Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz
Eugene Roe #229750 üzenetére
Valahogy így: [link]
Egyelőre mi is "szorongunk", mert mögöttem ül. Ha nagyobb lesz és elér addig a lába, hogy térdnél be tudja hajlítani, akkor jobban el fogunk férni. -
Gombinyó
őstag
válasz
Eugene Roe #229743 üzenetére
Nem kell égi meszelő gyerek, elég ha kicsi és még nyújtott lábbal ül a gyerekülésben...
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #228526 üzenetére
Sztem se fog összedőlni ettől a világ, mikor egy 10+ éves autó ott kezdődik, hogy 2m huf.
Mit szóljon akkor, aki lakást akar eladni és milliókkal lehúzzák az ingatlanosok? -
Gombinyó
őstag
válasz
Alcsi69 #227864 üzenetére
Illetve amire eddig szerelő se tudott mit mondani az az, hogy menet közben egyszer csak ránt egyet a kocsi, kb. fél másodpercre leveszi a teljesítményt, leugrik a fordulatszám, motorhőmérséklet jelző stb., azt megy tovább.
Ez a jelenség nálam is megvan, kb 800-1000km-ként fordul elő, sztem akkor csinálja mikor a dpf elkezd regenerálni. A torpanás után mintha kicsit megugrana a fogyasztás (nálam mondjuk az óracsoporttal nem történik semmi gond olyankor).
Gyári porlasztó használat függő, hogy mennyit bír, de 150-200 km-nek meg kellene lennie vele rosszabb esetben is. Felújítottat el kell felejteni. -
Gombinyó
őstag
válasz
BigBlackDog #227598 üzenetére
Focusnál én is azt láttam mikor vettük a kocsit. Egy jobb állapotú 10 éves 1.6 tdci Focus 2,5m körül megvan, az 1.6 szívóért meg nem szégyellnek elkérni 3,5-4m-t.
A vételár közti különbségből kerülhet a dízelbe egy új szett porlasztó, kuplung kettőstömegűvel, fékek, vezérlés, stb. 5L-ből meg el lehet vele lenni pályán. Ráadásul jobban is megy, főleg stage1-el. -
Gombinyó
őstag
válasz
zeon.hu #226603 üzenetére
Volt nekem Focus MK2-ben meg most a "finomított" változata Focus MK3-ban. Motorikusan soha nem volt gond egyik autóval sem. Hidegen óvni kell és rendszeres karbantartással hosszú életű technika. A körülötte lévő drága alkatrészek is viszonylag olcsók más dízelekhez képest.
-
Gombinyó
őstag
válasz
gyenesmartin #226142 üzenetére
Toyota corolla a 2.0-ás hybriddel milyen lehet?
Jó, megbízható családi autó. A Passat GTE után viszont szűkösebb, hangosabb, puritánabb. Visszalépés lenne, de ha ezeket el tudod fogadni, akkor önmagában egy élhető autó szerintem. -
Gombinyó
őstag
válasz
diegho #225992 üzenetére
Scala nem rossz, akár tsi-vel is tud jól fogyasztani.
Évek óta ingázok hasonlóan pályán, M5ön, ritkán van olyan, hogy tempomat 140el végig lehet csorogni, de vállalható család mellett is az 1 órás út, főleg, ha van heti 1-2-3 nap homeoffice és tudsz pihenni utazás szempontjából.
Én is megtartanám a kugát legalább 3 hónapig. Fogyasztás bajnoknak pedig tipp a megane 4, 1.5 dci-vel. -
Gombinyó
őstag
válasz
zgospel #225948 üzenetére
Nem jól kerestél. 3,5m-s kerettel, nem 3,5m-s autót kell keresni. Én is 3,5 körül akartam megállni, így 2,8-ig néztem a találatokat, így is épp befértem a 3,5m-ba. 1.6 dízel ceedek 400e km feletti futással voltak november elején ennyiért.
Vagy én értettem félre vmit...Micsurin
-
Gombinyó
őstag
válasz
rongyi #225940 üzenetére
Hasonló felhasználásra 1.6 tdci Focus mk3-at vettem végül. Hatalmas belőle a merítés, könnyebb talán találni belőle jót. Van belőle sok magyar előéletű és rozsdamentes példány. Megane 3 1.5 dci volt még a pakliban, de abból kevesebb jót találtam személy szerint. Arra készülj, hogy általános karbantartásra (vezérlés, izzítógyertya, folyadékok, olaj, szűrők, körbe fék, esetleg gumi) simán elmehet kezdésnek 350-400-500e ft, akkor is, ha semmi gond az autóval.
-
Gombinyó
őstag
válasz
dellfanboy #225141 üzenetére
Nincs vele bajom, de nem tudok róla semmit Ha jó az a motor és befér a keretbe, akkor bekerülhetnek a szórásba. Most céges scala van, azt szeretem.
-
Gombinyó
őstag
Úgy néz ki nem úszom meg, kelleni fog egy verda, M5-ön való gazdaságos ingázásra. Heti 2-3 alkalommal mennék Kecskmétről BP-re. 2,5m-nál húznám meg a határt, ezért a pénzért kellene egy nagyjából 10-13 éves autót lőni, ami gazdaságosan fenntartható fogyasztás és javítás szempontjából.
Nekem ami eszembe jutott:
Megane 3 1.5 dci, a 110 lovas, 6os manuális váltóval.
Focus mk3 1.6 tdci, szintén manuális váltóval. - ebből van 95 meg 105 lovas is, mi lehet a különbség? Illetve láttam 1.5 tdci-t is, ez is jó?
Lancia Delta 1.6 mjetEzeken kívül mit nézzek még? Kia/hyundai dízel mintha drágább lenne ezeknél. Superb, mondeo méret már nagy, nem férne be a kapun széltébe. Hátsó üléssor viszont ne legyen nagyon szűk, gyorsan nő a gyerek.
-
Gombinyó
őstag
válasz
tibbike01 #224465 üzenetére
Nekem 80e ft volt a casco évente új corollára, 10%- 50e ft önrésszel. 2,5 évesen adtam el, volt rajta egy szélvédő csere, embléma csere ami mögött szenzorok vannak, egy rányitás javítás meg egy parkolási sérülés. A javítások összege kb 750e ft volt.
Még, ha annyira biztos is vagy a vezetési tudásodban, hogy bármikor kiszlalomozol egy őzet akkor is elverhet a jég az autópályán. Sztem hazárdírozás új autót venni casco nélkül. -
Gombinyó
őstag
válasz
tibbike01 #223298 üzenetére
Ha nagyon hasonlítgatni akarod a vw csoport termékeivel, akkor árban a superb környékén van, de felesleges, mert tök más elven készültek. Ha valakinek jobban bejön a dsg meg a turbos annak a superb lesz a nyerő. Hozzám pl közelebb áll a hsd és sztem minőségre is egy jó autó a camry. Sokmindenben érződik, hogy nem egy corolla. Jópárszor ültem céges octaviában meg superbben, magamnak nem azt vennék, de attól függetlenül aláírom, hogy jó autók.
-
Gombinyó
őstag
válasz
lockdown90 #222876 üzenetére
De, 3 hengeres. Én is főleg pályán használom, nincs vele gond.
-
Gombinyó
őstag
válasz
molnarpeter #222869 üzenetére
Gombócból az 1.5 kapott, meg a rákövetkező 1.2-es. Pl
-
Gombinyó
őstag
válasz
AxBattler #222866 üzenetére
Szívás ebben a kategóriában. Ugyanebben a cipőben járva mi jazzt vettünk a feleségemnek, az 1.2-es swift lehet alternatíva (nem a legújabb), abban hagyományos automata van, nem robotizált vacak. Meg talán valaki írta anno a Corsát is, de abban nem vagyok már biztos.
-
Gombinyó
őstag
válasz
f4lcon #222841 üzenetére
+1
Én is inkább a mondeot választanám. Corollám volt, igaz kombi, de amíg egyszer szervizben volt kaptam egy hétre sedant csereautónak. Ahhoz képest a Mondeo sokkal halkabb, kényelmesebb és tágasabb autó. Egész más a Zen érzés benne, mint a Toyotában, akiktől licenselik a hajtást. A csomagtér kompromisszumos csak a Mondeoban, mert nem arra lett tervezve eredetileg a platform, hogy akkukat rakjanak bele. -
Gombinyó
őstag
válasz
TrollBalint #221481 üzenetére
Viszonylag könnyű az autó, az 1.5 TSI-vel kimondottan jól halad, az 1.0 TSI 110 lovas van nekem, azzal is el lehet evickélni. 130-nál forog egyébként 3000et 6. fokozatban.
Ha lejössz pályáról országúton kicsivel 100 km/h felett meg elvan 4L alatt már jobb időben.
Sztem tök élhető. Előtte 1.2T Corolla TS-em volt, annál jobb zajszigetelés szempontjából és jobban is megy az 1.0 TSI-vel. -
Gombinyó
őstag
válasz
molnarpeter #221475 üzenetére
Scala 1.0TSI a 6-os váltóval részemről is ajánlott.
60e km-nél tartok vele, hasonló felhasználás mellett. Sokkal inkább autózhatóbb városon kívül, mint egy Vitara. -
Gombinyó
őstag
válasz
zgospel #220993 üzenetére
Amíg pici a gyerek addig kell a sok hely... utazó ágy, babakocsi, rengeteg cucc, amit vinni kell ha csak egy napra is mész vidékre szülőket látogatni. Mi a corolla ts-be befértünk, annál tágasabb sztem az octavia, de nem mondom, hogy nem jött volna jól néha több, mint 600L csomagtér.
-
Gombinyó
őstag
válasz
taylor9414 #220687 üzenetére
Van pár alternatíva 10 körül. Ott van pl a hybrid
Corolla kombiSwace, ha tartós, megbízható automatát keresel vagy kézi váltóval 1.3tce Megane, 1.5T ceed/i30. Ezek már viszonylag jól felszerelt családi autók ennyiért. De az Octavia is jó választás. Kérj tesztvezetést aztán vedd amelyik neked kényelmesebb. -
Gombinyó
őstag
válasz
hobizoli #220490 üzenetére
Én azért odafigyelek rá, úgy használom mintha sajátom lenne. Hidegen óvatosan gyorsítok és 3k körül elváltom, melegen meg 4k körül. A lényeg, hogy felváltásnál 2k alá nagyon ne essen be, mert ott halott tsi.
Ugyanezzel a vezetési stílussal a corolla 1.2t-ből egy csepp olaj sem fogyott.
Ahogy írod is ez lehet normális és engem sem zavar, nem naponta kell figyelni meg töltögetni. -
Gombinyó
őstag
válasz
batai15 #220487 üzenetére
Mi számít a te értelmezésedben olaj evésnek? Nálunk a flottában sok 1,5-2 éves tsi meg két literes cr tdi van. Jellemzően új koruk óta kell rátölteni két olajcsere között. Nekem pl tsi-nél már 12e körül bedobta az alacsony olajszint figyelmeztetést és tényleg a nívó legalján volt. Nekem ez még tűréshatáron belüli, akkor is, ha én lennék a tulaj és nem csak juttatásként kapnám a kocsit. Csak hosszútávon járok vele.
A dízeles kollégák is töltenek rá néha.Egyébként, ha mondjuk 10e lenne a gyári előírás, akkor nem közelítené meg a nívó alját a szint.
-
Gombinyó
őstag
válasz
martonv92 #220199 üzenetére
Pályára ennyiért vannak jó 10 év körüli nagyvasak. Peugeot 508 2.0/2.2 hdi, mondeo 2.0/2.2 tdci, vagy akár kicsit olcsóbban a max keretnél laguna 2.0 dci. Az accord is jó, de abból érezhetően régebbit kapsz egységnyi pénzért. A többit én elengedném a felsoroltakból.
-
Gombinyó
őstag
válasz
tboy93 #219919 üzenetére
Az a baj kevered a motorkat. Amiről én írtam és válaszoltál rá az a Toyota féle 4 hengeres 1.2T! Ezek szerint amire te gondoltál pedig a francia 3 hengeres 1.2 puretech. A két motor köszönő viszonyban sincs egymással. Attól függetlenül, hogy mindkettő megtalálható Toyotában (átemblémázott Opelben).
A Corollában sosem volt puretech. -
Gombinyó
őstag
válasz
pető bá' #219914 üzenetére
4 évre, majd vagy megveszem az autót, vagy kapok 4.4-et.
Szerintem itt inkább arról van szó, hogy a 4 év alatt kifizetsz 6M ft-ot, ami a beugró + a havi részletek (+az egyébb sallangok, ami szintén egy látható összeg) és a 4. év végén eldöntheted, hogy megtartod az autót és kifizetsz még rá egyben 4,4M ft-ot vagy visszaadod és nem fizetsz semmit, de akkor az autó se marad meg. Magyarán 6M ft + járulékos költségért "bérelhetsz" egy Octaviát 4 évre. -
Gombinyó
őstag
válasz
Yiggdrasil #219662 üzenetére
1.4-es (benzin/dízel egyaránt jó) 206-ból elég nagy a felhozatal ebben az ársávban. Sztem jó az irány, nagy merítésből hátha találtok egy épkézláb darabot.
-
Gombinyó
őstag
válasz
molnarpeter #219658 üzenetére
Jegyeztem
-
Gombinyó
őstag
Köszi! Valami nem túl nagy, családi utazó kellene és hirtelen képek alapján megtetszett a V60. PHEV-nek nálam nincs értelme, mert nem tudnám tölteni. Egy gyerek van, nem is lesz több
, de egyelőre a sport babakocsit is visszük, ha lemegyünk vhova hétvégére, meg az asszony szeret mindent is elrakni. Városban nem igazán használunk autót, max néha bevásárolni, de itt vidéki nagyvárosban nem gond a parkolás, BP-re meg ritkán megyek.
-
Gombinyó
őstag
[link]
Ez a V60 tényleg 5 hengeres Volvo motorral lehet szerelve? Nem a PSA féle 4 hengeres HDi? Mekkora szívás lehet beleugrani egy ilyenbe? -
Gombinyó
őstag
válasz
Vismajor01 #219281 üzenetére
Voltam tag, jókat derültem ott is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Eladó KTM női bicaj!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060, 94% Akkumulátor
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest