Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #229371 üzenetére
A corolla cross egy vicc. Szerintem kisebb belül, mint a vitara. Tavaly nyáron ültem benne, de a térdem eléri a kormányoszlop alját és koppra hátra volt tolva az ülés.
Amúgy még ami nekem tetszik, az a Renault új 1.8-as hibrid rendszere, majd kiderül mennyire tartós. -
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #229368 üzenetére
Rövid távon, dugózva lehet, de azt beszéltük vele, hogy ugyanolyan használattal kb 1 literrel kér többet, mint a Kuga. Nekem egy dolog hiányzik belőle, a hátsó légbeömlő. Minden másban nagyon bejön. Sajnos amikor a Kugát vettem nem volt a környéken kereskedés, így nem tudtam kipróbálni.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Captur nekem óriási pozitív meglepetés volt, sokáig úgy volt azt veszem, aztán jött a Kuga 7,2M-el listaár alatt.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228786 üzenetére
Eddig bárkit kérdeztem így látja, de ez csak vélemény. Olyan is van, aki szerint egy corolla jó autó, elfogadom, csak ne akarjon meggyőzni róla.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228777 üzenetére
Belül tágasabb és minőségibb, mint az scross, csendesebb, sokkal jobb az ülés, nincs is értelme összehasonlítani, annyival autóbb autó a captur.
-
diegho
nagyúr
válasz
f4lcon #228490 üzenetére
A tágasság elég relatív. Kollégám azt mondta neki túl tágas a Corolla cross és Yaris cross-t nézett, én a Corollába beülni sem tudok úgy, hogy ne érje a térdem a kormányoszlop alját, pedig csak 20cm-el vagyok magasabb nála. Kugába pedig úgy ülök be hátra, hogy nem éri a térdem a magamra állított első ülést sem. Tudom nem ugyanaz a kategória, de árban így is a kisebb drágább 20-30%-al.
-
diegho
nagyúr
Ez tiszta sor, hogy a motor és a váltó gyengébb minőségű, viszont még így is kevesebb a probléma vele, mint pl egy Hyundai konszernnel és jóval kevesebbet is eszik. Igazából a Kugát nem tudom mihez lehet hasonlítani kategóriában, mert kb köztes kategóriában van méretben, legalábbis belül biztosan.
-
diegho
nagyúr
Ha már automata, akkor a Kuga-ban lévő milyen? Aki kisebb SUV-ot keres, annak szerintem még mindig a Kuga az egyik legjobb választás 11M alatt fogható.
Az 1.5EB is egy elég jó motor, oké olajban fut a szíj, de itt nem hallani problémákat, pedig amcsiban is ott van a motor 2019 óta.
A 2.5-es hibrid pedig szintén jó és 13M.
Ami még szerintem ígéretes az a Renault-féle 1.8 hibrid.
Sőt én az új 1.2 puretech-et sem zárnám ki, pusztán azért, mert a stellantis nem engedheti meg magának, hogy újra szart gyártson. -
diegho
nagyúr
válasz
focvis #225998 üzenetére
Siófokig kellene mennem Kanizsáról, ami alapvetően elég jó szakasz. Nyáron pedig Siófok - Máriafürdő, ami péntek délután már lassú, de a táv is kevesebb.
Amúgy belegondolva egy 7-es DSG-s 3-as oktáv/leon/golf 1.5tsi-vel szintén nagyon jól tud fogyasztani stabil 130 mellett. Az ilyen üzem a váltónak is optimális lenne.
-
diegho
nagyúr
válasz
Kickass #225979 üzenetére
Szerintem ingázósra 5M-7M-nél többet nem éri meg áldozni. Jelenleg van a 2 éves Kuga és egy 4 éves Clio Grandtour, pályán mindegyik sokat kér. Valami olyan kellene, ami 5 liter alatt elvan a 130-140 tempomatos utazóban, tehát dízelt keresek, bár felvetődött a Model3 is, (az újonnan) csak ahhoz ki kellene építeni egy töltőt a társasház parkolójába és onnantól ~10ft-os áron menne bele az áram (párom MVM-es). Ez szinte annyira logikus...
-
diegho
nagyúr
2x1 óráról beszélünk. Amikor 18km-re ingáztam az 2x38 perc volt, mert át kellett mennem a városon, itt felmegyek a pályára (1km város 1km onnan a pálya) 100km múlva lemegyek róla és onnantól a 2. település külterülete, be se kell mennem a városba. Le merem fogadni, hogy a pestiek zöme ennél többet ingázik időben. A pénzről ne beszéljünk, az számomra már nagyon sokadlagos dolog, de hogy tisztázzuk itt akkora felárról beszélünk, hogy évente új autót lehet belőle venni a komplett családnak.
-
diegho
nagyúr
Mit vennétek napi 2x117km ingázásra, amiből 2x100km pálya? Elgondolkodtam, hogy új kihívások elé nézzek (megint) és a Kuga nem pont ideális erre a célra.
-
diegho
nagyúr
Előző melóhelyemen kb 30-40 O4 volt. A legtöbben a zörgő műszerfalra és a folyamatosan lefagyó rendszerre panaszkodnak. Kedden ültem kollégám mellett, neki is zörög a műszerfal, de olyan szinten, hogy még hasonlót sem tapasztaltam soha, pedig az 5F Leon is zörgött, de ez next level.
-
diegho
nagyúr
válasz
gordonfreemN #225676 üzenetére
Leon? Amúgy a Scala szerintem is jó választás.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #225669 üzenetére
Az összes 4 hengeres hulladék lett?
-
diegho
nagyúr
Lopva írom a kérdést, nehogy párom meglássa
a Focus ST-ben lévő 2.3-as mennyire jó konstrukció?
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #223747 üzenetére
191cm-el nem olyan nagy az
A fűtőszál engem is zavart pár napig, aztán megszoktam. -
diegho
nagyúr
Szerintem még mindig a Kuga hibrid a best buy. Megkapod a Toyota rendszerét egy sokkal vállalhatóbb belsővel, ráadásul olcsóbban. Ha mostanában akarsz venni, akkor a kifutó széria 12M alatt is vihető. Ebben még van klímapanel, az újban már nincs, abban viszont van wireless AA/Carplay. A belső nagyon tágas, a hátsó ülések sínen mozognak, háttámla is állítható. Ha sportosabb kell, akkor ST Line, ha nem akkor Titanium.
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
-
diegho
nagyúr
A japán autó és az igényesség maximum a lexusnál köthető össze, nem pedig egy filléres kisautónál. Szerintem nem egy vásárlói kategóriában vagyunk. Én nem hosszú időre veszek autót, hanem adott keretből a maximális kényelem és funkcionalitás érdekel pár évre. Leszarom hány hengeres, milyen embléma van rajta. Amikor beülök legyen minden kéznél és amikor kiszállok, ne fájjon mindenem.
Írok én is egy okosságot, ha megengeded: A használt autót meghagyom a gazdagoknak, nekem csak újra van pénzem. Ez kB pont az a kategória, mint amiket írtál.
-
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #223280 üzenetére
Nálam a legnagyobb japán kizáró ok, hogy általában nagyon kicsik belül. 2 hete próbáltam volna a Corolla Cross-t, ha nem érné el mindkét térdem teljesen hátratolt üléssel a műszerfalat. Persze ez sem általános, mert egy Swift-ben bőven elférek...
Az új Kugát is megnéztem, de az, hogy minden gombot elvittek a tabletre kicsit elvette a kedvem a cserétől.
Ami tetszett, az az új Tuscon, de ahhoz meg nincs normális motor. -
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #223278 üzenetére
Volt egy videó pár éve. Valamelyik divatszutyok, talán jeep tolatóradar hangját mutatták, na azt 3 utcával odébb is hallani lehetett.
-
-
diegho
nagyúr
válasz
OPiiPO #219952 üzenetére
Parkolásnál is jó, mert rengeteg helyen ha orral állsz be, akkor egy normális méretű autó vagy kilóg, vagy leszeded az első lököst. Persze aki kulcstartóval jár, az ebből nem sokat érzékel, de egy Passat/Mondeo kombival ez elég valid probléma, pláne olyan helyeken, ahol ha tolatva állsz be, hogy ne érjen le az eleje, akkor meg nem tudod kinyitni a csomagtartót, mert van ott egy fal/kuka/fa/tábla stb.
Az meg már csak hab a tortán, hogy hátul is sokkal kényelmesebben ülnek, az üléspozíció miatt sokkal nagyobb a lábtér. Az SUV-k zöme szélesebb is hátul, mint egy nem SUV.
Példa, 3 tini lány, Superb2 vs Kuga. Superb2-ben nem kényelmes nekik, mert nagy a kardán alagút, a középen ülő púpon ül, ami keskeny is, fejtér szűkül befelé. Kuga teljesen más dimenzió, középen is kényelmes, mert szélesebb az ülés, baromi nagy a fejtér, a kardán alagút sokkal kisebb. -
diegho
nagyúr
válasz
pieceofpaper #219143 üzenetére
Vegyél újra Tipo-t. [link]
-
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #219090 üzenetére
Az Ateca ugyanaz belül, mint a 3-as leon 2013-ból. Augusztusban 13,8-as ajánlatot kaptam rá, ami egy 10 éves beltérhez nagyon magas.
Akkor már inkább a Karoq, ugyanannyi lett volna. -
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #218920 üzenetére
Én ugye az 1.5EB-t vettem, de a hibrid tényleg baromi jó áron van, sőt 12-ért már ST-Line hibridek is vannak 1-2 extrával, kollégámnak egy ilyen ajánlatot kértem be onnan, ahol a sajátomat vettem, de végül nem vette meg - még azóta se vett autót, biztos tőlem tanulta, hogy 3 évig kell autót keresni minimum
Ja és ami a legviccesebb a dologban, hogy a Ford előtt nem sokkal voltam Suzuki szalonban és az Across hibrid-et 26-ért akarták adni
-
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #218914 üzenetére
Nekem volt akkora mákom, hogy első látásra beleszeretett a Kuga-ba. Három dologra vágyott nagyon:
- panoráma tető
- elektromos csomagtér nyitás
- gyöngyház fehér fényezés
Erre bemegyünk a Ford-ba és aznap reggeltől akciózták a készletes Kuga-kat és a tesztautó pontosan tudja mindezt, még a szín is stimmelt -
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #218906 üzenetére
Én ugye a nyáron kerestem autót, nekem is tetszettek, de rengeteg a probléma velük. Kollégám 1.2-ese kezdetektől fogva eszi az olajat és 1 hónappal a garancia lejárta után beesett a kuplung.
-
diegho
nagyúr
Ha nem feltétel az autómata, akkor én megnézném a Captur-t, nálunk sokáig az volt a befutó, de végül Kuga lett belőle. Nem tudom az árakat, de ha belefér a 1.33-as merci motoros verzió, akkor az best buy, sokkal kényelmesebb, mint bármelyik hasonló VW. Az autómatája egy fos, azt biztos nem vennék.
-
diegho
nagyúr
válasz
Vismajor01 #218759 üzenetére
Ne csináljunk már mártírokat mindenkiből, mint a hegymászóból, aki elment meghalni. Eszem ágában nem lenne bevinni az autót egy ismeretlen helyre bizományban eladni.
Nem is értem, hogy ki képes egy olyan helyre bevinni bármit bizományban eladni, ahol nem ismeri huzamosabb ideje a csapat legalább 1-2 tagját.A kivitelezős történetet sem igazán értem. Hogyan tud átverni? Mivel? Ha pedig netán valahogy mágis átvert mennyi idő kideríteni, hogy ő pontosan kicsoda? 30 perc? Lehet annyi sem? Onnantól pedig már csak rajtad múlik, hogy behajtod rajta, vagy sem.
-
diegho
nagyúr
Ez a borsodi kereskedős történet elég megmosolyogtató és egyben szomorú is: [link]
-
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #218634 üzenetére
Tegnap este ránéztem a nagy akciós ajánlatokra, de 10M-ért pl nem volt még LED főfényszóró sem.
-
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #218401 üzenetére
Miért felejtse el? Lehet ő is boldogan menne a műhelypornba mesélni, hogy 6,5 millió költés után is imádja az autót
-
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #218058 üzenetére
Mivel ismerem az értékesítőt, aki napi 60km-re járt vele az első 1 hónapban, ezért feltételezem, hogy nagyon is jó kézben volt.
-
diegho
nagyúr
válasz
Pfiucska #218047 üzenetére
Én most vettem Kugát. A Karoq-nál nekünk kényelmesebb, pláne hátul, ahol a Karoq ülései kemények. VAG bérenc vagyok, de ez a Kuga most igen jól sikerült. Előtte 3-as leon volt, annál érezhetően halkabb, igaz még nem pályáztam vele, de a tempó már... szóval érted... mivel már 2500 km belefutott, délután írok egy kis összefoglalót az autós topikba.
-
diegho
nagyúr
Csak 2 hét múlva tudom elhozni, akkor lesz meg az összes pénz, lízinget nem akartam.
-
diegho
nagyúr
Kuga foglalva. Januári forgalombahelyezés. 4500km-el és kb fullos ahogy írtam.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #217094 üzenetére
Olajban fut igen. Olvastam róla, hogy figyelni kell rá.
Alapvetően a motor nagy hibáit elég jól kijavították már. -
diegho
nagyúr
válasz
szőröscica #217090 üzenetére
Ez a Kuga konkrétan elég fullos.
Panoráma tető
Head up display
Elektromos csomagtartó nyitás
Fűthető szélvédő
Biztos nagyon szuper gép, pláne ennyi pénzért, de még át kell gondolni, mert nem fócvágen -
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #217088 üzenetére
Pár hónapos, 3 hengeres, 150ps. Többit nem tudom.
-
diegho
nagyúr
Ma jártam pár kereskedésben. Ford 1.5 ecoboost mennyire jó? Új Kuga ST-Line demó autó egy rakás extrával 9,9M. Mennyire jó ez a kombináció?
Próbáltam Formentort, Leont, Atecat, T-crosst, T-roc-ot, Taigot, Kamiqot, Scalat, Karoqot, Octaviat, de a Kuga egyszerűen jobbnak tűnik. -
diegho
nagyúr
Az Insignia miért ennyire olcsó? Van pár 1-2 éves 8M körül [link]
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #216401 üzenetére
Olajossal az a helyzet, hogy a jelenlegi árakon, ha garanciát is adó helyen akarsz cseréltetni benne olajat átmosással, az alulról nyaldossa a 200k-t per alkalom.
Ha új autót vennék (lehet fogok is) én magasról tennék rá, hogy olajos, vagy száraz. -
diegho
nagyúr
Ma eljutottunk végre a Gadácsiba megnéztük a Niro, Sportage, Xceed hármast.
Niro: párom beült hátra, rögtön mondta, hogy hú ez nagyon kemény ülés, kicsi a hely, hagyjuk.
Sportage: GT-line, viszonylag jó az ülés, de elől elég szűk a lábtér a széles középső része miatt. Essential pedig nagyon fapados
Xceed: mögöttem nem fér el...Így sajnos továbbra is az a baj, hogy Hyundai/Kia belül túl kicsi nekünk. Amint lesz időnk jön a VW/Skoda illetve a PUG/Citroën.
-
diegho
nagyúr
Megnéztem a Göbi Captur tesztjét, jónak tűnik, csak nem EDC-vel.
-
diegho
nagyúr
válasz
Tom1939 #214839 üzenetére
Nekem eddig autóban ez volt a legkellemesebb meglepetés. Úgy mentem oda hozzá, hogy na, ebből gyorsan kiszállok, beültem és úbmeg. Puha minden anyag körbem még az ajtóbehúzón is. Az ülés bitang kényelmes, a manuálisban a váltó nagyon jó helyen van, az EDC-ben meg a lebegő konzolosban a nem joy karos baromi szép. Párom hátul azt mondta, hogy álom, kényelmesebb, mint a grand scenic, pedig alapvetően azt néztem ki, amikor beléptem. Austral-t direkt nem néztem meg, mert az már 14 és annyit meg nem akarok költeni.
-
diegho
nagyúr
Ma bementünk Suzuki-Renault-Dacia-Opel kereskedésbe, kértünk időpontot a Clio-ra éves szervizre, ha már ott voltunk megnéztem mindent is.
- Suzukik: beültünk körülnéztünk és el is vetettük, ez nem a mi világunk
- Dacia: szintén nagyon puritán
- Arkana: nem fértünk el benne, én nem bírtam magamra állítani a vezetőülést, párom meg nem fért be mögém...
- Grand Scenic: elfértünk, de nem valami tágas elöl nekem, nem éreztem kényelmesnek
- Captur: na itt jött a meglepi, nagyon jól elfértünk benne, az ülés kényelmes, mindent pillanatok alatt beállítottam, hátul középen is kényelmes, csomagtartó is elég nagyKértem ajánlatot két készletesre.
- TCe 140, manuál, kormány és szélvédő fűtéssel: ~9,5M
- TCe 140 EDC, nagy kijelzővel ~10,2MNa ez konkrétan nagyon meglepett, mert ebben az autóban full jól elfértünk és baromi kényelmesek az ülései. Párom konkrétan már nyaggatott, hogy vegyem már meg az automatát, mert az milyen szuper.
Opel:
- Grandland: jól be tudtam állítani mindent, de baromi kemények az ülések, hátul középen pedig kb lehetetlen ülni, kár érte, mert kívülről nagyon bejön. 3008 kényelmesebb üléseket kapott?Mivel én nem akarok beugrani semmi hülyeségbe, pláne nem egy Renault-ba, ezért természetesen tovább megyek. C4, Focus, Puma, 2008, 3008, Ceed, ProCeed, Xceed, Sportage, Taigo, Kamiq biztosan meg lesz nézve.
-
diegho
nagyúr
válasz
TrollBalint #214480 üzenetére
Ezek a 2.5i motorok milyenek? Azt olvastam, hogy a 2.0 2018 után lett problémamentes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest