- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
kalmanchris #178348 üzenetére
Tudsz adni egy kontaktot ?lehet megyek majd Bp úgyis , aztán ha sikerül le beszélni mindjárt másabb lenne ,mert a környéken 30at mondanak rá nekem .
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
kalmanchris #166961 üzenetére
Fiat Punto 2/B 5 ajtós 950 kg
-
aero.
veterán
válasz
kalmanchris #166850 üzenetére
Biztos a nyomatéktól.
Nem kellett volna vele lacházán' gyorsulni. -
batai15
félisten
válasz
kalmanchris #165021 üzenetére
Ugymondom akkor. Dízel jobb fogyasztás. Nyomaték. Benzines ígyis rá költi az ember tankolás során amit a dizelre esetleg javítás esetén.
Nem kell bezin, ez a lényeg többi lényegtelen.
Értem amúgy hogy ugyan az a hdi, de a porlasztó is?
Régebben rémlett hogy fordba denso meg delphi van, peugeotba meg bosh ami a legjobb konstrukció. -
válasz
kalmanchris #164153 üzenetére
Ez az 1.6-os 116 pacis motor az egyik legmegbízhatóbb motorok egyike.
Ott már komoly gond lehetett.proof88
Könyöktámasz meg pályán vagy hosszabb utakon jön jól ahol bekapcsolt tempomat mellett kényelmesen utazhatsz, "fészkelődhetsz". -
proof88
addikt
válasz
kalmanchris #164153 üzenetére
Hangban vagy károsanyagban nyom sokat?
sky11: könyöktámasz jó dolog? Nem értek hozzá azért kérdezem. Nem csak dugóban araszolva van értelme?
-
válasz
kalmanchris #163097 üzenetére
Na ja. Simán bele lehet csúszni. Apósom most fog nagyjából 5-600k-t költeni rá, kuplung, kettőstömegű, turbó.
Az accord mellett szól, hogy ezek közül egyik sincs benne, viszont többet kell költeni benzinre
Mondjuk az legalább tervezhető.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
kalmanchris #155711 üzenetére
Autómatát keresett.
-
válasz
kalmanchris #155609 üzenetére
Pug 206-ról írtam.
-
válasz
kalmanchris #154725 üzenetére
Viszább írtam pár sort az új Meganokrol .
-
válasz
kalmanchris #154328 üzenetére
Igen, méretben nagyobb mint az én sedanom, viszont pl. a zajszigetelése nem egy nagy szám. A belseje nagyon szép, fasza a bőr kormány
-
flash-
veterán
válasz
kalmanchris #154145 üzenetére
köszi!
nektek különben 500-800 ezer körül milyen autó a tippetek?
(benzines, manuál váltós,klímás 2002 től nem régebbit keresek ) -
TayRol
nagyúr
válasz
kalmanchris #154119 üzenetére
lassan 1 éve. most sokat költöttem rá (nem várt dolgok, és még csak nem is nagy szerviz). az 1.6 dci motorhoz szinte semmi nincs utángyártottban csak eredetiben, és még csak pár dolgot cseréltem ki (pl turbocső 3 részből áll, nekem csak a legfelső kellett, 74e) de most tartok 250e-nél. hibátlanul megy, de amit majd hamarosan költeni kell rá 1 év múlva inkább egy másik kocsiba ölném.
csak az a baj, hogy ez full extrás (navi, dupla napfénytető, bose, star-stop, kártyás, tolatóradar, érzékelős minden), és ha ilyen kocsit szeretnénk az kb 8-9M. ezért a kompromisszum kényszer.
-
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #154029 üzenetére
Az új vállalható (vagyis majd a sport), de az ajtóhatároló még mindig ugyanaz a szar. 1-2év után úgy jár az ajtó, hogy végállásban meg sem áll pl. Vagy a szél kinyitja helyetted. Ez ultra gagyi...
-
Kar07
tag
válasz
kalmanchris #152651 üzenetére
Most van egy 17 éves Fabiánk, eddig abban gondolkodtunk hogy max 10 éves autóra cserélnénk, és nagyobbra két felnőtt, két gyerek mellé.
Azt még nem tudjuk hogy egyterű vagy kombi legyen, még képlékeny. Nem sürgős a csere, egyelőre csak nézzük mi a felhozatal és mennyiért.
Van olyan ajánlható típus ami 2007 körüli, és lehet találni jó példányt 1-1,2 millió körül?
-
Kar07
tag
válasz
kalmanchris #152648 üzenetére
Hm, a picasso felirat hiánya nem is tűnt fel. Csak a számla volt gyanús a hosszú listával. Akkor szerinted is törve volt. Oké, inkább kerülöm és nézelődök tovább.
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #151247 üzenetére
Ö kopogtat a nav ajtajan
-
theuprising
tag
válasz
kalmanchris #151101 üzenetére
Tudom, az csak egy említés volt a sok egyedi adatbázis comment-ből
Ha jól emlékszem azt pont egy 100% városi használatos 2.0 PSA TDCi Mondeo-ra írták, mert kb 2-3 hét telt el a turbó cseréje és a kettőstömegű+kuplung cseréje között, pedig 100.000km ha volt benne sokat mondok.
-
zorg
csendes tag
válasz
kalmanchris #149797 üzenetére
Köszönöm!
-
zorg
csendes tag
válasz
kalmanchris #149786 üzenetére
Köszönöm. És mit gondolsz fentartás szempontjából szerelhetőségben melyik a jobb? Vagy ezt már ahogy a szívem diktálja?
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #146485 üzenetére
Egyszerűbb persze, sima csatolt hosszlengőkaros a Puntoé.
Kényelmes ez a torziós megoldás, amit a PSA használt, de igényli a rendszeres kenést, nem tudom hirtelen, hogy melyik modellen, de x évjárattól már zsírzó lyuk sincs rajta, ami elég nagy probléma. -
8th
addikt
válasz
kalmanchris #146482 üzenetére
Plusz az autó életében egyszeri művelet lesz, ha nem földúton jár naponta
Korábbi munkahelyemen három darab 206 VAN volt a céges autók között. Sosem volt három mázsánál több teher egyikben sem hét éves korukra mindhárom megérett a teljes futómű felújításra. Azokat 90ezer forint/autó árért rakták rendbe, teljesen hivatalosan számlával. Külön kihangsúlyozta az ember, hogy nekünk egyedi kedvezménnyel ennyi. Ennek lassan tíz éve. Én abból az árból indultam ki. Csak viszonyításképpen a 206-nál jóval idősebb 1.1-es dobozos Punto futóművéhez ezalatt nemigen kellett nyúlni pedig ugyanazon az útvonalon ugyanakkora terheléssel futott az is mint a többi.
-
#16514048
törölt tag
válasz
kalmanchris #146202 üzenetére
Amúgy a Ford mi miatt került be a 3F "szabályba"? A nagyon régieket nem ismerem, de az utóbbi 25 évben nem rémlik, hogy gyártottak volna kifejezetten problémás autókat. Nyilván van 1-2 motor, ami kerülendő, de ez minden márkára igaz.
A franciákat meg a Fiatot már jobban megértem, bár nyilván ez is hülyeség, mert nagyon sok olyan kocsit gyártanak ők is, amikkel nincs komoly baj. Sőt, esélyes, hogy én is 1.4 t-jet Bravo-t fogok venni.
-
LuxusGSM
csendes tag
válasz
kalmanchris #146202 üzenetére
A 3 F szabály
Ez nem csak befolyásolás ezt gondolom a 3 F-ről:
1. Francia autók között én még nem láttam olyat ami jól is néz ki! Lehet ezen vitatkozni de max egy DS 5 az amibe bele ülnék a többi nem üti meg az elvárásaim. Mert azok rohadt magasak
2. Fiat. Erre szavak nincsenek! Mert ebbe meg aztán végképp nem ülnék semmi pénzért! Még egy Abarth is fapados már tapasztaltam.
3. Ford: Nos a Ford a gyengém mert imádom ahogy pl a kombi mondeo vagy a Kuga , Edge kinéz. Soha nem vennék dízelt belőle mert rengeteg céges autónk ettől a márkától volt és a dízelek egy ultra gagyi traktorhangú .... . Benzinest viszont megkockáztatnék!
A hajó feelinget szeretem és egy Superb, Passat, Mondeo talán ezeket tudja is teljesíteni nekem, de az asszony elvárásait is figyelembe akartam venni miszerint egy kompakt városi terepjárót akar mint a népek nagy többsége. Ezért még vacillálok a Tiguan, valamint egy Sportage között. Ha mákom van végre engedi, hogy egy normális megjelenésű nagy személy "hajót" válasszak
-
válasz
kalmanchris #145720 üzenetére
1.6 benzin, 88 LE
-
t1
veterán
válasz
kalmanchris #145415 üzenetére
Fogyasztás fenntartás átírás, nem kell ekkora motoros autó a másik 1.5 mellé amit családinak használunk.
1.4-et fogunk nézni , na meg persze kipróbáljuk az 1.1-et is milyen. -
válasz
kalmanchris #144576 üzenetére
A fordban van, a pözsóban ennél a motornál még valóban nincs. Valaki pont emiatt vette itt ezt, mert nincs benne semmi ilyesmi hibaforrás.
-
Gombinyó
őstag
válasz
kalmanchris #144576 üzenetére
A Peugeotban lehet, a Fordban van. Én csak a motorra gondoltam.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #144170 üzenetére
Kettes Golfra épül a G3, szóval inkább 80-as évek.
xeon.szabi: Lassan el kell adnod a C30-at, még egy év és milla alatt lesz a kezdőár. 11 éves a legöregebb, de az alapja ugye a Ford C1 platform, ami már 13. Egy bontószökevényben ülsz.
A minőség és a komfort pedig tényleg ne függjön már az autó korától, mert visszaböffentem az anyatejet.
-
válasz
kalmanchris #144184 üzenetére
Lehet, hogy élesen és túl őszintén fogalmazok, de a trollkodást kikérem magamnak.
Nem nézek le senkit az autója vagy a külseje miatt, mert lehet, hogy van a bankszámláján 100 millió forint, esetleg sokkal példásabban neveli a családját, mint amit én csak elképzelni tudok, csak egyszerűen nincs igénye a minőségre, ezért jár szakadt göncökben. Amúgy is, a kis C30-am mindennek számít, csak drága járműnek nem itt Győr környékén.
Az egész abból indult ki, hogy pár százezer forintért SZERINTEM nem szabad autót venni, aztán innen eljutottunk oda, ahova.. Jelentősen túlmutat a topikon a gazdasági és társadalmi okok kivesézése, de abban talán egyetértés van, hogy aki nem teheti meg, az ne akarja, kész. Ez minden, csak nem sznobizmus.
Ja igen, még ami eszembe jutott: bárhol, ahol előkerül a neten egy általánosan elfogadott tény, például, hogy egy bizonyos motorcsalád konstrukciós hibáktól szenved vagy csak a szokásos dízel téma, megjönnek nagyon gyorsan azok az emberek, akiknek elment olajcsere nélkül 500.000 kilométert meg akinek 1 millió fölött sem kormol a "tédéí", csak mögötte be kell kapcsoljam a reflektort, hogy észrevegye magát és ne padlózza szerencsétlent.
Ugyan így vannak olyanok is, akiknek csak olaj és szűrőcsere kell az ezer éves, gombokért vett gépébe és akkor le vagyok hülyézve, mert szeretem a komfortot. -
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #144170 üzenetére
Abban is volt már 2 lufi (felszereltség függő)
Lehet be se volt kötve stb.(#144169) Declare
-
válasz
kalmanchris #144163 üzenetére
Nyugodtan nevessél, attól még tartom a véleményemet.
A véleményem másik része a biztonság. Sajnos tavaly télen premier plánban láttam, amint teljesen váratlanul keresztbe fordult egy szemből érkező, régebbi gyártású Land Rover Defender, amit úgy telibe kapott a közvetlenül előttünk haladó 3-as Golf, hogy a faszi a helyszínen életét vesztette. Mi valami isteni csoda folytán éppen átfértünk egy "folyosón" ami a repülő Land Rover (ami konkrétan fejtetőn állt meg) és a Golf között keletkezett.
Na utána kétszer is meggondolod, hogy mibe ülsz bele, főleg, ha családod is van. Azért amikor kifejlesztették ezeket a kétezres évek körül bemutatott csodákat, még nem volt annyi nagy szilárdságú acél, mint manapság.
Szerk.: mindez egy osztrák főúton, ami, bár tél volt, de rendesen le volt takarítva. Oké, a Defenderes ember lehet, hogy nem lassan jött..
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #144163 üzenetére
17 éves a sz@rf@s V6-om. Simán kijöttem vele + azóta egyszer már voltam vele otthon és újra kint vagyok. Ez így 3.000km, minden gond nélkül.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kalmanchris #140924 üzenetére
Szvsz biztosan talál megkíméltebbet, aminek nem ázott annyit az ajtaja, vagy nem öregedett el alatta a szivacs... vagy bele kell kalkulálni egy javítást
Egyszer egy bontós mondta az ilyenre, hogy fecskendővel a szövet alá nyomott ragasztó segíthet, nem próbáltam, mert szerencsére bírják.
MunezXBK: milyen a dízel benne? Hangra nem dicsérték TC-n, attól még kéne
-
Voice24
őstag
válasz
kalmanchris #140920 üzenetére
A kárpit mindegyik ajtón ilyen, és hát nem túl szép így. De erről olvasgattam, hogy gyakori jelenség ennél a típusnál. Végülis csak esztétikai dolog, de benne ül minden nap az ember, és látja...
A teljesítményhez meg azt írták valami teszten, hogy megterhelve, pl. hét személlyel jön elő az, hogy kevés a lóerő. -
Kornel
veterán
válasz
kalmanchris #140622 üzenetére
Persze, kinek mi.
Nekem az UFO ülése benne van a top10-ben, a picassot kölcsön autóként se bírtam 100 km felett elviselni, meg kellett allni, pedig szanaszét állítgattam az ülést.
De legalább a lábam elfért benne 😂Black: Not bad 😉
-
Kornel
veterán
válasz
kalmanchris #140620 üzenetére
A picasso ülései olyanok, mint egy fotel, nem autóba valoak.
Oldaltartás vajon mi?
Kérdezhettek a francia mérnökök, majd legyintettek.
(Olyan, mintha egy buszt vezetne az ember 😉) -
diegho
nagyúr
válasz
kalmanchris #140614 üzenetére
Nem büntetném magam francia autókkal, ráadásul pont a Picasso-t próbáltam és borzalmasak az ülései, nekem kemény jól tartó ülés kell nem szivacsos fotel.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #140492 üzenetére
Nemet auto a jo auto, ezt megtanulhattad mar volna...
-
Ace Ventura
addikt
válasz
kalmanchris #140453 üzenetére
Franciákról lebeszéltek, de nem gondolom, hogy városban jobban fogyasztana egy Fusion-nál.
Dani_kp
1.2M -ért csak 3-400 ezer km futott példányokat kapnék 13-14 évesen. -
Kornel
veterán
válasz
kalmanchris #137202 üzenetére
Akkor egyetértünk abba, hogy 450-ert ne citroent vegyen, ha 500-a van az egész projektre.
Szerintem a felvázolt helyzetben a cél a minimális fenntartási költség, józanul gondolkozva. -
kovacsroli
senior tag
válasz
kalmanchris #137202 üzenetére
+1
Az F astrat kihagytad.. -
mdani01
aktív tag
válasz
kalmanchris #137202 üzenetére
A literes Swiftjevel van a legtöbb (úgy említette). Az összes ajánlott kozul ez a legmegbizhatobb motorikusan.
-
DuDieHUN
aktív tag
válasz
kalmanchris #136393 üzenetére
a break (kombi) verzió is ugyanaz a motor, ha jól látom, így akár az is jó lehet?
-
#94529552
törölt tag
válasz
kalmanchris #135473 üzenetére
Na, ugye.
A lényeg, hogy megbízható az 1.4-es, és ráadásul első tulajos kocsi. Melyik az a fórumtopic?
-
#94529552
törölt tag
válasz
kalmanchris #135456 üzenetére
Na olyant nem láttam, mindössze a PSA topikban van egy bejegyzés hengerfejesedésre, és az is tőled van.
Én jártam 1,4/75LE-sel, ha valaki nem versenyautónak keresi, hanem napi használatra, meg ingázásra, sztem megfelelnek ezek. Ha már ennél jobb: A negyvenről elgyorsítani harmadikban olyan mutatvány, amire ez a Lancer képtelen, ahogy húszról kettesben sem tudja növelni a sebességet, bár legalább nem vibrál.(TC-s lakossági Lancer teszt) , akkor már nyerő mindegyik autó.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
kalmanchris #135456 üzenetére
"nem ritka ám, hogy egy kasztniba kevesebbet fogyaszt egy 1.6, mintegy 1.4. Na nem több literről beszélek."
challange accepted, sorold plz
feltéve, hogy szívót szívóhoz, feltöltőst feltöltőshöz hasonlítasz, dízelt dízelhez, benyást benyáshoz (:
-
#94529552
törölt tag
válasz
kalmanchris #135397 üzenetére
Komolyan?
Nem inkább Olympia-t, vagy esetleg Admiral-t akartál mondani?
A kadett jó ha a bontóig elmegy, hol vannak azok a típusok mára?!
Melyik másik nem hajlamos ilyenre, ha rossz állapotban van? Egyébként nem tudok ilyen típushibákról, legalábbis akik használják, olyanoktól sem hallottam ezeket. Pedig valamennyire ismerem a PSA-s autókat AX, BX-től kezdve, mondjuk Xsara-ig, és megbízhatók voltak az 1.4-es motorok. -
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #134889 üzenetére
Discovery-n ment regen a Bangla Bangers, az elmond mindent szerintem.
-
válasz
kalmanchris #134886 üzenetére
Egy cuccomra sincs ráírva, hogy made in india. Bangladesh, na az már akad
BigBear: Persze valahol értem a te problémádat is, de Kornél úgy fikázza a Baleno-t, hogy volt elolvasott róla pár cikket, és volt swift-je, gondolom van mihez hasonlítania. Szerintem a nagyon keletieknek be fog jönni ez a cucc, de tőlünk nyugatra lesajnáló véleménnyel lesznek róla, nem ok nélkül.
És igen, tartom magam ahhoz, hogy a made in india cuccokat fenntartással kell kezelni.
-
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #134750 üzenetére
Azzal nem lehetett. Alkalmatlan a gyors váltásra /kuplungolasra.
Amúgy nem. Egyrészt mert váltót kímélni akartam másrészt ott nem nagyon kellett visszavaltogatni sűrűn.
-
blt.62
őstag
válasz
kalmanchris #134155 üzenetére
Köszi.
-
tresh
veterán
válasz
kalmanchris #133332 üzenetére
307sw ezekhez képest kisebb jóval. Nem rossz de én inkább egy grand senicet néznék rengeteg pakoló hely, kombinálható üléssor stb. De talán a legtutibb az egy espace
-
válasz
kalmanchris #131963 üzenetére
Köszi a választ, de az alap kérdés nem is az volt, hogy ők jók-e, hanem az, hogy az 1.8 benzinnel van-e valami baj? Mondjuk néztem drágábbakat is, nem sok van 1.8-cal, nagyobb motorral meg nem kell. 6-700k-ig belefér, de tényleg nincs sok belőle. Legdrágább hahu-n, ilyen képekkel.. mindegy, tényleg nem a konkrét példányok érdekeltek
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #131084 üzenetére
Köszi ... próbálok segíteni, miért kell a fikázás ? nem értem !
Srácok megkértek hogy nézzem meg az autót, és megnézem volna ha itt lenne !
(#131085) lenko
Egyetértek, de élőben meg kell lesni ... ha az átvizsgálásról van papír és tényleg rendben van az autó, akkor ennyiért szerintem elég jó vétel !
-
gooool
őstag
válasz
kalmanchris #130859 üzenetére
Semmi különös, szeretem a kicsikét, csak a munkahelyemen történtek változások, pl. a kollégám már nem visz be féltávról, így a napi utazás megkétszereződött, na meg ha minden igaz bevezetnek egy üzemeltetési költség támogató rendszert a munkahelyen, aminek vannak kikötései és a Lagu sajnos nem esik bele. Mivel kétszer annyit is megyek már 2 hete és nem is támogatnák, ezért jobbnak látom megválni tőle, anyagi megfontolásból.
Sajnálom nagyon, mert patikára megcsináltam, nincs rá panaszom, de a havi szinten 25-30 ezres spórolást úgy gondolom balgaság volna kihagyni. -
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #130354 üzenetére
Az tény,hogy sok a behozott de az újonnan. M.O i se sokkal különb. A jókat 850 ért kb kilehet fogni ,inkabb azt mondom hogy 800-1m között.
Kártyaolvasóval nekem annyi volt hogy a kártya egy sz@r fröccsöntött műanyag ami pár év alatt elreped,eltörik ,elválik a ragasztás és feszíti a kártyaolvasót de ebayen 3e ft egy kártyaház és kész...
Ez a "durván öregedő belső" meg megint csak ph-s urbanlegend mert még a váltószoknya sem repedezett de még a gombok sem kopottak. Meganera jellemző inkabb meg hasonlo katos franciakra
1.8 motor teny ez sem egy versenyautó, de szépen egyenletesen húz jól viszi a kasztnit....
Kényelmes,elől baromi nagy, süppedős fotelek,jó vezetni viszont ha valami van vele akkor zsebbenyúlós.. Tehát sx4 alkatreszarak itt felejtös ,sx4 nel meg mondjuk a komfort-kenyelem felejtős. Elkell dönteni melyik a fontosabb. Nekem nagyon tetszik de valakinek meg nem.. Üljön bele aztan eldönti.
Nezegettem ilyen arba fiatalabb igniseket meg stifteket de hiaba 4 évvel fiatalabb vagy 5, egy kenyelmes nagy autó után szenvedés beleulni.. Attol fuggetlenul h jó autóknak tartom suzikat.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #130133 üzenetére
Golf Mk4 em van. Szerintem nem fog zavarni.
-
lenko
aktív tag
válasz
kalmanchris #130027 üzenetére
Bármilyen parkolás, ne mondjátok, hogy senki nem tud úgy menni, hogy minimálisan gurul az auto, mert kardomba dőlök.
-
Fetyoka0
tag
válasz
kalmanchris #129780 üzenetére
Hát csak annyi az első nagyobb ráfordítások 140 körül jönnek(kerékcsapágyak, lengéscsillapítók stb). És egyből nem akarok ebbe belefutni.
Amúgy az 1.6 HDI-k még szóba jöhetnek.
Illetve az 1.2-1.4 TSI-k milyenek? Állítólag 2011 második felétől javították a láncnyúlás/szakadás problémákat. -
Kornel
veterán
válasz
kalmanchris #129767 üzenetére
Kösz!
Neked is w333!
Ezért szeretek ide járniAmugy lexus még jó is lenne, bele kéne ülnöm azért, hogy milyen élőben.
De azért még tartja az árát, bár ez már szepen bukott az értékéből. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #129632 üzenetére
Nem. Azért tekergetik, mert arra van igény. Másképp eladhatatlan.
-
válasz
kalmanchris #129632 üzenetére
Az ilyen hazug vevőcsalogatókat először csalásért, megtévesztésért megbírságolnám, aztán a készletét elkoboznám, engedély/akármi elvéve örökre, sóval behinteni a placcát vagy pedig malacólat a helyére.
-
válasz
kalmanchris #129628 üzenetére
Csodák nincsenek, ezért akarok én minden kocsit elvinni átnézetni, mielőtt megveszem. Azt egyszer csak kiderül, hogy nincs is rajta fék, a motor helyén meg 2 mókus tekeri a kereket
-
LógaGéza
veterán
válasz
kalmanchris #129600 üzenetére
Nem feltétlen minden kis futás kamu kilométer. Egyik ismerősöm tavaly beadta az A5-ös 2007-es Jettájukat kereskedésbe, valami 70ezres futással. Napi 2-3km ment bele (az se mindig), meg évente egy olasz út. A kereskedő azt mondta, ha előretekeri az óráját hamarabb el tudná adni
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
kalmanchris #129597 üzenetére
Imádtam az S40-et, de most sajnos pénzre volt szükségem, így végül úgy döntöttem, hogyha találok épkézláb példányt a gyerekkori szerelemautómból, akkor elgondolkodom rajta
-
válasz
kalmanchris #128923 üzenetére
Mer rájöttem, hogy ismerem én azt a motort a suzukiba ugyanaz van csak a 16 szelepes, jó sok szopó volt már vele, szóval felejtő. Csak is 1.4 HDI a cégnél azok bizonyítottak már.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #128767 üzenetére
Cserélt lkatrészekkel együtt.
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #128761 üzenetére
8 évig kozmetikában melóztam ... szépen kitudom pofozni !
Szóval akkor inkább legyen mocskos de műszakilag normál állapotban !
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #128759 üzenetére
A rövid 1-2-3km távok miatt nem kínoznám a HDi -t !
Bevállalnám ha láncos lenne ! (de alkatrészben is minden drágább hozzá)
A napokban volt egy sötéték 2.2i (160Le)
ahogy látom 550 -ért el is vitték, szóval van jó ajánlat csak szerencse is kell hozzá és ki kell fogniMég nem vitték el Link, nem kiglancolt hanem egy őszinte autó !
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #128757 üzenetére
Ez mikor volt ? de csak benzines játszik ... diesel volt (nem kell)
És igen kb. 650-700 ami elfogatható, 800k -ért pedig már nagyon jó van !
Majd úgyis remélem nyáron lesz esedékes a dolog, addig még sok más lesz !
De amit már mondtam, ilyen áron csak G Astra van amivel ugyan úgy vannak elég sok gondok, kicsit kiábrándultam belőle, B Vectra meg annyira nem jön be
Esetleg még a 6 Gen Accord ... na de ilyen áron elég zsákbamacska !
Ezt a Pug 406 -t pedig már ismerem mint autó, igaz nekem diesel volt belőle !
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #128737 üzenetére
Miért nem ... 800k a csúcs, akkor 600k -ért nem lehet normálisat kapni
-
capulet75
addikt
válasz
kalmanchris #128737 üzenetére
Csak benzines, és csak 250k km alatt. A belseje, ha csak nem totál putri, nem nagyon érdekel, igáslónak kell. A gyerek meg a kutya úgy is összecseszi, és inkább azt.
(#128738) bitpork: igen, Dánia.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #128737 üzenetére
Fl elottit pedig ne vegyen, ugy torik mint a ropi, vagy mint az E36.
Masodik felvonas jobb, szebb, biztonsagosabb. -
mdani01
aktív tag
válasz
kalmanchris #128670 üzenetére
Engem sem zavar ebbol tanulok mit szabad es mit nem vennem
Kornelkae engem sem zavar es tuti biztos kuvik lesz
-
roberto211
őstag
válasz
kalmanchris #128472 üzenetére
Nem indiszkret abszolut
2003 kozepe, 1.8 16v es 800k volt. Plusz atiras
Elso latasra szerelem volt pedig en se akartam japanon kivul mast
Most megyek erte.. Majd irok kis beszamolot.
-
válasz
kalmanchris #128507 üzenetére
Ha így gondolkodnék, akkor most nem 307-et néznék az asszonnynak mert a pugnak kb olyan hirneve van mint a fiatnak.
Meg fiat is volt a családba tipo nem is egy amik jók is voltak, de ettől függetlenül meg van a véleményem róluk számomra egy Hondahoz nem érnek fel. (Nincs hondam, nem is volt mielőtt honda fanboynak hisztek, csak ismerem a típusait.)
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #128507 üzenetére
Ezt mar nem elöször hallom....hihetetlen hogy valaki presztizst tulajdonit egy golfnak
..."olyan mint egy nike" mondjuk a best
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #128489 üzenetére
A ketö auto nem egy kategoria....sem arban, sem teljesitmenyben, sem vezetesi elmenyben. Mindegyiknek 4 kereke van meg kettö ajtaja....ezert irtam amit irtam, de nincs ebben több...ha valakit kihuz a dilemmabol a cikk, mar megerte
-
-v-
addikt
válasz
kalmanchris #128489 üzenetére
3 milláért 2008-as 59k km-es 330i kupé?
úgy érted 6 millió
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #128483 üzenetére
Ha van ra penzed mi ne erne meg egy joval erösebb, 4 henger helyett 6 hengeres, elsö kerek helyett hatso kerekes auton?
Most ez olyan, hogy a BB pezsgö is pezsgö, meg a Dom Perignon is....megeri a Dom Perignon? Ha van ra penzed es pezsgö fan vagy akkor persze.... -
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #128469 üzenetére
Nem ertem, hogy lehet azt a kettö autot összehasonlitani...
milyen meglepö, hogy dragabb (volt/van/lesz) egy 3literes 272lovas 6 hengeres cupe bmw, mint egy 2,2 literes peugeot......jeeeee
.......
-
Kornel
veterán
válasz
kalmanchris #128469 üzenetére
Koszi, hat igen.
Illetve ez egy gyakorlatilag uj e90-es, es nem az en keretembe belefero, a foldet ki tudja hanyszor korbefutott e46...
Tudnek most bemasolni egy szosszenetet, hogy milyen rollerre lehet felulni, de nem teszem meg, mert eleg hamar leoltananak -
válasz
kalmanchris #128276 üzenetére
Ez? Kár hogy dízel.
Viszont magyarországi újonnan vásárolt, szervizkönyves.
-
Integrale
veterán
válasz
kalmanchris #128247 üzenetére
Köszönöm! Azt tudtam, hogy valamelyikre jellemző/gyakrabban előfordul, csak azt nem, hogy konkrétan melyikkel.
-
válasz
kalmanchris #128247 üzenetére
Tudom, külön kérdeztem, hogy kettős tömegű van-e az 1.4 hdi-be.
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #126723 üzenetére
Ettől függetlenül az autó megkapott mindent ami kellett neki ... akár milyen pici kis hibája volt azonnal csere, csak amikor már mindent átvizsgáltak és egyik szerelő azt mondta hogy turbó csere, a szakszervizben pedig azt hogy AC pumpa csere (ami meg is lett rendelve) közben kiderült hogy 2 db. kis szenzor volt a hibás ... na emiatt állt a szervizben, mert kb. senki nem tudta mi a hibája (aztán ismerőssel volt szerencsém akinek egy 406 SW -je volt) majd azonnal mondta is hogy mi a hiba, és tényleg igaza is volt ! (szóval egyáltalán nem volt elhanyagolva)
-
w333
félisten
válasz
kalmanchris #126136 üzenetére
Citroen ? engem az sem zavarna ha maradtak volna a fogaskerékgyártásnál
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #126136 üzenetére
Mert Te adod a tanácsot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #126127 üzenetére
Megane2 , Focus, A3, fabia, ibiza, swift2... soroljam? Mind jobb választás 8 kilóért, mint az említett Xsara.
-
Declare
őstag
válasz
kalmanchris #126127 üzenetére
Kisse tulreagaltad ezt nem?
Azert a biztonsag egy fontos szempont....csak egy info volt a citroenhez....szerintem ne fujd fel a dolgot
mindenkinek mas a fontos...meg a premium
(#126118) greyslay volt ismerösömnek 307, annak folyton volt valami elektronikai gondja....nekem nem lenne hozza bizalmam.
Lacetti egy masik haveromnak volt, ujonan veve, asszem 1.4 mocival, baja nem volt semmi, viszont relative sokat fogyasztott....de hibalista kb 5 ev alatt 0 volt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #126125 üzenetére
Az nem ad hozzá a bódé merevségéhez.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kalmanchris #126123 üzenetére
[link] Xsara?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kalmanchris #125572 üzenetére
Nyamm Accordok is tetszenek. Vezettem egy 155 lovas 2.0i-t, nagyon korrektül ment. Akkor a 2.4-es mit léphet a 190 lovával...
-
McSzaby
őstag
válasz
kalmanchris #125390 üzenetére
Jah, én is néztem. Még majdnem a duplája kéne.
Civicből a régi típusú (ami a halálos iramban is volt) nem tetszik, az új meg nem tudom mennyire jó vásár ennyiért. Corolla ugyanez, bár abból mondjuk a régebbi típus is tetszik. Az Accordok, amiket ennyiért találtam, nagyon leéltek voltak, vagy már 300+ km. volt bennük. Még mindig a 3-s Mazda a nyerő.
-
válasz
kalmanchris #124569 üzenetére
(kifutottam a szerkesztésből)
A Kia-ról semmit sem tudok, nem merném bevállalni.
-
válasz
kalmanchris #124564 üzenetére
Köszi, mondjuk ez sem lenne rossz, családban van egy ilyen, tempomattal meg minden. Megjártuk vele Horvátországot. Kényelmes, nagy csomagtér, jól vezethető, bár kicsit lomhának tűnik (asszem 1.6-os 105LE).
lenko: szeretnék már egy kategóriát feljebb lépni, ez nagyjából ugyanakkora, mint a régi Swift, így képről. Ezzel sajnos semmivel nem lennék előrébb, akár hajthatnám tovább a régi kocsit. Ne kelljen a "földre" ülni és onnan kászálódni ki, gond nélkül beférjen 1-2 bringa hátulra meg ilyenek. Tényleg, Focus vagy Skoda Octavia méretű kocsit szeretnék, csak japán gyártmányt
Suzuki kézenfekvő lenne, ha lenne a Swift és a Vitara közt valami értelmes, megfizethető modell.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
kalmanchris #124558 üzenetére
Nekem MK3 1.8 benzin van, a 125LE-s verzió. Azt mondják, hogy legendásan megbízható. Nekem nincs bajom vele.
A szívósort ki lehet berhelni. Én már szedtem le, de az enyémnek nincs baja. Mondjuk elég sz.pás szerelni. Van hozzá képes leírás.
Kettőstömegű van benne, kicsit én is tartottam tőle, de lesz.rom már.Inkább más típus hibák vannak... kiegyenlítő tartály ereszt, 10k egy új, termosztát ... ez itthon vagy 30k, ebay-ről 12 és príma... első rugók törnek... központi zár hektikusan működik... kombi csomagtérajtó külső gombja megadja magát.
Ezek a nálam megjelent típushibák, szerintem nem vészes. 10ezrenként olajat cserélek benne, aztán megy. Városban azért rövid távon 9-10 liter, országúton megpakolva is 6 a fogyasztás.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
kalmanchris #124558 üzenetére
Mert dízelben gyorsan megmurdel?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
kalmanchris #124483 üzenetére
ja ecce olvastam vhol, hogy egy hirdogomb olcsobb is amugy, mint egy adaptiv futomuvesnel a lengescsillapito pl
30-35k egy gömb ara, csók% nelkulPuttoba Bilstein B8-s lengescsillapito 49k per darab puszi%nelkul, es ez nem adaptiv cucc
Alfa 155 Q4-be az elektronikusan is allithato kemenysegu, adaptiv futomuves valtozathoz a gatlok darabja: [link]
na ehhez kepest a Citromok hirdogombje maris lofutty
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest