Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz
roberto211 #153033 üzenetére
Miért a gyári dízellel megy?
Véggyorsulásra ugyanúgy szar, csak esetleg tudod jobban hasznosítani az alsó nyomatékot. Pl. emelkedőn, de az 1.6ot meg leforgatod 4-5e ig, kb. u.o. vagy.(1.3 8v suzi rosszabb, a 16v jobb
)
-
Rhino666
addikt
válasz
roberto211 #153033 üzenetére
Tíz kilónként egy lónál kezdődik az élet...
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #153033 üzenetére
Eleg kellemesen megy az az 1.6-os A3, semmikeppen sem vennek belole dizelt.
-
Nordik
őstag
válasz
roberto211 #152858 üzenetére
Megmondtam neki, hogy én ennyi idős autóra nem vállalok semmiféle szavatosságot. Azt mondja ez a törvény stb... Lehet, hogy ez a törvény de mintha mindenképp erre akarna jatszani, hogy nekem majd visszahozza az autót bármi baja van. Szerintem ilyen korú és ennyit erő autónál ép eszű ember ilyenbe bele se gondol, hogy reklamaljon. Esetleg ha hazafelé szétesik az autó...
-
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #151098 üzenetére
Az egész onnan indult ki, hogy szerinted jó G Astra van 600-ból ami nem igaz.
De kolléga erre írta, hogy kinek mi a jó az a nem mindegy. Szó sem volt az eredeti posztodban, hogy egy legelső kiadásról beszélsz.
Egy jó G Astra pedig továbbra sem 600k (jó alatt normális felszereltségről és nem szétrohadt vázról beszélünk szerintem).
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #151089 üzenetére
Valoszinusitem, a "jo" definicioja nem ugyanaz mindenkinel
2 ev alatt, ha mar ezt eloveszed, erdemes megnezni a nyilvanvalo oregedesen kivul mennyi minden mas is tortent, meg milyen egyeb piacbefolyasolo folyamatok vannak
-
válasz
roberto211 #151089 üzenetére
Ecceru, kevesbe rohad mint a punyesz, kevesebbet is ker enni. Unalmasnak hot unalmas, de csajosan konnyu vezetni es parkolni vele.
-
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #151089 üzenetére
G Astraból max a 2000 körüliek ha vannak 600-ért, egy széria végéből azért bőven több és a kettő között van mondjuk majdnem 10 év.
-
Richard!
addikt
válasz
roberto211 #151086 üzenetére
Ennyiért nem vennék Focus-t, de még G Astra-t sem...
-
Richard!
addikt
válasz
roberto211 #150938 üzenetére
Elárulok egy titkot. Itt kint nem ismerik a melegítés fogalmát (dízel). Teljesen egál, hogy -15 fok van, vagy +30 és állt fél napot az autó. Beül, kulcs elfordít, szúr egy 1-est és nagygázzal tovább áll...
Tízből tíz ember ezt csinálja...sajnos. -
-v-
addikt
válasz
roberto211 #143550 üzenetére
Én az 1.0 unót is széttiltattam
mondjuk akkor még nagyon kicsi és buta voltam ... bár mondom, nem sok minden változott azóta
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #143544 üzenetére
széttiltattam
nem szabad az ilyen jó szokásokat elhagyni
idővel kinövöd
Régebben én is ezt hittem, aztán kiderült ez tartós.
-
footy
addikt
válasz
roberto211 #143544 üzenetére
Szerintem inkabb a motor karaktere a meghatarozo. A hondanal urtartalomtol fuggetlenul az az erzesem, hogy kivanjak a forulatot.
Pedig a genti Jazz sincs kifejezetten porgosre hangolva. -
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #143529 üzenetére
ez is nagy lépés, az újonnan vett g astrát 13 év után adtuk el 96ezer km-rel, ennek a helyére jött a 115k km-es volvo
skandallum!
-
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #143525 üzenetére
kb fél éve kerestünk használt volvot. 3-4 évest, automatát, vezetett szervizmúlttal. nézzük a mobilét,vannak egész jól felszerelt törésmentesek, 10-13k eur, 170-260k km között. úúúú az SOK. mondom hüjevagy, dízel, jellemzően céges, németeknél pálya, óriás távolságok, stb. de azaz SOK. oké, akkor oldd meg. nyilván vettek 4,7-ért egy 115ezret futott 5 éveset.
jó, 10 év alatt nem nagy különbség, meg lehet, hogy karbantartásban visszahozza, de akkor is, szerintem nem ért ennyi pluszt... 1 millából már komplett motort lehet cserélni.
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #143521 üzenetére
Markaszervizes utanakerdezesre gondol.
De ott dől meg a sztori, hogy min lehet sokat fogni:
1, visszatekert autón
2, törött, kint gombokért árult, itthon osszelegozott példányokon. Ez esetben ha törés után közvetlenül megveszik, ennek nincs nyoma külföldön, és ugye már itthon se lesz az összelegozas után.Az első eset is inkább pár éves, vagy garanciális autóknál járható, ahol még markaszervizbe viszik az autót, kint sem csak ez létezik.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
roberto211 #143514 üzenetére
Azt gondoltuk/ták(az okosok), hogy az óratekerésért járó szankcióval majd kevesebb lesz a tekerés.. Hát abból kiindulva,hogy a KEKKH látja, hogy egyik vizsgán van benne pl. 320k km a következő műszakin meg csak 130k km és nem csinál senki semmit, még meglepődsz valamin?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #143514 üzenetére
Khm...10-ből 8 ember ezt csinálta.
Még a 96-os G3-at is leinformálták.
-
8th
addikt
válasz
roberto211 #143473 üzenetére
Nem tudom, lehet.
-
a8l
aktív tag
válasz
roberto211 #143473 üzenetére
Mi volt a baj vele?
Nekem meglepően hibátlanul működik, mindig indul, minden működik és nem karácsonyfa a mászerfal, kivéve a ritkán felvillanó airbag lámpát ami elalszik magától vagy köv. indításnál.
Még az ablakemelő kapcsolók fényei is jók, meg a klíma is jól működik.
1-es lag azért nem ugyan az, a 2-est már elég keményre csinálták ennek volt elsőre jó töréstesztje, meg nem is rohad sehol. Alkatrész meg fillérekért van hozzá egy két bosszantó dolgot kivéve.
1éve vettem, akkor mindent megcsináltattam, vagy én megcsináltam rajta amit úgy láttam hogy probléma, hogy később ne legyen vele gond és nincs is. Az elmúlt 1 évben a motorháztető is alig volt kinyitva. -
válasz
roberto211 #143409 üzenetére
Az a szep, hogy en nem atoknak fogom fel, hanem normalis karbantartasnak
Mindent helyreraktam rajta, a kozeljovoben nem tervezem a cseret
Asszonykamnak ott a C corsa, az 5 vagy 6 evvel fiatalabb, a honda fog elobb menni a haztol, de szerintem csak 20 eves kora utan.
A motorjaval is elvagyok, en 95%ban varosban, fouton hasznalom, keveset eszik es teljesen korrekten tudom vele tartani a forgalom tempojat.
-
batai15
félisten
válasz
roberto211 #143392 üzenetére
abszolút nem bánom, vételekor már ezt be kalkulaltam. és be jött. inkább csak annyit hogy ezután egyszerre ekkora összeget sose kelljen költeni rá. de az hogy most ezt meg kell csinalni nem gond,es tudom hogy ez is rendbe lesz jó darabig. kommentem lényege is csak annyi volt hogy mivel itt is mindenki mondta hogy érdemes meg nézni a kocsit, és eddig úgy tűnik érdemes volt meg venni,es nem egy lomot vettem.
-
a8l
aktív tag
válasz
roberto211 #143378 üzenetére
Sárgaszélű nem működik már, 11éve még simán hazahoztam vele az előző autómat.
Magyar P-t is szeretik levenni az osztrákok, meg az olaszok.
Szlovák P (C) bevált viszont, simán jöttem vele keresztül mindenen és nem volt gond. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #143378 üzenetére
2. Ezért a csendőrök is + a fakabátok is árokba lőnek.
-
8th
addikt
válasz
roberto211 #143249 üzenetére
Nincs az Auchan kúttal semmi baj. Tesómék 10+ éve csak ott tankolnak mert az van a legközelebb + még olcsó is
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #143209 üzenetére
Lehet. De, hogy ide Stauttgartba automatát fogok venni, az tuti.
Borzalom kézivel beszopizni egy űber staut.
-
válasz
roberto211 #143175 üzenetére
Hehe, az Alfák tetszenek, de tartok is tőlük. Szerintem a 2 fiattal elment a maradék mázlim autók tekintetében
Az új nagyon szép, de mire oda jutok, hogy vehessek belőle, addigra felgyújtanám a civicet
-
válasz
roberto211 #143086 üzenetére
volt wagonrem persze
de nem is írtam soha hogy oylen 170-el mint más autó 90 el
próbálod a személyemet támadni, mert nem tetsizk hogy igazam van, inkább ne tedd
persze lehet keményem fogalmaztam, de hirtelen ez csúszott ki -
batai15
félisten
válasz
roberto211 #142980 üzenetére
hát az az igazság hogy ezek nem jönnek be.. opelt valahogy nem tudok elképzelni a yaris meg bűn ronda, a 206 is csak kombiba jön be, pedig sokak szerint ronda.
-
batai15
félisten
válasz
roberto211 #142978 üzenetére
igazából kicsit félek, de azt mondják a hozzáértők hogy ha rendbe volt tarva a km nem sok, és maga az 1.4 hdi igen meg bízható. A dízel pdi meg kettős tömegű dolgoktól mentes ami nagyon zsebbe nyulós, és hátha tényleg nem kellene a gatyámat rá költeni majd .1.4 benzinesról több rosszat olvastam.
Sima benzines meg nem nagyon lesz a suzukin kívül ami igénytelen , és kis fogyasztású, ugyanakkor modernebb is.
Gombóc swift is oké hogy 90 lovas, de 7 8 litert is meg eszik, ill azok jóval drágábban kezdődnek.Igazából ha ezt a pugot nem hozom el akkor nem is fogok jeleneleg mást keresni, marad akkor egy darabig a suzuki.
Haver most vette a 206 1.6 gtit meg, neki is azt mondtam hogy normális vagy francia fost vettél, de mikor bele ültem nem is volt rossz, meg mint mondtam az 1.4 hdi megbízhatónak hírlik.
Hátha így lesz , mert szeretnék egy kicsit jobb kocsit pár évre mint a suzuki, hasonló fentartási költségekkel, és bár lehetne újabb swiftet is venni ami klímás meg 16 szelepes, de a pug be jön nagyon, meg fiatalabb is azért. No meg a swiftet ha most nem adom el, és meg csináltatnám patikára akkor legközelebb a telepre menne , mert nem sok mindent kapnék érte.
Azt gondolom hogy most jött el az ideje hogy el kell dönteni, menni vagy maradni, mi esetünkben egy jobb kocsira váltani, vagy a mostanit meg tartani amig szét nem megy . -
batai15
félisten
válasz
roberto211 #142976 üzenetére
[link]
ezt nézem meg.
AMit tudni kell róla , vagyis amit én tudok:
Céges kocsi volt, innen a sok km, de a srác most nem akarok hazudni havertól v ismerős nem tudom már, annak a kereskedéséből lett véve.
Motorja a srác azt mondta olyan mint a doxa.
Fulda jó állapotú nyári gumikkal, 16os gyári aluval van a kocsi.
vezetett szevíz könyves, tavasszal volt vezérlés etc klima tisztitása , fék meg lengés csillapító csere , legalábbis ezt mondta.
bal sárvédőn egy horpadás, ill a gép tetőn pár kavics nyom.
ezeket figyelembe véve , valamint a felszereltséget , meg ér annyit hogy gondolkodjak rajta ill elmenjek meg nézni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #142722 üzenetére
Van BP olaj is, meg Mobil1 meg Aral meg Castrol....es megis mind BP tulajdon
-
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #142722 üzenetére
Mar total olaj megy a renault motorokba.
Sosem ertettem a nagy elf maniat, nekem a castrol edge es az eneos sustina is jobban bevalt a dci-ben.
-
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #142719 üzenetére
Az elf a totale...
-
hacki87
senior tag
válasz
roberto211 #142715 üzenetére
Céges Renault Master első olaj cserés szerviz számla 150000ft volt
valami 50+ áfa csak az olaj volt.
-
válasz
roberto211 #142715 üzenetére
Sustina, gyari szurok, szerelo munkadija, 30 korul szokott megallni, van hogy tobb, ha becsúszik meg valami. 10k utan en dobok mindent, szuroket is.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
roberto211 #142623 üzenetére
Így vettem mert így a tetején nem annyira feltűnő a horpadások a jégkár miatt és a mocitetőn nem látni hogy szürke színű.
De amúgy nekem tetszik így. Amúgy karbon fólia van rajta és a segge is félig fóliás.
És látni a második képen hogy amúgy a bal segge régen sérült amit igen furin javítottak ki, főleg a festése a szörnyű az eredetihez képest.
(#142626) kornelka:
Érdekesség hogy mikor szépen le van mosva, nem egy srác megkérdi nem eladó-e mert nekik tetszik. De mindig azt mondtam hogy nem, mert akkor még nem igen idegesített fel a bajai. -
Sur1G
aktív tag
válasz
roberto211 #142608 üzenetére
Opel Astra K
1.4 125 le
125 le/4000 - 5600 rpm
245 Nm/2000-3500 rpm1.4 150 le
150 hp/5000-5600 rpm
245 Nm/2000-4000 rpm -
Land
veterán
válasz
roberto211 #142488 üzenetére
Az tiszta sor, hogy Alfa után mind kb lócsöcs kategória, ezzel tisztában is vagyok. Évi 2x megyünk 4-5 fővel Balcsira, tehát ennyire fontos a pakolhatóság... Nem kell nagy puttony, max a haverok okosabban fognak csomagolni, mert az Alfát is hamar teleraktuk.
Tescohoz 2 főre pedig bármelyik elég lehet. -
spiky03
veterán
válasz
roberto211 #142226 üzenetére
Az üvegek sötétítését azt majd szeretném megcsináltatni. Vsz csak a hátsó ajtókra meg a hátsó ablakra, mert ugye az első ajtókra nem lehet, mert megdádáz miatta a rendőr, meg a műszakin sem engedik át. Legalábbis egyik haver ezt mondta nekem, hogy haverját is megbüntették a rendőrük pedig volt műbizonylata is. Valamint a szélvédőre akarok egy csíkot csak a napellenző méretében.
Meg a gyári CD-t meg a hangszókat cserélem majd ki ha szükségesnek érzem. Még nem tudtam rendesen tesztelni, hogy milyen, az majd holnap lesz kipróbálva rendesen.
Középső kartámaszt vadászok gyárit, akár bontottat is, de eddig sajnos sikertelenül.
Meg szerintem veszek az első ajtóra légterelőt, legalább az eső sem esik majd be, ha le lesz húzva kicsit az ablak.
Esetleg veszek a lámpákra szemöldököt, hogy kicsit morcosabb legyen a tekintete.
Igaz szerintem most sem csúnya.
Ezek a felnik vannak hozzá. Ezeket cserélném majd lehet 16"-ra. Afentebb leírtak miatt szerintem nem kell nekem 17"-es
És igen én is feketére gondoltam, mert lehet jól nézne ki ha meglesznek a sötét ablakok meg a kilincs is fekete.
Ezt láttam élőben, amúgy jól néz ki rajta a 17"-es, és ez gyári Hyundai felni, még tetszik is.
Jó lenne majd egy ilyet beszerezni 16"-ban.
[link]Egyebet nem tervezek változtatni rajta.
Jah még kapnak majd a LED világítást a beltér, meg a rendszemtábla, meg kisebb antennát a teteje, és ennyi.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #141440 üzenetére
Ignis-l szoktam menni siman ugy, 2500 korul elvatod oszt megy az ugyis eleg jol
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #141189 üzenetére
Akkor leírom harmadjára is, hogy nem a sofőr nem tudta kinyitni a kesztyűtartót hanem én az anyós ülésen mivel olyan kevés a hely.
Az ajtaja nem tudott lenyílni mert ott volt a térdem.
t1: Az opelben is akkora kesztyűtartó van, hogy belefér 2 tepsi mégis kitudom nyitni ha ott ülök.
[link]
-
trassher
addikt
válasz
roberto211 #141169 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem tudtam kinyitni rendesen a kesztyűtartót mikor az anyósülésen ültem. Nem vagyok benga a 184cm-el de nekem teljes mértékben kényelmetlen volt. Mögöttem a 170cm-es haverom csak középen fért el úgy, hogy a sofőr 165cm.
Érdekes mód b5.5 passat-ban ki tudom nyitni a kesztyűtartót teljesen az anyósülésen ülve. Nagyon nem egy kategória a 2 autó se belül se kívül. Az 1996-os swift-emben több hely volt elől és hátul is mint egy megane 2-ben az már biztos.Mögöttem terpeszkedni tudtak hozzám hasonló magassággal.
-
válasz
roberto211 #141173 üzenetére
Tenyleg, a gyerok kibújt mar?
-
válasz
roberto211 #141169 üzenetére
Nekem van ismerosom, aki 180cm/150kg-al kenyelmesnek vallja az 1-es yarist. Kinek mik az igenyei
-
válasz
roberto211 #140898 üzenetére
Persze, Vectra C GTS. Az 1.9 CDTI csak a C-ben volt és asszem' csak a facelift után. A csiptől vadult meg.
A gyári 150 lóval is szépen mennek amúgy,
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #140781 üzenetére
A miénk 1.1-es volt 98-as, 5k km-el vettük (demo) és 150k km után adtuk el most 2016-ban.
Ezek voltak (benne a kopók is):
Hűtő szétrohadt cserélni kellet, fékcső elfáradt cserélni kellet + fékek. Kormányösszekötőt 2x, lengécsillapítót 2x. Hátsó ablakfűtés elszállt meg a hátsó ablaktörlő de mivel egyik se létfontosságú nem lett megcsinálva (az utóbbi években már nem költöttünk rá csak menjen amíg megy). Olajat nem ette egyáltalán se a vizet, igaz vigyázva volt rá, kapott rendesen olajat, hidegen nem volt gyilkolva, stb.Az alja foschá volt rohadva, műszakin még éppen átcsúszott de a kövin már nem ment volna át, ezért gyorsan megváltunk tőle. Mivel 1 év műszaki volt rá, alku nélkül elvitte egy nepper (aki amúgy ki se próbálta csak tejelt aztán elhajtott vele).
-
alázógyík
addikt
válasz
roberto211 #140781 üzenetére
-
#94529552
törölt tag
válasz
roberto211 #140776 üzenetére
Már nincs meg a Golfod? Megérte behozni amúgy?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #140776 üzenetére
Most adták el ősök az 1-es Punyeszt Motorikusan nagyon jó, a kasztni viszont szeret rohadni. A kormányösszekötő hajlamos hamarabb elkopni ezeken a sz@r utakon. Amúgy nincs velük gond.
-
rwin5
őstag
válasz
roberto211 #140219 üzenetére
Nekem első autómat "azok" vették meg, nem lett belőle semmi bajom, pedig kinézetre eléggé olyanok voltak, bár szöges ellentétei voltunk egymásnak, mert nekem meg kb 2 mm-es hajam van
Attól azért tartottam, hogy valami indokkal visszahozzák később, hogy kérik vissza a pénzt de szerencsére nem volt. Egyébként vicces volt a szitu mert telefonon egyeztettünk nem hallottam a hangjukon, hogy azok, aztán mikor megláttam az autó körül 3 db kb 130kilós kant, na mondom sikerült kifogni
Ettől eltérve ez a lepecsételt stb cucc nekem is fura, szerintem egy szuzit el lehet adni másnak is nem kell egyből beleugrani egy ilyen adás-vételibe és akkor nyugodtan alszik az ember.
-
Ace Ventura
addikt
válasz
roberto211 #140219 üzenetére
A leányzó foglalót is akart rögtön adni, de nem kértem.
Árat mondok privátban, ha kell képet is küldök.
A kérdés az csak, hogy nekem lehet-e bármi bajom ebből, mert azt nem szeretném.BigBlackDog
Hahu-n talált meg, és el is jött megnézni. Megalkudtunk, és holnap mennénk adás-vételt írni.
Azért kérdezem, hogy milyen probléma lehet? Ha itt a pénz, viszi, és kész. Legalábbis én így gondoltam. -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #140195 üzenetére
kulon jok szoktak lenni az Aisin automatavaltok, made in Japan
egyik teszten a vatta uj autoban halt meg az ujsagirok alatt
meg ugy en bloc csak a szopas van veluk
aztan, dikk, jaapppppppppppppaaaaaaaan-------
olvastam a mostani FK2-s Civic Thai/-rol is, hogy jo meg minden, de a motorter elendezese miatt allandoan meleg, mert ritka balfaszul van kitalalva
ha szemben allsz a motorral a levego jobbrol jon, elmegy a motor elott egy aluontveny csoben a kati felett es balrol lefordulva kerul a turboba, aztan le a kati mellett, ami meleg, mint a pokol, es mar 2x is ramelegitett a levegore, onnan kijon elore, van egy nem tul nagy intercooler, aztan hatra, fel a motor elott a huto mogott, ami meg okadja ra a meleget, hatra es onan be
a motorter kitamaszto palca olyan meleg, hogy nem lehet megfogni, van is rajta egy gumis resz gyarilag, ami nem sut (annyira)
szellozes a kazanfedelen kb nulla, ilyen 2-3mm lukak vannak erre ket oldalt par db csak a kivulrol lathato, de igy nagyjabol disznek jo szellozokreszoval a juzerek egyreszt vagy cserelik a kazanfedelet egy aftermarket tunner db-ra, ami meg van vagva rendesen, vagy kivagjak a kiomloket belul a gyarin, meg kicserelik a intercoolert, meg hopajzsot tesznek a katira
es azert meg igy se egy nabammeg, a Golf 7R reggelire megeszi, es azt ugyannyiert mar DSG-vel meg 4WD-vel adjakakarhogy is nezuk, de a 11M-ert lehetne mar "jo" gyarilag is ez, nem? vagy akkor miert is ennyi?
vicces amugy mert az elozo gen CTR az 8M-ba kerult "csak", ez meg 40%-l tobb annalaztan van meg az az izlesficam kategoriaju belso melle, hogyha kered bele a sport uleseket, akkor az csak pirosban van, mikozben az auto tobbi ulese meg hatul meg az ajtok szine sotetszurke marad
miert nem lehet az is piros karpitozasu akkor?
tiszta proli ez igy
kb mintha egysegsugaru Gezuka a Homasita-bol vett volna bele ket ules elore, aztan eppen nem volt csak ebben a szinben, osztjoleszazvazze, vagy nem nezte a webshop-ban a szint, amikor rendelte, aztan az alapertelmezett szinu jott
hasonlo ahhoz, mint amikor vesz borulest bontva, de csak az elso kettot, mert arra van keret, hatul meg szovetkarpit, meg az ajtokon is a szovetes burkolatokjapanoknak regen jol ment ez, de vmi C vagy D vaganyon jarnak ujabban
-
Integrale
veterán
válasz
roberto211 #140195 üzenetére
Nem, es szo sincs errol, csak a beidegzodeseket utalom. Latod, ez a Peugeot egy Mitsubishi, de oroszlan van az orran, ugyhogy szar. A dCi motoros Nissan japan valtoval szar, mert francia a motorja.
Nincs rabeszeles, vegyen amit akar, csak mar ki kellene noni ezt az ezer eves marhasagot. -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #140195 üzenetére
Az első részben van igazad, szerintem besétálna a renault/PSA/fiat magyarországhoz, és licitálnának érte, hogy melyikük marketing igazgatója legyen 😂
-
kelly416
veterán
válasz
roberto211 #140051 üzenetére
Felkapcsoltad? Nem. Pont Téged állítottak meg? Igen. Nem védeni akarom őket, de ez jogos, nincs mit morogj.
Az utcánkban lakó réti négerek több mint két hónapja rendszám nélküli (nem, sem elől nincs, sem hátul, megnéztem többször is) VW Polo-val szaladgálnak, szerintetek hányszor állították meg az autót? De ha én (járdány kialakított) kerékpársávról kerékpárosok számára kijelölt átjárón kerékpársávra megyek át drótszamárral úgy, hogy senki a közelben, akkor levillognak és addig csesztetnek, ameddig nem találnak valami egyebet, hiányzó prizma a pedál oldalából, vagy akármi. Az idős nénikét cseszegetik, mert Neki sincs prizmája a 70éves biciklijén (mert akkoriban gyárilag nem volt, és azóta sem építette át Neki a 60éve halott ura), meg mindenkit izélgetnek, de a drága autókkal lehet szaladgálni a 20-as tábla mellett 70-el, lehet balra kanyarodni a tábla ellenére, a taxisok állhatnak az autójuk bal oldalának támaszkodva az úttesten, forgalmat zavarva, ezek sosem számítanak. Szokj hozzá, légy szabályos, vagy légy drága szlovák rendszámú autóval szaladgáló tesvír/ügyvéd/üzletember, de abből a angy fontosságú mindent lesz@ró, akkor majd mehetsz Te is nappal 1km-t lámpa nélkül.
Amúgy meg igazuk van, sokszor sokan elfelejtik felkapcsolni, vagy nyomulnak a "DRL"-el éjszaka is, aztán csodálkoznak, ha seggbe durrantják a verdáját setétben. Sok "DRL" még nappal sem eléggé figyelemfelhívó, főleg a sok sufni-tuning házi-barkács.Egyéb:
Azért vigyázzatok, mert tudtommal a VÉDA nem csak a fix kamerák rendszere, hanem vannak autóba épített mobil csodák is, és ameddig a fenti kamera 200-300 métert sasol be, mert az elhelyezése és a jelen technológia nem enged többet, addig a "földhöz ragadt" társaik egy km-ről is bemérhetnek (csak akkor lesz rendszám, ha közelebb értél, de a járművet attól beméri), és megfelelő elhelyezéskor "rendben" van, hogy ennyivel átlépitek a határt, de ha kijjebb teszik a kamerát az út tengelyétől, akkor máris bukhattok (igaz, ha ezt bizonyítani is tudod, akkor akár meg is nyerhetsz egy pert, mert a kameráknak is elő van írva, hogy az útpadkától asszem max. 2,5 méterre lehet tenni, egyébként csal, és nem az autós részére). Arról meg ne is beszéljünk, hogy ha helyszínen megállítanak, akkor akár 90 helyett 100-ért is büntethetnek, hiába dolgozik a VÉDA olyan nagy hibaszázalékkal, ne bízzátok el magatokat. -
hobizoli
nagyúr
válasz
roberto211 #140051 üzenetére
lakott teruleten kivul 20+ eve kotelezo vilagitani ejjel-nappal telen-nyaron
-
BigBlackDog
veterán
válasz
roberto211 #140051 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok, hogy legalább a szabályokra fel lehet készülni, azok le vannak írva. Ha valami ilyenért vágnak meg engem, akkor ez van, tényleg vétettem. Inkább az idegesítene, ha ügyeskedéssel büntetnének akkor is, ha betartottam a szabályokat, aminek az ellenkezőjét utólag nem nagyon lehet bizonyítani, alátámasztani (ilyenről is azért lehet bőven történeteket olvasni sajnos, bár a teljes valóságtartalmukban nem lehet biztos az ember általában).
-
válasz
roberto211 #140051 üzenetére
Én ezt úgy oldom meg, hogy soha nem kapcsolom le.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
roberto211 #140049 üzenetére
Legalább lakott területen kívül volt ez az eset?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
roberto211 #137303 üzenetére
Privát megy.
-
aero.
veterán
válasz
roberto211 #135935 üzenetére
Itthon vadásznak a sárga rendszámra, nem ismerik el tudtommal. Legalábbis fél-1 éve olvastam ezt. A pirossal minden oké, az 100 juró.
-
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #135929 üzenetére
Ja, hogy még mindig saját szórakoztatásra kell a kocsi és így jó a 3 ajtós, akkor nem szóltam.
Amúgy meg évjárat nélkül néztem őket.
-
szabonagyur
félisten
válasz
roberto211 #135919 üzenetére
Poénból megnéztem, és azért 1.2-es C Corsa annyira nincs sok 1000 €-ig, főleg ha már jobb lenne egy 5 ajtós (számolva a gyerekkel is), és ami van azért azok sem a full extrás, nagyon jó állapotú ahogy mondod, ja és nagyrészt csak a 60LE-s kiadások. (A futott 120-150e körüli km-ek meg viccesek).
-
-v-
addikt
válasz
roberto211 #135919 üzenetére
Ha úgyis mész ki hozz már nekem is egy jó 330i-t ... nem adok érte semmi plusz pénzt, és ha szar lesz nem fiztem ki. Na?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #135912 üzenetére
Ha 900 eur-ert veszel jó c corsat, akkor veszek én is egyet asszonynak 😂
-
válasz
roberto211 #135907 üzenetére
Megéri elmenni Németországig egy Corsa C-ért?
Úgy rémlik, hogy az 1.2-esből a 75 lovas jobb, mint a 80 lovas. Az Easytronicot érdemes elkerülni.
Szerk: másik topik hsz-edre; igen elektromos szervós, anno volt egy "óriásplakát áras" alapmodell, csak abban nem volt szervokormány, 1.2-esben mindegyikben volt Mo.-n.
1.4-es is jó. -
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #135907 üzenetére
Abba hogy tudsz beulni? Nalam mar ott elakadt a sztori...
Amugy ez a kommersszel nincs szopas mese nem tudom honnan jon sokaknal. Az, hogy tobb bontott alkatresz van hozza, meg talan meg is all (de ugye a kereslet is tobbszoros rajuk), plusz ha nem valami egzakt hiba van, hogy pl cserelj legtomegmerot, akkor aztan szophatsz rendesen meg mehetsz a novothoz szazezrekert... -
8th
addikt
válasz
roberto211 #135203 üzenetére
Ha 11litert eszik alatta, joggal szarozza. A 272lovas 1600kilós E60 530i automata is elmegy annyiból wazze.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
roberto211 #135203 üzenetére
Nem azt írta, hogy mind szar, csak ami neki van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #135203 üzenetére
Melyiket kell ott elváltani?
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #135187 üzenetére
Én beszálltam, a lábaim a nyakamban voltak kb.
De mondom, egy perc volt, közben segítettek, hogy ne essék hanyatt a művelet közben😂 -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #135180 üzenetére
Mondom hosszú a lábam.
És szeretem logatni, nem tagadom.
Amit vagy magas ulespozicioval lehet elérni,vagy széles első lábtérrel, amit általában a nagy és hosszú kozepkonzolok vesznek el...
Szvsz a 159 is határeset volt, de a térdem útjában volt a középkonzol.Nyilván suzuki találkozón már nem futunk össze, de ha netán lenne valami autós topicos osszeroffenes, szívesen megmutatom, hogy miről beszélek
Ha ott voltál akkor, amikor forumtars lejött egy suzuki cappuccinoval, akkor láthattad, hogy abba a "kocsiba" konkrétan 1 percbe telt nekem beszállni, már ha beszallasnak lehet mondani a behajtogatast 😂
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #135135 üzenetére
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #135132 üzenetére
93 -as volt a suzi, 1.0.
Állapota nagyon jó volt, 250 -ért adtam el.
Másnap hívtam fatert, hogy adja el a Fabia -ját, mert s.o.s kell autó.Ő vett gyorsan egy Megane -t, a Fabia -t meg megkaptam ár alatt, nem is kellett rádobnom a suzukiért kapott pénzhez.
Na jó, de a tied 1,3 -as volt. Pályázzal ezressel...
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #135128 üzenetére
Már lecseréltem.
-
Yushchenko
őstag
válasz
roberto211 #134914 üzenetére
Én is pont annyira gondoltam. Amúgy ha tényleg eladjuk, azt nagyon fogjuk azért sajnálni.
-
válasz
roberto211 #134852 üzenetére
Nekem is tele van mar a kepzeletbeli garazsom lotto 5-os esetere
mama vágen, hetkoznapi nekem es vegul egy elvezkedos hetvegi auto
-
tepenzed
őstag
válasz
roberto211 #134852 üzenetére
ha megnyernéd a lottót, te nem olyan autót vennél
-
kalmanchris
tag
válasz
roberto211 #134749 üzenetére
A váltóhibás laguval is eljátszottad? 😉
-
Vesztor87
senior tag
válasz
roberto211 #134735 üzenetére
Ignis az nem játszik, kicsi nagyon a csomija, másrészt zasszony a Suzkit élből kizárta, és bár az egy dolog.... de nem sok alternatíva van. Swiftnek nincs csomija, csak egy 2. kesztyűtartója hátul, Ignis picit jobb, de annyira nem jön be, SX drága. Persze, lehet Lianázni, de nem is tetszik, nem is olcsó szerintem.
Chevy-t mikor gyártották itthon?
Na jó, nem kötözködésből
Azért jöhet szóba talán, mert olcsó, fiatal, és kényelmes. Ellenben nem biztos hogy nem eszi le a gatyám
És ha mellette nem is megy, az úgy nem buli
Dízel szóba se jöhet (nem lesz 500k-m a bármikor elromló alkatrészekre). Nem is jön be annyira, legalábbis amiket vezettem azok annyira nem. Egy dolog tetszik csak bennük, az, hogy alacsony frsz-on eljárnak. Pályán azért nem rossz mikor 2500-at forog mondjuk 120-nál és nem 3500-4000-et
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
roberto211 #134725 üzenetére
6 évig tulajdonoltam, pont tudom, hogyan megy.
110-ről 4.-ben nyomsz egy padlót és ... ... ... valami történik amit én gyorsulásnak nem hívok, pedig nyomatékcsúcsa körül van a motor már. Ugyanezt meg lehet próbálni 3. fokozatban is, de aránylag hamar fordulatszám limitet érhet az ember, ami előzés közben (nekem legalábbis) nem kedvencem, de akkor kicsit aktívabban "gyorsul".
140-et utazó tempóra értettem nem kitaposom a beled tempóra.Ezzel egyáltalán nem azt mondom, hogy rossz autó, csak legyen vele tisztában az ember.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
roberto211 #134137 üzenetére
Amit magamnak megígértem: következő autóm (mukodo) klímás lesz. Annyira nagy élmény felrotyogni a kocsiban, hogy hihetetlen. Kint meg csak 23-25 fok van, kocsiban meg 30 körül
-
gzbotii
nagyúr
válasz
roberto211 #134132 üzenetére
Ha mar most sem felhőtlen a viszony, akkor mennyire lesz ez jo? De ez nem az a topic.
En is nézegetek epp B Vecit... Egy klímás, 1.8 jo lenne...
-
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #134120 üzenetére
Vegyel egy 1.9 tdi toledo 1 magnust.
Korához képest jól felszerelt, mara szaeert hugyert mennek, ha nem rohad, akkor nem lesz többe, mint egy hasonlo korú benzines. -
válasz
roberto211 #134117 üzenetére
Ez nagyszerű hír, gratulálok!
Sokkal könnyebb fiatalon kúszni-mászni egy kissráccal, és akár tudtok majd együtt menni bandázni, bulizni.Vectra B-ből volt nekem 1.6 16v, 2 db 2.0, 2.6; a 100 lovas 1.6-tal is lehet haladni, eszegetheti az olajat, a 2.0 nagyon jó kompromisszum. Itthon is érdemes körülnézni.
-
válasz
roberto211 #134120 üzenetére
Vazz, ez gyors volt, nem most jottetek ossze nemreg?
Grat, en is 22 vagyok, de ha olembe pottyanna egy gyerok nem tom mit csinalnek
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #134120 üzenetére
B vekinél fokozttan figyelj a rozsdára.
Am grat a csemetéhez!
-
Gergőke88
addikt
válasz
roberto211 #134117 üzenetére
Miert nem nezel egy G Astrat? Kint meg talalhatsz a 8 szelepes 1.6-os motorral is, az az olajat se eszi.
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #134117 üzenetére
B Vectra szerintem ezek közül a legjobb...
Octavia I 1.6os motorral is borzasztó lomha, baromi nagy/nehéz a kasztni, oda kell a nagyobb motor, az pedig már kajál.
Fóka jó cucc, csak ott meg ugye a futómű szokott meghalni, 200k a felújítás. Bár ha az meg volt javítva, ki fog menni a világból.
Régi Swiftet meg gyerekkel ne csak a pakolhatóság miatt ne, hanem nem is túl biztonságos egy autó, gyerekkel tuti nem vállalnám be.
Bazz, jó korán apa leszel! Kicsit le vagyok maradva...Azért gratulálok!
-
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #134108 üzenetére
nézd, én 460+papírozásért vettem az enyémet, amin már keresett pénzt legalább egy ember. és ez extrás, faceliftes (2002-2003)kivitel. vectra árakat nem ismerem, nem nézem őket, mert nem vennék magamnak opelt.
ha van némi tartalékod, akkor inkább vegyél valami "komolyabb" autót, aminek rendben van a múltja és nem elhanyagolt. kint sokkal szigorúbb a műszaki, drágább a szerviz, nem feltétlenül éri meg foglalkozni már ezekkel nekik. németeknél se sokkal jobb a helyzet egyébként. ha olcsó használt autót veszel, akkor az rizikó, nagy. ha ez nem fér bele, akkor suzukit kell venni. -
rbalint88
addikt
válasz
roberto211 #134100 üzenetére
osztrákból kicsipézé csak rommá rohadt vagy azelőtt egy perccel álló autókat tudsz venni. nem feltétlenül rossz döntés egyébként, simán kijöhet még így is jól a buli.
Alfám is osztrák, van rajta már egy-két csipa, meg a beltere nem a legszebb, ez mindennel együtt 300k, de mechanikailag hatszor körbehugyozta azokat, amiket itthon majdnem dupla pénzért hirdettek. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
roberto211 #134100 üzenetére
Nemrég még szénné fikáztad az Opelt.
-
t1
veterán
válasz
roberto211 #134100 üzenetére
Rommá vannak rohadva.
-
lenko
aktív tag
válasz
roberto211 #132054 üzenetére
Erről a valóban törésmentesről tudnék mesélni...
Anno haver vett egy új 5-s golfot szalonból. Aztán később kiderült, hogy a géptető már fényezett.
Alig akarták beismerni, hogy ráejtettek valamit, és fényezték. Persze nem egetverő probléma, de nem ez az elvárható.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- HP EliteBook 830 G5 16GB 256GB 13.3" FHD IPS
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest