Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz
Gombinyó #229777 üzenetére
és többiek. Köszi a Kuga tippet. Megnéztem ma egyet, kellemes csalódás. Konkrétan nagyobb, mint egy corolla TS. Főleg a csomagteret nézve. A konkrét model amúgy számomra elengedős, kb nincs olyan oldala az autónak ahol valahol ne lenne lebaszva a fényezés és/vagy a lökhárító. Ragad az autó fényezése a szilikontól (?), téli gumik vannak rajta (mondjuk azok újak). Belül a kormány és egyéb gombok is erősen kopottag, pörög le a soft-touch (ez amúgy érdekes, hogy 2021-es autón még ilyet látni). Menni nem mentem vele, de maga a forma tetszik. Legalábbis ezzel az ST-line csomaggal elég menő.
Illetve ez az m3 most elég szimpi, ezt tervezném átvizsgáltatni is. Szerintem efölött már nem nagyon éri meg FL előtti modellt venni. Pl 8ért vennék, akkor már hozzávágok még 1-1,5m-et és akkor már kapnék FL veziót is.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gombinyó #229193 üzenetére
Nem volt jo vetel. Oszinte vetel volt azon az aron amennyiert en adtam, melosutonak meg tokeletes lett volna a kovetkezo muszakiig. Azert adtam olcson, mert mindenere kellett volna kolteni. Futomu gatya volt mar, szelepszarszimmering miatt motorfekezes utan fustolt, elkezdett kijonni a rozsda. De madarat fogni meg kelloen egyseges allapotban volt…
-
csubuka
addikt
válasz
Gombinyó #228030 üzenetére
Köszi, erre nem is gondoltam volna, ránézek majd
10 éves korára egy jó konstrukció is zsebbe nyúlós lehet, ha nem megfelelően volt végig szervizelve
Jogos, de azért az esélyeken lehet javítani, bár pont a gyakran szinte minden szívónál is emlegetett olajevést nehéz helyben kimérni (gondolom hengerekbe kéne endoszkópos kamerázni vagy kipufogógáz elemzés
)...
Meg ha éppen jót fog ki az ember, akkor azért ne legyenek ketyegő bomba dolgai...
-
negyedes
addikt
válasz
Gombinyó #226107 üzenetére
Nem rossz, igaz, nem vennem meg, gazdaja nem epp a legjobb alkatreszeket tette bele, sokszor volt hasznalt, igen erzekeny alkatresz SH.
A gond megint (mint alltalaban ilyenkor) a dizel mennyire kedveli a rovid hideg tavokat. Most van alkalmam megfigyelni es hat az esetek tobbsegeben be sem melegszik vagy ha mar elindul a homerseglet mutato akkor meg is allok vele. A rovid tavok nalam tenyeleg rovid, 2-4 km.
Vagy csak en gondolom tul megint? A borat is azert vettem meg mert benzines volt, 1.6, es annyit szivtam vele hogy a szivem sarkaban azert orulok hogy megszabadultam tole. -
kcsa
veterán
válasz
Gombinyó #225994 üzenetére
"Én is megtartanám a kugát legalább 3 hónapig. Fogyasztás bajnoknak pedig tipp a megane 4, 1.5 dci-vel."
Bp-Stuttgart és Bp-Berlin vonalon mentem párat 1.5 dci-vel, fixen 5 alatt. Alapvetően én spórolós vagyok, de német szakaszon kevésbé óvatoskodtam. Ami igazán meglepett, hogy mindkétszer hazajöttem egy tankkal, szokatlan érzés volt a korábbi autóim után
-
-
tibbike01
őstag
válasz
Gombinyó #223030 üzenetére
Nekem most cserélnek 71ezer ftért olajat fékolajjal együtt Budapesten a Mentes és társainál. Székesfehérváron és Soltvadkerten 60ezer ft körül mozog fb csoportban írják. Sokan kihordják oda Pestről. Skoda.
A szerviz ugye 2év/30k km. Namost ha évente 4000km-t megy, akkor én tuti legalább várnék 1.5 évet vagy akár még 2-t is az olajcserével és máris spóroltam 50ezer ftot.
-
fpatrik17
senior tag
válasz
Gombinyó #221671 üzenetére
Köszi a tippet neked is és molnarpeternek is! Néztem már a Mondeokat típusazonos motorral, de se kívül se belül nem jönnek be. Az 508 minden téren hangulatosabb nekem.
Talán még a Laguna kombit is hamarabb választanám a 2.0 dCi-vel, mint a Mondeot.
vzsryl köszi neked is a Civic+Pulsar javaslatot. Tudom, hogy elég ízlésficamos vagyok, de ezek helyet pedig a Delta-t vinném inkább. -
TrollBalint
addikt
-
TrollBalint
addikt
válasz
Gombinyó #221480 üzenetére
Mikor autóvásárláson törtük a fejünket, gondolkodtunk, hogy vadiújat veszünk kb. 10M-ig, és abba nagyjából egy Scala / Kamiq fért bele, de azokból is inkább csak az 1.0. Nem kevés az autópályára? Én végül ezért vetettem el (meg az ára miatt, mert ha nem volt muszáj, azért nem akartam 10M-ig elmenni
)
-
#01881923
törölt tag
válasz
Gombinyó #221249 üzenetére
1.5-ös automata Swifttel az a baj, hogy fehér holló. És ha nagy ritkán fel is bukkan egy-egy darab, az is hasonlóan elmebeteg árakon.
Jazzből legalább van valamennyi választék, frissen cserélt indítókuplunggal is akár.
Vagy még talán Corsa D-ből a 4 sebességes hagyományos automata...
-
válasz
Gombinyó #221152 üzenetére
Basszus, kerestem az Acenta meg a Tenka modellt, aztán rájöttem, hogy felszereltségi szintekről beszéltek...
#221150Yany
"Tekna volt a legmagasabb elérhető modell anno"@#221151szabonagyur
Mindegyik, amikre rákattintottam, az beérkezés alatt... Persze ez nem jelent semmit, nálam a Microsoft termékek sem úgy működnek mint másnál, az IT-sok is csak lesnek, hogy nálam milyen bug-ok vannak... aztán kiegyezünk, hogy "hát ez májkroszoft". -
zsoltip
őstag
válasz
Gombinyó #221015 üzenetére
Üdv Fórumtársak!
Autó-motor beárazás topiknak van utódja, ami üzemel is?
Szeretnék segítséget kérni árazásban, de ha ide írom a kocsim, mit szeretnéék árazni, kitiltanak.... -
zgospel
őstag
válasz
Gombinyó #220994 üzenetére
Nekem nem kell bemutatnod a dolgot, de a H Astra kombiba is simán befértünk. Nehezen tudom elképzelni, hogy a 3-4-es Octavia kombi csomagterébe ne lehetne 1 babával elférni. Nem költözni kell elvégre
Az emberek egyébként általában addig pakolnak, amíg van hely. Fogalmam sincs anno mi hogy mentünk 4-en Horvátországba egy Peugeot 405-tel 2 hétre kempingezni, és minden cuccunk befért, úgy, hogy öcsém másfél éves volt, és vittük neki az utazóágytól kezdve minden szart... Egy évvel később már Zafirával mentünk 4-en, és az is szarásig lett pakolva természetesen, a dupla annyi hely ellenére.
-
batai15
félisten
válasz
Gombinyó #220488 üzenetére
Mi lenne szerinted az olaj fogyasztás most komolyan ? Az az autó rendellenes mértékben fogyasztja az olajat ,és nem tömítések által és azért eléggé riasztó hogy az egyik srácnak 270k van elvileg a motorban és 600km/1l tűnik el .
Nekem a kotlák 407 nem eszik meg ennyit 15 ezer alatt .
Értem egyébként hogy TSI /cr is tudja enni ,csak nem mindegy mennyit. Azért az említett érték eléggé sok ,az hogy 10-15ezer km alatt eltűnik egy liter ,az semmi kategória nálam .
De azért nem szeretnék rá futni egy ilyenre ha nem muszáj,és azért kérdezem hogy ez mennyire általános dolog ,mert 2 3 héten belül több poszt is ezzel foglalkozik a facen. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Gombinyó #220488 üzenetére
igazabol ez vezetesi stilus fuggo is
az a motor, amit rendszeresen "kiforgatnak", benzinest 6k rpm, dizel 4k rpm-re, az enni fogja az olajat
akkoris, ha nem u.n. lazabb illesztesu
az, hogy hetente 1-2x megkapja igy az ivet, egy forgalmi szitubol adodo autopalya felhajtos gyorsitosavos besorolashoz, az ehhez keves
raadasul ez fugg az olaj adalekolasastol is
siman lehet olyan szitu is, hogy ugyanaz a motor az egyik gyartos es azonos viszkozitasu olajat kevesbe eszi, a masikat jobban, mert mas adalekok es katalizatorok vannak benne
a gyari gepkonyvben benne van egy u.n megengedett olajfogyasztas pont ezekert is
ez alatalaban 6-8deci liter per 1000km, neha 1 liter
szoval ha vhol 12k km alatt kert 1 litert, az ennek az egy tizede volt 1000km alatt, ezzel gyarto nem fog gariban foglalkozni semmit, ez teljesen normalis is
az meg hogy a gézabácsi tutujgatott toyotaja nem eszi, amit dizeluzemben vezet 2k rpm-nel elvaltogatva forgalmi akadalykent az 50km/h-t 10sec alatt eri el, meg az autopalyan 85-90-l veret vele, egy masik tortenet
ugy amugy eleg sok masik auto sem eszi
nem mintha abbol a 1,33-s motorjuk pont ne lett volna egy kifejezett szoporoller ebbol a szempontbol
ex-kollegamnak is 80k km-nel gariba csereltek a motort es azt az autot o vatta ujan vette, nem az elozo tulaj ruppotlankodasa meg elkummantott olajcserei miatt lett olyan
de az mar ilyen 4-500 km alatt bekert egy liter olajat, elegge vallalhatatlan szinten ment -
-
Vismajor01
addikt
válasz
Gombinyó #219650 üzenetére
Sztem akkor elég lehet a V60. V70 sokkal nagyobb belül de úgy is néz ki.
Nekünk azért kellett mennie a v60nak mert 3 gyerek lesz. 1 gyerekre biztos h nem cserélem le, imádtam azt az autót, még akkor is h az elején még 1 gyerekkel is szűkös (mózeskosaras babakocsi, nagy gyerekülés etc), mert utána meg már elfér (magasítós gyerekülés, sportbabakocsi), és a kombi jellege miatt jól pakolható még ha nem is olyan nagy literje. Én pl simán beraktam egy kerti sarokgarnítúrát a v60-ba, persze lehajtott ülésekkel, pedig az még PHEV is volt.
-
válasz
Gombinyó #219650 üzenetére
5 hengeres. Gyári a felni. A konkrét példány halogén fényszórós sajnos. Belülről akkora vagy picit kisebb, mint egy Golf.
Hangulatos autó. Kell banánnal is kalkulálni ennél a futásteljesítménynél.
(És a 2.4-es 215 lovas D5/D6 motorja is át tud szakadni a hengerek között.) -
zgospel
őstag
válasz
Gombinyó #219643 üzenetére
Igen, ez még öthengeres, viszont azt tudni kell, hogy ezeknél a kétezres öthengeres dízeleknél előfordulhat a hengerfal repedése. Nem nagyon gyakori, de nem is ritka. A 2.4esnek nincs ilyen gondja, igazából a 2.4es dízel az ami a legjobb a Volvokból, pláne egy Geartronic automatával. Viszont a 2.4 a V60okban elég ritka.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gombinyó #219643 üzenetére
Nagyon hangulatos es semennyire nem praktikus auto
Nagy kulmerethez egy atlagos kompakt kombi utaster es 430 literes csomagter van, meg parkolni szar vele, oriasi fordulokore van es hosszu az orra is. Unokatesomnak is ilyen motoros van, nagyon szereti mindenki. Az ove 163 lovas es automata. Kell hozza annyi ero, meg szerintem az automata jobban passzol hozza. Aisin van benne, hagyomanyos olajkavaros 6 gangos, egesz ugyes emlekeim szerint. Neki 2016 ota van meg, egy szakadt turbocsovet leszamitva nem emlekszem mas hibara, nagyon kopo-fogyot se kert, csak a kotelezo szervizek evente (nem megy olyan sokat). Ami engem zavarna - euro5, lassan csesztethetik, plusz by deafult minden euro5 dizel rohadt budos, igy ez is.
Hatso futomure kell figyelni, az szereti felrekoptatni a gumikat.
Osszessegeben en inkabb V70-et keresnek, mert praktikusabb, de az 5hengeres Volvozasrol nem
beszelnelek le egyaltalan
Menj el, nezz meg valami kozeli darabot, hogy mennyire eleg meretre. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Gombinyó #219643 üzenetére
1984 cm3 => Ha jól tudom, akkor ez az öthengeres motor.
Szép színösszeállítás (Ocean Race), felni szvsz lehetséges, hogy nem gyári. Karbantartási tervét megnézném, hogy mikor esedékes egy-két nagyobb tétel.
Én egyébként nem ellenezném, kellemes autónak gondolom (bár szvsz banánra is félre kell tenni).
-
tboldi
nagyúr
válasz
Gombinyó #219275 üzenetére
Nem véletlenül kezdtünk mi is a digók fele kacsintgatni. Ezt az Ypsilont foglalóztuk le egy hete, jövő kedden hozzuk el. Persze vannak a Jazz-nek vitathatatlan előnyei vele szemben (nagyobb csomi, Magic Seat), de fordítva is igaz (magasabb felszereltség, több légzsák), és szerencsére ezek nem szálltak el árban.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gombinyó #219077 üzenetére
Ez is az a 1.5 blue HDi, aminek Citroenekben is van? Azzal kapcsolatban olvastam némi ellenvéleményt.
-
Ádám16
addikt
válasz
Gombinyó #218625 üzenetére
Ez már konkrétan nincs készleten, reggel elkelt.
30% a beugró, max 60 hónap a futamidő. Március 31-ig beérkező autókra vonatkozik az offer -gondolom, mostanában meg kéne rendelni ehhez.
Nekem eléggé megtetszett ez az ajánlat.Nem tudom, ez az alapfelszereltség mennyire lehet puritán.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Gombinyó #218453 üzenetére
4 fok alatt automata klimak se szoktak menni
nekem a 147-ben automata klima van, mindig megy a klima, sosem kapcsolom ki*, de 4 fok alatt automatikusan kialszik a kontrol LED-je
5 fok-tol ujra vilagit
ez a fagyvedelem miatt van igy
az ipari vizhutok is 2 fokos vizhomersekletig mennek csak le, ott kiall a fagyvedelemre
akkoris, ha amugy fagyallo keverek van a hutorendszerben
amugy az automata klima inkabb azert jobb, mert az mindig megjaratja a hutokozeget az olajjal es keni a tomiteseket, ezzel "karbantartja" magat
ennelkul idovel kiszaradnak a tomitesek es a kialakulo mikrorepedeseken elszokik a hutogaz a rendszerbol
csak ehhez sosem szabad kikapcsolni, akkorsem ha futeni kell, mert a manualis klimanak is tipikusan az a halála, hogy szeptemberben kikapcsolja a juzer, aztan kovetkezo majusban beakarja kapcsolni meg nem megy mar, mert 2-3 hetente par percig jaratnia kellett volna kozben szeptembertol majusig is, de ezt elfelejtette... az automata meg nem felejti el ezt
aztan meg nem ertik, hogy miert kell toltogetni bele a hutogazt meg hova lesz par het alatt a toltet belole, es a juniusban feltoltetett klima az juliusban mar megint kehes
leszedetni a kompresszort es a szimmeringet meg a tomito O gyuruket kicsereltetni rendszerben + uj szárítószűrő, meg jaj hat az sokba kerul
...csak anelkul meg sosem lesz ujra "jo"
* nem is kellett sosem tolteni bele gazt a 6 ev alatt, amiota vettem -
zolnagy
őstag
válasz
Gombinyó #218453 üzenetére
Köszi, akkor esetleg Style, ami beleférhet.
A lízing nem kötelező, csak választható. Be kell áldozni a cafeteriat érte, meg havi fix összeget fizetni. Ez 1 évig tart, majd eldönthetem, hogy folytatom-e tovább. Ha igen, akkor új autót kapok (tehát minden évben újat). Ha nem akkor marad a cafeteria, amit költhetek szép kártyára, vagy amit választok. -
Ádám16
addikt
válasz
Gombinyó #218164 üzenetére
Igazából az egyszerű japán technika (és megbízhatóság) + egyszerű dízelmotor kettőstömegű és részecskeszűrő nélkül jó fogyasztással (spritmonitorról), ami megfogott.
Köszi a segítséged! A Hondás topikban utánajárok a típusnak.Ha másnak lenne még ötlete, szívesen fogadom.
-
Ádám16
addikt
válasz
Gombinyó #218160 üzenetére
Oops, Civic 7gen, Clio 3gen.
Az általad ajánlottak közül azok a dízelek vannak annyira megbízhatóak, mint az Isuzu motorja? Focus MK2 piszkos mód rohad tudtommal.
[link] Ez a Civic van kinézve konkrétan. Még rosszul sem leszek, ha ránézek.
[link] S annak unalmasabb, 5 ajtós verziója.
Képek alapján mindkettő rendben van, csak a típust nem ismerem, mikre érdemes figyelni. -
válasz
Gombinyó #217969 üzenetére
Nekem minden autóm zörgött valahol a budapesti aknamezőn eltöltött bizonyos idő után. Mondjuk érzékeny vagyok rá, úgyhogy sajna lehet kis dolgokat is észre veszek. És sajna nem volt máshogy a régi szép időkben sem, mind zörgött előbb utóbb (iq-n kívül mind újonnan véve):
corsa b 2000-2009
stilo 2004-2007
i30 2007-2018
iq 2015-2017
scross 2017-2022
jazz 2018-
rav4 2022- -
TrollBalint
addikt
válasz
Gombinyó #217544 üzenetére
Kíváncsi leszek a véleménedre, mert mi anno ezt a trükköt a szobaablakon játszottuk el az albérletben, de kb. semmit nem ért. Max talán fél órát ha bírta... (mondjuk az összes eddig lakáshoz képest, amiben valaha is laktunk, ez volt a legextrémebbül párásodó ablak
)
-
-
adalbert1
veterán
válasz
Gombinyó #217527 üzenetére
Köszi!
10k km vagy 1 év a cél olajcserére, a többi intervallumnak még utána kell néznem.
Persze a megvétele után indított egy készletkisöprő akciót az importőr, ahol a náluk lévő 1.0 TSI-kre Perfect felszereltséggel még kicsit több mint 400k kedvezményt adnak, így már azoknak is elég baráti ára van (van amelyik így olcsóbb is, mint amit most használtan vettem, igaz kevesebb extrával vannak ellátva).
Szívesebben vettem volna amúgy egy Corolla Cross-t, vagy valami hasonlót, de ár/érték arányban, az igényeimet, felhasználói szokásaimat és pénztárcámat tekintve ez tűnt a legjobb választásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest