Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gaborbol #190982 üzenetére
Bontott cuccal mondjuk el lehet még csettegni, ha bírja a karosszéria - kérdés, hogy mennyire elérhetőek így az alkatrészek, adott esetben karosszéria sérülést javítani is nehezebb lehet, ezen a téren az előzőleg nézett VW-Seat-Ford trió egyszerűbb eset. Befecskendező rendszer meg Bosch, az jól javítható, van felújításra technológia, stb, abból a szempontból korrekt. Persze ha van jobb állapotú példány a radaron, akkor nyugodtabb az élet. Lehet, hogy jobb lenne az eredeti Eurovan mellett maradni?
-
#14787072
törölt tag
válasz
gaborbol #190327 üzenetére
Hűha, köszönöm az infót, úgy látom, különösen jól sikerültek az EcoBoost ezen változatai is....
Ez nem túl bizalomgerjesztő, még ha USA piacos motorokról beszélünk is.dj79: igazad van, szerencsés helyzetben vagyok, a keret nagyon max. 8 millió a jelenlegi autó eladásával együtt. Hosszú távra tervezem, nem szeretném 3-4 év múlva eladni. Mivel nagyon magasak vagyunk a párommal+van két gyerkőc is, ezért fontos a tágas utastér, illetve megszoktuk az Octavia csomagtartó méretét is, mert sok cuccunk szokott lenni.
80/20 arányban vidék /város felhasználás, évi 15-20 ezer km.
-
nesa
veterán
válasz
gaborbol #188446 üzenetére
Ez azért nem annyira új, Volvonál ehhez hasonló már 10+ éve van, hogy rengeteg extra benne van minden kocsiba csak épp nincs aktiválva, mondjuk az ülésfűtés az pont nem ilyen, de sok más igen, megvettem a gyári diagot és most extrákat tudnék aktiválni, persze közel ugyan azon az áron mint amikor az első mókus ikszelgetett a szalonba.
-
ngaba
aktív tag
válasz
gaborbol #188446 üzenetére
A gyártó szemszögéből van benne logika. Egy fokkal kevésbé lennének egyediek az autók (hiszen mindegyikben benne lennének ezek az extrák), így talán kevesebbet kellene várni új autóra (logisztikai szempontból is egyszerűbb lehet a sakkozás a különböző variánsokkal). Gondolom bizonyos szempontból a gyártás is egyszerűbb.
Más szemszögből viszont pazarlás. [Letiltott eszközök az autóban...]
A garancia után viszont mindenki meghackelné a rendszert (Magyarországon mindenképp).
-
Cpt.Price
csendes tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gaborbol #187683 üzenetére
Ezt már nem forgalmazza a Kia nálunk.
(#187684) sagesz93: Igazad van. Ez a januári teszt megzavart, de gondolom csak azért készülhetett el, mert ottani újságíró tesztelte.
(#187686) Qru: Végre van az 508-on kívül egy újabb kihívója a kodos Mazda 6-nak. Nem baj, ennek "örülünk Vicent". Ha már a piacot letarolták a dömperek, amik dömperségükből' adódóan nem tudnak szépek lenni, akkor legalább a kevéske megmaradt normál autó nézzen ki egyre durvábban.
Én a régi iskola mellett teszem le a voksom, egy autó akkor néz ki jól, ha minél laposabb, minél szélesebb és minél hosszabb az orra. Az etalon az AMG GTR és BMW 8, de természetesen azok már túl extravagánsak, tehát a kommersz kategóriában a Mazda 6 egy jó kiindulási pont. -
gaborbol
őstag
válasz
gaborbol #187594 üzenetére
Ezt meg is vennem igy ahogy van, de nem lehet telefonon foglalozni, es szallitani sem szallitjak, csak ha megtortent a vasarlas a helyszinen.
8 ora oda 8 ora vissza kocsival, repulo kilove ugye, annyit nem er meg.
Lehet kovetni az arvaltozast, heti 1000 dollart engednek beloluk amig el nem mennek.
Hertz kemenyen likvidal. -
gaborbol
őstag
-
válasz
gaborbol #187525 üzenetére
Ajtónál nem lehet, hogy kifeszítették? Pl: "lufival" bezárt kulcs miatt? Fél centi azért már nem olyan kevés. Alul rendben voltak az élek, hézagok?
Ha olyan a sávtartó, mint itthon, akkor kell neki rendesen a felfestett csíkozás, mert amint az elmarad, elég gyorsan elbizonytalanodik.
-
válasz
gaborbol #187428 üzenetére
Cellát itthon 8k /dbért cseréltek anno, munkadíj 0 Ft volt, mert kértem takarítást egyébként is, az egy húszas volt. Plusz ebbe beletartozott a cellák átrendezése (középről szélre, illetve feszültség kiegyenlítés, stb. De az akku az akku, aki pl. sokat nyomkodta az EV módot anno, az simán megölhette az egész pakkot, ami szép lassan megdöglik.
Mondjuk itthon azért elég nagy ipar épül ezek javítására, Teslát, amperát is javítanak, pedig egyiket se könnyű.Ez a hybrid egyik része nem termel érdekes, hibakódra emlékszel esetleg?
Kint a bontó legalább fizet érte valamit?
-
válasz
gaborbol #187393 üzenetére
Camryből akkor az már az XV70, viszont nem a HSD, hanem a sima benzines? A sima váltót nem ismerem a Camryben, de ha belegondolok, nem is venném meg, ha nem hybrid lenne. Az a fő érv egy Camry mellett, ha mellé állítasz egy hasonló kategóriás autót.
zoo8800: a régebbi gömböc aurisokból a sima kb, 1-1,5 millió, a hybrid meg 2,5-3+ millió. Elég combos felára van sajnos.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #187291 üzenetére
Camry.
A Legacy is jó de ovijáratra felesleges az awd (azért egy megnézést megér hátha beleszeretsz pl). A Mazda 6 nagyon rohad azt kiejteném élből (pedig amúgy jó műszakilag). Kia-val nincs tapasztalatom sajnos de jókat hallani róla.Amúgy Mazda 5 nem hülyeség pl, nekünk van a családban egy 2.5i, az már motorerőben is elég (170 ló) és kellően tágas is. A tolóajtó meg tényleg nagy királyság.
-
parandroid
félisten
válasz
gaborbol #187291 üzenetére
A 3 kicsihez én mindenképpen valami minivant keresnék, lehetőleg tolóajtósat. A második sort megtöltik a kölykök, a csomagtartó meg úgyis megtelik kisbiciklivel, pelustatyóval, babakocsival, morzsi kutyával. Eu-ban ebben a kategóriában gyakorlatilag már csak a Sharan/Galaxy páros állja a sarat, nagycsaládosok között meg a VW Transporter személyautós változata a menő, mittudomén, milyen néven árulják. A felétek honos modelleket meg nem ismerem.
p
-
tboldi
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179223 üzenetére
Kis pénz kis foci.
Nekem is full fapad az Impreza, bár a Jazz után így is óriási előrelépés.
Ez már nagyon jól felszerelt PZEV, ez azért merőben más mint a fapados Legacy, ha nem nagy kitérő akkor nézd meg élőben is (vagy bérelj, ha az egyszerűbb). A világos belső elég kényes, noha képen jól mutat de használhatóságát tekintve nem annyira... Elég kényes, az enyém ugyanilyen világos belsős (bár ez enyémnél ez nem egy választható opció volt, a világos fényezéshez alapból világos belső társul).
Érdemes végigpróbálnod az összes kiszemelt autót, én pl anno G8 Civicet akartam de pont egy ilyen próba után engedtem el a dolgot... Szóval nem szabad fotelből autót venni, ki kell próbálni.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
gaborbol #179185 üzenetére
akkor tényleg nem érdemes a hibridekkel bíbelődnöd. az accord gondolom az acura tlx akar lenni, csak lefordítottad
mivel itthoni, de EU tapasztalat sincs nagyon ezekről a modellekről, így nem hiszem, hogy bármi értelmeset hozzá tudnánk tenni a kérdéskörhöz. szerintem azt vedd, amelyik tetszik
10-20 év után most kezdik visszacsöpögtetni ide ezt a kategóriát a camryvel és lexus es-sel, ami ugye máshogy csomagolva ugyanaz az autó, de eskü a polgáribb toyotát kérném belőle, a lexus nagyon nem adja ki élőben (furcsa ekkora méretben az elsőkerekes arányú forma, aztán kicsit nagy fingás helyett beszarás lett fílinges), meg ugye a lexus az árazásban is prémium, technikában viszont ez a modell pont nem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179191 üzenetére
Akkor a hsd is játékban maradhat csak, hogy nehezebb legyen a döntés.
Élőben már megnézted a delikvenseket? Nekem tetszik ez az új Legacy (itthon is van egy pont), érdemes megnézned közelebbről.
Ott nincs ennyi frusztrált embern mint itt, az igaz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179185 üzenetére
Hogy jön össze az évi 12k km? Ha nyáron sokat megy az ember és télen keveset (nálam pl nem ritka, hogy 4-6 hetet is áll a garázsban télen a kocsi, ezért nem lett HSD-m végül). Az akksi nem bírja ha sokáig áll (önkisülés), konkrétan a Toyota megvonaj az akksi garit ha 30 napnál többet áll a kocsi (legalábbis itt az EU-ban).
Legacy meg az Accord jó irány, ha nem kell hibrid.
110 km/h, nem karmolod le az arcod? Mikor a szomszéd városba "ugrottunk" át ami laza 550 km vt csak oda és döcögj 110-el... Azt hittem soha nem érünk oda, így is 118-ra lőtt tempomattal mentünk (kintiek mondták, hogy az még belefér de a 120-ért már kiszednek).
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #179180 üzenetére
Egy olyat én is elfogadnék.
Azzal a 2.5i motorral (FB25) a legjobb választás. A 2.0i (FB20) hajlamos az olajat csipegetni de a 2.5i nem. A cvt váltója saját fejlesztés, sok infó még nincs róla tartósság tekintetében de mivel a meglévőt fejlesztették tovább sztem nem is lesz vele gond. A vezérlés láncos, arra sem kell költeni (elivelg élettartamra szól a lánc de azért olyan 200k km környékén érdemes ránézni).
2014-ben kapott egy kis frissítést a motor, picit könnyebb lett maga a blokk és pár dolgot átterveztek benne (pl hengerfej), megnövelték a kompresszióját és a kipufogó rendszren is változtattak (az is könnyebb lett).Gyárilag 0W20-as olajjal jön, érdemes tartani ezt a viszkozitást, nagyon max 5W30 de erősen javasolt a 0W20-nál maradni (amúgy az FB20-aknál is ebből van a gond leginkább, hogy nem 0W20-al üzemeltetik).
Az eyesight elég pöpec, nagyon fejlett látszik, hogy sok pénzt/munkaórát beleöltek. A független teszteken is a legjobak között van az egész iparban.
Ami a Lega ellen szól(hat) az egyben az egyik fő előnye is (lehet): az awd. Ha nem olyan helyen laksz ahol szükség van az állandó összkerékre csak feleslegesen cipeled a súlyát, plusz hajtási veszteséget okoz a rendszer ami a bezinfogyasztáson is meglátszik.
Jó autó de ha városba járkálós kell akkor Camry HSD-t néznék inkább, a Mazda 6 is jó de a rozsdásodási hajlam miatt én dobnám (pedig tetszik és műszakilag is nagyon jó).
-
-
-
-
-
válasz
gaborbol #176523 üzenetére
Ha haza értem, meghallgatom, köszi.
Nekem volt egy régi Galaxy-m, és azért az a méret hiányzik, de hát nem nekem lesz most az autónézés, hanem anyókának. Mégiscsk nőből van, szeretne csinos autót. Én meg nem engedem neki, hogy műszakilag hülyeséget válasszon. Ezért lesz nálunk hosszú tervezés utáni vásárlás.
Komámnak szintén Partnet vann, 1.6hdi. 9 éves, motorikusan imádja, az elektronika meg franciásan hülyeségeket tud csinálni (elmondása szerint) , de soha nem hagyta még cserben.(#176525) Doki16
Igen, a C4 volt elsőre az, ami olyan tetszetősebb darab lett volna. Ráadásul a franciák tényleg köréd építik az autót, kényelmesek emlékeim szerint.
Az új autóval nem mennénk szerintem 10k-t sem évente, így tényleg nem érné meg a Prius+.
A VW igen esélyes lehet, de azért bele kell ülnöm mindenképpen. Anyós régi pólóját katsztrófa volt vezetni, a céges új Golf Variant 1.5 dízellel harmatos és kényelmetlen nekem.Ha nem kellene kalkulálni, meg támogatást igénybe venni, meg nem kéne a hét ülst figyelni, akkor Honda Civic 2019-et vennék valami sprot változatban....
-
.Szaki.
addikt
válasz
gaborbol #173696 üzenetére
Köszi a választ!
Egyébként is a legújabbakat néztem, formára jobban bejön, mint a facelift előtti. Egyébként itthon is lent van az áruk, tulajdonképpen az egyedüli elérhető árú amerikai autó. Kicsit nagyobb lenne a keret, akkor biztos néznék Calibert is, de hát nincs. :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gaborbol #171833 üzenetére
Gáz. Kanadában is elég sok 1.5T fut, pedig ott azért elég hideg szokott lenni...
Igen, nagyon úgy tűnik megúszásra játszanak, hogy a gariig kibírja aztán csá... Ez olyan németes hozzállás (VW, BMW) de nekik is kifizetődő taktika volt, így átveszik a többiek. Csak az ilyenekkel gyorsan romba dönthető ám az elpusztíthatatlan Honda nimbusz...
-
-
válasz
gaborbol #171833 üzenetére
Ja és kezd elég hosszú idejű sztori lenni... Több hónap már. Szoftveres frissítés? Nem értek hozzá, nem vagyok mérnök, de a bullshit érzékelőm hangosan jelez. Félek hogy konstrukciós hiba, és egyszerűen nincs rentábilis visszaút a cégnek (szoftveres javítás= kihúzza amíg a gari tart, aztán beáll a vékony láncos tsi kollégák mellé anyázni). Azért Crv-ből nem 1-2 darabot adnak el...
-
-
rbalint88
addikt
válasz
gaborbol #171126 üzenetére
mondjuk az első linken levőnek a belseje az
3 évesen, 70e km-rel ilyen puruttya fos állapotban levő bőrbelsővel mindegy, milyen technika van benne, mert 5 éven belül elfogy az autó körüle...
a 4-es prius szerintem borzasztó kívülről, ha néha véletlenül szembe jön, mindig megijedek tőle.
ha az nhtsa rápirít a kiára, akkor se csinálják meg a dolgokat kérdés nélkül? -
-
nesa
veterán
válasz
gaborbol #170227 üzenetére
A régi még volt EU ba de az meg a régi vágású rakat szar KIA volt vagy talán ott indult meg valami de meg nem igazan volt autónak nevezhető az itt kia carnival néven volt 2.9CDI vagy mi.
Nem lenne halott kategória ha nem lenne a piac tele mindenféle mikrocarokal én 4,2m alatti autóknak még a gyártását is betiltanám, a használt piacon is látszik hogy kell az embereknek az ilyen kategória minden szakmai csoportba 10 családanya rinyál hogy valaki adjon már el nekik egy használható darabot, amik ott 5 perc alatt kelnek el.
-
htomi85
tag
válasz
gaborbol #151268 üzenetére
Visznek mindent. Autóval csak a baj van, olcsót kell venni vagy biztosítani.
Nekem pl ellopták a bmw-met, asszony mazdáját éjjel megtörték cetli nuku, keréktárcsalopás alap.
Mindez bp elitnek mondott kerületében.
Legjobb autó a céges autó, újat nem tudok mondani ezzel. -
válasz
gaborbol #148521 üzenetére
A napokban láttam ezt a töréstesztet (kamion aláfutásos ütközések); itt. szinte mindegy, hogy miben ülsz. :/
A legelső pótkocsi (Manac) nyújt megfelelől védelmet, a többinél - szó szerint - lefejeled a platót.
@lenko: csak egyszer ültem Previaban; az is a UK-ben történt, taxi, feka sofőrrel.
A diffi zúgott.
-
lenko
aktív tag
válasz
gaborbol #146966 üzenetére
Fater konkrétan lefoglalózott egy autót, 2 napra! Amíg a bankból ki lehet venni a pénzt, mire ment eladták az autót....Vissza se akarta adni a 2x-esét a kereskedő, békéltető testület, minden volt a végén. Azt se kell elhinni az embernek, hogy előtted áll, ez az alap, max. kellemeset csalódsz a végén....
-
#16514048
törölt tag
válasz
gaborbol #145898 üzenetére
Szerintem egy amerikai fórumon hamarabb találnál segítséget. Itthon nem árulták azokat a kocsikat, amiket nézegetsz, nem hiszem, hogy itt bárkinek is lenne tapasztalata ilyenekkel.
Általánosságban jó a márkáról a vélemény, de ettől még ez a konkrét típus lehetne kifejezetten problémás is akár. De mint mondtam, itt valószínűleg nem sokaknak van tapasztalata vele, még ismerősön keresztül sem, valamint gondolom használtteszteket és tulajdonos beszámolókat sem nagyon olvasnak amerikai piacos kisbuszokról.
-
Acheron
őstag
válasz
gaborbol #144908 üzenetére
Én nem foglalkoztam vele ennyit, csak a formán akadt meg a szemem, mutatós, de nem hivalkodó. Venni nemigen vennék ilyet, legalábbis nem mostanában.
Talán egyszer, ha kifejezetten élményautót keresek (és lesz rá keret
), megnézek egy pár ilyen amerikai csodagépet. Nagyobb motorral azért adhatják az élményfaktort rendesen
Az, hogy sokat eszik, nem nagy csoda ezzel a teljesítmény / súly aránnyal, főleg ha valaki a forma által sugallt tempót szeretné kihozni belőle.
Kicsit a 4 hengeres 1,6 -os S80 Volvo jut eszembe róla (persze Amerikában minden nagyobb, ott az 1,6 soros négyhengeres is 2,7 V6 -os)
-
Kickass
őstag
válasz
gaborbol #144838 üzenetére
Ha utazni is akartok 7en akkor kicsi lesz a Sienna/Odyssey, szerintem.
Legalábbis a tesómékból kiindulva, 3 gyerek + 2 felnőtt, a Tahoe-ra még tetőcsomit is kell tenni hosszabb útra.Persze ha csak A-ból B-be kell ad-hoc elvinni 7 embert akkor elég.
Egyébként csalós a forma mert a SUV-ok magasabbak/szögletesebbek, de pl hosszban csak 3-4 inch van egy minivan és Tahoe/Traverse/Acadia típusú SUV között. Persze ha nem tetszi kakkor úgyis mindegy...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gaborbol #144838 üzenetére
Minivan kategória? Odyssey váltó problémáknak nézz utána, mennyire súlyos dolog, illetve melyik évjárat érintett. Prius plus kicsi? Sienna esetén nem tudom, mi tud elromlani benne, de mégis írnak itt is váltó bajokat, esetleg hibridben jobban bíznék.
adalbert1: magánszemélyként nem opció az eladás? Milyen típus, mennyire lett megtörve?
-
válasz
gaborbol #141224 üzenetére
Amcsi autóhoz nem értek, azon kívül, hogy "hűdenagy", meg "mekkoramotorja van"
Egyrészt adja magát a 60-70-es évek izomautói, de nem tudom, ezek mennyire megbízhatóak, másrészt már elég öregek is...
Ha a Porsche volt az álomautó, akkor vegyél azt. 911-et keresnék 80-90-es évjáratokból.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest