Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #221653 üzenetére
Az iparagi standard 8ev/ 100e v 160e km akkugarancia van ra, nalunk a 8 ev biztos elobb lesz meg, 5 evesen van benne 35e km
De az akkugari feltetele az idoben elvegzett eves szerviz.
Lattam mar hirdetve gariban komplett akkucseres peldanyt, de az inkabb egyedi hiba lehetett. Vannak hirdetve 100+ ezer km-rel boven, nincs erdemi kapacitascsokkenes sem. -
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #221618 üzenetére
Nincs benne semmi kretenseg, ellenben van hozza minden, relative olcson. Ja, meg ami a normalitas mellett szol, szerencsere meg nincs benne ujra feltalalva az ergonomia, ami nem sikerult jol a legtobb tipus eseten
Ha mar Tesla: inkabb egy Model 3, sokkal fiatalabbak, igaz magasabb a belepesi kuszob is, de egy “oreg”, sokat futott Model S szerintem nagyobb kockazat, mint egy arban hasonlo Model 3, sok fejlesztes volt 5-6 ev alatt -
rbalint88
addikt
válasz
gzbotii #221616 üzenetére
eGolfbol csak a faceliftest erdemes venni, a 136 loeroset (100kw). 6-7M kozott is szep peldanyokat arulnak. Toltes valoban lassu, evi 1-2 alkalommal ki lehet birni, ha amugy meg otthon toltod az ev tobbi 360 napjan
Csomagtartoja nem nagy valoban, Priuse boven nagyobb (nalunk Prius2-t valtott). Babakocsibol van olyan, ami egy egyteru csomijat is kitolti, meg vannak ertelmes konstrukciok is, amik kis autoban is elfernek. Inkabb az autohoz vennek babakocsit, mint forditva
Hatotav 150-250km, sok futessel/klimaval es nagy tempoval az egyik veglet, optimalis korulmenyek kozott a masik veglet. Pesszimista targetnek a 180-200km tok jo, azzal szamolva nem szivod meg.
Ioniq se rossz, beltere gyengebb minosegu, csao agtarto nagyobb (hatso labter es fejter max egal, inkabb kisebb), Infinity hifi jofele, hatotav jobb, tolthetoseg jobb. A mi felhasznalasi profilunkhoz megint inkabb Golfot vennek, mar pusztan a jobb minosegu belter miatt.
GTE sem elvetendo, de abbol mar Passatot neznek, nagyobb az elektromos hatotav es csaladi autonak is konpromisszummentes, abban biztos elfer minden. Is. Ket peldanyban -
rbalint88
addikt
-
gzbotii
nagyúr
válasz
gzbotii #219966 üzenetére
Most jelenleg ott tart a válogatás apósomékni, hogy a következő autók közül kell választani. A szín és a földrajzi lokáció lelimitálja a dolgokat kicsit (igen, tudom). Egy 2016-os 1.6 Dustert az orrúnk elől vittek el. A többi autó vagy nem tetszik nekik, vagy meg ennél is rosszabb motorral szerelték őket (korai 1.4 TSI, etc). 2017-18as évjáratokból lett inkább az évtized eleje, ha már költeni is kell ezekre majd…
Szóval, ezekből néznénk meg kettőt szombaton, le van már beszélve:Skoda Fabia kombi 1.2 HTP, 2011
VW Touran 1.2 TSI, 2012 (tippre ez még láncos)
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe, 2014 -
Bondix
aktív tag
válasz
gzbotii #219990 üzenetére
Köszi elolvastam akkor az már tuti hogy 2012 utáni lesz
tboldi
Hát kinek mi de nekem ez sportos kinézet vagyis kinek jól kezdődik a sportos de midegy végülis ha nem is az de tetszik mert kicsi azaz nem kombi.
Unalmas? Hát....
Lényeg ilyesmi tetszik azért írtam a külső nekem számít abba tudom választani, aztán jön a belső motor váltó stb amihez nem értek tehát abba rátok hagyatkozom majd.eWro
Azt nem is néztem őszintén eddig
De többet lesz városba használva kistavra akkor viszont a benzines jobb választás mint a dízel tehát nem fog többet enni azaz úgy tudom. Vagy? -
den89
tag
válasz
gzbotii #219974 üzenetére
Az ő igényeinek megfelel, nem hallottam rá panaszkodni soha. De neki az autó egy közlekedőedény, ami elviszi A-ból B-be. Szóval aki kicsit igényesebb az autóra, annak nem biztos, hogy megfelel. Nagyon fapados, legalábbis a 10 évvel ezelőtti verziója. Sejtéseim szerint az újabbak sem sokkal fullosabbak. Amúgy erő van benne pont annyi, ami elég a hétköznapokra. Száguldozni nem kell vele. Autópályán, és 110-120 felett kb sosem volt használva. Arról nem tudok nyilatkozni, hogy élvezhető-e vele a vezetés 110-120 felett, de van egy olyan érzésem, hogy nem.
Az, hogy 120-150 ezer km felett milyen bajok jönnek/jöhetnek elő, azt sem tudom, vannak itt nálam okosabbak (talán a turbó, amit ezeknél az ezres vagy az alatti motoroknál szoktak mondani, hogy gázos lehet). Újonnan nem volt rossz vétel anno (talán 3,5 MFt volt), de most ahogy nézem már ez is 6 milliótól indul...
ennyiért biztos nem ezt venném. (Mondjuk amúgy sem.)
-
-
kenguru99
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #219976 üzenetére
B-Max esetén 1.4 vagy 1.6 szívót keresnék. 1.0 EB hengerfej hibás tud lenni, illetve olajban futó szíj elmállik (talán előbbi javult idővel, de a szíj az maradt, drága a csere és viszonylag sűrűn kéne csinálni). Befecskendezés sem örökös, mondjuk direkt befecsis mind olyan, meg ugye kokszolódik. Talán ha végképp nincs más, és van annyira műszaki ember a sofőr, hogy egy utólag beépített olajnyomás műszert figyelgessen, akkor talán bevállálható, de ez kb a határvonal, óra nélkül offos szerintem, illetve nem annyival drágább egy jobb motoros, hogy megérje a rizikót.
Meriva B 1.4 szívó esetleg? Felfújt Corsa, nem teljesen problémamentes motor, de vállalható (ismerősnek félmilliót futott taxiban van ilyen
bírja a gázt is). TwinPort rudazat kopik, lánc nem örökös, szervó ugyanúgy. Lánc annyiban praktikus lehet, hogy alacsony éves futás mellett nem kell cserélni sokáig, szíjjal ellentétben.
Ha már lánc, esetleg egy Jazz?
Kategorizálnék:
-módosítást nem igényel, nincs nagy kockázat (pl Renault/Dacia 1.2 szívó)
-módosítást igényel, és akkor - talán - kivédhető a kockázat (pl kései 1.0 EB szíj+manométer, vagy az Opel 1.4 szívó twinport rudazat+olajszűrő ház)
-módosítás nem nagyon van/drága, illetve nem igazán kivédhető kockázat (pl 1.6 EB)
Ezeken belül nedves/száraz szíj és egy rövidebb/hosszabb élettartamú lánc tovább árnyalná a képet. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #219968 üzenetére
Testvér motor 1.2 TCe elvileg 2016 októberig volt kifejezetten problémás. Azért az 1.0/1.33 biztosabb választás, de én tartom, hogy ebben a kategóriában 1.2 szívó lenne a nagy tuti. Clio nem játszik?
Kisebb karosszériával jó lehet az 1.2 TSI, de ne legyen körülötte túl nagy karosszéria azért (mondjuk kombi esetén inkább kihagynám). Alapvetően jobb lenne az 1.6 szívó 102 LE (MPI). Golf 5 és társai már rohadnak... Nem egyszerű feladat
Octavia Tour 1.6? (Régi mk4 technika, de újabb évjárat.)
D Corsa helyett tudom ajánlani a Fiat Grande Punto/Punto Evo-t, szvsz jobban sikerült motorok. Viszont ismerve a padlólemezt a saját alapján, nem túl robusztus a futómű és elektromos szervó javítás mindegyiket érinti (nem két fillér, specialista kell).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #219966 üzenetére
Dacia/Renault 1.2 szívója egy kiváló motor, keressetek olyat, faék egyszerű régi MPI blokk.
0.9 TCe sajnos egy kosár az említett EB motorokkal. Talán volt valami változtatás, ami után elvileg vállalható, de igazából az 1.0-ra szokták mondani, hogy vehető.
Láncos 1.2 TSI szerintem nem teljesen katasztrófa, valahol félúton van... Érzékenyebb és több törődést igényel, mint a Renault 1.2 szívó ebben az esetben, de nincsenek akkora problémák, mint a TCe/EB esetén (illetve okoskerék sincs, amitől drága az 1.4 TSI vezérlés csere). -
válasz
gzbotii #201297 üzenetére
Ha családi kell, V50 vége és a (szoftveresen) gyengébbik 2.4 benzinnel amíg volt, mert a végefelé kisebbek helyettesítették vagy a turbós (annyit eszik mint a ford 1.8 és 1.6 kb, de sokkal kellemesebb). Azontúl tényleg max a HDi-k.
Újabb és ügyesebb a V40 ha méretben elég, de ennyiért szintén csak 1.6D lesz. Az 1.6T inkább erős mint jól fogyaszt, de nem félnék nagyon attól sem. Mármint nem kell rá többet félrerakni tarcsiba, mint egy dízelmotoros verzióra.
-
Lacko32
tag
válasz
gzbotii #194661 üzenetére
Ebben igazat adok.
Lehet csak engem "nyugtat" meg, ha kezembe nyomnak egy szervizkönyvet tele pecséttel.
De most kapóra jött, találtam hahun egy Versot, képek alapjan csudiszép. Aztán a hidegzuhany, dokumentum fülön fent vannak a szervizkönyves fotók. Legelső olajcsere 18 ezernél, második 35 ezer, harmadik 62 ezer.Sokszor hasznos tud lenni, sokszor nem. Mai világban nehéz szűrni mi igaz, mi nem.
-
-
slett27
addikt
válasz
gzbotii #194465 üzenetére
Ez a Trendline volt nem Comfort- vagy a High...azért nah. Van különbség. Ha letisztult forma ha nem a Golf ezen verziója.
joshua7 : Igen, egy 2011/5 156e km-el (elvileg). Nyári/Téli tappancsokkal. Szervizkönyvvel. 2.185M
ngaba : kihúzattam, 7e fordulatig ott tilt kb. Nem lesz gond legalább is úgy érzem.
Jah, 890e-ért még egy árva telefon sem volt a FIAT-ra hogy egyáltalán meg lehet-e nézni 2 hét alatt. Ezt a részét feladtam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gzbotii #193682 üzenetére
Jaja, az. Eddig két hétig használtam egy szélvédőfűtős Focust. Pár nap után már hozzá is szoktam azokhoz az izékhez. Aztán egyszer országúton jöttünk haza, mikor kezdett esteledni. Minden szembejövő autónál volt egy-két szépséges dolog, amit mondtam.
Nekem nagyon nem jött be.
-
nesa
veterán
válasz
gzbotii #193366 üzenetére
Minden van hozzá, viszont friss műszakival vettem 4db új (nem felújított) bosch porlasztó, felújított magasnyomású, kettestömegű gyárilag nincs, DPF ezekbe soha nem is létezett, túl nagy kockázatot nem látok benne, tavaly volt rajta váltófelújítás (szinkrongyűrű csere).
Nem tervezek vele hosszútávra csak amíg találok valami olyat ami a szívemhez igazán közel áll. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gzbotii #193368 üzenetére
Fizikailag igen, ami jó rendszer (haldexes központi difi van benne mint a Volvoban vagy a Subarukban is). A dolog lényege a programozásban rejlik. Ha nem küld időben kellő nyomatékot hátra akkor az max bohóckodásra jó de nem haladásra (lásd Honda CRV 4wd).
A Subaru is azért ügyes mert állandóan hajt hátul is (cserébe sokat fogyaszt, ezért nem hajt hátul a cr-v), nincs késlekedés. A Volvo is gyorsan reagál ott sincs gond, mert max 1/8-ad kerékfordulat elég neki, hogy tudja, hogy most akkor hátra is kell nyomaték.Egyes vélekedések szerint arra jó a 4x4, hogy sokkal néptelenebb helyen akadj el.
De valóban, ahol elvérzik egy sima rwd/fwd autó jó télivel ott az awd még egy gyengébb gumival is elmegy. Persze nem mindenható nyilván, megvannak a korlátai annak is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gzbotii #193365 üzenetére
XC70 AWD jó, az az 5 hengeres 2.4-es motor nagyon finom. Haveromnak S60-ban volt és valós 638k km-el adta el. A motor gyári bontatlan volt, még a turbó is!
Egyedül az AWD szöghajtóműve tud ledarálódni de azt könnyű ellenőrizni vételkor, fel kell emelni csápossal a kocsit és ha egy kereket forgatva forog az összes többi is akkor (még) nincs vele gond.Octavia 4x4 sem rossz, bár abban kicsit butábbra van programozva a 4wd hajtás (nálunk a cégnél futott pár db) cserébe nem olyan kényes mint a Volvo hajtása.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #193290 üzenetére
Emelt kombi: XC70 mondjuk (jó öreg 2.4D), vagy Octavia Scout drágábban, esetleg Octavia 4x4 (annak is emelt a futóműve valamennyire, és olcsóbbak), utóbbiak esetén 1.9 PD vagy 2.0 CR természetesen.
PSA: 2.0 HDI rokona a 2.2 ez esetben (DW10 és DW12), jól bírják, de a kisebbik fenntartása pár százalékkal szerintem alacsonyabb, már ha volt az adott típusban (pl féltengelyt kevésbé eszi a nyomaték, 2 literes gyakoribb és emiatt 1-2 alkatrész picit olcsóbb lehet hozzá, ilyenekre gondolok, de nem annyira nagy a különbség). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
gzbotii #193283 üzenetére
Rav4 2.0 D-4D 1CD-FTV egy korrekt motor (vezérlés csere picit drágább, de amúgy semmi különös korai hiba).
C-Crosser, 4007, Outlander 2.2 dízel motorja a PSA DW12, kiváló darab, ha belefér a keretbe (nem vagyok otthon benne, 2179 köbcentire szűkítve kiderül).
Ford Kuga 2.0 TDCI (DW10) is jó alapvetően, kézi váltóval.
Qashqai 2.0 vagy 1.6 dCi jók.
ASX esetén 1.6 dízelt keresnék.
Vitara 1.9 dízel korrekt motor, abból nem tudom, melyik verziót használták mondjuk (8 vagy 16 szelep - 8V a jobb fajta).
Régi X5 3.0 (M57) is jó amúgy alapvetően, bár ott a kezdeti években a hátsó hajtást szokták ajánlani.
Tiguan ha akad épkézláb példány a keretből, 2.0 CR TDI jó lenne belőle, ha keretből akad.
Emelt kombi nem játszik semmiképp? Autópályán kevésbé zabál, de ugyanúgy megugorja a padkák jelentette kihívásokat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
gzbotii #193283 üzenetére
Esetleg a Honda CR-V 2.2 i-ctdi 4x4, bár ez sem a szépségével hódit...
-
Richard!
addikt
válasz
gzbotii #193239 üzenetére
Szia!
Persze, meg vagyok vele elégedve. Idén tavasszal volt egy hibás vízpumpám, azt leszámítva semmi gond nincs vele. De az betudható annak, hogy gyári volt, 9 éves.
Olajat, vizet nem eszi, városban elvan 6,5 literből. Tegnap jöttem egy Győr-Nyíregyháza autópályát, 7,9 lett a fogyasztás, de néha (soxor) mentem 150 felett is.
De most legalább ki lett kormolva, nyár óta nem igen ment 90 fölé a mutató. -
-
-
-
kisza25
félisten
válasz
gzbotii #191120 üzenetére
a golf 4 1,6 16V ocean, nem tudom ez full alap-e, de van benne egy deréktámasz, ami jobb lenne, ha nem lenne benne
A kia ceed, i20/30, tipo, honda civic,opel vectra alap ülésével semmi bajom nem volt, 400-500km után sem.
A kia carens-nél annyi bajom van, hogy nagyon széles oldalról nem tart semmit.
Az ibiza sport ülések oldalról tartanak, de a háttámla nem igazán tart, kicsit süppedős, egy Bl-Bp távon (150 km) már fészkalódok.
A fabia-t azt utáltam ez miatt, de lízinges autó volt, ezért nem vettem bele másikat, a holf szerencsére nem az enyém, pár hónapig használtam, akkor kerestem is a bontott üléseket bőszen -
Qru
MODERÁTOR
válasz
gzbotii #190599 üzenetére
Toyota Corolla HSD -> Suzuki Swace
Suzuki Vitara -> Toyota Urban Criuser
Suzuki Baleno -> Toyota StarletLesz még más termék/logo csere is vajon köztük?
-
8th
addikt
válasz
gzbotii #190171 üzenetére
A kilencven lovas őskövület adagolós tdi elég hálás jószág ilyen szempontból. Fillérekből bele lehet verni egy kis életet. Recept: nagyobb csúcsok, sdi tengely és egy normális chiptuning. Az adagoló a turbó a kipufogórendszer és minden más maradjon érintetlen gyári és máris megvan közel 140 ló példaértékű görbével. Ez egy olyan százezer forintos tuning amivel nem okádja a füstöt az autó és még nem megy a tartósság és megbízhatóság rovására.
-
dj79
senior tag
válasz
gzbotii #189395 üzenetére
Ahogy előttem Qru is írja, nem túl gyakori a fékcsere.
Az elsők kb százezer, a hátsók meg kétszázezer (persze ha nem rohad be) km futást elbírnak.
Amúgy nekem is voltak ilyen félelmeim, de 50km körzeten belül jónéhány, a típushoz értő, felszerszámozott szerviz/szerelő elérhető, illetve 3 márkaszerviz is van a közelben. -
-
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #189390 üzenetére
Pedig teljesen hagyományos autó, de annyira jók a 4+ szervizárak, hogy nem mennék hagyományos szerelőhöz az biztos. Ha meg nem érdekel a gari megcsinálom otthon és kész. Tényleg annyira egyszerű, hogy akinek van egy kis érdeklődése az autók iránt könnyedén megcsinálja. [link] Ugyanez az Auris is.
Ennyi egy váltóolaj csere [link] És 90k km az előírás.
Mondjuk féket azt én sem cserélnék, mert nem értek hozzá. -
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #189382 üzenetére
Semennyire nem igényel szakértőt, ha nem izgat a garancia akkor otthon mindent könnyen meglehet csinálni. Még egy váltóolaj csere is tök egyszerű művelet. Alapvetően egy sima 1.8 szívó. Légszűrőt és pollenszűrőt 5 perc rajta cserélni, otthon magamnak csináltam, az olajcserére meg elvittem márkaszervizbe a garancia miatt. Csak megvenni drágább utána a HSD nagyon olcsón fenntartható. De tényleg, ha otthon csinálod egy kötelező szerviz alig 20k Ft. Egy váltóolaj csere meg kb 15k Ft. És azért jó mert tervezhetőek a költségek, mivel nem nagyon elromlós. A GTE-nél is 21k volt az éves szerviz, de ott ezer dolog elromolhat és az nagyon húzós.
-
-
válasz
gzbotii #189102 üzenetére
1.6 TDi: kb. 20 ilyen egyforma Golf kombink van, mind a 20 darab nulla km-es kora óta eszi az olajat, kell a literes flakon a csomiba, két olajcsere között. 150-180k körül kezdenek hullani a porlasztók, autónként változó, hogy mennyi. Mi nem javasoljuk ismerőseinknek, hogy ezekből vásároljanak saját használatra.
-
válasz
gzbotii #189102 üzenetére
Helló!
G7-ből magamnak 1.4 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI-t vennék. A 2.0 TSI láncos, volt egy 176 k km-t futott, de csak 3 éves, nem volt baja a láncnak. DSG-ből 2.0 TSI vagy 2.0 TDI, vagy GTE (PHEV, 1.4 TSI, de olajos DSG).Összefoglalva, normál közlekedésre: vagy 1.4 TSI manuál, vagy 2.0 TDI ha kell a DSG. Illetve GTE.
-
válasz
gzbotii #183803 üzenetére
Az első twingonknál a kuplung alatt a fémig volt kopva a szőnyeg egy 50-es hölgy után. Gyakorlatilag a 4 sarkán nem volt egy ép elem, mindent finoman megfogott az autóval a kollegina. Ja igen, 60k körül már folyamatosan csúszott a kuplung, annyira elkopott, hogy folyamatosan rajta pihent a lába. Szóval én értem miről beszélsz.
Kollégám szokta úgy hirdetni a leharcoltabb autóinkat, hogy vak házaspár használta hétvégente autós moziba.
-
Ádám16
addikt
válasz
gzbotii #183436 üzenetére
Lehet, hogy az én hülyeségem, de inkább vezetnék egy lakkhibás zöld RS Octaviát, vagy egy Eternal Blue MX5 ND-t, mint egy ilyen matt-semmilyen-sárga Octavia-t/Mx5-öt/bármit.
Azért van a citromnak szebb árnyalata lsd. RS Clio.kisza25: Nem vagyok a színek ellensége, de ennek a citrom árnyalatnak semmiféle szépségét nem látom. Talán a 2000-es évek elején voltak még ilyen "régiSwiftek", azoktól is vert a víz. Persze, akkor más idők/ízlések voltak. Mindegy is, maradjon az én bajom.
-
monster95
tag
válasz
gzbotii #183343 üzenetére
Olvasstam már olyan rém történeteket hogy 45 ezer kilmoéter után kuka volt a motor.
De a kérdés az adott.Atlagban mennyi km-tert birnak ezek a motorok.Es ha netán beüt a krakk akkor javíthato e ?Vagy mi megy el ilyenkor a motorba?
Még azt is ovlasstam hogy a ford szerint 250 ezer km-tert bír a motor főjavítás nélkül.De mit is takar a főjavítás? -
-
kisza25
félisten
válasz
gzbotii #182437 üzenetére
Kereslet nőtt meg, részben ugyanaz az oka, mint az ingatlan piac szárnyalásának, az 1% banki kamat éves lekötés esetén, mínusz kamatadó, mínusz fel veszed a pénzt.
Sokaknak volt megtakatítása, amit nem érte meg bankban tartani, sokan átrakták kiadható lakásokba, vagy nyaralókba, de voltak sokan akik inkább vettek új autót.
A kedvező forint alapú lízingek is hozzájárúlnak a sok eladáshoz és, hogy kb. 2 éve újra mernek felvenni hitelt az emberek (2008 előtti állapotot már túlléptük).
Az építőipar fellendülése sok embernek javította az anyagi helyzetét (5%-os ÁFA 25-30 e db lakás épült az országban)
A wltp és euro 6d temp bevezetése meg készlethiányt alakított ki, mert nem volt mindenkinek kész a megfelelő motor és az új motorok miatt a gyártó sorokhoz is hozzá kellett nyúlni.
Ehhez jön hozzá a plusz költség a motorok fejlesztése a jobb kibocsátás miatt.
Az euró árfolyamáról meg ne is beszéljünk
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Mobil flották
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Medence topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max (USA Model) / 256GB / Gyári függeteln / (CSAK E-SIM) / 12 Hó garancia
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- Prémium! Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R 9 9950X / RX 9070XT 16GB / 64GB DDR5 / 1TB 990Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest