Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #224169 üzenetére
Az én 1.6 CAYC Alteámban sincs (ez full változó általában), csak ez ugye nem túl ajánlott motor.
-
ngaba
aktív tag
válasz
McReay #224153 üzenetére
Ezt majd a hozzáértők megmondják, de tudtommal VW-nél az összes 2.0 TDI jó (2012-től már mindenképp, a legelső szériával voltak gondok), Fordból a PSA fejlesztésű 2.0-ák elvileg jók (2019-től van saját fejlesztésű ecoblue 2.0 dízel, azt nem ismerem). Csak ne extaxi legyen.
Fordnál a PowerShift váltó kerülendő, a wv (olajos) DSG-vel is vehető (bár te manuális váltót keresel, így ez a bekezdés nem releváns).
-
ngaba
aktív tag
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Polgárőröknek vidéki faluba max 5M ft-os kerettel milyen autót ajánlotok? Megbízható legyen, alacsony fenntartási költség. (Pályázati pénzből lenne, így a vételár nem annyira lényeges, de nem baj, ha olcsóbb.)
Szerk.: Használt is lehet.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Szada85 #222426 üzenetére
3 gyerekhez (ha rendszeresen együtt utazik a család) szerintem kicsi a Touran. Ott bizony Alhambra / S-Max méret kell szvsz, és csakis egyterű.
És hát tetszik-nem tetszik, erre a méretre + felhasználásra dízel az optimális.
Szerk.: Egyetértve rbalinttal, a legköltséghatékonyabb a Honda bontóig hajtása.
-
ngaba
aktív tag
válasz
tonyrulez #220763 üzenetére
"PEUGEOT 308 SW 1.2 (110-130LE)"
Ne:
https://telex.hu/techtud/2023/11/12/peugeot-citroen-opel-toyota-puretech-benzinmotor-motorhiba-auto-fogyasztovedelem-autogyartas-autoipar -
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Rokonomék vennének ÚJ benzines vagy benzin mild hibrid autót. Esetleg hibridet, de azt meg én mondom, hogy szerintem felesleges nekik (vidéki kisváros + autópálya a fő használat).
A fő szempontok (a megbízhatóságon túl):
- Magas (SUV-szerű) legyen.
- Ne legyen túl nagy a kocsi, mert csak 2 főre kell. (Azt is én mondom, hogy azért ne városi crossover legyen, mert sokat pályáznak.)
- Ne 3 hengeres legyen, és ne 1 literes alulmotorizált valami.
- Automata váltó preferált (de nem létfontosságú).
- Árkorlát szerintem nincs, mert Mercedes GLA 200-at is néztek.
- Suzukit nem szeretnének.
- Idősebbek, tehát a kényelem fontosabb, mint a sportosság (18"-as kereket nem akarnak stb.)Én T-roc 1.5 TSI-t ajánlottam, de ebben csak a manuális váltót olvastam megbízhatónak. Még mindig nem jó a száraz DSG? Hibridből Toyotát ajánlottam, de nem nagyon tetszik nekik. Egyéb ötlet?
Előre is köszönöm.
-
ngaba
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a tippeket, továbbítom.
-
ngaba
aktív tag
válasz
ngaba #217330 üzenetére
Sziasztok!
Erre valaki?
Tudom, hogy a SUV itt ciki (én sem szeretem), de akkor egyszerűsítsük a kérdést:
Ha új nem tisztán elektromos autót vennétek, vidéki kisvárosba + pályára, és két kritérium van: hogy magas legyen (idősek könnyen szálljanak be), és előzésnél ne legyen gond, akkor mit vennétek? Rav4-en kívül. Előny, ha kisebb a Rav4-nél. Az sem baj, ha kifutó modell, csak lehessen még kapni újként.
Előre is köszönöm.
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Abszolút nem követem az új autókat, rokon kért tőlem tanácsot.
Kritériumok:
- Csak új.
- Turbós benzin vagy hibrid. (Vidéki kisváros, főként városon kívül van használva. Szerintem még hibrid is felesleges.)
- Magas legyen, de ne túl nagy, ketten használják, idős házaspár. Rav4-et nézegették (tehát árplafon szerintem nem nagyon van), de annál kisebb legyen.Van valami minőségi "kisebb SUV"? De ne menjen a hangszigetelés stb. rovására, akkor inkább legyen nagyobb. Q3-at is néztek.
Előre is köszönöm a tippeket.
PS. És lehet, hogy így lesz egy eladó marhára megvigyázott 5 éves i30 harchback 1.5 turbo (1. tulajdonostól), 60e km-rel, de az majd a jövő zenéje.
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #207401 üzenetére
Köszi.
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok!
Haverom első autót venne, egy "mennyit adnátok ezért?" árazást szeretnék kérni, vagy "ne vedd meg"-et stb.. Ennyi infót kaptam az autóról:
2002-es Punto2 benzin 1.2 60 LE, háromajtós.
Klíma nincs, ABS nincs, légzsák van, hengerfej síkolva.
147e km van benne, ami gyanúsan kevés, de JSZP alapján reális lehet (magyar forgalomba helyezésű).
Köszönöm. -
ngaba
aktív tag
válasz
Dare2Live #206053 üzenetére
Spanyol autókat le lehet vhol kérdezni?
https://sede.dgt.gob.es/es/vehiculos/informe-de-vehiculo/
De azt hiszem, ehhez is kell valami ottani "ügyfélkapu" regisztráció (vagy eredeti rendszám). Nekem nem sikerült innen infót kinyerni anno. Ha tudod használni (pl. van spanyol ismerősöd), szólj, nekem is spanyol eredetű autóm van. -
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #205823 üzenetére
"Jó döntés volt megvennem a GL+-t még ennyiért is."
Szerintem is jó döntés volt, de én azért annak szurkoltam, h ne az észérvek döntsenek, hanem az érzelem.
Mindegy, sok balesetmenteset. :)
-
ngaba
aktív tag
válasz
tresh #204869 üzenetére
Ez igaz, de a piacnál nem érdemes okosabbnak lenni, mert egyszer te is el fogod adni. Írtam már, hogy ez a "jaj, visszatekerem, mert csak erre kereslet" duma is roppant álságos: mintha egy ékszerész azt mondaná, hogy "jaj, senkinek sem kell ez a hiperszuper bizsu nyaklánc, inkább aranyként árulom, és akkor el is viszik". Az a helyzet, hogy ezzel bizony átveri / megkárosítja a vevőt, és kész. Az közelebb van a valósághoz, hogy a tisztességes vállalkozó lehúzhatja a rolót.
És nem is alaptalanul áraz a piac így. Persze igaz, hogy az állapot a lényeges, ki tud ezzel vitatkozni ugye, mi más lenne. Csak az a probléma, hogy az állapotot nem fogod tudni olyan szinten felmérni, hogy egy 200 ezer és 400 ezer km-t futott autó között ez alapján dönts. A szervíztörténet egy támpont (bár hamisítható), de mivel vásárlás előtti átvizsgáláskor nem szedik atomjaira az autót, és ma már nem Trabant bonyolultságú a technika, csak egy saccperkábé támpontod lesz az állapotról, hiába ír már ki sok értéket az autó. És bizony valószínűbb, hogy a sokat futottban holnap elfárad valami, aminek ma még nem volt jele. -
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #204851 üzenetére
"Plusz bármennyire is nem futást kell nézni"
Szerintem ez inkább nepperduma (akkor minek tekerik vissza?), amit az autós újságírók szépen terjesztenek, mint valami igét. Nemcsak azt kell nézni, persze, de azt is kell szvsz (plusz értelmezni).
Szerintem jól csinálod, hogy kevés km-est keresel.
-
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #204840 üzenetére
"Azért hátha alapon felhívtam a márkaszervizt, pali készséges is, mondja 4 év alatt míg oda hordta belement 57e km és ők tutira nem cseréltek váltó olajat benne."
Akkor jó fej volt. VW-nél a saját autód előéletét sem mondhatják meg (és Szegeden nem is mondják), csak amióta nálad van. (Azt meg minek, úgyis tudod.)
-
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #204823 üzenetére
a sedan szerelem nem múlik
Én arra tippeltem volna, hogy a J Astrát megveszed. Alsóközép kategóriában elég szép.
Egyébként meg Mondeo 2.0 TDCI vagy Pug 508 2.0 HDI (manuális váltóval). Marad 1 milliód dízel nyűgökre, és még jól is fogyaszt.
-
ngaba
aktív tag
válasz
footy #204697 üzenetére
es erzik rajta a kor
Mivel vzsryl is írt hasonlót, legyen itt egy ellenvélemény is: Én kimondottan szeretem a sokáig gyártott szériák utolsó darabjait. Addigra már jól kiforrott ugyanis.
És mi az, amiben olyan nagyon fejlődött a technika, hogy automatikusabban az újabbat kellene venni? A motorok egyre szarabbak a környezetvédelmi normák miatt, és nem tudom, hogy milyen egyéb főegységben történt forradalmi fejlődés az elmúlt tizenpár évben. Inkább a spórolást érzem mindenhol. Egyre több elektromos kütyü van az autóban, érintőképernyő és hasonlók, ami nekem nem kell. (Egyedül az biztonsági rendszerek lehetnek érdekesek. De ha őszinte akarok lenni, engem az sem érdekel annyira.)Szóval a Seat Exeot nekem találták ki.
Mondom ezt úgy, hogy konkrétan soha nem vennék J Astrát a K ellenében. (A K Astra az egyetlen nem ősrégi Opel, amivel kapcsolatban legalább "akár kellene" érzésem van.) És OK, a tágasság egy objektív érv, de annak sem ahhoz van köze, hogy melyik újabb.
-
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #204687 üzenetére
Ha nem zavar a túlsúly, meg tetszik az autó, akkor akár. Szerintem a J Astra mondjuk csúnya, talán épp a sedan néz ki valahogy, de pont itt írták, hogy rosszabb minőségű, mint az 5 ajtós / kombi, mert igénytelenebb piacra készülnek ma már a sedanok.
A J Astrában lévő 1.4T motor megbízhatóbb, de szomjasabb, mint ami a K-ban van. (Ha még ugyanaz van benne.)
Illetve engem úgy általában érdekelne, hogy a PSA-felvásárlás után milyen lesz az alkatrészellátás a régi Opelekhez mondjuk 10 év múlva. -
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #204598 üzenetére
Ha szinte csak főút + pálya, akkor simán jó lehet. Annyira érdemes lecsekkolni valahogy a dízeles nyűgöket, h ne nálad jöjjön össze minden egyszerre megvétel után.
Egyébként a K Astra 1.4T motorjáról vegyes dolgokat olvasni (főleg a széria elejéről), érdemes jobban utánanézni.
A szíjas 1.4TSI jobb hírű, csak drága.Az automata váltókról nem tudok semmit.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Balázs_a_laz #203537 üzenetére
Szerintem is Sharan/Touran 2.0 CRTDI.
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #203530 üzenetére
Tényleg, a Swiftet el is felejtettem (én nem szeretem). Köszi. Szóval akkor ajánljon bárki. Nekem ez az árkategória homályos, nem vagyok ilyen gazdag. :D
-
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #203528 üzenetére
Beszéltem vele újra. Az ingázás kicsit pontatlan fogalmazás volt, heti kétszer megy csak át ténylegesen. Városban (helyben) biciklizik, szerinte ott nem használná sokat a kocsit. Rokonok messze laknak. Ja, első autó, ezt nem mondtam, így az éves km-t (használási szokásokat) nem fogja jól megbecsülni, de nem fog évi 30 ezret belerakni, az biztos. De mondtam, nem az a lényeg, hogy a fogyasztást stb.kioptimalizáljuk. Egy összességében korrekt megbízhatóságú / alkatrészárú / szervizelhetőségű "átlagautót" keresünk. Kinek mi jut erről eszébe?
Szerk.: Az Auris hibridet továbbítottam, de inkább szerinte ne legyen az. -
ngaba
aktív tag
Haverom autót venne, keret kb. 3 millió. Városi vagy alsóközép ötajtós, vegyes felhasználásra, 2 főre. Csak benzin. Ő városikat nézett eddig (Yaris és Corsa), de Veszprém-Fehérvár közötti ingázásra (+ hosszabb utak alkalmanként) inkább lebeszéltem erről.
Informatikus, neki ez használati tárgy, kényelem/minőség/szépség nem különösebben érdekli. Inkább legyen olcsó a fenntartása, és legyen megbízható. (Nem kell molnarpeter módon extrém kioptimalizálni azért.) Szerintem nem sokat vezetett eddig, nem tudom, hogy szívó elég lenne-e neki, kérnék turbós javaslatot is. Majd kipróbál többfélét.
Én elsőre i30-ra gondoltam (valahogy az szerintem passzolna hozzá), de nem tudom, hogy mikortól megbízhatók a szívók, illetve milyen a fenntartási költségük.
Bármi jöhet. Köszönöm.
-
-
ngaba
aktív tag
-
ngaba
aktív tag
válasz
Markizmark #202808 üzenetére
C-maxból meg inkább 1.6 100 LE.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Bdanyy #202589 üzenetére
Én az ilyen "kuplungolástól fájó bal láb - rossz üléstől fájó derék" hozzászólásokat értetlenül szoktam olvasni, mert ahogy a menyasszonyom szokta mondani, nekem hiányoznak a fájdalomérző receptoraim.
(focvisnak: Nem vagyok sem különösebben sportos, sem különösebben ironman ember. A fájdalomérzet szerintem szubjektív [alkati / gyerekkorfüggő + fáradtságfüggő dolog].)
Erre viszont válaszolok.
Valahogy az 1.6crtdi 5 sebességes vw motornál kényelmetlen hogy sokkal többet kell váltogatni
Nekem is ilyen van. Egyszerűen nem illik ahhoz a motorhoz (ilyen áttételezésű) ötsebességes váltó... -
ngaba
aktív tag
válasz
BigBlackDog #202366 üzenetére
Végre valaki nem isteníti a Rav4-et. :D
-
ngaba
aktív tag
válasz
tboy93 #202360 üzenetére
"A minősége meg sem közelíti a Honda Accordomat, az ajto csukodasa, a műanyagok, a fényezés sokkal gagyibbnak hat"
Régen nagy "japán" autó fan voltam, de európai autók után én szinte minden japán autónál ezt érzem, meg hogy "nincs bennük anyag". Plusz a legtöbb nem is tetszik. Talán a Honda épp kivétel, de az megfizethetlen. :) Meg a Mazdák bejönnek, csak hát...
-
ngaba
aktív tag
válasz
acsati #202298 üzenetére
Szerintem ebből a keretből jó választás lehet egy H Astra. (Persze meg kell nézni.)
Leginkább azt szokták a szemére vetni, hogy nehéz (és emiatt nem a legtakarékosabb). Illetve az 1.6 Ecotec motorról azt tartja a népnyelv, hogy olajevő, de úgy tudom, hogy ez a H Astrára már nem igazán jellemző, a 2008 utánira meg főleg. (De ha mondasz motorkódot, akkor majd megmondják az opeles fórumtársak.)
-
ngaba
aktív tag
válasz
Luck Dragon #202299 üzenetére
Egyébként szerintem a japán autók elsősorban elektronikában jobbak a többieknél. (Ahogy úgy általában elektronikában nagyon jók a japánok.)
-
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #202283 üzenetére
Kuponkód: "Nem Lancia, hanem francia." :)
De itt elvileg üzletelni nem szabad, szóval szerintem ezt tekintsük átbeszéltnek.
Tboldi pedig arra költi a pénzét, amire jól esik neki. Reméljük, valami jót talál. :) -
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #202279 üzenetére
A Peugeot-kat minden nő szereti (saját autónak).
A mai világban inkább a klíma hiánya szokott a showstopper lenni, de erre a 2x3 km az is felesleges... -
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #202277 üzenetére
Add el tboldinak. :)
-
ngaba
aktív tag
válasz
tboldi #202228 üzenetére
"A Fordok meg igazából egyikünket sem hoznak lázba."
Mármint Téged és apukádat?
Szerintem erre a felhasználásra, amire anyukádnak kell (meg eleve, "melós autónak"), túl pénzpazarló igényeitek vannak. Persze ezen a fórumon autókedvelők vannak, nem "vádlón" írtam, csak megállapítottam. Nem tudom, hogy mikor érne meg nekem 1 millió ft befektetést, hogy eljussak a rosszul fizető munkahelyemre (sőt, nem is oda, hanem csak a vasútállomásra)...
Ha tényleg közlekedő edény kell, akkor megvesztek bármi nem szétrohadt szívó tucatautót minél olcsóbban (Clio, 206, Astra, vagy ami szembejön), aztán csókolom. -
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #201868 üzenetére
Szegedi vagyok, és dízel autóm van. Képzelheted, mekkora távolságokat megyek városon belül. És ezzel nem vagyok egyedül. (Városon kívül viszont 180 km a minimum, rokonlátogatáskor.)
Ha félsz a kitiltástól, akkor marad a benzin. A hibrid többletárából marad tartalék bőven. -
ngaba
aktív tag
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
Szvsz vegyél dízelt vagy turbós benzint. Kicsit túl van ez a dízel parázva. Fele város - fele pályába nem fog belehalni. (Vagy a pálya csak rövidtáv lenne? Akkor kicsit más azért.) Én erre nem is vennék hibridet, csak jóval nagyobb város aránynál.
-
ngaba
aktív tag
válasz
KRISSTUS #201516 üzenetére
Ecoboostot ne!
Hobizoli megmondta a választ: A turbósok közül az 1.4 t-jet jobb ezeknél.
Szívóból én legalább 1.8-ast néznék (Opel, Toyota, Mazda), de azt így kapásól nem tudom, hogy mi maradt meg 2013 után. Igazából a LE/tömeg arányt érdemes nézni, nem a LE-t önmagában, amikor a 86 LE-höz hasonlítasz. (Meg a nyomatékgörbét is pl.) Sajnos a mai kocsik nehezebbek... -
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #201237 üzenetére
Nekem a hobbim volt a tömegközlekedés (szinte rendszám szinten ismertem a Kapos Volán buszállományát stb. - ami egyébként nem nehéz, mert sok az egymás utáni rendszám), úgyhogy tőlem talán hiteles, hogy Magyarországon az autóval max a budapesti / agglós tömegközlekedés veheti fel a versenyt háztól - házig eljutási időben (a dugók miatt). A környezetvédelmen túl fel lehet hozni pár érvet a tömegközlekedés mellett még (lehet dolgozni/pihenni közben, lehet előtte alkoholt inni, egy gyakorlatlan sofőrhöz képest biztonságosabb a hivatásos sofőr + nagy jármű), de alapvetően pénztárca szempont / rákényszerülés / elhivatottság kell hozzá.
-
ngaba
aktív tag
Akkor vegyen franciát.
Sajnos ez pont az a keret, ami lutri, bármit is vesz.
Ennyiből egy faceliftes Peugeot 307 kombit talán ki lehet fogni, ebből elvileg a benzines és a dízel is OK. (Kicsit lehetne könnyebb, más kifogásom nem volt vele, amikor nézegettem. A facelift előtti kerülendő.)
A szintén rossz hírű Megane2 is elvileg valamikortól már megbízhatóbb, de azt nem tudom. -
ngaba
aktív tag
válasz
gabikiraly2 #200874 üzenetére
Grand C4 Picasso 2.0 HDI-t mondanék ebből a keretből, ha tetszik. (Minél újabbat. Az 1.6 HDI is vállalható, ha elég akkora.)
-
ngaba
aktív tag
válasz
captainnemo #200688 üzenetére
Generációt / évjáratot nem írtál (J Astra vagy K Astra pl.?), de ezek közül Laguna vagy Astra (abból is inkább J).
Az 1.6 THP híresen rosszul sikerült motor (talán a PSA topicban meg tudják mondani, hogy mikortól javították, ha egyáltalán). Peugeot-t inkább dízellel, azzal viszont ajánlott. Mondjuk nekem a 3008 nagyon nem jön be, de ez magánügy.
Az 1.6 gdi nem vészes (i40-be szerintem már kevés lehet), csak kokszolódik. Én nem venném. (Inkább 1.6 mpi-t, ha problémamentes technikát akarok, vagy valami turbóst, ha erősebbet.)
-
ngaba
aktív tag
válasz
Csaby25 #200440 üzenetére
Én a benzinest venném... A Peti által mondottakon túl érdemes átböngészni a spritmonitort is. Én nem tettem most, de a japán dízel jellemzően nem fogyaszt annyival kevesebbet a japán szívóbenzinnél, mint amennyire az európai példák alapján várná az ember... Dízelből inkább európait szvsz.
-
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #199769 üzenetére
Igen, ez igaz, hogy eloszlik a haszon az eredeti tulaj és az új vásárló között. De igazából nem tudjuk, hogy milyen arányban. (Lehet, hogy korrektebb áron beszámítasz egy könnyen eladható autót, ha ezzel el tudsz adni egy régóta a placcon álló másikat. Legalábbis én így csinálnám. Az is csak feltételezés persze, hogy az olcsó autón se akar csak 20 ft-ot keresni csak azért, mert olcsó autó... Azt sem nagyon gondolom, hogy ha úgy adódik, az extrém olcsón beszerzett autót a megszokottnál olcsóbban fogja árulni, ha nem muszáj, mert megelégszik X ft haszonnal. Stb.)
-
ngaba
aktív tag
válasz
tboldi #199765 üzenetére
Olcsó autót nem kereskedésből vennék.
A kereskedő haszna ezen az árszinten már elég nagy részét teszi ki a vételárnak. (Ezen túl: Ezek többsége gondolom beszámított autó, de ha netán ő hozta be [pl. a Golf4-et], akkor a behozás a költsége az illetékeket leszámítva semmivel sem kevesebb, mint ha egy 4 milliós autót hozott volna be.) -
ngaba
aktív tag
válasz
tboldi #199760 üzenetére
Egy 19 éves 4-es Golfért 950 ezret kérnek?! Na ne már...
Én a 1999 decemberi Pug306-omat 200-ezerért adtam el 1,5 éve. Vásárlói vélemény: [link]
Szidást is fogsz róla találni (ha rákeresel a userre a PSA topicban), de erre a célra, amire neked kell, bőven megfelelne egy ilyen autó... -
ngaba
aktív tag
-
ngaba
aktív tag
válasz
szabonagyur #199367 üzenetére
Olaszok 1.4 t-jet motorja is jó (Bravo, Giulietta stb.).
Szubjektív, de nekem se a Golf6, se a J Astra nem tetszik (esztétikai szempontból), utóbbiból a sedan még elmegy.
-
ngaba
aktív tag
Én úgy tudom, hogy a 2010 előtt gyártott 2.0 crtdi-kkel kell vigyázni: [link] (ld. cikk vége), de a VW topicban is biztos megmondják a motorkód alapján, hogy oké-e, amit kinézel. Ha ez a probléma nincs, akkor elvileg az egyik legjobb dízel konstrukció mostanában.
A külső designban szerintem is jobb az Audi, de a valóságban (két konkrét autót összehasonlítva) már meg szokott látszani a korkülönbség, és úgy már nem feltétlenül. Plusz tényleg ritka, alig láttam eddig Exeot. Ha most vennék autót, és találnék belőle jó állapotút, biztos benne lenne a kalapban, engem a régebbi technika nem szokott zavarni. (Sőt, ahogy öregszem, egyre inkább előny: Engem hagyjanak békén az érintőkijelzővel stb.) -
ngaba
aktív tag
Újonnan nem tudom. (Nem is volt siker, pedig egy-két autós újságíró be is volt lelkesülve, hogy ez lesz a jövő, korábbi generációs Lexusokat fogunk majd olcsóbban Toyotaként megvenni. Aztán mégsem.)
Használtan meg azért, mert ugyanazért a pénzért újabbat kapsz, modernebb motorral (bár a korai 2.0 crtdi-knél is figyelni kell a hatszögtengelyre), ami kevésbé tucatautó, 4-karikafelár nélkül.
Mondjuk nem lett valami szép az Exeo, egy jobban eltalált designnal szerintem sikeresebb lett volna. -
ngaba
aktív tag
válasz
molnarpeter #199149 üzenetére
Én meg csakazértis Exeot 2.0 CRTDI-vel. :)
-
ngaba
aktív tag
válasz
Yiggdrasil #198786 üzenetére
Ennyi pénzért vétek kihagyni (el lehet adni többért adni, azaz keresni rajta, bár szerintem baráti áron kapott autóval nem illik ezt csinálni). Megbízható is ráadásul. De a pénz nem minden, nem szoktunk megvenni minden jó áron kiárusított limlomot. Szóval mint mindig, az a konklúzió, hogy neked kell tudni. A feleségednek amúgy tényleg jó lenne. :)
-
ngaba
aktív tag
válasz
F_Zolee #198675 üzenetére
Számold ki, mennyit spórolsz 1-2 liter fogyasztás-csökkenésen évente. Hint: Sokat. A dízel pár év alatt kitermeli egy-egy drágább dízeles javítás árát. (Persze kérdés, hogy minek dízel, ha ugyanott vagyunk. Az egyszerű benzinesnél nagyobb a fix költség, dízelnél viszont viszonylag ritkán bejön valami nagyobb váratlan. A szerencsejátékra való hajlamtól függ, hogy ki melyiket preferálja. Én a saját dízelemre egy kamionnyi pénzt ráöntöttem már, de pechem is volt.) Illetve sokat segít, ha olyan dízelt veszel,amin nemrég volt megcsinálva egy vagy több drágább tétel (igazoltan).
Szerkesztettem az előző hsz-t, nézz rá a Scenicre is szvsz. (Bár én nem szeretem a belsejét.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest