Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Lacy6 #176869 üzenetére
Ha jól tudom a faceliftes Megane I-esek (PH2) már galvanizált karosszériát kaptak, rohadás nem nagyon jellemző. Nagy bajukról nem tudok, de pl. a vezérműtengelyet végén lévő szíjtárcsa peremének elválásáról már hallottam egy-két sztorit (pontheggesztés megadja magát), de ezt hanggal is jelzi.
Renault topikban több a hozzáértő, itt Fehér Farkas már összeszedett egy kiadós listát.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Lacy6 #170830 üzenetére
Szerintem ilyen szempontból a dízel sem feltétlen jobb. Nem a fordulat öl, hanem a nyomaték, de egyetértek Veled, hogy hidegen nem pörgetjük és nem is nyomjuk neki. De a benzines gyorsabban beáll az üzemi hőfokra, mint egy dízel. Dízelnél meg ok, hogy alacsonyabb fordulaton is megvan a nyomatékmaximum, de hidegen ezt én nem használnám ki.
De ez csak a saját véleményem, azért dízelből is léteznek szívósabb, tartósabb és egyszerűbb darabok.
-
fagylalt
senior tag
válasz
Lacy6 #169378 üzenetére
Megmondom őszintén szívesebben vásárolok öregebb és többet futott, de jobban felszerelt autót, mint fiatalabbat, kevesebb km-rel az órában, alacsonyabb felszereltséggel.
Nekem az a fontos, hogy dinamikusan gyorsuljon, a kanyarokban legyen közvetlen a kormányzása, és ne billenjen meg úgy, mint egy kétajtós szekrény. Mindezek mellett nyugodt tempóba csendesen és kényelmesen lehessen benne utazni.(#169379) joamilestoné & (#169380) DZs:
Igen, hallottam/olvastam, hogy a Ford-ok futóműve "ügyes", bár megmondom őszintén még nem volt lehetőségem kipróbálni egyet sem. Egyetlen egy bajom van mind a Focus-szal, mind a Mondeo-val...a beltér...idegenkedek tőle, nekem nem tetszik így képek alapján.
Mindenkinek:
Megfogtok kövezni, de én főleg német autókat néztem (VW és Audi).
Golf IV (Variant) van itthon faternak és aránylag nem tartom rossznak a belteret, csak a futómű billegős...mondjuk ültem már rosszabb autóban. Nem tudom, hogy a ferdehátú kivitelűnek valamennyivel feszesebb-e? Illetve mégis mekkora különbség van egy Focus-hoz viszonyítva? Ha ég és föld akkor valahol kompromisszumot kell kötnöm.
Audi-ból az A3 8L-t és A4 B5 FL-et néztem.
Ennél a három modellnél benzinesből csak az 1.8T-t találtam teljesítményben szimpatikusnak. A szívómotorokat "kicsinek" találtam, esetleg 2.3 VR5 / 2.8 VR6, de ezeket nem ismerem. Dízelből 3 verzió is felmerült: az egyszerű adagolós 110 lovas 1.9TDI, a (talán vállalható) 131LE-s PD, illetve a 150LE-s ARL PD (csak ritka itthon).
De akár Seat márkajelzéssel is megvásárolhatom ugyanezeket a konstruciókat más csomagolásban Seat Leon, Toledo...Még a 147-es Alfákat néztem, szintén dízel (1.9 JTDM 16V) motorral.
Nagyobb teljesítményű benzinből sajnos kevés a választék, pedig hajlanék afelé.
-
fabri07
aktív tag
válasz
Lacy6 #168255 üzenetére
2 millió max 2,3.
Évi kb. 15k kilométer.
Faluból városba szoktunk gyakran bejárni + falun belül.
Hátul el lehessen férni, 1,8 méteresek a gyerekek.
4.25 méternél ne legyen hosszabb.(így a kombik kiesnek.)
Nagyon márkaigényeink nincsenek, max annyi, hogy legyen fehér, de az nem mérvadó ha van belőle jobb, más színbe. -
diegho
nagyúr
válasz
Lacy6 #159370 üzenetére
A Renault a régi idők előítéletei miatt van ennyire lenézve sajnos, pedig az 1.6-os szívó motoruk és az 1.5 dCi kifejezetten jók, a többit nem ismerem, de ezt a két motort simán vállalnám bármikor. Nézem is a Scenic-eket 2010 környékéről, mint potenciális következő autó.
-
footy
addikt
válasz
Lacy6 #156011 üzenetére
A Laguna 3 nem volt 4 controlos. 17-es teli gumik voltak rajta. Meglepoen ugyesen mozog a meretehez kepest. Ez a kombo meg igy eppen hataron belul van ami a kemenyseget illeti, viszont amiket nezegetek(jobb felszereltseggel GT-Initiale) azok 4Controlosak es mindegyiknel irjak hogy sportfutomu van es 18-as kerek. Az mar tuti tul kemeny nekem.
Az 508 lenne a befuto, mert az jobban is tetszik (allitolag a futomucve is jobb es a zajcsillapitasa is), de felek a panorama tetotol. -
t.imi
addikt
válasz
Lacy6 #155835 üzenetére
Nagyon köszi a gyorsat!
5 csillag ezek szerint alap.
Anno franciák híresek voltak szerelhetetlenségükről, megbízhatatlanságukról...~20 éve
Ezek a betegségek mára elmúltak? Kérdezem úgy, hogy kollégám kizárólag Renault vonalon mozog évek óta nagy megelégedéssel, ellenben főnök 8 hónapos Grand C4 Picasso-ja 2x volt szervizben, második alkalommal "elfelejtette" a sebességeket, ami botrányos számomra. Érinteni nem fog, maradok manuál váltónál. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Lacy6 #154738 üzenetére
hat, vmibol fenn kell tudni tartani a vezetosegi pereputtyot....
van egy ismi egy alkatreszgyarto cegelnl dolgozik
aszondja gyartanak egy jeladot, 1EUR-ert veszi toluk az autogyarto
egyszercsak jon egy mail, hogy ezert a cuccert x datumtol kezdve csak 0.6EUR-t tudnak a jovoben fizetniha neked beszarik az autódban, ez akkor te 114EUR-ert kapod szamlan azt, azaz 190x-s haszonkulcs kb
errted, mert nem azt csinalja, hogy 1EUR-l tobbert adja juzernek es akkor mindenki a penzenel van, mert most 114EUR vagy 115EUR az a szar kb mind1 a juzernek, hanem a beszállítón ruppotlankodik meg 40%-t, az meg oldja meg minden(!) koltseget ezentúl a 40%-l olcsobb arbol is
-
válasz
Lacy6 #154655 üzenetére
az összes renault szar szerintem, nem csak az új megane
de ha ennyire véded vegyél egyet
volt már a topikban ilyen ember
írtam neki hogy szar lesz a laguna, nekem volt már ne vegye meg
csak megvette, aztán két évig kínlódott itt a topikban hogy megint mi baja van a fostalicskának, havonta volt valamiszóval ne a polkorrekt szöveget told, hanem evgyél egy renault és akkor lesz majd tapasztalatod
-
lenko
aktív tag
válasz
Lacy6 #153231 üzenetére
2. körben nekem komplett fék is volt cserélve 80e-ért, azzal se lesz gond még nálam van.
Futóművet 3x állítottak már, mikor megvettem, mikor bement az eibach rugó, és most a bilstein gátló.
Egyedül a kuplung gyári még, majd kiderül kell-e cserélni, de az is 90e cakk pakk ha kell.
-
theuprising
tag
válasz
Lacy6 #151764 üzenetére
Még nem tudjuk mennyi km-t menne egy évben, mondjuk a D4D dízelben én is megbíznék, a legnagyobb hátrány az hogy vásárláskor megtalálja a nem lelakott bontószökevényt, sajnos a hirdetések túlnyomó része is megragad a "rendszeresen szervizelt, szervizkönyves, garantált km, jó állapotú" apácamajom által írt szövegekkel.
Nem kell évente cserélni, csak egy 10+ éves dízelnél amit most venne meg ki tudja milyen előélettel (az apácamajom leírás nem számít ismert előéletnek), belefut egy kettőstömegűbe, 1-2 éven belül pedig egy DPF-be és máris rámegy a gatyája. Nem biztos, de ha bejön (mert bejöhet, hiszen ezek benne vannak és szokásuk tönkremenni ilyen idősen) a szerencsétlen helyzet, akkor kőkeményen felül a rollerre.
Benzines autónál ha drága szervizelés kell akkor ott konkrétan motorgenerál, komplett motorcsere, kipufogócsere vagy egyéb bazinagy projekt tud csak felérni pl egy DPF cseréhez árban. Lehet itt is hasra esni, csak sokkal kisebb eséllyel.A másik hogy gyerekekkel megpakolva szerintem nem a vezetés élvezete lesz az elsődleges neki.
xtevo (#151748)
A másik hogy vak vagyok és nem vettem észre hogy nem szeretnél kombit, szóval Avensis kombi kilőve, de hátha itt valaki tud egy jó motort a Touranba ha az tetszene. -
ReSeTer
senior tag
válasz
Lacy6 #151219 üzenetére
Ezek mellékesek.
Az elsődleges dolgok azok, hogy betudjak menni munkába megbízhatóan, 7 körüli vegyes fogyasztással (80% országút), 90 km/h tempó, biztonságos kaszni. Na és persze ne a leglomhább motor.
Eddigiek alapján:
Ford Focus 2 1.6 TDCI 90 lovas (ettől kicsit félek), vagy 1.6 Ti-VCT, de hát mint írtam, nem nagyon találok olyat, hogy ez vegyesben 7 liter körül maradna
Skoda Octavia 2 1.9 PDTDI (egy passat b6 állandóan szerelőnél van, mondjuk az lehet 2.0 pdtdi)
-
ViZion
félisten
válasz
Lacy6 #147292 üzenetére
eeegen, de inkább benzines kellene (ezt tudnám kedvelni...), mindenki azt mondja, h amennyit/ahogy vezetek, nem jó a diesel. Ritka a hosszú út, a diesel meg igényli jobban, bár benzines is ellustul azért. Nekem kb. 2 évente kipufogó csere van, mert a víz szétrohasztja, nem "termeli ki". Focus is tetszik, tetszett mindig, nem is gondoltam, h ennyire lement az áruk. Sokan erőltetik, h corolla verso, de ha nekem nem szép, meg drágább is... Az meg hogy 8 vagy 9 l eszik nem izgat, mostanim sem eszik kevesebbet. -
ViZion
félisten
válasz
Lacy6 #147285 üzenetére
Szép meg jó a Megane, de vmi turpisság van a km körül is, a jelenlegi 202 e km valószínűleg jóval több, bár a gép egyben van. Inkább egyelőre Focus, régebbi, nem ilyen szép és kényelmes, de arra van stabilan pénz, jövőre lejár a lakáshitel, kicsit még tudunk hozzárakni és majd váltunk később vmi jobb gépre.
-
-
rbalint88
addikt
-
trassher
addikt
válasz
Lacy6 #136965 üzenetére
Az 1.5dci például nagyon példás konstrukció. 180K km-nél két főtengely csapágy szétkopott a 2-es megane-ban. 1. ismert gondos tulajtól (autóbolond), 140K km-rel. Az akció vége teljes csapágysor és főtengely csere. Szerviz szerint visszatérő probléma a 200K km-nél széthulló turbóval együtt.
-
#94529552
törölt tag
-
-
rbalint88
addikt
-
-
-
Kornel
veterán
válasz
Lacy6 #125692 üzenetére
Jo allapotu dizelt 2,5M-ert?
Hm.
En meg nem lattam
Illetve fontos szempont, hogy a tervezett karbantartaskn kivul ne kelljen szerelohoz (pekhez...) vinni a verdat.
Ezert is jon kepbe adott esetben az uj is.
Vegyuk peldanak, hogy megvarom a balenot, ami ha jon svhs verzioban, akkor boven elvan 5 alatt benzines letere. Meretre eleg, a sportossagrol akkor lemondok a megbizhatosag javara, es van 3-5 ev garival egy uj autom.
Racsingolas gyanant meg havi egyszer elmegyek gokartozni, vagy veszek valami regi bimmert, vagy escort rs-t, vagy valami hasonlo ertektelen verdat, ahol nem lesz szempont, hogy ne rohadjon, meg mindig menjen, mert lesz mellette megegy, ami biztosan mukodik. -
Kornel
veterán
válasz
Lacy6 #125690 üzenetére
Evi 20k km-t megyek, jellemzoen m0 es kisebb reszben orszagut/autopalya.
2 liter fogyasztaskulonbseggel szamolva 400 liter benya, ami 120 ezer ft.
Egy kettostomegu, vagy turbo, vagy ne adj isten magasnyomasu uzemanyagrendszer javitasa tobb evi uzemanyagmegtakaritast emesztene fel, elore...
Rasdasul a karakteruket se szeretem, egy jol porgetheto szivot jobban szeretek.
Egy szoval fontosabb a megbizhatosag, mint a fogyasztas. -
mycso
veterán
válasz
Lacy6 #122681 üzenetére
1-2 külföldi fórumot, amit annó találtam ott is azt írták, hogy nincs különbség közöttük, csak a környezetvédelmi besorolás miatt volt a varia.
Mondjuk én a keresésemet leszűkítettem a 150 lovasra, meg esetleg a 175 lovasokra, de ez utóbbiak ritkák.
Így van, ez valóban egy nagyon jól sikerült renault minden tekintetben. (majd a fórumos kolléga tapasztalataira kíváncsi leszek 1-2 hónap után) -
mycso
veterán
válasz
Lacy6 #122637 üzenetére
Szia én is laguna3, 2.0dci projekten vagyok rajta. (csak sikerült páromat meggyőzni, hogy nem olyan nagy az)
Tényleg csak jókat hallani róla, a motor + váltó nagyon jó, illetve a futóműve is már keményebbre van hangolva, mint úgy általában a többi renaultban.
"Szerencsére" mivel a laguna2 egy elég rossz képet alakított ki erről a típusról, ezért elég jó áron lehet kapni már 2010 - 2011-es modelleket is.
És elvileg (egy renaultos fórumtárs utána járt) a 130, 150 és 175 lovas, csak szoftverben különbözik, fizikailag ugyan olyanok. -
(Bundás)
addikt
válasz
Lacy6 #119066 üzenetére
Sajna nekem pakolás miatt csapott hátsó játszik, amiből nekem a Meg nem tetszetős.
Focus-t kipróbáltam, de olyan fapados érzésem volt benne és az a műszarfal...
Csapott G Astra-ban gondolkodom még, egyes példányok egész pofásak. Audi A3 1.8 is szimpi, de abból jelenleg csak öreg, hajtott példányokat látok.A G4 itt lenne helyszínen, viszont mint kiderült azért ennyi az ára, mert fél milla hitel van rajta. Ez benne van az árban, de ugye lekérik az egy összegest, stb; törzskönyv pedig csak később kerül a kezembe, már ha mindent rendeztek a bank felé. Már ha rendezik... Biztos be lehet szopni, de vaj le lehet-e papírozni ezt rendesen...
tboy93: élőben még nem láttam, így képen szó-szó érzés.
-
AMD Power
titán
válasz
Lacy6 #113428 üzenetére
Szerintem a sedan az egyik legrosszabb kasztni verzió ami van. Rosszul pakolható , sűrűn kicsi nyílással. Nekem a kis 5 ajtós Cliomba hiába volt csak 230l csomagtartó a nagy nyílás miatt és a dönthető ülések miatt belefért egy rohadt nagy hűtő. A Classic Poloba egy nagyobb bőrönd alig fért bele. Hiába volt 450l. Az Astraba belefér egy komód is pedig csak 360l.
-
Integrale
veterán
válasz
Lacy6 #113431 üzenetére
Nyugalom, nekem sem tetszik a kombi. Megane 2-on tanultam vezetni, meg az 1.5 dCi is eleg szepen viszi, amikor vizsgaztam 430e km-volt benne. Unokatestveremnek van 2.0 dCi szedan, elegedett vele, keveset eszik, cserebe "nagyon" megy, es kolteni sem kellett ra a kopo alkatreszeken kivul.
-
-
válasz
Lacy6 #113428 üzenetére
Renault topicban többet tudnak szerintem erről direktben mondani
És hobilzoli jól mondta, a kombik szebbek -
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 2nd - i7-7G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W11 I CAM I Garancia!
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest