- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Egyik ismerősöm használt autót szeretne vásárolni. Én pedig felajánlottam neki, hogy megkérdezlek titeket. Szóval a következő követelményeket írta össze:
- Japán márkák + Hyundai
- 400000 Ft-ig
- 1,3-1,6-os motor
- 1996-os évjárattól felfelé
- max 140000 futott km kb
- ABS és szervokormány feltétlenül legyen (+klíma esetleg)Tehát mit tudtok javasolni?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Manitou #3676 üzenetére
Köszönjük!
Rendben, a km-es rész nem lényeges a továbbiakban. (Készséggel elfogadja a tanácsokat, nem kell erőltetni. )
Az almera tetszik neki is.(#3678) Psychonaut: Köszönjük neked is!
A Swift is jó lenne, de neki inkább a Sedan változat hozza a megfelelő méretet. Eddig is egy Sedan-ja volt, de szegényke egy összenyomott konzervdoboz formát vett fel egy baleset következtében.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Psychonaut #3687 üzenetére
Kombi kilőve, de a szedan ideálisabb lenne, igen.
Civic-ről vélemény?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Egy véleményezést kérnek, ha szabad: 323 F
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #111599 üzenetére
Engem az vonz, hogy japán és benzines. A rohadást viszonylag könnyen és olcsón meg tudom oldani. Ezen friss műszaki van, ráadásul a motorja és váltója legendásan megbízható. Nagyon csábító 200k-ért. 400-ért mennek általában az értelmesebb darabok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Fastra, punto I, stiften kívül van még valami 200-300k-ért, ami értelmes lehet? Valami kisebb kocsi érdekelne, kezdő jogsihoz.
Szerelést, foltozást nagyon olcsón tudnám intézni hozzá, csak alkatrész árak legyenek minél jobbak.
Van valami japán gyártmány ennyiért, amit érdemes venni? Vagy túl drága hozzájuk az alkatrész? Nézegettem Colt-ot, 323-mat stb... A Colt nagyon tetszik, mert kicsi, de szép lapos, fekszik az úton, mint egy értelmes autó. A stift számomra az a kategória, hogy nem szívesen ülnék bele, mert borzasztóan csúnyának találom, és nem akarok undorral autót venni, de gondolom ezt a nézőpontot nem ítéli el mindenki. Tudom, hogy a motorja örök élet +1nap, de nem kéne, na. Honda, toyota kizárva, mert túl magas az áruk, még a 20-25 éves példányoknak is.
Esetleg B Corsa?
Rohadás meg ilyesmi nem érdekes, mert ebben a kategóriában minden rohad, főleg a triumvirátus, amit az elején írtam...
A Punto I-es valóban ennyire favorit lehet? Családban van Punto II, de minél hamarabb meg akarnak tőle szabadulni. Nincs olyan hónap, hogy ne kelljen hozzányúlni valamiért. 2évente megmurdel a termosztát, a hengerfej tömítés, a motor non-stop úszik az olajban, és ezeken kívül mindig előjön valami hülyeség, pl. elektronikai hibák, főleg a city szervó... Én kicsit tartok az olasz és francia kocsiktól.
Ez utóbbi, meg a hátsó híd miatt vetettem el a 106-ost és Saxo-t is. Ha befigyel a javítás, akkor legalább egy 80-100 lepedőt elő kell kanyarítani....
Esetleg Bravo, Brava, Marea?Egyébként városban használnám 90%-ban, és nagyrészt vagy egyedül, vagy párommal ketten utaznánk benne, tehát lehet 3 ajtós is.
Ami kizáró ok:
-kereskedőtől nem veszek autót, és nincs de
-dízel kizárva, de ez gondolom egyértelmű (napi átlag 5-10km)
-kombi
-1,6-osnál nagyobb motor, de jobb lenne 1.4 alatt maradniZavaró tényezők:
-fehér szín (még a lila is jobb)
-automata váltó (de erre szerencsére amúgy sincs lehetőség ebben a kategóriában)A fogyasztás nem érdekes, 7-8l is lehet vegyesben, csodát nem várok...
Egy ideje már pörgök a témán, szóval kialakult már bennem egy kép, tehát tudom, hogy merre induljak, de ha tudnátok még hozzátenni, annak örülnék. Főleg a japán kocsi témában érdekelne egy kis okítás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Úgy látom, a japán témába túlzottan nem akar senki beleszólni, tehát az eléggé vakvágánynak tűnik. Konkrétan az olcsóbb típusok érdekelnek, tehát ahogy írtam is, főleg a Colt. Civic-ből, Corolla-ból semmi értelmeset nem találtam ennyiért használtautó.hu-n. Úgy látom, hogy fél milla alatt felesleges ezeket nézni.
A B Corsa tűnik eddig a legjobb befutónak. Abból már kerek 200k-ért is láttam szép állapotút, friss műszakival. Az az előnye még, hogy tetszik is, ami nem utolsó szempont.
Egyet kifelejtettem eddig - pedig szintén tetszetős - mégpedig a Felicia-t. Arról azt olvastam, hogy minél újabb, annál jobb vétel, mert nagyon sokat foltoztak rajta az évek során, főleg a 98-99 utániakat érdemes vadászni.
Fontos dolog, hogy kezdő autós vagyok, de nem vagyok 17-18 éves, sebesség megszállott süldő, tehát nincs szükségem fürge autóra. Vezettem már 90' 323 sedan 1.4-est és 92' Fastra karaván 1.6-ost (8szelepes) és nekem mindkettő "fürgesége" megfelelő.
Eddigi tanulságom az, hogy főleg Corsa-t érdemes néznem, akár kereskedőtől is, amiből itt a környékén (Szekszárd) nem találni túl korrektet. Ez be is fog következni, ha lebeszéltek a Colt-ról. De kérek valakit, hogy nyilatkozzon ez utóbbiról is.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #112878 üzenetére
Bármi érv mellette?
B Corsa-ból van/volt néhány ismerősömnek. Vezérlés és olajcsere. ennyiből állt a szervíz általában. Semmi bajuk nem volt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #112882 üzenetére
Most a Colt-ról elolvastam, amit tudtam. Rosszat nem nagyon találni róla, viszont jót annál inkább.
Itt amúgy csak Suzuki, Honda és Toyota tulajok vannak a japán kedvelők között? Mazda, Mitsubishi, Nissan esetleg?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Ennek vajon mi lehet a hákli, hogy ennyibe kerül? Így ránézésre láttok valami defektet?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #118267 üzenetére
Nekünk volt. Szerencsére el tudtuk adni 360-ért. Csak a rozsda nem kezdte meg. Azon kívül amit el tudsz képzelni, minden baja volt, főleg a motortérben és elektronikával kapcsolatban. Eladás előtt heti 2-3x járt szerelőnél, de volt olyan is, hogy minden nap, csak amikor garázsban állt, akkor volt rendben.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
2004-2005 körüli, 1.6-os, benzines Mitsu Lancer kombikról mit érdemes tudni? 1 miska alatt vannak nagyon szép darabok, és nekem nagyon bejön ez a sportos orr+hullaszállító, behemót hátsó.
Szabad ilyet venni, vagy inkább kerülendő?
A 98LE nekem elég lenne, szóval ebbe kérem ne kössön bele senki.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kornel #143832 üzenetére
És ez az 1 millió alatti ár nagyon elborult? Ránézésre túl olcsónak tűnnek. Vagy ez reális?
Nagyon szeretnék egy japán kombit, szopó benyával, és minél jobb áron. Corolla, Avensis már bő 500-600k-val drágábbak. Hondára rá se merek nézni...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pokskill #143959 üzenetére
Szia!
A 206-os 500k környékétől kezd normális lenni, szóval 300k alatt szépen fényképezett roncstelep.
Astra vagy Stift a nyerő. Mindkettő rohad, sőt ebben a korban szerintem kb. minden, főleg ebben az ársávban. Kell venni egy olyat, amire sok a műszaki, és remélhetőleg egyben marad a következőig is. Mindkettőről van bőven tapasztalatom.
Astra: pro: sokkal kényelmesebb, masszívabb, szvsz. mutatósabb, mint a stift, contra: rohad, többet zabál legalább 1-1,5L-rel azonos felhasználás mellett. Lehetőleg 1.6 8 szelep.
Swift: pro: fürgébb, jobb fogyasztás, a motorja talán még elnyűhetetlenebb, contra: rohad, kényelmetlen, hangos, borzasztóan gyenge bódé. 1.3GLX a tuti.Ez az "úgyis megtöröd" meg egy oltári nagy baromság. Ha értelmes, figyelmes ember vagy, akkor több esély van arra, hogy egy "tapasztalt róka" töri meg a te autód, minthogy te hibázz. Én 25 évesen tanultam meg vezetni, konkrétan a tanulópályán, és első autónak rögtön vettem egy kombit, ráadásul teljesen egyedül használtam, egyedül éltem egy albérletben, és minden nap a város központján át kellett vezetnem a munkahelyemre. Veszélyes helyzet mindig valami barom miatt alakult ki, és egyetlen koccanásocskám' volt. Az is azért, mert egy merőleges parkolóhelyről egy papa rám tolatott, de pár hónapos jogsival is volt bennem annyi, hogy elhúzzam annyira a kormányt, hogy még pont ne durranjak bele a másik oldalon merőlegesen parkoló autókba. Így a papa csak épphogy megsimogatta a kocsimat, és egy aprócska lakkot súrolt ki a bal hátsó ajtómból.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Motion_Blur #144230 üzenetére
A harisnyás bige nélkül ennyi. Vele együtt már csak 800k, mert az a csaj 1-2 hónap alatt elviszi a fennmaradó 2 miskát...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #144261 üzenetére
Egyébként nem kapsz, max használtan. Már egy jól felszerelt, kombi Astra is ennyi, vagy még drágább... De érthető is, mert amellett, hogy létezik az infláció nevű fogalom, itt az is közrejátszik, hogy a B szegmens mára olyan komoly lett, mint régebben legalább egy, de inkább két kategóriával magasabban tanyázó autók. Sokkal nagyobbak, durván jó a felszereltségük, igényesebb a külső és a belső megjelenésük, prémium kategóriát súrolja a minőségük és rendkívül biztonságosak.
Most őszintén, van olyan komolyabb, új autó, amit ennyiért kihozol a szalonból?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #144270 üzenetére
Értem én, hogy ég és föld a kettő közötti különbség, de akkor is használt. Szalonból kihozott autót meg kell fizetni. Amit [rvilike] írt, az már valóban érdekes dolog, de 8m-ból komolyabb autót nem igazán lehet venni zsír újból. A Honda a Civic-et a kategória csúcsának tartja (kivétel a prémiumok), és rajta kívül még sokan mások is, ami gondolom nem véletlen, és emiatt ennyiért is talál rá vevőt. Ha mindenképp új autót akarnék, és lenne 8miskám rá, én se ezt venném, mert inkább hagynék a zsebemben 1 milliót, és vennék egy fullos kombit a vetélytársai közül, de van aki 20 éve veszi a Civic-et, mert mindig megbízható társa volt, aztán rámozdul a legújabbra is...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Elég sokszor hallok ilyet. Maximum abban tudok egyetérteni, hogy megbízhatóságban odaveri általában a konkurenciát, de még ez se mindig igaz. Ez igaz a Corollára is, de az meg öregurasan nézett ki eddig, szóval a Civic 2in1 mivolta miatt mindig talál/t vevőket. Viszont szalonból kihozva meg kb. lényegtelen a megbízhatóság, mert úgyis van rá garancia, illetve aki újat tud venni, az pár éven belül megint megpróbálkozik ezzel, és addig ki se jön komolyabb hiba, szóval számomra is értelmezhetetlen ez az árazás, de mégis veszik...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144441 üzenetére
Szia!
Focus MK2, Mondeo MK3 szívó-benzin motorokkal. A 2-es fókának és a ráncfelvarrt Mondeo-nak 5 csillagos a töréstesztje, és van belőlük kombi is, vagy akár C-Max a focusból.
Mazda 6, de nagyon figyelni kell a rozsdára, mert rohadnak, csúnyán.
Corolla szintén kombi + Verso, vagy akár Avensis, de itt az 1.8-asnál számítani kell olajfogyasztásra, és 90km/h fölött elég hangos (most vezettem 2 órája egy 1.8Luna-t, és eléggé pörgött 90-től).
H Astra, C Vectra szintén a szívó-benzines kínálat felső szegmenséből.
Olaszokhoz és franciákhoz nem értek, de a Picasso-ról én hallottam már pozitívumokat, de ugye használt autónál a különleges bánásmódot igénylő darabokat nagyon körbe kell járni, hogy tényleg jót fogjon ki az ember. Inkább valami igénytelenebb igáslót néznék a helyedben.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #144445 üzenetére
2.2 szívó, de még az 1.8 is elmegy. Nagy a bodé (a kategóriájában a legjobban pakolható, mindet ver, mindent), kell a kraft.
(#144448) agabe: Én vezérlés cserével kezdeném, és mivel alacsony a kocsi ára, így bőven bele kellene férjen a keretedbe.
Mondeo-ból sima 1.8-ból a 120pacis a nyerő. Itt lehetőleg a szívósor lapátokat kell cseréltetni, mert ha törik, akkor nagyon drága problémákat okozhat. Az 1.8 SCI-t inkább kerüld, hiába jobb, de sajnos nem olyan megbízható. Továbbá a szedán változatból érdemes az 5 ajtósat venni, mivel sokkal jobban pakolható.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144454 üzenetére
Nem ismerem azt a Nissan-t, de franciás beütése azért van, mert Renault-Nissan már a nevük egy ideje.
VW-knek nagyobb a presztízsértéke, ezért ár/érték arányban pl. a fordok szvsz. jobbak. A Mondeo jóval komolyabb jószág a Golfnál. A B szegmensben a Fóka versenyez, és annak a benzines motorja szvsz. jobb a Golfénál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144463 üzenetére
Egyetértek rbalint88 fórumtárssal, továbbá hozzátenném, hogy az elsőnél ha tudja bizonyítani számlával a kettőstömegű lendkerék cseréjét, akkor tulajdonképpen a legdrágább alkatrésztől már nem kell félned. Én magamnak az elsőt választanám.
Ha még olcsóbb fenntartásra vágysz, akkor Focus MK2 1.6 szopó-benzin. Ebből főleg a ferdehátú ajánlott, mert nem túl nehéz a bodé, de mégis elég sok mindent benyel, pl. egy 4fős család számára szerintem teljesen ideális választás. A kombi már combosabb, de ha nem vagy országúti vagánykodó, akkor bőven elég oda is a 100 póniló. Még hozzátenném, hogy nagyon biztonságos autó, kiváló törésteszt eredménnyel.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144474 üzenetére
Mk2-es Focus-t írtam, nem Mondeot. Utóbbiból nincs is 1.6-os, 1.8 az alja.
Mk2 fóka mondhatni jobb autó az mk3 mondeonál (törésteszt, futómű), és az átlagára is magasabb. Ez nem véletlen, hisz alapból 4 évvel újabb konstrukció. 1 millió felett már vannak használható darabok, és az 1.6 szopó benyás mocskos megbízható, ráadásul olcsóbb fenntartani, mint egy mondeot. Sajnos a mondi benzinesekbe raktak kéttömegű lendkereket a retardált mérnökök, hogy legyen kicsit prémium érzete a vásárlónak akkor is, ha szervizelni kell...[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #144424 üzenetére
Annyira egyértelmű, hogy igen, inkább nem is válaszol senki.
Ha nem probléma számodra a kis cuki külleme, akkor tuti vétel. Nagyon megbízható, jól pakolható, a legcsaládbarátabb (szuper)mini autó.
Sokan nem szeretik, mert kicsit csajos, és nem túl fickós a futóműve, mint pl. a nagytesó Civicnek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144488 üzenetére
Ez függ egy kicsit a vezetési stílustól is. Én azért választanám a fókát, mert jobb a futóműve, nem olyan bálnás, és számomra fontosak a fenntartási költségek is, továbbá a biztonság. Összességében egy hangyányit jobb választás, ezért is árazta be a piac drágábbra.
Egyébként azt írtad, hogy "elore tervezetten legalabb 50%-ban varosban lenne hasznalva". Ilyen felhasználásra még egy nagyon jó sofőrnek is megterhelő lenne egy olyan bálna, mint a Mondeo. A fogyasztásáról ne is beszéljünk, télen tuti 12L környékére ugrana...
Esetleg ha kell a nagyobb beltér, nagyobb családnak, akkor C-Max.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tomiii. #144504 üzenetére
Állítólag az mk1 -es 6-os 2000-es dízele problémás.
Sógoromnak ilyen darabja volt, csak 2007-es, és neki rengeteg baja volt a motorral, fél éve próbálja eladni, sikertelenül.agabe: a 2-es fóka oldalirányú ütközésnél jobban teljesít a 3-as mondeonál.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bozont #144509 üzenetére
Hali!
Nem sokkal ezelőtt volt erről szó.
Ford Focus MKII, Mondeo MKIII
Mazda 3-6
Toyota Corolla, Avensis
Honda Civic, Jazz
Opel Astra H, Vectra CA Fordokat elég jól kiveséztük feljebb, de a többiről is esett néhány szó. Értelemszerűen a nagyobb bodékhoz illik 1.6L fölé menni, különben a dinamikus vezetés el fog maradni. Egyébként a legjobb futóműve ezek közül a fókának és a Civicnek van, szóval neked is befutó lehet, de a Civicből sok a leharcolt darab, mert a hülyegyerekek' előszeretettel kínozzák.
Ceed-ből 1.5m az alsó tartomány, szóval abból nehezebb lesz ennyiért lőni egy szép, jó darabot, de egyébként nagyon jó autó.
Új Ladák minősége borzasztó, zsír újan is siralmas gondokkal küzdenek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #144525 üzenetére
Azt annyi pénzből nem tartod fenn.
Maradj inkább egy légzsákos F Astra-nál.
A Punto szétkenődik mindenen, mint egy stift.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #144529 üzenetére
A 2001-es 2-es Puntonk nekikoccant egy B Corsa-nak hátulról, és olyan dolog történt, amit nem hittem volna el, ha nem látom a két szememmel. B Corsa bal hátsó lámpbúra megrepedt, ennyi. A Punton: motorháztető, hűtő, lökhárító, jobb lámpa kuka. Haveri alapon 150k-ból megúsztuk. Biztonság terén kicsit tartok azóta a Puntoktól. Viszont egy pötty rozsdafolt nem volt rajta sose.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #144533 üzenetére
Lassan kikötünk a bálna mercinél.
A racionális autókat felsoroltuk, és egyik sem túl biztonságos. Ha ez a cél, akkor emeld meg a keretet minimum a duplájára, és akkor van némi esély 4-5*-os törésteszttel rendelkező járgányt találni.alázógyík: Ez ugye irónia volt?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #144536 üzenetére
Ezzel én tisztában vagyok, de ez túl kontrasztos szituáció volt. Legalább benyomódott volna a Corsa fara egy 5cm-es szakaszon, de még az se.
Mr.Csizmás: Akkor esetleg az "szép" A Vectra érdekes lehet.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz agabe #144543 üzenetére
Néhány dolog, ami eszembe jutott, de mivel nem tudok túl sokat erről a motorról, ezért várjunk meg egy PSA szakit is (remélem van ilyen): Kettőstömegű: 200-300k, részecskeszűrő: 200-300k, Turbó: 150-200k stb... Ezek talán a legdrágább alkatrészek, amikre számítani lehet. A 186k km-ből arra gyanakszom, hogy közel van ezeknek az alkatrészeknek a cseréje, és ezért adnák el ár alatt, de ne legyen igazam.
Illetve amennyit városban fogod használni, elég hamar kinyírod ezeket a drága alkatrészeket is.(#144544) MunezXBK: Ezt hol a bánatban találtad?
(#144547) joamilestoné: Így igaz, rengetegen vesznek dízelt, főleg az új autó vásárlók közül. Több fogy, mint benzines.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #144569 üzenetére
Akkor talán a Focus legjobb ár/érték arányú játékszer ebben a kategóriában, és az 1.6 szopó benzin motorja kimegy a világból.
Integrale: Úgy emlékszem, a Mazda 3 2003-ban jelent meg, és a konkurensek között a legfiatalabb széria is (Focus) 1998-ban, a többiek meg mind 40-50 éves történelemmel bírnak. Vagy te máshogy értetted?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #144589 üzenetére
Az egyes fókának szerintem is botrányos a közép konzolja, de a következőnek már kultúráltabb, és az anyaga sem csillog. Ha millió fölé tudsz menni, akkor az MK2-est kell már nézni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bozont #144592 üzenetére
A Mazdak nagyon rohadnak, a fókák egy picivel kevésbé. Corolla, Civic, Astra már sokkal jobb ebben a tekintetben, szóval ennek majd nézz utána. Az olaszok ebben az évjáratban az eddigi tapasztalataim szerint szintén jól le vannak védve, ott inkább másra kell figyelni, amiben integrale fórumtárs az illetékes.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...