Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
inf3rno
nagyúr
válasz
LuckyL #200322 üzenetére
Van szervizkönyv az alapján is rendben van, csak ránéztem, és kopottnak sem kopott a beltér, tehát tuti biztosan ennyi van benne. Nincs megbontva a motor, csak letakarították, ahogy a kereskedők szokták, hogy véletlenül se lásd, ha esetleg olaj volt rajta. Az egyik küszöbnél láttam egy fél centis sárga foltot, ami lehet rozsda, de valószínűleg nem kell vágni, és felületi kezeléssel megoldható. Árban közben utána néztem, valszeg sok ezért a 2.4 milla, és olyan 2.0-2.2 közé tehető az értéke. Megpróbálunk majd alkudni, de előtte megnézetem egy szerelővel is holnap, hogy ő mit lát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
LuckyL #200263 üzenetére
Meg is van az oktató Superb: [link] mondjuk aki ilyennel tanul parkolni, annak tényleg biztos nem lesz többet problémája szűk helyre állni
Részemről amúgy igazából Ibiza/Polo/Fabia 1.9 SDI lenne a tuti tipp, csak az túl olcsó, meg nem tudom, méret/kényelem mennyire megfelelőviszont nyomaték tenger, rövid váltó, szóval kb soha nem fullad le, el sem romlik, fogyasztás nagyon baráti. Radar sem kell, ablakon hátra kinyújtod a kezed
-
Biqci
aktív tag
válasz
LuckyL #199740 üzenetére
Volt amúgy vele valamilyen komolyabb gond? A fogyasztás igazából mindegy, csak a váratlan szervízlátogatások riasztanak. A mostani autóm elkényeztetett ilyen téren
BigBlackDog: Igen, mindenhol azt olvasom, hogy ez a motor nagyon jó. Vagy 20 évvel ezelőtt volt egy Audi90-em 1.9-es öthengeres motorral, annak a hangját is nagyon élveztem. Hogy forgatni kell? Az nem baj, hadd szóljon!
Qru: Hát a Honda csak Honda
de ha választanom kell, márpedig kell, inkább ezt preferálom én is. A fogyiról, a hangról pedig fentebb már írtam
-
Dare2Live
félisten
válasz
LuckyL #185520 üzenetére
Pontosan azt írtam meg nekik amit írtál (amúgy közigazgatási ügy) erre kaptam egy 20.000Fts eljárási bírságot és egy másik levelet, hogy nevezzem meg ki vezette az autót az adott időpontban.
Felhívtam őket, azt mondták közigazgatási ügy itt nincs olyan hogy objektív felelőség meg kell neveznem ki vezette az autót a büntit azért kaptam mert nem arra válaszoltam mint amit kérdeztek.
Közbe az idegeim is ki vannak más miatt. 3hete nincs ovi én meg HOból dolgozom...
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185782 üzenetére
Világos, hát meglátjuk mi lesz majd az adásvételin. Mivel a foglalóm már benne áll, egyenlőre nem visszakozok. Majd mindent gondosan átolvasok. Kérdés, ha nem felel majd meg a szerződés, akkor mi lesz a helyzet.
"egyébként az benne is van ha megnézed hogy nem vállal semmiylen felelősséget, ha csak megbízási szerződéssel értékesít..."
Láttam, de nem gondoltam volna, hogy ez is ilyen.OPiiPO: Csak egy képet küldtem a foglalós papírról
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185779 üzenetére
Küldtem privátot.
Igazából én úgy gondoltam, hogy nyilván az ő nevén van, ő hirdeti, kereskedésben is akkor voltam először életemben
Amikor kérte az adókártyám akkor kezdtem furcsállani a dolgot, de mivel az nincs így nem tudtam adni. Utána délután gondolkodtam, hogy vajon minek az neki, először azt hittem az átíráshoz kell, de kérdezgettem haverokat és nekik nem kellett. utána kezdtem neten nézelődni...
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185777 üzenetére
Hát külföldi tulajjal vagy kereskedéssel azt még nem tudom, mint mondtam azt még nem láttam. A foglalót lepapiroztuk, rákerült, hogy a a teljes forgalomba hozásának a költségét az eladó vállalja, plusz aklíma hiba is rákerült, azért, hogy ha ezek nincsenek megcsinálva elállhatok és a dupláját fizeti vissza.
Természetesen a vételár fennmaradó 700.000ft-ját csak akkor adom oda amikor minden irat kész, és meggyőződtem a klíma kijavításáról is. Csak akkor írok alá bármilyen adásvételit is.
Amúgy meg nem kioktatásért jöttem, hanem segítségért, első autó, első vásárlás, ebbe beleszaladtam, és tanács kéne hogy jöjjek ki jól belőle.
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz
LuckyL #185775 üzenetére
Hát csaknem, azert 2004 ota működik a cége, ennek azért utánanéztem. Na mind1 lebeszélem vele, ha a szerződésben benne lesz amit mondott, hogy motorra valtora fel ev szavatossaot vállal akkor rendben, ha meg nem majd beleíratom vele. De még nem láttam milyen a adásvételi, egyenlőre csak paráztatom magam.
jo deal nem jo, megneztunk par magánszdmélyes stilo-t hat a képeken gyonyorűen kinéző autón nem volt olyan elem ami nem volt megtorve, meg heggesztve volt a küszöbb 600k-ért, a masikba meg rossz volt a klima amin meglepodott de ő ugyan nem csinaltatja meg. Ennek se működik, de a faszi azonnal mondta hogy megy klímashoz es megcsináltatja.
szoval nem könnyű -
-
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #185713 üzenetére
Egy használt kereskedésben mondjuk lehet, hogy kp-ra áll az autók többsége, csak nehéz elképzelni, hogy 0 hitellel van ott 100M Ft-nyi autó.
Legtöbb márka kereskedés folyamatosan rendel, hogy legyen mit eladni, mert több hónap egy gyártás.
A fiatot ahol vettem, ott lemondtak több megrendelést bukva a foglalót, 200M Ft értékben lesz ott új autó (legalábbis a kereskedő ezt mondta)
4 fajta márkát árul, minden tipusból szokott lenni legalább 1db, az már alapból 15-20 autó.
De mindegy, ebbe nem látok bele. -
Dare2Live
félisten
válasz
LuckyL #185520 üzenetére
Ezt kell leírni és akkor mi lesz?
Bocs tök hülye vagyok ehez az egészhez. Mindjárt meg is googlizom.
szerk googli:
"60. § A tanúvallomást megtagadhatja az, akia) az eljárás alá vont személy hozzátartozója,
b) magát vagy hozzátartozóját szabálysértés vagy bűncselekmény elkövetésével vádolná, az ezzel kapcsolatos kérdésben,"
Tehát megtagadom a tanuvallomást mert vagy én vagy a feleségem volt az. De azért még kapom a büntit ugye, csak bünti pontot nem?
-
Ádám16
addikt
válasz
LuckyL #185491 üzenetére
Hahu. alapján ennyi km-el, ilyen állapotban a kínálat legtetejere lehetne pozicionalni, azok pedig 2m körül vannak. (Nekünk 1.7 volt.)
Egyébként tényleg egyetértek, ennyiért sokallom én is az árát alapból, ráadásul leforgatva se nagyon akart megindulni ez az 1.4. Nem alám lett tervezve, de...
Úgy látszik, ezek ennyik.Csak erdeklideskepp: A-B autó ebben a kategóriában mi meg ajánlott, ha a megbízhatóság-biztonsag metszet jóval a dinamizmus, (esztétika), ergonomia előtt van? Szivobenzin only (...), 2m-ig. Napi 50km, ebből 30 országút, 20 város. Sedan/kombi előnyben.
OFF: Szerintem egy Fiat Croma többet adna egy megbízható dízel motorral sokkal olcsóbban, de egyszerűen ajánlani se mertem apának mást, be van oltva nem japán autók ellen. Ez kivételes ajánlat volt, garancia is lesz rá, hátha elég lesz neki.
12 éves, de ez simán jó lehet még 10 évig, ha volt gazdája. Úgy néz ki, volt. -
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #185254 üzenetére
követek egy pár FB csoportot, szinte semmi panasz a fiatokra, amire nagyon sok van azok a dacia-k, főleg a logan, de ennek ellenére ár értékben így is jónak érzik a tulajok, a másik a skoda rapid amire sok rosszat olvasok, a suzukiknál ajtó beázás (megáll a víz az ajtóban), de azt csak scrossnál, vitara-ra nem igazán olvastam panaszt.
-
molnarpeter
nagyúr
-
bandi0000
nagyúr
válasz
LuckyL #184810 üzenetére
igen, csak az a baj, hogy annyit meg nem keresnék, hogy 5 évente újat vegyek, plusz az értékvesztés miatt eleve nem veszek semmit újonnan :D Akkor még lehet àtgondolom a dolgot, van itthon egy jó àllapotú 1.4 es F astra, majd lehet azzal járok fel amíg nem lesz jobb ötletem
molnarpeter: hàt nagy ember vagyok, és a haverjaim is azok, kb ha anyóson ül mellettem valaki, akkor a váltás nehéz :D bár amúgy egy újabb golfra, astrára én is gondoltam màr, bàr azok se túl olcsók
-
válasz
LuckyL #184761 üzenetére
Az a baj, hogy nem értitek vagy nem akarjátok érteni a szavatosság fogalmát, mert kavicsos nepperek országába élünk. MunezXBK jól írta, nem garancia, szavatosság, viszont a szóban forgó autónál is lehet olyan hiba bőven, amit lehet érvényesíteni a szavatosság keretein belül.
#184759: Ezzel nem tudok egyetérteni. Én ismerek néhány kereskedőt, párat hosszú évek óta, de náluk valahogy nem dívik a biankózás, belefér a hivatalos P-s rendszám a próbaúton és az, hogy a kereskedés nevére veszik az autókat kintről. Igaz, nem is árulnak csodát, olcsón.
-
kisza25
félisten
válasz
LuckyL #184753 üzenetére
én a munkámból adódóan elég sokat írok és töltött ki naponta több nyomtatványt, van hogy egy nap nem használom ugyanazt a tollat kétszer, de igen, reális hogy tíz éven át, mindig pont ugyanazzal a tollal, ugyanazzal kézírással, ugyanazzal a pecséttel van kitöltve a szervízkönyv
igazából számlákkal lehet igazolni azt, hogy mi mikor lett cserélve egy kocsiba, de veled inkább nem vitatkozok
Amúgy a szervizkönyv fontossága egy még garanciális autónál lényeges. -
válasz
LuckyL #184523 üzenetére
Dobnék még rá egy ilyet és tutira megvan a kellő távolság.
#184512: A kék az a Gordini számozott kiadás. Sajnos ami itthon van eladó azt ismerem, rommá van tekerve az órája (inkább 160k körül jár valójában vagy felette) + szépen körbe is volt törve. Pedig eredetileg én is olyan szerettem volna üvegtetővel, facelift előtti kiadásban, de olyan páros egyszerűen nem létezett akkor. Egész Európában kb. 20-30 darab szokott lenni eladó gyári RSből, nem egy gyakori autó.
-
-
válasz
LuckyL #184518 üzenetére
Lehet kéne egy picivel újabb modell, amiben van már vészfékező asszisztens. Én is agyaltam rajta, hogy kéne neki egy olyan, amikor asszony lekoccolta a szintén xenonos, full extrás, sérülésmentes hybrid aurisát. Pedig nagyon jól vezet, csak akkor baromi hosszú hete volt és péntek estére megfáradt, kicsit bebambult.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
LuckyL #184272 üzenetére
EN 590 az egységes szabvány, a gyártók is erre terveznek. Ha a magyar szabvány megengedő, akkor a német, olasz, svéd, stb pont ugyanannyira az papíron, és ugyanazzal számolnak az üzemanyagrendszer beszállítók is. Ettől persze a prémium üzemanyag bizonyára pozitívan befolyásolja az élettartamot.
Bizonyára: nem üzemeltettem párhuzamosan, azonos körülmények között két egyforma motort sima és prémium üzemanyaggal, így nincs saját tapasztalatom - mikor esetenként pár nap alatt elfogy több száz liter gázolaj, nem opció a felár. Csak arra akartam kilyukadni, hogy alap nafta esetén is értékelhető km-t elmennek az alkatrészek jellemzően, prémiummal meg többet, csak nincs pontos infóm, konkrétan mennyivel is. Vannak indirekt jelek, mint mondjuk a ritkább regen DPF-es típusoknál, de akik legjobban tudják, nem adhatják ki gondolom az üzleti titkokat
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #184272 üzenetére
Ha konkrétan tudnád, akkor megnyugodnál? (egy labor segít neked hamar tisztázni)
Ha nem találod az összetevőket, azok mennyiségét, szerinted annak mi az oka?help: A cukrászdában, ha finom a házi krémes és odamész megkérdezni mi a recept, azt a választ várod, hogy x deka ebből, y deka abból, z gramm abból?
Vagy azt kapod, hogy 500Ft, egyél még egy krémest... Ettől semmi nincs se igazolva, se cáfolva, szvsz -
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #184268 üzenetére
a terméklapon az van leírva, hogy a nyári, téli és extra téli üzemanyag mikortól elérhető és azok összetétele.
A doksiban NINCS benne az EVO NEO dízel, ahogy a MOL hívja. (Ami egyébként hazai gyakorlat szerint a sima alapdízel plusz az adalékuk, ha a kúton épp nem felejtették el belegurítani betöltéskor) Szóval ha nem sikerült felfedezni a különbséget, az azért lehet, mert a linkelt doksiban nem is nagyon szabad legyen. -
ngaba
aktív tag
válasz
LuckyL #184262 üzenetére
Hm, és a linkelt pdf-ben van egy ilyen mondat is, szóval erről ennyit (bár azt sem mondta, hogy az európai szabvány jó
):
"A magyar gázolajszabvány előírásai azonosak az európai szabvány követelményeivel."Na mindegy, ezen el lehet vitatkozni sokat.
Én most úgy érzem, hogy az a 100 ezer km-enként 2-300e forint nem is olyan sok, pláne hogy dízel motorjavításnál repkednek a százezrek. Az autózás drága dolog. Csak így a dízel kábé egyetlen előnyéből (tankolási költségek) is sikerül szép nagyot lefaragni.
Na mindegy, többet dízelt nem veszek. Pont. (Most se akartam, csak így jött ki, hogy a többé-kevésbé ismert előélet megéri ezt a kockázatot, a mindenféle kétes eredetű visszatekert hahu-s opciókhoz viszonyítva.)
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #184258 üzenetére
Milyen anyagi érdeke fűződik a szerelőnek ahhoz, hogy jobb üzemanyagot tankolj? (Semmilyen, még lehet kevesebbet is tudnál költeni nála a jövőben
)
Oszt mibe kerül egy gyári új befecskendező, kéttömegű lendkerék vagy egy DPF karbantartás? Az OMV többek között jobb üzemanyagrendszer kenést és tisztább égést ígért, nekem ez elegendő volt. Ja, szerelő is javasolta, csak, hogy erősödjön benned a rá van mindenkire tukmálva fíling.Az, hogy nincs annyi vibráció alapjáraton szvsz elég primitív, emberi érzékszervekkel érzékelhető.
Még mindig áll a kérdés: "Mitől lesz BS az erős érzéken túl?" <-- gondolom egy erős megmondás lenne rá a válasz ...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
LuckyL #184254 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok, hogy hiszem is meg nem is... Elvileg jobban ken a prémium gázolaj, meg alacsonyabb a deremdéspontja. Pont a Gajdán Mikinek volt egy videója erről nem rég.
Gyakorlatilag meg a B6 2.0 CR TDI-be 282 ezer km alatt 1x tankoltam pérmiumot (akkor is csak figyelmetlenségből) és semmi baja nem volt. Gyári CR rendszer, gyári turbó, bontatlan motor... -
ngaba
aktív tag
válasz
LuckyL #184254 üzenetére
Én pont ugyanígy voltam ezzel.
De a szerelő mondta, hogy ő már nem egy (nem prémium) gázolajat küldött laborba bevizsgáltatni perhez. És hogy túl "gyenge" a magyar szabvány, nem ilyen magasnyomású dízelekhez való, és a szabványt a gagyi gázolajak is teljesítik, ezért a per esélytelen.
Illetve úgy vagyok vele, hogy a szerelőnek tulajdonképpen nem érdeke, hogy annyira jó legyen az autóm, de még ő is ezt javasolja (ráadásul nem az első szerelő)...
(Egyszer a Peugeot nem akart átmenni a műszakin, magas károsanyag-kibocsátás miatt. Akkor mondta a régi szerelőm, hogy az AVIA benzin helyett talán tankoljam bele a legdrágább Shell prémiumot a következő próba előtt, és járassam meg előtte az autót. Nem tudom, hogy melyik mennyit segített, de az értékei gyáriakká váltak, az biztos.)
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #184254 üzenetére
szellemes megnyilvánulásra szellemes válasz: olvasd el a BS-t a kérdéses töltőhálózat honlapján
Elhiszed, hogy az olajos kantáros fazon több motort lát szétbontva, mint Te vagy Én a fotelból?
Átnyargalva a dízelre, már az alapjárata selymesebb volt (főleg hidegen) a prémium gázolajjal.
Aztán lehet, hogy a semmitől járt máshogy a motor, ki tudja. Kevesebbet nem evett belőle, nem is amiatt tőtikéztem.
Nem is volt semmi baja annak ellenére, hogy városban futotta hideg motorral a futásteljesítménye felét. Másik fele persze pálya volt. Lett-e volna bármi baja, ha a simát tankolom bele? Már nem derül ki, de egy befecskendező ára meghaladná a megtakarításokat a gázolajon nem beszélve a többi dologról, amit egy hibás befecskendező hosszabb távon okozhat. Vagy a klasszik DPF korai eltömődés .. az is hiányzott az autóból, pedig mindent megkapott, hogy eltömődjön, aztán mégse.Tehát a kérdés továbbra is: "Mitől lesz BS az erős érzéken túl?"
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
LuckyL #184252 üzenetére
Mitől lesz BS az erős érzéken túl?
Más, de kapcsolódó.
Mentünk az Amperával aránylag sokat, s jött az E10 hiszti. Gondoltam beöntöm a 100-ast, mert "nemromlikmeg".
Hát csörög a motor tőle már 120 körül, tempo visszavesz. Szerelőt hívom, kérdi mivel volt itatva korábban az autó .. Előző tulajról nem tudok semmit, én tankoltam kb 4-5* lukoilnál meg 1-2x molnál, mikor mi volt kéznél.Válasz: jólvan, szép kokszos a dugattyú tető, akkor most kezdj el valami értelmes, adalékoltat tankolni, mert izzik a koksz a dugó tetején. 2 lángfront nem egészséges egymással ellentétes irányban annyira.
Szval azóta csurog le az adalékolt benzin .. már amennyit esziks május-június környékén 100as benya próba 2.
-
válasz
LuckyL #184229 üzenetére
Erre voltam elsősorban kíváncsi, mert alkatrész árakat nagyjából lehet látni webshopokban, bár azok sem tudom mennyire jók, és nem-e inkább gyárit kellene..
Egy havernak 944 turboja van, de az az autó semmit nem szeret a motorban, ami utángyártott alkatrész
Tehát jól sejtem, hogy a Boxster szerelés szemontjából egy nagyon nem egyszerű történet? Ilyen szempontból egy 350z jobb választás lehet?
-
válasz
LuckyL #184212 üzenetére
Mivel nincs tervezett gyűrődési zónájuk, így a karosszéria a teljes hosszában nyeli el az energiát, deformálva az utasok körüli részt (ugye nincs nagy szilárdságú acél bennük, se alumínium). Gyakorlatban: [link], [link].
Sajnos láttam már nem egy flottás balesetünknél, hogy milyen az, amikor pl. egy majd 2 tonnás Suv lekoccol egy régebbi 900 kg körüli autót városon belül. De elég hozzá egy sima ráfutásos baleset is, hogy örök emléket szerezz egy ilyen kombinációban.
Tudom, hogy nagyon kevés a kolléga kerete, de én már akkor sem választanék, ajánlanék olyan autót, amiben minimális passzív védelem sincs.
Hobizoli: Igen.
2000 körül volt a váltás, amikor már érzékelhető védelemről beszélünk és nem az van, hogy egy 50 km/h-s lapolt ütközés esetén V alakba hajlik a tető. Volt aki pár évvel előbb lépett, volt aki később, generáció függő, ki mikor váltott.
-
Mike81
senior tag
válasz
LuckyL #183874 üzenetére
3 nagyon max 3,5. A felhasználas leginkább varos illetve fő út. Pályázni nem szoktunk vagy csak minden szökő évben egyszer.
#molnarpeter; nekem is rémlik hogy az MK4 Mondeoba lehet befér de ha a súlyt nézzük akkor nem sok különbseg van egy S-max és egy Mondeo között. Evjáratban amiben nem EB motor van ugyan az mint az S-Max. Nemtudom hogy esetleg egy i 40-be is be lehet gyömöszölni a 3 ülést?
De meghalgatok bármilyen ötletet csak a Multiplat nem -
Winne
nagyúr
válasz
LuckyL #183734 üzenetére
Értem, megpróbálunk valami hasonlót, a hasonló autókkal nehezen fogok érvelni, mert ilyen felszereltségű nincs fent egy sem, a Panda 100HP ami hasonló, de azzal nem tudom, hogy érdemes-e példálózni, mert még csak nem is Punto, vagy a Grandéval, mert az meg újabb típus. Hogyan kellene?
-
válasz
LuckyL #183631 üzenetére
És akkor amit a google mond az minden körülmények között úgy is van. Világos. Ezzel a tempóval számolva nem is csoda. Sőt ha megállok közben és nézem a forgalmat akár 3 óra. Ne vicceljünk már. Ha bóklászás a cél, akkor oké. De ha valaki haladni is akar, 55 perc max. És ezt nem a fotelből mondom, hanem a néhány évvel ezelőtti munkába "sétálás" méréséből.
dj79: Úgy még a távolság is növekedhet.
-
-
scorpion1
csendes tag
válasz
LuckyL #183236 üzenetére
Bocsi , rosszul fogalmaztam... az import autókkal nincs úgy bajom... oda is írtam hogy a kereskedésről olvastam rossz véleményt, és azért írtam oda h import ... mert azokat könnyebben manipulálják...
(#183235) emvy - ár-km alapon kevés... vagyis több km-rel van drágább is ugyanazzal a felszereltséggel... jóval drágább...(#183234) Doki16 1.6 ki is zárnám meg nem is.... igazából a 2.0 lenne jó de ha találnék 1.6-ot ami nagyon megtetszene benne lennék... sztem nekünk nem lenne annyira rossz... nem száguldozunk ...
( munkatársam vett egy 1.6 Octaviát (2015) 105Le el van ájulva ... hú ez mennyire megy stb...
, előtte 1.6 benzin volt... takuma...)
-
Cifu
félisten
válasz
LuckyL #182017 üzenetére
Especiel az 1.4 D-4D Corolla, ha nem taposták szét, akkor pont nem az a kategória, ami hetekig áll majd a szervizben, meg random 200-300 ezreket kell beleönteni, hogy tovább guruljon.
Hogy a véleményedet leírod, egy dolog, de a stílusod bicskanyitogató.
Meg lehetett volna ezt fogalmazni kulturáltabb keretek között is.... -
dj79
senior tag
válasz
LuckyL #182009 üzenetére
Szerintem ez rossz megközelítés.
Én pl autót csak kp-ra veszek. Ha 2m van rá, akkor annyi van rá és inkább a gyerekek megtakarítási számlájára utalok minden hónapban.A fenti esetben a kétszázezret futott dízel valószínűleg fog kérni némi pénzt, igen. A vételárhoz képest arányaiban sokat. Ha ő ezt fel tudja vállalni, akkor én nem látok benne problémát, kb 6 havi, az általad írt havi törlesztésből rendberakja a magasnyomású rendszert, turbót, 2 haviból kuplungozza, amennyiben szükséges.
-
Kickass
őstag
válasz
LuckyL #181989 üzenetére
Segitség helyett leoltod és még a zsebében is turkálsz kicsit. Ráadásul a saját preferenciáid úgy vezetted elő mintha még meg is kellene köszönnie...
Kár vót' a karakter, még akkor is ha az (még) ingyen van.És igen van 200k km után is élet, és nem nem feltétlen kell rá csilliókat költeni...nem akkor se...még akkor se ha te egyszer beszoptad egy X5el és ebbe a topikba semmi másért nem jársz csak h kb a fentit különböző köritéssel elővezesd heti 1x legalább. Sőt, üdv a valóságban, van akinek két műszak mellett se telik új autóra (bármilyen hihetetlenül is hangzik ez ebben az országban
).
-
batai15
félisten
válasz
LuckyL #181976 üzenetére
Úgy hogy 5 évre tervezek vele nagyon max 6 . Tehát egy 200 ezret futott kocsiban lesz durván 400 ami elvileg a legtöbb dizelnek normálisan használva még elmegy ,ha meg nem minimum 0 leszek egy benzinhez képest ,de ha azt számolom hogy egy benya is kopik akkor még mindig olcsóbban jövök ki.
Ez egyébként a legkedvezőtlenebb forgató könyv ,erősen rajta vagyok hogy a 2 munka helyből csináljak egyet ,meg redukáljam a km-et valamelyest ,vagy még jobban keressek hogy jobban jöjjek ki .
Értem én hogy új autó lenne a legjobb választás ,de sokszor át gondoltuk az autó cserét ,a pug abban a korban van amikor a piaci ára lassan semmi ,és jövőre majdnem rá lehet majd költeni ennyit. (Fényezés , új gumik )
Igy is némi segítség veszek igénybe ,ami nem fog rosszul esni ,mert jövőre babát akarunk ,meg lagzit bár ez nem nagy létszám lesz ,meg még házra is kellene lökni 1 milliót . ,És még maradni is kellene hogy be nullazzam ki magunk . új autó ,tehát egy darabig nem jöhet szóba ,akkora hitelt nem merek be vallalni .Szóval ez az én helyzetem nem egyszerű . A p2 nagyon részegen tudna be jönni ,meg ettől még az 1.4 D Corolla is sokkal fickosabb ,a p3 már egy felessel is tetszik de az messzi van még.Ha már 2 munkám van meg havi van hogy 400 órát is dolgozik az ember legyen az igényeknek leginkább megfelelő kocsi ,ha már az e clast el engedtem ,majd talán pár év múlva lesz egy szám íze szerint kinéző autó.
Corolla legalább tetszik ,méretileg is oké , fenntartás is . -
Tin
veterán
válasz
LuckyL #181219 üzenetére
Persze, ez csak nominálisan ennyi, és le is írtam pár hete a Corollás példánál, hogy ha mindent hozzáveszek (szervizelés és tankolás), hova jön ki a fenntartási költség. Nem véletlenül írogattam itt is az értékcsökkenést és a fogyasztáskülönbséget, mert ez is mind számít, és baromira függ a használattól. Itt kint a gépjárműadó, illetve a biztosítás cascoval is 3x annyi, mint otthon, így második autót fenntartani drágább, mint használt helyett újat venni.
Nekem az volt a meglepetés, hogy nincs is kezdetben 20% árcsökkenés. Bennem ez nagyon megmaradt, de ebben igazad van. -
Tin
veterán
válasz
LuckyL #181216 üzenetére
Oké, de az én fejemben attól még ez élt, és írtam feljebb is, hogy igen, meg is lepődtem, hogy nem ez a szitu. Kb értékvesztéssel kell számolni a használati idő alatt, semmi mással (az árkülönbséget a hitel fedezi).
Értékvesztés: 2014-es Swift GLX, sérülésmentes, 60e km. Újkori ára 6 éve 2.75M volt. Szerinted mennyiért menne el most? Vagy az előző autó, amit eladtam, a Corolla Verso, 1.75M-ért vettem 9 évesen, 5 évvel később pár hete 1.35M-ért ment el.
-
válasz
LuckyL #180801 üzenetére
Ráadásul az Ivanics árulja (márkakereskedés), helyben be is lehet vizsgáltatni.
A márkakereskedés meg alapból nem sieti el az eladást. Flottából volt olyan beszámított autónk, ami majdnem 1 évig állt az egyik budapesti márkakereskedésben. Alkuként beszámították - nekünk jó áron -, és legalább nullásan akarták eladni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
LuckyL #180182 üzenetére
Saját tapasztalatból nekem ez jött le, de írtam is, hogy lehet egyedül vagyok ezzel.
Kona, Vitara, 3008 mind jobban pattogott, rázott, mint egy i30, Avensis, Auris, Mazda 6. Ezekben a viszonylag újabb konstrukciókban ültem az utóbbi időben, és ez volt a tapasztalatom. Tudom, hogy nem mindegyik azonos árkategória, de nincs is nagy különbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G6 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro Max 512GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest