Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
A ket konkret peldany kozul en is az Ioniqra szavazok, pedig Golfunk van. A ket linkelt pedany kozul az Ioniqban van tempomat es tolatokamera, ezeket 300k korul lehet berakatni a Golfba. Plusz az Infinity hifije is eleg jo, nagyobb a csomagter is. Elsodleges autonak tenyleg jobb valasztas lehet. Nalunk masodik auto, igy a gyorsabb gyorstoltes is afele billenti a merleg nyelvet.
-
rbalint88
addikt
válasz
gyenesmartin #229760 üzenetére
Eddig amiket MG-krol olvastam/hallottam, az alapjan en skipelnem. Eleve nem tul magas a minoseg, de legalabb alkatresz sincs. Aztan ha honapokig all a garis auto alkatreszhiany miatt, akkor nem lesz olyan nagy orom az uj auto
-
rbalint88
addikt
válasz
evitiguF #229718 üzenetére
Egy jo kis hypeolt Honda Jazz vagy valami hibrid Toyota (Yaris, Auris), esetleg ha tudjatok tolteni, akkor elektromos. Ott azert nagy tuzijatek nem lesz ilyen budzsevel, szigoruan varosi csapasmerok vannak ebben az arsavban meg - vagy eleve pici akkus pici autok (Smart, Trio, eUp) vagy degradalodott akkus autok, pl Leaf.
A mar emlegetett Swift is jo lehet, de en egy 1.0-1.2tsi Polo-t, Fabiat, Ibizat se vetnek el, szaraz dsg ide vagy oda -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #229707 üzenetére
B250e nem tud gyorstoltest, ugy egyetlen autonak sztem no go. De egyetlen autonak a Golf is necces, ott mar el kellene nezni Teslaig. Model 3 viszont a kis csomagternyilas miatt lehet necces nektek gyerekkel.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #229704 üzenetére
Merci b250e-t felejtsd el, az a netto onszivatas kategoria.
5M kategoriaban fl eGolf, Hyundai Ioniq, leaf2
20-at palyan esznek, egolf 10-15 kozott elvan varosi/agglos kozlekedesben. Model 3 nem rossz valasztas, a mubor huzaton kivul nagyon nem tudok belekotni a koncepcioba, a kivitelezesben vannak azert doccenok.
Akku kapacitast csak kiolvasva tudod megmondani pontosan.
Mi a cel? Levaltanad a Lexust is vagy csak helyi csapasmero kell? -
rbalint88
addikt
válasz
kuntics #229620 üzenetére
Ha elhatarozas es nem lehetoseg kerdese a 3M, akkor megtoldanam es neznek valami flottabol kiesett autot, ami minel fiatalabb. Karc, horpi, kofelverodes jo alkualap, kotelezo szervizek megvoltak, cserebe fele annyi idos, sok esetben kiforrottabb konstrukcio lehet es benne vannak mar a modern kutyuk - egy tempomat (foleg tavolsagtarto) es telefontukrozes foleg hosszu uton kifejezetten jol tud jonni. Szvsz a kb 2005 es 2015 kozotti idoszak az igazi fekete lyuk, amikor mar igazan bonyolult, de meg kiforratlan technologiaval voltak tele az autok, meg a belter is csunyan oregszik, mar vannak modern(nek tuno) elemek, nem sima dines/2dines a radio, gagyi a kijelzo, stb. De ez csak az en meglatasom, mindenki mashogy uti be a fejet
Pl: [link] , [link] (asszem ez mar a veheto ecoboost), [link] , [link] , [link] , [link] -
rbalint88
addikt
válasz
gyenesmartin #229588 üzenetére
A 6-os Golf dsg-vel benzinesben 1,5-3,5millios range. 3,5-ert szerintem varosi csapasmeronek egy hibrid yaris vagy auris sokkal kockazatmentesebb.
Hibridnel inkabb az a kerdes, milyen gyakran lenne mozgatva, a tobb hetes leallitasokat annyira nem szereti.
B opciokent valami automata Suzuki, ecceru-nacceru. -
rbalint88
addikt
Approl, elofizetessel tudnia kellene, de mi nem foglalkoztunk ezzel. Igazabol annyira gyorsan befut/hut, hogy nem ereztuk szukseget.
A klimaszelepes sztori lehet garis/meltanyossagos es sajat zsebes tortenet is, szervizmulttol es hatarozott fellepestol fuggoen. Nem olcso sztori… 5db szelep van es darabja 100k korul plusz a szereles. Szvsz amig nincs vele problema, nem bolygatnam, nyilvan “gariban” hozza se nyulnak vele, amig nincs baja. -
rbalint88
addikt
150km (nagyon klimazva/futve autopalyan vmaxon) es 250km (orszaguti tempo) kozott tud - nalad igazabol idealis felhasznalasban lenne, autopalyan ugrik meg nagyon a fogyasztas, a regenerativ fekezessel nagyon sokat lehet fogni. Tempomattal kb 10%-kal tobbet eszik, de ketsegtelenul kenyelmesebb az adaptiv tempomattal menni hosszabb utakon. Ja es mi autokent hasznaljuk, tehat a klima automatan megy mindig, szol a zene, stb. Szelvedofutest is erdemes hasznalni ha van benne, amig levakarnad a jeget, le is olvasztja szepen. Cserebe esoben “pixeles” lesz tole a kep, de kevesbe zavar, mint gondoltam. Nagy atlagban 10-16kwh/100km fogyasztasokat lehet csinalni a Golffal, 18 talan egyszer sikerult, de ott gyakrolatilag az aszfalton volt a labam
felesegem imadja az autot, o mar nem is fog atulni belsoegesube napi jarosnak. Nekunk “mindegy” volt a dc toltes es egyeb “villanyautos szempontok”, mert itthon toltjuk es csak Bp+agglo hasznalatban van az auto, de az Ioniqnal nem lattam a csillogast a szemeben, a Golfnal meg egybol mondta, hogy akkor o ilyet szeretne
Ioniq se rossz, csak egyszerubb a beltere, de pl az infinity hifi kifejezetten jo pont benne, szoval egyaltalan nem beszellek le arrol sem.
-
rbalint88
addikt
eGolfunk van, de Ioniq is rajta volt a listan, amikor kerestuk.
Jelenlegi kinalatbol Golfok kozul ezt vennem 5M-ig: [link] jol felszerelt, legkevesebb km es normalis helyrol van.
A kategoriaban az Ioniq a legjobb villanyauto, a Golf pedig a legjobb auto, amit villany hajt
Golfoknal van egy alvazszamtartomany, amiknel a hoszivattyu/klima szabalyozoszelepei lehetnek hibasak, elvileg a linkelt is beleesik.
Ioniqbol ezt: [link] szinten jol felszerelt es legkevesebb km.
Ioniq mellett szol a gyorsabb dc toltes (40 vs 70), nagyobb hely (foleg csomagterben). Golf mellett szol, hogy sokkal minosegibb kialakitasu a beltere, jobb a hangszigetelese es a nagyobb akku miatt nagyobb a hatotavja.
Soult nem eroltetnem. Legkevesbe keresett, legtobbet dogyaszto, legkisebb hatotavu.
Esetleg megnezheted a 2.generacios Leafet, ha nem akarsz gyakran gyorstolteni es van valami hirtelen beeso jo ajanlat. -
rbalint88
addikt
válasz
cucka #229553 üzenetére
Scala alacsonyabb kategoria es VAG-on belul kb a belteri anyagokkal es a zajszigetelessel tudnak jatszani.
Kia es Hyundai csunyan iregszik es amugy se annyira erosek zajszigetelesben. Nekem i30 van cegesnek, 4 eves 42e km, vigyazok is ra. Ujonnan bomba volt jo uton, a kerekektol jovo zaj nagyon erzekeny az utminosegre eleve, durva betonon hangos rendesen, de kb 3 eves korara megzajosodott, osszeestek a kederek es erezhetoen hangosabb lett a szelzaj is. Amiben szelvedot is csereltek es nem gyarira, az meg onnan is zajosabb. Felesegemnek 6 eves eGolf van, az a mai napig suketszoba - a villanyhajtas csendessege miatt raadasul sokkal jobban feltunnek az egyeb zajok, de kollegam szerint a kozepesen felszerelt Superb-jenel is csendesebb… -
rbalint88
addikt
válasz
gordonfreemN #229532 üzenetére
Ha cegtol ceghez kerul, amibol a masodik nem autokereskedelemmel foglalkozik, akkor is kell eredetvizsgaznia. (Vittem magammal az autom egyik cegbol a masikba es van eredetvizsga bejegyzes).
Negyedik tulajra az a legegyszerubb, ha megkerdezed a kereskedest.
km-t tudnak beirni barmilyen erteket, meg itt latszik is, hogy eliras volt, ott van egy nappal elotte a tizedakkora ertek…cucka: abbol a listabol sztem toronymagasan Golf7
lehetoleg 2017 utani, faceliftes. Ha csak nem a szeria legeleje, akkor biztosan szijas jo tsi lesz benne. De a lancos se akkora gaz, csak nyilvan nagyobb koltseg a csereje, de onmagaban emiatt nem dobnek egy autot - 3-4M kategoriaban vagy meg olcsobban is opcio egy Golf6, Audi A3, amik szinten minosegi autok, de meg a korabbi tsivel es a magasabb eletkorbol adodo nagyobb rizikoval. Automatat nem eroltetnem beloluk, korai szarazkuplungos dsg nem egy sikersztori, Golf7-bol mar talan megvennem.
-
rbalint88
addikt
válasz
gordonfreemN #229529 üzenetére
Ahogy nezem mar nem kell rajta gondolkodni, hacsak nem te foglaloztad
Lekerult a hirdetes.
Egyebkent azt jelenti, hogy nem volt meg eredetvizsgan, mert uj forgalomba helyezeskor nem kell es ha csak a banktol mozgott a ceghez, aztan a kereskedeshez, akkor sem. Ezt nem ket ev, hanem egy het alatt szoktak lezongorazni kb -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
mettyuz #229402 üzenetére
Erdemes a feleseget kondicionalni a kompaktan pakolasra, akkor el lehet ferni kb barmivel. Elso felevben nem tudod meguszni a nagy babakocsit, de majd ha mar ul a gyerek es a sport babakocsi megy es/vagy hordozzatok, azzal lehet helyet sporolni.
Amugy ha belefer a budgetbe en biztos egy nagyobb hatotavu phev kombit vennek es a Ceed megmaradna anyataxinak - vagy eladni azt is es atkonvertalni helyi erdeku villanyos csapasmeronek ES melle egy phev kombi.
Legnemu temara: sogoromeknak Sharan van ket gyerekhez, mi meg most jartunk meg egy egyhetes nyaralast kabrioval, szinten ket gyerekkelegyreszt ha valami kimarad, mindenhol van h&m, masreszt nem kell a felfujt unikornisos ribanckompot feltetlenul magatokkal vinni, utobbi gondolkodast nem tudjak sokan elengedni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gombinyó #229193 üzenetére
Nem volt jo vetel. Oszinte vetel volt azon az aron amennyiert en adtam, melosutonak meg tokeletes lett volna a kovetkezo muszakiig. Azert adtam olcson, mert mindenere kellett volna kolteni. Futomu gatya volt mar, szelepszarszimmering miatt motorfekezes utan fustolt, elkezdett kijonni a rozsda. De madarat fogni meg kelloen egyseges allapotban volt…
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
hellomi #229112 üzenetére
Kevesbe fancy, de sztem ez jobb vetel GTE-n belul: [link]
Vegignezve a kinalatot en nem mernem bevallalni a 7M-s savban levo Teslakat
c0xEr is megvette a Model 3 Performance-t tok alacsony futassal (30-40e km talan) es mar volt garis motorcsere meg mas tortenes is veleehhez hozzajon az az igazi alja mubor belso, amire mar ha csak ranezek elkezdek izzadni, nekem nem hozza meg a kedvet a teslazashoz. Egy Highland mar oke lenne, de az nyilvan arban mas liga.
-
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #229101 üzenetére
Mivel mindketto kb a kinalat alja es relativ sokat futott, ezert a felszereltsegre koncentraltam elsodlegesen
Astrabol sajnos nagyon sok a fapados.
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #229092 üzenetére
200 lovas mobil helyrajzi szammal nem nagyon kell powerkedni amugy se, 2.0tdi vagy 1.5tsi teruleti kepviselo octaviak siman megkupoljak, mert nem tolnak maguk elott annyi levegot. Szoval ez kb olyan mint amikor a Masnaposokban a Prius-szal randaliroztak
Btw mindig van gyorsabb auto, csak 300 lo felett kevesbe tudnak bekostolni olyannal, ami el is megy melletted. De a GTI-vel meg az S4-gyel is kis palya vagyunk egy BMW M4 mellett… -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228982 üzenetére
Nyilvan, alacsonyabb kategoria mindketto, mint az scross.
Egyebkent a 2018-ban ujonnan vett Scross a legjobb ar-ertek aranyu auto kb, amit birtokolhatnak. Ha nincs benne nagyon sok km, akkor nem latom, mibe lenne erdemes atulni 10M alatt, ha kell a magas epites. Egy Start Golfba azt mondom elorelepes lenne a minoseget illetoen, 10-be kellemesen felszerelve belefer, ott max a 115 lo miatt lehet szajat huzni - de csuriban van az ujjam, hogy feltorjek az SFD2-t es mehessen ra a csatachip -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
szabonagyur velemenyet osztom, egyebkent VW T-Cross vagy Taigo beleferhet 10-be, ha suv jellegu kellene.
pl: [link] -
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228700 üzenetére
Igen, csak az a 200ezres extra 1,2M-s lesz hirtelen, mert huzza magaval a nagynavit es az iq.drive csomagot
Megelegednek inkabb az automata tavfennyel
-
rbalint88
addikt
Nem emlekszem mar, ki keresett it suvot mostanaban, de ha ellat 15misiig, akkor a VW Tiguan Prime felszereltseggel es 1.5eTSI+DSG-vel eleg jo ajanlat. 3 extrat kell bepipalni: arkedvezmeny, teli csomag, potkerek. Esetleg a harman/kardon hifi. Tok jo az alapfelszereltseg, probaltam belekotni, de nem tudok
Szivesen. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
Eugene Roe #228476 üzenetére
De, egy szar. Cegnel van jo par dct-s Hyundai, mindben legalabb egyszer szetesett a valto a garis idoszak alatt, volt akinek tobbszor. Es a gyartoi hozzaallas is negativ iranyba valtozott, garancialis felteteleket is atirtak es mar csak ket evet vallalnak a kuplungra, akkor is, ha a DCT-ben levorol van szo. Belteri minoseg se egy nagy eresztes, a tgdi motorok se hibatlanok, de legalabb a konkurensekhez kepest tobbet is esznek 0,5-1literrel, ehhez kepest viszont arazasban mar ott vannak lassan, mint egy VW, es olyan csoda nagy alkuk sincsenek, szoval en szemely szerint nem erzem az orias csiziot bennuk, hogy a sajat penzemmel rajuk szavazzak. Igy, hogy cegesben alam teszik, tokeletes es koszonom szepen, de hogy a sajat tizenmilliomat arra koltsem, az kizart dolog. Egyebkent a cegnel is az uj beszerzesek mar VW es Skoda, nem veletlenul - azok se hibatlanok, de a mindennapok sokkal kellemesebben telnek veluk
Amugy is miert vennel automatat, ha nem azert, hogy a dugoban konnyitsd az eleted, az meg igenis jar kuplungcsuztatassal. Ebben az esetben nem a user a hulye, hanem a termek nem megfelelo, azt nem tudom, hogy mar a tervezesnel kottaztak el vagy a gyartasnal voltak tuleroben a penzugyesek a mernokokkel szemben, de a vegeredmenyen nem valtoztat. -
rbalint88
addikt
válasz
Kanczy #228450 üzenetére
Par gondolatot osztanek meg, ami esetleg mas megvilagitasba helyezi az autovalasztast ismet:
Gondoljatok at azt, hogy feleseged hatra ul. A gyerek alapvetoen nem igenyli (eleg a hangotok, hogy tudja ott vagytok, de nem kell mellette ulni), de ha megszokja, borzaszto nehez lesz leszokni rola. Plusz ha jon masodik gyerek, akkor megint cserelhettek autot, mert a kozepso ulesre csak egy fel feleseg fer be, barmilyen vekony is.A macska doboza viszont tok jol befer ket gyerekules koze.
A felsorolt tipusok mind egy kompakt tipus emeletes/felemeletes verzioi, erdemi helykinalattoblet nelkul, sokkal dragabban, rosszabb fogyasztassal es dragabb fenntartassal (gumi, biztositas), plusz altalaban a futomu is jobban raz - kemenyebb rugo kell, hogy ne boruljon fel kanyarban. Nezzetek meg egy Golf Prime-ot, olcsobb a T-Rocnal es sokkal minosegibb.
A felsorolt tipusok kozul meg mindig a VW-t vagy a Skodat vennem. A Daciaban uj a motor es 3hengeres, a C3-ban szinten, bar az az igencsak rossz hiru Puretech fejlesztett verzioja, igy ott reszemrol amugy se magas a bizalom. Qashqai ha meg az 1.33tce az legalabb egy meg izhato motor hireben all, a valto passz, altalanos minoseg/tartossag szinten passz. Hyundait nem eroltetnem, ujonnan eladja magat, de 3 eves en mar egesz mas arcat mutatja. Minden olyan konnyen farados bennuk. Nekem i30-am van cegesben, ujonnan kb suketszoba volt, mostanra ossze vannak esve a kederek es megnott a szelzaj, pedig apolva is van minden. Gumizaj eleve magas benne. Konyoklo fel ev alatt megzomult, ott a horpadas a konyokom helyen, pedig nem ott tamaszkodok, csak lerakom a karom. VW-ben ilyenek nincsenek… -
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #228444 üzenetére
Nem sokkal
szvsz egy 2017 utani (faceliftes) Golf/Octavia/Leon kombi 1.4-1.5tsi-vel jol felszerelve minden realis igenyt kielegit, 6-8 evig auto lesz meg, nem nyugos es varoson kivul 1, varosban max 2 liter a dizel fogyasztaselonye, szoval szvsz nem eri meg a bonyolultabb felepitese miatt. Ha dsg-set veszel, arra ra kell szamolni egy millat 200-250ezer km korul es akkor megint ennyit elmegy.
Villanybol azert el kellene nezni messzebb, olyan 10 milla kornyekere, hogy igazan jot vegyel, ami alkalmasabb a hosszabb tavokra is. Pl: [link] (biztos van olcsobban, en csak azokat rakom parkoloba, amiben memorias ules van, mert viszonylag gyakran hasznalom en is felesegem autojat es ez elegge hianyzik az eGolfbol) -
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #228435 üzenetére
Hozzavetoleges keret nelkul marha nehez barmit mondani. Nagyon mas eredmeny jon ki, ha 3 v 5 v 10 misibol kell ajanlani, amin tul aztan meg ott vannak a te szubjektiv szempontjaid is (tetszik-e, kenyelmes-e, vannak-e kizart markak). Pl J es K Astra, valamint Golf 7 es Passat van AGR ulessel, kategorian belul ezek eleg csendesek, 1.4T es 1.4-1.5tsi kelloen dinamikus es talan fogyasztasban is van annyira alacsony, hogy ne gondolkozz dizelben.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
futo001 #228394 üzenetére
Arban kozel azonos az i4-gyel, minosegben viszont sokkal lejjebb van es vannak latvanyosan elrontott megoldasok, mint pl a Daciakban meno kezifekkapcsolo koruli tempomat aktivalo gombok. Meg ugy a belterben az anyagokon is erzodik hogy egy-ket kategoriaval kevesbe igenyes.
Opelt nem vennek, miota Stellantis termek
VW id.4, Skoda Enyaq, Elroq korul szimatolnek meg, de ezek tobbet fogyasztanak a magasabb felepites miatt. Ford Capri es Explorer ugyanez a VW technika egyebkent.
Az akkukapacitas es wltp hatotav mellett fontos meroszam a valos fogyasztas, nem sokra mesz az orias akkuval, ha zabal az auto… (mint pl a Volvok) -
rbalint88
addikt
válasz
futo001 #228391 üzenetére
Ha premiumsag a cel: BMW i4. Ha praktikum: Kia EV6.
iX2-t en biztos nem vennek, nagyon erzodik, hogy mestersegesen lejjebb kell tolni a modellpalettan belul.
Ioniq 6 ha a csomagtarto miatt kiesik, nezzetek meg az Ioniq5-ot, ugyanaz a technika (ahogy a Kia EV6 is).
Ezekkel mar nem gond a 200km palya.Eugene Roe: tud tolteni otthon es meloban is, mielott zsigerbol valaszolnal, erdemes elolvasni alaposan a leirtakat
-
rbalint88
addikt
válasz
rayoliviero #228385 üzenetére
Megneznem a berlesi opciokat is, ha osszeadod az atirast, esetleges ertekvesztest, hiba kijavitasat, stb, lehet nem sokkal dragabb, viszont kockazatmentesebb opcio lehet
-
rbalint88
addikt
válasz
szitilevi #228375 üzenetére
En csak azt nem ertem hogy jon ossze ez a ket auto egy kalapba
Amit meg megneznek, Seat Ateca 1.4-1.5tsi - a piacon elegge alulertekelt tipus, vannak belole jo vetelek. 10 misibe belefernek egyeves darabok is, de most van fenn egy 5,5-ert, ami 2019-es, az ha nem kettobol van osszehegesztve, bomba vetel. -
rbalint88
addikt
válasz
futo001 #228274 üzenetére
Ket olyan auto akadt fenn a rostan, ami a maga nemeben nagyon jo.
Teslabol en csak Highlandet vennek, mert a fl elotti mubor karpitja egeszen borzasztoan izzaszto es opcio sincs benne masra. Highlandben legalabb van ulesszelloztetes es meg jopar dolgon fejlesztettek (zajszigeteles, fenyszorok). Mar az alap hangcucc is nagyon jo benne, a high range es performance modellekben meg jobb. Tolteni valoszinu kell a melohelyen is. Ami meg negativum, hogy markaszerviz jelenleg csak Bp-n van, orias varolistaval, ez olyan esetben szivas, ha valami garis nyug van az autoval. Ha mar nem garis, akkor van par szerviz, aki raallt a tipusra, de lehet ott se tudnak azonnalra idopontot adni. Elon politikai szerepvallalasa (es amokfutasa) eleg sokat ront a marka megitelesen, ez hosszu tavon lehet meg kockazat, ha maradando karokat okoz a tenykedese.
BMW nagyon jol sikerult modell, a helyi napi jarast meg is tudod vele oldani villannyal es meloba menetelkor sincs hatotavpara, a belsoegesu motorja se egy nyugos cucc. Alap hangrendszer nem egy nagy eresztes, cserebe a chiphiany miatt a harman/kardon ritka. Szvsz az egesz csomag minosegibb, mint a Tesla, muanyag es muanyag kozott is van kulonbseg
Szerintem probald ki mindkettot - az a legjobb, ha talasz olyan kereskedest, ahol van mindket tipusbol es egymas utan tudsz belejuk ulni, az mar segit kozelebb kerulni a megoldashoz.
Ha vegul egyik se szerelem, meg megnezheted ezeket: Skoda Enyaq, Superb iV, Octavia iV, Hyundai Ioniq 5, Kia EV6, BMW i4, VW Golf GTE, Passat GTE, id4, id5, Seat/Cupra Leon es Formentor phev csak peldakent. -
rbalint88
addikt
válasz
sagesz93 #228153 üzenetére
Nekem hitelesebb az a forras, aki a fejlesztesen es qc-n dolgozik, marpedig o nem kopkodte az 1.0tsi-t
En Aurist nem vennek mert szerintem siralmas a beltere, Mazda 3 jo, csak abbol nem lattam ennyiert szepet.
Fordbol nem lattam 1.6 szivot, sztem az mar oregebb lesz ennel. Suzuki persze nem flexelos, de korrekt muszaki tartalom es a relativ fapadosagot koltsegoldalon meghalalja.
Megane is jo irany lehet, abbol siman bevallanam az 1.33tce-t is. Civic se rossz, de sztem elegge tularazott, annyira azert nem extra, amennyivel tobbet kernek erte. -
rbalint88
addikt
válasz
Krisszer #228113 üzenetére
Ha magas emberkent kenyelmeset szeretnel, akkor nem biztos, hogy azsiai auto lesz a nyero
Avensis mar kenyelmes lehet, megneznek Rav4-et is az utminoseg miatt.
Toyota 2.2D-CAT dizele nem ajanlott vetelek, 2.0d4d oke.
Prius2-vel van tapasztalat, rossz utakra nem ajanlom, mert magyon konnyen elpattog (vagy ugy erzi, hogy elpattog) es daral-kerreg az abs/esp mint a bolond.Kenyelmesen uleshez Volvo vagy Audi lehet a legjobb, de nyilvan azokat eletben tartani dragabb moka.
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #227971 üzenetére
Valoszinu a 4-500km az pont az allatmentos resze, biztos nem orulnek neki berbeadokent
-
rbalint88
addikt
válasz
futo001 #227953 üzenetére
Azt a Volvot felejtsd el, a kombo problemas. Powershift valto nem tartos es nem sok helyen foglalkoznak vele. 1.6 ecovoost motor se egy sikersztori. 5hengeres dizellel jo lenne, csak nem feltetlenul helyi jaratnak.
CT200h jo auto egyebkent, egy puccosabb Prius3.
Utos-vagosnak keresnek egy hibrid Auris kombit, az se baj, ha sok benne a meter, csak ne ex-taxi legyen. A fokaketrec miatt amugy is inkabb kombiban gondolkoznek.
Ha nem feltetel az automata, akkor megneznek egy Fabia kombit. 105 lovas 1.2tsi-vel eleg jol szalad es ha a vezermulanc mar a javitott cikkszamos, akkor kis tulzassal koltsegmentes, de egy uj lancszett se olyan durva.
Agarmentesert pedig reszemrol extra 🥰, nekunk is mentett agarunk (whippetunk) van. -
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #227813 üzenetére
Ujat akar venni a kerdezo. Utanfutoval 80km/h a max, ugyhogy az is kiesik, mert a 150 lovas teljesitmeny gondolom autopalyas vereteshez kell.
-
rbalint88
addikt
válasz
trialboj #227805 üzenetére
Hat az igenyek kb ki is lovik a tipusok nagyjat, a minimum 150 lo es a felszereltsegi kivanalmak nem feltetlenul fognak beleferni ebbe az arkategoriaba.
A City Verso es a Combo Life ugyanaz az auto, ahogy a Peugeot Rifter es a Citroen Berlingo is. De a Proace is egy Peugeot, csak az eggyel nagyobb meretben, annak az uj Zafira Life a tarsa Opelben. A franciasag nem feltetlenul hatrany, jo, megbizhato haszonjarmuveket tudnak gyartani, nem kell tole felni annyira. Ha ezek a tesok nem jonnek be, akkor van meg a Ford Courier Tourneo, de az csak 1.0 125lovas benzinmotorral van vagy a Connect, ami egy VW Caddy, az van dizellel is, de dragabb es nagyobb is. Vagy Nissan Townstar (lanyneven Renault Kangoo), Dacia Jogger, Bigster
A mereteket ki tudod keresni netrol, de el kell menni megnezni/kiprobalni szemelyesen. -
rbalint88
addikt
válasz
eldoble #227663 üzenetére
Ha azokon a 350km-es utakon nem faj megallni 1x, max 2x tolteni, akkor szerintem nezzetek meg az elektromos lehetoseget mindenkepp. Otthoni toltot kiepiteni nem oriasi koltseg, ha profi cuccot akarsz, azt is 500e Ft betakarja. Nekunk egy sima 1x16A-es “””vesztolto””” van, 100e Ft se, de ehhez az autóhoz, hasznalathoz es halozathoz ami nalunk van, boven megfelel.
-
rbalint88
addikt
válasz
eldoble #227645 üzenetére
Phev nem erre valo, hanem annak, aki jar sokat varosban es sokat nagyobb tavokra. Ha tudjatok tolteni, vegyetek elektromost, jo lesz.
Nalunk egy eGolf van ilyen uzemre (Bp+Bp-Zsambek), tokeletesen bevaltotta a hozza fuzott remenyeket. Ha van melle masik auto, amivel lehet messzire menni, akkor meg foleg nem aggodnek rajta
Kia EV3 arban es meretben is ez a kategoria, jokat is irnak rola. Annyi, hogy mindenkeppen Earth vagy Earth Plus felszereltseget vegyetek, az Air bantoan kopasz - pl ulesfutest rendelni se lehet bele… -
rbalint88
addikt
válasz
NeoPampalini #227554 üzenetére
2018-ban a 600k kb olyan vasarloerovel rendelkezett a hasznaltautopiacon, mint jelenleg masfelmillio forint.
-
rbalint88
addikt
Nem veletlenul lett nekunk is eGolf
viszont a szomszedeknak azert lett Leaf2, mert abban fert csak el a gyerekek sportcucca, a Golfban nem. Most Konaja van, meg elso gen, facelift, de nem szereti, nagyon kicsi - viszont belathato ido alatt csak ez volt koltsegkereten belul a lizingcegnel elektromosok kozott.
-
rbalint88
addikt
válasz
cOxeR #227418 üzenetére
Pont az 1.2-es Swiftet vagy Ignist javasoltam volna
Aurist en biztos nem vennek 6M-ert. Ha mar az uj Corolla, foleg kombi, akkor oke, de nem hiszem az van 100e km-rel annyiert. Inkabb tobbet futott ujabb technikat vennek egyebkent, ha mar mindenkepp HSD.
De amugy ha van toltesi lehetoseg, akkor adom az elektromost. i3, Kona, Ioniq, Golf, 2.gen Leaf sztem mind jo valasztas lenne nekik. -
rbalint88
addikt
válasz
sike! #227353 üzenetére
Nem rossz, nekem ilyen motoros, de dct valtos es kombi a ceges autom. Felszereltsegben kicsit mas, mert led fenyszoro nincs benne, viszont van keyless, sotetedos tukor, derektamasz, 17” felni, par egyeb ilyen aprosag.
Jol megy, foleg sport modban jo a hangja es jol is huz. Futomu kicsit vizagy a 16” kerekkel, de kevesbe szigoruakat ut uthiban. Fek jo. Fenyezes gyenge, sok helyen lepattant mar, pedig csak 41ezer van benne es ennek max a felet kapta palyan. Ujonnan tok jol szigetelt, de mostanra megzomultek a tomitesek, mar susog a szel az ajtoknal. Ajton a konyoklo fel ev alatt behorpadt, pedig csak rajta tartom a konyokom, nem azon van a sulyom. Ulesen is az oldalso karpit kicsit meg van gyurodve, kormany kifenyesedve, pedig vigyazok ra. Fogyasztasa viszonylag magas, egy TSI kb egy literrel kevesebbet ker.
Ami jo: eddig semmilyen baja nem volt, amivel szervizbe kellett volna menni. Assziszgensrendszerek evente max 2-3 alkalommal beadjak a kulcsot menet kozben, de ez 1-5 perc kozotti idointervallumot jelent es csak egy figyelmeztetest dob ki, ugyanugy menetkepes az auto. Hangcucc egesz jo benne, foleg tukrozessel. Ulesfutese gyors, a kormanyfutes szerintem marha jo dolog, ki nem hagynam.Viszont en sajat penzbol biztos nem a Hyundait vennem, hanem inkabb egy ilyet: [link] sokkal minosegibb porteka
-
rbalint88
addikt
válasz
=WiNTeR= #227348 üzenetére
Nekunk az pont van benne a “city csomag” miatt (holtterfigyelo, korbe radar+onparkolo funkcio, tolatokamera), viszont gyarilag semmilyen tempomat nem volt benne, kapott adaptiv tempomatot (150k, kormany gombsor csere es feltanitas), jol mukodik.
Ami hasznos lenne, az egy memorias elektromos vezetoules, mert felesegeme az auto, de viszonylag sokat vezetem en is (szervizt, mosast ha intezem, vagy ha csak a kozelbe ugrok el, ami kinzas lenne a benzinesnek) es csak hatra tolom az ulest, ami a 163 vs 185centi magassag eseteben jar nemi kompromisszummal -
rbalint88
addikt
válasz
f4lcon #227304 üzenetére
Savtartoval ovatosan
megoldhato, de az egy draga moka - kell hozza a legjobb kamera, masik szelvedo, programozas. Kb fel milla…
Egyebkent Outlander kb a leghitvanyabb phev ever, biztos nem vennekParmaBoy: “az ablaktorlo 140-nel is rendesen torol” - azt gondolna az ember, hogy ez egy trivialis dolog, pedig sajnos nagyon nem az
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #227024 üzenetére
Szerintem ezt tobbszor leirtam mar, de akkor ujra: anno 2020-ban naluk volt legolcsobban vallalhato minosegu peldany, raadasul
garanciavalszavatossaggal, ami nem csak a kapuig szolt. Akkor eppen ok adtak legolcsobban a vallahato autokat, szoval kozel sem fekete-feher ez. -
rbalint88
addikt
válasz
jackbacsi87 #226865 üzenetére
1M-bol csak elegge leharcolt darabok lesznek. Szvsz kombi/egyteru/terepjaro vonalon minel fiatalabb, minel
jobb allapotu es szigoruan klimas darabot nezz. Ha talalsz parat ami tetszik/szoba johet, akkor dobd be es megszakertjuk. -
rbalint88
addikt
válasz
ParmaBoy #226856 üzenetére
Igy igy. Amikor kitalaltak itthon is, hogy autocsere es megvolt az utod, akkor mondtam, hogy valaszthatnak strategiat:
- kitartott aron felrakjuk, aztan lesz ami lesz, lehet, hogy elmegy egy heten belul, lehet harom honapig se.
- felrakjuk “aron alul”, viszont elmegy tutira par nap alatt.
Haromszor az utobbi verzio nyert, 2 nap, 6 ora, 2 ora gyorsasagokkal.
Amikor kitartott aron volt fent az auto, akkor ket het volt a gyorsasagi rekord, de volt ami kozel fel evig volt fent, vegul olcson ment el, csak kesobb.
Szoval en se indulnek ki feltetlenul az arbol. Aki el akarja adni, az felrakja olyan aron, hogy elvigyek gyorsan -
rbalint88
addikt
válasz
ParmaBoy #226832 üzenetére
Sztem ez egy tok jo auto, egyetlen autonak, de nem erzem azt a tuzet benne, hogy hobbiautonak ilyet vegyek. Nem tudom milyen ceges verdaja van havernak, de valami nagyon alap kategoria kell legyen, hogy ez akkora revelacio legyen ahhoz kepest, hogy megerje a mindenfele hatranyt (koltseg, ido, stb), ami a hobbiauto tartasaval jar. Valami rendes sportautot (hatul hajt) vagy cabriot/roadstert vennek inkabb
De nyilvan mindenkinek masra porcosodik, igy keprol nekem nem tunik fel semmi kirivo. -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #226815 üzenetére
Fl eGolf most epp 5M felett kezdodik hahun, de 5-5,5 kozott mar van jopar darab. Tavaly ev vegen meg volt kb 5-10db 5M kornyeken, abbol 2 jol felszerelt volt (lcd muszerfal, keyless, ulesfutes, kamera), de mara elfogytak.
Ioniq az ilyen premium Prius feeling, hely tobb benne, mint a Golfban es ha megis azzal kell messzire menni, gyorsabban toltheto. Ja meg a villanyosokban alaparas volt az Infinity hifi, ami eleg jol szol rendesen beallitva, rendes forrasrol hajtva.
1.gen Leafet nem vennek. Bajos akkuk, csunya, nem is tagas… annyira viszont nem olcso.
i3 ellen a toreskarbol javitas lehetosege/koltsege (es emiatt a casco koltsege), valamint a hatso ajto szol leginkabb reszemrol. -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226780 üzenetére
En eddig azt hittem sima 1.6, nem ti-vct, akkor mar tiltakoztam volna korabban
Volvo C30? Rohadasmentes kettes foka, veheted S40 vagy V50 kasztnival is. 1.6 benzin, 2.4 benzin, 2.5 T5, 1.6 dizel 114 lo (109 nem), 2.0d psa, 2.0d3-d4 5henger, 2.4d es d5 jo motorok hozza, automata Aisin.
Unokatesomnak egy V60 D3 automata van foleg varosi nyuzasra, eddig birja (2016 ota) -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226778 üzenetére
Nekem az a gyanum, hogy a Fiestaban levo 1.6ti-vct az meg az elso iteracio ebbol, ami a mk2 focusban debutalt es az sem orok elet, viszont gyakorlatilag nem vallaljak a felujitasat, mert utana is ugyanugy zabalhatja az olajat. Inkabb nezz utana, mielott ujabb rollerre valtanal jegyet
-
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226704 üzenetére
Swift Sporthoz javaslom nezd meg az Amon Oliver es/vagy Checkengine videokat, amiben Zambelly Akossal ujraepitik a motort. Szvsz engedd el.
Hirtelen felnezve hahura:
[link] lehet vele utazni, nem eszi le a hajad, cserelve van a vezerles, van hozza minden sarkon alkatresz es szerelo is. Korrekt kereskedes, macilaci78 Kiaja is innen van, meg tobb ismerosom autoja is.
[link] igazi kozlekedoedeny, relativ fiatal, kiforrott technika igy tizen evvel a gyartasiditas utan
[link] izgalmas ajanlat, nem ismerem ezt a motort (fojtott ecoboostnak tunik), de a Volvokban jo letezni, egy megnezest meger (legalabb tud regeneralni Dabasig a DPF)
[link] izgalmas ajanlat nr.2.
[link] kozlekedoedeny hangulatjavito intezkedessel a tetejen
[link] ezt szoktak itt ajanlani
[link] csak hogy tboldi is boldog legyen
[link] nem tudom ez mennyire nyugos konstrukcio, de egesz joofa igy sargaban, nagy felnivel
na befejeztem -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226661 üzenetére
Nagyon patthelyzet ez. Ordas buko eladni, mert ki van cserelve sok minden, amit alapbol nem tudsz ervenyesiteni az arban, de szerintem a megindult lakk miatt csak meg nehezebben es olcsobban lehet eladni ->
-vagy leirod nullara az autot es innentol csak akkor koltesz ra ha megall, aztan a “roncsot “ kotyavetye
-vagy eladod most hatalmas bukoval es adieu, veszel mast
-vegigviszed a maradek hibakon is, megcsinaltatsz mindent es megmarad sokaig (erre latom a legkevesebb eselyt)
Sajnos egy sima szivonal is lehet olyan hiba, ami az oruletbe kerget, cserebe se menetdinamika, se alacsony fogyasztas.
Tudom, mas farkaval konnyu a csalant verni, de lehet a taktikai alapot megtorve vennek egy mx5 nd-t, amig nincs gyerek. Viccesen keveset eszik a motorizaltsaghoz kepest, nem
elromlos, fun auto es nem nagyon esik az ara. -
rbalint88
addikt
válasz
Micsurin #226644 üzenetére
Az autozas egy olyan “sport”, ahol nem tudsz nyerni. Vagy vetelarban, vagy szervizben, vagy uzemanyagban, vagy antiautosagban megfizeted az arat. Szvsz ha most stabil az Astra, meg a haromnegyedet mar kicserelted, ne kotyavetyeld el. Mi a garancia arra, hogy ha veszel egy szivobenzint, azzal nem fogsz ugyanugy szivni az elejen, plusz fixen tobbet fog fogyasztani es utazasra kevesbe alkalmas (zajosabb). Ha mar mindenkepp csak gurulo esernyo a specifikaicio, akkor legyen igazi antiauto, egy Prius, abban legalabb kuplungolni nem kell…
Fiesta egyebkent tenyleg jopofa, sogornomnek volt 1.6tdci 75lo, jo kis gokart futomuve van -
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #226611 üzenetére
Te most a hiresen megbizhato hibrid Lexusra fogsz ennyit locsolni, de attol meg nem szar az osszes
-
rbalint88
addikt
válasz
Shade45 #226469 üzenetére
Nalunk nem volt ebbol problema, de otthon toltunk 1x16A-rel. DC toltest egyszer kiprobaltuk, hogy tudja-e az auto
Szvsz annal lehet ez problema inkabb, aki mindig max toltesi teljesitmennyel akarja telenyomni az akkut. Ja meg gondolom foleg ejszaka toltenetek ti is, akkor foleg nincs gond. -
rbalint88
addikt
válasz
herrká #226423 üzenetére
A Kuga kb akkora, mint a mostani XC60-asotok. Az UX 11 v 13 centivel rovidebb.
En havi max 30-40ezer Ft sporolas helyett (varosi tavok villannyal a phev eseten, napelemrol ingyen toltve vs lexus 6literes fogyasztassal 600-800Ft-os uzemanyaggal, autopalyas fogyasztast azonosnak veve) inkabb a kockazatot csokkentenem es a Lexusra mennek, Kuga phev korai darabjai korul volt eleg sok problema, ezert is van lent az aruk.
Az UX egyebkent mondhatni alulertekelt darab jelenleg a hasznaltpiacon, gyakorlatilag nincs felara az alapjaul szolgalo C-HR-hez kepest. (2.0 hibridet kell nezni) Viszont a Lexusok ertekvesztese hosszu tavon alacsonyabb, a szervize tenyleg nem veszes es nyilvan a belteri minoseg is sokkal jobb, mint a Kuga eseten.
Teljesen zarojeles megjegyzes, en a Kugabol is sima hibridet vennek, mert tenyleg naponta kellene toltogetni - papiron 64km-t tud, gyakorlatban az 50km korul van, amibol telen hamar lesz 40km, a sima hibridek akkuja sokkal kevesbe degradalodik es egyebkent jol hasznalva az is el tud menni 1-2 km-t elektromosan. -
rbalint88
addikt
válasz
st6969 #226310 üzenetére
Ha tudod tolteni es jellemzoen nem jarod ki a toltest napon belul (nap vegere marad mondjuk egy biztonsagi 20%), akkor lehet gondolkozni villanyban is, de alapbol nekem erre egy 150 lovas 2.0ti dsg Octavia kombi jutott eszembe. De lehet Passat, Golf, Superb, vagy akar Seat Leon, Audi A4 is.
-
rbalint88
addikt
válasz
Shade45 #226289 üzenetére
Amiatt lett a Golf a befuto, mert beleult felesegem es azt mondta, hogy o most meg lett erkezve, neki ilyen kell
Niro, Ioniq eseteben nem volt meg ez az erzese. Ugye a Golf az egy rendes auto, ami az esetunkben epp villannyal megy, nem pedig villanyautonak tervezett villanyauto, de +/-20km hatotav es a toltesi sebesseg nalunk kevesbe volt relevans, mert csak Bp es agglo hasznalja, messzire menni van masik, tolteni meg csak 1x16A van.
Szomszedi korben egyik helyen volt 2.gen Leaf most Kona (meg az 1.gen fl), masik helyen legujabb Zoe, uj Megane, utobbi mondjuk meno, de az mar boven budzsen kivul volt, meg addigra megvolt mar a Golf.
Szvsz menjetek el kiprobalni mindefelet, aztan majd dont az asszony, mit szeretne - szvsz az o hosszutavu boldogsaga fontosabb, mint a kozgadasagilag legjobb autot venni, foleg, hogy esetetekben sincs jelentosege, hogy 250 v 260 km-t megy el egy toltessel. -
rbalint88
addikt
válasz
Shade45 #226281 üzenetére
3 eve van meg. Eddig csak a kotelezo szervizek voltak. Telen 180-200km hozhato ki fajdalommentesen*, nyaron 220-240, tavasszal es osszel (amikor nem kell annyira klimazni) 250-260km. De mi rendesen hasznaljuk, nem porgunk a fogyasztason/hatotavon, ha mar csak 50-60km korul ir, felrakjuk tolteni. Bp-n es Bp-Zsambek tavon hasznaljuk legtobbet, egy Bp-Zsambek-Bp 60km, ha 10km ala megy a hatotav, akkor jon a teknos mod, az buntetes, emelkedon padlora tartja a sebesseget
*hasznaljuk a klimat (automata, hideg idoben 22fok, meleg isoben 24fok), ulesfutest, ablakfuteseket, fenyszorot, hifit, mint egy rendes auton. Eco es eco pro hulyesegekkel szorakozzon az, aki raszorul…
-
rbalint88
addikt
válasz
Vismajor01 #226263 üzenetére
Mar ket eve is volt jo par akkuhibas es csokkent hatotavos, mostanaban szaporodnak a problemasak, szerintem darazsfeszek. Csak olyat vennek, ahol felujitottak az akkut.
-
rbalint88
addikt
válasz
tboy93 #226262 üzenetére
Hyundainal nem legenda, hanem 2020 utani autokon mar csak ket ev gari van a kuplungra, a DCT-ere is.
Nem emlekszem, neked 16” v 17” felni van? 17” van az i30-on, a puha es kenyelmes hangolas szerintem nem ilyen.Kollegae 16”-os, az erezhetoen puhabb, de az is inkabb feszes, mint ringatozos.
-
rbalint88
addikt
válasz
Shade45 #226258 üzenetére
Nekunk eGolf van, nagyon szeretjuk. i3-at en az ajtokialakitas miatt kevesbe javasolnam gyerek melle, mi is gondolkoztunk rajta, de emiatt es a karbonkasztni miatti magas casco arak miatt vegul elengedtuk. Ja mi is ket gyerekulessel hasznaljuk, boven jo a hely benne.
A hoszivattyunal valamelyik szelep szokott beszarni, elvileg kb csak egy evnyi gyartas erintett (mienk pont beleesik asszem).
Amiket meg neztunk: Ioniq (nagyobb csomagtarto, jobb villanyauto, de rosszabb auto, jo hifi), Kona (szuk), Niro (dragabb volt, tobb a hely). Szerviztapasztalatokat ezekre nem tudok, multkor a Nirot szidta a taxis, mint a bokrot, hogy aok baja volt vele, motorcsere, invertercsere, stb. -
rbalint88
addikt
válasz
pepucs #226234 üzenetére
Nem lennenek rosszak alapvetoen, de:
- hasonlo penzert van valasztek adott kategoriaban, sokszor jobb csomaggal
- sok idegesito azsiai apro hulyesege van. Amiktol
en agyergorcsot kapok: kodben nem kapcsol az automata fenyszoro, esoszenzor nem kapcsolja a fenyszorot is. Nulla forintos extra koltseg, csak ket extra sor a kodban. Es nem fillerszekszbol nem csinaljak, hanem mert tudja kapcsolgatni a user (a valo elet bizonyitja, hogy nem)
- a garancialis ugyintezes botranyos.
- tobbet fogyasztanak a konkurencianal
- a DCT egy szar. Nem kell szepiteni, ami szetesik 40-80e km alatt, tobb generacion keresztul, es nincs benne fejlodes, az egy szar.
- csunyan oregszenek - kederek osszeesnek 1-2 ev alatt, szelzajos lesz az auto, muanyagok is zomulnek, fenyezes gagyi, karpitok bolyhosodnak, stb stb. Es ehhez kepest nem olcsobb, mint egy minosegibb konkurencia.Szoval nekem a fentiek tukreben az a velemenyem, hogy ha adjak cegesben, akkor szeles mosollyal megkoszoni az ember, orul neki es hasznalja, mert nem rossz autok. Viszont sajat penzemmel en mashova szavaznek
-
rbalint88
addikt
válasz
Sasi82 #226225 üzenetére
Ha csak automata johet szoba, akkor a Hyundai/Kia vonalat engedd el szerintem. A DCT nem a legjobban sikerult valto, kb a legkevesbe tartos az osszes megoldas kozul. Ja es a Hyundai/Kia a konkurenciahoz kepest sokat eszik. Nekem Bp-Budaors es agglo viszonylatban 8+ az atlag, csak Bp-n siman tud 10 felett enni, palyan kb 7-7,5. Egy tsi siman tudja ezeket egy literrel kevesebbol.
Gari sajnos nem sokat er, ott is probalnak kibujni alola, ahol nem lehet… inkabb valami alapbol jo konstrukciot keresnek, amihez van szervizhatter is.
reszemrol VAG 1.5 tsi vagy 1.4 phev vagy Toyota hibrid (inkabb 2.0 palyara) -
rbalint88
addikt
válasz
TTAnonymous #226203 üzenetére
Jo a kinezett irany, en Octavia/Golf/Leon vonalon nezelodnek.
1.4tsi jo valasztas. DSG-sbol lesz nagyobb valasztek, az ha beszarik kb egy milla takarja be, ha mindent kell csinalni, ugyhogy olyat inkabb akkor csak, ha jelentosen olcsobb vagy igazoltan felujitott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PlayStation 5
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- Update 08.01. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- MacBook Pro 16 2021 M1 Max 32GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest