- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #177733 üzenetére
Ritka, ritka csúnya, abszolút nem vezető orientált műszerfal és valóban nem valódi japános minőség.
Ezenkívül egy tényleg nagyon jó ár/méret arányú autó, kényelmes fotelekkel, hatalmas csomagtartóval, a korának megfelelő műszaki tartalommal, ráadásul nem is rohadnak. Ugyanazért olcsó, amiért a kistesója is, az Almera. Nem rossz autók, de a felsorolt negatív tulajdonságok szinte teljesen megegyeznek bennük (kivéve a műszerfalat).
Ha te el tudod fogadni a formáját, meg azt, hogy minden infóért jobbra kell nézz, akkor nagyon jó áron lehet egy viszonylag nagy családi autód. Fenntartása a ritkasága miatt nem a legolcsóbb, de közel sem prémium árszint.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #178034 üzenetére
Attól még egyenletes haladáskor, jól jöhet egy + fokozat, aztán ha helyzet van, akkor visszaváltasz egyet. Ezért is van több fokozat, szűk tartományban van ereje a szívónak, minél közelebb esik a fordulat ahhoz, annál dinamikusabban tudsz közlekedni, minél több okozat, annál kisebbeket ejt egy-egy fordulat között.
Viszont szerintem a fordulat nem feltétlenül jelent nagyobb zajt az utastérben. AR 145 4500-at forog 130-nál, motorhang nem túlzó, nem nagyobb, mint alacsonyabb fordulaton, sőt 4500-5000 között még halkabb is."Bad reklám is reklám too"
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz ngaba #178065 üzenetére
mondjuk 1000-l kevesebbet forog ugyanannal a sebsegenel es lehet 1.5-2literrel kisebb a fogyi miatta
nem veletlenul jottek be anno az 5-s valtok sem a 4-sek helyettcsak akkor meg 80-100loero volt az isten
ma annyit meg egy oviba jaros bevasarlokocsi is tud marmeg ha megnezed a versenysportban is mindig tobb sebesseges valtok voltak hasznalva, mint az aktualis utcai autokban altalaban szokas volt, hogy a fotengelyi nyomatekbol a kerekre eso nyomatek tobb lehessen
Fiat600-ban is volt 5-s valto az Abarth1000TCR verzioban, a '60-s(!!!) evekben
ment vele 210-t
egy szeria 4-s valtoval 160kmh korul vege lett volna, vagy olyan hosszu a fokozat kellene a 210-hez, hogy akkor meg nem gyorsul f.ingot setöbb drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #178925 üzenetére
Ülés: bármi, legfeljebb kell valami egyedi megoldás, hogy kézzel ki tudd tekerni azt a 2 csavart. Az ülés légzsák lehet még probléma, de áthidalható az is.
Focus azért nem a ringató futóművéről ismerszik meg szvsz. Meriva (1.7 dízel)? SX4? "Földszintes" autóval nem tudom, mennyire gáz a hátprobléma, de gondolom az "emeletesek" jobbak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ngaba #178925 üzenetére
Első ülést nem szokás könnyen kivehetővé alakítani sajnos. A kisbuszokban vannak néhol jópofa ülés fordítgatós, kiveszegetős megoldások, illetve 5+2 személyes egyterűkben le lehet hajtani a leghátsó 2 ülést vagy pl. Honda Jazz, 8gen Honda Civic hátsó ülés sorát lehet felhajtani. Egyébként bármilyen autóból ki lehet venni az első üléseket, de ha légzsák is van akkor azt ki kell kötni, ahhoz jó levenni az akkusarut, illetve indítás után jó eséllyel kapsz hibakódot is. Cseppet sem triviális megoldás A legjobb amit tehetsz, hogy kellően nagy csomagtérrel rendelkező autót veszel és hátra rakod a kutyust.
-
Jaded
senior tag
válasz ngaba #178961 üzenetére
Nem biztos, hogy rosszak. Az 1.6-os benzinesnek tudtommal nincsenek nagy nyűgjei, a 3-as széria pedig sokkal jobb, mint a 2-es (bár 1-1.2M körül már vannak jó 2-esek is). Ha jónak találod, esetleg kérdezz rá a Renault topikban, ott vannak a hozzáértők.
Renault Megane IV Limited
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #178924 üzenetére
Na, az általatok javasolt (közelemben elérhető) autók megnézése után végül elengedtem a márkához való ragaszkodást (ahogy azt használt autónál egyébként szokták is javasolni), és elkezdtem az alapján keresgélni, hogy Magyarországon forgalomba helyezett / 1. tulajdonos legyen.
És találtam is egy egész jó opciót (és persze visszatért a márkához ragaszkodás): A C4 Picassot 2008-ig gyártották 1.8 (nem Prince) szívóbenzinnel is. Nem mondom, hogy álmaim autója, de nagyjából minden kritériumnak megfelel, és legalább nem egy lélektelen Zafira (bocs ). Az 5 személyeset néztem; a csomagtartó alapterülete lehetne nagyobb, de annyira variálható az utastér (3 hátsó ülés külön tologatható), hogy talán elférünk benne, és az 500 liter sem kevés.
Ha valaki tud "a Prince motort nem szabad megvenni"-hez hasonló showstoppert, akkor most szóljon plz. Köszönöm az itteni tippeket és segítségeket.
-
pit stop
addikt
válasz ngaba #179170 üzenetére
Egyik jó kiindulás ha szerelőhöz veszel autót. Mivel márkához ragaszkodás jött vissza gondolom szerelőt is ismersz hozzá akiben megbízol és jól dolgozik - ez egy nagy pluszpont lenne.
Dízellel van ismerősnek a típus, azzal nem volt gondja, szereti.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
rbalint88
addikt
válasz ngaba #182796 üzenetére
ha pénz nem számít, nekem ez lenne a sorrendem: conti, goodyear, nexen. ha ordas télben nem szempont az, hogy el tudj indulni az autóval, akkor játszhat még a michelin és bridgestone is. ár-érték arányban tényleg a nexen a best buy, de mivel nem olyan drágák a gumik 16"-ig, szerintem érdemes top kategóriásat venni.
-
-
MM
őstag
válasz ngaba #184180 üzenetére
A konkrét motorhoz nem tudok hozzászólni, de pl. a "hírhedt" Renault 1.5 dci-ből folyamatosan megy nálunk pár száz db a cégnél az elmúlt 15 évben, csak alap üzemanyaggal (MOL, ÖMV) tankolva. 75-115 LE motorok, Megane, Clio, Duster. Minden másodiknál súroljuk a 200e Km-t mikor cserélve vannak, 30e km-kénti olajcserével. 2010 óta nem nagyon volt motor probléma...
-
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #184180 üzenetére
Azoknak, akik követték az eseményeket:
Az egyik injektor (elektronikája) halt meg, szóval valószínűleg 3 hengerrel autókáztunk...Ezzel kevésbé valószínű a "rossz gázolaj" forgatókönyv. De az biztos, hogy mostantól csak prémiumot fogok tankolni, az aprópénz ezekhez a javítási költségekhez képest (és ma is sokat érvelt emellett a szerelő).
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz ngaba #184250 üzenetére
Mennyi a motorban a méter?
Nekem is javasolta a szerelő anno a prémium gázolajat, s miután a motor segédberendezéseinek árát összeírtam, gyorsan azt mondta a matek, hogy lökjem oda azt a 40 forintot literenként.
Részecskeszűrő és a katalizátor megúszta a mutatványt, vagy egyáltalán nem is adott üzemanyagot a hibás befecskendező?
-- end of transmission --
-
őstag
válasz ngaba #184250 üzenetére
teháét jó eséllyel nincs köze a hibának a gázolajhoz, de te mégis a drágábbat fogod tankolni
most ennek mi értelme van?
nézd nekem van egy eleve erős érzékem a bullshitekhez és ez a premium gázolj számomra a klasszik átbaszás, egyszerű hiszékeny emberek levétele
nem írtad mennyit futott az autó, de premium gázolja ide vagy oda, az alkatrészek tönkremennek előbb utóbb, nincs ebben semmi rendkívülicryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
válasz ngaba #184257 üzenetére
az autó járatása lehet hogy segített, bár nem írtad melyik paraméter volt magas
egyébként linkelem a mol honlapjáról a dízel üzemnayagok terméklapját, tök ugyanaz a sima és az adalékolt, legalábbis az alapján amit objektíven, mérhető számokkal nyilvánosságra hoznak [link]
számomra ha nincs valami leírva konkrétan, hogy mi van benne literenként plusz 40-50 ft ért az bullshit
ja és soha egyik autómmal sem volt üzemanyagra visszavezethető gondom, pedig én aztán nem tankolok evo plust meg supervpowert vagy mi a neve
mol tankolókártya és mehet bele a legolcsóbb, persze kedvezménnyel az iscryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #184264 üzenetére
Milyen autóban is volt ez az 1.6 TDI? Nem ijesztgetni szeretnélek, de tudtommal nem ritka ezeknél az első gen idejéből való injektor hiba Érdemes a másik hármat is aktívan figyelni szerintem, de elektronika ellen nem sok védelem van (esetleg diesel Gödöllő, és mechanikus adagolós átalakítás )
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz ngaba #187168 üzenetére
Érthető a dolog, csak ugye 200e futás fölötti dízel a magyar piacon az már hujjujjujj kategória.
Sikerült jól befosatni a népet köszönhetően a dízelparának és a közszájon forgó rémtörténeteknek, hogy a frissen vásárolt, svájci katolikus pap fogorvosként tevékenykedő nyugdíjas ügyvéd feleségétől vásárolt 12 éves random dci/ háromhúszdé/ pdtdi már 120ezres óraállásnál (persze biztos nem tekerték vissza) bekért egy nagyobb összeget karbantartésra.
-
dj79
senior tag
válasz ngaba #187501 üzenetére
Mindenre is van para. Dci para, tsi para, Prince para, hibridakku para, kokszpara, láncpara, turbópara, egr para, dpf para, dmf para. Ebből néhány érzést átéltem már, ordasnagy méretű szopás nélkül eddig .
Második, egyben hobbiautónak kellene valami igazi pénztemető... .
-
_adaml21_
őstag
válasz ngaba #187509 üzenetére
Pontosan ez a lényeg.
Előbb vennék egy hozzáértő, gondos gazdától prince motoros autót, aki nem sajnálta márkaszervizbe vinni, és mindent megfelelően javíttatni és kicseréltetni rajta, mint egy kóklertől HSD Toyotát, aki azért vette azt, mert "törődésmentes", és ennek megfelelően nem is törődött vele, és a felmosórongyot is többre tartotta. -
dj79
senior tag
válasz ngaba #187509 üzenetére
Ez így van. Boldogan használtam a mások által bottal sem piszkálós motortípusokkal szerelt járműveinket, néhány francia és egy ford is volt már, szóval tényleg inkább az előélet számít.
Amúgy mindenkinek jelentem, a második, városi négykerekű esernyőprojekt egy szerencsés véletlen folytán lezárult ma délután, végre hasznát vettem a hahu hirdetésfigyelőjének
-
válasz ngaba #187620 üzenetére
Én meg, ha szól a fedélzeti kijelző, akkor beviszem a márkakereskedésbe, ahol vettem, és hagyom, hogy a szakemberek végezzék a dolgukat, mert amúgy totál nem értek hozzá, akkor meg nem fogom nekik
megmondani, hogy mit, hogyan, és milyen olajjal csináljanak.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #187691 üzenetére
Mondeo mk4 faceliftből egy szép példány kijön (felszerelt és leinformálható), 2.0 TDCI jól sikerült motor benne (Peugeot/Citroen eredetű, azt a vonalat sem vetném el, de ott szerintem kell hozzá FAP folyadék, Fordnál nem). Tucat autó, fillérekért van minden (csak hogy érzékeltessem, DPF-et valami 50k alatt nem bírták eladni a csoportban ). Benzinből facelift előtt a 2.5T motorral a legjobb talán, de igazából ésszerűbb a 2.0 dízel.
-
válasz ngaba #187979 üzenetére
Ha csuszik a valto, akkor nem fix fordulatot mozog, folyamatosan noni fog a fordulat. A kijelzett 4. szerintem arra vonatkozik, hogy oda valts vissza. Egyebkent mirol van szo? Urrepulogep, bevasarlokocsi, kertitraktor? Ill. Ez az autos topikba valo, vagy a markaspecifikus csoportba. Video segitene, plusz mit jelent az alacsony fordulat ...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz ngaba #188323 üzenetére
Teljesen egyetértek veled. A flottás cégek nagyon jól tudják ezt. Sajnos ez egy ilyen dolog, hogy ha már ekkora futásnál vesz az ember autót és főleg ha hosszú távra akkor úgyis jönni fog valami, de ezt én is leírtam egyébként. Én vettem sokat futott drága kocsit ami 5 éves. Persze vehettem volna új Vitarát is, de mindenkinek mások az igényei.
(#188324)Taci: Van valami oka, hogy ennyire ragaszkodsz a VW-hez? Ha nem hibridet veszel VW vonalon akkor édes mindegy a dízel CR vagy benzin TSI. Én is inkább a hibrid irányba mozdulnék el, sokkal jobb a megbízhatóság. Egy Ford mondeo elég nagy. TSI ugyanúgy nem fogja szeretni a városozást.
(#188326)dj79: Hát még én milyen elfogult vagyok. Már kellemetlenül érzem magam ha jár a motor miközben áll a kocsi
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz ngaba #188378 üzenetére
Viszont látva, h milyen autókat lehet kapni 1.5 millióért, visszajutottam oda, h lehet, h a FL 1.6 CRTDI Alteámat kellene kikalapálni. Minőségérzetre, ergonomiára nem fogok ilyen autót kapni ennyiért (nem tudom, mit ettem annyira a C-maxon anno), és ugyanúgy bizonytalan lesz, mint a mostani autóm.
Van egy új jelenség az Alteánál: A hétvégén voltunk a Mátrában, és kétszer sípolással bejelzett az olajnyomás jelző. Megálltam, megnéztem, az olajszint rendben van. Telefonálás. Fórumok alapján német autóknál ez nem annyira ritka jelenség. Hogy mi van?! Mindenesetre utána nem jött elő Szegedig. Hétfőn viszem azért szerelőhöz (a kuplungot egyelőre még halogatom - kiderült, hogy 15 ezer km-rel ezelőtt volt cserélve), kíváncsi vagyok, mit mond...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel