- iPhone topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
pRoject22
őstag
válasz
Sziszifeca #3136 üzenetére
Javítja a válaszidőt
-
pRoject22
őstag
válasz
Sziszifeca #3134 üzenetére
Nincs mit, még 1 dolog, openxrrenderer.ini-ben VisibilityFrameDelay-t vedd le 5 ről 0-ra.
-
Sziszifeca
őstag
válasz
pRoject22 #3132 üzenetére
Köszönöm az infót!
1,5 órán keresztül szórakoztam mire be tudtam állítani.
Ini file-ba a LOD-okat 60-ra állítottam, így jó lett. A pálya is így volt, volt amikor bizonyos részletek bevillantak. Most az sincs már.
7800x3d+4090 Hp reverb kombóval nem kellett levennem a felbontásból és a minőségből.
Köszi még1x.-Rolika-: OpenXR-el tolom, de a steamvr-t betölti, de csak mert azon keresztül megy át az openxr.
-
-Rolika-
senior tag
válasz
Sziszifeca #3131 üzenetére
Ha esetleg steam vr-t használsz, akkor cseréld le open xr-re. Több fps-ed lesz. Youtubeon találsz rá több videót is. Amíg vr-t használtam, addig hanyagoltam a steam vr-t.
-
pRoject22
őstag
válasz
Sziszifeca #3131 üzenetére
Állítsd be, hogy ha mondjuk 90 fps-en mész akkor 89-nél kapcsoljon a LOD, ez a jelenség mindenképp LOD beállítás kérdése, szóval azt kell megtalálnod, hogyan kapcsold ki.
iR fórumon van VR beállítási segédlet amiben irnak a LOD-ról is, nagyon nem mindegy, hogy van beállítva mert okozhat ilyen anomáliákat, főleg ha érzékeli az iR, hogy nem tudja tartani a géped az aktuális grafikai beállítás mellett az fps-t, első körben próbáld meg lentebb venni a beállításokat, two pass tree, foliage, crowd és a pcf16 filetereket kellene kikapcsolni, azon sokan elhasalnak ,hogy nem nyulnak hozzá.
Amiket bejelöltem azokat offold illetve sps-t kapcsold be, de kipróbálhatod sps helyett a quad view foveated renderinget is.
Max carsnál is állíthatsz mondjuk 12-t, nem kell, hogy VR-ban renderelje a komplett gridet, csak azokat akik közel vannak hozzád.
Replay grafikát vedd le mindenhol ahol csak lehet
-
pRoject22
őstag
válasz
Sziszifeca #3127 üzenetére
LOD Level of Detail, ini file és ingame grafikai beállításban is tudod változtatni
-
VincentVG
senior tag
válasz
pRoject22 #3120 üzenetére
Probald ki az adaptive AI-t, egy jo kis bajnoksagban.
-
Sziszifeca
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy ha megy előtted egy autó, akkor bizonyos távolság után kicsit lebutítja a kocsi grafikáját..
Hátha tudja valaki hogy ez normális, vagy .ini fájlba kell belepiszkálni.
Csináltam egy gyors kis videót (Iracing), figyeljétek meg a bal oldalon lévő Ford, majd a Bmw kasztniját.. Mitől lehet ez? -
asb88
tag
A Spa 24H pedig folyamatban, az alábbi csapatokat indítottuk:
Spin'n'tow Motorsport
Decsi István
Bruckner Bertalan
Kovács Dániel
Polczer BenceSpin'n'tow Motorsport Platinum
Viski Róbert
Asbóth Tamás
Stang Szabolcs
Schnell SzabolcsSpin'n'tow Motorsport Gold
Pázsy Tamás
Varga Gergely
Bíró Antal
Loj BalázsA streamem pedig itt nézhető: [link]
-
pRoject22
őstag
-
VincentVG
senior tag
válasz
-Rolika- #3116 üzenetére
oke ugy konnyu hanyagolni a fixed-ed ha be tudod allitani a verdat
btw , igen teljesen eleg a GT3 20 perc is, de 2 orankent azert eleg limitalt.
bar ertem h a 40 perces opennel van orankent valtasban, de nem tudom mekkora az atfedes azoknal akik open - fixet szeretnek valtogatni.
-
Altair77
tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám van, hogy minden kliens indításnál újra le akarja szedni a már letöltött kontentet és ami fura, hogy nem is jegyzi meg a belépési adatokat pedig ki van pipálva. Amit találtam ezzel kapcsolatban megpróbáltam, re install is volt de a probléma nem oldódott meg. Ha esetleg valakinek van ötlete azt megköszönöm.
-
-
JulesTS
addikt
válasz
András12345 #3105 üzenetére
Benne van a szabályzatban, hogy hogyan kell használni a voice/text chat-et. Pár hülye miatt ne már a normálisaknak kelljen kiakapcsolni...
Arról nem is beszélve, amikor magán chat-ben küld el a pébe, ráadásul ok nélkül... -
-
-Rolika-
senior tag
Hihetetlen ez a ....... Spa.
-
#214
aktív tag
válasz
András12345 #3105 üzenetére
Én a voice chat kikapcsolással kezdtem anno. IRL autóversenyen sincs dumálás a többi versenyzővel.
-
András12345
aktív tag
Jézus, azért ennyire ne legyetek már érzékenyek...
Vagy ha mégis, akkor van voice chat mute gomb. Értelmes, érdemleges kommunikáció sosem történik amúgy sem voice chaten.
-
-
pRoject22
őstag
válasz
JulesTS #3097 üzenetére
Én a múltkor jelentettem olyat is ami nem nekem szólt, no nem azért mert spicli vagyok hanem azért mert ha más nem jelenti akkor lógva marad és minél több toxic ember lesz megregulázva annál jobbá válik a szolgáltatás mert lehet ,hogy egy bünti után a csávó legközelebb szusszan egyet flamelés helyett.
-
VincentVG
senior tag
válasz
JulesTS #3094 üzenetére
En azt nem ertem h mi a logika a 20 perces fixed setup-os GT3 sorozatban? boven elferne egy 30 perces vagy akar 40 ( tudom, az az open
) - vagy legalabb lenne orankent.
Mondjuk önző okokbol - eddig nagyon jol elvoltam a Ferrari GT3 - 15 perces sprintekkel, imadtam az autot es azt, h ha van egy szabad oram barmikor "beeshettem" egy futamra.
Most van helyette uj auto ( 296 challenge ) - ez sem rossz, de azert egy jo kis GT3 az GT3
-
JulesTS
addikt
-
pRoject22
őstag
válasz
JulesTS #3093 üzenetére
Ezek azt hiszik az F1-ben vannak, ha brit akkor nem lesz bünti, toljad a reportot rá.
Nekem is volt pár hete, hogy megtoltak hátulról és keresztbe álltam aki mögöttem jött az meg fékezés nélkül belém szállt, aztán chaten írkált nekem elég csúnyán, fogtam és jelentettem, legközelebb majd kussolni fog, tök felesleges chaten ilyenekbe bele menni, pár hónapja végig csatáztam egy emberrel az egész versenyt, a végén sikerült elmennie és ennyit írt nekem privátban: 2.5K XD
¯\_(ツ)_/¯
-
pRoject22
őstag
válasz
JulesTS #3094 üzenetére
Nekem megvan Motegi is és a Canada is, szerintem egyik sem való multiclass versenyzésre, valami F4 vagy kis open wheel versenyre jók de másra nem, ahogy nézem az amcsik sem eröltetik ezeket.
De ismétlem önmagam és tényleg itt van millió tök jó nagy pálya, némelyiket nem láttam a korábbi szezonban sem meg előtte sem, logikai bukfenc de ok
-
JulesTS
addikt
válasz
-Rolika- #3090 üzenetére
"A" 2.5-öm volt az előzőszezon előtt, Fanatec GT3 és Production cars-ban megyek, hogy gyűjtsek 10 dolcsit. Ja már indulok, akkor legyen verseny is, hát olyan hülyeségeken vesztek rajta, hogy csak fogom a fejem. Le is kerültem "B"-be 2.5...
Mostani Spa GT3-nál a futam közepén egy angol káromkodott aztán kilépett. Visszanéztem, hát, a buszmegálóban alávágott valakinek, melléért, a másik a rázókőről jött vissza, de az angol nem hagyott neki helyet kis kocc lapjával, nem lett semmi, de jött a káromkodás, La Source-ban a szerencsétlen belső íven, angol ráfordul, kocc, káromkodás. Lejtőn is egymás mellett, végig káromkodás, meg hagyja elmenni. Eau Rouge-ba kicsit előrébb az angol, de még nem előzte meg, a jobbra törésnél ráhúzta az ideális ívre mintha a szerencsétlen másik ott se lenne, persze az angol keresztbeállt és elszállt a korlátba. Na ott aztán minden is volt, meg hogy "jól megcsináltad!".
Elgondolkodtam, hogy csúnya beszédért felnyomom... -
pRoject22
őstag
válasz
-Rolika- #3090 üzenetére
Mennék IMSA-t de megint az van, hogy a hulladék pályákra építik a naptárat, az összes nagyobb tradícionális népszerű pálya benne van az iR-ben de ilyen Motegi meg Canadian Tire és Shell park, Virginai miközben pl a Monza meg a többi pihen a polcon, és akkor nem is megy rajta senki, ott egy Hockenheim de persze eső lesz rajta.
Most csúcsidő van és 12 ember jelentkezett IMSA főversenyre, komolyan mondom vicc, mostmár lehet, hogy csak havi előfizetést fogok venni és csak akkor megyek amikor olyan a naptár
-
pRoject22
őstag
GT3 Spa, mondom megyek a végéből, olyan 12 ember esett ki előlem az eau rouge-ban, nem tudtam elkerülni azt aki az égből épp a motorháztetőmre pottyant, érted, mint egy madárfos kb úgy esett rám az ember az égből, ilyet...
-
asb88
tag
A tegnapi VSR Indycar bajnokság 1. fordulója itt megtekinthető: [link]
Élvezetes kis móka volt és jól is alakult nekem
-
Laby
őstag
10 évvel ez előttről volt egy accountom a fő email címemmel.
2016-ban viszont előfizettem egy másik email címmel és ezzel a profillal költöttem egy rakás dolgot iRacingra. Ezt a profilt használom jelenleg is, viszont ezt az email-t semmi másra sem használom azóta sem és örülnék ha a rendes email címemen ez az account lenne.Szerintetek az működik, hogyha a fő email címemen lévő inaktív profilba megváltoztatom egy 3. címre az email-t.
Majd a jelenlegi fő profilom email címét átírom arra ami a fő email-em, amiről épp átírtam egy másik email címre?
Nem illegál szerintetek az ilyen? Egy profilt átrakok egy olyan email címre, ami az imént még más profilhoz tartozott?! -
-
-Rolika-
senior tag
[kép]
Tegnap 5 gt3 opent mentem. A fixedet elengedtem, mert valahogy nem ssiikerült ráérezni.
A felső az első verseny utáni, az alsó az utolsó. Mind az 5 verseny pozitív iRatinges lett. SR szempontjából 1 mínuszos, a többi plusz. 5-ből 2-szer top splitbe tett, de mivel korai versenyek voltak(első reggel 8, az utolsó délután 6) ezért a top splitben is a max rating 5000 körül volt. A legjobb köröm is 1 másodpercen belül volt a legjobbtól. A 3 másik versenyen egy 5. és 2 második hely volt.
Soha rosszabb napot -
VincentVG
senior tag
válasz
drsanya #3060 üzenetére
uh nagyon koszi, most jutottam el ide h kiprobaljam, valoban a 360hzinterpolation 0 ra atallitasa utan megszunt ez a plusz zavaro "vibracio"....
( mondjuk ez felvet egy par kerdest pl miota jatszottam ezzel a nyomi FFB-vel..
- regebben is zavart de ugy voltam vele ez biztos plusz info az aszfaltrol
)
-
-Rolika-
senior tag
Na mégiscsak lett egy win
2. split. 4-es rajtszámmal sikerült elbaltáznom az időmérőt és így a 8. helyről rajtoltam. Kiállás előtt második voltam és egy körrel többet tudtam menni. A vége megnyugtató 3 másodperc feletti győzelem.
Ha esetleg valakit érdekel, most megy fel youtubera -
-Rolika-
senior tag
Mikor szoktál játszani?
Nem tudom a Porsche Cuppal mennyien jönnek össze, hány split szokott lenni.
A győzelem Nálam is elég ritka.
Ha például IMSA-t tolok és délelőtt tudok csak játszani, akkor a 2400-2500 körüli iratingel állandóan top splitbe dob és ott esélyem sincs. Gt3-ban viszont ha délután tudok játszani, akkor a szintemnek megfelelő emberkéket dob be és ha fekszik a pálya is, akkor becsúszik néha egy-egy győzelem.
Sajna a héten megint délutános vagyok, ezért délelőtt max 2-3 versenyre van időm, de nem látom azt, hogy esetleg összejöhetne egy győzelem. Mondjuk a héten inkább a SR-re megyek rá. 2 hete Daytona jól megszivatott. Hét elején 2700 körül voltam 3 körüli SR-el. Hét végére 2300 alá kerültem és 1.1 volt az SR. -
bardi
senior tag
Milyen iRating mellett tudtok nyerni?
Én most csak porsche kupázok, és a 2500 környékivel lehetetlennek tűnik. Folyamatosan olyan splitekbe rak, ahol ilyen 14-22-es rajtszámmal indulok, hiába kerülöm el egész jól a baleseteket, az első helyhez nincsen tempóm. Eleve szerintem azért ennyi, mert szinte minden versenyt befejezek, Zolderben egész sok helyeket hoztam utolsó helyre visszaesve. -
pRoject22
őstag
Nahh végre Super Formula win
-
-Rolika-
senior tag
Na pont ez történt ma is velem Fujin. Első körben a srác megforgott a tömegben, én kikerültem, de 4x. Még szerencse, hogy ezzel együtt is csak 6x lett a végére.
Tegnap mentem először Fujin és nem gondoltam volna, hogy ma hozok egy 6. helyet 22-ről rajtolva. [link]
Amúgy már régen megvettem ezt a pályát, de nem tudom eddig miért nem mentem rajta -
pRoject22
őstag
A szigorú rendszer alatt én azt értem ,hogy a tiltakozás utáni büntik legyenek szigorúbbak illetve legyen bünti, mert oké ,hogy verseny baleset de azt általában valaki okozza, és egy sikeres tiltakozás után az okozó felet kellene valahogy büntetni, pl utólagos kizárás a versenyből vagy SR / iR levonás stb, szerintem ezzel egy picit a nagyon bátor kis indián divebomberek is óvatosabbak lennének, tegnap mentem egy super formulát, 24x-em lett, minden körben valaki hátbavert a T3-ban, ki is égtem a verseny után
-
drsanya
aktív tag
Nézzétek meg az app.ini-ben, hogy a 360hzinterpolation nincs e bekapcsolva (0-ról 1-re) Ha igen, kapcsoljátok ki, visszaáll az FFB 60hz-re és jó eséllyel megszűnik a gond. Mozánál ugyanez az érzés középen miatta, hiába reszelték még iRacingék, nem lett jobb. Nálam legalábbis ugyanezek voltak a tünetek, viszont nálam nem kapcsolt be automatikusan, hanem én próbálgattam, de nem jött be.
-
JulesTS
addikt
válasz
VincentVG #3057 üzenetére
Nekem DD1-el lett hasonló diver/app/firmware frissítés után, Raceroom-ban 3 egymás utáni versenyen a második után álló helyzetben ilyen "recegősen" lehetett tekerni a kormányt, iRacing-ban is hasonló lett. Más problémám is volt, visszaraktam a 455-ös drivert (a hozzá való firmware-rel és Fanalabbal).
-
VincentVG
senior tag
sziasztok, utolso update ota ti nem ereztek force feedback "valtozast"? Fana CSL DD-m van ( 8nm) es ugy tudnam leirni az erzest mintha kanyarodasnal ( barmilyen iranyvaltasnal - kiveve allo helyzetben, tehat amikor nincs tempo akkor ok ) - olyan erzes mintha "homok" kerult volna a szerkezetbe, minimal vibracio- nehez leirni, de nem ereztem regebben.
a kormanyhoz nincs "quick release"-em az alappal hasznalom, elso korben arra gondoltam ( meghuztam ), de nem.
( ugyanitt ha valakinek van jo FFB beallitasa a fent emlitett Fanatec szetthez, az pls share w me
- koszi )
-
pRoject22
őstag
Mondjuk az iR fórumon az a meta szöveg ,hogy az SR system úgy jó ahogy van, nincs opció fejlesztésre stb stb, ez nyílván egy bullshit, mindig van terület ahol lehetne fejleszteni, elviekben ugye már az is él ,hogy sikeres tiltakozás után levont pontokat az elkövetőtől de én eddig ilyet nem láttam sehol, attól mondjuk még lehet igaz.
Én mindig amellett állok ki, hogy egy picit szigorúbban kellene büntetni, valszeg kevesebb baleset lenne mert az emberek egy része jobban átgondolná, hogy mit csinál.
-
biker
nagyúr
Ma nem volt szerencsém, összeakadtam egy rakás idiótabaromállattal, akik inkább áramot vagy bevásárlókocsit vezetnének, mint versenyíutót
középső splitbe fértem be sajnos, ott poleba kvaliztam. már eleve az előttem lévő GR86 nem akart elindulni, a másik oszlop elment, 4 mx5 megelőzött, épp zöldre értünk fel a fogyatékos miatt, aztán szépen elment mindenki a szélárnyék és az előttem torlódó toyoták miatt, így utolsó helyről kezdtem az első ovál utáni egyenest, ahol elől a bmw-k egyenesben összetörték magukat a két fal közt, és mindent elzártak előttünk, 4x, autó kuka, towing
Nem is értem, nincsenek sikánok, de ezek egyenesen nem tudnak menni, komolyan minek nekik iracing?
ok, megyek tovább, 9.helyről vissza 5-re, erre lekörözések, a bmw-k olyan 260-al az mx5 és toyota közé amik 210-et alig mennek be mint állat, én nem is éreztem ütést és sérülés se lett, de 4x, összesen 8x és -0.3SR -15irating
én nem is értem, vakon bénán kormány nélkül mennek? -
bardi
senior tag
Finomítottak valamit az incidens rendszeren?
Kiforgattak féktávon (Zolder első sikán), és se kontakt, se loss of control nem volt.
Utána második sikánban egy bevetődő a balosban letolt annyira, hogy kaptam vágásért büntetést, de semmi off track ismét, csak egy 0x kontakt. Ezekért eddig büntettek, most meg volt egy 0x versenyem, egy megforgással, meg nem tudom hány kontakttal. -
biker
nagyúr
Jeeez
Historic monza combined without shicane - multiclass (GR86, MX5, BMW M2, Clio cup)
Monszunszerű szakadó eső, egyenesben vízrefutó autók, pokol, és egy győzelem 2perc vontatás után!
Gyertek, nézzétek meg[link]
+73 iR
-0.28 SR
Az a baj, így önmagában szép szép a certificate, de ráírhatnák, hogy kegyetlen kib..ott állat körülmények közt
Volt már win, csak a régi érában, mikor road car volt, nem sport car és formula car, ezért újra first win -
asb88
tag
Július 7-én kezdődik a VSR Indycar bajnokság! Részletek a vsr.hu weboldalán: [link]
-
drsanya
aktív tag
válasz
pRoject22 #3042 üzenetére
Tegnap én is mentem, poén volt. Úgy voltál a leggyorsabb, ha lassan mentél
Pillanatok alatt el lehetett fogyasztani a gumit. Folyamatosan figyelni kellett a gumihőmérsékletet, mert ha nem figyeltél, könnyen pirosba szaladt a tartomány (Ferrari). Jöttem is fel, mint a talajvíz, mert sokan most is vérre mentek. Egy 4 és egy 5. hely lett a juti.
-
pRoject22
őstag
Az e heti IMSa az most tényleg iceRacing ezen az 50 fokos pályán majdnem olyan menni mint esőben
-
Laby
őstag
Hátha érdekel valakit néhány GT3 futam streamem:
[youtube stream] -
VincentVG
senior tag
-
VincentVG
senior tag
sziasztok, valaki el tudja nekem magyarazni az iracing official bajnoki pontok "szamolasat":
azt ertem h van egy relative komplex atlagolas, ez itt
de pl itt egy random GT3 div 10 szezon vege:
ez a sorrend a "gyoztessel" hogy jon ki? 2 start, 17 acelos pont osszesen. gondolom a Point resz nem mervado mert ez nem a leatlagolt osszeadott legjobb max 8 het, de akkor sem all ossze h mivan. -
Amantius
senior tag
Bocsánat, én nem akartam semmi rosszat, csak jeleztem, hogy az is akkor lesz. Arra viszont van alternatív időpont, akinek az fekszik.
Megértem, hogy elkeseredett vagy és tényleg sajnálom, hogy ez az állapot, csak kitartást tudok kívánni.
Valamint megköszönni a munkátokat, tetszik amit csinálsz, csináltok. -
biker
nagyúr
Természetesen, ha törölni kényszerülnénk, akkor visszafizetjük a nevezéseket. így volt az éves endu terv esetén is, Paza visszautalt mindent
Ameddig van értelme megtartani, megtartjuk, és ez az indulóktól függ, nem anyagiaktól. a minilemans közel 40e minuszban zárt, mert elég nevező volt hogy megtartsuk, kérte a nép, de nem fedezte a költségeket a díjazás. Ameddig tudjuk, csináljuk, szerencsére vannak mindig extra hozzájárulások amik segítenek
Hamarosan kiderül, idén milyen díjakat kapnak a tavaszi bajnoki dobogósok.
"Aki meg 1500 forinton szenved, miközben iRacingozik valószínűleg 3-400 ezres szettjével azt nem gondolnám, hogy kicsit is komolyan kéne venni..."
iracing évente 40-50ezer és még tartalmat se vettél. a teljes szett meg inkább duplája is lehet PC-vel, de nem túrkálunk zsebekben. ACC-ben is volt aki azért hagyott ki szezont mert meg kell venni hozzá a DLC-t
-
IzI
őstag
Egy évben,maximum mennyi creditet lehet össze hozni?
-
Laby
őstag
Mi azért nem mentünk az előző eseményekre, mert nem jött össze annyi csapat amivel mi élveznénk az endurance-t. Erre nevezünk a napokban, de ha nem jön össze, akkor vissza lépünk (ha lesz rá lehetőség). 5-8 csapat ellen nem szeretnék 6 órán keresztül versenyezni, úgy hogy soha nem találkozok velük a pályán.
Nekem ez az egy gondolom az endurance-okkal, hogyha nincs elég csapat minden kategóriában, akkor számomra halál unalmas.Aki meg 1500 forinton szenved, miközben iRacingozik valószínűleg 3-400 ezres szettjével azt nem gondolnám, hogy kicsit is komolyan kéne venni...
-
biker
nagyúr
válasz
Amantius #3026 üzenetére
Értem, eddig csak az volt a baj, ha official special eventtel ütközik, ezt minden verseny esetében kerültük, utána kaptam hogy az F1-el ütközik, majd a nascarral ütközött, most a heti kétheti eseményekkel ütközik?
Sajnos ütközni fog mindig valamivel. pl hirtelen 4 ember írta hogy pont ekkor nyaralnak, tavaly júliusban nyaralt mindenki, ezért lett augusztus végére téve a mini lemans
előtte héten iracing portimao 1000, utána 2 héten kamion verseny a címvédő nem tudna jönni, de a 2. héten megint special event indy 6hBár azt is megjegyzem, 2x annyian írtak a mini lemans után, hogy legyen egész éves endurance bajnokság, mint ahányan neveztek a 2025-ös Masters of Endurance-ra, ami emiatt törölve is lett.
Lehet ez lesz az utolsó próba ilyen eseményre, és elengedjük végleg. Azért szervezünk ilyen eseményeket, mert mindenki ezt írja kommentekben, milyen jó lenne, utána sorban ezt kapom. 24 óra alatt 6 olyan jött be, miért nem jó amit kitaláltunk. Szuper.
A legjobb aki nem érti, hogy miért fejenként van nevezési díj, mert 1500Ft ami kb 2 gomboc fagyi édes tölcsérben, az sok. De nem érti, hogy a nyeremények is fejenként vannak, nem egy kupát vagy egy érmet vagy egy 15$ kupont kap a csapat, amit feldarabolhatnak, hanem 2 vagy 3 db-ot. Komolyan. kész vagyok. sajnálom.
-
Laby
őstag
Sajnálom, hogy így látja a nép, de ha ezt szeretné a többség akkor érthető.
Szerintem még 3x10 csapat esetén is általában halál unalmas az endurance, 10 csapat hamar teljesen távol kerül egymástól aztán megy céltalanul az egyedül körözgetés, csak a lekörözések maradnak mint izgalom. Ez esetben meg gondolom még 10 csapat sem lesz meg minden kategóriában.
-
biker
nagyúr
Sziasztok!
A tavaszi bajnokságok kipihenése után ismét meghirdetjük a nyárzáró nagyszabású endurance versenyünket! A tavalyi nagy sikert elérő Mini Le Mans után itt a 6h@Spa !
2025. augusztus 23-án szombaton egy 6 órás Spa-i endurance versennyel zárjuk a nyarat, és melegítünk be az őszi idényre, amire várunk szeretettel minden iRacing pilótát.
Az alábbi osztályok autói választhatóak:
LMP2 - Dallara P217
GTP - BMW M Hybrid V8, Cadillac V-Series.R GTP, Acura ARX-06 GTP, Porsche 963 GTP, Ferrari 499P
IMSA23- BMW M4 GT3, Lamborghini Huracán GT3 EVO, Mercedes-AMG GT3 2020, Porsche 911 GT3 R (992), Ferrari 296 GT3, Audi R8 LMS EVO II GT3, Chevrolet Corvette Z06 GT3.R, Ford Mustang GT3, McLaren 720S GT3 EVO, Acura NSX GT3 EVO 22
Az aktuális versenyen az iRacing IMSA versenyein alkalmazott BOP lesz érvényes
Egyedi feltételek: A bajnokságba való jelentkezés előfeltétele a minimum D licenc Road kategóriában. GTP kategória esetén minimum B licenc és 2500 rating, LMP2 kategória esetén C licenc és 1500 rating szükséges az induláshoz!
Nevezési díj: 1.500 Ft/fő (a 2024-es Le Mans futam győzteseinek ingyenes!)
NYEREMÉNYEK
A kategóriák győztes csapatának tagjai emlékérmet kapnak.
Az összes célba érkezett csapat (minimum 10 befutó csapat esetén) sorsoláson vesz részt, ahol kisorsolunk fejenként 15$ értékű iRacing kupont (a kisorsolt csapat minden tagja kap)
Extra nyeremény: Az a csapat, aki 0x incidenssel lehozza a versenyt, annak tagjai Fair Play díj keretében 15-15$ iRacing kupont kap. Ha nincs ilyen csapat, akkor a nyeremény kisorsolásra kerül az összes olyan csapat közt, akik 20x alatt lehozták a versenyt (nem kaptak DT-t). Ha több csapat megy végig 0X-el, akkor a jobb összetett helyezést elért csapat nyeri a különdíjat.
További nyeremények szponzorfüggően szaporodhatnak!
Részletek a versenykiírásban:
https://drive.google.com/file/d/1Cup_ylyOwRfyVHuBcO_btHlnWSQ5bLby/view?usp=sharing
A jelentkezési lap már él, várjuk a nevezéseket
Üdv, a Simunation Series csapata -
lukcsimre
csendes tag
VR pajtiknak nagyszerű híreket hozott az új frissítés.
Nem, ez nem ugyanaz, mint amit az OpenXR Toolkit tud Foveated Rendering néven, bár ezt maga a fejlesztő fiú is leírta.
VIDEÓ -
drsanya
aktív tag
válasz
JulesTS #3015 üzenetére
Mozán (R9 V1) működik, első dolgom volt hogy levettem a "hangerejét", majd ki is kapcsoltam, mert szétrázta a vázat. Aztán tegnap játszottam vele egy kicsit, és most úgy van, hogy csak a fizikai visszajelzéseket hagytam bekapcsolva. Jó, hogy az app.ini-ben lehet csavargatni a dolgokat, de egy interfész jobban esett volna csúszkákkal, mert pl nekem csak a tapadásvesztés lenne elsőre jó amit beállítanék. A 360hz bekapcsolása szükséges hozzá, anélkül nem megy. Emiatt viszont újra kell állítani az FFB-t, meg a hozzátartozó equalizert, mert nagyon más lett úgy. Szóval majd keresünk tutorialokat, de nálam azok sose váltak be, az volt a jó, ahová én csavargattam.
-
JulesTS
addikt
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_76442-76442.html
CS DD/CS DD+ tulajok! Teszteltétek az új drivert és az iRacing frissítés után a Fullforce csodát?
Lehet érezni valamit? Hasznos dolog, vagy egy újabb marketing maszlag? -
biker
nagyúr
frissítés után minden gt3 autó minden setupja kuka?
ferrari 296 (nem a challenge) setupok mind too high (85-87mm) magas autók az 51-53mm helyett
de a porsche is érdekes volt régi setuppal -
pRoject22
őstag
GT3-nak nagyon jól íllik ez az új gumifizika, kimondottan jó
-
bardi
senior tag
Tényleg ennyire gagyi a rendszerük, hogy ha demo driveban nem töltök le valamit rögtön, akkor a frissítés után már nem lehet semmi tartalmat kijelölni, hogy kipróbálja az ember? Miután a szükséges dolgokkal frissítettem, gondoltam megnézem mi olyan jó a gtp-ben, de már sehogy se jutok el oda, hogy letöltsem...
-
asb88
tag
Eközben pedig a radar alatt a Spin'n'Tow Motorsport Bruckner Bertalan, Decsi István és Stang Szabolcs vezetésével a 2. helyen végzett TCR-ben a főműsoridős top splitben
-
bardi
senior tag
Nem tudom, ha esővel indul a verseny, és esetleg a végére vált szárazra, akkor mindenki, aki esős setuppal indul, akár ugyan így járhat, hogy a végére alacsonyabb lesz a hasmagasság, mint a megengedett. Szerintem ezért nem kizárásnak kellett volna járnia, hanem inkább valami megoldást csinálni, hogy ez ne fordulhasson elő. Pl. a verseny végén is legyen technical inspection.
-
pRoject22
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 XC 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Asus E510M 128GB SSD, 4GB RAM, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest