Hirdetés
- Képeken mindkét Xiaomi 14T
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Fillérekért hazavihető a CMF Phone 1
Hirdetés
-
Predator Triton Neo 16: Ilyen az Acer vékony gamer notebookja
ph A prémiumkategóriás Predatorokat is elérte a fogyókúra, és a Triton Neo 16 képében egy jól sikerült, bár drága gépet kínálnak.
-
Már elérhető a Xbox Game Pass Standard
gp A régi Game Pass tagságot váltja a korábban bejelentett Standard, amelyhez már nem járnak a premier napi játékok.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
musli26
tag
válasz 313313 #70847 üzenetére
Muszáj volt átvennem mert a hátizsákot hónapok óta vadászom.
A bonyolult az ,hogy Anyós nevén van a flottás csomag és én is benne vagyok.
De ahhoz ,hogy visszavigyem neki is ott kell lenni.
Elviszem a tokot.
Azon kívül mit vigyek?
Mert a pick pack pontnál csak egy blokkot kaptam semmi más.
Vagy még nyomtassam ki a rendelést a netröl?Köszi
Dell SE2416H Asrock B75M-GL Core i3 3220 Corsair Vengeance 8Gb 1600Mhz Samsung SSD 850 EVO 250GB Chieftec CTG-450-80PB Samsung J5 2016 gold
-
legenda
válasz ForRedGlory #70855 üzenetére
bármelyik lehetséges.
saját részre nem jellemző (szerencsére) a garis ügyintézés, de ha belefutnék esetleg, akkor is inkább direktben a gyártói/szerződéses szervizzel intézném, már csak a gyorsabb átfutás miatt is.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Ateszpapa
addikt
Szerintetek miért lehet az, hogy a Telekom HU helyett TELEKOM HU van írva egyes helyeken?
Vajon mi lehet, új fejlesztés?
Az utóbbi egy hétben figyeltem fel rá. i6s a készülék.[ Szerkesztve ]
-
tatararpad
őstag
A Telekom miért függesztette fel a netplusz s mobilnetet limit elérése után? Lassítva de mennie kéne, honlapon is ez van írva, vagy lemaradtam valamiről?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz tatararpad #70858 üzenetére
Nálunk is van elfogyott NetPlusz S, s nincs felfüggesztve.
Próbálj meg egy e-mailt elküldeni vagy valami messengeren üzenetet küldeni.
Van net csak rendesen be van lassítva. -
Soulfly842
addikt
Ajánlom a figyelmetekbe, szerintem nagyon megéri.
Domino feltöltőkártya közel 200E egyenleggel, 39990 Ft-ért:
Érintettségem nincs benne, s a fórumozót sem ismerem. Nem reklámnak számom, de az oka a tranzakciónak számomra egyértelműnek tűnik. Rendben van ez szerintem
-
Ateszpapa
addikt
válasz Soulfly842 #70863 üzenetére
Pedig azt hittem, ez is jelent valamit a háttérben megy a fejlesztés és talán így is jelzik a cellákat.
No, akkor csak figyelmetlen volt aki beüzemelte, vagy csak beragadt a caps lock.
-
prozodus
őstag
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
radio100jozs
őstag
válasz prozodus #70871 üzenetére
Szokásos hisztériakeltés, mert az előfizető él és "virul", így mi lenne akkor az indok a kötbér nélküli felmondásra? Semmi. Az nem bizonyít semmi, hogy azt mondom, hogy a másik előfizetést xy használta, mert az senkit nem érdekel, és jogosan, mert az előfizető személye a lényeges ebben a szerződéses viszonyban, azaz van A és B szerződő fél, és itt semmiféle olyan körülmény nem következett be, ami indokolttá tenné a szerződés ilyen irányú kötbér nélküli felmondási jogát.
-
Vangelis
nagyúr
válasz radio100jozs #70872 üzenetére
De miért nem mondta azt az ügyintéző, hogy megbeszéli a felettesével vagy ír a háttér osztálynak, hogy ez a helyzet.
Nem hinném, hogy nem oldották volna meg valahogy.De nem kellett volna kegyelet sértőnek lennie,.... mégiscsak emberek vagyunk.... nah jó nem mindenki mint a mellékelt ábra mutatja.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
nash2
tag
+1
Ez csak azt mutatja, hogy az aktuális ügyintézőben nem volt egy szikrányi emberség sem. Ha a történet igaz, innen is gratulálok, ilyenekből szokott lenni a hónap/év dolgozója.
Nash
-
-
legenda
válasz prozodus #70871 üzenetére
a hűség...stb. kapcsán, az előfizetői szerződés megszüntetésekor felmerülő jogkövetkezményektől a szolgáltató csak az előfizető halála esetén kell, hogy eltekintsen.
az ilyen történetekkel az a baj, hogy csak az egyik fél elmondása olvasható, pedig mindennek (legalább) két oldala van.
az ügyintéző ilyen esetekben fokozottan legyen udvarias, megértő, körültekintő...stb., de még ha szomorú is, jogilag valóban adott a helyzet, az előfizető oldaláról nem indokolt direktben adott előfizetés jogkövetkezmények nélküli megszüntetése, legfeljebb méltányosságból teheti meg a szolgáltató, ha indokoltnak látja, azt pedig tudja vizsgálni, ha nagyon akarja - ilyenkor kell "köszönetet mondani" a sok trükközőnek, akik különböző mondvacsinált indokokkal akarnak kibújni a jogkövetkezmények alól, bár olyan esetről még nem hallottam, hogy valakinek még a hozzátartozója halála sem szent, de a mai világban semmin sem szabad csodálkozni, sajnos...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Soulfly842
addikt
válasz prozodus #70871 üzenetére
Ilyen esetben sajnos nincs mit tenni.
Fordított helyzetben - ha pl. az előfizető nevén van hat előfizetés - akkor a Telekom nem vizsgálódik. A körülményekre való tekintettel akár mind a hat előfizetést lemondhatja az előfizető közeli hozzátartozója. Kötbér kötelezettség és extra kitételek nélkül (halotti anyakönyvi kivonattal, csak az átíráshoz kell a hagyatéki).
Van egy szabályrendszer, s nem csinálnak belőle problémát, hogy "ugyan, egy személy miért használt volna hat darab előfizetést"... Nem vizsgálóidk ilyen helyzetben a Telekom. Fordított helyzetben (ha egy harmadik fél nevén van a kapcsolódó előfizetés) sajnos ez nem vizsgálható.
"bár olyan esetről még nem hallottam, hogy valakinek még a hozzátartozója halála sem szent, de a mai világban semmin sem szabad csodálkozni, sajnos..."
Én sajnos nem csak hallottam, hanem találkoztam is ilyen helyzettel. Próbálta még azt is eljátszani, hogy - a névazonosság okán - ugyanannak a nevére szól a szolgáltatás (idősebb X.Y, Ifj. X.Y), de nem sikerült neki.
Saját családtagjának a halálából űzött így gúnyt, ezzel próbált nyerészkedni.. Elszomorító az ilyen.[ Szerkesztve ]
-
nash2
tag
válasz Soulfly842 #70877 üzenetére
A gond az, hogy ilyen esetekben jöhetne szóba a méltányosság (hiszen a közeli hozzátartozó halála nem csak érzelmileg, de anyagilag is romba döntheti a család maradékát), de pont ez az ami ismeretlen fogalommá vált !!
A szolgáltatók mentalitását leginkább a zéró tolerancia kifejezéssel lehetne leírni !!!
Milyen nyerészkedésről van szó ? Amikor egy ilyen szomorú esemény rengeteg és azonnali költséget jelent ?Nash
-
legenda
válasz Soulfly842 #70877 üzenetére
az "szép", ha valaki már a gyakorlatban is hasznot próbál(t) ilyen téren húzni más halálából...
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Soulfly842
addikt
Fogd visszább a habitust. Felesleges.
1, leírtam azt, hogy mi az ami a szolgáltató jogkörébe esik hivatalosan, s azt, hogy ha pl. hat előfizetés van az elhunyt nevén a Telekom akkor sem vizsgálódik, hogy tényleg ő használta-e mindet (ő ezt milyen jogon tenné meg...).
2, kali írta, hogy nehezen tudja elképzelni, hogy valaki ezen próbál nyerészkedni. S csak leírtam, hogy találkoztam már ilyennel, s amikor logikai öngólba ment bele az illető, s erre felhívtam a figyelmét - akkor csak nevetett rajta. - sajnos ilyen létezik. A szöveg több részből állt, de te erre a töredéknyi bekezdésre élezed ki az egészet.
3, Egy szóval olvasd át újra, s értelmezd - kicsit összefolytak a sorok. Egy szóval nem is írtam arról, hogy ne lenne még ilyen helyzetben is - amit fent idéztek - gyakorlati példa arra, hogy valaki lemondja színtiszta méltányosságból a szolgáltatást. Más szolgálatónál van olyan, hogy ezernyi élethelyzettel nem foglalkoznak, de a Telekom pont egy olyan ellenpélda, aki a gyakorlatban is ezernyi ügyet kezel - reklamációs jogalap nélkül - pusztán méltányosságból. Az érzelmeinknek lehet egy olyan furcsa fátyla, ami néha megnehezíti az értelmezést. Nem kell ebben most támadási felületet keresni, ez felesleges. S ez nem az írásjelek számosságán múlik.[ Szerkesztve ]
-
nash2
tag
válasz Soulfly842 #70880 üzenetére
Végigolvastam amit írtál, és az írásjeleket is tudom értelmezni köszi...Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a szolgáltatók profitéhsége lassan mindent felülír, beleértve az alapvető emberi normákat is. Ennyi, nem kell többet belemagyarázni, nincs it semmilyen támadási felület. Adnak a szolgáltatók és az ügyfelek egyaránt maguknak enélkül is épp eleget.
[ Szerkesztve ]
Nash
-
dragsterman
csendes tag
Nem tudjátok, hogy a NetPlusz S mobilnet megrendelése után miért 333/200 MB-t ír a Telekom mobil app/online felület?
Sőt megrendeléskor is 333 MB-t ír, de utána 200 MB-ról csökken a felhasználható érték.OnePlus One (bacon) - Stock COS12.1+Root+Xposed
-
ForRedGlory
félisten
válasz prozodus #70875 üzenetére
1. Ez csak a tortenet egyik resze.
2. Nagyon sok embert tudnek mondani, akinel engedelyeztem a kotbermentes megszuntetest, ha ilyes eset allt elo.
3. Kettes pontbol kovetkeztetve, rohadtul nem az az altalanos, hogy ilyenkor az ugyfelnek kuss, csak ertelemszeruen az nem fogja kozhirre tenni, hogy milyen rendes a Telekom, hogy engedte megszintetni a szolgaltatast.
Legutobb valami 80+ ugyfel kerte az egyik szamanak megszunteteset mert a 70+ felesege elhunyt. Ez az a kategoria, amikor nem szabad pl elhajtani senkit...
-
Zeki
nagyúr
válasz dragsterman #70882 üzenetére
Biztos technikai malőr, a bluemobile.hu 333megája lehet idekeverve.
490-ért az a bestbuy átmenetileg.Nem tudom ők meddig csinálják, a tescomobile is bedobta a törölközőt.
-
prozodus
őstag
válasz ForRedGlory #70883 üzenetére
Ha ilyen lett volna a hozzáállás, sztem nem ilyen szösszenet születik.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
talamasca
senior tag
válasz prozodus #70885 üzenetére
Nem a T-t védve, de tényleg csak a sztori egyik oldalát ismerjük...
Én nem is mentem volna be pl. üzletbe, hanem rögtön egyéni elbírálást kértem volna írásban, udvariasan.
Nagy eséllyel megadnák.Más:
Nem ismerjük, hogy milyen kedvezményekkel lett vásárolva a 2. szám. (Társkártya, stb...)
Nem tudjuk, hogy milyen készülékkel lett vásárolva. Nézzük pl. azt (ha már itt a mobilarénán beszélgetünk), hogy kedvezménnyel lett egy iPhone 6s, Samsung G Edge, stb. értékű telefon. A cikkben a hölgy erről egy szót sem ejt. Annak a kedvezményét ki "nyeli be"? Ráadásul, amennyiben ez az eset áll fenn, az előfizető helyében értékesíteném a telefont és a maradék összeggel kipótolva szépen rendezném a tartozásom feléjük.
Ez is egy megoldás.
De tényleg nem ismerjük az érem mindkét oldalát.“Black as midnight on a moonless night.”
-
sutszi
veterán
3-szor elrontottam a PIN kódom. Most PUK-ot kér, de nincs kéznél a papír amit kaptam anno. Telefonos ügyfélszolgálaton meg lehet ezt oldani, vagy személyesen kell befáradnom valamelyik T-be?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
Nem tudok belépni...nem használtam a fiókom. Nem is volt talán...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz bihariszabi #70892 üzenetére
Nem, mert nem használom. Ezért kérdeztem, hogy milyen lehetőségeim vannak...
Mellesleg onnan kéne tudnia, hogy mikor voltam bent a nevemre venni a kártyám, akkor a személyes adataim bevitték a rendszerbe... Csak tudnám mi a francnak akkor.Úgy tűnik személyesen kell intézni...
Azért köszi mindenkinek.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
savoo
addikt
Sziasztok!
feburár 10-én lejárt az előfizetésre szóló hűségem. Music XS csomagban vagyok, aminek a 2 éves periódusa valamikor az ősz folyamán járna le. Diákom már nincs egy jó ideje. Az a kérdés, hogy ha én most veszek esetleg egy telefont ugyan ebben a csomagban (a webshop felajánlja), és ősszel letelne a 2 év, akkor van kötbér vagy nincs kötbér? Tudtommal ilyenkor automatán átraknak move xs-be, vagy valami ilyesmi alap csomagba. Vagy a telefon vásárlásnál bekérnék a diákot megint?
-
bihariszabi
aktív tag
válasz sutszi #70894 üzenetére
Ezt értem, de te semmilyen kódot, vagy azonosítót nem vagy hajlandó felírni, vagy megjegyezni, viszont ha mondjuk semmilyen azonosítási rendszer nem lenne és valamelyik kollégád felhívná az ügyfélszolgálatot és kötne a nevedben egy havi 10 ezres internetcsomagot -mert lehet ilyet is pont az ügyfelek kényelmére-, akkor te lennél a legjobban megsértve. Itt minden azért van így csinálva, hogy téged, engem mindenkit védjenek. Én tudom az azonosítómat, meg az internetes belépési kódomat is, így mindent meg tudok oldani otthonról, vagy egy sörözőből kényelmesen. És ehhez csak 2 kódot kell megjegyezni. Itt nem megsértődni kell, hanem megérteni. Amúgy javaslom, hogy mivel csak személyesen tudod ezeket megoldani, ha már bent vagy, csináltasd meg az online kódot és az azonosítót. Ja és ne lepődj meg, kérni fogják a személyid meg talán a lakcímkártyád, szóval vidd el. Ja és nem kib@szásból kérik, hanem hogy ne tudjon más a nevedet bemondva kihozni 3 db iPhone 6S-t.
-
sutszi
veterán
válasz bihariszabi #70896 üzenetére
A szövegértelmezés nem az erősséged.* Nem kőkobaki vagyok aki kőtáblára írogat. Nem volt online azonosítóm amit megjegyezzek. Nem volt eleve semmilyen jelszavam. Érted? Feltudod fogni?
Mellesleg bankszámlaszámom, taj számom, és még egy rakás egyéb azonosítót meg kódot tudok és kell is tudnom fejből... Azon "sértődöm" meg, hogy felteszek egy kérdést, de valahogy csak kevés alkalommal kapok választ. Helyette ilyen hülyeségekbe kell belemenni.Amúgy a lakcímkártyám meg a személyim az kvázi a napi felszerelés része, nem dísznek tartom. *Már írtam, hogy HA már egyszer felírták róla az adataim, akkor akár telefonon is be tudnának azonosítani...
Jó ég...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
$p@rr0w
őstag
Azt szeretnèm megkèrdezni hogy: melyik mobilszolgaltatot erdemes valasztanom ha indulo vallalkozasomhoz telefonhivasokat bonyolitanek elso honapokban, feltoltokartyas formaban? Ha kesobb beindul elofizetest kotnek mobilnettel is.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
4Grider
nagyúr
válasz $p@rr0w #70899 üzenetére
Mondjuk én vállalkozásként biztos hogy nem a nehezen elszámolható feltöltős előfizetéssel indítanék. De ha a fejedbe vetted, akkor a legolcsóbb talán a bluemobile 33 Ft-os percdíja. Ha mégis a normálisan elszámolhatóbb postpaid előfizetést választod, akkor meg hűség nélkül ott a dpi alap a Telenyomortól. Ez utóbbi flottás, tehát a flottás topicban találsz róla több infót, meg kapcsolattartót is, aki egy-két hét alatt beléptet a flottába. Nekem mindegyikhez csak előfizetőként van közöm...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Új Lenovo LOQ Gamer 15 FHD IPS 144Hz G-Sync i7-13620H 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Ritkaság! ASUS X75VD laptop (17,4/i5-G3/8GB/512SSD/Nvidia) - 1 év garancia
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
- Konzolok és tartozékaik felvásárlása azonnali készpénz fizetéssel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen