Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szpeti40 #222160 üzenetére
Mazda 3 2014+ 2.0?
A 120 lovas ha kevésnek tűnik (papíron 120LE, padon gyárilag is 130+), csipsztuninggal 170-ig lehet húzni (ugyanez a motor a 165 lovas is).
2005 Swiftről váltottam én is, nagyon sok minden megfordult a fejemben, szerintem a te feltételeidnek is megfelel.
-
-
kenguru99
senior tag
válasz
szpeti40 #222163 üzenetére
"Ezek a GTI Golfok mennyire bírják a városi forgalmat? Tudom a fogyasztás nem lesz túl baráti, de tervezek jobban menni kirándulgatni, így a kikormolás szerintem nem lenne gond."
Ezeken a közvetlen befecskendezéses motorokon általános probléma a szívóoldal, dugattyúk és gyűrűk lekormolódása. Hosszú távú használattal éppúgy előjön mint városozással.
Ha megszoktad egy japán szívó benzines autó egyszerűségét, megbízhatóságát, onnan nehéz úgy tovább lépni hogy ne kerüljön sokkal többe az autó fenntartása. Én javasolnám, hogy maradj inkább a japán vonalon. A német prémiumokat nagyon drága üzemeltetni. -
dj79
senior tag
válasz
szpeti40 #218650 üzenetére
Amennyiben az utolsó revíziós lancszett van benne és nagyon max 15ezrenként cseréltek benne olajat, akkor valszeg nincsen benne túl sok koksz. Ha sokat városozna a barátod, akkor tízezrenként olajcsere, de azt tudni kell, hogy ennek a motornak min 10km kell, hogy valamennyire felmelegedjenek a folyadékok. Hosszú úton viszont jó tud lenni. Ha hidegen alapjáraton nagyon röfög, picit egyenetlenül jár, akkor mehet a diózás már most.
-
válasz
szpeti40 #209543 üzenetére
Az baráti a mostaniak között. 1.3 esetében talán a nyelestengely lehet - morgó hang a váltó felől -, ami előjön, mint csontváz, de más nem nagyon van ennél a típusnál. Szokták még mondani az ABS kockát, de az azért megy tönkre, mert nem cserélnek fékolajat az autóban sok-sok évig.
-
-
válasz
szpeti40 #209323 üzenetére
WTF. Basszus milyen árak vannak és amellett mekkora romokat árulnak.
Apró megjegyzés:
Szürke: hátulja sérült volt, elég rondán fújták azt a lököst és a bal felét nem igazán sikerült jól visszatenni.Másik fekete: én mindenképpen alánéznék, szerintem alul sem lesz makulátlan sajnos az autó. Olyan szinten rozsdás minden csavar mindenhol, hogy az már gyanús, plusz első lökös sem gyári felhelyezés már.
-
sagesz93
addikt
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
szpeti40 #209129 üzenetére
Legyen zárcsökkentés
és @user12
Csak attól félek, hogy ez lehet fordítva is, hogy drágulhatnak is a kocsik. Ráadásul tavaly még nem volt háború, ezért is nehéz az összehasonlítás/jóslás. Import autó egyre kevésbé van (külföldön is kivárnak, nem adják el, nem vesznek újat+infláció)
Mert az is lehet, hogy most kéne viszont venni, kb bármelyik kimenetelt el tudom képzelni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szpeti40 #208961 üzenetére
Ugyanilyen OZ felnim van nekem is, fékpor szempontjából előnyös, nem lesz olyan ronda, mint egy fehér, hanem csak egy árnyalattal sötétebbé válik.
-
válasz
szpeti40 #208949 üzenetére
Annak kell utána járni, hogy a lakossági swift problémák mennyire érintik a sportot. ABS kocka, nyelestengely csapágy. Ezen túl mivel ezt nem 60 éves idős nők vették templomba járni, hanem fiatal huligánok, fel kell készülni arra hogy jobban igénybe volt véve és le lehet élve a futómű, fékek stb. Tehát tüzetesebben átnézném. A felniket is, ugyanis elég gyatra a gyári felnije és tud repedni könnyen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szpeti40 #208956 üzenetére
A piroson biztosan utólagos huzat van, nem látszik az oldallégzsák műanyagfedele.
Meg amúgy hátul nincsenek rajta az emblémák, nem kizárt, hogy sérült volt, és nem pótolták. Csak magamból indulok ki, én sem vettem meg 14k-ért a Jazz feliratot, éppen elég volt a Honda embléma 11-ért. -
sagesz93
addikt
válasz
szpeti40 #208949 üzenetére
Esetleg a totalcar műhelyprn nézd meg, van róla egy rész [link]
Szerintem kicsit túlzóak, de tény, hogy van pár specifikus alkatrész amik nyilván drágábbak.
Piros szín rosszabb mint az átlag, de szerintem nem para, én bevállalnám(nézegettem sokáig én is swift sportot, de volt egy összeghatár ami fölé nem akartam menni, az alatt csak hulladékok voltak)
Ignis sport is jó lehet, csak azok öregebbek. -
user12
őstag
válasz
szpeti40 #208947 üzenetére
Nekünk autóvásárlás előtt, mint titkos tutitipp mondta az egyik szerelő a Suzukit.
Olcsó fenntartani, megbízható technika.
Mondjuk személy szerint nekem nem tetszik, de ez csak az én véleményem
A piros autók fényezése nem öregszik csúnyán?
Egy-két régebbi Suzuról meg lehet mondani, hogy garázsban áll vagy nem, de ezek még egyelőre nem vészesek szerintem. Persze ha nonstop éri a nap és a különböző időjárások, egy idő után meglátszik rajta. De ez kb minden színnel így van. -
shootme2
senior tag
válasz
szpeti40 #208771 üzenetére
Szia!
Csálén áll rajta kb minden, az elemek között színárnyalat eltérés van, rendszám gyűrött... Ez már kapott az élettől. Szerintem ennyiért még a mai világban is túlárazott.
Én inkább ezeket nézném meg.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Ezek sem lesznek hibátlanok de képek alapján jobbnak tűnnek.
-
user12
őstag
válasz
szpeti40 #208774 üzenetére
Van a kerékívekben szivacs, ha jól tudom azért, hogy kitöltse a helyet vagy, hogy a rezgést csillapítsa. Nyilván ha megszívja magát párával, beszökő vízzel, belülről elkezdi rohasztani az ívet (sógorom épp nemrég cserélte a két első elemet), nem volt vészes az ára.
Az SR ha jól emlékszem a 8 szelepes változat, amúgy emlékeim szerint jól bevált motorok. Szomszédét néztem jszp-n, az 450+ km- nél jár és napi használatban van. Túl sokat se költ rá, kb csak a kopó dolgokat. -
-
FoLey-v
addikt
-
FoLey-v
addikt
válasz
szpeti40 #208035 üzenetére
Mert nekem volt 1.4-em. Az inkább városi cirkálásra javaslott. Előzni háromszor megkell gondolni. Pedig nemrossz autó csak 75 lovast kevésnek éreztem. Autópályán 170-et vitte. Két emberrel még okés.
Az 1.6 már jobb a kasztni megmozgatáshoz,de 1.8 lenne az ideális. Mellesleg kevesebb probléma is vele. Nekem 1.4 AHW motorkódom volt. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
szpeti40 #208017 üzenetére
Rozsda (küszöb eleje és sárvédő találkozása környékén összegyűlik a komposzt, szintén elöl ív tetején van egy szivacs ami rohaszt - kidobandó -, csomiajtó is hajlamos rozsdásodni - ha jó az jó, csere drága). 1.4 16V vezérműtengely ház kopás miatt alacsony olajnyomás rá hajlamos, trafók szoktak hullani, eszik. Váltó létezett egy széria, amiben difi szegecs szakadhatott, gyári megoldás csavarra csere volt, ilyen korban már jó eséllyel fény derült rá (kivéve nagyon kevés km), korai évjáratokban fordult elő tudtommal.
-
-
válasz
szpeti40 #207116 üzenetére
nem a formajaval van baj
az ules szerintem rohadt kenyelmetlen, 100km alatt meghalok benne
az 1.2 twinport pedig 110-es tempoig OK, 130-nal a mienk 8,5 felett zabál es kiforogja a lelket, ez egy varosi auto
futomu bena, zajkomfort zero
ezek miatt mondom hogy az astra autoszerubb, ha palyazas, kirandulgatas fontos szempont akkor nem a corsa kategóriát nezegetnem
-
válasz
szpeti40 #207110 üzenetére
Ez az Astra G Classic II nagyon kiesik?
-
válasz
szpeti40 #207110 üzenetére
kényes a lánc, nem megfelelő olaj esetén egy 120e Ft körüli vezérlés cserével érdemes kalkulálni
csak úgy vennem ha bizonyítottan 5w30 al volt használva
amúgy nem tartom egy jó autónak
nekünk 6 éve van meg, feleségem használja kb évi 4000km-t, figyelve van az autóra, de így 16 évesen álltó helyében is hullik atomjaira
-
sagesz93
addikt
válasz
szpeti40 #207087 üzenetére
[link] ez pont egy aktuális bejegyzés számodra
Ez az árkategória a sebességről szól, ki milyen hamar tud lecsapni egy - egy jó autóra. Típus stb, nagyjából már mindegy. Természetesen érdemes olyanokat keresni, amiről általánosságban jó a vélemény. (adott típuson belül melyik motor stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest