Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Balázzs #229822 üzenetére
VAG MQB 2.0CRTDI@150 Le. Mindegy melyik verdában, de extrás üléssel vedd mindenképp! 2000 km-hez az alap VAG ülések kínzó eszköznek felelnek meg. (Mondjuk én a highline ülésektől sem vagyok oda, mert minden VAG ülés kemény.)
Ha rendesen el akartok férni, akkor Superb/Octavia/Passat. A Skodák hátsó lábtere hatalmas, de kicsit csalnak, mert rövidek az ülőlapok. -
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #229767 üzenetére
Kiegészítés: Koreait DCT-vel kerülje!
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #229764 üzenetére
Az Austral az 1.3 TCe-vel (ez van a mercikban is) csak CVT-vel érhető el a kézin kívül. Az ugye nem duplakuplungos, de nem is hagyományos.
A Duster 1.3 TCe sajnos EDC-vel van (duplakuplung).
A Jogger 1.6-os hybrid pedig azzal a “különleges” multimode automatával (4 sebesség a belső égésűnek, 2 az elektromos hajtásnak).A 3 közül én az Australt venném. Egyrészt jobban tetszik, másrészt sokkal jobb a belső minőség
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gyenesmartin #229760 üzenetére
Erre még értelemszerűen nincs válasz. Túl új, túl ritka, túl keveset futottak. Lutri az ilyen. Ha early adopter vagy és nem zavar az európai autógyártás/ipar haláltusája, akkor vágj bele.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Peterzon94 #229690 üzenetére
A Swift puritánabb, de jobban fogyaszt, jobban megy és bármikor eladod könnyedén, jó áron. Lehetőség szerint GLX felszereltséggel vadászd le. Tehát egy szavazat a stiftre.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ghostface #229557 üzenetére
Az 1.4T oké, kevés típushiba.
Az 1.5TDCI már nem HDI származék, de majd egy Ford guru megmondja, hogy vehető-e.
1.6 CDTI-ről úgy tudom, hogy 60k km-t bír a vezérlése, és csak motorkiszedéssel lehet cserélni, tehát bőven fél millió feletti mutatvány. Javítson ki valaki, ha tévednék! -
vzsryl
nagyúr
válasz
Eugene Roe #229323 üzenetére
TSI-ről volt szó.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #229283 üzenetére
Én a T25-öst vezettem párszor a 129 lovas 1.8-assal. Az tűrhető volt.
Az 1.6-os szívóbenzinesek 1,2 tonna felett már annyira nyomatékszegények, hogy "pusztulat gyengének" érződnek. Az asszony Jettája 1276 kg üresen, és az 1.6BSE 2000-es fordulat alatt alig tudja megmozdítani, pedig ez csak kompakt méretosztályú (puttonyos Golf 5). -
vzsryl
nagyúr
válasz
BigBlackDog #228975 üzenetére
Ha valamilyen akcióban egy Káskájt meg lehetne csípni az 1.33-as motorral, akkor az biztos, hogy előrelépés lenne.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szőröscica #228697 üzenetére
Persze, meg nem is olyan határozott, mint egy nagyfiú, de meglepően jól viszi a 1,5 tonnás verdákat. A Kodiaq-t is szépen mozgatta, de az manuális volt, meg ugye magas is, tehát nem volt annyira alacsony a fogyi, mint az “ék” alakú Superb-nél.
-
vzsryl
nagyúr
Kollégámnak most már lassan egy éve megvan az új Superb 1.5TSI@7-es DSG.
Pályán 160 alatt ritkán megy, és mindenhol erőteljesen dinamikusan halad. A nagy átlaga 5,7L. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228611 üzenetére
A benzin okés, a dízel biztosan rosszabb a hasonló kategóriás VAG-nál. Az új 2.0 190 lovasa olajtemető lett, de MQB-n még az is rendben volt.
#228612 Qru: Az 2-es Superb nehezebb, és gyengébb volt, mégis bőven elég volt mindenre, szóval szerintem a 150 lovas 3-as Superb is szedi a lábát. Amennyit fojt rajta a környezetvédelem, annyival erősebb is.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
scream #228607 üzenetére
Octavia 3, Superb 3 2.0CRTDI@150Le. Ezek csak olajos DSG-vel vannak. Superb-ből a 2-es is hatalmas már, szóval abból egy faceliftes is tudja, amit szeretnél. Nekem az ilrekkel 2-es Duperb fl volt a 140 Le-s 2.0CRTDI-vel, de manuális váltóval. Mocsok jó autó volt, bátran ajánlom (a dízel motorral nem tudtam megbarátkozni, ezért váltottam). A szedán is vehető mindegyikből, mert fullba nyitható a hátsó ajtó.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
rayoliviero #228385 üzenetére
Swift.
Gyorsabban elkél, mint egy Iphone. -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #228313 üzenetére
Kangoo 1.5 dCi-t nézd meg. A motor biztosan jobb az 1.5HDI-nél. Sajnos a PSA nagyon elcseszte az 1.5-öst.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
_csocso_ #228231 üzenetére
Az Auris és a Corolla 1.6-os motorjára nagyon vigyázni kell, mert nem lehet felújítani a hengerfal vékonysága miatt, de ettől függetlenül jó cucc.
A Pulsar 1.6-osa is kicsit bonyolultabb szívó motor már, de nem vészes (Renault topikban rob210 kolléga tud róla részletesebben írni). A nagy előnye, hogy olyan hátsó lábtere van, mint egy Superb-nek.
A Baleno egy nagyon fapados kisautó, de gombokból fenntartható, és ez a fogyasztására is igaz, mivel dízelszégyenítő. Mondjuk a ~850 kilójával nem csoda…
A fóka 1.5 felejtős, Fiesta-ból se ajánlanék semmit jó szívvel. -
vzsryl
nagyúr
válasz
lorcsi #228166 üzenetére
A mostani 3M fabatka a 4-5 éves 1M fabatkának felelne meg. Ha így nézzük, akkor korrekt a kuvik ára.
Ha ez ekkora problémát jelent, akkor benzinesből kb. csak a Renault marad, és is az 1.6/2.0 szívók. PSA-t csak 1.6/2.0/2.2 HDI-vel szabad venni. Olaszból az 1.4 turbók általában bevált cuccok, csak az M32-es váltóra kell figyelni. -
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz
NeoPampalini #227558 üzenetére
Attól függ milyen piacon, de átlagosan minimum 800k-t ér a 2018-as 400k.
Egyszerű példa a fóka 2-es, H Astra, Golf 5 trió. 10 évvel ezelőtt is kb 1,5M volt belőlük egy értelmes darab, meg ma is annyi. Ezzel az a gond, hogy azóta 2x annyi méter van bennük és sokkal elavultabbak lettek. Reálisan azok kéne max 1M-ban megállniuk, de az extrém infláció ezt megoldotta... Egyébként 1 kg kenyér vagy 1 l tej árával is be lehet mutatni, csak az más piac. -
vzsryl
nagyúr
válasz
fogkefe21 #226827 üzenetére
Nissan Qashqai 1.3Dig-T.
12 találat van rá hahu-n 8-9M között. Alapvetően is egy jó ár/érték arányú autó, de ezzel a motorral ebben az ársávban best buy. 4 henger, jól megy, viszonylag keveset fogyaszt és belül jóval nagyobb is a felsoroltaknál. Szerintem a minőségérzet is rendben van, max a Mazda jobb nála ebben.btw. érdemes lesz eladni 150k km környékén, mert ezek a száraz duplakuplungos váltók általában 150-250k környékén kezdik feladni, és gtk. a javításuk.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
grizlisandor #226540 üzenetére
A PQ46 2.0TSI motorokkal milyen problémák voltak?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
st6969 #226310 üzenetére
8M-ba bőven belefér egy pár éves, de legfrissebb szériás Corolla kombi, még akár a 2.0 hybriddel is.
Egyébként éves 25k km igázásnál akár 1M Ft-ot meghaladó összeget is spórolhatsz a konnektoros töltéssel a benzin/dízel üzemanyagokhoz képest. Feltéve, hogy otthon tudod tölteni. Ha nincs 3 fázisod, akkor is van értelme rászánni azt a pár százezret, mert néhány hónap alatt megtérülne. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Scofield007 #226264 üzenetére
Ha nagyon meg akarunk felelni a követelményeknek, akkor a Lexus CT200h lenne a legerősebb választás. Hengerűrtartalom megvan, 2019-2020-asok kb 7M-ért kaphatók és valószínűleg ez a legcsendesebb a kategóriájában. A 3 német presztízs márkából még a Mercedes A-B osztály 160-as modelljei lehetnek jók a Renault féle 1.33-as motorral, de az ugye köbcentiben nem üti meg a szintet, viszont zajszintben fel tudja felvenni a versenyt a japán prémiummal, sőt még csendesebb is.
-
vzsryl
nagyúr
PSA (308, Astra) motorja(i) kerülendő(k).
Hunyadi/Kia DCT váltó hamar megkotlik, az 1.5 DPI borzasztóan gyenge, az 1.5T pedig jobban kokszosodik, mint a régi VAG FSI-k.
Más kombi nincs is, csak a VAG-nál.
Sajnos ilyen világot élünk. Én is ha váltanék, akkor egy nagy kombi kéne, de kb. 2020 után nem gyártottak értelmeset.
Esetleg Mazda 6, de az is már 12 éve jelent meg…
Maradtak a SUV-ok…
Szvsz. jelenleg az értelmesebb benzinmotorok a következők:
VAG 1.5, 2.0TSI
Renault-Nissan-Mercedes: 1.33TCe
Toyota 1.2T, 1.8H, 2.0H
Suzuki 1.4TAz automaták közül pedig még pont a VAG féle DSG a legjobban sikerült cucc.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #226115 üzenetére
+1
Pár hónapja vett egyet kolleginám is, közel 300k km-rel. Eddig hibátlan. -
vzsryl
nagyúr
válasz
d.toth91 #226080 üzenetére
Maradnék a Mazda 6 vonalon. Alváz- és üregvédelemmel el kell látni a vásárlás után, és kész vagy.
VAG vonalon inkább MK3 Superb-et néznék. Az O3 belül nagyobb, mint a Mazda 6 (kívül természetesen kisebb), de a Superb kényelmesebb, csendesebb. 1.4TSI-1.5TSI-vel is mozog úgy, mint a Mazda a szívó benzinnel, de fogyasztásban jobb. A 2.0TSI kb. úgy eszik, mint a Skyactiv, de sokkal jobban megy. -
vzsryl
nagyúr
Saxo/106 szívó dízellel.
Valami dízelt mindenképp, vagy ha valami nagyobb elektromos hatótávú cucc belefér és otthon tudod tölteni, akkor egyértelműen az a leggazdaságosabb.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
den89 #225876 üzenetére
Nagyon szívesen meghagyom másoknak a maradék 99%-ot. Senki sem mondta, hogy kötelező rám hallgatni.
Azzal sem értenek egyet velem, hogy én a kereskedők hirdetéseire rá se nézek. Ugyanazt olcsóbban megkaphatom magánszemélytől, akinek nagy eséllyel utána is tudok nézni, hogy nem nepper-e vagy kókler. Tudok vele nyíltabban kommunikálni, kereszt kérdéseket feltenni stb… Aztán a helyszínre már úgy érkezem, hogy nincs meglepetés, max pozitív.
Ja, és az egy az ezerből is olyan, hogy néha költeni kell rá. Kinek sokat, kinek keveset. Ez relatív. -
vzsryl
nagyúr
Ha valakit nem érdekel a téma, csak egy normális autót szeretne kapni a pénzéért, akkor felesleges utánanézni. Rákérdez itt, megírjuk a típusokat, felkér egy autó vizsgálót, oszt’ jó napot.
Nekem is sok-sok év kellett hozzá, mire elértem odáig, hogy néhány ajánlható típust, motort megjegyezzek, illetve legalább ugyanannyit elkerüljek, és ki tudjam szűrni a fórumokban, videókban leírt/elhangzott érdekességeket vagy hülyeségeket. Továbbá ráállt már a szemem is hahu-ra, marketplace-re, és tudom mit keresek. Kb. a hirdetések 90%-a kuka, 9%-a kérdéses, 1%-a biztosan érdemes a megtekintésre. Annak az 1%-nak a 10%-a pedig egy az ezerből, ami igazán jó vétel lehet. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Oraculus #225700 üzenetére
A felsoroltak mellé még biztosan betenném a Renault Symbioz-t is. 1.6-os MPI benzinmotor full hybrid hajtással. Elvileg minden feltételnek megfelel, a keretbe belefér egy új, jól felszerelt példány, ráadásul szvsz. a SUV-ok között kifejezetten szép és franciásan kényelmes.
Eggyel nagyobb méretből ott a Renault Austral is, de abban 1.2-es turbó motorral van a full hybrid, ami nem tudom, hogy mennyire tartós. A csúcsmodell Rafale-ba is ezt rakják 17-20M-ért, szóval sokat vár tőle a gyártó.Amúgy az eddigi ajánlatok között szvsz. a RAV4 2.5-ös hybrid a legjobb, de az csak használtan férhet bele a keretbe.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Hajas Mao #225583 üzenetére
Én napi 2x25km-re benzint használok, de ezenkívül is mászkálok vele, és simán összejön évente 20k km. Nekem is megérné a dízel, főleg ha a vételi árakat is nézem (használtan sokkal olcsóbbak a dízelek).
Renault-Nissan 1.5-2.0DCi, PSA 1.6-2.0-2.2HDI, Ford 1.6-2.0TDCi, Fiat 1.9JTD, VAG 1.9-2.0PDTDi.
Ezek ajánlottak 2M-ig. Feljebb még ott a VAG 2.0CRTDI, de az 2M-s autónál nagyon necces, mert a kínálat alján van. -
vzsryl
nagyúr
válasz
blizzrd #225461 üzenetére
A Pug 1.5-ös HDI motorja korántsem sikerült olyan jól, mint az elődei.
Az 1.5TSI egy nagyon jól eltalált motor, de MQB platformtól már mindegyik TSI jónak számít, tehát az 1.5-ös elődje, az 1.4@150 lovas is. VW-nél a 2.0CRTDI szintén erős versenyző. DSG-vel csak a 2.0TSI és 2.0CRTDI ajánlott, mert az 1.5-öshöz még száraz DSG jár csak.
Grand Scenic 1.3TCe vagy Espace 1.8TCe szintén jól sikerült darabok és hiába lett divatosabb a külsejük, hely még maradt bennük bőven. Az új, SUV verziójuk már valószínűleg sokat szűkült belül. -
vzsryl
nagyúr
válasz
nepszter1 #225399 üzenetére
Szia!
Toyota Prius vagy Auris kombi 1.8HSD (hybrid)
VAG MQB kombik 1.4TSI@150Le, Golf 7, Octavia 3 (ebből nem muszáj kombit), Leon
Renault Megane Grandcoupe 1.6SCe (sedan) vagy Grandtour (kombi) 1.33 TCe.
Opel Astra K 1.4T@150Le
Fiat Tipo Wagon (kombi) 1.4@95Le vagy 1.4T-Jet@120LeA felsorolásban vannak turbómotorok is, de azok nyugodtan vehetőek.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #225349 üzenetére
Na, még egy ok, hogy csak a V8-cal szabad megvenni a Mustangot.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ghostface #225216 üzenetére
“Egy olyat ami 8 év alatt több mint 200ezer km-t megtett van még értelme megvenni, vagy ha olyat vennék ott már készülni kell arra hogy szét van hajtva”
Az valószínűleg pont nincs széthajtva, mert a megtett km-ek nagyon nagy része üzem meleg motorral történhetett, ami sokkal jobb, mintha állt volna a garázsban.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Drughi #225191 üzenetére
Ferdehátú H Astra-t vezettem ezzel a 140 lovassal. Úgy dobálta a motor a verdát, mint kiskutya a papucsot. Tuti kamu a gyár által megadott 0-100, mert érzésre is és youtube videók szerint is 8 mp-en belül képes rá. A Vectra nagyobb és nehezebb, de tuti, hogy jól mozgatja azt a bódét is.
Amúgy másfélért van ferdehátú Laguna 3-as is a 2.0 MPI-vel, ami a futóműve miatt is kellemes vezetési élményt nyújt. Nekem az ~1 mázsával nehezebb kombit is szépen mozgatja. Ráadásul korosztályban inkább az Insignia ellenfele, nem a Vectráé.
pl: [link] -
vzsryl
nagyúr
Pénztemető.
Bővebben kifejtve egy nagyszerviz vagy egy kisebb, általad okozott baleset is gtk. Csak nézz hozzá gumiabroncs árakat…
Amúgy jó nagy, elfér benne hátul 3 gyerekülés (ez csak nekem lényeges), nyomatékos, viszonylag jól fogyaszt, kényelmes, biztonságos és mocskos ronda SUV. De ezeknél jóval fontosabb az első mondatom.
Ha nagy prémium SUV kell, akkor Lexus RX. Ehhez is nagyon drága minden, de legalább ritkán kell piszkálni.Próbálj ki egy fullos, faceliftes (2014-2018) Pug 508-at. Az Octavia-hoz képest RR.
-
vzsryl
nagyúr
Superb MK2/Passat B7 2.0 CRTDI@170Le
Ezek még PQ46 platformon vannak, de 4M-ig lehet belőlük szépet vadászni. A 150 lovas TDI már MQB volt (Golf 7, O3, Superb 3, Passat B8 stb…), de abból 4M-ig csak leharcoltak lesznek leginkább.Mondeo MK4 fl 2.0 TDCI@163Le
Ebből már csodaszépet is kapsz ennyiért, de lehet, hogy egy MK5-ös kijön belőle.508/C5 2.0HDI@163Le
Utolsó, ráncfelvarrott évjáratok, fullos felszereltséggel.
Laguna 3 2.0 DCI@150Le
Itt már 4Control (négy kerék kormányzás), Bose Hi-Fi, minden van 3M felett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest