- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mauzes #214448 üzenetére
nem teljesen látod a történetet, vagy félreértelmezed a sztorit.
a nyílt végű pénzügyi lízing esetében a cég a lízingbe vevő, az autó tulajdonosa azonban a lízingbe adó (MKB Euroleasing, Avis, stb)
amikor a lízingszerződés lejár, akkor az autó nem kerül automatikusan a cég birtokába, hanem nyilatkoznia kell, hogy mi történjen vele (ezt leírtam korábban már)
ha a cég úgy nyilatkozik, hogy egy harmadik személy veszi meg az autót, akkor a lízingcég és a harmadik (magán)személy között lesz adásvétel, innentől kezdve az autót használó céget nem érdekli, hogy mi lesz az autóval, miért érdekelné a NAV-ot?
Az elmúlt 10 évben már több NAV ellenőrzésünk is volt, köszönöm kérdésed. -
válasz
Mauzes #214192 üzenetére
egy év, vagy 15.000 km
nem néztem a hahus kínálatot, de feltételezem, hogy esetleg a futás lehet magasabb
másik meg, nem biztos, hogy csak ezen az egy módon kerülhetnek oda Toyoták, ez csak az egyik módja. elképzelhető más flotta is, amit mondjuk felszámoltak, mert a cég kivonul, vagy akármi.#214195 rasotamas
egy ilyet egy vidéki karosszériás 60-70 ezerből rendbe vág (nem lesz rajta hegesztés, csak egy kis filler meg fény)
ha az alja, bölcső, tornyok stb nem rohad, akkor az ilyen külső elemek (csomagtérfedél, sárvédőperem) rohadása nem akkora para -
ph_5.5
aktív tag
válasz
Mauzes #213855 üzenetére
Ha adott egy 2014-ben 5.2 millába kerülő autó ami 150.000 Km futott, akkor az egy max élete felénél járó eszköz.
Újonnan, azonos tudással ez most 10 milla.
Ha valaki a használt autójáért 5.5 millát akar kérni akkor 4.5 milla az árelőny. Elvben- mert a 150ezret futott autóban hogy olyan állapotú legyen mint az új, ki kell cserélni kb 5 millányi alkatrészt. Lengéscsillapítókat, trapézt, dugattyúkat, vezérlést, kárpitot... (természetesen ez mind túlzás és nem szükséges- de így fair az összehasonlítás az új árhoz)
Szóval számomra az az összefüggés hogy értem én hogy most 2x annyi az új, ez húzza fel a használt árakat, de meg kell különböztetni azt hogy az egyik
- gondozásmentes és garanciális 2-3-4-5 éven át
- a másiknál bármikor bármi megállhat
És pont a Kiánál olvasom azt a fórumában hogy bizony nem árt az a gari amit adnak rá.. és még így is keresi a cég a kiskapukat az ügyintézésnél. Volt főnökömnek pl a generátor állt meg 2 évesen (7 év gari ugye). Márkaképviselet közölte- fő elemkre él a garancia, a generátor nem amotor része így fizetős.#213859tboy93 Fentebb írtam, az hogy most 2x annyi mint 10 éve ez relatív. Mert a 10 éves autó lehet hogy hamarosan többe fáj mintha most valaki venne újat.
A másik vicc számomra (megint Kia, mert azt akartam és megnéztem az árakat) hogy 2014-es (Ceed II )1.6 benzin 4 milla 2018-as (Ceed III ) 5.2 milláért már elérhető. (azonos felszereltség mellett) Az utóbbi úgy 5.2 hogy már az 1.4 turbos motorral is van ennyiért. Az meg motorikusan élhetőbb mint az 1.4 - 1.6 szívóbenzin. -
yoogie
aktív tag
válasz
Mauzes #213573 üzenetére
Ez amit néztem az ErgoComfort ülés, Alcantara. Valóban a fapadosabb Passatban keményebb ülések vannak, viszont kényelmesebb ebben a Highline felszereltségűben. Azt hiszem az előélet miatt a Passat lesz a befutó, végig Porsche Győrben szervízelt az autó.
Ami felszereltség szinten nincs benne az a hátsó tolató kamera, illetve nem hajtja be a tükröket.
A Skoda Octavia RS-ben is hasonló volt a kényelem.
-
JackFeryll
őstag
válasz
Mauzes #213442 üzenetére
Szerintem ha új autó áron 15-30M közt nézel valami utazós autót akkor nagyon nem lőhetsz mellé.
Lehet hogy a mazda kevésbé tucat , de ha a ford kevés akkor már lehetne S90, Arteon és társai. Szóval ha kifelé mutatni akarunk akkor ilyen kevés pénzből csak a kínálat legalja lesz.
-
válasz
Mauzes #213442 üzenetére
egész sokat dolgoztam tanácsadókkal, volt, hogy ennél kevesebbért de volt, hogy sokkal több pénzért. sosem álltunk az ablakban és néztük, hogy milyen autóval jön. pl. beállsz egy céges mélygarázsba, ki megy le megnézni a kocsid?
volt aki taxival jött, volt aki felhvott, hogy sry, kicsit késik, mert késett a vonata. és?
ha képes elvégezni a munkát, jó referenciái vannak és egyébként megvan az az érzés, hogy jó együtt dolgozni vele, felőlem jöhet görkorival is
szóval szerintem túlértékeled ezt az autóval történő reprezentációt.
-
válasz
Mauzes #213413 üzenetére
az ilyenre az én saját véleményem szerint egy Skoda Superb illik a legjobban: lehet Laurin&Klement, fullos, de kifelé főleg elsőre, de sokszor még másodikra sem azt mutatja, hogy mennyid van.
elég komoly verda ahhoz, hogy komolyan vegyenek, de nincs rajta 4 karika, hogy arra gondoljon a másik fél, hogy épp most is csak rajta akarsz meggazdagodni.
második befutó: Mondeo HEV Vignale -
Xero
nagyúr
válasz
Mauzes #213413 üzenetére
Ezzel ovatosan. Nagyon tulajdonos/CEO valogatja hogyan reagal ezekre. Nyilvan nem szabad egy szakadt swift-el megerkezni, de egy szugyig rakott S Merci is negativ erzelmeket kelthet.
Ez is pont olyan, hogy el kell talalni az arany kozeputat amibol meg ugy latjak, normalisan prosperalsz es odafigyelsz a dolgokra, de nem huzod le olyan mertekben az ugyfeleket, hogy tollasra keresd magadat.Nehez ugy.
-
TrollBalint
addikt
válasz
Mauzes #213413 üzenetére
Ha mindenképpen fontos - vagy inkább nagyon fontos - a megjelenés, akkor én lehet valami újba gondolkodnék és nem megvenni, hanem lizingelni / hitelre. Akkor látják, hogy új, telik rá, igazából még ha lizingelt is, akkor meg azt sugallja, hogy hosszútávra tervezel, biztos bevételed van, amiből havonta tudod törleszteni és 8M-ból pár évre tudsz bérelni valamit.
Mivel most a SUV a menő és fekapott, én lehet abban gondolkodnék, de ezt igazából neked kell tudni (vagyis inkább eldönteni), egy Arteon is szép business-es megjelenésű -
Xero
nagyúr
válasz
Mauzes #213409 üzenetére
Par hete vettem 2.5 eves Mazda-t 9.7M-ert. Szerintem nagyjabol uti a szintet amire gondolsz.
3 gyerekkel mondjuk nem feltetlenul ezt valasztanam, akkor inkabb egy kombi vagy (uram bocsa) egy CX-5.Amin meg gondolkoztam az a Kia Ceed SW, de azzal meg ennyire sem lehet "reprezentalni", ha tenyleg szamit.
-
Doki16
addikt
válasz
Mauzes #188009 üzenetére
Ugyanezt csináltuk (kivéve ablaktörlő lapátok) meg nem rég otthon a B8 Passattal. Ennyi az anyagköltség hozzá. [kép] 42-öt felezd el mert két autóra való alkatrészekből áll. És nem a rossz márkákból válogattam. 21k Ft volt és kb másfél óra nagyon lassú beszélgetős tempóban. Nagyon durván elvannak szállva a márkaszervizes árak a listád alapján.
-
Doki16
addikt
válasz
Mauzes #187776 üzenetére
Így ahogy mondod, akkor a Smart jó döntés lehet. Csak kérdés, hogy mennyire fogod tudni később eladni 3 év múlva. Mert a hatótáv az csak 100km és addigra már lehet jobban csökken az értéke mint egy 300-at tudó Zoenak
Ezt viszont jó, hogy írod. Nem tudtam, hogy ilyen durván megemelték a Swift árakat. Mondjuk a Suzuki valamiért nagyon jól tartja az árát a magyar piacon.
Én egyébként abszolút az elektromos autó mellett lennék csak a hatótáv amit gyengének érzek. A támogatás miatt lehet jó döntés, mert hátha 2-3 év múlva nem fog drasztikusan csökkenni az áruk. De egy biztos, hogy a HSD-n 2-3 év alatt minimális lenne a bukás. 4-5 liter között elvan, az elektromos autó meg ha otthon töltöd kb 2-3 liternek felel meg.
-
Doki16
addikt
válasz
Mauzes #187765 üzenetére
Az eredeti listaárához képest szerintem nagyon gáz a villany Smart. Megnéztem sok tesztet róla és elég gagyinak tűnik. Az a töltöttség jelző egyenesen gáz ami a műszerfalon van. (tudom, hogy a hagyományosból vették át) Az alapmodell belseje meg hagy kívánni valót maga után. [link] Mi az a "váltókar"? Műanyag tenger, gagyi kapcsolókkal. De ami a legfőbb bajom vele a kicsi hatótáv.
Swiftból GLX-et kapsz 4,2-ért. Ami már egy tök korrekt jó minőségű kocsi. Sok garancia és megbízható járgány. És nem pánikolsz be benne 100km után nyáron. Télen még a 100km se lesz meg a Smarttal.
De ha ezekből semmi nem zavar, akkor tényleg jobban lehet spórolni egy villannyal. De ilyenkor merül fel bennem ha csak a spórolás a lényeg akkor egy 2 millás kis benzines is megteszik használtan és rengeteg pénzed marad tankolni és üzemben tartani. Mondom ezt úgy, hogy megrögzött villanyhasználó vagyok és olyan autóval járok ami 30 km-t tud.
Kérdésem. Megér neked 5 millát egy alap smart? Fenntartási költséged majdnem nulla. 15kWh/100km, azaz 700ft/100km, veszteséget is beleszámolva.
Egyébként én rosszul vagyok attól, hogy villany autóba belerakják a halogén fényszórót.
-
Doki16
addikt
válasz
Mauzes #187754 üzenetére
Nem olyan jó mint a VW E-UP vagy a Skoda CITIGOe iV. Kevesebb a hatótávja, de ha neked elég az a 100+km akkor jó választás lehet. Teszteket néztem róla és nem túl meggyőző. De 4,9-ért jó alternatíva lehet ha annyiért tényleg meg lehet venni.
-
válasz
Mauzes #187740 üzenetére
Ha tudnál venni (nem tudsz) VW e-Upot, az optimális lenne, az 5 év körüliek mennek most 4 M-ért. [link] Tavaly év végén a vatta új 5,1-ből jött ki, akkor még 1,5 M támogatással. Most 2,5 M jár rá. De nincs.
Marad a Suzuki akkor. Én legalábbis azt venném.
Szerk: Most nézem, az sincs nagyon... 1 db Ignis 3,815-ert. -
kisza25
félisten
válasz
Mauzes #187711 üzenetére
a kia nagyon tartja az árát 7 év gari miatt, ha nem megy annyit, hogy túllépje 7 év alatt a 150 ekm-t akkor azt éri meg jobban.
i10-ből van kifutó jobban felszerelten azonos árban, mint a most megjelent, viszont az új biztos tovább tartja az árát. a hyundai-ra 5 év garancia van km megkötés nélkül -
Mauzes
addikt
válasz
Mauzes #187707 üzenetére
Illetve bocsánat, nem pont az a lényeg, hogy olcsó legyen, hanem hogy a lehető legkevesebbet bukjak rajta, ha 2 év múlva eladom. Erre elméletben a Swift tűnt a legjobb jelöltnek, amit általában a vételár környékén el lehet adni (mert a szalonautók ára párhuzamosan emelkedik).
Tehát gondolom vagy valami kisautó lesz hasonló, vagy ha éppen valami kicsit nagyobbat extra kedvezménnyel adnak most újonnan.
xEon1337, kisza25: amit írtatok Kia és Hyundai, értékcsökkenéssel jellemzően hogy állnak?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Mauzes #186155 üzenetére
Zörejeket Te milyen időben szoktad hallani? Én a Polót télen vettem át, eléggé nagy csalódás volt ilyen téren. Pár nap alatt sikerült likvidálni a zörgések nagy részét (pl. elakadásjelző háromszög áthelyezésével), de egy-két furcsa hang még maradtt közepes vagy rossz minőségű útburkolaton. Aztán pár hete, mikor 20-25 fokban mentem vele egy karikát, teljesen más élmény volt, kussban volt minden végig. Szóval kezdek arra nyanakodni, hogy hideg időre különösen érzékeny a beltere zörgés szempontjából.
-
Yiggdrasil
aktív tag
válasz
Mauzes #185809 üzenetére
Egyetértek, szeretem a Toyotát, volt már sok a családban, baráti körben, az enyém pont egy peches darab, tisztában vagyok vele, viszont szinte kivétel nélkül az összes Toyotánál amihez volt szerencsém 15 év után a rozsda nagyon kezdett pusztítani, ezért gondoltam, hogy mivel nem tudom neki megadni a mindennapos teljesen zárt garázst, valami olyat nézek aminek ellenállóbb a karosszériája.
Abszolút nem gondolom, hogy egy BMW vagy VAG jobb márka lenne, mint a Toyota. Ha lenne pénzem egy 5 év körüli gépre, akkor fixen hibrid Yaris/Corolla/Auris/Priust vennék, csak jelenleg nem tartok ott sajnos. -
válasz
Mauzes #185732 üzenetére
igen, vissza lehet élni vele, de ennek valószínűsége (nagyon) kicsi
lopott autót mozgatni, kúton ingyen tankolni a legkönnyebb úgy ha gyártanak egy rendszámot egy ugyanolyan típusú/színű autó alapján, ehhez a legjobb forrás a használatuató hirdetésamikor anno voltak a cigánygyilkosságok, akkor is ilyen rendszámokat használtak és több embert/céget is tévesen megkerestek akár a hajnali órákban a nyomozók emiatt, hogy gyanúba került
-
ngaba
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz
Mauzes #185716 üzenetére
Ez ok, de egyrészt ez nem most volt, ahogy írtam is, akkor még senki nem látta előre a piaci trendeket, másrészt pedig valóban, sok ember csak az orra néz, nem hosszú távon gondolkodik. Mi pl. ezért is döntöttünk úgy, hogy máshol próbálunk boldogulni, ahol hosszú távon be tudja magát az ember biztosítani...
-
_adaml21_
őstag
válasz
Mauzes #185625 üzenetére
Nekünk is van egy dízel GLC Mercedes, ami hamarosan betölti a 4 évet, és megy eladósorba. Jelenleg 86e km van benne, de nem hiszem, hogy eladásig meglesz a 90e; ez esetben ez 22.500 km-es évi futást jelent.
Szerencsére ~50e km óta nincs lenullázva a fogyasztás, ami 5,6l/100km (ez egy ~1,8 tonnás automata összkerekes SUV-nál akárhogy is nézzük, szenzációs érték, konkrétan alacsonyabb asszem, mint a WLTP szabványfogyasztása), ezzel kívánjuk bizonyítani, hogy ez egy igencsak megkímélt autó, ~80% autópálya.
Szerintem akinek ilyesmi autóra van szüksége, elég jó vétel lehet, viszonylag kevés km, Euro6, talán a kitiltástól sem kell félni 5-6 évig még, de nagyon kíváncsi leszek, mennyiért lehet majd eladni, főleg így a válság pirkadatán. -
Dare2Live
félisten
válasz
Mauzes #185586 üzenetére
"Szerintem amúgy középtávon inkább nőnie kellene a kínálatnak és/vagy csökkennie az áraknak. Az eladási szándékot talán kevésbé szokták/tudják eltolni, mint a vételit, és az általános vásárlóeő is valószínűleg csökkenni fog, ha a gazdasági helyzet romlik."
Nagyon sok dolog az ellenkezőjére utal.
Elsőre 2008 jut eszembe amikor a 0-10%kkal kihozott autók tömegei kerültek piacra azoknál akik nem tudták fizetni a törlesztőt.
De hitel moratórium autókra is érvényes ahogy tudom (még hitelkártyára és személyi kölcsönre is). Akkor nem lesznek ilyen beborulások 2021ig.
Ráadásul megszűnt a 0-10%os hitel nemhogy autóra még lakásra is. Aki nem tudta kicsengetni az új autó árának min 50%át nem tudott venni. EZ nagyon sok nincs pénzem de veszek vásárlást akadályozott meg.Aztán az új autó értékesítések azt tudom, hogy beborultak. De annyira, hogy gyárak állnak le miatta (és nem a koronavírus miatt direkbe.)
és használtnál a másik nagy kérdés a külföld. Na most ott egyrészt az EURO nem 330 hanem 350. Másrészt ha külföldön se veszik az új autókat akkor nem cserélik a régit... kevesebb használt autó a piacon = emelkedő
árak.Nem azt akarom mondani, hogy áremelkedés lesz de legalább annyi okot tudok felsorolni áremelkedésre mint csökkensére.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
Mauzes #185244 üzenetére
Mit bír ez a moci ? Tényleg annyira kinyírhatatlan, ahogy mondják ? (Az S-MAx mint konstrukció, nagyon tetszik amúgy). Azt tudom, hogy nincsenek hidrotőkék, így ha gyári beállításban nincs is előírva szelephézag-ellenőrzés, de gázüzemmel nyűgös lehet használni úgy, hogy szelephézag ellenőrzése is csak úgy lehetséges, ha vezérlést lebontja az ember, nem lehet csak úgy behajolva hipp-hopp megmérni, szelephézagot meg gázüzemnél hidrotőkék hiányában úgy 20-ezrenként illik. Illetve akik húzni szokták (főleg ugye a Focus ST, RS-esek), block mod-ot csináltatnak, mert nagyobb terhelésnél kritikus lehet a hengerek közti fal vastagság és ott erősítenek egyet (hogy milyen hatékonysággal, kérdőjel számomra). De semmi ilyen szándék, ez csak az, amit hallottam róla. Főleg a benzin üzemű megbízhatósága érdekel, rendeltetésszerű használat (nem rúgva), és normális szervizintervallumok mellett. Gondolom vidáman elszaladnak vagy 250-300-ezret különösebb zokszó nélkül.
-
válasz
Mauzes #185210 üzenetére
Nekem erősen érzelmi dolog, mégis számított, amikor vettem a Twingo RSt, pont ezért sem vettem pl: cooper S-t ebben a kategóriában, mert olvasgattam és számoltam. Ennél egy fokkal biztosabb pont az SSS lett volna, de ott a vasaló szériában méretbeli problémáim voltak.
-
válasz
Mauzes #185176 üzenetére
A szomszéd kb. 2 éve vehette; UK-ból rendelte, úgy rémlik 6-700 ezerbe fájt neki. Most a legnagyobb 10 év körüli, a legkisebb 2 éves lesz. Apa, anya elől ülnek; hátul pedig fixen beszerelve a 4-es ülés; időnként a vonóhorgon 5 bicaj.
És elférnek.
Ahogy nőnek a gyerekek, szerintem egy VW Transportert vesz majd (k.drága sajnos). -
válasz
Mauzes #185156 üzenetére
Én nem értek az autókhoz, de már harmadszor járom végig a 3 gyerekesek "kálváriáját" autóvásárláskor.
Csak a dobozos-mod, néhány SUV, és egyre kevesebb egyterű lesz a jó.
Főleg, hogy ha a be/kiszállásra gondolsz, és a gyerekek bekötésére - nem kell mélyre hajolni, ésatöbbi.
Meg majd ahogy növekszenek, úgy igényelnek majd egyedi lábteret. Tehát roppant nagy előny, ha az ülések külön-külön mozgathatóak. Ez kombik esetén igen ritka. szerk.: meg dobozosoknál sem feltétlen jellemző. -
Mauzes
addikt
válasz
Mauzes #185124 üzenetére
Bocsi, annyival kiegészíteném az eredeti kérdésem, hogy bármilyen személyautó jellegű autót megnéznék, ahol a hátsó sorban elfér 3 gyerekülés. Szóval nem csak a 7 személyes kedvezményes modelleket. Lehet, hogy a 7 személyesre szűkítéssel annyira csökken a kínálat, hogy a kedvezménnyel együtt sem kapok jobb/olcsóbb autót, mintha 5 személyesből vennék megfelelőt.
-
válasz
Mauzes #185116 üzenetére
Tudtok jobb tippet, mint a VW Touran?
Hát nem igazán - szubjektíve megítélve. Mi majdnem azt vettünk, de akkor pont nem volt (ideiglenesen épp az engedélyeztetés frissítése volt folyamatban). Viszont a Touran-ban a középső sor lábtere a középső ülésnél nagyobb, mint az S-max-nál. A Touran-ban a középső sor középső ülésne igaz keskenyebb, mint a két szélső, de érdekes módon egészen jó.
Én párszor végigjártam már ezt a kört, blogot is írtam, és végül benzines S-max lett belőle, az összes előnyével és hátrányával.
A Peugeot 5008-ba még befér a 3 gyerekülés, elég kényelmes is, de ott a benzinmotorokra az itteni hozzáértő gárda (nem én) nem mondott túl jót (1.6 prince nem ajánlott, 1.2 érzékeny)A Ford kivezette az S-max-ból (Galaxy-ból is) a benzinest. Ha végighívod a kereskedőket, talán beragadhatott 1-1 belőle, de sok reményt nem fűznék hozzá. De ha igaz, jön belőle a hibrid, és az benzines hibrid lesz.
Kodiak és társai ilyen esetben felejtősek(nek ítéltem én és családom)
-
rbalint88
addikt
válasz
Mauzes #184466 üzenetére
Saxoval van tapasztalat. Azt nem tudod 4,5 fole vinni akkor se, ha a gazpedalra dobsz egy teglat es mindig padlon megy. Ellenben Erdelyig es vissza sikerult 3,4-es fogyasztast is csinalni vele.
Zola08: max 2,2M-bol sztem feejtsd el a giuliettat. Dizelt meg teljesen 2x15km-re. Focusbol nezz 101 lovas 1.6benzinest, arra nem kell elloni az egesz keretet es jo auto.
-
Tin
veterán
válasz
Mauzes #184160 üzenetére
Pontosan. En mindig ragaszkodom hozza, hogy az osszes hibat irjuk a szerzodesbe. Mert igy korrekt, es kesobb nincs vita. De ha belekerul az, hogy a vevo vizsgalata utan feltart hibak, es egy lista, akkor onnantol a birosag azt mondja, hogy ennek tudataban vetted meg, es azert ennyi az ar. Onnantol mar nehez azt mondani, hogy rejtett hiba.
Amugy csomo vevonek siman lehet segiteni is azzal, hogy mik a hibak. Mert melyik auton nincs hiba, egy szilent, egy kopott fek, vagy egy esedekes szijcsere, ezeket mind el lehet mondani, esetleg bele is irni a szerzodesbe. Ugyis allapotot vesz a vevo.
Mas kerdes persze, hogy aki abszolut nem ert sem a kocsikhoz, sem az emberekhez, az vigyen magaval valakit, aki igen. -
Tin
veterán
válasz
Mauzes #184155 üzenetére
Ami amugy, lassuk be, teljesen ertheto. Mert persze a vevo akkor akarja megvenni, ha o maga megbizonyosodott rola, hogy minden oke, de az meg a kovetkezo vevonel mar nem er semmit. Azaz, hiaba viszi el az ember eladas elott sajat koltsegen atvizsgalasra, az a papir mar a vevonek a helyszinen nem er semmit.
A vevok kozul meg sokan plazazas helyett mennek autot nezegetni, valojaban nem is akarjak megvenni, csak "erdeklodnek", es azzal meg akkor is egetik az elado idejet, ha valojaban az otthonaban fogadja oket.
Reszemrol ha eljon, korbemerheti, megnezheti, hozhat szerelot is ha akar, de nem fogok orakat tolteni azzal, hogy a potencialis vevo sajat szerelojehez elvigyem a kocsit, atvizsgalja, majd utana leokadja es nekialljon alkudozni.
Erre valo a szerzodes es a garancia. Bele kell irni az osszes ismert es letezo hibat, es ha van mas, kesobb lehet perelni.Amugy ezert nem ertem a sok szakertot, akik mind azt tanacsoljak, hogy vigye az ember szerelohoz az autot, mielott megveszi. Ez maximum azoknal az autoknal fog mukodni, amire nem allnak sorban az emberek, es a vevo is rugalmasabb, de keresett kocsiknal ugyis elkuldi az elado, es jon a kovetkezo delikvens, aki elviszi.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Mauzes #184049 üzenetére
Végül elhoztam 2014/7 havi 117ezer km-el 2literes 165le benyás revolution felszereltséggel ruby vörös kombi. 4.4be adták oda.
Igazán nem tudtam belekötni teljesen jó müszaki állapotba van.
Hotelé volt garázsban tartott volt végig, minden lekérdezhető volt és le is kérdeztem.
Digitális szervizkönyv is végig vezetett, amit folytatok én is, kellemes meglepetés volt eddig bmw-ket néztem, de szivó benzin párti vagyok. -
Ádám16
addikt
válasz
Mauzes #184052 üzenetére
Erről én is olvastam. Tudnak Mazdáék a dologról (nyilván), de volt cikk arról is, hogy 1-2 éves 6-os elkezdett korrodálni. Köszinem.
A 20 éves Miatámon az előző tulaj (ismerősöm) cserélt küszöböket, javítottak sárvédőívet, amire azt mondom, hogy oké, de ha az új Mazdám 3-4 év múlva elkezdene rohadni, biztos kimennék a világból.Így -ahogy blu79 írta- én is kiábrándultan vennék inkább mást.
Az egyedüli megoldást egy azonnali alváz-üregvédelemben látnám, de ha ugrik a gari, akkor az is kuka.
-
válasz
Mauzes #184017 üzenetére
Persze hirdetem azóta is, csak nem akarok abba a hibába esni, hogy most nagyon leviszem az árát, közben a jelenlegin is elkelne csak a jó időt kell megvárni.
400 ezer körül még 200 ezer + futott g astra van, ami ráadásul még legtöbb esetbe klímát és elektromos ablakot/tükröt se tartalmaz.
Akkor szerintetek mi a reális ár? Én a többi g astra-t néztem, km, felszereltség és + hozzáadott cuccokkal. Így nem tűnt elrugaszkodottnak annyira az ár.
(#184023) tboy93
Lemezfelnivel árulom, csak pont azon van a 2 éves téli gumi. A nyári már elég régi, az meg alufelnin. Tehát pont rossz kombináció részemről. -
válasz
Mauzes #183918 üzenetére
Ennyiért még van zsír új Swift Sport (ha még lehet kapni (szerk.: lehet
) ), ami azért a villanynál szvsz nagyobb élmény - nem egész 1 tonna, 140 ló, 1.4 turbó. Talán a hétköznapokban praktikus is sok szempontból. Úgyis Vitara lett volna, akkor maradj a márkánál
-
-v-
addikt
válasz
Mauzes #183866 üzenetére
Sokkal nagyobb választék semmiből nem lesz kb.
Ha jól értem ezzel járnál naponta pesten melóba.. azt azért számold ám bele, egy rakás autóval amivel élmény a kanyargóson, kínszenvedés a városban a feszes futómű, kemény és harapós kupung stb. miatt .. egy mx5 vagy gt86 elég puha, sok mindenben meg minden lesz csak élmény nem a városban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mauzes #183866 üzenetére
Akkor valami újabbat szeretnél. A GT86 ikertestvére a BRZ de abból sem túl bő a választék.
Ennyiért fiatalt a Renault Megane RS-ből ki lehet fogni pl.
mod:
Vagy Nissan 370Z, az legalább jó helyen hajt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 256GB FHD 144Hz
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest