Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenguru99
senior tag
válasz
pocokxx #222779 üzenetére
Ha szóba jöhet, akkor nézz körül a külföldi használt autó portálokon is vagy szánj erre sok időt és legyél türelmes, mert ez nem lesz egyszerű menet.
Linkelek itt egy videót a neppertől, szerintem érdemes legalább az elejét megnézned. Ő is hangsúlyozza hogy mennyire nehéz ebben a kategóriában jó használt autót venni. Még egy neppernek is nagyon nehéz, hát még egy átlagembernek. -
válasz
pocokxx #222771 üzenetére
Ezzel a kerettel nagyon megnehezíted a dolgot. A legtöbb esetben 7 vagy e feletti számmal vállalkozások veszik és a munkaeszköz árakat meg kell fizetni - sajnos nem lesznek figyelemmel a te felhasználásodra. Egy ismerősöm már lassan egy éve nagyon hasonló feltételekkel keres eddig sikertelenül.
-
kenguru99
senior tag
válasz
pocokxx #222777 üzenetére
"Egyetlen benzinest találtam, 450,000 feletti km-rel."
És valójában az is dízel, csak elírták a hirdetést.
A 9 ülés az fix?"Ha Vivaro, akkor melyik motorral? "
Ezek renault dci motorok valójában ha jól írja a wikipedia. Sok taxi van ilyen motorral használatban. De sajnos renault dízel témában egyáltalán nem vagyok járatos. -
kenguru99
senior tag
válasz
pocokxx #222771 üzenetére
Kezdjük azzal, hogy eleve nagyon öreg autókat nézel, amelyeket döntően teherautónak, munkásjáratnak használnak. Ilyenből normálisat találni, az a közel reménytelen kategória.
A Vito messze a leghulladékabb az összes közül, kerülendő. A Fordok ennyi idősen már teljesen szét vannak rohadva. A T4 jó lenne abból se lesz normális. Szerintem a Vivaro és klónjai még talán ezek közül a legreálisabbak. -
válasz
pocokxx #207168 üzenetére
esetleg egyhatos 8 szelepes (87 lovas) Opel Meriva?
a 8 szelepes motor örök, mint a nyomorúság, és nincs EcoTec baja, nem kényes az olajra, nem csörög a lánca, stb.
egymillió már a kínálat teteje ezzel a motorral
a lényeg itt is, ne rohadjon. a csavaros elemeket egyszerűbb cserélni jeligével. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #201056 üzenetére
Röviden: Jumpy és társai kell 2.0 motorral, méretben még nem túl nagy, ereje is van, fenntartás sem horror, és relatív fiatalt kapsz belőle.
1.6 HDI sokat kibír, de próbáld ki autópályán sok utassal, elég-e. Alapvetően jó motor az is, vidéken be merném vállalni.
Hosszabban: Transit esetén inkább a TDDI blokkot nézném, ott elég egy adagoló javításra felkészülni lelkileg (vagy mechanikus átalakítás nem tudom, mennyire bejáratott módszer, de az úgyis drágább esélyesen). A Puma motoroknál vannak nyűgök, bár talán ezek a korai változatok kevesebb hibalehetőséget tartalmaztak. Ez és az adagolós is láncos vezérlésű. Porlasztó és HPFP Delphi, érzékeny az üzemanyagra, szennyeződésekre... magyarul rendszeresen cserélt minőségi szűrő nélkül könnyen lehet drága baj. [2006 előtti egyszerűbb], [2006 utáni nyűgösebb] összefoglaló videók. Plusz töménytelen rozsda.
Transit Connect kb Berlingo/Caddy méret, Ön dönt
köbméterben szerintem hasonló a Sharan/Alhambra/Galaxy trióhoz, csak teherautóbb. [1.8 TDCI yt]
Hyundai: hengerfej repedhet, bonyolult láncos vezérlés, extrém esetben főtengely törhet, viszont korrekt Bosch üzemanyag rendszer van rajta [link]
Transporter esetén főleg a kora miatt félnék rozsda és talán váltó nyűgöktől, valószínű korróziómentes példányt találni lesz a legnehezebb feladat az egészben.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #200828 üzenetére
Még mindig itt tartok... Közben összegyűlt pár kérdés:
Ford 2.2 Tdci motor milyen egy Transitban?
Hyundai H1-ről jókat olvastam a magas fogyasztásán kívül, 2.5 Crdi. Itteni vélemény?
A Ford Connect Tourneo nagyon kicsi 8 személynek?
Az 1.6 HDI motoros Jumpy/Scudo/Expert nagyon lomha jószág lenne?
A Transporter tényleg értelmes választás lehet 400e+ km-rel? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #191638 üzenetére
VW 2.5: ez még a sima adagolós motor a T4-ben, gyakorlatilag az 1.9 TDI, csak eggyel hosszabb
a PDTDI verzió (T5-ben) teljesen más motor, kockázatosabb, több jellemző problémával.
H1-et nem nagyon ismerem, ha a VM Motori erőforrás, akkor a nemrég felmerült AvtoStrong-M csatornáján van egy kis infó [link]. Ennyiért inkább adagolós vonalon mozognék, CR bontottan is drágább valószínű
Vito: nem ismerem; felénk sok rozsdásabb példányt látni, ennyiért attól félnék, hogy nehéz szebbet találni (mondjuk ez a többire is igaz). Nem rossz tulajdonképp a 2.2 dízel, de azért ez is egy bonyolultabb motor, mint egy adagolós, stb
Mégegy: Iveco Daily, majdnem elfelejtettem. Alvázas, szóval magasabbra kell lépni. Illetve a Jumper/Boxer/Ducato esetén a 2.8 idtd motor ugrott be most, mint egy adagolós cucc, csak ott még a rozsda nagyobb gond lehet, talán még nem volt belőle galvanizált...
(asszem ezért írtam hdi/jtd-t).
Összességében én a T4-et tenném első helyre (ha picit finomabb dolog kell), vagy Hiace-et (amennyiben fenntartási költség a lényeg). Ennyiért zavarosban halászunk, nézz meg minél több kocsit, aztán ha van 1-2 ami jobban egyben van (főleg rozsdát tekintve - soha nem lakatolt kocsival legegyszerűbb a helyzet), azok közül választanék, illetve annak a kockázatait járnám körbe alaposabban.
-
-
Executioner
tag
válasz
pocokxx #167034 üzenetére
Persze. Amennyiben írsz neki egy meghatalmazást! Viszont ajánlott lenne interneten megkeresni a legolcsóbb ajánlatot és azt megkötni!
A kötelező biztosítást szabályozó törvények értelmében a biztosítási szerződéssel minden esetben annak a személynek kell rendelkeznie, aki a forgalmi engedélybe be van jegyezve. Ez a személy lehet a tulajdonos, vagy az üzembentartó. Tehát az, hogy ki fizeti a kötelezőt, az üzembentartó vagy a tulajdonos, az a bejegyzéstől függ. Amennyiben a tulajdonos más személyt jelöl meg üzembentartóként és ez a forgalmi engedélybe bevezetésre kerül, akkor mindenképpen az üzembentartónak kell a kötelező biztosítás költségeit is állnia.
-
nesa
veterán
válasz
pocokxx #166985 üzenetére
Felicia még jobb de nagy különbség nincs ennyi év távlatából, nekünk van egy rideg tartáson sokadik pecás kocsi minden körülmények közt megbízható.
De ennyiért csak ilyesmi romok vannak , inkább fele ennyibe egy lényegesen jobb állapotú favorit.
Szerintem csak az állapota legyen döntő, akár mit is nézel.
-
nesa
veterán
válasz
pocokxx #166982 üzenetére
Én 2000 körül valamelyik feleségemtől elváltam gyorsba kellet kocsi 30k ér vettem egyet műszaki nélkül, +30korul volt az átírás+ biztosítás, valamennyit költöttem rá + műszaki ez még 30k volt, a következő 2 évbe csak egy megszakítókalapácsot kellet vennem kb 500ft ér.
Max úgy jöhet ki a keret ha 150+ átírás + valamennyii még van tartalékba, szerintem ebben az ársávban majdnem mindegy, a lehető legjobb állapotú legyen.
Talán swift
Ezek Pl elég megbízhatóak és nem esznek sokat, jó ne egy státusz de csukot szemmel majdnem kodiak
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #161350 üzenetére
Ugyanaz van mindben. Micra hátsó hídja spirálrugós, a pug/Citroen torziós (néha költeni kell rá). Egyszer néztem egyet vmi 400-as futással, csomagtartóban ott volt a 15w40 olaj, bírják ezek. Nyomni nem szabad neki, mert kamrás, de ezek még jól viselik minden más tekintetben a rossz körülményeket, inkluzíve rövid távok. Ennél kb csak a villany olcsóbb (ha hosszú távra tervez, fizethet hitelt üzemanyag helyett), de árban sok kategóriával feljebb van minden.
-
-
-
-
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz
pocokxx #146535 üzenetére
Csak egy meglátás, ha a sárvédő tényleg silány minőségben lett javitva az le fogja dobni a gittet festékkel vagy rosszabb esetben elkezd alatta rozsdásodni és már csak akkor veszed észre ha már késő. A többi csak szokásos dolog ami bármelyik 10+ éves használtautón rajta lesz.
Innentől ha érdekel komolyabban át kell nézetni, kiolvastatni, ha utána is érdekel a sárvédőiv lehet akár alkualap.
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #146525 üzenetére
El is mentem megnézni: Bal hátsó sárhányó illetve lökhárító sérült, lett javítva, de elég gányul sikerült. Jobb elején látszik valami parkolós hiba, díszléc illetve műanyag elem sérült. A lökhárító alja találkozott már magasabb padkával, de csak alánézve látszik. Egyébként rozsda nem látszik, apróbb karcok a kilincs körül, illetve a jobb oldali ajtók rendszeresen neki lehettek csapkodva valaminek, mert elég viseltes a széle. Legutóbbi emlékezetesebb szerviz tevékenysége a katalizátor csere (ebből lehet még valamire következtetni...?). Csak beindítást kértem, mert nekem is mennem kellett: Indult, lámpák elaludtak, DMF hangját nem hallottam. A beltéren látszik, hogy dohányosé volt, ülés kiégve, ablaklehúzó gombja lekopott. Középen a műszerfalon valami fehéres ragacs látszik, a szellőzőrácsok közül egy kettő ki van törve (ez opel betegség?), a gombokon látszik, hogy voltak nyomkodva eleget. Középen a könyöktámasznál van valami, amiről fogalmam sincs, hogy mi. Olyan, mintha telefont vagy valami segélyhívót lehetne belecsúsztatni. Tempomat, ülésfűtés, parkolást segítő szenzorok elöl és hátul. Navi is van 2007-es Németország térképpel... Téli/nyári alufelnire szerelt gumit adna hozzá. Összességében szerintetek megér ennyit?
-
válasz
pocokxx #146326 üzenetére
Általánosságban drágább a prémium, és másfél misiért öregebb autót kapsz, mint a többiből.
Az E90 is, de főleg a korábbiak eléggé szűkek hátul, egy jelenlegi 8gen civic simán lepipálja őket.
Persze hátsókerék meg BMW, de ha nagyon fapad, akkor nem ritka a hátsó tekerős ablak sem, sima kazettás rádió, egyebek. Plusz szét lehet (van) hajtva. -
-
runner 125
nagyúr
válasz
pocokxx #146178 üzenetére
Motorkód kellene, mert ebből volt még PSA alapú is, C30-akban, S40-ekben, V50-ekben pl., ami nem túl megbízható és van saját fejlesztésű 5 hengeres is, ami ugyan elég új, de egyelőre jónak ígérkezik. Az alap itt is a klasszik 2.4 D5, csak rövidebb löketű a blokk, így kisebb a ccm.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pocokxx #145622 üzenetére
Egyik ismerősöm 99-es A6-ost cserélt egy ilyen, 2002-es D5-ös S60-ra kb. 3 éve. Évente kb. 30-50k km-t teker bele, és eddig csak kopó alkatrészeket cserélt benne. Valamelyest drágább volt hozzá, mint az 1.9 TDI A6-hoz, de nem eget rengető, ráadásul elmondása szerint 1000+ km levezetése után is úgy száll ki belőle, hogy semmi baja nincs, viszont az Audi-tól mindig leszakadt a háta.
-
runner 125
nagyúr
válasz
pocokxx #145622 üzenetére
Megnéztem a képeket, elég jól ki van pofozva, de a 15 év az 15 év. (Rozsda nulla, ez a széria baromi jól sikerült ilyen tekintetben, még ezen első példányok sem korrodálnak sehol.)
Nyilván a futás szinte leellenőrizhetetlen, arra nagyon pici esélyt látok, h valóban 147k van benne.
A kormánybőr ugyan gyárinak tűnik, de a vezetőülés oldaltámasza és az üléslap külső éle újra van bőrözve. Bár ebből nem következtetnék arra, h rongyossá volt ülve így sokszorosa a valós futás, hisz a Volvo-k műbőre mindig is kritikán aluli volt - ahogy a kézifékbőrön látszik is.. Nem szabad abból sem egetverő következtetést levonni, volt akinek már 8-9 évesen így nézett k, ennél picivel kisebb, ténylegesen valós futás mellett.
Az egyéb kényes pontok is úgy ahogy rendben vannak. A középső kartámasz ragacsos műanyagja itt még gyenge pont volt, ennél sokkal csúnyább szokott lenni az ennyi idős 60-asoknál (iszonyú kényes felület) mint ahogy a rádiógombok (igen, cserélhetőek), meglepően szépek és az ajtóbehúzók sem vészesen kopottak.
A széles középkonzol miatt az anyósülésen utazó bal lába szinte mindig hozzáér az oldalborításhoz (próbáltam, egyébként nem kényelmetlen), ott szokott még meglátszni a nagy futás, ennél az sem tűnik csúnyán foltosnak, kopottnak.
Egy alapos kárpittisztással, a váltó újrabőrözésével, a könyöklőfedél kicserélésével egész élhető, szép beleteret érnél el. A külseje rendben van.
(Azt a szakbarbárt, aki ütött súlyt teszt alufelnire, működési engedély bevonásával szankcionálnám..)Meg kell nézni, próbáljátok ki, amennyire lehet le kell nyomozni, átnézetni (rendszám alapján - KEKKH, Volvo-nál (pl. Dunaautó, ott Etyit keresd).
Ha jó, meg kell alkudni, de a zsebben egy 250-300k maradjon, bár a 1,5-be még úgyis bőven beleférsz. -
Acheron
őstag
válasz
pocokxx #145329 üzenetére
2014 -től kezdték el BMW dízelekkel szerelni az autóikat (1.6 112 LE, 2015 -től 2.0 146 LE is) ezek már megbízhatóbb konstrukciók. A korábbi dízeljeikhez képest mindenképp előny, nem véletlenül szüntették meg azok fejlesztését - gyártását, és tértek át BMW motorokra. Ahogy írták már, a 2.2 erősen kerülendő (akármennyiért is dobnák utánad), a 2.0 talán jobb. Magánvélemény, de én bottal sem piszkálnám a Toyota dízeleket
-
rbalint88
addikt
válasz
pocokxx #145332 üzenetére
másfélért nagyon jó B5.5 Passatot lehet venni, ami sokkal komolyabb érzetű autó, mint a B6. Másrészt garantáltan jobb műszaki állapotút tudsz venni belőle, mint B6-ból.
Octavia kínálatának alja erősen túlárazott az állapotához képest szerintem. Sajnos itthon nem fizetik meg a karbantartottságot, így a kínálat tetejéből ár-érték arányban jobbakat tudsz találni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
pocokxx #145329 üzenetére
Octavia Combi 1.9TDI 110 lóval, esetleg valamelyik PD már valószínű tisztes számot kap a vontatható össztömeg mellé, összességében a kuplung lehet szerintem nagyobb igénybevételnek kitéve, ennél még az egytömegű is elérhető (bár mintha T22 Avensis-hez is lehetne kapni).
-
aero.
veterán
válasz
pocokxx #145329 üzenetére
2010tol talan, ha jol emlekszem. A versoban jelent meg eloszor. Jo kerdes, hogy az meg a lancszakados verzio, vagy a toyota lecserelte, erre szaktopikokban erdemea rakeresni. Amugy azon kivul jo motor, ha megkapja a revizios lancot (bmw-ben)
Ha regi akkor 1.9 igen, a 2.0pd nem jo, a 2.0 cr eleje sem, magus leirta a multkor hogy meg azokban is a szar olajpumpa van, de motorkodra ugy is tudja mi a dorges.
-
w333
félisten
válasz
pocokxx #134373 üzenetére
Eredetvizsga majd a biztosítás és mehetsz az okmányirodába ... ez a sorrend, eredetvizsga kb. 10-20 perc, biztosítás pl személyesen a Netrisknél szintén 10-20 perc, okmányirodával pedig egyeztetni kell előre de az is megvan 30 perc alatt !
Ha online intézed a Netrisknél akkor legalább 2-3 nap mivel alkuszi megbízás stb. kell hozzá, személyesen sokkal egyszerűbb és gyorsabb !
Én bementem személyes a kis csaj megcsinálta a biztosítást, kinyomtatta aláírtam és ezzel már mehettem is az okmányirodába, azt vedd figyelembe hogy amíg nincs megkötve a biztosítás az okmányirodába nem fogják a nevedre tenni (csak ha már él a biztosítás) de gondolom ezt tudod !
Ha személyesen a biztosítóhoz mész akkor ahogy megkötöd a szerződést kérj "zöldkártyát" és már aznap mehetsz is külföldre vele !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pocokxx #134272 üzenetére
"Egyszer beleszaladt egy Polo hátulról, de a vonóhorog az ütés nagy részét elnyelte, komoly sérülés nincs."
Mekkora tempóval repült bele a Polo azt lehet tudni?
mod:
Azért kérdezem mert a vonóhorog csak látszólag véd meg, ha beléd jönnek hátulról nincs felület ami felvegye az ütközés energiáját. Ha kb 5-10-el akkor segít valóban de ha nagyobb ütést kapsz mindent visz.
Gondolj bele, hogy a tervezett tompító/gyűrődőhatás helyett egy fém rúd viszi át az ütközés erejét egyenesen a padlólemezre...
fi:zi'k: Akkor marad a Civic TypeR.
footy: Akkor motort is kell vennünk bele az ebay-ről...
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz
pocokxx #134103 üzenetére
Eltekertem végül megnézni a Lancia-t de sajnos nem tűnik nyerő választásnak. Jobb oldalán a tolóajtónál két elemen le van nyúzva a fényezés, küszöb mindkét oldalt megnyomva, jobb egy ülés kiszakadva... Plusz még egy csomó eltört/ nem működik elem: bal hátsó ajtó csak belülről, toloóajtók csak kézzel, törött ülésállító kar, hiányzó díszlécek, nincs meg az ablakmosókupak stb...
Holnap elvileg meg tudom nézni az Alhambrat is, kíváncsi leszek. -
tresh
veterán
válasz
pocokxx #133972 üzenetére
Most megnéztem tüzetesen a képet én látok némi problémát: sérült a jobb első ajtó alatti lemez (emelési pont körül) valahol felütötték elég csúnyán, hiányzik az első koptató a lökhárító aljáról,több apróbb felületi sérülés. Szerintem sokat kér érte ennyiért van jobb vétel is. Igazából élőben lehet még több dolgot találnék rajta
Valami ilyesmit kéne kifognod papírosan kb 1,5 be meg áll ha nem alkudsz
tudom szar francia de én tuti ilyet is néznék azonos áron jóval több extrát kapsz. Ráadásul ott az alvázszáma és tuti vezetve volt jó darabig a szervizkönyve szóval sok dolog kiderülhet róla ez se hátrány.
(#133974) szekra: egy ilyen autóba szerintem az automata alapból kizáró ok.
-
lenko
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Samsung Galaxy Book2 NP750XED i7-1255U 16GB 512GB
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest