Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
MC Pite #201511 üzenetére
Na ez az, felszereltség függő a belük.
Van egy 1.6 TDCi C-Maxunk (családi), 2012-es. Talán Titanium felszereltségű, alapvetően a minőség nem rossz, bár amit már írtam többször is, hogy hátul azt hiszik nem emberek ülnek, ott kopogós a műanyag, nincs kilincsvilágítás, a tekerentyűk nem krómszegélyesek stb, az szerintem ultragáz, de ez szinte általános.
Hátul a gördülési zaj szerintem elviselhetetlen hosszú távon.De egy Rapdid nekem bőven ez alatti szint volt érzetre, ajtónyitás és csukódás milyensége, anyagok, általános zajszint stb.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #201452 üzenetére
De ez az A Meriva, az GM platform, Gamma vagy Béta passz, a B Meriva épül az SCCS-re.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #201450 üzenetére
Opel átvette a Fiattól a kormányzás elemeit?
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #201269 üzenetére
Szerintem az Astránál nem jobb az i30/Ceed páros sem, így Accord után azok egyike sem igazán előrelépés.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #201200 üzenetére
A8 is!
-
Integrale
veterán
válasz
gordonfreemN #201169 üzenetére
Fiat Scudo/Peugeot Expert/Citroen Jumpy
Ebbôl vannak személyszállítók, 2-3-6-9 ülésesek, hátfallal teheratók is 2-3-5-6 üléssel. -
Integrale
veterán
válasz
parandroid #201026 üzenetére
Miert lenne rossz egy olyan szerviz, ahol ertenek hozza, es az nem markaszerviz?
-
Integrale
veterán
válasz
Tothgera30 #201006 üzenetére
A túltöltés nem megoldás, az alulméretezett csapágyakat nem javítja meg. Bravo csoportban tobben is ezt követik, +1 liter olaj, ugyanugy beszartak a váltók. 2012 utan nagyobb és erôsebb csapágyak vannak azokban a váltókban. Túltöltéskor panaszkodtak megnovekedett elenallasra a valto miatt, olajszivargasra stb.
Teljesen más váltó van az faceliftes Bravokban, R jobb lent van, nem balra fent. C635 a váltó kódja.
-
Integrale
veterán
válasz
szabonagyur #200990 üzenetére
Ilyet csak 15 eve tudnak, regebbiek nem.
Grande Puntonal hatul 4 helyzetjelzo van, egyszer irtak nekem olyat, hogy csak ketto kell, de ugy eg a lampa visszajelzo, szoval dupla teljesitmenyut rak be abba a kettobe, na az mar szet is egeti a panelt.
-
Integrale
veterán
válasz
szabonagyur #200987 üzenetére
Nem, test problema. Franciaknal, Toyotaknal na meg ugy kb barminel lathatsz ilyet.
Olaszoknal a lampapanellel szokott gond lenni, Puntonal pl megég és már kész is a probléma. -
Integrale
veterán
válasz
Lacko32 #200979 üzenetére
Ezt a szerelhetoseget sosem ertettem, van hozza minden, motor megbizhato, mindenhez hozzafersz. Aki mas markat szerel, annak ertem, hogy nem szerelheto, hiszen nem azt szokta meg. Nem a sarki bacsihoz kell vinni, hanem hozzaertohoz, neki szerelheto lesz.
Melyik Punto, melyik Bravo, melyik motorral?
En nem tudom szidni az olaszokat, foleg sajat tapasztalataimbol kiindulva. Meg kell nezni mit veszel, es annyi gondod lesz vele, mint barmi massal.
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #200972 üzenetére
Meriva A nem ez a platform.
Biztosan erintettek ezek is, 50e Ft korul megcsinaljak es nincs gond. -
Integrale
veterán
Bravo 2 ugyanez, alacsonyan van, es csak rovid uton allithato elore-hatra. Gyakorlatilag még viccnek is rossz.
Croma hatareset, lehetne hosszabb, a magassaga jo, de ha jobban elore tolnam az ulest/alacsonyabb szemely vezetné, akkor rövid.
Lybrae remek volt, annak a dolesszoge is allithato volt es a sofot ules resze volt, igy mindig ott volt, ahol kellett. -
Integrale
veterán
válasz
parandroid #200636 üzenetére
Euban 2 modelljuk van, USA-ban 3. Szeptemberben kicsi SUV, francia fejek rendet raknak ott végre.
-
Integrale
veterán
válasz
parandroid #200630 üzenetére
Még nem. Várj vele.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Biqci #200171 üzenetére
-tetszen a nőknek
-ne higgyék róla az emberek, hogy b.zi
-Fiat 500Ez a 3 nem biztos, hogy egyszerre teljesül.
Talán inkább a Mini lenne a jobb, de abból ami "férfiasabb" kiállású, azt nem biztos, hogy 1,5 méter betakarja, ha meg nem olyan kiállású, akkor az fog feltűnni a felszedendő csajnak, hogy jéé ez olyan, mint az enyém.
MiTo-ból a vadabbak, szintén drágábbak.
Szerintem egy nagyobb kombi csajozósabb, nem kell nyomorogni az első ülésen két embernek. -
Integrale
veterán
válasz
grizlisandor #200010 üzenetére
S-Cross-t vettek keresztanyámék nemrég, kifejezetten jól megym kellemes a fogyasztás is, országúti tempónál még halk is. Belső anyagok Dacia szinten kb, ahány panel, annyi struktúra, illesztések olyanok, amilyenek, vonalak nem igazán találkoznak, talán még a végtelenben sem.
De ma ennyi pénzért nem igazán kapsz jobbat. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #199774 üzenetére
180-nál még gyári olaj?
Fo problema az 1.3 mjettel, hogy borzasztoan lassan melegszik be.
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #197037 üzenetére
1.8 TBi, V6-ok, 8 szelepes TS motorok (ezek teljesen más motorok, mint a későbbi 16 szelepesek, alu blokk, láncos vezérlés, tartós)
Ha ismert az előélet, akkor a 16 szelepestől sem kell tartani, 145-öt fogok most beülni, amíg a Croma megy szervizbe, most lesz benne 380e km.
De inkább kerülném ma már, nem való mindenkinek, a szar értéktartás miatt megveszi az is, aki fenntartani nem tudja, és megindul a lejtőn az autó.
Vezérléscsere, vezérlésmódosítóval és munkadíjjal kb 150e Ft + olaj, + szűrők + egy kis futómű és fék ha kell. TS 147, 156 már van annyiért, amennyibe ez a művelet kerül.
Pedig a 16v TS motorok ugyanaz a motorcsalád, mint a JTD-k, moduláris motorok, blokk és különböző elemek megyegyeznek, hengerek számával, löketekkel és furatokkal variáltak. 1.4-es 12v motortól (nem F.I.R.E és nem 128SOHC, három különböző 1.4 volt egy időben), 2.4 20v 5 hengeres benzines és dízelig, 1.6 TS pl. az 5 hengeres 2 literes blokk, 1 egy henger.1.4 T-Jetnél a motor maga jó, leömlő repedésre lehet számítani bizonyos évjáratig, illetve az Opel/Gm származék M32-es váltóra figyelj, hogy ne legyen benne olyan.
Panda fasza, de Jazz után szerintem nem fog tetszeni, és kicsi.
MiTo és GP 1.4 T-Jet bátran, ne MultiAir legyen, és sok gondod nem lesz vele.
16 szelepes JTD is jó, csak az örvénycsappantyúkkal van igazán gond, mint a többi korabeli dízeleknél. 20 szelepesek is jók, 175-185 lovasok tartósak, 200-210 lőerősek (inkább előbbi) hajlamos hengerfejesedni, 175-185 lőerősek hengerfejével örök élet, csak nincs olyan fej, ha van, akkor 2 kiló.
De miért is akarsz pályát téveszteni? -
Integrale
veterán
válasz
MC Pite #195990 üzenetére
En ezt egyértelmuen a Bravo/Brava/Marea triotol mondanam, de valahogy az olaszok kepesek arra, hogy csinalnak egy remek dolgot, aztan egy banalis aprosaggal kigancsoljak az egeszet. Fenti trio eseteben a muanyagok borzasztoan oregednek, facelifttel ezeket orvosolták szerencsére, de beulsz egy megvigyazott Mareaba es egeszen maskent fogod gondolni.
Stilot ertem, hogy miert mondod, de amennyire az meg volt tomve elektronikaval (vagy amennyire meg lehetett tomni), kulcsnelkuli nyitas, radaros tempomat, 3 zonas klima es egyeb a kategoriajaban mindenkepp, de meg a D szegnensben is ujdonsagnak szamito extra. Belso minoseg es a filozofia is egesz mas volt, de rengeteg penzbol lett kifejlesztve, ami nem terult meg sosem.Alfanal nem tudnek ilyet irni, mindenki a 159-et mondja, en inkabb a 156 FL-et, 147-et, GT-t, jok az anyagok mindenhol, felszereltseg es a motorpaletta is boseges. Megbizhatosag pedig erosen motor es hasznalat fuggo. Valaki megegeti magat a 16v TS motorral, valaki nem, 370e km van az 1.4-es 145-ben, most is abba ulok be (amig gyogyul a masik) es kerdes nelkul megy.
Nagy vonalakban:
Selespeedet felejtsd el, TS-t inkabb felejtsd el, JTS-t foleg, 1.6 Stilot, 2004 elotti Stilot, 12v 1.4-et, 200 lovas 2.4-et szinten hagyd, es nagy gondod nem lehet. -
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #192579 üzenetére
Pollenszûrôt is érdemes cserelni hebe-hoba.
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #192112 üzenetére
Egy ismerosom vett 2000 korul Matizt. A kereskedo ramalegitett egy Daewoo Matiz matricat, az okos meg nem azt kerdezte, hogy mennyivel lesz olcsobb a reklam miatt, hanem azt, hogy mennyibe fog ez neki kerulni?
Tudja mit Iram!
Most megkapja ingyen! -
Integrale
veterán
válasz
fpatrik17 #192022 üzenetére
Delta/Bravo párosból 2010 utániakat nézz, ahol jobbra lent van a hátramenet, előtte Opeltől származó váltók vannak bennük, csapágyasodnak.
Delta jelentősen nagyobb, mint a Bravo, a +10 centi tengelytávban érezhető, csomagtartó is nagy, viszont kívülről sem kicsi (Civicnél 35 centivel hosszabb), Octavia méretű, belül pedig nagyobb annál.
Klímát álíltsd minden irányba, mind a két oldalon. (Mind a két modellben)
Menj vele, féltengelyek ne adjanak hangot, ne rázzanak.
Hátsó féktárcsát nézd meg, hogy használva van-e, ne legyen rozsdás a felülete, ha az első sem az.
Delta lámpája LED-es, nézd meg, hogy a diódák mindegyike világít-e, ha nem sem végzetes probléma, de azért mégis.
Hűtőt nézd meg a motor felől, a ventilátor kerete több esetben is kidörzsölte a hűtőt, ami szivárgáshoz vezet.
Ablakmosó kontakthibás szokott lenni, bajuszkapcsolót finoman húzod magadfelé, akkor nem jön mosófolyadék, erősebben meghúzva már igen, nem vészes, de előfordul.
Hátsó ablaktörlőt próbáld ki, hallani motorhibákról. -
Integrale
veterán
válasz
Gaben92 #180657 üzenetére
Ez Prius 2, 2008-bol. Nem tudjak mi van vele, Sakuraba hordja, juniusban volt olajcsere. Azota 3,5 liter ment ra.
Nem sporolnak az auton, elotte volt teljes kipufogorendszer cserelve fel milla koruli osszegert (ceges, es csak o hasznalja). Valami egyedi hiba lehet, kicsit kormos a kipufogo, de menetkozben nem latni fustot. -
Integrale
veterán
válasz
Doki16 #180353 üzenetére
160 volt a vezérlés+olaj+folyadékok+szűrők cseréje Debrecenben úgy, hogy vitte az alkatrészt. Szerintem az egyáltalán nem vészes.
Most előbb nyaraló felújítása lesz a projekt, aztán talán jöhet egy ilyen Volvo. Az a bajom, hogy a hibridet/villanyt nem használom ki, autóval nem megyek be a városba, mert a dugóban állás számomra felér 10 kávéval, ebből az összegből pedig inkább az irracionális irányból jönnek képbe autók, (Phaeton, Giulia, Thesis) és háttérbe szorul a racionalitás. -
-
Integrale
veterán
válasz
xEon1337 #180347 üzenetére
Az olajcsere ne csak annyi legyen annál a motornál, hogy olaj le, szűrő le, mert akkor megdöglik. Van egy kis szitaszűrő az olajkörben, azt vagy száműzni kell a rendszerből (PSA hivatalos álláspont) vagy cserélni minden olajcsere alkalmával. Ellenkező esetben, és ritka olajcserével turbóhalál, aztán az új turbó is kuka.
A C Maxunkban is ilyen 1.6 van, bontatlan a motor, bőven 200e km felett, új kora óta családi használatú, csak egyik testvér átadta a másiknak).
Ja, és tegnap óta van egy V60 D6 hybrid is az egyik B7 Passat helyett. -
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #180320 üzenetére
Ami jo, az nem feltetlenul olcso, itthon nem tudsz jot venni a jelenlegi felhozatalbol, akinek van es jo, az meg nem adja el.
Mondjuk a kepen levo egy erdekesen extrazott peldany, elektromos tukorbehajtas nincs, se ulesfutes, se automata tukor, sem paraszenzor, szoval a karpiton kivul alapfelszereltsegu, de telefon van.
Fekete gombokkal jobban nez ki. -
Integrale
veterán
válasz
Mentolka #180156 üzenetére
Az MultiAir motor, szerintem inkább ne. A 120 és a (150) lóerős motorok jók, a (140)-170 MultiAir egy-egy ilyen elem cseréje elég zsebbenyúlós, főleg ha az előző tulaj betartotta a gyári olajcsere intervallumot. Olaj, olajszűrő és a hengerfej oldalában levő finomszűrőt is cserélni kell.
Szóval maradj inkább a klasszikus vonalon és a 120-(150) lőerős T-Jet motorokat válaszd inkább. 120 + csipsz!
A zárójelben levők nincsenek Giuliettában, csak Bravo, Delta, 500 stb modellekben. -
Integrale
veterán
válasz
diegho #180069 üzenetére
Akkor igazabol sok sok modellt el lehetne felejteni. A H Astra is a G platformjan van, az F az E Kadetten, 6-os Golf az 5-on stb.
Focus 2 belul szerintem semmivel sem jobb, mint egy G Astra, anyagminosegre plane nem, muszakilag mas a ketto, igenyesebb a Focus (pl futomuben).
Viszont a G olcsobban fenntarthato, egyszeru auto, ha valakinek erre van igenye, akkor azt is a kalapban tartanam a tobbi hasonlo mellett. -
Integrale
veterán
válasz
alázógyík #180022 üzenetére
Ja! Mi is most ahogy vettük a Bravot, megnéztünk párat. Volt egy szürke 1.6 MJet, 70e km-rel, telefonban a ficko készséges volt, elmondta, hogy az eleje volt koccantva, de nem vészesen. Mondom és a hátulja miért más színű? Nem tudja, az nem volt bántva. OK.
Lekérdezve az előéletét innen-onnan, kiderült, hogy körbe volt ropogtatva az autó nem is egyszer, és 3 éve volt benne 140e Km. -
Integrale
veterán
válasz
bitpork #179992 üzenetére
Ugyan ugy eltem mint itthon, csak ott (Irorszag) az alberlet elvisz havi 1000-3000 kozott (terulet fuggo, fovaros, ahol sok a munka utobbi, videk ahol kevesebb, ott elobbi)+ rezsi. Az auto biztositasa 3000 euro korul/ev, az adoja 500/ev (ha 10 ev koruli euro 4, 1.6)+karbantartas+tankolas. Minden hetvegen kirandulas/utazas valahova.
Nem sporolni mentem, hanem elni. Ha nem igy lett volna, akkor nem osszehasonlithato a ketto orszag.diegho:
Szerintem az eletszinvonal nincs annyira osszefuggesben a fizetessel, inkabb fejben, mentalitasban, hozzaallasban van az elteres ilgen teren. -
Integrale
veterán
válasz
Dare2Live #179988 üzenetére
"Amúgy rendszeresen integra ugrik be a neved láttán... csak nincs sárkány"
Sajnos!
Bitpork: sem Irorszagban, sem Olaszorszagban nem tudtam tobbet felrerakni, mint itthon, es itt sem kevesebbet mint ott. Nyilvan ez nem reprezentativ, csak ket orszag.
Most tervben van Franciaorszag, Norvegia es Hollandia is, meglatjuk, hogy azok valtoztatnak e az eddigi tapasztalatokon, es a fenti kijelentesemen. -
Integrale
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- 11 GB-os RTX 2080 TI - HP OEM - garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest