- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Instagram közösségi fényképezés
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Rolika-
senior tag
Na mégiscsak lett egy win
2. split. 4-es rajtszámmal sikerült elbaltáznom az időmérőt és így a 8. helyről rajtoltam. Kiállás előtt második voltam és egy körrel többet tudtam menni. A vége megnyugtató 3 másodperc feletti győzelem.
Ha esetleg valakit érdekel, most megy fel youtubera -
-Rolika-
senior tag
Mikor szoktál játszani?
Nem tudom a Porsche Cuppal mennyien jönnek össze, hány split szokott lenni.
A győzelem Nálam is elég ritka.
Ha például IMSA-t tolok és délelőtt tudok csak játszani, akkor a 2400-2500 körüli iratingel állandóan top splitbe dob és ott esélyem sincs. Gt3-ban viszont ha délután tudok játszani, akkor a szintemnek megfelelő emberkéket dob be és ha fekszik a pálya is, akkor becsúszik néha egy-egy győzelem.
Sajna a héten megint délutános vagyok, ezért délelőtt max 2-3 versenyre van időm, de nem látom azt, hogy esetleg összejöhetne egy győzelem. Mondjuk a héten inkább a SR-re megyek rá. 2 hete Daytona jól megszivatott. Hét elején 2700 körül voltam 3 körüli SR-el. Hét végére 2300 alá kerültem és 1.1 volt az SR. -
bardi
senior tag
Milyen iRating mellett tudtok nyerni?
Én most csak porsche kupázok, és a 2500 környékivel lehetetlennek tűnik. Folyamatosan olyan splitekbe rak, ahol ilyen 14-22-es rajtszámmal indulok, hiába kerülöm el egész jól a baleseteket, az első helyhez nincsen tempóm. Eleve szerintem azért ennyi, mert szinte minden versenyt befejezek, Zolderben egész sok helyeket hoztam utolsó helyre visszaesve. -
pRoject22
őstag
Nahh végre Super Formula win
-
-Rolika-
senior tag
Na pont ez történt ma is velem Fujin. Első körben a srác megforgott a tömegben, én kikerültem, de 4x. Még szerencse, hogy ezzel együtt is csak 6x lett a végére.
Tegnap mentem először Fujin és nem gondoltam volna, hogy ma hozok egy 6. helyet 22-ről rajtolva. [link]
Amúgy már régen megvettem ezt a pályát, de nem tudom eddig miért nem mentem rajta -
pRoject22
őstag
A szigorú rendszer alatt én azt értem ,hogy a tiltakozás utáni büntik legyenek szigorúbbak illetve legyen bünti, mert oké ,hogy verseny baleset de azt általában valaki okozza, és egy sikeres tiltakozás után az okozó felet kellene valahogy büntetni, pl utólagos kizárás a versenyből vagy SR / iR levonás stb, szerintem ezzel egy picit a nagyon bátor kis indián divebomberek is óvatosabbak lennének, tegnap mentem egy super formulát, 24x-em lett, minden körben valaki hátbavert a T3-ban, ki is égtem a verseny után
-
drsanya
aktív tag
Nézzétek meg az app.ini-ben, hogy a 360hzinterpolation nincs e bekapcsolva (0-ról 1-re) Ha igen, kapcsoljátok ki, visszaáll az FFB 60hz-re és jó eséllyel megszűnik a gond. Mozánál ugyanez az érzés középen miatta, hiába reszelték még iRacingék, nem lett jobb. Nálam legalábbis ugyanezek voltak a tünetek, viszont nálam nem kapcsolt be automatikusan, hanem én próbálgattam, de nem jött be.
-
JulesTS
addikt
válasz
VincentVG #3057 üzenetére
Nekem DD1-el lett hasonló diver/app/firmware frissítés után, Raceroom-ban 3 egymás utáni versenyen a második után álló helyzetben ilyen "recegősen" lehetett tekerni a kormányt, iRacing-ban is hasonló lett. Más problémám is volt, visszaraktam a 455-ös drivert (a hozzá való firmware-rel és Fanalabbal).
-
VincentVG
senior tag
sziasztok, utolso update ota ti nem ereztek force feedback "valtozast"? Fana CSL DD-m van ( 8nm) es ugy tudnam leirni az erzest mintha kanyarodasnal ( barmilyen iranyvaltasnal - kiveve allo helyzetben, tehat amikor nincs tempo akkor ok ) - olyan erzes mintha "homok" kerult volna a szerkezetbe, minimal vibracio- nehez leirni, de nem ereztem regebben.
a kormanyhoz nincs "quick release"-em az alappal hasznalom, elso korben arra gondoltam ( meghuztam ), de nem.
( ugyanitt ha valakinek van jo FFB beallitasa a fent emlitett Fanatec szetthez, az pls share w me
- koszi )
-
pRoject22
őstag
Mondjuk az iR fórumon az a meta szöveg ,hogy az SR system úgy jó ahogy van, nincs opció fejlesztésre stb stb, ez nyílván egy bullshit, mindig van terület ahol lehetne fejleszteni, elviekben ugye már az is él ,hogy sikeres tiltakozás után levont pontokat az elkövetőtől de én eddig ilyet nem láttam sehol, attól mondjuk még lehet igaz.
Én mindig amellett állok ki, hogy egy picit szigorúbban kellene büntetni, valszeg kevesebb baleset lenne mert az emberek egy része jobban átgondolná, hogy mit csinál.
-
biker
nagyúr
Ma nem volt szerencsém, összeakadtam egy rakás idiótabaromállattal, akik inkább áramot vagy bevásárlókocsit vezetnének, mint versenyíutót
középső splitbe fértem be sajnos, ott poleba kvaliztam. már eleve az előttem lévő GR86 nem akart elindulni, a másik oszlop elment, 4 mx5 megelőzött, épp zöldre értünk fel a fogyatékos miatt, aztán szépen elment mindenki a szélárnyék és az előttem torlódó toyoták miatt, így utolsó helyről kezdtem az első ovál utáni egyenest, ahol elől a bmw-k egyenesben összetörték magukat a két fal közt, és mindent elzártak előttünk, 4x, autó kuka, towing
Nem is értem, nincsenek sikánok, de ezek egyenesen nem tudnak menni, komolyan minek nekik iracing?
ok, megyek tovább, 9.helyről vissza 5-re, erre lekörözések, a bmw-k olyan 260-al az mx5 és toyota közé amik 210-et alig mennek be mint állat, én nem is éreztem ütést és sérülés se lett, de 4x, összesen 8x és -0.3SR -15irating
én nem is értem, vakon bénán kormány nélkül mennek? -
bardi
senior tag
Finomítottak valamit az incidens rendszeren?
Kiforgattak féktávon (Zolder első sikán), és se kontakt, se loss of control nem volt.
Utána második sikánban egy bevetődő a balosban letolt annyira, hogy kaptam vágásért büntetést, de semmi off track ismét, csak egy 0x kontakt. Ezekért eddig büntettek, most meg volt egy 0x versenyem, egy megforgással, meg nem tudom hány kontakttal. -
biker
nagyúr
Jeeez
Historic monza combined without shicane - multiclass (GR86, MX5, BMW M2, Clio cup)
Monszunszerű szakadó eső, egyenesben vízrefutó autók, pokol, és egy győzelem 2perc vontatás után!
Gyertek, nézzétek meg[link]
+73 iR
-0.28 SR
Az a baj, így önmagában szép szép a certificate, de ráírhatnák, hogy kegyetlen kib..ott állat körülmények közt
Volt már win, csak a régi érában, mikor road car volt, nem sport car és formula car, ezért újra first win -
asb88
tag
Július 7-én kezdődik a VSR Indycar bajnokság! Részletek a vsr.hu weboldalán: [link]
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #3042 üzenetére
Tegnap én is mentem, poén volt. Úgy voltál a leggyorsabb, ha lassan mentél
Pillanatok alatt el lehetett fogyasztani a gumit. Folyamatosan figyelni kellett a gumihőmérsékletet, mert ha nem figyeltél, könnyen pirosba szaladt a tartomány (Ferrari). Jöttem is fel, mint a talajvíz, mert sokan most is vérre mentek. Egy 4 és egy 5. hely lett a juti.
-
pRoject22
őstag
Az e heti IMSa az most tényleg iceRacing ezen az 50 fokos pályán majdnem olyan menni mint esőben
-
Laby
őstag
Hátha érdekel valakit néhány GT3 futam streamem:
[youtube stream] -
VincentVG
senior tag
-
VincentVG
senior tag
sziasztok, valaki el tudja nekem magyarazni az iracing official bajnoki pontok "szamolasat":
azt ertem h van egy relative komplex atlagolas, ez itt
de pl itt egy random GT3 div 10 szezon vege:
ez a sorrend a "gyoztessel" hogy jon ki? 2 start, 17 acelos pont osszesen. gondolom a Point resz nem mervado mert ez nem a leatlagolt osszeadott legjobb max 8 het, de akkor sem all ossze h mivan. -
Amantius
senior tag
Bocsánat, én nem akartam semmi rosszat, csak jeleztem, hogy az is akkor lesz. Arra viszont van alternatív időpont, akinek az fekszik.
Megértem, hogy elkeseredett vagy és tényleg sajnálom, hogy ez az állapot, csak kitartást tudok kívánni.
Valamint megköszönni a munkátokat, tetszik amit csinálsz, csináltok. -
biker
nagyúr
Természetesen, ha törölni kényszerülnénk, akkor visszafizetjük a nevezéseket. így volt az éves endu terv esetén is, Paza visszautalt mindent
Ameddig van értelme megtartani, megtartjuk, és ez az indulóktól függ, nem anyagiaktól. a minilemans közel 40e minuszban zárt, mert elég nevező volt hogy megtartsuk, kérte a nép, de nem fedezte a költségeket a díjazás. Ameddig tudjuk, csináljuk, szerencsére vannak mindig extra hozzájárulások amik segítenek
Hamarosan kiderül, idén milyen díjakat kapnak a tavaszi bajnoki dobogósok.
"Aki meg 1500 forinton szenved, miközben iRacingozik valószínűleg 3-400 ezres szettjével azt nem gondolnám, hogy kicsit is komolyan kéne venni..."
iracing évente 40-50ezer és még tartalmat se vettél. a teljes szett meg inkább duplája is lehet PC-vel, de nem túrkálunk zsebekben. ACC-ben is volt aki azért hagyott ki szezont mert meg kell venni hozzá a DLC-t
-
IzI
őstag
Egy évben,maximum mennyi creditet lehet össze hozni?
-
Laby
őstag
Mi azért nem mentünk az előző eseményekre, mert nem jött össze annyi csapat amivel mi élveznénk az endurance-t. Erre nevezünk a napokban, de ha nem jön össze, akkor vissza lépünk (ha lesz rá lehetőség). 5-8 csapat ellen nem szeretnék 6 órán keresztül versenyezni, úgy hogy soha nem találkozok velük a pályán.
Nekem ez az egy gondolom az endurance-okkal, hogyha nincs elég csapat minden kategóriában, akkor számomra halál unalmas.Aki meg 1500 forinton szenved, miközben iRacingozik valószínűleg 3-400 ezres szettjével azt nem gondolnám, hogy kicsit is komolyan kéne venni...
-
biker
nagyúr
válasz
Amantius #3026 üzenetére
Értem, eddig csak az volt a baj, ha official special eventtel ütközik, ezt minden verseny esetében kerültük, utána kaptam hogy az F1-el ütközik, majd a nascarral ütközött, most a heti kétheti eseményekkel ütközik?
Sajnos ütközni fog mindig valamivel. pl hirtelen 4 ember írta hogy pont ekkor nyaralnak, tavaly júliusban nyaralt mindenki, ezért lett augusztus végére téve a mini lemans
előtte héten iracing portimao 1000, utána 2 héten kamion verseny a címvédő nem tudna jönni, de a 2. héten megint special event indy 6hBár azt is megjegyzem, 2x annyian írtak a mini lemans után, hogy legyen egész éves endurance bajnokság, mint ahányan neveztek a 2025-ös Masters of Endurance-ra, ami emiatt törölve is lett.
Lehet ez lesz az utolsó próba ilyen eseményre, és elengedjük végleg. Azért szervezünk ilyen eseményeket, mert mindenki ezt írja kommentekben, milyen jó lenne, utána sorban ezt kapom. 24 óra alatt 6 olyan jött be, miért nem jó amit kitaláltunk. Szuper.
A legjobb aki nem érti, hogy miért fejenként van nevezési díj, mert 1500Ft ami kb 2 gomboc fagyi édes tölcsérben, az sok. De nem érti, hogy a nyeremények is fejenként vannak, nem egy kupát vagy egy érmet vagy egy 15$ kupont kap a csapat, amit feldarabolhatnak, hanem 2 vagy 3 db-ot. Komolyan. kész vagyok. sajnálom.
-
Laby
őstag
Sajnálom, hogy így látja a nép, de ha ezt szeretné a többség akkor érthető.
Szerintem még 3x10 csapat esetén is általában halál unalmas az endurance, 10 csapat hamar teljesen távol kerül egymástól aztán megy céltalanul az egyedül körözgetés, csak a lekörözések maradnak mint izgalom. Ez esetben meg gondolom még 10 csapat sem lesz meg minden kategóriában.
-
biker
nagyúr
Sziasztok!
A tavaszi bajnokságok kipihenése után ismét meghirdetjük a nyárzáró nagyszabású endurance versenyünket! A tavalyi nagy sikert elérő Mini Le Mans után itt a 6h@Spa !
2025. augusztus 23-án szombaton egy 6 órás Spa-i endurance versennyel zárjuk a nyarat, és melegítünk be az őszi idényre, amire várunk szeretettel minden iRacing pilótát.
Az alábbi osztályok autói választhatóak:
LMP2 - Dallara P217
GTP - BMW M Hybrid V8, Cadillac V-Series.R GTP, Acura ARX-06 GTP, Porsche 963 GTP, Ferrari 499P
IMSA23- BMW M4 GT3, Lamborghini Huracán GT3 EVO, Mercedes-AMG GT3 2020, Porsche 911 GT3 R (992), Ferrari 296 GT3, Audi R8 LMS EVO II GT3, Chevrolet Corvette Z06 GT3.R, Ford Mustang GT3, McLaren 720S GT3 EVO, Acura NSX GT3 EVO 22
Az aktuális versenyen az iRacing IMSA versenyein alkalmazott BOP lesz érvényes
Egyedi feltételek: A bajnokságba való jelentkezés előfeltétele a minimum D licenc Road kategóriában. GTP kategória esetén minimum B licenc és 2500 rating, LMP2 kategória esetén C licenc és 1500 rating szükséges az induláshoz!
Nevezési díj: 1.500 Ft/fő (a 2024-es Le Mans futam győzteseinek ingyenes!)
NYEREMÉNYEK
A kategóriák győztes csapatának tagjai emlékérmet kapnak.
Az összes célba érkezett csapat (minimum 10 befutó csapat esetén) sorsoláson vesz részt, ahol kisorsolunk fejenként 15$ értékű iRacing kupont (a kisorsolt csapat minden tagja kap)
Extra nyeremény: Az a csapat, aki 0x incidenssel lehozza a versenyt, annak tagjai Fair Play díj keretében 15-15$ iRacing kupont kap. Ha nincs ilyen csapat, akkor a nyeremény kisorsolásra kerül az összes olyan csapat közt, akik 20x alatt lehozták a versenyt (nem kaptak DT-t). Ha több csapat megy végig 0X-el, akkor a jobb összetett helyezést elért csapat nyeri a különdíjat.
További nyeremények szponzorfüggően szaporodhatnak!
Részletek a versenykiírásban:
https://drive.google.com/file/d/1Cup_ylyOwRfyVHuBcO_btHlnWSQ5bLby/view?usp=sharing
A jelentkezési lap már él, várjuk a nevezéseket
Üdv, a Simunation Series csapata -
lukcsimre
csendes tag
VR pajtiknak nagyszerű híreket hozott az új frissítés.
Nem, ez nem ugyanaz, mint amit az OpenXR Toolkit tud Foveated Rendering néven, bár ezt maga a fejlesztő fiú is leírta.
VIDEÓ -
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #3015 üzenetére
Mozán (R9 V1) működik, első dolgom volt hogy levettem a "hangerejét", majd ki is kapcsoltam, mert szétrázta a vázat. Aztán tegnap játszottam vele egy kicsit, és most úgy van, hogy csak a fizikai visszajelzéseket hagytam bekapcsolva. Jó, hogy az app.ini-ben lehet csavargatni a dolgokat, de egy interfész jobban esett volna csúszkákkal, mert pl nekem csak a tapadásvesztés lenne elsőre jó amit beállítanék. A 360hz bekapcsolása szükséges hozzá, anélkül nem megy. Emiatt viszont újra kell állítani az FFB-t, meg a hozzátartozó equalizert, mert nagyon más lett úgy. Szóval majd keresünk tutorialokat, de nálam azok sose váltak be, az volt a jó, ahová én csavargattam.
-
JulesTS
addikt
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_76442-76442.html
CS DD/CS DD+ tulajok! Teszteltétek az új drivert és az iRacing frissítés után a Fullforce csodát?
Lehet érezni valamit? Hasznos dolog, vagy egy újabb marketing maszlag? -
biker
nagyúr
frissítés után minden gt3 autó minden setupja kuka?
ferrari 296 (nem a challenge) setupok mind too high (85-87mm) magas autók az 51-53mm helyett
de a porsche is érdekes volt régi setuppal -
pRoject22
őstag
GT3-nak nagyon jól íllik ez az új gumifizika, kimondottan jó
-
bardi
senior tag
Tényleg ennyire gagyi a rendszerük, hogy ha demo driveban nem töltök le valamit rögtön, akkor a frissítés után már nem lehet semmi tartalmat kijelölni, hogy kipróbálja az ember? Miután a szükséges dolgokkal frissítettem, gondoltam megnézem mi olyan jó a gtp-ben, de már sehogy se jutok el oda, hogy letöltsem...
-
asb88
tag
Eközben pedig a radar alatt a Spin'n'Tow Motorsport Bruckner Bertalan, Decsi István és Stang Szabolcs vezetésével a 2. helyen végzett TCR-ben a főműsoridős top splitben
-
bardi
senior tag
Nem tudom, ha esővel indul a verseny, és esetleg a végére vált szárazra, akkor mindenki, aki esős setuppal indul, akár ugyan így járhat, hogy a végére alacsonyabb lesz a hasmagasság, mint a megengedett. Szerintem ezért nem kizárásnak kellett volna járnia, hanem inkább valami megoldást csinálni, hogy ez ne fordulhasson elő. Pl. a verseny végén is legyen technical inspection.
-
pRoject22
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen joysticket vegyek?
- Windows 11
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Mercedes topic
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest