- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- OnePlus 9 Pro - gyorsulási futam
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cr00py
senior tag
válasz btudos #106394 üzenetére
Régebben kis pöttyök jelezték a térerőt, egész pontosan 5db. 4-5 között "ugrált".. ez változó. Most már a rég megszokott kis "vonalkák" ebből 4db van, itt 3-4 között "ugrál". ez alá sosem ment/megy. Pár perce telefonáltam, ismét megszakadt. Én hívtam most, felvette.. cca 20 mp után jött a már jól megszokott 3 búgás. A térerő maximumon, direkt nézem mostmár. Visszahívtam, tökéletes volt.. térerő szintén maxon közben.
Azt nem mondanám, hogy könnyen reprodukálható. Van olyan hét, hogy 1x nem jön elő.. de van mikor napjában többször is.. változó, pedig naponta jó pár hívást bonyolítok le. Ma pl ez volt az első, eddig kb 10-12 híváson vagyok túl, meglátjuk mi lesz a nap végéig.
Azt, hogy valamilyen készülék hiba legyen, én azt kizárnám. Mind2 készüléket bontatlan csomagolással vettem, 1. tulaj vagyok, sosem volt törve / leejtve, gyári bőrtok + üvegfólia van rajtuk. Minden tökéletesen működik, leszámítva ezt a hívás megszakadást, ami megközelítőleg 3-4 hónapja jelentkezett, elötte sosem volt ilyen problémám, pedig nem ez az első Apple készülékem. Az első iphone megjelenése óta az összes modellt használtam.
Ipad-em nincs cellular-os, csak wifis mind.. feleslegesnek tartottam, hisz itthon van wifi, munkahelyen is.. ha pedig nagyon kellene, akkor telefonrol osztok, az korlátlan. Sőt.. ipad-et nem viszek magammal sűrűn, arra ott a macbook. Valamiért nem szeretek ipad-en sokat írni.
btw, ha órán veszem fel, akkor is előjön néha.
-
#81524480
törölt tag
Na, engem még mindig nem tudnak hívni... Azt jelzi a hívó fél oldalán, hogy kikapcsoltam a telefonom/kinyomtam.
[ Szerkesztve ]
-
goop
őstag
Most beszéltem asszonnyal, és samsung s9+ ill. neki sima s9, és az eddigi HD jel HD+ ra változott, és valami evs_swb kodek volt a -beszélgetés alatt. Eddig is jó volt a hanghangminőség, gondolom most még jobb lett, de nem vettem észre.
-
Lackooo84
nagyúr
Szerintem az a szolgáltatók sara, hogy egy a gyártó által VoLTE képes készülékkel nem megy a VoLTE. Ez olyan, mintha egy 4G képes készülékkel nem menne a 4G, csak azért, mert nem a Telekomnál vásároltam. Az meg még gázabb, hogy egy Telekomnál vásárolttal sem jó. Igenis oldják meg, ez egy szabvány, szinte már minden készülék által támogatott szolgáltatás.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #106408 üzenetére
Nem a szolgáltatók sara, mert a gyártó hardveresen ha biztosítja is a készülék VoLTE képességét, szoftveresen is kell hozzá illesztés/hozzáférési pont, amit vagy szintén a gyártó biztosít - de sok esetben nem teszi meg alapban -, vagy a szolgáltató, ha van lehetősége belenyúlni a készülék szoftverébe, vagy külön frissítési sávot kiadni arra, de utóbbiakat csak akkor teheti meg, ha ő hozta forgalomba.
A nem szolgáltatós készülék esetén ha az nem adott, akkor max megkéri a szolgáltató a gyártót, hogy ugyan tegye már bele a szoftveres támogatást a készülék rendszerébe, aminek a gyártó vagy eleget tesz, vagy nem.
Pont az a gond, hogy nincs egy konkrét VoLTE szabvány, ami minden tekintetben behatárolná a dolgot, hanem eltérő megoldások vannak, amit még csak nem is a szolgáltatók találnak ki, hanem inkább a hálózatuk működését biztosító eszközöktől, azok hardveres és szoftveres megoldásaitól függnek, tehát azok gyártójától is.
A Telekomnál vásárolt és a kompatibilitási listájukban szereplő típusokkal működik a VoLTE. Igen, mindegyikkel, már ha a felhasználó nem mókol bele, nem tesz fel arra eltérő régiójú, moddolt firmware verziót...stb.
A 4G vagy a 4G+ sem működik, ha nem megfelelő készülékkel akarja valaki használni és nem tudja a szükséges frekvenciát, csatornát...stb.[ Szerkesztve ]
-
#81524480
törölt tag
Valakinek megoldódott már a Dominós, hívással kapcsolatos hibája? Nekem még most sem.
-
#81524480
törölt tag
válasz KurtCobain #106413 üzenetére
Én is hívtam magam, több számról is, mindig foglaltat jelzett. Érdekes, másik Domino kártyám megy, pedig azon is be van aktiválva a VoLTE.
Hibabejelentést én is írtam, fel is vettek már rá hibajegyet.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz lugosi #106418 üzenetére
Mert gondolom ezzel is babráltak. Először is ellenőrizni kell az appban, hogy az adott előfizetésen aktív ez ez az ingyenes szolgáltatás, (ha ott aktiválod, akkor automatikusan beírja majd a számot amikor a telefonon bekapcsolod) aztán meg a telefonon be kell állítani az átirányításokat foglaltság ill. nem elérhetőség esetére a +36309876543-ra.
The Truth is out there...
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Lackooo84 #106420 üzenetére
Áhh szifonom van, itt nem tudsz feltételes átirányítást csinálni, csak átirányítasz mindent, vagy semmit. Ebből a kettőből tudsz választani.
Szerk.: ja ha a számomon mindent átirányítok ide, bemondja a hívónak hogy majd kapok SMS-t, de a valóságban nem kapok sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lackooo84 #106420 üzenetére
iPhone van neki, azon nem olyan könnyű ám csak úgy beállítgatni, legalábbis nem a kapcsolódó menüben.
Ez mondjuk az Apple sara, de elég áttenni a SIM kártyát más gyártójú készülékbe, beállítani igény szerint, utána már az iPhone-ban is megfelelően fog működni.
Vagy ha nincs másik telefon kéznél, akkor kódokat kell bepötyörészni.Közben le is írta.
[ Szerkesztve ]
-
stifi82
aktív tag
Sziasztok!
Olvasom itt a pár nappal ezelötti bejegyzéseket.
A 4 csörgés és foglaltra és beszélgetés közben bemondja hogy ezen a számon előfizető nem kapcsolható.
Iphone7 van domino csomag másfél éves sim kártya.
Feltetem csütörtök este a legujabb ios-t. Na azota vannak itt gondok.
Apple a telekomra mutogat azok meg vissza fele senki sem hallot a hibáról pedig fennt áll és nem egyedi én mikor vezetek sokat telefonálok frisités óta csinálja előtte soha. Megoldás ugy tünik egyenlőre nincs vagy vissza a régi ios amit még soha nem csinàltam.
A 4 csörögre az a megoldás, hogy be kell írni ##002# és felhívni. Ez nekem megoldotta a foglaltra futást remélem ebben tudtam segíteni ha csak egy embernek is már megérte.
A másik gondal meg várom a fejleményeket hátha itt tudja valaki a tutit mert ugy tünik a szolgáltató leszarja az egészet de az eva vagy milyen robotjuk van az bezeg mindent tud a vicc kategoria -
thomas77
senior tag
-
Indiant
addikt
válasz prozodus #106319 üzenetére
Nos a történet folytatódik.
Ma megnéztem az otpdirekt-ben is. (mert ott is több nap az átfutás.
Levonták a feltöltést elsején, (amit a Telekom azóta sem talál...) majd másodikán visszautalták "ÁRUVISSZAVÉT ELLENÉRTÉKE" címen. De másodikán sem találták és azóta sem kaptam róla értesítést.
Ez azért elég durva a "rendszert" tekintve.
Még átgondolom, hogy átvigyem a számom a dominóra a bluemobiltól. -
chungee
addikt
Napot!
Domino feltöltőkártyás milyen feltöltési egységek vannak postán, benzinkúton stb 1.500-2.500...
-
4Grider
nagyúr
-
kali
legenda
válasz Indiant #106431 üzenetére
Ez alapján lehet, hogy nem is vonták le az összeget, hanem csak zárolva lett, a szolgáltató nem kapta meg és a meghatározott idő elteltével visszakerült a számládra.
Nekem egy számla befizetésekor volt ilyen régebben, megszakadt a szerver kapcsolata adott pillanatban és utána sakkoznom kellett, hogy hol a pénz, mert a banktól jött az SMS, hogy levonták a számlámról, a Telekom viszont nem kapta meg.
Később visszakerült a nem levont, hanem csak zárolt összeg a számlámra és befizettem ismét a számlát, akkor már probléma nélkül lefutott a tranzakció.
Azt azóta sem tudom biztosra, hogy a kapcsolat megszakadása kinél következett be, ki miatt volt sikertelen a befizetés, de nem is érdekelt, mert a szolgáltató és a bank is korrekt módon állt végül a problémához. -
Lackooo84
nagyúr
válasz herdsman12 #106446 üzenetére
Ha minden átirányítást töröl, akkor biztos, h nem fogja megkapni.
The Truth is out there...
-
veterán
Van esély rá, hogy egy Sony Ericsson C905-re kapok függetlenítő kódot? Mik a tapasztalatok ezzel a márkával (ha vannak)? Tegnap kaptam sms-t, hogy felveszik a kapcsolatot a gyártóval.
[ Szerkesztve ]
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Ez a mondat angolul?
- Sorozatok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen