- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Lacy6 #113428 üzenetére
Renault topicban többet tudnak szerintem erről direktben mondani
És hobilzoli jól mondta, a kombik szebbekhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Integrale
veterán
válasz Lacy6 #113431 üzenetére
Nyugalom, nekem sem tetszik a kombi. Megane 2-on tanultam vezetni, meg az 1.5 dCi is eleg szepen viszi, amikor vizsgaztam 430e km-volt benne. Unokatestveremnek van 2.0 dCi szedan, elegedett vele, keveset eszik, cserebe "nagyon" megy, es kolteni sem kellett ra a kopo alkatreszeken kivul.
"Bad reklám is reklám too"
-
AMD Power
titán
válasz Lacy6 #113428 üzenetére
Szerintem a sedan az egyik legrosszabb kasztni verzió ami van. Rosszul pakolható , sűrűn kicsi nyílással. Nekem a kis 5 ajtós Cliomba hiába volt csak 230l csomagtartó a nagy nyílás miatt és a dönthető ülések miatt belefért egy rohadt nagy hűtő. A Classic Poloba egy nagyobb bőrönd alig fért bele. Hiába volt 450l. Az Astraba belefér egy komód is pedig csak 360l.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
(Bundás)
addikt
válasz Lacy6 #119066 üzenetére
Sajna nekem pakolás miatt csapott hátsó játszik, amiből nekem a Meg nem tetszetős.
Focus-t kipróbáltam, de olyan fapados érzésem volt benne és az a műszarfal...
Csapott G Astra-ban gondolkodom még, egyes példányok egész pofásak. Audi A3 1.8 is szimpi, de abból jelenleg csak öreg, hajtott példányokat látok.A G4 itt lenne helyszínen, viszont mint kiderült azért ennyi az ára, mert fél milla hitel van rajta. Ez benne van az árban, de ugye lekérik az egy összegest, stb; törzskönyv pedig csak később kerül a kezembe, már ha mindent rendeztek a bank felé. Már ha rendezik... Biztos be lehet szopni, de vaj le lehet-e papírozni ezt rendesen...
tboy93: élőben még nem láttam, így képen szó-szó érzés.
-
válasz Lacy6 #122637 üzenetére
Szia én is laguna3, 2.0dci projekten vagyok rajta. (csak sikerült páromat meggyőzni, hogy nem olyan nagy az)
Tényleg csak jókat hallani róla, a motor + váltó nagyon jó, illetve a futóműve is már keményebbre van hangolva, mint úgy általában a többi renaultban.
"Szerencsére" mivel a laguna2 egy elég rossz képet alakított ki erről a típusról, ezért elég jó áron lehet kapni már 2010 - 2011-es modelleket is.
És elvileg (egy renaultos fórumtárs utána járt) a 130, 150 és 175 lovas, csak szoftverben különbözik, fizikailag ugyan olyanok.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Lacy6 #122681 üzenetére
1-2 külföldi fórumot, amit annó találtam ott is azt írták, hogy nincs különbség közöttük, csak a környezetvédelmi besorolás miatt volt a varia.
Mondjuk én a keresésemet leszűkítettem a 150 lovasra, meg esetleg a 175 lovasokra, de ez utóbbiak ritkák.
Így van, ez valóban egy nagyon jól sikerült renault minden tekintetben. (majd a fórumos kolléga tapasztalataira kíváncsi leszek 1-2 hónap után)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Kornel
veterán
válasz Lacy6 #125690 üzenetére
Evi 20k km-t megyek, jellemzoen m0 es kisebb reszben orszagut/autopalya.
2 liter fogyasztaskulonbseggel szamolva 400 liter benya, ami 120 ezer ft.
Egy kettostomegu, vagy turbo, vagy ne adj isten magasnyomasu uzemanyagrendszer javitasa tobb evi uzemanyagmegtakaritast emesztene fel, elore...
Rasdasul a karakteruket se szeretem, egy jol porgetheto szivot jobban szeretek.
Egy szoval fontosabb a megbizhatosag, mint a fogyasztas. -
Kornel
veterán
válasz Lacy6 #125692 üzenetére
Jo allapotu dizelt 2,5M-ert?
Hm.
En meg nem lattam
Illetve fontos szempont, hogy a tervezett karbantartaskn kivul ne kelljen szerelohoz (pekhez...) vinni a verdat.
Ezert is jon kepbe adott esetben az uj is.
Vegyuk peldanak, hogy megvarom a balenot, ami ha jon svhs verzioban, akkor boven elvan 5 alatt benzines letere. Meretre eleg, a sportossagrol akkor lemondok a megbizhatosag javara, es van 3-5 ev garival egy uj autom.
Racsingolas gyanant meg havi egyszer elmegyek gokartozni, vagy veszek valami regi bimmert, vagy escort rs-t, vagy valami hasonlo ertektelen verdat, ahol nem lesz szempont, hogy ne rohadjon, meg mindig menjen, mert lesz mellette megegy, ami biztosan mukodik.[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Lacy6 #135212 üzenetére
Már leírtam.: ha sűrűn cserél olajat a páciens, és nem tesco gazdaságosat tölt bele, akkor hajrá.
(#135213) lenko: annó csóri Mexikóiként, nekem ezekre tellett..
Szerk: most is egy elavult 1.9 PD-t hajtok, 2002-es. E-van.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rbalint88
addikt
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
-
trassher
addikt
válasz Lacy6 #136965 üzenetére
Az 1.5dci például nagyon példás konstrukció. 180K km-nél két főtengely csapágy szétkopott a 2-es megane-ban. 1. ismert gondos tulajtól (autóbolond), 140K km-rel. Az akció vége teljes csapágysor és főtengely csere. Szerviz szerint visszatérő probléma a 200K km-nél széthulló turbóval együtt.
Redmi Note 7
-
rbalint88
addikt
-
-
ViZion
félisten
válasz Lacy6 #147285 üzenetére
Szép meg jó a Megane, de vmi turpisság van a km körül is, a jelenlegi 202 e km valószínűleg jóval több, bár a gép egyben van. Inkább egyelőre Focus, régebbi, nem ilyen szép és kényelmes, de arra van stabilan pénz, jövőre lejár a lakáshitel, kicsit még tudunk hozzárakni és majd váltunk később vmi jobb gépre.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz Lacy6 #147292 üzenetére
eeegen, de inkább benzines kellene (ezt tudnám kedvelni...), mindenki azt mondja, h amennyit/ahogy vezetek, nem jó a diesel. Ritka a hosszú út, a diesel meg igényli jobban, bár benzines is ellustul azért. Nekem kb. 2 évente kipufogó csere van, mert a víz szétrohasztja, nem "termeli ki". Focus is tetszik, tetszett mindig, nem is gondoltam, h ennyire lement az áruk. Sokan erőltetik, h corolla verso, de ha nekem nem szép, meg drágább is... Az meg hogy 8 vagy 9 l eszik nem izgat, mostanim sem eszik kevesebbet.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ReSeTer
senior tag
válasz Lacy6 #151219 üzenetére
Ezek mellékesek.
Az elsődleges dolgok azok, hogy betudjak menni munkába megbízhatóan, 7 körüli vegyes fogyasztással (80% országút), 90 km/h tempó, biztonságos kaszni. Na és persze ne a leglomhább motor.
Eddigiek alapján:
Ford Focus 2 1.6 TDCI 90 lovas (ettől kicsit félek), vagy 1.6 Ti-VCT, de hát mint írtam, nem nagyon találok olyat, hogy ez vegyesben 7 liter körül maradna
Skoda Octavia 2 1.9 PDTDI (egy passat b6 állandóan szerelőnél van, mondjuk az lehet 2.0 pdtdi)
-
nagyúr
-
theuprising
tag
válasz Lacy6 #151764 üzenetére
Még nem tudjuk mennyi km-t menne egy évben, mondjuk a D4D dízelben én is megbíznék, a legnagyobb hátrány az hogy vásárláskor megtalálja a nem lelakott bontószökevényt, sajnos a hirdetések túlnyomó része is megragad a "rendszeresen szervizelt, szervizkönyves, garantált km, jó állapotú" apácamajom által írt szövegekkel.
Nem kell évente cserélni, csak egy 10+ éves dízelnél amit most venne meg ki tudja milyen előélettel (az apácamajom leírás nem számít ismert előéletnek ), belefut egy kettőstömegűbe, 1-2 éven belül pedig egy DPF-be és máris rámegy a gatyája. Nem biztos, de ha bejön (mert bejöhet, hiszen ezek benne vannak és szokásuk tönkremenni ilyen idősen) a szerencsétlen helyzet, akkor kőkeményen felül a rollerre.
Benzines autónál ha drága szervizelés kell akkor ott konkrétan motorgenerál, komplett motorcsere, kipufogócsere vagy egyéb bazinagy projekt tud csak felérni pl egy DPF cseréhez árban. Lehet itt is hasra esni, csak sokkal kisebb eséllyel.A másik hogy gyerekekkel megpakolva szerintem nem a vezetés élvezete lesz az elsődleges neki.
xtevo (#151748)
A másik hogy vak vagyok és nem vettem észre hogy nem szeretnél kombit, szóval Avensis kombi kilőve, de hátha itt valaki tud egy jó motort a Touranba ha az tetszene. -
lenko
aktív tag
válasz Lacy6 #153231 üzenetére
2. körben nekem komplett fék is volt cserélve 80e-ért, azzal se lesz gond még nálam van.
Futóművet 3x állítottak már, mikor megvettem, mikor bement az eibach rugó, és most a bilstein gátló.
Egyedül a kuplung gyári még, majd kiderül kell-e cserélni, de az is 90e cakk pakk ha kell.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
őstag
válasz Lacy6 #154655 üzenetére
az összes renault szar szerintem, nem csak az új megane
de ha ennyire véded vegyél egyet
volt már a topikban ilyen ember
írtam neki hogy szar lesz a laguna, nekem volt már ne vegye meg
csak megvette, aztán két évig kínlódott itt a topikban hogy megint mi baja van a fostalicskának, havonta volt valamiszóval ne a polkorrekt szöveget told, hanem evgyél egy renault és akkor lesz majd tapasztalatod
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...