Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kuntics
aktív tag
válasz
Tothgera30 #229621 üzenetére
Astrákat is néztem csak sok helyen gyengének írják bele azt az 1.6-ot.Amúgy tetszik is ez az opel. A focus meg a megane annyira nem jön be belső ügyileg, azokat egyelőre kihagynám. Meg akkor ezek szerint a turbóbenzinest se kellene erőltetni.
-
válasz
Tothgera30 #228928 üzenetére
+1 az 1.4 D4D-re
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #226896 üzenetére
Masodjara legalabb nem szrt vett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #226825 üzenetére
Akkor jol remlett.
-
szebe
addikt
válasz
Tothgera30 #224740 üzenetére
110 ló, 6-os váltó. Érdemesebb nyilván minél fiatalabbat, 3/2 vagy 3/3-at keresni.
-
válasz
Tothgera30 #222955 üzenetére
Nekem a K beltere nálam erős visszalépés a J után. Te miket tapasztaltál?
-
válasz
Tothgera30 #222396 üzenetére
ne mondd, hogy neked nincs egy kis H Astra fétised
-
válasz
Tothgera30 #222257 üzenetére
ez mekkora egy putri kereskedés
kétszer voltam, soha többet nem mennék vissza -
válasz
Tothgera30 #222257 üzenetére
Fú, 1,6-ért ez viccnek is rossz. Jézis isten milyen árak vannak
-
Dr. Mózes
aktív tag
válasz
Tothgera30 #222257 üzenetére
1,6 millió egy G Astra kombi? Döbbenet...
Tudom, almát körtével, de basszus 980-ért árulom a 93-as 1.9 JTD Saab kombimat , ami azért fényévekkel egy jobb autó, és a fennmaradó 600 ezer forintból még azért jó pár szerviz számla is belefér. -
Lisztok
kezdő
válasz
Tothgera30 #222187 üzenetére
Közel 4 millióból ( tegyük fel 1 millióért eladja a Swiftet ) nem tudna venni egy épkézláb modellt az általa felsoroltakból?
-
slett27
addikt
válasz
Tothgera30 #222125 üzenetére
Azt gondoltam hogy a festékhiba miatt ennyi első gondolatra. 2(3) elem fényezése is 120k-(180k) körül mozog. Mondjuk azt sem magyarázza valóban a mély árat.
-
kisza25
félisten
válasz
Tothgera30 #221580 üzenetére
Több szerelő mondja azt, hogy minimum 1,4 aki most így hirtelen eszembe jut Novot Tibor.
Persze sok minden egyéb is befolyasolja a dolgokat.
De pl. Mondj 1db tartós 1.0 t motort és mondjál egy tartós 1,4t motort
Én mondok 1,4 T-t: fiat/alfa 1,4 t-jet, az új 1,4TSI motorok, suzuki 1,4 t.
Akkor most jöjjenek az 1.0 T motorok:
Ford 1.0 eco boost, suzuki 1.0t, kia 1.0T, fiat 1.0T mindegyik problémás.
1.2t puretech szintén.
Amúgy mindet meg lehetne csinálni jobbra, de a kis ccm a belépő szint és az olcsóbb autókba kerülnek, tehát olcsóbbnak is kell lennie a motornak, valószínűleg ez a gond, meg, hogy ezek az 1,2-1,4-1,6 szívó motorokat helyetesítik főleg kis autókban és alsó közép kategóriában (clio, i20, kia ceed, ford focus, suzuki vitara...) és sok rövidtáv, meg város+ direktbefecskendezés nem jó barátok.
Ugye van már benzinesekben is részecskeszűrő.
Pár 1000 km itan problémák vannak a sok rövidtávtól. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #221580 üzenetére
Subarunál pl a turbós 2 literes sokkal tartósabb mint a 2.5 turbós. Szóval igen, ez olyan alaptalan hülyeség mint a 3F szabály.
-
zgospel
őstag
válasz
Tothgera30 #220472 üzenetére
A Kia 1.6 dízel mellett? Még a korábbi Astrákhoz képest is érezhetően drágább a fenntartása, a Kiához képest meg pláne. Az említett Kia megbízhatóbb, kevesebbet fogyaszt, olcsóbbak az alkatrészek.
A kérdező szempontjai alapján mi szól a J Astra mellett?
-
válasz
Tothgera30 #220464 üzenetére
Ha az user ügyes akkor igen. Ha az user én vagyok akkor az károkkal jár
De leírás alapján elég profi a hifi része (és ott azért már hozzáértés is kell).
Mondjuk lexus nem lesz ettől a toyotából, gondolom azért a dupla hangszigetelt üvegek nyomnak a latba rendesen lexusnál.
-
válasz
Tothgera30 #220112 üzenetére
Astra meg a tartósság
2db 1.4-es van nekik, mindkettő első magyar tulajtol. A keveset futott (130e km) az epp most van motorgeneralon mert issza az olajat. A sokat futott (200e km+) meg klíma hibás, 500k-t mondtak javításra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #219980 üzenetére
Z14XEP-re gondoltam. My bad, köszi hogy szóltál
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Tothgera30 #219980 üzenetére
A szívó 1.2 és 1.4 D Corsa sem ajánlott?
-
zgospel
őstag
válasz
Tothgera30 #219228 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy nem előrelépés az autópálya használatra. Az ötös váltó miatt 130nál 4 ezret forog, és 8 litert fogyaszt.
Szerintem a kevés éves futás ellenére az autópálya használat és a vontatás miatt is jobb választás lehet egy dízel.
-
válasz
Tothgera30 #219196 üzenetére
Ok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tothgera30 #219163 üzenetére
Ezek elvileg nem is rohadnak úgy, mint a fóka 2.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #219151 üzenetére
A Volvo C30 is nagy kedvenc, meg a Mini R55 Clubman, Lancia Delta, Musa, Thesis, Abarth Grande Punto/Punto Evo, 500/595/695...
-
zgospel
őstag
válasz
Tothgera30 #218412 üzenetére
G Astrám továbbra is családon belül maradt, azzal nem volt semmi baj. Annak a kárpitjait akárhányszor le és fel lehetett szerelni gond nélkül. G-ben bármit kellett javítani (fűtőmotor kivételével) egész könnyen ment, a H-nál bármi könnyűnek tűnő művelet is 5x akkora szopás.
Azok a hibák amikről beszélek a H esetében teljesen függetlenek a kínálatban elfoglalt pozíciótól, mindegyiknél előjön. Ha valaki már megjavítgatta ezeket korábban úgy persze jobb ilyet venni, mert utána újabb 10-15 évig nincs az adott alkatrésszel gond. -
zgospel
őstag
válasz
Tothgera30 #218407 üzenetére
Ma basztam el egy napot a H Astra kárpitjainak a ragasztgatására, mert persze mindegyik elengedett és zörgött (nem most kezdte, de 1 éve halogattam a műveletet). Az agyam lerohadt közben és ismét szembesülhettem az Opel "fantasztikus" megoldásaival. Három hete a hátsó beltérvilágítás esett ki a helyéről, elfáradtak az agyonspórolt műanyag tartófülek...
Ismét megfogadtam, hogy soha többé nem veszek Opelt.
Ilyen autót úgy érdemes venni és használni, hogy műszakilag életbentartani kevés pénzből, mert akkor legalább gazdaságosan fenntartható. Az összes többi esztétikai / kényelmi funkció javítgatása egy örökös szélmalomharc, sosem jutni a végére, hiszen a silány minőség és silány megoldások miatt minden hónapra jut egy új bagatell hülyeség, aminek a javítása legalább 5-ször annyi időbe és utánajárásba tellik, mint azt normál esetben gondolnánk.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #218302 üzenetére
pedig az atlag inkabb ez
szamold ki hogy csak igy jarva is, mennyiert tankolsz egy honapban
siman 70-80k manapsag csak az ha 1000-1200km-t mesz
az egy evben 12-15k kmpersze, lehet jonni itt a 1000+ km-s elmeleti hatotavokkal egy tankkal, de az autopalyan es konstans 120-130-s sebesseggel lesz csak annyi
varosban meg kornyeken jarva ahol fek-gaz, piros lampa, zebra, korforgalom, jobbkezes... azaz normal napi hasznalatban egybol 6-700km-re redukalodik
ugy meg havi 1000-1200km-re 2x tankolsz legalabb, ami boven 30k+ manapsag per alkalomcegautokat nem kene belekeverni ebbe, az hiaba megy sokkal tobb km-t is, nem az tankolja, aki jar vele
meg a nemet sem arra keres, hogy uzemanyagkent a benzinkuton felejtsenemeteknel aktualis benzinar 1,85EUR/liter, dizel 1,80....
nem nagy diffi, csak a dizel ~2 literrel kevesebbet eszik ugyanannyi ccm-bol meg akkora ménest etetve...azaz 30%-l tobbe kerul a benzinessel egy km
havi 1500km futasnal az ~250EUR uzemanyagkoltseg a benzinessel, es ~190 a dizellel
az egy evben ~700EUR diffi
de ha ennel tobbet megy, akkor megjobban nyilik az ollo
szoval ha 2 evente turbot kene cserelni a dizelen, akkor annyi ido alatt kitermeli annak az arat is, mikozben meg ugyanoda elvitt
de nagyon nem 2 evente kell azt, sokkal inakbb a 12-15 eves autoknal
10 ev alatt 7000-7500EUR, ami az uj auto aranak az 1/4-e, ami a zsebben marad, es kozben meg mindig csak 180k km-t futottDMF meg regota van a benzinesekben is mar
~20 eve is volt egy csomo olyan benzines, amiben a kuplungnal mar kettostomegu lendkerek figyelt -
Kis Tigris
tag
válasz
Tothgera30 #218193 üzenetére
Ha már Astra F, ez vajon?
S van ez a passat,
ha meg Suzuki, inkább WagonR, klasszisokkal kényelmesebb mint a Swift.
Esetleg van még egy Daewo
vagy [1.6-os Astra G]
kb ennyi, amit kigyűjtöttem -
válasz
Tothgera30 #218193 üzenetére
Még régebben néztem, de nem tapadt be, hogy mennyiért vesztegetik.
Kicsit talán biztonságosabb, mint az F, ezért szó volt róla, hogy esetleg lesz egy olyan. Aztán végül más lett (meg jóval drágábban). -
footy
addikt
válasz
Tothgera30 #218108 üzenetére
Az 1.6 Ti-VCT-re en nem mondanam hogy problemamentes.
4 lambdaszonda, okoskerek+ szelonidok.
ui: Az 1.0EB 122e km-mel nalam hibatlan volt. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #218108 üzenetére
Golf 5-6 korabeli 1.6 dízel helyett ajánlottam alapvetően (piezo-s porlasztók váratlanul el tudnak romlani, egyébként sem kifejezetten tartósak, és jó drágán adják), de 1.2 TSI esetén amennyivel kevesebbet fogyaszt, annyival többet költesz kokszolódásra, óriási különbség szerintem nincs egy szívóhoz képest. Opel nekem nincs különösebben radaron, Ford 1.6 Ti-VCT a mk2-ben okoskerék hibára volt hajlamos, mk3 már nem olyan problémás, ott inkább kormánymű ami drága nyűg az első pár évjáratból. EcoBoost - 1.0 olajban futó vezérműszíj miatt nekem borsódzik a hátam
1.5-1.6 EB meg hengerfal repedésre hajlamos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #218088 üzenetére
Nézd meg az akkori 1.6 CR porlasztók árát... Inkább egy jól karbantartott láncos 1.2 TSI amiben okoskerék sincs szvsz.
-
Bdanyy
addikt
válasz
Tothgera30 #218088 üzenetére
1.6 crt is szerintem hagyd ki, hangos, marha gyenge, és lehet arra is borítani nem keveset. Akkor inkább már a 2.0
-
válasz
Tothgera30 #218075 üzenetére
VAG-konszern esetleg? Csak azé' kérdezem, mert KV-n van azért korrekt, nem lehúzós áron VAG-szervizes ismerős, s azért nem mindegy a kiállított szervízszámla sem : ) Oktáv kombi pl? Bár nem tudom, a szívóbenzinesek mennyire jók ebből.
-
tobias40
veterán
válasz
Tothgera30 #217901 üzenetére
Francia autókat nem igazán dícsérik..
f4lcon: volt fiatom kettő is,nem jó tapasztalattal de attól még ez jó lehetne..
Mi a vélemény a nissan micra 1.4-ről? igaz kicsit drágább lehet mint amit írtam de azokat nem ismerem.
Suzuki wagonR swift esetleg?
-
válasz
Tothgera30 #217148 üzenetére
legjobb megoldás, és a legolcsóbb is egyben
-
szebe
addikt
válasz
Tothgera30 #216837 üzenetére
Ja, annyiért már van van értékelhető választék.
Ezért az árért talán az mk3 Ti-VCT fókát is bele lehet venni még a szórásba. -
szebe
addikt
válasz
Tothgera30 #216829 üzenetére
Ha nem jön ki 3-ra a végösszeg (fogalmam sincs mennyit érhet az a H), akkor én lehet elengedném a J-t. 2,5 környékén nézegettem őket, nem igazán volt értelmes az igényeim mentén (tempomat, radar, esetleg ülésfűtés és bt), és jellemzően 12-13 évesek.
Végül Megane3 lett 2,6-ért, és van benne minden, '13-as. -
tibbike01
őstag
válasz
Tothgera30 #214463 üzenetére
Nyilván akkor teszem, amikor nincsenek előttem-mögötten, kihalt autópálya...stb.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Tothgera30 #213645 üzenetére
kva nagy szerencse kell sztem 1.5 millához:
haver akar autót venni most, körbejártam vele a héten a BP külvárosi kavicsos neppertanyákat
fiesta 1.4 tdci, valszeg melós volt, ütött kopott 1,4milla, beindítjuk, konkrétan okádta a füstöt és olyan büdös volt mellette, hogy a kati tuti nem volt alatta..
mellette 1.6 benzines fiesta, azt nem tudjuk most beindítani mert az akksi lemerült, felcsaptuk a motorháztetőt akksi volt benne multiméterrel rámértünk 12.4.v tudodd az akksi üresbe, szóval valszeg vmi elektronikai gondok voltak, de ez 1.6m
másik telep kia ceed frissen hozva külföldről, alá néztem hátul, futomu szétrohadva 4 kereken 4 kül gumi. 1.5milla, nepper szerint nincs komoly baja, feluleti rozsda. nyádez után mondtam neki hogy felejtsük el ezeket mert csak időelbaszás
én max azt az laikus user-t sajnálom aki ennyi pénzért megveszi
ne adj isten rádumálják ezeket a roncsokat, a rozsdás ceed pl ausztriából valszeg azért jött mert ott már nem kapott muszakit, és itt meg másfél millát kérnek érte...ma volt egy magánszemély papa, fb marketplace-ről ő hirdette de papíron a fia nevén van a focus, holott hirdetésbe azt írta ő a tulaj, én ugy tudtam focusba mk2 5w30 olaj kell, ezek meg az elmult 100k-t 10w40et locsolnak bele, téli gumi kuka első két sárhányó rohad (fotón nem látszik) futomu se 100 és ez volt 1.4m... jobb hátsó ajtót meg tuti fujtak mert eltér a többitől..
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tothgera30 #213379 üzenetére
Ezt a Mazda is érzi. Több, mint 10 éve jelent meg, és még mindig nem mertek kihozni egy újabb 6-ost. Valami olyat kéne gurítani, ami jobban néz ki még ennél is és tudnak produkálni belőle eladásokat a D szegmensben. Sajnos az autótörténelem leghitványabb termékei (SUV) teljesen kiirtják a normális típusokat. De ez kell a népnek.🤷♂️
-
mycso
veterán
válasz
Tothgera30 #213314 üzenetére
Vagy olyan típust kell választani, ami a kutyának sem kell, akkor van idő a gondolkozásra/megnézésre. (nyilván majd eladni is nehezebb lesz)
Az autóvásárlási morál meg olyan, mint ahogy írod, nekem mostanában volt több érdeklődőm, hogy megmondta, ő nem fog 2-300km-t utazni, vigyem el félútig, vagy utazzak én hozzá... Így nyilván nem is találkoztunk.
Ja meg a kedvencem: téli gumival van meghírdetve, a vevőjelölt: bealkud (illetve szeretne) telefonon a 2.5M autóra 500ezret és még utána megkérdi, hogy plusz még kéne neki hozzá egy nyári szett. (18-as kerekekről beszélünk, tehát egy 300ezer körülibtétel) eszem megáll. -
Manitou
veterán
válasz
Tothgera30 #213079 üzenetére
Van egy 20 éves civicem. Messze nem bontószökevény, sőt ! Mindennapi használatban van. Gyári adatokat hozza fogyasztásban és menet teljesítményben is, olajat nem kell rátölteni olajcserétől olajcseréig. Megtehetném, hogy vegyek egy sokkal fiatalabb autót , de biztos vagyok benne, hogy egy új garanciális autóra többet fizetnék éves szinten szervízre, mint erre. ( most elsősorban a kötelező garis szervizekre gondolok ) Nyáron volt műszakin, még meg is dícsérték, hogy nagyon jó állapotban van. Ha rendszeresen karban van tartva valami, akkor az meghálálja. Persze öreg autóknál ami kritikus szokott lenni az a rozsda, sokan erre már nem szeretnek költeni, mert ez elég zsebbe nyúlós is lehet.
-
kisza25
félisten
válasz
Tothgera30 #213092 üzenetére
Szüleimé volt, én nem tartok meg ennyi ideig autót, szerintem elég kevesen csináltatjak meg az üreg/alváz védelmet időben, sokan még a szervizekre is sajnálják
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #213092 üzenetére
Én pont azt szeretem, ha nem jön velem szemben minden 100 m-en 3 ugyanolyan autó. De ennek ellenére az alkatrészbeszerzés mégsem tragédia, a köntös alatt ez is egy kettes Punto.
A MiTo, amit most használok, egy icipicit gyakoribb, mint a Lancia, de azért mégse olyan, mint az Astra, Octavia, Golf, Vitara, stb. És ez meg a Grande Puntóval és a D/E Corsával rokon, szintén van alkatrész.Amúgy ja, jobb lenne a 90 vagy 105 lovas 1.3 Multijettel, azok már vállalhatóan mennek. A kicsire meg annyit, hogy én kényelmesen elférek benne a bal 1-ben, ennyi elég.
-
kisza25
félisten
válasz
Tothgera30 #213079 üzenetére
Főleg a rozsda szokott gond lenni, volt honda civic új korától, 380ekm+ sehol egy olajfolyás, finom váltó, szép belső, de egyszerűen szétrohadt
rbalint88: ha most eladod akkor igenén arra gondoltam, mindent megcsinal, aztán eladja
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #213023 üzenetére
Mk1 Focus esetleg Thalia is belefer a keretbe.
-
válasz
Tothgera30 #213023 üzenetére
Astra F, 1.6 8V, x16szr motorkód.
Egyszerű motor, talán ez a legtakarékosabb. Na de azért a rozsdára figyelni kell.
Na meg minél több műszaki legyen rajta.
Ilyen ársávban az üléseket kell még megnézni, mert eléggé kiült állapotúak, kivéve a nagyon óvott ("megvigyázott") példányok. -
kerxy
őstag
válasz
Tothgera30 #212690 üzenetére
Többen valaszoltatok, köszi mindenkinek, elkezdek utána járni az említett típusoknak és beállítok hirdetésfigyelőket
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #212695 üzenetére
De gondolom, nem úgy szállsz ki, mint én.
A balesetem után úgy szoktam meg, hogy teljes testtel balra fordulok 90°-kal, és mindkét talpammal a talajt érintve állok fel. Közel egy évig mankóztam, sokáig nem terhelhettem a bal lábam a testsúlyom egészével, aztán később is így maradtam. -
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #212692 üzenetére
194 cm vagyok, meglehetősen hátra kell tolnom minden autóban az ülést, így az 5 ajtósoknál gyakran útban van a B oszlop. Ezért is örülök a MiTónak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #212690 üzenetére
Kb. én vagyok az egyedüli, aki jobban szereti a 3 ajtót.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tothgera30 #212356 üzenetére
Ma megnéztem egy Cosmo H Astra-t (1.8@140LE), egy Golf 6-ost meg sok más autót. G Astra-t meg nem kell bemutatni, mert nekem is van egy 1.4-esem, meg egy MK2-es, faceliftes Superb-em.
Nem tudom, hogy ez a H Astra mennyire megbízható, de beltéri anyagminőségben a Superb-et nyaldosta, és mindent vert a felsoroltak közül, a Golf 6-ot is. -
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #212356 üzenetére
Par hete meg boszen ajanlgattad nekem (kolleganomnek) 2-2,5M kategoriaban. Most akkor szar vagy nem?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #212356 üzenetére
1.4 turboval sokat szivott ismeros. Az 1.4 harmatgyenge az 1.6 szinten es meg sokat is esznek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #212269 üzenetére
Koszi! Jegyezve.
-
válasz
Tothgera30 #212035 üzenetére
na ne
egy g astra?
-
válasz
Tothgera30 #212029 üzenetére
ennyi km-el 800-ért vettek ilyen anyámék 2-3 éve
vicc ez mán'
-
Vismajor01
addikt
válasz
Tothgera30 #211963 üzenetére
Hat sose itlem egyben sem, de
Google szerint 11.4 a 100as futasa, pont mint Prius
És első TC teszt szerint nem dinamikusabb mint a 75 lovas C corsa, cserébe majd 9 litert evett. -
Vismajor01
addikt
válasz
Tothgera30 #211961 üzenetére
Köszi, megneztem de ezek az 1.4esek olyan dinamikusak mint egy prius cserébe 2x annyit esznek
De egy D corsa 1.6 gsi már nem lenne rossz
-
szabonagyur
félisten
válasz
Tothgera30 #211574 üzenetére
Jaja ilyesmi lesz.
-
válasz
Tothgera30 #211539 üzenetére
a Ti-VCT-ről megoszlanak a vélemények az okoskerék miatt, mk3 Fókából van sima 100pár lovas egyhatos is
-
szabonagyur
félisten
válasz
Tothgera30 #211534 üzenetére
Nem Aygo méret a cél, a J még beleférhet méretbe, de néztem D Corsat nem rossz a mérete, sokat nőtt.
Megnézem ezeket mindet.
Igazából 1 személy ülne benne 80%-ban, maradékban 2. Szinte nulla cuccal, és a jó alkatrész ellátottság a legfontosabb, akár karosszériából is
-
válasz
Tothgera30 #211430 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #211370 üzenetére
Van par nem jol kiforrott ujitas amik hasznaltkent inkabb hatranyt jelentenek mint elonyt. Ismeros tulajdonosi es csoport beszamolok alapjan azert van veluk gond rendesen. H az faek, varosi szaladgalosnak hasznaltan jobb valasztas az alacsonyabb uzembentartasi koltsegek miatt.
-
iZol92
csendes újonc
válasz
Tothgera30 #211279 üzenetére
Azt fontos azért megjegyezni, hogy ez a konkrét darab rendőrautó volt - szét is van furkálva a műszerfal- ilyet azért ne nagyon. Általában a kiegyenlítőtartályban áll az olaj, kattog az okoskerék és más gondok is vannak.
De maga a típus amúgy jó vétel lehet, csak a 2012 végi, 2013 elejei fehér astrákkal nem árt óvatosnak lenni, sok a rendőr.
-
kenwood
veterán
válasz
Tothgera30 #211279 üzenetére
En alapbol zarom be az olyan hirdeteseket, ahol a konkret autorol egy sort sem ir a gyoker. Rendszam sehol, gyari extrak sincsenek felsorolva,leiras zero. Mint amikor valaki lemegy egy szorakozohelyre, es ugy szeretne becsajozni,hogy egy sorrel a kezeben a padlot bamulja.
-
válasz
Tothgera30 #211279 üzenetére
Már megy a puhítás...
(a linkelt-et pont néztem még éjszaka)
És befigyelt a J is.
-
kenwood
veterán
válasz
Tothgera30 #211238 üzenetére
A 8P szerintem a Golf 5 ellen meg.. A Golf 6-ot 2008, a 8p-t meg 2003 ota gyartjak.
-
MM
őstag
válasz
Tothgera30 #211198 üzenetére
Megane 3-nál csak 5 ajtós és kombi volt, a 4 ajtós volt a Fluence.
Igaz, több eltérés volt, mint most.
(Emelt futómű, más alakú lámpák, kevesebb zajszigetelés, ...) -
pècsimunkás
addikt
válasz
Tothgera30 #211198 üzenetére
Tudom!
Nekem volt egy Mègane 1, ph2 Classicom. Az volt szerintem a legszebb, a 3 variáns közül.
Aztán a kettes Mèganból is volt szedán. Az tetszett legjobban a kettesek közül.
A nègyes Mèganeok szedánja is gyönyörű!Na, a Mègane 3- nak melyik a szedánja?
A Fluance! -
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #211109 üzenetére
Pont most írtam a Suzuki topikba, hogy már mindjárt 19 éve lesz, hogy velünk van, és 1000%, hogy marad, legalábbis addig, amíg nem történik vele valami végzetes.
Amúgy sokszorosan visszahozta már az árát az elmúlt 10 év alatt, mióta apum ingázik vele Osztrákiába, pedig a főnöke semmiféle útiköltséget nem térít.
A hitel apropója meg az volt 2004-ben, hogy apum abban az évben lett kerek 40 éves, mondhatni megajandékozta magát egy zsír új autóval. Na, meg az addig használt 24 éves Volvo 343 már nem ment volna át a következő műszakin, mindenképp kellett egy másik járgány, és mivel megunta a folyamatos ráköltéseket, ennél kötött ki.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #210973 üzenetére
Kicsit korbeneztem es momentan az astra az utolso a listajan
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #210849 üzenetére
Focus meg csak-csak, de Astra H-t en nem tudok ennyiert jo szivvel ajanlani
Eddig ahogy nezegettem mi fer a keretbe, a C30 a befuto, mechanikailag az is focus vegulis -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #210756 üzenetére
A G az tok oke, nekunk ketto is volt (1.6 sedan) semmi baj nem volt veluk soha.
Viszont a V50 is oke, most hogy mondod.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #210752 üzenetére
Astra sajnos nem tetszik neki. Fokabol akkor a gyengebb lesz celkeresztben. Az 1.8-rol sem hallottam jokat sajnos pedig a keretbe beleferne. 2.5-3M-ig keres 2 gyerekhez kombit vagy Suv-ot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #210746 üzenetére
Ismeros is nezegeti. Ott nincs gond az okoskerekkel?
-
t72killer
titán
válasz
Tothgera30 #210646 üzenetére
Ha a twinport kinyekken, van valami előjele, hogy még begurulhassak a legközelebbi szerelőhöz?
-
szcsabaa
csendes tag
válasz
Tothgera30 #210549 üzenetére
Focust felirtam, kinézetre is szimpatikus
Astra J-hez nem kevés a sima szívó motor? valahol mintha azt olvasstam volna hogy nehezebb igy a turbós az ajánlott, azért is néztem azt.Egyébként annyira rossz ez a felhasználás amit vázoltam? Vagy az a gond hogy nem megyek melette hétvégén rengeteget hogy csakis szívó benzines ajánlottatok egyből?
Ismeretségi körből sokan napi szinten kocsival járnak szinte csak munkába, városban, pár kilómétereket, és abból is van aki dizelel. Ehhez képest nem gondolnám extrának hogy heti egyszer elmegyek bevásárolni meg 1-2 egyéb helyre ahova kell/egyszerűbb kocsival.
És akkor akiknek autópályára van dízelük, azok mind tartanak ezért egy plusz kocsit amivel mennek a városba alapvető dolgokért vagy mindenhova tömegközlekedést használnak? -
albiosz
őstag
válasz
Tothgera30 #210502 üzenetére
Vezérléscsere hogy alakul ennél? Periódus, ~ár? A dízelről olvastam, hogy elég macerás, ezért húzós.
-
válasz
Tothgera30 #209542 üzenetére
1.550.000 ft lett a vége.
-
válasz
Tothgera30 #209503 üzenetére
Nem, az átlag magyar vásárló ezt akarja.
10-20 évesen is patika lakkozás, elemsérülés, elem javítás, netán csere szóba sem jöhet, futásra 200k alatt legyen, mert különben agyonhajszolt melós autó - igaz, hogy ő napi ingával évi 20k-t belevág, ami 20 év alatt 400k, de sebaj -.
Én akkor kezdtem el elengedni ezeket a dolgokat, amikor elkezdtem többet járni a lakatosunkhoz. Egyik ilyen kedvencem a balesetes autókról: fauvé, mekis parkolóból tolattak neki az orrának miközben csorgott, de eldurrant minden légzsák az autóban. És gyakorlatilag csak annyi történt, hogy nagyon szerencsétlen szögben érte el a másik autó, de idehaza már menne a kombinálás, hogy biztos TK volt a gépsárkány...
-
válasz
Tothgera30 #209328 üzenetére
SX4-et nem néztem még, biztos hátul nagyobb a hely mint a swiftben, meg a csomagtartó is nagyobb, más különbség nincsen?
Mondjuk nekem a swift jobban tetszik, meg egyedül fogom használni nagyrészt.
Most találtam ahogy írtam egy bordó GLX-et, 86k km-el, évente volt benne olajcsere, újonnan vették itthon, 1 tulajos, téli nyári szettel olyan 1.6 körül, meglátjuk, hogy lehet-e alkudni még belőle, az képek alapján nagyon tetszik, remélem élőben is megnyerő lesz. -
válasz
Tothgera30 #209181 üzenetére
Hát valóban kiforrott típus volt a ciklus vége felé, azért 2009-ben már ~11 éve piacon volt a G-astra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #209120 üzenetére
Akkor marad a Mitsu. Turbos Forestert az ellensegemnek sem...
-
válasz
Tothgera30 #208902 üzenetére
Biztos van ilyen, de ezek az autók nem hiszem hogy murvás telepen kötnének ki.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Tothgera30 #208902 üzenetére
Én is csak ugy adok el valamit ha tudom h megvan csinálva.
Meg is szivtam a motorommal mert egy kalap sz*r es mar belefaradtam h megcsinaltassam de igy meg nem akarom eladni, ott porosodik letakarva
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #208694 üzenetére
Mondjuk a miénk az össz. km közel felét Ausztriában futotta jobb utakon, 18k km-es "kora" óta napi ingázós, és a határ pont félúton van. Illetve talán Mosonmagyaróvár útjai sem olyan gyászosak Magyarország értelmezési tartományban.
De a hirhedt nyelestengelycsapággyal is szerencsések vagyunk, sokaknak már 100k km alatt csereérett lett, a miénk meg még csak 210 környékén kezdte hallatni a hangját. 🤔
-
tboldi
nagyúr
válasz
Tothgera30 #208670 üzenetére
A mi WagonR-ünk 216k km alatt csak 4 lengéscsillapítót és 4 rugót kért (1 volt csak eltörve, de legyen kövér az a bizonyos lúd), a többi mind okés még, hangot sem ad.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Tothgera30 #208670 üzenetére
igazabol ez nem kopogott, csak 17 eves, es egy specko NKH muszakira ment a Mozaikba'
es nem volt ismi ra, en vittem oda szemelyesen
ugyhogy annak tenyleg mindenhogyan IS rendben kellett lennie
a lengokar szilentgumik mar repedezettek voltak, de egyebkent nem logott, viszont egy lengokar meg 5500Ft volt hozza, a kormanyosszekoto darabja is vmi 3k, es ugy voltam vele, ezen ne muljon mar...
gumi fekcsovek is vmi 4k/db, kivulrol elegge repedezett voltak mar ennyi idosen, a Mozaikban meg ez tuti bukofaktor lenne elso ranezesre is
a jobb hatso fekmunkahenger szivargott, a fekdobok kopasi mereten voltak, fekpofak majdnem teljesen a hordozoig lekopva, szoval a veget jarta ez is
a fekfolyadek is sok-sokeves volt mar (....kb a gyari), megerett a cserere egyebkent az is, igy meg egy huzatra meg volt ez is
mondjuk meg is mondta a vizsgaztato, hogy latjuk, szepen fel lett keszitve a vizsgara, es minden rendben volt az autoval
ja meg uj teligumikat is vettem ra osszel 82k-ert (Toyo S944 XL 175/65 R14) -
slett27
addikt
válasz
Tothgera30 #208658 üzenetére
Én is úgy kezdem érezni. Megváltozott nagyon az autópiac.
-
#96241664
törölt tag
válasz
Tothgera30 #208626 üzenetére
"Manapság G is inkább 1,3-1,5 körül akad."
Nekem ez még mindig brutális túlzásnak tűnik, még a mai helyzetben is.
Hahun 400 G Astra hirdetésből 15db van 1,3 felett, annak is a fele Bertone Coupe/Cabrio... -
slett27
addikt
válasz
Tothgera30 #208626 üzenetére
Ez az 1.8 szívó igen korrekt motor, azt hiszem F17 van alatta, az sem forog lényegesen kevesebbet (2750rpm - 100km/h).
Ez mindegyikre igaz ? Vagy konkrét típusnál gondoltad ?
Golf IV kiforrott technika, az alatti paripák ? Leon 1 ?
426os : privi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #208592 üzenetére
Porlasztó korrekció volt nézve?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Tothgera30 #208588 üzenetére
-
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #208358 üzenetére
2005 volt, ha az Accordra gondolsz. Van hozzá sok embernél nagyon nagyon sok minden, legalábbis az Accord csoportban.
Jogos amit mondasz, a G kicsit "elbúrjánzottabb" darab, több van abból az utakon mint a Hondából. Az alkatrész árak pedig alacsonyabbak, ez tény.
Az írásom arra utalt, hogy egy kerek év alatt, egy kategóriával nagyobb minőségben és árban, kb fél misivel drágább, mint korábban. És a kisebb, olcsóbb minőség tart ott, ahol a "prémiumabb" kategória volt. -
Lacko32
tag
válasz
Tothgera30 #208356 üzenetére
Most lehet én vagyok szörnyen naív, vagy ahogy korábban írtam, nagyon leragadtam a régi áraknál, de 1.3-1.5 lenne egy normális, max 2008-as évjáratú G?
Mondom ezt úgy (és ezt fáj leírni) hogy tavaly adtam el az NFL Accordom, 2.0 Executive, esztétikai hibákkal 1.35-be. Amit a jelenlegi piac szerint tudnék eladni 1.8-ért kb.
Ha ebből indulok ki, akkor tényleg velem van a hiba
.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #207989 üzenetére
Meg az Accord-dal tud a legkevesebbet szivni...
-
válasz
Tothgera30 #207989 üzenetére
Igen. Nagyon jo motor. Kulturalt, jol fogyaszt, jol megy. Olajra kell figyelni es kimegy a vilagbol. Alap esetben a lanchoz sem kell nyulni soha.
-
válasz
Tothgera30 #207986 üzenetére
Accordnal azt kell ellenőrizni hogy 0w30 c2-es olajat kapott-e megfelelő idokozonkent. Ha nem, nyulhat a lanc es az fel millas tetel. Illetve leomlo repedhet, szervocso lyukadhat ki.
-
rbalint88
addikt
válasz
Tothgera30 #207986 üzenetére
Bp-rol ingazashoz mar csak euro6 dizelben gondolkodnek, mert ha valami felfosik, akkor a budos eletbe’ nem autozza ki a kulonbozetet valami oreg kotlabol
inkabb gazositsa el a leont…
Új hozzászólás Aktív témák
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest