Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz
htomi85 #146526 üzenetére
Nagyba könnyebb kevesebbet pakolni, mint a kicsibe sokat. Szóval nekem a mostani is csepp a 4500mm-es hosszával, de tudom mi érkezik majd mellé, ha úgy alakul és az már 4900mm-es hosszával pont megfelel. Kisebb nem kell, bár még sosem pakoltam sokat egy autóba sem, hmm mindegy is.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Pokskill #145482 üzenetére
Egyik ismerősöm nyáron vett egyet, svájcit. Azzal ingázik melóba. 8 körüli fogyasztást említett, ha jól rémlik, de ő azért vette, mert külsőleg tetszik neki, szóval nem hajtja, csak kellemesen gurulgat vele. Nyár óta nem volt semmi gondja, csak olajat cserélt eddig. Ő is első autónak vette.
(#145484) rbalint88: Tárcsafékes, amcsi extra lehetett.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #145160 üzenetére
2500-3500-as fordulattal, mert nekünk ez volt az aranytartomány a nyomaték miatt? Kedvenc elfoglaltságom volt kifogyástól kifogyásig használni az autót. "én ismerem az autómat, még van benne" típusú ember lévén. AC hiba után ment kannából is, annak a napnak a végén akartak azonnal adni érte egy E36-os 20-as BMW-t, mert a srác is nyúzta szinte egész nap, de természetesen bejelentem, ha megyünk "privátban" pályázni, nyugodtan ellehet jönni, veszi majd valaki a fáradtságot? Bár ez már másik autó, másik motor, más áttételek, de meglátjuk.
(#145170) Krisztián: Annyiba kerül az elsőfutóművem pont, mint amit írtál, mármint nem vétel, hanem eladás esetén.
Engem még sosem láthattál saját autóval mászkálni, mert papírozva sincs az autóm, de átadom a tulajoknak.
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #144793 üzenetére
Nem irigyellek titeket.
Főleg, aki időt se tud rászánni, ha még akarna is. Na, azt még sajnálom is.
(#144795) [rvilike]: Pontosan.
(#144791) focvis: Nem volt nehéz gyorsabbnak lenni a szupersportautóknál.
reworked Sierra V6 was a tenth quicker to 60mph than even Lamborghini’s V12 supercar
Na, nem offolok, csak behoztam pár rendes autót.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Mágus2 #144776 üzenetére
Tőlem szokásos full off, nem a topik világa hsz következik: Ha most elkezdeném sorolni a neveket...bár tény, hogy szeretnek is foglalkozni az autókkal meg értenek is hozzá.
Csak egy mai példát hoznék. Most ebbe a 200 ezer ft-os Mercibe, nem lehet bele szeretni?
Ingázásra van használva.
Persze innen kb senkinek se valóak ezek az autók. Bár ez az itteniek hibája, mint az autóké.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #144716 üzenetére
Milyen egy gonosz hely ez a Budapest.
Még a végén jobban megérné bejelentett meló helyett ezzel foglalkoznunk, legutóbb egy kadett teljes rendberakásának (2 küszöb, 2 belső küszöb, első doblemezek javítása, első sárvédők javítása, jobb első ajtó javítása, két hátsó sárvédő cseréje, 2 hátsó doblemez és hátfal javítása) volt kb 50k+ javítóívek. Mondjuk jelenleg, munka és suli mellett ez kb 3 hónapos meló lenne minimum.
Ja, és nem kértek semmi kezelést rá kb (+10k), hogy spóroljanak, de azért alapozóval lefújtuk, lassan 1 éve az út mellé a fűbe dobva áll az autó, ahogy visszaadtuk.
Ezért aztán kipofozhattuk.
(#144718) kornelka: Én elhiszem, de ezért örülök, hogy vidéki vagyok sok ismerőssel és kíváncsi természettel.
Ha valamit nem tudok, tudok valakit, aki igen.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #144676 üzenetére
hobizoli: Másik topikban nem látlak aktívnak és úgy rémlik, mintha te foglalkoznál motorvezérlésekkel, szóval kérdés: Idén mindenképp kezdenem kell valamit a motorommal, aztán rájöttem, ha már cserélem, lehetne kicsit okosítani, na mármost semmi kábelezést és segédberendezést nem akarok cserélni egyelőre, szóval arra gondoltam, hogy a 2.0 8v kijönne és a hengerfeje menne egy 2.3-as bottom end-re a 16v-s hengerfej helyére. Eddig erre egy példa van az egész interneten, aki írható vezérlőre váltott, nekem meg az a lényeg, hogy ne kelljen semmihez nyúlni, amiben villám szaladgál.
Kérdés az, hogy a gyári vezérlő(EEC IV) tudna ezzel a lökettérfogat növekedéssel (+14%) mit kezdeni?
u,i.: Aláírásod alapján jól rémlik.
-
tomiii.
aktív tag
Tegnap voltunk egy Mazda 6 2.3 GT AWD Automatát nézni. Hát....
150km-re volt, odaérünk, ekkor mondja a koma, hogy ausztriai, névre írva kapjuk majd meg, haverja megvette tőle, kilakatolta, majd vett tőle másik autót, ezt pedig vissza beszámolta. Benézek a motortérbe lámpával a motor mögé a nyulványhoz, oda jön flegmán, hogy
-Mit nézel öcsém, mondjad már, hadd tanuljak valamit.
Hátsó futómű rozsdásabb, mint akármelyik Sierrán, a tornyokon is volt felületi a motortérben...
Nálam alapból ki esett ez az autó, mikor megláttam ahirdetést, ársáv legalsó darabja, de nem bírni haverékkal, mert nem értenek hozzá, nekik mindegy, csak fényes legyen. Az se érdekli őket, hogy nincs rá elég pénzük.
Van még egy mk3 2.0 benzin Mondeo. Az hátha jó, de az még sokkal messzebb van, majd a két ünnep között.
-
tomiii.
aktív tag
rii , ha átjottél ebbe a topikba: Amennyiben Tipo vagy olasz auto mellett dontesz es alkatresz kell, szolj, mert itt van egy olasz bonto nalunk, arakat nem ismerem, de eddig mindenki dicserte, amikor szoba jott a hely, adok kontaktot.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #140248 üzenetére
Sierrában a Type-9 féle váltónak sincs sem leeresztő, sem feltöltő nyílása. Nincs előírva rá olajcsere, még sincs velük gond. A többi típusún már mondjuk vannak nyílások.
Jajj, most látom, hogy már bőven vannak új hozzászólások, akkor bocsi a régi téma felhozásáért. lemaradtam egy oldallal.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
#94529552 #133614 üzenetére
Nem, nekünk így néz ki: [link] (Egy átlagos hátsófutómű kompletten 5-10 ezer ft, fékkel difivel, mindennel, a képen a 60-70 ezres van)
Ami lemez, mint a kaszni, az persze, hogy oda lesz, de egy kovácsolt/öntött tömör anyagnak azért kell jó pár évtized mire komolyan károsodik, sőt...
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #133590 üzenetére
Az a szétmállás azért a 15-20+ év kategória. Ugye vágesz, hogy ez nem az a rozsda, amitől félni kell? Egyébkétn Suzukinál tényleg sokkal jobban rozsdásodnak, haveréknak is van, szomszédnak meg Splash, de anyagminőség terén mindkettő kuka, bár a Splash szebb a szemnek, az tény.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
rwin5 #133357 üzenetére
Kicsit érdekes kérdés, azért régi, mert nem új. Érdekes lenne ugyanaz az alkatrészár. itt szétnézhetsz Milyen motoros a kiszemelt?
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Archer #132233 üzenetére
Ismerősöm ilyen discoveryvel trélerezik, külföldre is jár vele kb két hetente. 1 éve lehet meg neki, rengeteget jár vele, múltkor beszélgettünk, kérdeztem is, hogy milyen, azt mondja még nem volt vele semmi baja, de mondjuk külföldről hozta be. Ő pl sokat vontat és földúton, erdőben is.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #131391 üzenetére
Ez azért nem ilyen egysíkú dolog, mint gondolod. Nem is akartam hozzászólni, de pont most jött eg yilyen cikk. És ha megnézed az autó tulaját, pont egy magyar írta. Nem, én sem látom értelmét kis motornál, sőt írtam is nemrég, hogy sztem alig érezni, de egy nagyobb motornál már érezhetően hoz valamit. olvasd el. Egy gyári autót 100 országba, 40 klímára, 2 millió embernek gyártanak. Simán lehet "okosabbnak" lenni, ilyen körüólmények között, mint egy kötött kezű gyári mérnök. Aki csak úgy bemond valamit, amit a helyi kókler csinált, annak én sem hiszek, de a cikkben levő dolog pont hihető, érthető.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
zoo8800 #127648 üzenetére
Az sem kizárt. egyébként, ha minden feltétel optimális. Én is mentem a 2 literes sierrával, olaj nélkül, 4 emberrel, egy heti csomaggal horvátba, 5,x L/ 100km átlaggal. pedig volt benne nem 0,val 1-sel kezdődő 3 számjegyű sebesség is külföldön. Autópálya ilyen közepes méretű motoroknak aranybánya.
-
tomiii.
aktív tag
Tessék, itt egy H Astra katalizátor: [link] 630.000ft. Te nem azt mondtad, hogy autószerelő vagy? Akkor tudnod kellene, hogy ezek az árak, hogy alakulnak ki. Ha okosan keresel, szerintem egy 25 éves fostalicskához is találsz ujjnyi nagyságú, egyszerű acél alkatrészt 300 ezer ft-ért,
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #127411 üzenetére
A rögös úthoz semmi köze nem volt a P-rendszámnak. Az volt a mentő dolog. Ettől függetlenül én is kerülöm a használatát, fene se követi nyomon mikor változtatnak ezen a törvényen valamit vagy akármi. Inkább 3-szor annyiért bérelek trélert, akkor az autó is nyugodtan tönkremehet, úgy is hazakerül
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #127402 üzenetére
Ha rendes helyről bérel, ahol a cégtulaj bejelenti a tagot, hogy a cégnél dolgozik 1 napot, fizeti utána az egynapra eső dolgokat az állam felét, tb-t meg ilyenek. Akkor papiron nem követ el semmit. Igy volt haverom a piros kombival, fljelentettek illegalis modositasok miatt es p-rendszam is volt a dologban meg az elozo tulaj miatt azonositojel hamisitas vadja is. En kozben a főtorzzsel osszespanoltam, mert van egy kozos ismerosunk, mivel en epitettem azautot nekem is kellett vallomast tenni es mivel en beszeloviszonyban voltam a nyomozas vezetojevel en telefonalgattam es kerdeztem h a p rendszammal mi van? Azt nem vizsgaljak ki? Azt mondta, hogy nem mert minden levan papirozva. Mondom de ez egynapos dolog csak, kiskapu. Azt mondta, hogy igen, de ha hivatalos, akkor hivatalos, ezzel nem foglalkoznak. Aztan a jegyzohoz kerult az ugy es megallapitotta, hogy haverom nem kovetett el semmi rosszat es itt reszletezve volt az ugy es itt is legalisnak talaltak a p-rendszamos dolgot. CSAK kell egy megbizhato ember, akit mondjuk o lehet nem dog talalni
Szerk.: Most jut eszembe, hogy az ugy is emiatt maradt Abba, elmondtak, hogy a p-rendszamon mulik minden, ha ott tortent valami kamu, akkor megy a birosagra az ugy, ekkor talaltak mindent rendbe es ezutan kerult, csak a jegyzohoz.
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #127373 üzenetére
Nem értelek
Azt mondja, hogy az ágy tetszik neki. Az egész autó teljesen GYÁRI, csak a csomagtartóban van egy fa doboz, amit kitudsz hajtogatni, egy fa doboz meg szerintem lehet a csomagtartóban. Ebben semmi tiltható nincs. Gáz picsa, meg tudja mi a jó Isten, az már más tészta, abban igazad van, de arról nem is volt szó.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
PeeterssoN #127340 üzenetére
Kicsit lemaradtam a fórumban, nem tudtam, hogy autót keresel-e. Ezért írtam, hogy ha mondeo érdekel, írj rá egy tulajra, ne csak arra alapozz, amit kívülállók mondanak. Ő elmondja, hogy milyenek az ilyen árú Mondeok és akkor van rálátásod, ha érdekel ez a típus.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
PeeterssoN #127329 üzenetére
Beszélj olyannal, akinek van ilyenje. Pl westcoastog-nak 300K-s mk2 mondeoja van. Szerintem szívesen mesél róla, ha érdekel. karcos az oldalsó üvege, 1-2 műanyag el van törve, van egy pörsenés a sárvédőn, meg nem tom'. Vagy van karcmentes Mondeo, 9 millióért, újban
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz
molnarpeter #127303 üzenetére
Szerintem sokkal gyorsabb a fújás es nálam évekig megmaradt. Ezek fényezetlen lökösök, nagyon rücsksek, szóval mosás után rögtön fújhato es jol tapad rajta a festek, le sem lehet kaparni.
(#127305) Tsebacsi: Kicsit nekem fura volt, kb 5 eve nem ultem ennyire gyaribkozeli autoban, kicsit nagypapás volt hirtelen. Cserebe olyan halk, hogy autopalya temponal is, szinte suttogas szintjen lehetett beszelni es 6 literes atlaggal jottek vele haza pályán. Es rettento kenyelmes, plüsd minden, amihez az ember hozzaer, a gombokon, kapaszkodok kivul. De hat ne ezel talalkozik az ember ezeknel a mdelleknel, hanem a lefingott munkasaurokkal, atalakitott csapatos autokkal, sajnos. Nem egy suzuki, meg fabia, meg dacia, csak hat bárgyúképű és öreg, de szerethető
-
tomiii.
aktív tag
Használt autó vásárlás utáni beszámoló következik.
Egy (mostmár ismerős) srác hívott pár napja, hogy szeretne Sierrát, én környékbeli vagyok stbstb. Beszélgettünk. Majd tegnapi nap folyamán elhozta a jószágot. Ma áthozta hibaátnézésre, pár dolgot megjavítottunk. Egyébként a napi szaladgálósa egy Mk3-as ugyanilyen szürke Mondeo
Ha egymás mellet t van előd és az utód, ugyanabban a színben, az nagyon érdekes látvány, szerintem.
Az autó: Ford Sierra 2.0i Ghia. Balatontól van. Mit lehetett tudni? bal oldali ajtókba beletolattak, zárak emiatt nem működnek. 2-4-R fokozatok hiányoznak.
100.000ft-ért sikerül elhoznia.
Meglett az autó. Mik derültek ki? Első tulajos, mármint igazi első tulajos. Ő vette márka kereskedésben, minden papírja megvolt, Még gyári javítófestéket is adott neki a bácsi. Sírtak is mikor elindult vele az új tulaj. A feleség használta a környékükön. Megkímélt beltér. Elektromos tükrök, elektromos ablakok, Ghia plüss kárpitok körbe. Könyöklők. Tisztán tartva. Szinte hibátlan kasztni, Sierrából ilyen jót, ami nem javított még soha nem láttam. katalizátorok is megvannak, nagyon jó a kipufogó rendszere is. Motor tökéletes állapotú, ilyen halkan járó motort(ezt a félét) még nem is halottam.
Mai javítások:
Váltóból kikopott egy szilent, megszűnt létezni, ezt átmenetileg egy vas darabbal pótoltam, visszajött az összes fokozat. Ennyire fértem hozzá, sajnos lekell venni a váltót, hogy az 500ft-os szilentet kicseréljem majd, amit nem is árolnak, de egy 20x30x4mm-es danamidból "legyártom"....Első ajtót patikára sikerült kinyomnom, ettől rendbe jött a rudazat és megjavult a zár, de a hátsó ajtót ki kell flexelni...beragad a zár, ezért nem megy a központi, de most már zárható minden egyesével, átmenetileg megfelelő. Gázbowdent javítottuk, megnyúlt picit és nagyon szar volt, de 60ft-os kötélbilinccsel sikerült megjavítani. Új, Varta black akksi van benne, ez szerintem jó.
Pár kép:
Ford keménykötésű dokumentáció tartó
Eredeti Ford javítófesték
Valami gyári könyv(van még vagy 6-7 féle)
Minimális rozsda, csak lekell húzni csiszolópapírral
Horpadt ajtók, elsők már tökéletesek, polír kell neki
BeltérTeendők:
-Első lengéscsillapítókat felújítani, teljesen halottak.
-Váltót levenni, szilentet cserélni
-Első stabrúd szilentet cserélni (ezt én gyártom, boltban szarokat kapni)
-Hátsó ajtót cserélni, ez kemény lesz.
-Zár rudazatokat átnézni mindenhol.
-olaj, szűrők stbstb cseréje
-felületi rozsdákat lecsiszolni, lekezelni
-Hátsó lökhárítót igazítani, matt fekete spray-vel átfújni, bár lehet eredetileg szürke volt, nem feketeVélemény, mint használtautó? Én ugye elfogult vagyok, mert ennél szebbet már nem találni, 4-szer ennyiért se. Én jó vételnek tartom.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #126976 üzenetére
Az, hogy azt feltételezi, hogy szar, azt jelenti szerintem, hogy alaposan utánanéz a dolgoknak, mivel feltételezés, nem tény. Ergó trassher kolléga nem hiszem, hogy nyílt szemközt köpésre biztatta a kollégát, hanem alapos utánanézésre, az eladó autók egyik nagyon érzékeny pontja miatt.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #126961 üzenetére
Az esetek nagy részében, ahol azt mondják "csak fel kell tölteni" ott susmus szokott lenni, ergó nyugodtan feltételezheti. Amikor egy kajla elemekkel operáló autót beraknak ide, egyből megy az "ez már törve volt". Honnan tudod, hogy nem el állítgatták a hézagokat, mert le kellett venni az elemeket valami miatt? Az nem rosszhiszeműség? Ha valamire, akkor az épp nem működő klímára nem árt sokkal jobban ránézni. SZVSZ.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #126939 üzenetére
Scorpio 2.9 már össze van vágva
de a Sierra, aminek a fele scorpio, az már készül
Ami nem gyári: Scorpio első-hatso futomu, escort cosworth sperr difi, 260-as fekek elol-hatul, elektromos fofekhenger, uj szervo, sierra 3 door cosworth recaro ulesek, elektromos napfenyteto, 4 elektromos ablak, kopo-fogyomalkstreszek ujak, karpitok ujak, a valto egy igazoltan 130 ezret futott nemet scorpiobol van, roviden ennyi
Ezzel szivesen megjelenek majd talalkozon, de egyelore egy gurulo kaszni van, talan aprilis vegeig osszerakon, nyar vegere visszarakom forgalomba
-
tomiii.
aktív tag
Szerintem főként gumi/műanyag alkatrészekre gondol, amik öregednek, de ahogy nézem rendbe van téve. Nem hiszem, hogy egy kettes golfra kell hitelt felvenned majd,bár az állapotmegőrzés ilyen jó formában kétségtelenül több, mint egy lada fenntartása, mert itt már a jó/szép állapot adja az értékét. érdemes rákölteni, amit kér majd.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Tom1939 #126034 üzenetére
A mazdánál nem csak a csavarokkal van gond, hogy nincsenek lekezelve rendesen? Én is mentem párnapja egy pár éves mazdával, pont emiatt kíváncsiságból átnéztem és sehol sem volt egy rügynyi rozsda sem, de a beltérben, az ajtó kinyitó kilincs mögötti rögzítő csavarnak a feje csupa rozsda volt. Én azt hittem csak ezeket nem kezelték rendesen, nem magát a kasznit.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #125635 üzenetére
Nem ismerem a Ford kínálatát, nem szeretem különösebben a márkát. Egyébként igen, tudok szöveget értelmezni, csak kíváncsi voltam, mint vált ki, ha az Audit is részletezzük, hogy tudjak egy jót audifanatikusozni, de ez úgy látszik elmarad.
A magyar nyelv és ir. érettségim úgy is csak 96% lett, mert szívből utáltam ezeket tárgyakat, ideje lenne fejlesztenem ezen a területen, Mechanika és szilárdságtan között úgy is sok szabadidőm van. valami fasza kis kurzust fel is veszek.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #125594 üzenetére
A1-A2-A3-A4-A5-A6-A7-A8-Q3-Q5-Q7-TT-R8
Nekem hasonlónak tűnik, mint a bmw..annyi, hogy ott a 4-es is valójában 3-as stbstb.És igazad van, rohadt sok a felesleges modell mindegyiknél, de csinálnák, ha nagy bukfenc lenne? Nem. Örülni kell, hogy mindenki tud választani. Legyen 3 modell és mindenki ossza be? Hülyeség SZVSZ.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #125589 üzenetére
MIért lenne luxus sedan? a luxus sedan az a luxus sedan, megvan az is: sedan és gran coupe. Nekem a gran coupe jobban is tetszik, attól, hogy vlaami drága, még lehet használható
-
tomiii.
aktív tag
300D-nél szerintem ne add alább, én koliba w123 300d-vel jártam, az ramaty volt vételkor, aztán haver rendbe tette, nagy mercedes guru, olyan kisKaresz, utána viszont nagyon kellemes volt, de 200D szerintem kevés. Amúgy kitűnő választás
Rohadt jók ezek a mercik.
(#125496) Integrale: a 300TD is szívó
(#125498) nesa: Erre mondjuk tökéletes ez a motor is. hajrá
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bajnokpityu #125316 üzenetére
"megint 1 esetből lesz általánosítás," vs "h a szervizeket nem értesítették, h valós a probléma"
Most akkor van valós probléma, vagy nincs?
BTW: Egy láncos motort ne kelljen már úgy kezelni, mint egy szíjasat, figyelni a lánc állapotát és cserélgetni pár évesen. Szar a konstrukció, amit azóta már javítottak, azért mert szar volt.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
SzlobiG #125304 üzenetére
Haverom 490 ezres E30 320-asa, recaroval, elektromos biszbaszokkal. Jó, a felnit már ő tette rá és a motorháztető sarkáról is le volt pattanva a fényezés....tényleg bontó szökevények..
És ez nem egy nyomorult E36
(mondjuk az édesanyjának pont egy 200-ezres E36 1.8iS-e van napijárósnak egy jó ideje
, de most nem erről van szó, hanem a 320-asról.)
Nézze meg, és utána lehet mondani, ha tényleg szar, mert nem kizárt, ha tényleg sok lefingottat látott, de gondolom nem látta az összes eladó autót, ha meg 5-6 megnézés után sem talált az igényeihez megfelelőt, emelni kell az áron egyértelműen.
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
válasz
MunezXBK #125155 üzenetére
Tényleg jobban jár. Haverom kocsija ellopás előtt és megtaláláskor. A belterét hagyjuk is.
Meg azt is, hogy csak a futómű volt vagy 300 ezer ft, állítható D2 coilover+ az új motor. De ezt anno írtam itt is. Ja és a gyerek találta meg facen a kocsit, nem a rendőrség, sok-sok hónap után.
Mondjuk nem cult autó, valószínűleg alkatrésznek kellett.kornelka: sajnalom.
néha megvan az előnye, ha az ember szakadt forddal jár, nem kell a kutyának se
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #125117 üzenetére
Gondolom majd most jön az a rész, hogy egy fiatban nem kell olajakat, lengescsillapitot, szuroket es fekeket cserelni
Eddig kb ezekre koltottek, szoval, ha ugy vesszuk "semmit" sem koltottek, ezek mashol is megvannak. Ja, a valto az mar tenyleg szivas lesz anyagilag, az mar tenyleg az arbol fakado hiba. Az uj tulaj meg tudja mar, hogy mit vesz
Egy swiftes csavo azert ne akarja mar megvenni. Haverom apjanak S55 AMG volt, csak egy atlagos kamionos, de mikor eladta, mert kamiont vett, inkabb nem vett autot, mertutalja afapadot, meg a kozepkatot, meg minden ilyen gagyit
most jott ossze a kes egy w212 s500-ra(nem ismerem ezeket, lehet elirtam valamit). Na, ilyen embernek kell megvenni, aki hajlando kolteni az igenyeire. Nem olcsojanos, mert tuti jonnek meg ezen elo bajok
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #124554 üzenetére
Okosba olcsón? Hivatalosan a webertől ennyi
Erre gondolhatsz szerintem. Az lenne a célja, hogy nem középen tesped a tengely, ami körül fordul a pillangó, ergo több levegő jut be, de ez kb hangyaf@sznyi. Ha nem az utolsó 10 lóerőt keresi (mondjuk 500 lóerőnél), akkor tök felesleges. Ergo 200K a két weber, beállítod és kész, azért ecu-t meg programozni is kell, tény, hogy jobban belehet lőni, de az se olcsó mulatság.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #124549 üzenetére
ITB és weber együtt? ezt nem értem. Miért kell a karbira még egy pillangó? Jöhet privátban is a válasz, de ezt nem vágom. Egyébként az új 45-ös DCOE 100k/db itthon, újonnan.
(#124547) kornelka: Miért? Egy szakadt kispolskinál azért a presztízs nagyobb, akármelyiket is választja.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
hobizoli #124394 üzenetére
jaja, au olasz bontós itt a kis faluban alig tudja venni az újabbnál-újabb konténereket, 140K-s emelési díjjal, meg fizetni a Lancia delta HF Integralékat Svájcból és Off-road élményparkot nyitni épített Roverekkel. Egy olasz autó sosem romlik el....
#124397) nyogo83: A láncos motorok nálunk is tartanak 30 éve, szerintem ez túl van egy autó tervezett életkorán
Ha jól rémlik 6 év alatt egyszer láttam egy hozzászólást, ahol valakinek az ismerősének elszakadt. (tényleg)
-
tomiii.
aktív tag
válasz
bitpork #124379 üzenetére
ezért tettem oda a "kemény" jelzőt. Egy gyári mustangban gurulgatás is igazi autózás. De van, aki nem félteni veszi az autóját és ez látszik is rajta nyomokban
Ezért írtam, hogy ezek az emberek nem itt mozognak, eg powerfanaticson, egy sierracorneren, egy honda fórumon inkább előfordulnak ezek az emberek. Ilyen helyeken nagyságrendileg több az, aki nem a lökhárító karcolását, a volt tulaj hajszálát nézi egy autóban, de nem itt. Az tény, hogy ide a felső kevesek járnak, akik olyan célra használják, mint amiket írtál is. EZért írtam akolléának, hogy a mi látásmódunk más, nem ide való.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
feka007 #124371 üzenetére
Persze, 20+-os autonal a baleset instant halál.
W333 hagyd
ide tenyleg a legigényesebb autovasarlok jarnak, ezt most nem negativ tulajdonsafkent mondom(hogy lehetne az igenyesseg negativ? na mindegy) szoval ez a "felso tizezer", amit te meg en meg egy ket kollega latunk, az nem igazan illik ide, azok az adott tipus klubeleteben fedezheto fel az interneten. Itt pl senki sem vesz igazi, kemeny autozasra autot. En meg legkozelebb a topikhoz kozelo autovasarlaso szokasokat (nagy) ceg vezetoi szinteken latok. Plusz a 318 tenyleg nem jo semmire
Szoval ezekbe en se szolok bele mar, mert en nem ezen a szinten vagyok, szerelokent meg te sem
-
tomiii.
aktív tag
válasz
feka007 #124176 üzenetére
E36-hoz ne hengeres csettegő legyen már, még a 2.0-ás hathengeres sem nagy eresztés, de legalább már 6 henger. Nehéz autó, aki meg tényleg BMW-t akar, akkor ne a pár ezernyi átírás különbségen spóroljon. Mert tényleg öröm vezetni, szemben egy akármilyen unalmas mai swifttel, renaultval, akármivel szemben, de ehhez azért áldozzon rá az ember egy kicsit. Ha meg nem autózás miatt veszi, akkor vehet akármit.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Sutee89 #123589 üzenetére
Ismerősöm Vitarát vett, 1.3 milliós szép példányok helyett, 600K-ért, Csak a futómű, motor+váltó volt neki szempont. Eléggé rohadt. 110 körül kilakatoltatta és 220 volt talán a telifény. Azt hiszem 2 éve, de a fényező kezelt mindent alaposan, nincs is azóta sem egy apró rügy sem. Viszont! a lakatos munkájában én néhol véltem felfedezni esztétikai hibát, ami mondjuk nem befolyásolja a későbbi rohadást, bár padlólemezen voltak ezek. Szóval szakember kérdése. [link]
Magyarán meglehet csinálni, csak ár kérdése. Telifény gondolom ilyen idős autónál úgysem kell. Max pár száz ezer ráköltésével szerintem ellehet felejteni jó sok évre a rozsda apró foltját is. csak a védelem legyen megfelelő
-
tomiii.
aktív tag
válasz
tibbike01 #123593 üzenetére
Néhány dolog jobban öregedik, mintha használd, mert pl kiszárad/nem kap kenést, korrodál valami ott ragadt folyadéktól stbstb, de ez sok mindentől függ. Főleg tömítés/gumi alkatrészek terén. Bár nem kizárt, hogy néha használták. Nekem is van 15 évet állt autóm, amin alig ment tönkre valami, van amin pár év után látszik az állás. Esetleg kérdezz rá, hogy mi volt vele addig.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #123566 üzenetére
Nekem ott evett a legkevesebbet a 30 eves 2 literes, 5 szemellyel 6,5x fogyasztott, horvatba menet-jovet. Neha bele nyaldostunk 190-be, mert vegig ures volt a horvat palya, de szerintem atlagban 130 alatt mehettunk, szoval ez nem mervado, meg semmi koze a mai motorokhoz, raadasul nagyobb is, mint a kiszemeltek
csak erdekessegnek szantam.
Kia-k nekem is tetszenek, de az 1.6 benzin130+ra tuti kicsi motor es, ahogy irod sokat fogyaszthat, dízeleket nem ismerem, de 1.6 benzin nem jo valasztas szerintem.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
gooool #123472 üzenetére
laguna 1 1.8-cal van tapasztalatom, de ez ugye 1db a sokból. 16 éve haverom apjáé, '94 vagy '95-ös példány, tehát első széria. Németbe járt vele dolgozni. Különösebben sosem volt vele törődve, ha már! tönkrement valami azt cserélték. 350-400K km lehet a motorjában. Most kell sárvédőíveket és talán küszöböket cserélni. Féltengelyekből szokott kiugrani a seeger gyűrű,(monjduk kitekert kormánynál nagy gáz
) de ez orvosolható. Az elmúlt 2 évben a toronycsapágyat kellett cserélni a szilenttel együtt, egy fűtőradiátort, gyújtáskábeleket, hátsó ajtózárat, napfénytető valamiért nem nyitott, kis elektromos gubanc. (volt egy felesleges váltó csere, szerelő hülyesége volt, pénzlehúzás volt)
De mindezt úgy, hogy az előtte levő években szinte csak a fékekhez volt nyúlva. Nem foglalkoztak vele. ja Igen, volt egy vezérműszíj szakadás, mert ez se volt cserélve ezer éve, de nem lett gond belőle. 1.8 már nagyjából halad is, rettentő kényelmes. hely is van benne, ha minden elektromos, akkor jól felszerelt is. Az apja azt mondja, németbe már nem járna ki vele, de eladni nem fogja, ugye félévvel lett az utolsó dolog is cserélve, azóta hibátlan műszakilag. Ennek a piaci értéke olyan 150.000ftKisebb autót én nem vennék, ha nem feltétel a kis fogyasztás. Ez úgy ide-oda szaladgálósan 8 litert eszik.
u.i.: múltkor valami zenész cigány gyerek jött alkatrészért lagunával, felemeltem (volna) az autóját emelővel és felszakadt az emelési pont, szóval rohadásra hajlamos.
-
tomiii.
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mobil flották
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest