Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Shinjike87 #226972 üzenetére
Öreg autókat nézegetsz. A bontott alkatrészek miatt mindenképpen olyat keress amiből sok van és amihez relatív olcsó az új alkatrész. Caddy Life, Touran, Zafira B ilyesmik, lehetőleg valami európait. Én facelift előtti elejű Tourant vennék 1.9pd motorral kézi váltóval. A konkurens modellek közül a leghátsó sorban az a legtágasabb. Praktikum és helykínálat miatt a furgonból faragott hétszemélyesek jobbak de pl. a Doblo Family, Scudo, Trafic stb. sajnos mind drágábbak a keretednél és egyik sem valami személyautós. Gyenge hangszigetelés, kemény futómű, rossz menetkomfort, dübörög, teherautós az egész nem kényelmes vele utazni.
-
8th
addikt
válasz
Vismajor01 #226929 üzenetére
Manuális klíma mindig csutkán megy. A hőfokszabályzóval ehhez állítasz hozzá manuálisan annyi fűtést ami neked épp kellemes hőérzetet ad. Ahová beállítottad azt tartja.
-
8th
addikt
válasz
Vismajor01 #226925 üzenetére
Nem vagyok erre érzékeny amúgy is csak akkor klímázom ha már tényleg meleg van. Ez általában ~28°C feletti külső hőmérsékletet jelent addig simán elvagyok résnyire leengedett ablakokkal. Hőmérsékletet belövöm 20°C-ra és beállítom úgy, hogy az ablakra fújja ne közvetlenül rám és annyi, rá se nézek többet.
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #226919 üzenetére
Az is olyan mint a suzuki váltó csapágy problémája. Egyszer kicseréli az ember aztán örök idő +1 nap.
-
8th
addikt
válasz
tibbike01 #226902 üzenetére
Én szeretek váltogatni (ritkán autózom városban) van motorfékem míg az automaták az emissziós baromság miatt mind motorfék nélkül kigurítják az autót ha elveszed a gázt. Manuális klíma van a jelenlegi kocsimban. Az előzőben automata volt. Kényelmi szempontból az ég világon semmi különbség nincs. Bekapcsolom beállítom xy hőmérsékletre aztán rá se nézek többet. Kickdownra ugyanúgy kikapcsol mint a mai modern automata klímák annyi, hogy utána újra be kell kapcsolni mert nem kapcsol vissza magától. Tragédia.
Sem technikailag, sem funkcionalitásban, sem kényelemben nem állja meg a helyét ma már.
Épp ellenkezőleg technikailag sokkal megbízhatóbb olcsóbban szervizeltethető egy manuális váltó de egy manuális klíma is és a funkcióját tökéletesen ellátja. Az automata váltó kényelmesebb ez tény.
Akik manuális új autót vesznek arra is gondoljanak, hogy hogyan fogják eladni 5-10év múlva, ki fogja megvenni?
Aki nem akarja költségbe verni magát. A tíz év körüli 200k felett futott használt autóknál simán kinézhet egy váltó felújítás ami nem két fillér. Manuálisnál nincs ilyen gond.
-
8th
addikt
válasz
DaFok #215241 üzenetére
Ha bejött a Ford válts mk2 Focusra. Dízelre természetesen. Az 1.6 PSA dízel motor nagyon megbízható és botrányosan keveset képes fogyasztani. Tök jó vezetni jó a futóműve a féke. Bizonyos motorverziókhoz gyárilag nem társult részecskeszűrő és kettőstömegű lendkerék. A Ford topikban majd megmondják pontosan, hogy melyikhez. Jövő január 1.-től jön egy kellemes 40 Ft/L körüli üzemanyag áremelés szóval hagyd a benzinest a fenébe. Gyenge, lomha, forgatni kell, zabál mint az állat nem jó az semmire.
Komolyra fordítva a szót, 1.6 PSA dízel és 1.6 VW dízel motoros autókon kívül mást nem is néznék. -
8th
addikt
Egy dsg váltóban sokkal nagyobb terhelésnek van kitéve a dmf mint egy kéziben így hamarabb is amortizálódik. Általában 200-250k kilométer között már el szokott köszönni ami szerintem botrányos egy modern autónál. Passat B8 BiTDI 4motion nagyszervíze vezérlés, olaj (motor-váltó-haldex), összes szűrő, folyadékok, kettőstömegű csere, munkadíjjal 1,25M forint. Karácsony előtt csinálták egy taxis ismerősét. Neki munkaeszköz hamar visszakeresi az árát de nekem civil hülyének ha ilyen autóm lenne biztosan nem esne jól egy ilyen kiadás. Ilyenkor azért megértem azokat akik egy 6millós használt elektromosba ülnek bele inkább, hitelből is akár. Azzal nincs ilyen gond.
-
8th
addikt
válasz
Yiggdrasil #213999 üzenetére
Befektetési céllal olyan autókat kell nézni amiben van egy kis boogie de nincs nagyon respektje, vagy van bennük valami érdekesség. Alapvetően a sportmodellekre és a kupé vagy kupé-kabrió formákra gondolok. Pl. Corsa C GSI, Punto HGT. Alulértékelt modell mindkettő eleve kevés készült előlük nem is nagyon ismerik az emberek. Egy indokolatlanul túlárazott Polo GTI-hez képest most még aprópénzért megvehetőek. Szerintem az első generációs Audi TT is jó pénzt fog érni idővel, főleg a roadsterek. A kisebb motorral szerelt Peugeot 406 Coupe és E46 Coupe-k ára is mostanában indul el felfelé. A sokáig lenézett New Beetle is most van a mélyponton annál is már csak felfelé vezet az út. Audi A2 szintén. Alfáktól fáznak az emberek pedig műszakilag nem akkora szopóroller mint sokan hiszik és pl. a GTV de főleg a Spider elég állatul is néz ki. Fiat Barchetta szintén pofás kisautó. Az áruk is egész emészthető szinten maradt. Rengeteg autót fel lehetne még sorolni. Ügyesen választva relatív "kis pénzből" is vehet olyan autót az ember fia amiből jó eséllyel drágábban száll majd ki xy év múlva mint amennyiért manapság megveszi.
-
8th
addikt
válasz
WasabiTrsr #213929 üzenetére
Nem megyek vele sokat inkább csak télen használom mert nagyon jó benne a fűtés. Transporterben befagy a seggem mire befűt.
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #213922 üzenetére
Én picivel több mint egy éve nyúzok munkásautónak egy f astrát. Havi 21 000 forintra jött ki az első év vele. Ebben a benzinköltség nincs benne (az még plusz 15-25e Ft/hó) de azon felül mindent tartalmaz. Átírás eredetiségvizsga éves biztosítás megyei matrica szerviz szélvédőjavítás gumis minden benne van. Az idei év már olcsóbb lesz, már nem lesz benne átírás eredetiségvizsga és műszaki. Azért írtam a 60ezret mert ha beesik valami komolyabb hiba az el tudja vinni a költségeket nagyon. Például nekem egyre jobban ereszt a szervokormányom. Sima klasszikus hidraulikus szervokormány van benne. Nagyjából 120e forintért újítanák fel ha kiszerelem és elküldöm nekik. Nyilván leszarom, kidobom belőle és kap egy szervó nélküli bontottat egy tízesért. Ha egy ilyen hibát beszopsz egy ismeretlen előéletű húsz éves autóval az egy éven át egy tízessel megdobja az autóval kapcsolatos kiadást havonta. És ez csak egy hiba, egy ennyi idős autón előjöhet gyakorlatilag már bármi. Vagy ha lakatolni kell az is horror költség. Úgy röpködnek a tízezrek, hogy a végén inkább már nem is számolja az ember. Tehát valójában egy fapados egyszerű benzines autónak nincs hatvanezer a havi fenntartási költsége inkább a fele de az ördög sosem alszik. Kell némi biztonsági tartalékot képezni amihez baj esetén hozzá lehet nyúlni mert nagy eséllyel szükség lesz rá.
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #213913 üzenetére
Ha minden kiadást követően (lakhatás, rezsi, egyebek) marad a zsebedben 60e forint körül amit minden hónapban büntetlenül elverhetsz akkor már eljátszhatsz a gondolattal, hogy veszel valami olcsó fapados guruló esernyőt. Egy öreg autó folyamatosan vinni fogja a pénzt hiába relatív egyszerű a maiakhoz képest.
-
8th
addikt
válasz
tboldi #202211 üzenetére
Nem olvastam vissza csak megakadt rajta a szemem, hogy musákat nézegetsz. Tudok egy makulátlant igaz az dízel. Minden szempontból kifogástalan az autó. Oktató jármű volt így a tulaj lévén, hogy munkaeszközről van szó kínosan ügyelt rá, hogy az autó mindig 100%-os műszaki állapotú legyen. Ismerem az autót egy barátom faterjáé volt. Ha belefér a keretbe érdemes megnézni mert ilyen jól karbantartott és leinformálgató előéletű biztosan nincs másik az országban. [link]
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #196180 üzenetére
Egyedi gyártású autószállító tréler, a dokumentációjában nem szerepel a lámpa típusa így olyat teszel rá amilyet akarsz ha az a magyar vonatkozó előírásoknak megfelel.
-
8th
addikt
válasz
bbubby00 #196174 üzenetére
"Figyelni kell az uj torvenymodositasokra is. 99utan forgalombahelyezett autonal ha nincs E jelzes a tipusjovahagyasi plaketton, akkor kell COC, vagy TUV-os papir (8oldal kb), kulonben tovabbi 370e forint es egy honap varakozasi ido szakad meg rank, hogy megallapitsa pesten egy ceg, hogy az elmult 15evben mar nemetorszagban rendszammal rendelkezo es tobb muszakin atmeno autonk megfelel-e a magyar jogszabalyoknak."
Mit várunk abban az országban ahol konkrét bukó ok a vizsgán ha kicseréled a trélereden a halványan pislákoló halogén lámpákat minden szabálynak száz százalékban megfelelő ledesekre. Azon pedig egyenesen hiszti rohamot kapnak ha utólag oldalanként felszerelsz egy egy tolatólámpát a tréler sarkaira ami mint egy kilépőfény lefelé!! világít, hogy a vak sötétben ne tolasd le a kaput. Egyszer már megfogadtam, hogy a vas gereben nkh sorompója elé jó nagy betűkkel odafújom, hogy faszerdő de lassan úgy vagyok vele, hogy tényleg meg is teszem.
-
8th
addikt
válasz
bitpork #195696 üzenetére
Nem tudom mennyire tekinthető hitelesnek de nem néz ki rosszul annak a motornak a gyári görbéje.
Audi A5 2.0 TFSI 190
VW Passat 2.0 TSI 190 (stage2 menü alatt ott a gyári görbe is).Már az alap 122 lovas 1.4 TSI is jó volt anno. [link]
-
8th
addikt
válasz
Zotyko #195554 üzenetére
A fővárosba én a modern dízeleket nem annyira javasolnám. Egy tök egyszerű benzines Toyota Carina után karbantartás szempontjából szívás az összes. A tíz éves és annál fiatalabb dízel autókban már mindben ott a részecskeszűrő és agyon vannak fojtva a saját kipufogógázukkal így az autót városi rövidebb utakkal kínozva hamar egr és részecskeszűrő problémákkal szembesül az ember. Ennyi idős korukra kerül beléjük 200-300ezer kilométer vagy még több és annál sokkal többet nem bír ki a lendkerék sem. Azt meg kompletten cseréljük kuplunggal együtt és máris 300ezerrel szegényebbek lettünk. Ráadásul hiába dízel a fővárosi forgalomban fel-alá mászkálva nem fog keveset fogyasztani az sem. Ha picit hidegebb idő van egy néhány kilométeres út alatt be sem melegszik a motor rendesen így használva viszont hét nyolc litert simán benyel bármelyik kétliteres dízel. Épp ezért én maradnék benzines vonalon. Néznék valami hengerenként kétszelepes őskövület szívóbenzinest és átalakíttatnám gázosra. Az egyszeri három kilós kiadás (inkább befektetés) a jelenlegi üzemanyagárakkal számolva kevesebb mint két év alatt megtérül. Onnantól a "benzines" üzemanyagköltsége szinte forintra annyi lesz mint ha dízellel járna az ember, de a szervizköltsége a töredéke sem lesz egy dízelének. Nincs szelep és egr kokszolódás, részecskeszűrő, lendkerék, turbó, befecskendező para és szmogriadó idején is közlekedhet az ember nem kell napokra letenni az autót. Nyilván egy szívóbenzines nem olyan dinamikus mint egy turbódízel és gázüzemmel bukja az ember a pótkerék fészket vagy a csomagtér egy részét de ennyi kellemetlenséget én személy szerint bármikor örömmel beáldoznék a nyugodt alvásért cserébe. Egy mankókerék vagy egy defekt javító készlet simán befér bármilyen kombi vagy egyterű autóban a futóbicaj és a babakocsi mellett.
A Volkswagen konszern 1.6 őskövület szívómotorját rengeteg relatív újabb autóba is beszerelték, az a vastag szelepeinek hála jól bírja gáz magasabb égéshőjét. Octavia II Kombi, Golf 5/6 Variant, Altea XL, Touran I, A4 B6/B7 Avant, Passat B6 Variant stb...
-
-
8th
addikt
válasz
Casoli #195408 üzenetére
Audi A2 TDI. Nincs kettőstömegű, nincs részecskeszűrő és alu bódés. 750k körül vállalhatót, 1M-ért már szépet lehet kapni belőle.(#195409) Casoli Ennyi pénzből csak az 1.9 SDI marad. Rémesen lassú de nagyon takarékos és örök mint a nyomorúság. Vagy ha haladni is szeretnél akkor valami LPG-s akármi.
-
8th
addikt
válasz
chester99 #193398 üzenetére
Váltóhibás Lupo 3L-t három kiló alatt. Váltóról le kell dobni a robotot kell bele egy bontott tdi pedálsor meg szoftveresen bele kell nyúlni picit a lelki világába a korábbi váltó vezérlés miatt. Se kettőstömegű se részecskeszűrő és három litert kér százas tempónál. Legjobb kétszemélyes ingázós hosszabb távokra.
-
8th
addikt
válasz
7Sony7 #193206 üzenetére
Passz de arra készülj fel lelkileg, hogy tízből kilenc érdeklődő fél-analfabéta tázsvíír lesz akinek dekódolni kell minden második szavát és kapásból a megadott ár egyharmadával fog indítani látatlanban. Hajtsad amíg szét nem esik vagy add oda a családban/rokonságban valakinek. Én is így örököltem egy 2001 év végi 1.4 Classic-ot. El akartam passzolni mert nem nagyon használom meg amúgy is minek két autó de olyan emberek telefonáltak... édes faszom. Rögzítenem kellett volna a beszélgetéseket. Borulnának itt páran a röhögéstől.
-
8th
addikt
válasz
Pttypang #193050 üzenetére
Ismerősöd lépjen be az Opel - Astra F Adok Veszek csoportba. Árul ott valaki egy bordó ötajtós 1.6i-t 250ezres irányáron. Hagyatékból egy gazdás bácsi autó. Kívül belül körbe van fényképezve + az egész alja is. Az alja javítás, rücsi és rozsdamentes a belseje mint egy új autóé. Rendesen tetszik a kocsi. Ha f astrát szeretne csapjon le arra.
-
8th
addikt
válasz
Stauffenberg #190752 üzenetére
Ez egy eldobható filléres autó amit nem kell félteni, hogy meghúznak vagy rányitják az ajtót. Ha kevesebb mint négy kilóért elvárod, hogy egy tizenkilenc éves autón legyen körbe gyári sérülésmentes csilli-villi fényezés akkor te sosem fogsz autót vásárolni. Vagy ha igen akkor biztosan nem négy kiló alatt. Amúgy az eladó helyében én sem költenék rá egy fillért sem eladás előtt. Fényezése egy szar de legalább nem kell félteni, egy pár bontott lámpa meg fillérekbe kerül hozzá de az utángyártott sem drága bele ha valaki feltétlenül ragaszkodik az újhoz. Az 1.2 motor a legjózanabb választás C Corsába. Autópályára sem kevés csak a rövid váltó miatt sokat forog. Ez van. Minden kis benzines ilyen.
-
8th
addikt
válasz
Stauffenberg #190712 üzenetére
Tökéletes esőkabát négy kilóért. [link]
-
8th
addikt
válasz
Stylewars_kp #190382 üzenetére
"Amúgy nem értem, hogy miért fél mindenki ennyire a kettős tömegű lendkeréktől?"
Az emberek fejében az van, hogy évente tönkremegy és csilliárdokért cserélik. Pedig nem. Haverom mostanában cserélt lendkereket a családi csapatszállító Touran-on. (1.9 pdtdi + kézi váltó) Felfelé kerekítve 150k volt a Sachs kuplung készlet lendkerékkel együtt, gyári szettben. Webshopból vette sima átlag userként extra kedvezmény nélkül. Nem para.
(#190395) Biqci Autót és nőt választani tudni kell.
-
8th
addikt
válasz
Coyot #190177 üzenetére
Sosem értettem azt, hogy aki ilyen szinten belemászik könyékig egy autóba az miért nem vesz egy jobbat újabbat erősebbet ami egy sima chiptuninggal ugyanazt tudja. Amit leírtál nem két forint még ha haver(ok) csinál(nak) neki mindent akkor sem. Füstre egyébként is nagyon harapnak a kékek egy két éve és a közlekedési rendőr sem hülye. Felpattintatja cimbiddel a géptetőt ne félj, rögtön tudja hová nyúljon mit nézzen. Onnantól meg... [kép]
-
8th
addikt
válasz
pècsimunkás #190175 üzenetére
Az a motor hardveres átalakítás nélkül sima ecu remappal 180-190ló között tud maximum, a motor állapotától függően. Volt egy fiatal srác aki lógó orral gurult le a padról mert valami százhatvan-valamennyi ló volt csak az övé. Hozzáteszem hugyozó befecskendezőkkel és halálán lévő turbóval is az volt a prioritás az embernek, hogy a frissen vásárolt homasita tuningos leonjára gyorsan kellett egy chiptuning. Pár hét múlva le is pukkant a turbó az autóról és még neki állt feljebb meg szidta egy fórumon a chipes srácot, hogy a szar program miatt történt. Jól kiröhögte mindenki.
-
8th
addikt
válasz
gzbotii #190171 üzenetére
A kilencven lovas őskövület adagolós tdi elég hálás jószág ilyen szempontból. Fillérekből bele lehet verni egy kis életet. Recept: nagyobb csúcsok, sdi tengely és egy normális chiptuning. Az adagoló a turbó a kipufogórendszer és minden más maradjon érintetlen gyári és máris megvan közel 140 ló példaértékű görbével. Ez egy olyan százezer forintos tuning amivel nem okádja a füstöt az autó és még nem megy a tartósság és megbízhatóság rovására.
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #189953 üzenetére
-
8th
addikt
válasz
[CS]Blade2 #189913 üzenetére
Ez igaz is egészen addig amíg egy hasonló méretű/súlyú autóval ütközöl. Viszont ha ütközöl egy manapság divatos magas építésű városi terepjáróval pl. Peugeot 3008-al ami 1,6+ tonna minimum ott egy alacsonyabb építésű 1 tonnás kisautóban ülve te és a családod kerül a broki rossz végére. Egy valamivel nagyobb olcsó autóban (C Vectra, Mondeo, Passat b6... ilyesmik) azért sokkal jobbak az esélyeid. Abban van előtted és mögötted is gyűrődő zóna ami egy ráfutásos balesetnél simán életet menthet.
#189918: Nem feltétlenül de az biztos, hogy a súly sokat segít ha ütközöl.
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #189911 üzenetére
Ha fontos a biztonság az astrát is nyugodtan húzd le a listáról meg kb. az összes kisautót ami csak létezik.
-
8th
addikt
válasz
IMIIKE1998 #189906 üzenetére
Szerintem F Astra. Jellemző rá, hogy annyi van a piacon belőle, hogy két kilóért nem kellett senkinek a 2001-es évjáratú szinte teljesen rozsdamentes légzsákos classic-om. A régi swiftnél biztonságosabb de azért nem szívesen próbálnám ki, hogy mennyivel. Öreg autó ez is. Egyszerű az egész mint a faék tekerős ablak zéró elektronika így nyilván elektromos nyűgjei sincsenek, futóműve remekül tűri az alföldi kátyús fos utakat, alkatrészárai régi swift árszinten mozognak és bontóban is van hozzá minden ami csak kell. A rozsdára kell odafigyelni mert a lakatos a fényező drága de bármi más probléma van vele minden gombokért megvehető bele. 1.4 8v 60ló ezért a kötelezője is marha olcsó. Igazi buszpótló esőkabát.
szerk: Ha valaki nagyon ki akarja maxolni a spórolást rakathat bele lpg-t. Mivel ez még központi befecskendezős motor bruttó 150k-ért átalakítják munkadíjjal pótkerék tartállyal együtt. Onnantól tényleg aprópénzből el lehet vele gurulni.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #189872 üzenetére
Emlékszem, anno vita is volt ebből timeslipen. Betámadtak szépen a véleményedért.
2010-11 óta széthúzott farpofákkal lefosom a hazai gyorsulási versenyzést. Szökő évente egyszer kimegyek nézelődök fél órát, váltok pár szót néhány régi ismerőssel már ha akad még aki kint van és jövök is el. Rég elmúlt a varázs. Vagy inkább elvették a kedvem az egésztől.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #189847 üzenetére
Kevés autó rajtolt ilyen jót mint ez. A hatvan lábas érzékelőnél a komolyabb összkerekes autók is kaptak tőle egy autóhossznyit minimum.
A komplett mezőnyből talán egy tucat autó tudott jobb hatvan lábat húzni de abba már a csőrös dragsteren át a Kohári szarjáig minden benne van. Szomorú, hogy ebben a lassan negyed évszázadra visszatekintő szakágban még mindig lehetetlen fizető szponzort találni. Hány lelkes tehetséges ember fordult el az egésztől csak emiatt. Mondjuk érthető. A családtól, a megélhetést biztosító vállalkozástól én se venném el emiatt.
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #188299 üzenetére
Én autót hasonlítok autóhoz. szerintem tízből kilenc autósnak mindegy, hogy elöl vagy hátul hajt az autója csak az számít mit kap a pénzedért, igazából semmi más. Ha egy kategóriával nagyobb autót is hazaguríthatsz az alfák árából akkor szerelem ide vagy oda úgy is a józan ész dönt és skippeled az olaszokat. Így viszont baromi nehéz lesz bárkit egy új alfába beültetni. 500-as jópofa de borzalmasan öreg modell már ahogy a Panda is. Ahogy írták is fentebb rég eljárt felettük az idő. A Tipo önmagában viszont kevés. Se alatta se felette nincs semmi a gyártónál. Jó, ott vannak az 500-as különböző torszülött verziói de azokat inkább hagyjuk.
-
8th
addikt
válasz
kisza25 #188292 üzenetére
Frászt. A probléma a néhol kritikán aluli összeszerelési minőségben keresendő. Lehet csűrni csavarni a dolgot az minden esetre mindent elmond, hogy az olaszok is alig veszik a saját autóikat. Lancia rég beleállt a földbe mert nem kellett senkinek sem. Vajon miért? Az Alfa felett évek óta rezeg a léc, a Maserati felett szintén. A Fiatnak is jó szarul megy a bolt lassan egy évtizede. A mostani relatív jó Tipo eladások nagyjából annyit érnek mint csonkolt végtagra a sebtapasz. Kétségbeesésükben igyekeznek összeállni mindenkivel pedig a megoldás baromira nem ez. Ha akarnának tudnának egész tartós "minőségi" olcsó autót gyártani (lásd. Panda II) amin kereshetnének de mennek megint a hülye fejük után szépen befelé az erdőbe és ahelyett, hogy a Fiatot erősítenék meg borogatják a halott márkáikba a pénzt. Én nem is keresek már benne a logikát.
"A stilo-t meg a golf ellen küldték harcba, de magas lett az ára"
Ez a mai napig jelenlévő probléma. Pl. a legolcsóbb Alfa Giulia ~10M forint, a Stelvio 12M felett indul. Az FCA-konszern mérhetetlen pénzt beleölt ennek a két autónak a kifejlesztésébe mindhiába. Szép meg jó mindkettő egészen addig míg be nem ülsz. Ott el is megy a kedved tőlük, Mindkettő olyan pici belülről, hogy alig lehet elférni bennük. Amikor egy jóval nagyobb KIA Optimát megkapsz automata váltóval Gold Business felszereltséggel 7év garanciával egy belépő Giulia árából ott nem nagyon van több kérdés. Vagy ha az egy kategóriával nagyobb Sorento dízel motorral automata váltóval a legmagasabb GT Line felszereltséggel nagycsaládos állami támogatás nélkül!! csak néhány százezer forinttal drágább mint a legolcsóbb Stelvio én lehet elgondolkodnék az FCA fejesek helyében, hogy mi merre hány méter. Mert amúgy tuti vennék mindkettőt de iszonyatosan túl vannak árazva. A Fiat Tipo az egy teljesen korrekt kiváló ár/érték arányú őszinte autó. Az nem akar többnek látszani mint ami. Pont az ilyen modelleket kéne ezerrel nyomatni az olaszoknak Szerintem..
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #188286 üzenetére
Az a helyzet, hogy sztereotípiák sem véletlenül születtek egy-egy gyártóról és/vagy típusról. Nyomhatod a szokásos elvakult digó marketingedet attól még a Stilo akkora bukás volt mint a szar. Kutyának sem kellett az "olasz Golf" (lol). Ha sztereotípia ha nem az olaszok anno keményen megdolgoztak érte, hogy az embereknek egy életre elmenjen a kedve az autóiktól.
#188285: mint ha ennek lenne bármi jelentősége.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #188279 üzenetére
Ez van. A piac sebészi pontossággal kíméletlenül beáraz minden használt modellt. Ha valaminek fent van az ára vagy épp ellenkezőleg szart sem ér a piacon az nem véletlen. Amúgy négy-öt kilóért kb. Dunát lehet rekeszteni az 1.4pd motoros autókkal... 1misiért jól felszerelt Audi A2 is akad azzal a motorral nem egy nem kettő.
-
-
8th
addikt
válasz
printer71 #188220 üzenetére
Nyilván előrelépés lenne egy gyengébb benzineshez képest de ezekkel az 1.3tonna feletti 90-100lovas dízelekkel legfeljebb a fogyasztásod lesz alacsonyabb sok dinamikát ne várj tőlük. 1.9 pdtdi-ből minimum a 131lovas verziót venném azt is valami kisebb kaszniban (fabia ibiza, polo) de még a 150 lovas verziótól sem kell nagyon hasra esni egy 1300kg bódéban.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #184538 üzenetére
Golf 4 1.9 TD 75hp AAZ 1997/10 - 1999/09.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #184531 üzenetére
Golf 4-ből volt még kamrás TD a gyártás elején meg T4-ből is sima 1.9 TD. De ezeknek is húsz éve lassan.
-
8th
addikt
Azzal kell kezdeni a leírást, hogy külföldi munka miatt csak és kizárólag xyz napon lehet megtekinteni az autót és pont. Az értetlenkedőkre pedig simán rá kell nyomni a telefont. Te vagy az eladó te diktálod a feltételeket.
mod: én már most felraknám a helyedben. Elszalad gyorsan az a néhány hét.
-
8th
addikt
válasz
AMD Power #183485 üzenetére
Audi A2 1.4. tuti választás. Fordulékony viszonylag magasan ülsz benne jól látod a forgalmat. Ugyan már öreg autónak számítanak de az elektromos rendszerük atomstabil és kommersz olcsón javítható vw technika lapul a lemez alatt. Inkább azt vennék kilenc kilóért mint egy három négy évvel fiatalabb akármit félmillióval drágábban. Azok is már tizenöt éves autók és csodák nincsenek. Annyi idő alatt már itt ott felüti a fejét a korrózió minden autón kivéve az A2-t mert alumínium a kocsiszekrény tehát sosem fog elrohadni.
-
8th
addikt
válasz
hobizoli #183055 üzenetére
Dehogynem az. Vegyünk egy 2000 környéki tetszőleges francia/olasz vs. német/japán akármit. Nem az előbbi kettőn fog itt-ott látványosan csámcsogni a rozsda. Én magyarországi autóról beszéltem nem import kocsikról
. Az egy külön történet. Amúgy gyűjtőfuvarban ~200k/db áron itthon van egy autó dél-Olaszországból az szerintem kifejezetten olcsó. Megéri ez a felár, hogy ne kelljen azonnal szétborítani az autót és lakatolással kezdeni. Egy törésmentes olasz import kocsi 10+ évesen is patika állapotú, sehol sem rügyezik rajta a rozsda de még a gyengébben felületkezelt fék és futómű alkatrészek és a futómű csavarok sincsenek összerohadva alatta pedig azok azért kapják a nedvességet ott is. Egy osztrák vagy német származású kocsit már csak a távolság miatt is sokkal olcsóbban megkap az ember de mire ugyan olyan állapotúra hozza garantáltan többe lesz mint az olasz import miközben sosem lesz olyan jó. Én nem mondom, hogy németből nem lehet leakasztani normális autót de nem az a jellemző. Múlt évben egy haverom egészen Spanyolországig elment a Focus ST-jéért. Furcsán néztünk rá mind aztán itthon megmutatta az autót. A 2008-as évjáratú autónak kajak fémtiszta volt az alja egy árva rozsdapötty nem volt rajta sehol tíz évesen. Nézz meg egy hasonló korú német osztrák vagy svájci focus alja hogyan néz ki tíz évesen. Ott kesergett, hogy szarért húgyért mélyen a magyar piaci ár alatt vannak kint tízesével 8-10 éves Ibiza és Leon Cuprák és nem fért fel a trélerre több kocsi.
-
8th
addikt
válasz
Schalke #183048 üzenetére
Valami egyszerű kisautót néznék 400e körül, olyat amihez olcsó az alkatrész és nem rohadós fajta (jellemzően az olasz francia kocsik ilyenek). Panda, Clio, Thalia stb... A német és japán autók itthon indokolatlanul túlárazottak amellett sokszor a korrózióvédelmük is sokkal silányabb (lásd Polo 9n2, Golf 4, ezredfordulós Hondák)
(#183051) így-így.
-
8th
addikt
válasz
Luck Dragon #183021 üzenetére
Ha lenne azt 100%, hogy feltüntették volna. A leghasznosabb extra ami rendelhető volt a kocsihoz. Rásegítés nélkül kínszenvedés minden parkolás vele. Csak a 3L ilyen béna, a többi lupo kivitel kormánya könnyű rásegítés nélkül is.
-
8th
addikt
válasz
Tothgera30 #183013 üzenetére
Autót szeretne.
-
8th
addikt
válasz
Morris #182983 üzenetére
206? Akkor már inkább Clio mk2. Ára a béka segge alatt, az alkatrész olcsó hozzá az 1.4 8v motort évtizedek óta reszelgetik így semmi nyűgje nincs. 8 literrel elvan csak városi használatban. Abs, szervó, klíma és a két lufi szinte mindben benne van. 400-tól jó állapotúakat is kapni 600-ért van fent egy kék 1.2 16v amit még én is belöknék a garázsba pedig nem vagyok francia autó fan.
-
8th
addikt
válasz
Morris #182971 üzenetére
8-10kilométerre simán vennék valami vw konszern szívódízelt (1.9 SDI) az hidegen sem fog hat liternél többet zabálni és egyáltalán nem nyűgös motor. Rövidebbre vett (8 max. 10k km) olajcserével az ég világon semmi baja nem lesz a folyamatos városi üzemtől.
Luck Dragon: 8-9 literes fogyasztással semmivel sem vagy előrébb. Annyiból jobb a benzines, hogy a szarabb hatásfoka miatt hamarabb kezd el fűteni de kb ennyi.
-
8th
addikt
válasz
szabonagyur #182727 üzenetére
Reméljük azon nem bontott fék van.
-
8th
addikt
válasz
prannk #182526 üzenetére
F Astra talán a legkisebb szopóroller amit ennyiért megvehetsz. Ha találsz 1.7d Punto 1-et az is jó. Mondjuk tök mindegy mit veszel kajak pénztemető lesz az összes ennyiért.
(#182533) prannk: Vegyél százért egy robogót aminek nem véres a torka a maradékból meg normális motoros ruhát. A december és március közötti időszakot pedig megoldod tömegközlekedéssel.
-
8th
addikt
válasz
tibbike01 #182230 üzenetére
Ismerős csajnak simán eladtak egy olyan suzukit amiről elfelejtették megemlíteni, hogy rommá volt csapva az eleje. Középkorú nő, nem ért hozzá, nem tudja mit kell nézni elég naiv is simán meg lehet dumálni. Rá is lőcsölték azt a fost. Majd beadták az ilyenkor szokásos kötelező szervizre egy közeli szerelőhöz aki telefonon közölte velük, hogy vigyék el az autót ő ehhez nem nyúl hozzá. A kocsi a szó szoros értelmében életveszélyes ugyanis bármikor leszakadhat!!! a tréül felhegesztett első nyúlvány aminek erősen korrodál a hegesztése! Néhány nap múlva felháborodva visszavitték a roncsot és lekezelően pofátlanul el akarták őket hajtani. Nem voltak hajlandóak visszavenni azt a szart csak már akkor amikor megemlítették, hogy amellett, hogy perre mennek körbejárják az összes autós médiumot is az üggyel. Ekkor változott meg gyökeresen a hangnem és nagy duzzogva visszavették azt a kotlát. Ja, és nem lehetett átvizsgáltatni az autót vásárlás előtt mert a szerelőjük már megnézte. Kvázi pontosan tudták mit árulnak és csak a megfelelő balekra vártak! Aki ezt meg meri tenni az bármi aljasságra képes.
-
8th
addikt
Brutálisan szennyeznek a dízel furgonok
És melyik a legtisztább? Na melyik?
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest