Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
eldoble
aktív tag
válasz
molnarpeter #229892 üzenetére
Megnéztük ezeket, a Honda E és a eGolf szerinte csúnya az Audi nem rossz, de most SUV-ot akar.
A
Hyndai Kona EV, 3-4 éves, 100ekm alatt vagy
Volvo XC40 EV, 4-5 éves, 100e-150e km
kettő közül melyik lenne jobb, milyen előnyök, hátrányok vannak a kettő összevetésében? -
eldoble
aktív tag
válasz
molnarpeter #229892 üzenetére
Köszi, megnézzük ezeket.
-
Faby
senior tag
válasz
molnarpeter #229817 üzenetére
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #229767 üzenetére
Kiegészítés: Koreait DCT-vel kerülje!
-
válasz
molnarpeter #229665 üzenetére
Ez egy gyönyörű Renault ("Nissan"), Ford, Peugeot ("Toyota") sor... még egy Fiatot hozzácsapnék a tökéletes 3F válogatás kedvéért.
👍👍👍
-
válasz
molnarpeter #229665 üzenetére
Ha már dct a nissan akkor attól még jobban tartanék, erősen egyetértek. Sajna az a toyota egy peugeot a legendásan vacak benzinesekkel (de már az 1.5 dízelnek is sokkal rosszabb híre van mint az előtte lévő 1.6-nak)
-
fjudors
aktív tag
válasz
molnarpeter #229661 üzenetére
családi felhasználás, utazás szétrohadásig
de nem is a motor, hanem a többi érdekelne.a gyakorlati/praktikum. pl a második sori külön dönthető ülések, az extrák átgondoltsága, működési.
ami szempont:
automata
l2
7 ülés
legmagasabb felszereltség
átvételi idő
benzinesmost ez a rangsor:
nissan townstar
ford connect
toyota proace city verso -
Eugene Roe
őstag
válasz
molnarpeter #229631 üzenetére
Nem drágítja a szíj szerintem. Láncos vezérlést ugyanúgy cserélni kell, de legalább sokkal drágább minden
és a lánc megeszi a fogaskerekeket is.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
molnarpeter #229589 üzenetére
Sajnos elektromos nem lehet jó.
Jelenleg panelban élünk. A GTE sincs töltve sajnos -
Asmund77
újonc
válasz
molnarpeter #229489 üzenetére
Köszi, megnézem a Scoutot. Ennek van emelt hasmagassága, igaz?
A Superb mindig is ott volt a radaromon, nem vetettem még el. -
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #229460 üzenetére
És ez mikortól van kb? Mmint mióta mondható ennyivel jobbnak a helyzet.
#229461vzsryl: Na igen és ált pont ebben a range-ben futott darabokat találni 6-7m körül. Ezért fázok ezektől, pedig 1-2vel szemezgetek.
Egyébként 1-2 volt flottás autónál, amelyikhez töltöttek fel előzményeket, ott azért jó ha 30e-ként cserélve volt pl a motorolaj. Gyanítom az összes ilyen, ez nem para?
Egyébként ezekkel a konkrét példányokkal szemezgetek VAG vonalról (tetszés/szimpáta szerinti csökkenő sorrendben), ezekről vélemény?
Eladó használt SEAT LEON 1 498 cm³ Első kerék Kombi Szekvenciális (7 fokozatú)
Eladó használt VOLKSWAGEN GOLF VII 1 498 cm³ Első kerék Kombi Automata (7 fokozatú)
Eladó használt SKODA OCTAVIA 1 984 cm³ Összkerék Kombi Automata (7 fokozatú)A 4x4 mennyivel dobja meg a leendő gazdasági totálkár kategóriáját az autónak?
#229464gordonfreemN: Ennyiért már rendes Giulia-t is kapnál...
-
gordonfreemN
addikt
válasz
molnarpeter #229453 üzenetére
TSI
Van aki azt mondja most az eőbb, hogy hibatároló úgy is törölve, km visszaállítás úgy se deríthető ki szoftveresen, festékmérővel meg körbe lehet mérni az autót ott is, van a kereskedésnek. Nem tudom ezeken felül van-e még valami amit láthat, a futőmű fékek ezeket én is meg tudom nézni.
Nekem az fura, hogy azt mondták a halux-ban olaj lett cserélve miközben halux csak a 4x4-be van, 4x4 meg csak rs tdi változatokban ha jól tudom
-
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #229454 üzenetére
"száraz kuplungos DSG is ajánlottnak mondható 2020-tól"
Volt valami upgrade 20ban? Mert eddig a szárazkuplungos elrettentő erővel volt itt is kezelve. -
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #229430 üzenetére
Igen, az mk4 mar azt kapta. Inkabb nem ajanlanam.
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #229398 üzenetére
+ AdBlue bajos is szokott lenni, és a magyar kisipar sem fillérekért javítja, a márkert, gyári technológiát (komplett tartály pumpával) meg hagyjuk is.
-
Kinder
senior tag
válasz
molnarpeter #229365 üzenetére
Nyilván ez a megoldás adná magát.
De.
Utána mindig ki is kell oldani manuálisan, mert ha automatán oldja, onnantól valami értelmezhetetlen félig auto-hold van, és beparkolni olyan helyre, ahol ide-oda tologatni kéne az autót, hol megáll, hol gurul, azaz használhatatlan, mert sosem tudod, melyik verzió jön.
Szóval nem opció sajnos.
Auto hold off, kézifék off. Így lehet vele parkolni, különben egy merő bólogatás az egész mutatvány. -
Kinder
senior tag
válasz
molnarpeter #229296 üzenetére
Nekem volt, 2011-es 239 lóerős 2,0-ás benzines turbó ecoboost Mondeo.
2012-ben vettem 37.000 km-rel itthon az egyik Ford kereskedőtől, ahol főnöki autó volt, minden szervíz elvégezve rajta rendesen.
Na 59.000 km-nél 2013-ban egyszer csak bammm, elszállt a motor.
Persze garis volt még, de ennek ellenére tagadták, hogy ez gyári hiba lenne, rám akarták verni a javítást, és nekem kellett a kölni bázissal lelevelezni, hogy ez mégis micsoda.
A vége egy ingyenes fűzött motorblokk csere lett, de majdnem 6 hónapot állt az autó bent a gyári szervízben. -
t.imi
addikt
válasz
molnarpeter #229258 üzenetére
-
gordonfreemN
addikt
válasz
molnarpeter #229215 üzenetére
Köszi mindhármótoknak a segítö szavakat.
Hatvan vonzáskörzete.
Klí.ásra most kaptam egy tippet, de ha van még, jöhet.Szélvédő cserére visszük pénteken (50-55k), klímás pedig holnap ránéz, pár éve hozattam hozzá dudát, az mondjuk nem gyári, de elektromos szakemberként ezt már megoldom én is.
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #229041 üzenetére
Köszi!
Motor? -
válasz
molnarpeter #228736 üzenetére
nem, van egy 1,8 literes 150 lovas saját fejlesztésű dízele, arra gondoltam
-
AssAssynn
addikt
válasz
molnarpeter #228731 üzenetére
Sajna hibridre nem lehet horgot.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #228731 üzenetére
Vagy egy öreg még el nem rohadt GAstra 1.7DTI-vel szigorúan a lendkerék mentessel.
90%-ban a kombik horgosak lesznek és ha be is pusztul a turbó vagy a porlasztók bontott cuccal 100 ezerből elmegy még egy évet / kövi műszakiig. Addig a küszöbük is kibírja... -
válasz
molnarpeter #228673 üzenetére
az ASX-ben jó a dízel is, simán.
-
stilo18
addikt
válasz
molnarpeter #228670 üzenetére
Komolyan írod ?
De, melóhely mellett tudnám tölteni is....
Nem bajosak nagyon ebben az ársávban? -
scream
veterán
válasz
molnarpeter #228620 üzenetére
És itt mikortól, ami ajánlott? Mert látok kb hasonló korúakat ~4.5M-től egészen akár 8M-ig is. Illetve a csomagtartó mérete eléggé meg van vágva a simához képest...
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #228603 üzenetére
A GP volt kb az utolsó, amit kiadtak mg DVD-n, azért van fent így a neten. A MiTo eLearn-je már online volt a kezdetektől fogva.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #228595 üzenetére
Tudom, azért írtam.
Meg az 1.75 Tiborban is. -
válasz
molnarpeter #228583 üzenetére
ismerem, feleségem egyik barátnője tapos egy ilyen dízel Toyotát ovijáratban a faluban. eddig csak izzót kellett benne cserélni az elmúlt 5 évben.
-
cass
aktív tag
válasz
molnarpeter #228583 üzenetére
Az mit takar, hogy bonyolultabb? Jobb is vagy csak bonyolultabb?
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #228559 üzenetére
Pontosan, dpf-es kocsiba tilos a 2t olaj. De az oreg szakiktol hallom meg a mai napig, mint ahogy az "5w30-at eszi? Akkor 10w40 kell bele, azt nem fogja" is megy meg mindig.
-
válasz
molnarpeter #228460 üzenetére
Ahogy nézem (honlapjuk szerint) a leontól pont elvették a dsg akciót (attól még készlet lehet), de az ateca 11.6-tól van 1.5 tsi+dsg (bár ha jól rémlik az is elég idős model már, ott is lehet az a gond mint a skoda karoqnál, bár legalább jóval olcsóbb).
szerk: hahun 10,6-tól leon kombit és 11,4-től atecát (1.5 tsi+dsg) kínálnak, azok elég jó árak manapság
-
FrankMonzano
őstag
válasz
molnarpeter #228311 üzenetére
Dízel, 2 személyes. Szalon vagy használt is.
-
_csocso_
senior tag
válasz
molnarpeter #228240 üzenetére
Első kérdésre a válasz - igen, de nem sok, kb. havi 3-5 alkalom max. 2015-21 4-6.5M nagyságrendileg. Köszönöm.
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #228219 üzenetére
Hát az elektronikai nyűgök az standard, mikor mi
Most úgyfest eszi az olajat is a motor, pár ezer km alatt 1 liter.
-
zgospel
őstag
válasz
molnarpeter #228110 üzenetére
Nem értek hozzá, de gyanítom magasabb a rendszer fogyasztása még alvó üzemben is hibrideknél mint egy sima belsőégésűnél, ha meg lekapcsolná akkor az immobiliser sem működne, meg még nem tudom mi. És mivel Kia-ról van szó, ezért olcsóbb volt egy ilyen gombot csinálni mint bármi mást.
A lényeg, hogy nem szopódsz be ha lemerült. -
gippazoid
senior tag
válasz
molnarpeter #228096 üzenetére
A hetekig parkolásnál mi lehet a gond?
-
csubuka
addikt
válasz
molnarpeter #228052 üzenetére
Köszi.
Sajnos Logan+Sandero nem olyan gyakori, ami van 2015 utáni, az mind 0.9 TCe meg 1,0TCe... (itt a folytonos eső miatt idősebb kocsit nagyon nem kéne venni, mert a rohadás garantált). Egyetlen puttonyos 1.2-es Logan-t találtam, de az durván alulmotorizált lehet, puttonyos amúgy sem kell.
A Modus, régi, nem tetszik és 4 darab van az országban
Linea nulla darab van.
A Fiat Tipo amúgy adná
4 milla körül van szívó, egyben van...
Focus mind turbós ami van
Megane 3 szintén csak turbós
Hyundai i30 csak turbós 2017 után
(2017 előtti nem tetszik és amúgy is közvetlen befecsis van csak, full tradicionell nincs)
Kia Ceed 2015-től már vállalhatóan néz ki kb. De ez már gigakocsi a dánoknak és furikáznak vele
Csak puttonyos van szívóban. Később meg már cask turbósat vettek.
Civic legolcsóbb, éppen 1.8-as motorral 2015-ből, 6 millió kb (szerintem relatív büntetős zöldadója miatt nehezen eladható)
Na ez a piac nem az én logikámat követi
Sajnos ezért is ficcent a PureTech többek között, mert azoknak pörög a piaca, legalacsonyabb zöldadó kategóriában vannak, viszik a népek a nyamit
Aztán ficcenhet az olajoskanna.
Suzuki Swift van pl szívó, 2017-es, 3.7 millió (Tipo motorja szimpibb, de az 1.2 Suzira feleannyi a zöldadó
Gondolom azért szereti a piac)
#228053 Qru:
Köszi, értem. Imádják a gyárak ezt az átdizájnoljuk, de vlaójában mélyen ugyanaz receptet
-
csubuka
addikt
válasz
molnarpeter #228043 üzenetére
Köszi.
Sajnos 14-17 között van 3 darab nem puttonyos szívó Clio. minden 9.9 TCe
Veszik a tutit
Amikor a stabpálcákra kaptam 300Ks lehúzós ajánlatot simán C3ba
-
herrká
senior tag
válasz
molnarpeter #228005 üzenetére
Köszönöm! Akkor lehet fordítva van? Nem egyet kell kerülni, hanem az összes többit?
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #227883 üzenetére
Ez a híres megbízható 1.6 szívó ami a 2-es focusban is szerepelt?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #227881 üzenetére
Szerencsére az 1,6 TDCi-motorok közül a sokkal kevésbé elterjedt, hengerenként kétszelepes motorokkal fordultak elő időnként hengerfejhibák azokban az autókban, amelyeket a tulajdonos kicsit sem próbált finoman, kis gázzal bemelegíteni és leállítás előtt kihűteni az utolsó pár kilométeren a terhelés mérséklésével, majd alapjárati ketyegtetéssel. [link]
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #227813 üzenetére
Ujat akar venni a kerdezo. Utanfutoval 80km/h a max, ugyhogy az is kiesik, mert a 150 lovas teljesitmeny gondolom autopalyas vereteshez kell.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #227812 üzenetére
Ja, és ha automata kell, akkor talán inkább a Stellantis lenne jó, vagy esetleg VW DSG, a Renault (és tsai) EDC nyűgösebb. Mondjuk a leírtakra szerintem a V osztály lenne a megoldás, régebbi évjáratból, bár 2014 óta kb ugyanaz úgyis (van adaptív tempomat, 360 kamera, rendes automata váltó, bőr ülés, minden ami szem-szájnak ingere).
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #227796 üzenetére
A kia/hyundai dízel hibrid problémát végül megoldották, 5.cikkszámű szíjfeszítő+sw update után.
-
Bondix
aktív tag
válasz
molnarpeter #227706 üzenetére
Köszi
A csikos ugyan ugy jó mint a karikás?
Úgy értem, hogy nem baj ha előbbi évjárat (2002, 2004) mint ami nekem kell és akkor nem pontosan illeszkedik be a helyére majd? -
tibbike01
őstag
válasz
molnarpeter #227648 üzenetére
Itt vagyok, mint élő példa. 2 éve nyúzok egy 2021 után száraz DSG-s Octaviát többnyire városban. 67ezer km van benne, köszöni jól van.
-
eldoble
aktív tag
válasz
molnarpeter #227616 üzenetére
Köszi az infókat.
Az a baj a Qashqai e-Power és a Corolla Cross 2.0 hybrid nem tetszik a feleségemnek.
A Toyota CH-R az tetszene, az milyen ehhez a Honda HR-V eHev hez képest?
(A Renault Symbioz 1.6 e-tech hybrid az is tetszik neki, de mivel sose volt francia autónk és annó én is óva intettem tőle, most már rábeszélni sem tudnám. Na pont most írt, hogy belülről nagyon csúnya szerinte akkor ez is kiesett.) -
eldoble
aktív tag
válasz
molnarpeter #227590 üzenetére
Gombinyó
Köszi nektek, megnézzük még ezeket.
De, akkor alapjában véve ez a Honda HR-V eHev nem rossz választás azért, van valami motorikus típus hibája? -
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #227588 üzenetére
Azzal szerintem nem lenne gond, minimum 20-30 km meglenne. Viszont akkor egy modern (10-15 éves) dízel is megfelelhet.
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz
molnarpeter #227528 üzenetére
2005 félév környékén javították az olajfogyasztásos problémák mind a három benzinesnél (1.4,1.6,1.8)
Octavia Kombi kimaradt, igazából nem az én világom -
válasz
molnarpeter #227497 üzenetére
a 150 lovas, csak 2016-2017-ben az első generációs XC60-ba szerelt D3 (motorkód D4204T4) is már az "új" motor, öcsémnek az van, a fojtószelep csak gyáriban létezik (mert csak ehhez az egy nyomorult motorhoz jó), 200k és szeret letérdelni.
az ülőlap magasságát az angolok mindig mérik RIDC Research Institute for Disabled Customers
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
molnarpeter #227488 üzenetére
Annál magasabb kellene.
Insignia és Exeo van, ezekből már én is nehezen szállok ki -
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #227473 üzenetére
Még egy kis kiegészítés: 2010-ben kapott a 2.2 d4d egy frissítést, onnantól nem annyira (de azért még igen) jellemző a hengerfejesedés.
Nekem egy ilyen volt a flottában, egy 2011-es Rav4, 2.2d4d 150le, új korától 8 éves koráig 310e km ment bele és motor bontatlan maradt, a korrekciós értékek is helyükön, bár a boldog kovid előtti időszak volt, amikor még mondhattam, hogy routexre (OMV üzemanyagkártya) mehet nyugodtan a prémium mm.
De persze egy fecske nem csinál nyarat, a 2.2d4d-t én mindenhogy kerülném használtan.
-
pruzsi
őstag
válasz
molnarpeter #227469 üzenetére
Megmutatom neki ezeket hátha ...
Köszönöm -
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #227469 üzenetére
igy van.
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz
molnarpeter #227450 üzenetére
A Honda FR-V-t is néztem már, alaphelyzetben nem túl nagy a csomagtartója, de 3 személlyel már szinte hozza a megfelelő méretet. Sajnos nem túl nagy a választék belőle.
-
9Petya2
tag
válasz
molnarpeter #227459 üzenetére
Köszönöm, ezeket megfontolva nézelődök tovább..
-
9Petya2
tag
válasz
molnarpeter #227456 üzenetére
Napi táv az 2x25km, éppen megtarthatnám, csak magamat ismerve úgyis egy idő után kéne újabb..
Dellfanboy: igazad van, tavaly volt ismerős által kitakarítva a szívósor, meg az EGR is levéve, hogy milyen állapotban van, bár az nem nagyon volt retkes..rosszabbra számítottunk 10 év és 130k km után. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy költeni kell rá, meg rizikósabb, mint a mostani, de akkor kb. sose vegyek semmit -
válasz
molnarpeter #227450 üzenetére
azok a Hondák nem rohadnak nagyon?
öcsém akart venni 2m környékén másfél éve kb, de jót nem láttunk -
válasz
molnarpeter #227414 üzenetére
Meg az amúgy is elhasznált benzinnel vs otthoni töltés költsége, de ez nem ment át eddig.
-
herrká
senior tag
válasz
molnarpeter #227385 üzenetére
-
herrká
senior tag
válasz
molnarpeter #227380 üzenetére
Köszi! Tovabbitom neki. De úgy néz ki elengedi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #227300 üzenetére
Váltó mellett van az állítógombja. Esetleg ha fix csillapítás kerül lehet rá programozni vmi mást. Pl Nitrot.
Amúgy B6 Passatból átülve kellemes csalódás volt. Mondom ez csak egy felárazott Passat. De teljesen más az úttartása, halkabb is, van benne radaros tempomat is... Pedig egy valódi Highline B6-ból ültem át, nem egy fapadosból.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #227298 üzenetére
Kivéve az állítható lengéscsillapítót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #227292 üzenetére
Havernak van egy 2011-es, 2.0 TDI (CFGB) Passat CC. Ami tudok róla:
- Hexagon tengely ami problémás ennél is, azt preventíve cserélni illik.
- Ha DSG-s ha nem akkor is a DMF-re nagyon érdemes ránézni vételkor. Ha DSG-s akkor volt-e cserélve a DSG-ben az olaj rendszeresen.
- A fékerő gyárilag kicsit hátra van tolva, ezért a hátsó fék előbb elkopik mint az első. Érdemes azt is megnézni nem csak az elsőt vételkor.
- Típusbetegség, hogy a csomagtérajtó és a hátsó üveg között lévő műanyag takaró lemez elreped. Hegeszthető, fényezhető de van aftermarket megoldás rá fémből, az örök életű.
- 170 lótól állítható keménységűek a csillapítók benne. Nagyon nem olcsó a pótlásuk, érdemes ránézni milyen kondiban vannak. A jó hír, hogy utólag cserélhető nem állíthatósra is, ami jóval olcsóbb.
- Vezérlést érdemes cserélni ha nem volt igazolhatón cserélve.
- Hűtőközegből is érdemes G12 EVO-ra váltani ha már rendberakásnál jár az ember.
- Tarcsi van benne, haver gyári 170 lovasa stage1-en is 210 ló fölé lett írva (DSG hozzá hozzáigazítva term.), több éve üzemel így gond nélkül puruttya GO-val + adalékkal.Hirtelen ennyi jutott eszembe.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
molnarpeter #227253 üzenetére
Erre felfigyeltem.
VW CC 3.5 V6 szívó ?
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #227258 üzenetére
Igen, asszem 2008 elejen mar jott a cr.
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #227255 üzenetére
Ezekbol amugy a 2.0 PD is vallalhato (BKD), es ezek alltalaban eleg jol felszereltek.
Rozsdara tenyleg figyelni kell, az elso sarvedo/kuszob talalkozasa a tipikus, de egy kombi eseten a hatso ajto is szepen meg tud indulni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #227219 üzenetére
Kieg.: isofix-szel nem vagyok képben.
Plusz ötletek:
-Ignis
-B-Max 1.6 szívó vagy 1.6-1.5 dízelek (talán itt is működik a pár kattintással lóerő növelés, lehet így nagyobb merítésből tudtok válogatni)
-Nissan Note 1.5 dci - talán ez lenne leginkább hasonló a régihez
-Fiat 500L 1.4 95 LE szívó/1.4 T-Jet turbó benzin, vagy 1.3-1.6 dízelek (1.6 Multijetnél az olajpumpa tömítés cserére/átalakításra oda kell figyelni, 6-os váltónál bizonyos évjáratig lehet szinkron hiba) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #227196 üzenetére
Ez eszembe jutott nekem is de vajon mennyire biznanak egy k europaiban...
-
PofaJenö
senior tag
válasz
molnarpeter #226767 üzenetére
De kár pedig ez nagyon tetszik és 1.6os [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #226672 üzenetére
Turbót nem akar.
-
BluGain
csendes tag
válasz
molnarpeter #226522 üzenetére
Köszi, összességében tetszik, a családban régebbi rossz tapasztalat miatt van egy kis "francia autó ellenesség", ezért először nem is gondoltam magamtól Renaultra.
-
hunited88
tag
válasz
molnarpeter #226431 üzenetére
Hát sajnos egész hamar el is kelt
úgyhogy aktuális a kérdés!
-
herrká
senior tag
válasz
molnarpeter #226432 üzenetére
2.0 Diesel. D2. V-Dash által a 120-rol megbolondítva valahova. Mérve nem lett.
De szerintem már nagyon körbejártuk ezt a miért veszek másik autó témát.
Igazából az volt a kérdés, hogy ha Kuga, akkor melyik? Az is eldőlni látszik. Köszönöm a válaszokat! Így már akkor csak döntenünk kell, hogy UX vagy Kuga Fhev? Köszönöm
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #226432 üzenetére
Tippre a csoda csomag, D2 a VDO porlasztókkal.
-
herrká
senior tag
válasz
molnarpeter #226393 üzenetére
Köszönöm. Nézegettem a Qashqai -t is. De jelenleg valami hibrid a cél. Nem azért mert méregzöld valakik vagyunk. Csak valamiért bekattant. A hibrid Qashqai viszont nekünk a rászánt összeg fölött van kicsivel... Crossover a cél ugyebár. Meg közel vagy legalább 150 tagú ménes.
-
st6969
őstag
válasz
molnarpeter #226313 üzenetére
Nem lesz mellette másik autó. Évi kb. 40ezer km a terv.
-
Poultier
tag
válasz
molnarpeter #226314 üzenetére
Jó lenne 1 misiből megúszni a vételt. Tavaly nagyon mellényúltam egy Navarával
Beszéltük a trakit is, de nem akkora terület, hogy ki tudjuk használni. -
gyulaszu
senior tag
válasz
molnarpeter #226298 üzenetére
A keret 10-15 kEUR
Otthon töltenénk a napelemes többlet termelésből.
Feleség használná napi munkába járáshoz tisztán elektromosan. Hosszabb távra a benzinmotor.
Most épp nézegetek mobile-n Ioniq-ot és Yaris-t is.
Vannak még hasonlóak? -
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #226286 üzenetére
Tobbszor hallottam, de valahogy nem kovettem be/jegyeztem be egyiket sem, ha megint belefutok eldobom pu.
Valami bertalan talan, de attol a Kolos sractol is remlik valami ilyesmi. -
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #226284 üzenetére
Lengyeleknel lattam LPG-s hybrid auris taxikat. Eszik 5l-t gazbol. Na az az igazi filler....as.
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #226282 üzenetére
Ami a kezdo autosvlogger szerint "fàjör".
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #226277 üzenetére
Engem?
Amugy ez az atalag, az 1.0tsi ami birja viszonylag. Az 1.0t fiat erdelne meg, azokbol az mhc (ex eurofleet)-s sracoknal fut tobb cserekocsinal, majd rakerdezek.
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #226267 üzenetére
Ott az olajban futo TB csak egy dolog volt, a magas egt miatt is voltak "dolgok" amik tudtommal nem lettek javtiva.
Ami ugye nem jon elo soha, ha nem tartos 160 tempomat palyara van hasznalva, de en nem merek bekonfigolni egyet sem, fiesta (st line 125 le 2018 vegi) amiben probaltam hosszabb tavon anno, ott tetszetos volt, de a tomeg az itt is hatvanyozottan megjelenik, mert utana egy 2019-es c-maxot is hajtottam egy heten keresztul (szinten 125le m6) es ott verszegeny volt. -
EyElEs?!
tag
válasz
molnarpeter #226207 üzenetére
Nagyon nem tetszik a VW belseje sajnos
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #226207 üzenetére
Vagy az új superb is rendelhető már azzal és van benne hely bőven.
-
Aksomatic
senior tag
válasz
molnarpeter #226168 üzenetére
Ez hasznos infó, nem tudtam. Az 1.5 is olajban futó?
-
válasz
molnarpeter #226161 üzenetére
Annyit tudok még, hogy mindkettő egyéni használatra kiadott autó volt, nem kulcsos, kb. 2-3 éve és 60eKm volt bennük, csak hivatalos szervizt láttak és ott ítélték motorcserére őket. Hogy garanciában cserélték-e, arról nincs infóm.
-
Sunnam
tag
válasz
molnarpeter #226155 üzenetére
Na ezt nem tudtam, bár nem is követtem őket napi szinten. Köszi
-
válasz
molnarpeter #226157 üzenetére
Mindkettő MK3 gyártás végi 2018, sima 1.0T 6os kézivel, nem hybrid.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #226115 üzenetére
+1
Pár hónapja vett egyet kolleginám is, közel 300k km-rel. Eddig hibátlan. -
negyedes
addikt
válasz
molnarpeter #226110 üzenetére
Ah, jo is lenne, it felenk a dizel az isten, hondahoz vagy mazdahoz hozza sem nyulnak...
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #226085 üzenetére
És zgosprl: Így már értem, mert 0-ról mindig az elektromotorral kezd el kigyorsítani, ezért mehet el a niroban 300-400 ekm-t hiba nélkül a váltó
Édesapámnak is niroja van, eddig kicsit azért aggódtam a váltója miatt, de így már értem, hogy ebben miért nem problémás a niroban -
zolnagy
őstag
válasz
molnarpeter #226055 üzenetére
Köszi, ezt így még nem számoltam át. Városban inkább 7 liter átlaggal számolnék, így akkor 2800 Ft 100 km-re a difi. Kb heti 5000 Ft spórolás, havi 20000, évi 240e. A kérdés, mennyivel fogyaszthat többet egy ilyen hibrid belsőégésű módban, ha városon kívül használom. Tehát ez mennyivel árnyalja a képet. Illetve mennyivel több az ára használtan ezeknek.
Ez nem feléd/felétek kérdés, magamnak adtam házi feladatot utánanézniMindenesetre köszi az ötletet.
-
grizlisandor
veterán
válasz
molnarpeter #225960 üzenetére
Olajszűrőt figyelve azért el lehet csípni a csapágyasodást, ha erre hajlamos a gép.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #225834 üzenetére
az Opel-nel ugyanerre a motorra behalucinaltak eleinte 50k km-t...
-
ParmaBoy
tag
válasz
molnarpeter #225834 üzenetére
Az 1.3 (szerintem) egy rohadt jo kis motor, de pont amiatt van rossz hire, mert egesz egyszeruen nem birtak az ezredfordulo koruli oruletet, a longlife periodusokat, raadasul az olajtoltet is kicsi.
Az 1.9 pd vagy eppen 1.6hdi birja (30k, azert a 40-50 extrem) lehet azert, mert azokat eleve hosszabb tavokra vettek.
De ha eredetileg 15k-val jon ki, akkor szerintem egesz mas hire lenne. -
FrankMonzano
őstag
válasz
molnarpeter #225833 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3033, 100% Akkumulátor
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470m - i5-3GEN I 8GB I 480GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest