le a csúcsnyomatékát.
mod:
Szívó/turbó fogyasztáshoz:
Aki használta mind a kettőt azt tudja, hogy bullshit a turbósok alacsony fogyija. Én a szívóm előtt egy 1,8 tsi-t használtam és a turbós rendre 3-4 decivel többet kért városban úgy, hogy nem kellett megküzdenie az AWD hatjási veszteségeivel.
-
LógaGéza
veterán
-
Kornel
veterán
őszintén?
megfertőzött a bitpork kór, csak ford-ba(vegyél olyan kocsit, ami tetszik is, hisz egyszer élünk)
mondeo turiner ghia tetszik, hát még ha nagybenzines is
most évi max. 10 ezer km-re nem mindegy?
átlag 9-el elvan, kint 7-8 körül, valószínű nem használnám naffaluba, elvagyok én a békávén is, mint a befőtt.
szóval nem vicceltem, és egyébként súlyához és erejéhez képest meglehetősen takarékos szerkezet.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen széket vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Eredeti játékok OFF topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Energiaital topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 256GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2937, 100% Akksi
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest