Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eugene Roe
őstag
válasz
focvis #229835 üzenetére
Nem bírja ki a 2*230km-t pályatempóban. Még 110-zel is izzadós lesz, nem hiába látsz Debrecen / Sopron felé 10-ből 9 Teslát 110-120-szal menni, mert mind a 30km/h és full klíma (roló nélküli üvegtető nem kicsit sucks!), mind pedig a 140km/h no go zone neki, 130-cal pedig mindenki tudja, hogy lehetetlen haladni a hazai pályákon
17-18" felnivel + Aero Add-onnal és 110km/h-val tudsz 2*230-azni.
-
-
válasz
focvis #229670 üzenetére
Nem is tudom hol lehet még "normális" 7 ülésest venni... Nálunk a suv méret véget ér ott ahol a plusz 2 hátsó ülés még gyerekeknek való csak (nincs pl. Toyota grand highlander). Teherautók, és 3F amerre a szem ellát... Talán vw touran még van, de ott is az elkaszált eggyel nagyobb buszlimuzin volt az igazi. 2 Suv birtokában persze kicsit kevésbé hiteles tőlem a rinyálás hogy miért nem lehet sokféle karosszériát gyártani...
-
TheProb
veterán
válasz
focvis #229248 üzenetére
~15e december óta a megtekintés (ez csak Hahu). 3v4 megtekintésem volt csak.
Ok, csak mi az épkézláb.Giulia után mondjuk kb minden drasztikus visszalépés lesz, főleg 7m-ig...
#229249sagesz93: Ide ugyen úgy beilleszthető az előző mondat.
Köszi a tippet, a corolla-k még tetszenek is. megnézem.
#229251molnarpeter: MMint 5ös bimmer? Ha igen, akkor miért akarsz nekem rosszat?
Vagy ezek a kivételes BMW-k, amik nem kotlák? Főleg dízelben.(?)
"Olcsó" model3 mennyire lenne rossz irány? Bár csomagtér tekintetében sokkal nem lenne jobb a helyzet, mint a Giulia-val volt. :/
Múltkor is már szemezgettem velük, de kombi Fóka ST-k milyenek?Eladó használt FORD FOCUS 2 000 cm³ Első kerék Kombi Manuális (6 fokozatú)
Vagy Octavia/SuperB ilyen ársávban? SUV-ból nemtom mi lehetne jó deal.
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #229092 üzenetére
200 lovas mobil helyrajzi szammal nem nagyon kell powerkedni amugy se, 2.0tdi vagy 1.5tsi teruleti kepviselo octaviak siman megkupoljak, mert nem tolnak maguk elott annyi levegot. Szoval ez kb olyan mint amikor a Masnaposokban a Prius-szal randaliroztak
Btw mindig van gyorsabb auto, csak 300 lo felett kevesbe tudnak bekostolni olyannal, ami el is megy melletted. De a GTI-vel meg az S4-gyel is kis palya vagyunk egy BMW M4 mellett… -
hdanesz
őstag
válasz
focvis #228688 üzenetére
Valószínű igazad van, de nagyon ritkán találni 120 ezer környékén 5-6 éves autót is, nem hogy idősebbet.
Kollégámék ezek alapján keresnek: 5 ajtós vagy kombi, 2 kamasz gyerek+2 felnőtt, benzines, max. 5.5 millió ft, 2016-nál nem régebbi, legyen ülésfűtés és tolatóradar/kamera, Apple Carplay. Magyarországi autót keresnek, nem behozottat.Nem tudom miért, pedig külföldi is lehet jó....de ők tudják.
Sok esetben egy 180-200 ezer km-t futott autón már cseréltek ezt azt. Pl. az Octavia-n is amit néztek, mind a négy féktárcsa szinte vadiúj, a betétekkel együtt. Ez csak egyetlen dolog, de az is ha cserére kerülne a sor, nem 50ezer ft lenne...
-
st81
tag
válasz
focvis #227756 üzenetére
Ebből a nem mezítlábas, nem dízel verzió már túl van a büdzsén. Ültem benne és a külső méreteihez képest belül kicsi, a hátsó ajtó pl. rövid. A premium gap átka.
Cx-5-ben a 2.0 és 2.5 automata sem éppen kis étvágyú, és a szívó karaktere is meg van, tehát nyomni kell neki ha gyorsulni is szeretnél. Az alvázvédelmet kihangsúlyozni egy új autónál... A miénk csillaggarázsos lesz, tehát nem lehet kérdés a jó védelem (ebben pl. a Renault-ok jók szoktak lenni). -
válasz
focvis #227756 üzenetére
Ezzel én még várnék, dízelben eleve nem volt mazdáék megbízhatósága túl fényes. De csúnya híreket hallani a váltókról. Még nem igazán tudtam kiszűrni a háttér zajból hogy csak a plug in vagy mindegyik, de extra óvatos lennék velük még egy darabig (CX 60 és nagyobb 6 hengeressel vagy plug innel).
De a CX60 jelentősen nagyobb mint a rav4, igazából még a CX50 is nagyobb.
-
válasz
focvis #227740 üzenetére
Ja de akkor rögtön lehet vinni hangszigetelni mert abban gyatra. Plusz itt kopog az ajtóban az új modell, az értéktartásban sem annyira kedvező épp most (jó lesz, de akkor is előző modell lesz egy éven belül). És egy rendesen felszerelt rav4 nem lesz olcsóbb mint a kodiaq 2.0 tsi. De igen, ha maradék 10k nagy része városban lesz akkor rav4 is erős játékos lehet, mert röhejesen keveset eszik és az óvijáratot is jobban bírja mint egy tsi (bár az semminek nem tesz jót).
Szerk: st81: akkor úgy mész a pályán ahogy én, 120 környékén még a rav4 hybrid is nagyon jól fogyaszt
-
válasz
focvis #227521 üzenetére
Végülis én is tudtam szeretni az 1.7D caravan F astrat 60le-vel… igaz azt mikor is vettem, 2008 körül és több volt mint 10 éves már akkor is.
Amúgy a barátom (ő tömeggel közlekedik tanárként pláne gazdaságos) felesége fogja vezetni többet vélhetően, úgyhogy a szín így nem para. -
szőröscica
addikt
válasz
focvis #227191 üzenetére
11 volt, 70 ezer km, 2018/6. Mar CarPlayes, de nincs benne faceliftes infotainment es vezetestamogato, csak mezei radaros tempomat. Viszont uvegtetos. Es csak egy szett felni volt hozza.
Szoval ez alapjan en is 12-12.5 koze saccolnam. Nem nagyon viszik ezeket a dragabbakat, az enyemen is sokat ult a kereskedo, illetve a multkor talalkoztam egy sraccal, o is kozel egy eve hirdeti a sajatjat (kek 2020-as Veloce), hogy vegre atuljon egy QV-be.Tatabanyara +1, de csodat nem valoszinu, hogy tudnak tenni. Elmondasuk alapjan inkabb a kinalat alja porog, 7-8-ert a dizelek es fapad benzinesek, amiket majd megchippelnek.
-
TheProb
veterán
válasz
focvis #227188 üzenetére
Mi számít "jól pörgő" kereskedésnek, pl Bp-n? Tatabányán van egy kereskedés, akik kb csak Alfákat árulnak. Csak kicsit félek, hogy ezek mennyit akarnának lesarcolni az bizományért. Illetve eddig azért sem gondolkoztam ebben, mert használnám az autót.
Karácsony előtt tettem fel, azóta 5300+ megtekintés csak hahu-n, eddig egy komoly érdeklődő volt, de végül az sem jött el, mert megvett egy másikat.
a spike-kor vágtam az árból 0,5m-et és tettem ki újra alfás csoportba, de telefon azóta se csörgött. Azt se akarom, hogy a béka seggé leárazni, mert lehet szimplán csak azért nem viszik, mert alapból nem nagyon vesznek a népen ilyen áron autót mostanában..."Tippre egy méterrel ér többet, mint amennyit szőröscica fizetett a fehérért." Ezt a mondatot párszor el kellett olvasnom...
De asszem megértettem, ő mennyiért vette?
Időnyomásom egyre jobban van, mert kéne a gempa, illetve mindjárt lejár a gari, közeleg az olajcsere, stb. -
ParmaBoy
tag
válasz
focvis #227188 üzenetére
En mindig meglepodok, de letezik ez a fajta ember: multkor is ramirt egy regi cimbi, hogy tudok-e segiteni, hogy a ket auto kozul melyik legyen. Tok mas kategoria, felszereltseg, motorizaltsag volt, viszont azonos kereskedes.
Kerdezem az okokat: ja, ez a kereskedes volt kozel, bement, hogy van 4 millaja, es mit ajanlanak ennyiert. Szamomra ezek elkepeszto dolgok, van aki tenyleg igy vesz autot. -
válasz
focvis #226538 üzenetére
Hidegben az első 5 km-en meg 20-at? De legalább nem 35-40l-es a tankja, hanem 66.
Ezekben mikortól van a kapcsolható vízpumpa meg ilyen baromságok?
Nem baromságok, de hogy ne állítsak semmi újdonságot, minden tönkremehet, mert nem tartósságra van tervezve, hanem csak rentábilisan élje túl a garanciális időt.#226536 ParmaBoy : Ha közlekedni akarsz, nem kúposztani, akkor bármelyik motor megfelelő, inkább a megbízhatóság, mint némileg kevesebb fogyasztás, vagy több ló.
Tényleg ezek is ilyen xarok, hogy bokára fújják a lábfűtést gyárilag?
[link] -
Vismajor01
addikt
válasz
focvis #226347 üzenetére
25 km az durva, nekem 45km alatt sose mutatott teli akkuval. A rendszeres töltögetési kényszer meg ilyen, ha az ember a garázsba dugja be nem nagy truváj.
Nálam 1,5 évet volt az autó, az alatt egy olajcserét meg egy új ablakmosó vezetéket kért, ennyi. De felhasználásban 75%ban csak eletromosban ment
-
Nite
őstag
válasz
focvis #226190 üzenetére
valoban csak a PDF-et neztem meg, de tenyleg eszmeletlen, hogy mi minden csak extra csomagban elerheto, ami a 9M-es golfban alap! parkradar elol, adaptiv tempomat, konyoktamasz, tabla felismero, esoerzekelo, sotetedo tukor, digital cockpit, elektromosan behajthato tukor, holtter figyelo... raadasul van ami hiaba szerepel a PDF-en, nem is lehet konfiguralni online, de amit lehet, beletettem es mar 10.6M...
-
diegho
nagyúr
válasz
focvis #225998 üzenetére
Siófokig kellene mennem Kanizsáról, ami alapvetően elég jó szakasz. Nyáron pedig Siófok - Máriafürdő, ami péntek délután már lassú, de a táv is kevesebb.
Amúgy belegondolva egy 7-es DSG-s 3-as oktáv/leon/golf 1.5tsi-vel szintén nagyon jól tud fogyasztani stabil 130 mellett. Az ilyen üzem a váltónak is optimális lenne.
-
ParmaBoy
tag
válasz
focvis #225998 üzenetére
+1 a 2.0 TDI-re. Jó-jó az 1.6cr, de...
Illetve a Kia 1.6crdi esetén viszonylag rövid a váltó ezért 130 körül 2500 körül forog (=136le, 2020-2021, árban ez van ott), és nem fog 5 alatt enni, tartós pályán alattam 5,6/5,8. Oké, ez inkább 140. Olaszok felé nagyon jó fogyikat lehet hozni a szlovén 110 miatt. (párszor jártam arra, nem a sonkaszeretet miatt lett ez a felhasználónevem
)
Amúgy jó motor, megbízható, kellemes karakter.Fogyasztás és zajszint esetén nekem az 1.5 ecoblue Focus jutott eszembe, de azt nem merném használtan.
Megane4 1.5dci jutott még eszembe, azokkal is 5körül lehet bőven pályázni, és viszonylag stabil konstrukció.
-
closer
csendes tag
válasz
focvis #225932 üzenetére
Köszi a tippeket mindenkinek, futok még egy kört ICE vonalon. A Volvo nem jött be, a Giulia, ha tényleg csak ennyi baja van, az élhető.
MX-5-ről kb ez volt a benyomásom, a pálya a legfájóbb része. Pedig tetszik, annak ellenére is - ahogy írod - hogy nem kifejezetten prémium. RF vonalon nézelődnék belőle.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
focvis #225913 üzenetére
Most kicsit beleköpök az előzetes alkuba azzal, hogy ragaszkodok egy FULL Interat-os átnézéshez (én fizetem), de ez van. Eladni türelemjáték lesz, beszámítani meg nagy bukó, de a családi 5M Suzuki Scross olcsó-jó-fapad és 10M Alfa Giulia (nem akarok kinullázódni jelenleg, pedig számomra megbízható, az elektromos kinkjei ellenére is) között nem találtam más olyat, ami kívülről is tetszik, motorikusan se full gáz (rendes olajcserék mellett), +prémium belső.
VAG concern és BMW elvből kuka nálam, Mercedesből legalább van ismerős aki ezekkel a motorokkal és váltóval (még) nem baszott rá nagyon.
#Laraxior: GJ van vérjó szórakozást!
-
-
zolnagy
őstag
válasz
focvis #224528 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást. Még átgondolom (év végéig ráérek). Ha viszont fl ment az infotainmentre, akkor valószínű az lesz. Túl jó most ez az ajánlat és jövőre valószínűleg drágább lesz.
Ülésfűtést nem biztos, hogy kérek, mert csonagban lehet csak kérni (kormány és ülés) 185e felárért, annyit meg nem ér nekem. -
válasz
focvis #224053 üzenetére
Ó dehogynem
A ruszkiktól nem is olyan messze, Nyíregyháza melletti Kemecse városban (mely falu azért csak ilyen a magyar településszerkezet, mindenki város
). A legközelebbi kisbolt mellett a rav4-el is óvatosan parkolok le...
Magyar pályákon nyilván semmi szükség rossz út csomagra, de anyós pajtásnak szükséges autózást is igénylő segítségben sajna nagyon is kellene...
Szerk: a száraz dsg rettegést (ideiglenesen?) kezdem elengedni a megjavítattom egy misiért maximum egyszer amíg nálam lesz kitétellel...
-
ArthurShelby
addikt
válasz
focvis #223708 üzenetére
Ma végül megvették, kodiak lett. 2l tdi 150ló, 2019, dsg, 2kerekes (nem a 4x4), 200ezer km, sok extra. Mire hazaértek vele a klíma is megjavult (hideget újra fújja).
Valami tüzépes csávó feleségé volt (de a férfi árulta), csodálkozott, hogy nem kp, és végül nagy nehezen lehetett a feleség számlájára utalni (elvileg neki nincs bankszámlája)
-
-
Gergőke88
addikt
válasz
focvis #221879 üzenetére
Ez volt téma a múltkor Fb csoportban. Marmint a rozsda…
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_rf_2.0i_g160_revolution_top_mx-5_rf_160_6gs-20532074?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHYzhK7BY_YccVmodhXjqT9XWdpDft6AUwPk7ZIkPZ06CYdTOBt2E_Cv-Bg_aem_AaAbiym4WrxRvxrEs4SlOUdUJKHKSFt2HUlKymWHuq__7RJsJYJ3pKWmJdXV_VieoS4#sid=645504f7-2c57-4893-a6d0-e2fcaf114b7ctetszik… jah nem.
-
slett27
addikt
válasz
focvis #221333 üzenetére
Köszi !
Az előzményekről annyit hogy 3 "drága" autót buktam. Egy Fiat Bravo T-Jet 2007-es -> féltengelyek (200e) , fűtőradiátor (60e), digitális klíma motorcsere (80e), váltó csapágyak (400e munkadíjjal, anyaggal), klíma (100e). Utána egy 2008-as bordó Bravo féltengelyek helyett ott a szervo adta meg magát a többi ugyanaz (~150e). Valamint egy Hyundai i30 2009-es 1.4 109LE 196.000km -> motorhiba dízel lett belőle a hangja alapján, erőtlen lett, füstölt. Javítás ~800e-1M. Aztán lett egy Peugeot 207 1.4 VTi Prince motoros autó, ott szintén megadta magát a motor 139.000 km-nél. Így ennek megfelelően az össze pénzt elbuktam. Sajna olyan autókat fogtam ki ahol előjött az össze típushiba. IJ. Ennek egy része meg is lett csináltatva de ugye a takaró nem volt olyan hosszú.
-
Ádám16
addikt
válasz
focvis #220934 üzenetére
Golf7 TSI helyett 2.0 TDI nem ajánlottabb a felhasználási igényeimhez mérten?
Ha jól látom, benzinből 1-1,5 literrel többet kér az autó 100 km-en.+ még annyi, hogy a Golf nem egy Honda Jazz a maga kategóriájában úgy értve, hogy annyira keresett, és jó hírű autó, hogy drágább az ugyanazt, vagy többet nyújtó/tudó kategóriatársainál? Csakkérdezem.
Szerk.: "Ezek az értéküket is jól fogják tartani." -ebben viszont van valami
-
Bikkrom
senior tag
válasz
focvis #220476 üzenetére
+molnarpeter:
Köszönöm mindkettőtöknek.Szerintem a D5-öket is bent hagyom. Írtam a vszervíznek, hogy 2013 D6 vagy 2016-17 D5.
Ugyanolyan jó a két motor. Ők a fiatalabbat vennék D5-tel. Nem bajosabb motor az sem. Láttak pár darabot, hiszek nekik.
Na már csak jó nagyot kell alkudni és jöhet a mehet.
Meg legyen meg a jogsi. Ha jogsi előtt megveszem heti hányszor járassa meg valamelyik rokon elektromosan vagy dízelesen amíg nincs jogsi? (Még kb 2 hónap) Nem szeretném ha addig állna, gondolom a dízelnek meg az erad+aksi kombónak sem tesz jót. Odaadom valamelyik szülőpárosnak amíg nincs meg a jogsi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #220476 üzenetére
Ahogy nekem rémlik:
Euro 5: D6
Euro 6: D6 mellett elérhető volt egy D5 Twin Engine változat is párhuzamosan, kevesebb lóerővel, de hardver azonos lényegében.Hengerhüvely repedésről Novoth szervizben volt egy videó [link] szerintem is nagyon ritka, nem aggódnék miatta, a PHEV meg amúgy is előre temperál mindent, hiba esélye elhanyagolható.
C-Max hibrid első pár évjáratban váltó hibás, kis utánajárással és pénzzel elkerülhetők az adott évjáratok
Ha van pénz GTE-re, és mindkettő hasonlóan tetszik/megfelel, akkor a VW-t nézném meg első körben.
-
Bikkrom
senior tag
válasz
focvis #220474 üzenetére
Köszönöm!
Rendszeresen nézem a 2013-as V60 phev felhozatalt. De már 1,5 hete egy másik keresést is nézek napi többször.
Na most. A 2013-as D6-okat néztem eddig. De rendberakott változatok 4,7 millió körül vannak. Azonban akkor már itt vannak a 2016-2017-esek. 5,5-ért sem kell senkinek egyik sem hetek óta. 5,2 millió lenne most az egyik. Akkor már inkább a 4 évvel fiatalabb +500 ezerért.
Szerintem. Felszereltségben bukok pár extrát.
DE, ez mind D5. Vszervíz honlapján azt írják, hogy 2016 után D5 lett a D6 neve. Összekavarodtam, akkor most ez az a D5 ami 2013-ban is D5 volt, vagy facelift után D6 lett átnevezve D5-re, tehát a két D5 nem ugyan az (2013-as vs 2106/17-es D5-ök). Szerintetek? Ez is ugyan olyan jó motor?
Melyiket vennétek? 2013 D6, rendberakva vszervízzel 4,7 millió VS 2016-2017-esek D5, rendberakva más volvo szervizeknél 5,2 millió. Az utóbbi felé hajlok, mert 100% elektromos lesz a felhasználása napi 2*20km, havi 1 nagyobb út menne csak dízellel. Tehát az aksi fontos lenne, hogy fiatal és penge legyen.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Szerk.: 5,4-től meg ott a Passat GTE.
Pfff.
-
Bikkrom
senior tag
válasz
focvis #220110 üzenetére
Olvastam a listádat korábban. Árnyalja a képet. Jó az ilyet őszintén olvasni. Ezért is dilemmázok a fenntartáson.
Csak lenne más jelölt. 3 millióról indultunk, hogy majd egy Leaf.
Jó, jó, de újabb, nagyobb aksival 4 millió.Oké, legyen 4, de bírjon már ki pár kicsit hosszabb utat. Nem fog. A használt EV tisztán városi második autó. Pláne ennyiért. Na bumm. De lássak csodát PHEV kell nekem.
Szuper csoda. Csak egyikben több a kompromisszum, mint a másikban. A két kicsi miatt kell az 5 személyes, mert az asszony hátul ül sokszor köztük. Csomagtartó nem gond. Nagyon minimalista életet élünk. Nagyon kevés tárgyat birtoklunk, downsizing a köbön. Lábtér sem gond, alacsony mindenki. Feleségem főleg, hát még a 11 hónapos.
Outlander nem fogja elhasználni a napot, se a merci, se semmi ami nem tud 20-25 km-t télen is. Ez a kritikus paraméter ahol minden más elvérzik.
Már 5 millió felett járunk és sok a kompromisszum. Esküszöm már azon agyalunk, hogy veszünk valami 5-ös golfot, meg egy Leaf-et.
Nade az sem lesz olcsóbb, kettőt fenntartani. Meg egy garázs van, ki alszik kint?
Valamit valamiért. Szerintem belevágunk a Volvo-ba. Remélem beválik. Van még 2-3 hónapom a jogsiig. Alszok rá párat.
Ha nem válik be, akkor sem gond. Ráköltök 1-2 misit, addigra beesik a piaca mégjobban és még plusz 1 milla bukóval eladom. De lesz autónk, elmehetünk bárhová. Az ingyen áram kicsit mérsékli a bukóm. Évi fél millóval kb. Igazi vesszőfutás, előbb romlik el valami drága benne vagy azért kihúz pár évet elektromosan?
Na irány, leszedem a panelokat. Pedig olyan jól kitaláltuk. 8-as inverter 7kw panel. Plusz 3,5 kw-ot meg feltettem stikába a második stringre magamnak a garázsra negyed áron. Jó lesz az EV-t etetni. Gondoltam. Szedem le. Csak azóta a panel árak 40%-ot estek. Tiszta haszon itt minden.
Végülis használati tárgy. Ára van, amortizálódik, meg kell barátkoznom azzal, hogy ez drága lehet ha valami nagyobb elromlik. De ami biztos, ebben nyugodtan biztonságban érzem magam, meg a családot. A Volvo a biztonság.
Utolsó morfondírozás, ha megint feljebb tolom a keretet VW GTE-re akkor jobban járok? Töltés, karbantartás, biztonság, felszereltség stb.
-
válasz
focvis #219918 üzenetére
Köszi a válaszokat
Így már magánszemélyként nyilván nem akkora üzlet, persze lehet azt latolgatni hogy 4 évesen, kevesebb mint 80k-t futott Octavia/Scala mennyit fog érni (most olyan 5-6 körül vannak).
De ilyen szempontból, magánszemélyként jobban megéri megvenni (akár kis hitellel is) használtan a 3-4 éves modellt nagyjából a kezdőrészlet áráért, és jó eséllyel azért még 2-3 évig (150k km-ig) nem esik szét, komolyabban nem is kell rá költeni - vagyis kevesebből fenntartható a rendszer, mintha mondjuk havi br 180-200 (évi nettó 1.4-1.6M) helyett kérnék céges autót. (Ami egyébként csak egy teória, ahogy írtam is.)
-
batai15
félisten
-
válasz
focvis #217740 üzenetére
Jogos, csak annyit mondtam, hogy adja hozzá a listához, de azt nem úgy értette, hogy természetesen az előbbi elv alapján.
Most már javítva.
Közben hozzáadtam még néhányat, amit nem vettem észre hogy hiányzott.
Szóval:
1 Lexus
2 Toyota
3 Mazda
4 Honda
5 Subaru
6 Hyundai
7 Kia
8 Audi
9 BMW
10 Porsche
11 Mini
12 Buick
13 Infiniti
14 Acura
15 Genesis
16 Nissan
17 Volkswagen
18 Suzuki
19 Skoda
20 Mercedes-Benz
21 Seat
22 Peugeot
23 Ford
24 Opel
25 Renault
26 Chevrolet
27 Mitsubishi
28 Lincoln
29 Citroen
30 Volvo
31 Smart
32 Cadillac
33 Dacia
34 Ram
35 GMC
36 Alfa Romeo
37 Land Rover
38 Tesla
39 Jaguar
40 Jeep
41 Dodge
42 Chrysler
43 Fiat -
sagesz93
addikt
válasz
focvis #217626 üzenetére
Csak a monza kipu, az egyértelmű
[link] nekem ez a legjobb kombó hahun, csak a kereskedés hulladék, valószínű a kocsi sem 100%, mert hónapok óta fent van, pedig nagyon olcsó.
tboldi: ez a felni teljesen ok, nekem bejönne rajta ez is. Anno a régi alfámon lévő GT felni után nem lenne kihívás a sok küllős felni
-
sagesz93
addikt
válasz
focvis #217605 üzenetére
Minit nem mernék venni, úgy ahogy Subarut sem. Az Abarth egy okés kompromisszum lenne, az "ős" T-JET motorral biztos, hogy nem lenne akkora gond mint a te volt spideredben lévő multiairrel. A szívó motoros "erős" autóktól pont ezért félek, amit te is írsz a Clionál. A GT86 drága és ott is ez a félsz, hogy nem tud elegendő mosolyt csalni az arcomra mert lomhaszívó.
A BMW-vel megfogtál, örök kedvenc az E46, főleg a kupé, szerintem elmebeteg ára lehet már egy jónak, de azért ránézek HaHun mi a helyzet. A fenntartási költségektől félek azért ennél is, de mindenképp utánajárok, hátha jobb a helyzet mint gondolom. De a cél nem annyira foglalkozni ezzel az autóval, amennyire a videókból átjön, hogy egy ilyen korú BMW-vel mennyit kell
A keresett autó lényege: a két dögunalom japán mellé valami kis izgalom 1-2 évig, mire be tudom teljesíteni a fő célt (V8). Nem mindenáron van erre szükség, csak az autóbuzériámat kellene kielégíteni egy kicsit. Gondolj bele egy autós talin, vagy egy pályanapon, vagy akármilyen autós rendezvényen megjelenni egy Suzuki Swace-el, alapvetően érdekes mindenkinek, hisz ritka autó, de maga mint autó nem éppen ilyen helyekre való... -
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 14400F / RX 6900XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac Surface üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gen. gar
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest