Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
aero. #204173 üzenetére
Szeretném, ha ezt most hivatalosan is visszaszívnád. Én szóltam!
[link] -> [link] -> mai telex cikk
"... Opelt vagy éppen Toyotát szeretnének megvásárolni. Utóbbi márka nem tartozik ugyan a felsoroltakat összefogó Stellantis autóipari egyesüléshez, ám a Proace City kisteherautó, illetve a Proace City Verso nevű családi kombi valójában ugyancsak a Stellantistól származik, és minimális módosítással, illetve a márkajelzés cseréjével (badge engineering) került a Toyota kínálatába."
"Olajfogyasztás: 1,2 liter/1000 kilométer" -
kory24
őstag
válasz
aero. #214731 üzenetére
Az a baj már jelentettem ott és csak azután vettem észre....
Újat meg már nem enged így jelenteni, azt írva erre a járműre már van folyamatban....
Vagy ha ezt elutasítják akkor enged majd újat?
Ha igen akkor 3 nap alatt bírálják el? Mert akkor még 8 napba beleférnék.Mert akkor nem photosoppolnék, hanem szólok vevő ő az ő eredeti példányán odaírja, lefotózza elküldi nekem és én azt beküldöm....
-
tibbike01
őstag
válasz
aero. #213225 üzenetére
Fb csoportban eddig ez a 3 komment jött a száraz DSG tapasztalatra.
Ha bárkinek van saját vagy barát/munkatárs/szomszéd tapasztala a száraz DSG-vel az írja meg pls.
Vegyes felhasználásra (50-50város pálya) egyszerűen nem tudok jobb konfigot elképzelni a pár éves autók körében, mint az e-Tec 1.5TSI DSG. Mazda, Peugeut, Ford...stb közelélben sincs.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
aero. #213225 üzenetére
Olajos hatos dsg, 282k km. A DMF-nek mar kezdett hangja lenni de amugy nem volt vele gond. Sokat mentunk vele varosban es melygarazst is latott azert eleget.
Jah es ezt ugy, hogy vegig markakerbe vt hordva tehat valoszinukeg soha nem vt cserelve benne az olaj. Bar a szervizkonyv szerint egyszer csereltek benne Haldex olajat. Csak hogy ez nem 4motion vt. Szoval vagy melle.X-elt vagy lehuztak a flottas cegunket.
A.7-es olajosba csak kb 50k km ment. Nem volt azzal sem gond, ennyi meter alatt. Sokkal gyorsabban valt D->R kozott es vissza is. Illetve elozeskor is batrabban valt vissza. A 6-os nem volt ilyen jol programozott. Ott elozeskor sokszor athuztam inkabb S-be.
Cegnel vannak szaraz 7-es dsg-s Scalak, de azok annyira ujak hogy nincs erdemi tapasztalat veluk. Eddig egyszer vezettem jon megy teszi a dolgat.
-
rbalint88
addikt
válasz
aero. #213155 üzenetére
Hat a Golf8 tenyleg eleg sporolosra sikerult par helyen. A Leafnel szvsz az teveszt meg, hogy neked faceliftes van, azon biztos sokat javitottak, de a korai Leaf2 az egy felfujt Micra es ez nem dicseret
Jellemzoen a 8mikulasba egy halogen fenyszoros, szegenysegcsomagos peldany fer bele, nem a boros-ledes-propilotos-bose hifis fullosak
eGolfnal meg comfortline es highline feleltetheto meg a sima belsoegesueknel. A mienk egy jol felszerelt confortline, az egyszerubb belter van benne (szovetes alapules), de felszereltsege eleg jo. (Keyless, active info display, legnagyobb navis fej, kozepes hangcuccal, onparkolo, kamera, led fofenyszoro, ules- es szelvedofutes, hoszivattyu, ccs) -
Doki16
addikt
válasz
aero. #213157 üzenetére
A Golf 7 jobb, mint a 8, nagyon sokat spóroltak.
Ezt halottam és szomorúan veszem tudomásul. Írták már páran, hogy talán a Golf 7 volt az utolsó igazán jó Golf. Én mindenesetre nagyon szerettem, baromira egyben lévő autó volt 7 évesen és közel 200k km-nél is.A Leafben bőr a műszerfal, ajtó, középkonzol váltó körül.
Az valószínűleg egy jobban felszerelt példány volt. Én csak egy közép felszereltséget vezettem.Az Ioniq egy jó iparos munka, nem fog tőle senki elájulni, mert egy Golf 7 mindenben veri. De ha a korabeli kis villanyautókkal hasonlítjuk össze, már megint más lesz a nézőpont. Alapfelszereltség része volt mindegyikben pl a távtartó tempomat és a sávtartó is. Ezáltal az ütközéselkerülő is. Én nagyon tudom ajánlani a kollégának az Ioniq-ot, főleg most már mert legalább elkezdett visszamenni az ára. Akkuban a legmegbízhatóbb autó az biztos. Fogyasztásban meg senki nem tudott még jobbat.
-
Doki16
addikt
-
válasz
aero. #212384 üzenetére
Hú... hát bizony nem elvetett még a téma, de nincs rálátásom, hogy melyik kiadásban/évjáratban milyen váltó van (főleg típusmegjelölésről fogalmam sincs)
#212383molnarpeter
Végülis közlekedőedénynek elmenne.
Csak a csínél mindig a turbó az, aminél kicsit félős vagyok. Azért nem túl nagy távokat mennénk vele. 10-15km-t; igaz, dugóban nem igazán (Tatabánya, mint nem-világváros) -
footy
addikt
válasz
aero. #212384 üzenetére
A 120 lovas 1.4TB-n nincs multiair modul en azert szoktam azt ajanlani.
Nekunk volt Giulietta olyan motorral, az asszony meg most is nosztalgiaval gondol ra.
Viszont csaladi autonak szukos lehet, foleg ha nagyobb novesuek a csaladtagok.
Az ufo civicben lehet lehet benne van a mechanikai josag(bar en a valton kivul nem ereztem sehol), de a Giulietta erzesre premium hozza kepest.
En meg akkor is Giuliettat vennek a Civic elleneben ha a terdemet a fulemhez kell huzni. -
426os
őstag
válasz
aero. #212384 üzenetére
C635 van benne, de (Bravoban biztosan, de valszeg Giuban is) 2011.07ig az is lehet kicsit kehes. 1-2-3 szinkronok nem sikerültek elsőre, de a fenti dátum után már nincs gond. A hibajelenség annyi, hogy 1-2-3-t nevezebben veszi, főleg hidegben. Spéci olajjal kicsit el maszkolható a hiba, de egyébként együtt lehet vele élni.
-
kenwood
veterán
válasz
aero. #210576 üzenetére
Nekem igazabol mindegy lenne. Az is beleferne,ha par evente 1-1 dragabb alkatreszt cserelni,felujitani kellene. A gondom az,hogy a begyujtott infok alapjan az ilyen Tescoba jaros hasznalat nem 1-1 alkatreszt nyir ki,hanem lepesrol lepesre az egesz motort,es a valto sem szeret hideg olajjal dolgozni. Elvileg a szivonal a folyamatos szivas,szerviz igeny csak nagyon valoszinu, mig a dizelnel,es a turbos benzinnel 100%.
Elektromos lenne az igazi, csak ott tripla budget mellett is bunronda autok vannak 100km alatti hatotavval,es 5-10 eves aksikkal .... -
membrandj
nagyúr
válasz
aero. #209565 üzenetére
Bevallom őszintén próbálni még nem próbáltam, de hondás szerelővel beszélgettem erről, illetve 2 emberrel, aki kipróbálta és olyan negatív jelzőket használtak, hogy teljesen elment tőle a kedvem. Az egyik ismerős azt mondta, hogy a próba úton egy erősebb kigyorsításnál a kereszteződés közepén kezdett el gondolkodni a váltó, hogy mit is kellene csinálnia.
A honda CVT-t meg kell szokni egy picit, de ott a reakció szinte azonnali.Paxker315 ,molnarpeter : Köszönöm, pont az auris és a prius volt még az ötlet, de vagy ezek is túlárazottak vagy szimplán most ennyiért lehet ilyet venni. A problémám az, hogy azonos áron jóval kisebb futásteljesítménnyel, 1-2-3 évvel fiatalabb jazz van.
Valószínűleg 2012-14 között jazz lesz 3,5-4M között vagy ha jobb áron sikerül eladni a mostanit, akkor egy 2016-2017 környéki 5,5M körül.
A jelenlegit azt gondolom, hogy 2M ft-ért simán el lehet adni, főleg, hogy 2 éves téli, nyári gumik vannak hozzá, váltó teljesen felújítva(darabokra szedve), új első-hátsó fékek,toronycsapágy,váltótartó bak,új akksi stb. Természetesen az alapdolgok is elvégezve igazolhatóan. olajcsere/10k km, 20e km-el ezelőtt új gyertya, egr tisztítás, szelephézag állítás.
Az persze már más kérdés, hogy egy átlag vásárló megérti-e ezeknek a költségét és tudom-e érvényesíteni az árban.. -
válasz
aero. #209502 üzenetére
én ezt más szemszögből nézem, ha a döntést úgy hozom, hogy a saját érzékszerveimre alapozom, akkor a hibás döntés az én hibám
ha valakinek a rossz érzékszerveire, akkor viszont nem csak az én hibám
a kényelmi szolgáltatás akkor állná meg magát, ha amit csinál, az hibamentes lenne
igen, én sem vagyok hiba mentes, sőt innen a fotelből töredékét sem értem az autóhoz, mint a nepper, itt nem is erről van szó. hanem arról, hogy ha bíznom kell valakiben, akkor kapjak valamit a bizalmamért cserébe, ne csak a kényelmet. -
válasz
aero. #209502 üzenetére
Azért, mert szerintem akkor lenne teljesen korrekt, ha ugyanúgy járna el, mintha a telepen nézném az autót, nem pedig biankó szerződéssel veszem olyantól, akit sose láttam. Én is nézem a videóit, normális az ember, értem, hogy miért biankózik, de na, azért ezt ne állítsuk már be, mint egy normális dolgot. Egyébként ők sem néznek élő diagnosztikát, ha jól tudom, de a fizikai dolgok alapján elég jól szűrnek, az viszont tény.
-
-
válasz
aero. #209500 üzenetére
Ad, a saját részre behozott autókra, amiket aztán a telephelyen nézelődve veszel meg. Különbség nyilván van egy klasszikus kavicsos, benzinkutas nepper között - őt legalább eléred, ha van valami. Persze valószínűleg ha benéz valamit, akkor próbál segíteni, de a biankó szerződéssel vásárolt autók esetében jogilag teljesen védve van minden olyantól, ami neki nagyon fájna.
-
footy
addikt
válasz
aero. #209091 üzenetére
A PSA rossz pelda, pont hogy ok azok akik visszaaltak a wandleres automatara 2016 utan mert rajottek hogy a robotizalt/duplakuplungos(foleg a szarazakat) valtokat nem lehet tartosra megcsinalni es a "user experience" is szenved mikor rangat es ugral az ember alatt az auto.
Nalam az volt az egyik fo indok a picasso mellet hogy az 1.2THP is wandleres automataval van szerelve. -
rbalint88
addikt
válasz
aero. #209091 üzenetére
PSA-nal melyik duplakuplungos? Kedden vezettem EAT8-at, az most utananezve is egy Aisin hagyomanyos automata, meg erzesre is az volt. Csak egy rendes motor kellene moge, az 1.2thp hangja nagyon csunya…
hobizoli: gondolom az nem fer bele a budgetbe
az olajos dsgvel sincs gond alapvetoen, szoval ez megint csak gyartoi fillershex, az ugyfel kontojara…
-
válasz
aero. #204173 üzenetére
A pro ace kapcsan multkor is irtam konkret dolgokat szerintem. Annyi hibakodot general a vatta uj auto, hogy a ceges tovabbkepzesen is csak annyit mondanak ra, hogy csak azzal foglalkozzanak bent amit a user jelez, a tobbit toroljek csendben. Ugy jonnek ki a gyarbol az autok, hogy a kerekcsavar nincs meghuzva rajta rendesen. Multkor egy zorges miatt kikaptak az egyikbol a komplett muszerfalat, mire 1.5 nap melo utan kiderult hogy egy üzemanyag (?) cső szabadult el az uj auto aljan es hozzaverodott egy masikhoz. Hivatalos megoldas nincs, maradt a gyorskotozo, a gyari rendszerben alkatreszt nem látni hozza
Felcsorrentettek a kozpontot valami fekalkatresz kapcsan multkor, hogy alvazszam alapjan amit rendeltek nem illik az autora. Erre a valasz az volt, hogy a gyarban neha ha elfogy az alkatresz szimplan masfelet tesznek bele
Ez a Peugeot fele toyota nem lett egy nagy eresztes, maradjunk annyiban.
Es ne erts felre, en amugy szeretem a toyotat. Ha kicsit nagyobb lett volna a keret akkor biztos hogy egy 2.0 corolla kombit rendelek a ceed sw helyett.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
aero. #204173 üzenetére
Én mondjuk simán el tudom képzelni, hogy volt már probléma néhány ilyen motorral (persze kérdés, hogy az eladott darabszámhoz képest milyen arányban). Manapság kb. mindegyik konstrukcióra lehet hallani panaszt, de sokszor alapvetően felhasználói hozzáállás, vagy nemtörődömség is erősen hozzájárul.
Viszont én is kíváncsi lennék a konkrét okra ezekkel a szervizlátogatásokkal kapcsolatban.
-
footy
addikt
válasz
aero. #203924 üzenetére
Annyival kiegeszitenem, hogy a Passat/Superb fek, futomu azert lehet jelentosen olcsobb mint egy Mazda6/Insignia(nekem az Insigniara dragabb volt a fek mint az azonos evjaratu Passatra). Eleve nagyobb a valasztek utangyartottbol es gondolom a darabszam is nyomja lefele az arat.
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
aero. #203710 üzenetére
Köszönöm, viszont most nézem, hogy Touranban a benzineshez és a dízelhez is a 7-es szárazkuplungos DSG van, szóval ebből a szempontból már mindegy, hogy melyiket választom, mert a 6-os olajos DSG-vel nem gyártották (ha a wikipedia helytálló információkat tartalmaz).
Viszonylag csábító ajánlatnak hangzik pl. ez.
-
kuyarashi
őstag
válasz
aero. #203490 üzenetére
Civic-ből a VIII-as verzió-ról beszéltem.
Rátapintottál, igazából már mindent láttam kb., és el is vesztem benne, pont ez a baj. 1 éve nézegetem' a kocsikat, de az utóbbi pár hétben vált élesebbé a vásárlás, és most jutott oda a történet, hogy muszáj vennem valamit. Szerintem a vége az, hogy egy kereskedésben megnézek pár kiszemelt típust és megveszem - épkézláb érvek mellett - a legszimpatikusabbat'.
Nagyon szívesen elmesélném, hogy mit szeretnék, meg hogy jutottam ide, de baromi hosszú lenne és unalmas.Próbálok azért egy rövidebb verziót.
Igazából átlag hétköznapi 80 km-re használom majd a kocsit 3 város között, magyar viszonylatban is gyengébb utakon. Motorikusan első sorban ~1.6 szívó benzinre gondoltam, de ez a használat szinte ideális egy dízelnek is, viszont arról meg annyira mindenki le szeretne beszélni, hogy már úgy érzem, egyszerűbb, ha nekik is eleget teszek. Heti pár alkalommal pakolnom is kell - általában nem túl nagy és súlyos dolgokat -, de azért a jelenlegi Fiat 500 érthetően kicsi és - valljuk be - női autó.
Az úton úgy gondolom elég megfontoltan mozgok lassan 20 éve (A és B jogsi), kímélem a kocsit, csak néha pörgetem (akkor is kb. szándékosan), ugyanakkor nem szeretem a tatás dolgokat, szerintem sosem növök fel.Sajátos az ízlésem, az biztos.
A fogyasztás számít, mert évi 20.000 km biztosan összejön, úgyhogy 95-össel is durván 100.000-et lehet spórolni mínusz 1 liter fogyasztással a mai árak mellett (én meg 100-ast tankolok...). Fontos számomra, hogy megbízható, ritkán szervizelendő autót vegyek, aminek a javítása, kopó alkatrészei sem drágák (olaj, olajszűrő, féktárcsa, gyertyák, stb.). Az ár egy dolog, itt inkább arról van szó, hogy nem szeretnék felelőtlenül dönteni, nem érezném jól magam. Mellékesként jegyzem meg, hogy nem áfakörös kft-m van, és valószínűleg a cég nevére vásárolom majd meg az autót, ha ez számít.Szóval, 3 ajtósat abszolút nem szeretnék. Amiket eddig kerestem (a megbízhatóság alapvetően fontos tényező), az a Kia Ceed 2011-2012, Hyundai i30 - i40 (2013-), Astra J. (A sedan-ban a csomagtérajtó a negatívum, a ferdehátú esetén meg a karosszéria utolsó 1/3-a nem jön be), de egy pillanatig pl. Insight-al is szemeztem. Egyébként dízel Sport Tourerje volt fateromnak és nagyon szerettük. Belülről nagyon eltalálták, de elég masszív az egész konstrukció.
Ha muszáj volna döntenem, talán a japán-keleti autók felé hajlanék, mint mondjuk a németek felé.
Ja, és még volt tervben Pius III is. Azt hiszem ebben a topikban nem kell magyaráznom miért. Egyetlen problémám van vele, az, ami másnak is, a külső. Ami viszont tetszik benne, hogy különleges és imádom a különleges dolgokat, de csak akkor, ha nem hivalkodóak.
Ha 100%-ban ésszel választanék, akkor szerintem a Prius jó döntés volna, de nem biztos, hogy rávisz a lélek. Inkább papás, mint férfias, fiatalos autó. A komolyabb, átgondolt dolgokat és így autókat kedvelem. Nekem ilyen egy sedan Insignia, de pl. egy BMW már túlzás (legalábbis a nyugdíjas éveimig biztosan) és feleslegesen költséges is. Egy 'jól nyíló' Insignia szinte minden szempontból jó volna, de eleget olvastam róla, ill. mint írtam, nagyjából mindenki le is beszél róla. A benzines sokat fogyaszt és úgy érzem a szervizelése is sűrűbb, vagy legalábbis költségesebb volna, mint mondjuk egy koreai kocsié.A fejemben úgy élnek a személykocsik, hogy vannak kis autók, nagyok, meg normál kocsik. Ez utóbbi az alapja a több kivitelnek is, és ez az alap maga a sedan. Amikor egy sedan-t megtoldanak az a kombi, amikor levágnak belőle, az a ferdehátú. Az a baj, hogy a ferdehátú küllemén ez sokszor meg is látszik, és kicsit olyan, mint valami, amit kiheréltek.
Bocsánat!
Az i30 mondjuk pont elég jól el van találva, de általában emiatt számomra a ferdehátúak mégis olyan "kisautós" hatást keltenek, de ez nagyon szubjektív. Az már túlzás volna, hogy ez a kivitel női autókra jellemző, de legalábbis nem annyira markánsak, vagy komolyak. Nem igazán találom ide a megfelelő szót. - Biztos vagyok benne, hogy megköveztek.
Á, tuti. Szerintem ezek után az autópokolba kerülök.
Ez az első olyan autóm lesz, amit csakis én vezetek majd, egyedül használom és amivel kapcsolatban én döntök mindenről, ezért bocsássátok meg nekem, hogy érzelmi alapon a szívem visz előre! Viszont nem tudok és akarok elmenni a tények mellett sem, szóval igyekszem a földön maradni és relatíve ésszerűen dönteni, de pont ezen kettősség miatt van nehéz dolgom.
Közepesen hosszúra sikerült a mese. - Sorry'.
-
kuyarashi
őstag
válasz
aero. #203479 üzenetére
Azt te írod először, hogy ez már az összes opció. De amúgy nem az összes, mert a Civic például kimaradt, azt én említettem, pont azért, mert az nem sedan, inkább ferdehátú (vagy ferdehátú coupe), de az egyébként majdnem szóba jöhetne. Pont azért hoztam fel, hogy ne csak sedanban gondolkodjatok, hanem olyanban is, ami kicsit kívül esik az alapkategóriákon (de régen volt 323F-ünk, az is jó volt).
Szóval válaszolva a kérdésedre, így már picit tágult a kör, tehát valószínűleg a felsorolt típusok nem fednek le mindent.Egyébként úgy érzem, hogy ebben az árkategóriában nem fogok ilyen autót találni, de ezt is említettem legutóbb, csak lehet lesz itt valaki, aki mégis felhoz egy kimaradt opciót. Emiatt nekem meg már megéri itt irkálni. Régóta keresek autót és sok szempontot kellett figyelembe vennem, tehát sokszor is módosultak az igények (főként melóban használom majd), a finisben pedig már nem szeretném elkapkodni.
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
aero. #200312 üzenetére
Nem tudod Te mi az igazán rossz út itt keleten, de elnézem neked, hogy amúgy nem laksz országban
Pl Dorogi út, itt van a Szabolcs-Hajdú vonal, ez az úton is látszik, még a mapses képen is és az elmúlt 10 évben nem lett jobb: [link] A megye határig jó út, utána borzalom.
Vagy Bordoghalom-Alsóberecki közötti, 10 éves a maps képe de nem lett jobb azóta sem: [link]
-
-
-
válasz
aero. #197504 üzenetére
Hát ja érdekes lesz. Most annyira kinyílt az olló a technokrácia(gazdagok) és a megbízhatóság(szegények) lehetőségei között hogy nehezen lehet a jövő használt autó piaca felé mosolyogva tekinteni. Lesz mocsok drágán fenntartható de könnyen megszerezhető luxus és a rongyosra használt , talán elrohadt fapad.
-
-
Veron
addikt
válasz
aero. #196219 üzenetére
Xcellence-ből kevés van, pedig azokban általában van LED fényszóró is, az kéne. sok a reference meg reference plus, azokat kerülném, min. Style kell. mobiltöltő-pad, sávtartó, bluetooth vajon már van ezekben a 2018 utáni darabokban Style szinten? mert a leírás természetesen általában hibásan van megadva.
-
Veron
addikt
válasz
aero. #196208 üzenetére
A Juke tényleg jól néz ki és meglepően sok benne a hely. A rákfenéje a gyenge motor és csak 3 év gari.
Persze negatívuma mindnek van: az i30-nak a szintén gyenge és rosszabb karakterisztikájú motor.
A használtnak (akár Leon) meg az, hogy ki kell csengetni kp-ben, így az alternatív költséggel nem is olcsóbb, mint a Juke. És persze gari sincs annyi, mint egy újnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- HP 15 Zbook Studio G8 FHD IPS i7-11850H vPro 32GB 512GB SSD Nvidia A2000 Studio Win11 Pro Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest