Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ngaba #226680 üzenetére
Márciust bevárom mert jönnek a beajánlási jutalmak... haverokból fogok venni valamit kb -> alapvető költségvetésen kívülről behúzható téma lesz így a kocsi.
szebe Nem vetem el, ez sima 1.6 szívó?
szabonagyur Biztos, hogy nem marad. Ez kb a harmadik megindulás félév alatt ellenben most épp nincs semmi baja csak nem is meggyőző amit produkál. Ellenben a DPF buliba nem fogok beszállni már, sem az M32-be úgy, hogy veszti azt esztétikáját is. Miért ne építenél? Teljesen jó kis szaladgálós lenne pl az a Fiesta városba 2.-nak.
f4lcon Ezek még mindig guruló esernyők...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ngaba #224170 üzenetére
1.6 CR egytömegű vs kettőstömegű viszonylatban nem is tudok rá szabályt, melyik kapott és melyik nem
sok más esetben elég a váltóra ránézni, Fiat Grande Punto 5 gang egytömegű, 6 sebesség kettős, de ez csak az én tudatlanságom
Porlasztó 89.000 Ft/db, akinek ez emészthető, annak jó. Vagy keresni kell egyet, amiben új mind a 4 (szép kihívás. )
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
ngaba #222296 üzenetére
Én csak épp megláttam a kérdését - ezét próbáltam ajánlani olyat amit ismerek
6 éve van nálunk a Bravo. A mai napig jó vételnek tartom... bár felmerült hogy le kellene cserélni mert már 16 éves.
Az elmúlt 2 évben komplett kipufogó csere volt. Hűtőt cseréltünk mert elfáradt. Akkut, mert 10 éves volt és nem akartunk lutrit). Az előző tulaj és én is 10e-ként olajat cseréltünk. Újak a stabipálcák, 2 éves a trapéz. 1 éves a 4 gyertya, de nemrég cseréltem ablaktörlőket is (tudom, hatalmas kiadás)... 1 hónapja termosztát csere. 1 éves sincs az első féktárcsa és betét. 1 szezont futottak a nyári 18-as kerekek. Bőrön, tetőablakon, automata váltón és navin kívül kb összes gyári extra benne van. És az egész autó nem ér 1.5 millát
Ezért csodálkozom hogy fapados Astra kombiért itt írták hogy 1.5 milkát kérnek. Vicc.
#222298slett27 A T-Jet más karakter
Német pályán tényleg tudja a 200-as véget. 10 sec alatt van százon... de városban 60-ig nagyon fürge. 18-as gyári kerekekkel, hibátlan futóművel kanyarokban is jó. Volt előtte 1.2 16V Stilonk. 3 évesen vettük anno... no az tényleg lejtőn jobban érezte magát mint emelkedőn
-
slett27
addikt
válasz
ngaba #222296 üzenetére
Pontosan így.
A szívó Bravóval nem volt gond, azon kívül hogy öten ültünk benne 2 felnőtt 3 gyerek + csomagok, aztán emelkedőn 6.5k fordulat mögöttem meg nem tudták miért nem megyek. Akkor berágtam eladtam. Amúgy 2.5 évig nálam volt egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító csere volt. Az Opel az megint ment, mert lakácsere történt kellett a pénz annak semmi baja nem volt bár csak pár hónapot volt nálam. A 2 T-Jet Bravo..... jesszus. Mindegyiknél az összes típushiba megvolt. Légterelő motor, féltengelyek, fűtőradiátor, váltó M32, kormányszervo elment.
Alapvetően az a baj, hogy 95%-ban munkába járáshoz használom a kocsit. Nem tudok nézelődni hónapokig, busszal szinte lehetetlenség eljutni a munkába, most is kölcsön autóval járok, nem szívesen. Ha valami baja lesz, összetörik akkor az az én felelősségem és még egy púp a hátamra. Egyszer lehetne már szerencsém.
Qru, f4lcon :
-
slett27
addikt
válasz
ngaba #222004 üzenetére
Igen. Az alapkoncepció az volt, hogy 120e-es lakáshitel mellé + 3 gyerek nem veszek fel hitelt használt autóra, újra (Casco+kötelező szerviz) meg pláne nem. Így a "ki van fizetve" felirattal közlekedés lett volna ésszerű. De a fene sem gondolta volna hogy a 10+ -os autók így le vannak rúgva, 10-ből 7 kuka gazdasági totálkár.
Aztán bízva abban hogy majd a következő, majd a következő, meg majd most rám mosolyog a szerencse nem lett semmi. És ráadásul feleségemnek is kell az autó munkába így duplázódnak a költségek. Vidéken amúgy is kevesebbet fizetnek ugyanazért a munkáért mint Pest és agglomerációban így teljesen fatal a helyzet.
zgospel : Köszönöm, értelek. De ismerve magamat ezek után tuti nálam jönnek elő majd a dolgok.
-
Yany
addikt
válasz
ngaba #220424 üzenetére
Én a Nissant soha egyáltalán nem követtem, kizárólag a hiteles konstrukció miatt kezdtem utánajárni. Nekem a brand totál másodlagos, ha technikailag korrektnek tűnik valami és nincs krónikus gond a kocsijaival (ld. olasz/francia márkák rossz megbízhatósági hírneve).
Mostanra 2 dolgot tudok a Qashqairól és az e-powerről:
1. A Qashqai a briteknél a legnagyobb példányszámban értékesített új autó, tehát az autóval van tapasztalat, illetve
2. Az e-Power itt az EU-ban új még, de a britt gyártású Qashqai előtt már 2016 óta használják Japánban, ráadásul a legsikeresebb hajtáslánc, vagyis ott is van tapasztalat.Viszont EU gyakorlati tapasztalat nincs még vele, ami nyilván hordoz veszélyeket és a motor is jóval erősebb a japán társánál. A 330NM-es nyomaték eléggé odateszi magát a villanyautókénál jóval könnyebb szerkezet miatt.
Itt vannak még további technikai adatok: [link] és [link] és [link] és [link]
Amúgy a belsőégésű motor (ami ugye itt csak a generátort hajtja) az Infiniti 2.0l-es változó szelepvezérlésű motorjának 1 hengerrel megkurtított változata, tehát maga a motor is már egy bevált konstrukció, legalábbis növeli a bizalmam, hogy nem minden 0-ról kitalált, kevésbé érzem magam bétatesztelőnek.
De ha valaki nagyon autómágus, szívesen venném a tapasztalatait a 2l-es Infiniti motorokról, hátha hasonlóan rossz a híre szervizekben, mint a TSI-é. (apró sztori, hogy eredetileg a Duna Autónál akartuk feleségemmel megvenni a Qashqait, nagyon kedvesek is voltak, ott voltam tesztvezetni is, de a beszámításkor az 1.8-as TSI belsővel ellátott Passat CC-m nyomdafestéket nem tűrő minősítést kapott. Nemhogy nem adtak árat, de konkrétan az ottani "beszámítós kolléga" irgalmatlanul elmondta mindennek. Ezért mentünk egy másik kereskedésbe, ahol az uccsót vittük el az akkori készletből). Amúgy az értékesítő kolléga tekintetével kb. 1000x kért bocsánatot a beszámítós ember megnyilvánulásai miatt. (mindezt amúgy úgy tette meg, hogy a konkrét kocsiról semmit nem tudott, pedig elég tuti üzletet kötött volna, mert épp előtte 1 hónapja hagytam ott 1 millát épp náluk a Skodánál "szokásos" szervizelés címén + egy munkahenger cserével. A kocsit a végül a másik kereskedés így is tette ki: "Passat CC, karban tartott, nagyon szép állapot". Na mindegy...
-
válasz
ngaba #220414 üzenetére
Hasonló a cipő csak nálam lenne korlát (feleségem autóját kellene cserélni). A T-roc tetszik neki nagyon, és éppen a száraz dsg a gond. Amennyit össze tudtam szedni (és elmondtak itt és vw topicban a nálam ehhez jobban értők) az az hogy sokkal jobb mint volt de nem betonbiztos... A keret hiányában jó hír hogy a t-roc-hoz van 2.0 tsi és ahhoz a dsg már "olajos" ha minden igaz, de ezt azért ellenőrizzék (250 nm nyomaték a várázsszó, de én ebben sem lennék azért 100%-ig biztos).
Én majd megnézem a kis lexust (lbx vagy mi a neve), de az 3 hengeres (de nem 1.0 hanem 1.5) a hybrid ezért lehet hogy kiesik.
Ha már t-roc én az audi q2-re is ránéznék talán ott is van 2.0 tsi a hülye számozásuk mögé rejtve.
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
ngaba #217330 üzenetére
Sziasztok!
Erre valaki?
Tudom, hogy a SUV itt ciki (én sem szeretem), de akkor egyszerűsítsük a kérdést:
Ha új nem tisztán elektromos autót vennétek, vidéki kisvárosba + pályára, és két kritérium van: hogy magas legyen (idősek könnyen szálljanak be), és előzésnél ne legyen gond, akkor mit vennétek? Rav4-en kívül. Előny, ha kisebb a Rav4-nél. Az sem baj, ha kifutó modell, csak lehessen még kapni újként.
Előre is köszönöm.
-
tresh
veterán
válasz
ngaba #204876 üzenetére
"de a piacnál nem érdemes okosabbnak lenni, mert egyszer te is el fogod adni."
Elfogom adni egyszer de nem tekerve és nem olyan áron ami nem reális és meg is fogják venni.
"Csak az a probléma, hogy az állapotot nem fogod tudni olyan szinten felmérni, hogy egy 200 ezer és 400 ezer km-t futott autó között ez alapján dönts. "ha ismered a típust vagy viszel valakit aki ismeri lazán felméri neked, hogy érdemes e az autóval foglalkozni vagy sem.
Tényleg regényt tudnék írni ezekről a dolgokról. Sok éves tapasztalat hogy, a100.000 km -es autó is lehet egy szarkupac ugyanúgy, mint a visszatekert társa ennyire. De egy jól karbantartott autó 300k felett is jó lesz. ( Természetesen ez típus és sok tényező függvénye, kivesézhetjük de szerintem felesleges) A lényeg marad az a tévhit, hogy kevés km egyenlő kisebb hiba forrás, költségmenteség stb baromság. Holott példának okáért lehet egy 300k futott dieselen pont 250k nál cseréltek kettőstömegűt amit a 100k nál futott papa autón, te fogsz rögtön 1 hónap után.
A magyar piac igényéhez van állítva a km. Olyan ez mint a gyros csak itthon adják erőspistával és csirkecomb hússal, mert a magyarnak ez kell
-
tresh
veterán
válasz
ngaba #204860 üzenetére
"Szerintem ez inkább nepperduma (akkor minek tekerik vissza?)"
Mert erre van igény? kereslet? Árulj becsületesen egy 400k-t futott autópályás autót reális piaci áron senkit nem fog érdekelni, de egy ugyanolyan csak 150ezerrel kb sorban fognak állni érte független hogy, valósan mennyi van benne vagy mennyivel sz@rabb az állapota. Amíg van tehén sz@r van rá veréb is. Ezért tekerik vissza ilyen egyszerű és ezért jött rá a nepperduma hogy állapotot veszel nem km-t. (ami jogos)
-
footy
addikt
válasz
ngaba #204699 üzenetére
Azt adom hogyha sokaig gyartanak valamit akkor altalaban megszunnek a gyerekbetegsegek, viszont a sulyat nem fogjak "kifaceliftelni" akarmennyit is dolgoznak rajta. Ez ranyomja a belyeget a fogyasztasra is. (meg igy sem rossz)
A hatso labter mar a megjeleneskor is a kisebbek koze tartozott, ez mar akkor is erthetetlen sporoltak ki a centiket. (Platform megengedett volna sokkal nagyobb tengelytavot, igy hatso labateret is > lasd Zafira)
Az infotainment a sok gombjaval mar a bemutataskor sem volt tul korszeru.A suly(a komfortnak jo ugyan, de a fogyasztasnak mar nem annyira), hatso labter, infotainment magukban nem kizaro ok, de azert ha kb ugyanolyan aron kell a K es J Astra kozott valasztani akkor ezek boven a K fele dontik a merleget.
A motorokrol ugy altalaban nekem az a velemenyem/meglatasom, hogy modern(direkt befecskendezos)benzinest 2016tol szabad venni(elotte is keszultek jo turbo motorok direkt befecskendezes nelkul), mert ekkor mar a "kis" turbosok megbizhatoak lettek. Dizelt viszont 2017ig, mert ekkor az euro 6c/dvel mar olyan szigoru kibocsatasi normakat hoztak amik annyira megbonyolitjak az utogazkezelest, hogy az mar a megbizhatosag rovasara megy.
#204701 Vismajor01
Az nem kerdes, hogy kornyezetvedelmi szempontbol meg lehet vedeni a dontesed, de en ezt irtam:
A GTEre en meg nem tudtam kiszamolni olyan opciot hogy megerje a felara egy dizellel szemben.
Ezt most is tartom hogy akarmelyik PHEV felarabol k.sokaig lehetne tankolni ugyanazon auto dizel vagy benzinmotorral szerelt valtozatat.
Konkret pelda(fel evvel ezelott(most itt is dragabb lett minden)): Ausztriaban Passat GTE 18.000euro, a nagyon hasonlo felszereltsegu es futasteljesitmenyu 2.0TDI DSG 15000 euro.
3000 euro tobbletet ki kell fizetnem es meg mellette dugdosom is a kabelt. Itt az aram is dragabb mint Magyarorszagon tehat nincs az a scenario hogy anyagilag megerje.#204702 joamilestoné
Pont ez, hogy meg hasznaltan se adja ki a matek, ujkent pedig vegkepp. -
vzsryl
nagyúr
válasz
ngaba #204601 üzenetére
"ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után"
Arra matematikailag igen kicsi az esély, sőt nem is hallottam még ilyenről. Az, hogy 1-1 költségesebb hiba kijön a vásárlás után, az szinte evidens, mert különben nem adnák el, de egyszerre mindenre nincs nagy esély.
#204602 szabonagyur: Ár, felszereltség?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
ngaba #203529 üzenetére
Normális autót bárki tud ajánlani
de mivel szépség nem számít, enyhén jeges Swift
(következő új generációs példány 3.4-ért van fent 100k futással, nem rossz nepp akár).
-
válasz
ngaba #202812 üzenetére
115, a 100 lovas egy ****. Nem megy, rohadt sokat eszik, ellenben nem is a megbízhatóság mintapéldánya (cégnél 3db 100 meg egy 115 lovas volt; a 3ből 1 kigyulladt menetközben motortérből, kettő pedig 240 és 260 közöt érte el a motorgenerálozás szintjét, de egyiket sem vállalták, mondván ez kuka).
A ford 1.8asa az eléggé problémás akkoriból. -
-
válasz
ngaba #202365 üzenetére
Azért ha megnézel egy 15 éves Honda Accordot vagy egy Subaru Legacy-t, abban nem ez lesz az érzésed. Egyszerű, mondhatni puritán beltér, de eléggé adja a bunker érzést, nagyon jó összeszerelési minőséggel bírtak abban az időben a japán középkategóriások.
Rohadt kíváncsi leszek, hogy mondjuk egy ilyen KIA-ból mi marad majd 15 éves korára.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ngaba #202365 üzenetére
Mazda és Honda esetén is hasonló a véleményem, ha a kompakt kategóriát nézem. De pl. Accord és Mazda 6 szintjén már nem volt ilyen érzésem. Toyotánál a Rav4 is eléggé "nincs benne anyag" érzést keltett bennem, Lexus esetén nem éreztem gondot. De pl. a 8-as Golfba is már szerintem kevesebb jutott, mint a 7-esbe.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ngaba #202278 üzenetére
Nem Lancia.
Amúgy 2x6 km, és természetesen nem kizárólag az állomásra járásra lenne használva az autó. Évi 5-6-7000 km-rel számolunk, gyakorlatilag ugyanúgy, mint az én Jazzemnél.
Klíma nyilván előny, de igazából kibírjuk nélküle is, 2004. április 9-e óta nyúzunk egy WagonR-t, amiben nincs. 🤷♂️
-
szabonagyur
félisten
válasz
ngaba #202280 üzenetére
Én már erre próbáltam rávilágítani, de a tökéleteset keresik (ha igazán must have lenne már az autó akkor vettek volna - én is így vagyok az új autó kereséssel most).
Nekem ekkora távra meg éves mondjuk 2000 km-re nem lenne gond ha volt az autó javítva, hiszen ugye 15+ éves autókról beszélünk, nem várható el, hogy hibátlan legyen (főleg ha mostanában volt a baleset vele, lehet az olcsóbb és kevésbé szép javítás lett választva).
-
tboldi
nagyúr
válasz
ngaba #202260 üzenetére
Luxus ide vagy oda, túl sok alternatíva nincs. A tömegközlekedés gyakorlatilag nem létezik Mosonmagyaróváron, olyan lehetetlen időpontokban megy az az össz-vissz 2 busz, taxizni meg szintén nem rentábilis hosszútávon.
Biciklit előszeretettel lopnak az állomáson, volt is benne anyumnak része. Hozzám járt éppen, amikor a balesetem után kórházban feküdtem, a második napon visszatérve már nem találta sehol a bringáját, és nem is került elő azóta sem. És nem ő az egyetlen áldozat, a rendőrség sem csinál semmit, csak “sikertelenül lezárják a nyomozásokat”… -
tboldi
nagyúr
válasz
ngaba #202229 üzenetére
Anyumat sem. De az Opelekkel, Skodákkal is így vagyunk.
Nem tudom, én, illetve mi nem érezzük annyira pénzpazarlónak, csak szeretnénk kihozni a legjobbat (számunkra) a rendelkezésre álló keretből.
Rosszul fizető munkahely: Hát igen, az ápolónőknek nem kell félniük a meggazdagodástól, de azért így is közel 3x annyit keres az érsebészeten, mint korábban a háziorvosi rendelőben.
.............................................................Sajnos megint az orrunk előtt vittek el egy másik Ypsilont.
Kb. egy órával előttem telefonált a másik érdeklődő pénteken, így elsőbbséget élvezett. Úgy beszéltük meg, hogy ha ma de. nem viszi el a hölgy, akkor du. mi megyünk érte, de kellett neki. -
Vismajor01
addikt
válasz
ngaba #201863 üzenetére
Dizelt nagyon nem vennék a mi városi felhasználásunkra, alig megyünk ha megyünk(auchan 7km, gym 6km, én irodam 5.5km, feleségemé 3km) ami meg ennél több az már legalább 50km és pálya. Igazából erre a városira még a kisbenyát is sajnálom, még az se fogja birni, még a prius se birta, állandóan 6 literes fogyasztással riogatott
-
KRISSTUS
aktív tag
válasz
ngaba #201518 üzenetére
Ami szűkíti részemről a kinálatot az az, hogy "csakis" szedán vagy lépcsőshátú érdekel.
Ezért a J Astrát is nézegettem, ott az 1.6 szívót szidják az 1.4T 140LE-sről nem tudok sokat, 1.8-ban még nem láttam. De állítólag a gyári adatokhoz képest jóval nehezebb az autó, így az is c-vágányra került.
Corollák közt is keresgéltem 1.6-ost, csak azok nekem drágábnak tüntek az eddig említettekhez képest.
Úgy látom az 1.4TSI is elég ritka a Rapid/Toldedo kinálatban.
Akkor még várok és böngészek, hátha felbukkan valami.
Köszönöm a segítségét mindenkinek!
-
válasz
ngaba #201233 üzenetére
Nem mindig. Van ismerős, aki megtehetné, hogy vesz, és különösebb gond nélkül fent is tudná tartani. De nem teszi. Vonatozik, tömegközlekedik, és nem tartja életbevágó fontosságúnak, a "presztízsszimbólumokat" meg zsigerből elutasítja. De tudom, ez a ritkább, és, sokszor inkább az ellenpéldába futunk bele.
Az én gerincem puhább volt, pedig mondhattam volna nemet. Így meg kaptam egy kétélű kardot, egyrészt komfortosabb-rugalmasabb így az élet, másrészt kötelezőbiztosítás, üzemanyag, teljesítményadó, időszakos karbantartások "sok kicsi összeadódik". Ami értelmesebben is fel lehetne használni. Ezért is igyekszem a lehető legkevesebb km-t megtenni vele, plusz, továbbra is utálok vezetni
-
dj79
senior tag
válasz
ngaba #201128 üzenetére
307 fl: csak a dízel. Az 1.4 16v szeret olajat enni, hengerfejesedésre hajlamos, az 1.6 16v-ben hullanak a lambdaszondák (antipollution fault). Az idióta kormánykapcsolót sem javították benne, zabálják az égőket, mert az elektromos rendszer nem sokat javult. Hamarabb vennék egy széria végi picassot, azok valamiért sokkal stabilabbak ugyanazokból a cuccokból összerakva,max rendberakatnám a két küszöb első részét, kapna előre két sárfogót meg tennék félre a hátsó hídra aztán jónapot.
-
captainnemo
aktív tag
válasz
ngaba #200689 üzenetére
Bővítem évszámokkal, és amúgy 3.5 millió a keret, a jelenlegi autóm 16 éves úgy voltam vele max 8 éves legyen a következő.
Kia ceed sw 1.6 gdi 2013
Hyundai i40 1.6 gdi 2012
Hyundai cw i30 1.6 gdi 2014
Peugeot 3008 1.6 thp 2014
Renault laguna 2.0 dCi Back edition 2014
Opel Astra Sport Tourer 1.4T 2014A fentiekből mi a javaslat?
A laguna dízel volta miatt kakukktojás, de tetszik a típus.
-
vzsryl
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
-
xact
tag
válasz
ngaba #199683 üzenetére
Szia!
Igen, inkább fizetek most többet , mint később többször "kevesebbet", roppant bosszantó amikor valami baja van az autónak és akár napokig is áll 1 szervízben. Főleg hogy nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust, mivel ez a munkaeszközöm is, szóval a megbízhatóság fontos. -
F_Zolee
nagyúr
válasz
ngaba #198655 üzenetére
Egy pdtdi bevállalható tsivel szemben? Peugeot széria kiesik, mert nem ez az ársáv, már a 2l. Citroen beltértől rosszul vagyok.
C-maxokat néztem de ott meg az igénytelen kopás furcsa a középkonzolon a legtöbb eladó autónál. Mondeokat is néztem régebben de újra rálesek.
-
válasz
ngaba #198492 üzenetére
Az erős autóknál (1.4 vs 2.0 tsi-s változat) ritkább futóműelemek, drágább gumi, jellemzően gyorsabban is kopik, alig lesz nagykerekben hozzájuk kopó cucc, az is sokkal drágábban. Plusz városban már 3 liter a különbség, és sima kicsit huplis úton, ami addig fel sem tűnt hogy huplis, az ember veséje leszakad mire odagurul a lámpához, plusz az egész autó magasabb sebességnél áll össze, amivel lehet hogy 1-2 havonta tud az ember menni.
Miközben a polgári, és a polgári sportosabb változatai is már eleve a magyar utaknál jobbra vannak belőve.
Én a mai fiatalságnál a VAG konszern buzulást látom, meg pár rizskályhát toldoznak foldoznak, és ennyi; más autók nem elég divatosak vagy mi a tököm... És rohadtul nem olyan autókat vesznek, mint amit mondanak hogy keresnek, hanem a megjelenés meg az embléma a fontos, meg a lovak száma, esetleg a korom mennyiség. Majd mivel nem egészen olyan az autó, és magukat győzködik, jön a kőnehéz extra kerék, esetleg fék upgrade mert alapból is gyengus, a(z igénytelen) csüccs, meg a (igénytelen) csipszelés, hülyegyerekes sötét fóliázás, amit még pár homasitás kiegészítő után mikor már eléggé elbaszták az autót, eladják.
OK, a döntő többség nem nagyon próbált jó/jól vezethető (sportosan) autókat, és Golfokból meg Passatokból meg A4-ekből próbálnak csodát varázsolni. Ezek sem rossz autók, csak tudni kell mire milyen változatot/autót célszerű keresni.Ahogy 4tha is sportosabbat keres, bár ez sem ugyanazt jelenti mindenkinek. Haverom, akinek a Leon 20V-je volt, a kinézet miatt vette, mert tetszett. Ugyanúgy vezette, mint az 1.3as 1-es Swiftjét (én azért szerettem rajta megdolgoztatni a gumit, futóművet, motort, és rendesen kikormolni a kipufogót, egész kiegyensúlyozott autó volt, és dob, csipsz és új kati meg lambadaszondák után már értelmesen is kezdett menni, addig soványka volt). Utána is S-Lineos Audikat nézegetett, hogy sportos legyen és erősebb...
de minek, ha 60-80 lóval is mindig körbautózom -
-
válasz
ngaba #198295 üzenetére
Értem.
Az érthető ha emiatt pár hónapot csúsznak ilyen dolgok (legyen 15-20k egy 4 év garis polír).Mennnyibe kerül kijavíttatni, hogy a négyből csak egy izzó világít elől? (Sokszor hátul is hasonló arányok, testhibák, beázások, éveknóta törött búrák, stb.) Az is vakítva, vagy csak hogy szimplán másfél csíkot/vagy az eget világítják? Vagy hogy olyan a búra mint a sütőpapír (8-10k-tól csinálják lakkozással). És millió ilyet tudnék sorolni, és a sokadig járművel (hajó, motor, stb) is, és azok mellett a fő autóval is.
Tudom, értsem meg, nincs pénze az embereknek... Márint még a pénzbe sem kerülő dolgokra sem
. Vagy mint a kollégám aki bő tízszeresét keresi egy szett 14-es Corsára való gumiszett árától(havonta) - 2002-es szarrá revült, félrekopott gumival jár(télen, a nyárija 13éves). Sok sok hasonló konkrét esetet tudok. Vagy a kormoló, hintázó, szarfékes autók tömkelegét is nézhetjük.
Maradjunk annyiban, hogy szerintem sajnos nem azon múlik, hogy kevés-e a lé, mert az ingyenes és filléres dolgokat sem javítanak ki évekig(!)sem!
Ez igényességi kérdés és a műszaki vizsgáztatási rendszerünk... khm, hasznosságát is jelzi.
Ez nem feltételezés, ez tény, napi szinten látjuk az utakon -
_NCT
addikt
válasz
ngaba #197815 üzenetére
Igen sajnos, most minden drága. Csak hüledezek mikor olvasom, hogy többen évekkel ezelőtt is 3M körül vették a 2014-15-ös Octavia 3-at, 1.4 TSI-vel. Meg a jó erős magyar forintunk is besegít ebbe….
Láttam Chevy Cruze 1.4t-t is, nem tudom az mennyire vállalható. Ha jól emlékszem valaki írta, hogy nem túl kényelmesek, de amúgy meg igazából egy Opel.
-
válasz
ngaba #197702 üzenetére
Ez nem állandóra hanem évente párszor előforduló alkalmakról szól. A lehetőségről, kényelemről.
Én sem szeretem ha nem látok ki középen, de pl mikor német és magyarország közt utazunk, meg van pakolva plafonig, és ha megoldható ha akkor inkább pakolom plafonig a csomagteret és nem hajtom le az ülést akkor sem ha nem ül senki hátra.
És ha rácsom nincs is, felhúzható elválasztó hálóm van. -
vzsryl
nagyúr
válasz
ngaba #197311 üzenetére
Szívesen vennék a városi szaladgálós autóm helyett egy elektromosat, de két dolog miatt jelenleg esélytelen:
1. Nem tudom otthon tölteni.
2. Az árát hozzádobnám a lakásom árához, akkor családi házat tudnék venni garázzsal, ahol tudnám tölteni, de akkor meg villanyautóra nem lenne pénz.Akkor most hülye vagyok?
-
Doki16
addikt
válasz
ngaba #197309 üzenetére
Saját magamról beszéltem, ne keverjük már ide megint a napi 800km-t megyek és nem jó az elektromos témát. Neki ott a dízel. Számomra több mint tökéletes lenne már egy olyan villanyos ami elmegy 200km-t. És az emberek nagyon nagy részének is. Nem hiszem, hogy sokan mennek ettől többet egy nap, aki meg annak meg se fordul a fejében az elektromos. egy szóval sem írtam ilyet, hogy mindenki vegyen elektromost, mert mindenre is jó. nekem jó lenne és kész
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
ngaba #197152 üzenetére
A Megane 3 szvsz. best buy, mivel 2M alatt nem rúghat labdába semmi a kategóriájában. Korban kb J Astra, Focus mk2 facelift/mk3 eleje és Golf 6 van hozzá közel, de azok átlagárat nézve drágábbak és semmivel sem jobbak. Ceed/i30 mk1 már hasonló árban megy, de elavultabbak, és az mk2-esek dupla áron mennek. A japánok szintén sokkal drágábbak.
Ha a Megane és Laguna 3. generációjában lenne megfelelő hátsó lábtér, akkor nehéz lenne mást javasolni helyettük. -
tboldi
nagyúr
válasz
ngaba #197047 üzenetére
Már mindenféle variációt kitaláltunk, úgyhogy bármi előfordulhat, és annak az ellenkezője is.
De magamat és apumat ismerve addig törpölünk, amíg arra nem jutunk, hogy marad minden a régiben. Így van meg a WagonR is 17 éve. Néha eszünkbe jut, hogy le kéne cserélni valami autószerűbbre, nézegetünk is sok mindent, de még mindig velünk van.
Bár anyumnak ettől még kellene valami. -
tboldi
nagyúr
válasz
ngaba #196863 üzenetére
Nem tudom, a törés ténye* mennyit ront az értékén, ha az nem lenne, akkor 1,2 és 1,4 millió közé saccolnám az extrák mennyiségétől függően (mit mentenék át a másikba és mit nem).
* Meg ugye a hátulja is kapott már, bár ez kisebb mértékű volt, és mivel ebben az esetben én voltam a balfék, a JSZP-n sem látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest