Hirdetés
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Megjelent a OnePlus 13T
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
1430
senior tag
válasz
balintXD #33998 üzenetére
Úgy gondolom, hogy igen és igen. Próbáld ki, legfeljebb nem lesz jó, de ha kérdéseid lennének, akkor itt érdeklődj.
-
balintXD
tag
Köszönöm az infót!
Viszont még lenne 2 kérdésem, az egyik az lenne h csak új előfizetéssel lehet igénybe venni vagy hosszabbítással is, a másik pedig az hogyha 2 előfizetés van a nevemen, akkor bármelyikkel felhasználhatom a kódot vagy csak azzal amire az sms jött? Csak azér kérdezem mert pont lejárt a másik előfizetésem, és vennék is új telefont, de az sms arra jött, ami még nem járt le. -
válasz
ForRedGlory #33992 üzenetére
Azért ez elég furcsa érvelés, hogy 100%, mert biztos hogy úgy van (lényegében).
-
ForRedGlory
félisten
válasz
callmeakos #33968 üzenetére
Csak, hogy akkor végleg tisztázzuk a dolgot. Kizárt dolog, hogy véletlen lettél korlátozva, ez 99%, mondhatsz bármit is.
Van a számláknak egy fizetési határideje, ha nem rendezed időben, pár nap múlva indul a felszólítás és megy vagy egy SMS, vagy egy hanghívás. Megjegyzem, ez utóbbit bacnak az ügyfelek meghallgatni, és ilyenkor a rendszer később újra hív, amíg az úri kedvében lévő ügyfél vagy meg nem unja és végig nem hallgatja, vagy reklamál zaklatásért. Persze, ha nem kap értesítést és korlátozzák, akkor meg pörög rajta. Nyilván nem rád értem. Mivel elindult a felszólítás, 100%, hogy ment értesítés, amit vagy nem hallgattál meg, (vagy elfelejtetted) vagy az SMS másik számra ment, ha esetleg több hívód van. Tessék beállítani utóbbi esetben vezérszámot a 1430-on, hogy ne a gyereked kapja az értesítést. Persze ez utóbbi lehet nem így volt, feltételezés.
Visszatérve Rád. Ha egy számla fizetési határideje lejár, megy a felszólítás, aztán onnantól számított 30 nap múlva a korlátozás. Előbbi 695 Ft, utóbbi br 4445 Ft. Megjegyzem, ez mind le van írva a díjszabásban/üzletszabályzatban, tehát a díjra vonatkozó nagy rácsodálkozás minimum vicces. Arra hivatkozni, hogy nem ment értesítés, halál értelmetlen, mert ez benne sincs az üzletszabályzatban, hogy KÖTELEZŐ küldeni. A számlában fel van tüntetve mindig a lejárt egyenleg, online ügyfélszolgálaton szintén, ha meg nem tudja az illető mert olyan össze-vissza fizet, még mindig kérdezhet...és ne személyesen, telefonon. Mindenki azt állít, amit akar, hogy jaj nekem ezt mondák személyesen, meg azt mondták. Annak nincs nyoma.
Ha a számla fizetési határideje után 1 nappal korlátoztak, 100%, hogy az volt a helyzet, hogy volt olyan számla, amit azután fizettél be, miután lejárt a következő. Ilyenkor a felszólítás nem áll le... és 30 nap FOLYAMATOS lejárt egyenleg után megy a korlátozás, nem számlánként 30 nap. Mondjuk HA tényleg törlesztő elmaradás volt csak 2013. október 1. és az októberi számla fizetési határideje között, akkor nem lett volna szabad egyirányúsítani. Ha megreklamálod, jóvá fogják írni.
-
cris78
őstag
Sziasztok! Kaptam az akciò nekem keretében 10 ezer forint készülék kedvezményt. Január 20-án jár le a két éves hűségem. Holnaptól benne vagyok a 21 hónapban, hogy készülék cserére alkalmas legyek?
-
válasz
ANDROID??? #33983 üzenetére
igen, bőven kárpótolva lett a tulaj, általa pedig mi is.
St3ven; bizony nem, azóta is több ilyet hallotam.
nem az igazi a telekom honlap, ügyintéznék, és dobálja a hibákat...
-
1430
senior tag
válasz
callmeakos #33971 üzenetére
Lássuk a folyamatot általánosságban: lejár a száma fizetési határideje (hónap 17. és 23. napja között) >> 5-8 napon belül elkezdődnek a felszólítások a még nem térült számlák után (ez jellemzően automata hívás, ennek sikertelensége esetén SMS) >> a felszólítás már pénzbe kerül (djculture ezt már részletezte) és a felszólítástól számítva 30 napon belül minden - idő közben is lejáró - számlát rendezni kell >> ha letelik a 30 nap, és még mindig van lejárt számla, akkor jön a korlátozás, amiről levelet is küldenek >> az egyirányúsítás pár napig megy, és ha ez idő alatt sem térülnek a lejárt számlák, akkor jön a felfüggesztés >> ha térül a számla, a korlátozás feloldása automatikusan is megtörténhet (a térülés napjának éjféljekor, és a visszakapcsolási díj is terhelődik) de a felfüggesztett számot csak kérésre aktiválják vissza (díj ellenében) >> ha nem kérik a visszakapcsolást pár napon belül, akkor az esetleges kötbéreket is kiterhelik. Nagyjából ennyi.
Lássuk a Te esetedet általánosságban: ha ma korlátoztak, akkor 30 nappal ezelőtt ki kellett értesítsenek (a mostani számla végén nem látszik ennek a díja a terhelés napjával?). Ha van másik hívószám is a neveden, kérdezz rá a használójától, mert lehet neki ment ki az értesítés (ha tényleg így volt, érdemes beállíttatni a számod vezérszámnak). Az értesítés tényét egyébként ügyintéző is tudja ellenőrizni. Apropó ügyintéző: mikor a múlt héten azt mondta neked a "fehér-magenta színű egyenruhában dolgozó hölgyike", hogy "nem lesz abból baj, ha hó végén lesz rendezve a havi számlával egyetemben", akkor bele is nézett (láthatólag) a számláidba vagy csak rákérdeztél és ő általánosságban válaszolt, anélkül, hogy láthatta volna a folyamatban lévő behajtási ügyed? Mert ha belenézett...
Azért érdemes lehet egyeztetned jövőhéten a behajtási csoporttal, például arról, hogy mennyire kavart be a törlesztő számlája.albiosz
Igen, azzal a kóddal lemondhatod, és a lemondástól függetlenül a 30. nap végéig még használhatod. A korai lemondás egyetlen hátránya, hogy nem lehet követni a hátralévő adatkeretet az önkiszolgáló felületeken, bár ha túl is léped, akkor sincs forgalmi díj. -
válasz
dedike #33980 üzenetére
na, azt nem feltétlenül tudják mindig, ezt én is megtapasztaltam anno, volt olyan eset, hogy legalább 10 percig görcsölt az ügyintéző, mire összehozta a nevemen lévő előfizetéseket - a társkártyás előfizetéseket kellett hozzátenni a főkártyás előfizetésemhez -, amikor szóltam, hogy csak az egyik előfizetésem számláját nyomtatta, én pedig mindegyikét befizetném, ahogy a kiküldött számlákon szokás.
akkoriban még vidékre érkezett a számla, netbank még nem volt adott, és pont nem tudtam hazautazni egy ideig, ezért fizettem be t-s üzletben.ANDROID???; igen, anyagi érdekeltés okán működnek a dolgok, volt már hozzá szerencsém, bár régebben, bő 10 éve.; bérelt lakás, én készpénzben fizettem a számlákat a tulajnak, neki pedig vonták a számlájáról a szolgáltatók az összegeket. otthon ücsörgünk a párommal, egyszer villany leó, nincs áram a lakásban. kimegyek a folyosóra, nézem a villanyórát, hát kikötve, plomba rajta, meg egy határozat a kikötésről, a számlafizetésben történt elmaradás miatt, illetve kitöltve a rublika, hogy a helyszínen a számlát nem fizették ki, a megjegyzésben beírva, hogy többszöri csengetésre sem nyitott ajtót senki!
nos, ketten tartózkodtunk otthon, a csengő működött, de be sem csengettek, mert a kikötés miatt sokkal több jutalékot kaptak - szerződéses cég volt, nem közvetlenül az elmü -, mint történt volna az, ha becsenegetnek, kifizetem a számlát, és nem kell kikötni!
az eljárási szabályok alapján kötelességük lett volna becsengetni!
a tulajd egy figyelmeztetést nem kapott az elmü irányából, legalábbis ő ezt mondta, és amennyire ismertem, nem feltétlenül hazudott.
az a pláne, hogy nem is a lakás tulajdonosa felejtette le befizetni a számlákat, hanem a bank hibázott, így végül mi is kártalanítva lettünk - csak másnap délután kapcsolták vissza, a fagyasztó leengedett a nyári melegben, persze tele hússal...stb -, meg a tulaj is. -
válasz
callmeakos #33976 üzenetére
Egyértelműen téged szívattak meg rendesen... T-pontban fizetve illene tudni az ügyintézőnek azt, hogy mennyit kérjen.
-
ANDROID???
addikt
válasz
pepe091 #33961 üzenetére
Tudod milyen figyelmeztetést várt, amit a lekapcsolás után küldtek neki SMS-ben. Lehet, hogy úgy kellene hogy sms-t küldenek a lekapcsolás előtt mondjuk 1 héttel, és van idő reagálni, mondjuk kifizetni. Egyébként meg abszott mindegy, hogy mi a frászért nem fizette be, és hogy tudta-e vagy sem.
Szerintem Te sem örülnél, ha mondjuk elfelejtenének tájékoztatni, hogy fizesd be a TIGÁz számlát, ellenkező esetben jövünk 5 nap múlva és lekötjük. Jobb lenne, ha kijönnének, lekötnék aztán kapnál 2 nap múlva egy levelet, hogy lekötötték???glaci: Igazad van hajrá, tuti pont neked is annyi fog kerülni a zsebedbe mint amit kiszámoltál
-
válasz
callmeakos #33971 üzenetére
Eddig minden hó végén rendeztem a T-pontokban befizetve.
Akkor az egy nagyon csúnya tévedésnek tűnik a szolgáltató részéről....
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Van ez a domino go! net xl (1 gb), most 990 HUF egy hónapra. Nekem csak ideiglenes megoldásnak kell, max 1-2 hétre. Szóval ha megrendelem, akkor domino egyenlegből vonják le az összeget és ha már nem kell, akkor simán -GONETXL a 1430-ra és le is van monda a dolog?
Nincs semmi kötelezettség, hogy x hónapig használnom kell? 1 hónap próba is 990 vagy ebben az esetben teljes árat (2490) kéne csengetnem?
Előre is köszönöm!
-
glaci
őstag
válasz
djculture #33972 üzenetére
Hűha! Jó lehet a Telekomnál dolgozni! Remélem egyszer nekem is sikerül bekerülnöm hozzájuk!
2,3 milliárd 250 fő részére, az fejenként átlag 9,2 milla. Ez adózás után is legalább 5 azaz öt millió HUF.
Ezek alapján tuti jól lehet náluk keresni.
És mint látszik, végkielégülni is.Muszály lesz bekerülnöm valahogy!
Mostantól ez lesz az életcélom! -
djculture
félisten
-
callmeakos
veterán
válasz
djculture #33969 üzenetére
Bejövőm van. Még
(#33970) dedike
Igen én használom, az én nevemen is van a számla.
Eddig minden hó végén rendeztem a T-pontokban befizetve. Ez azt jelenti hogy a számlázás végéhez képest mindig volt két hét csúszás, de eddig nem volt probléma, nem is figyelmeztettek eddig hogy ebből probléma lesz. Ezért állok most értetlenül mi van. Egyébként sanszos hogy az a törlesztő kavarhatott be, de várom az ügyfélszolgálat válaszát. -
válasz
callmeakos #33958 üzenetére
Szerintem nem telefontörlesztő a probléma (azért nem korlátozhat), hanem egy minimum szeptember 17-i határidős számla volt. Nem tudom milyen módon rendezed a számlád, de ott kellett lenni valamilyen problémának (elfelejtetted, fedezethiány, stb.). Egyébként legalább egy éve hónap közepi a befizetési határidő díjcsomag/vásárlás után, míg a telefontörlesztést továbbra is a hónap utolsó napján terhelik.
A számot, amihez a készülék lett vásárolva különben te használod?
-
djculture
félisten
válasz
callmeakos #33968 üzenetére
Abba biztos vagyok hogy van ilyen díj benne van a dijszabásban : [link]
Ha egyirányúsítottak akkor 4445 ha viszont hívni se tudott senki akkor már izmosabb 6985 ft.
A következő számlán resz rajta az esetleges tartozás értesítési sms vagy levél 695ft díjával együtt, bár ha azt mondták nem küldtek azt legalább megúszod... -
callmeakos
veterán
válasz
djculture #33965 üzenetére
Na akkor fogom a hajam tépni ha ezek után még visszakapcsolási díjat is felszámolnak. Valahogy ezt kihagyta ma kihagyta a srác mikor mondta hogy fizessem be minél előbb...
(#33966) pepe091
Ezen a törlesztőn kívül nincs semmi. Az az elmaradás is már 2 hónapja. Sőt lassan több is.Mind1 nagyon kíváncsi vagyok mit írnak abban a válasz emailban. Van egy tippem, de inkább nem lövöm le.
-
tothl
addikt
Ugyan a mentalitás megvan minden felnel itt asszem.
Én speciel kitorolhetem a seggem vele, hogy mindig időben fizetek. -
válasz
callmeakos #33964 üzenetére
Nálad szerintem az volt a probléma, hogy mivel volt már egy ki nem fizetett számlád, arra jött rá még egy lejárt határidős. Ilyenkor már nyilván nem várnak tovább.
-
djculture
félisten
válasz
callmeakos #33958 üzenetére
Különben bármilyen faramuci de lehet jobban jártál így mert a figyelmeztetés már elég sok százasba kerül egy ideje... Mondjuk az lesz még érdekes ha azt mondták hogy kiküldték és rajta lesz majd a számládon is az ára.
meg is van : Fizetési felszólítás eljárási díja 695 Ft/folyószámlaSzolgáltatás korlátozás feloldásának díja (visszakapcsolási díj) 4445 Ft/alkalom/elfizetés
Szolgáltatás felfüggesztés feloldásának díja (visszakapcsolási díj) 6985 Ft/elfizetésSzóval ez nem kevés pénzedbe fog kerülni...
-
callmeakos
veterán
válasz
pepe091 #33961 üzenetére
Egy 1990 forintos számlán pörgünk. Remélem érzed a súlyát.
És mi a francnak van az ügyintéző, ha nem tud normális felvilágosítást adni? Akkor ennyi erővel elég lenne egy automata használata. Akkor még a té zsebébe is maradna a lóvé...És igen, elég radikálisan gondolkozol. Nem egy, nem két ember van, aki 1-2 napot, de akár többet is késik, sokszor önhibáján kívül. Ha te, mint szolgáltató bevezetnéd, hogy 1 napos késés esetén is tiltasz, elég gyorsan lincselés áldozata lennél. De általában minden szolgáltatónál a türelmi idő 30 nap. Ha jól tudom Ha van tartozásod, biztos hogy vagy egy SMS vagy egy telefon formájában tájékoztatnak hogy ez van. A szolgáltatónak érdeke, hogy fizessed a számlákat, nem pedig az, hogy orrba-szájba fingassa az ügyfeleket. Ezért van a türelmi idő.
-
atillaahun
veterán
Köszi a jótállási jegy nélküliségre a válaszokat.
Még egy dolgot szeretnék tudni: ha ez már a második cserém lenne, de nem akarok több ZTE-t, akkor a pénzem is visszakérhetem? Erre is van valami törvény, jól emlékszem?
Bár gondolom ezt már nehezebb lesz elfogadtatni a Tré-vel, mint az elhagytam a jótállási jegyemet. -
válasz
callmeakos #33960 üzenetére
Elolvastam eddig is. De továbbra sem értem milyen figyelmeztetés kellene. Te tudatában voltál annak, hogy van nem kifizetett számlád, de te úgy voltál vele, hogy "ráér azt kifizetni, mert azt mondták". Az üzletben dolgozó ügyintézők gyakran adnak félrevezető információt, az is lehet, hogy félreértettétek egymást.
Lehet, hogy radikálisan gondolkozom, de az ő helyükben ennyit sem vártam volna, akár 1 nappal utána is tiltanék nem fizetés esetén. Ugyanis a legtöbb baj a nem fizető emberekkel van, mindenki viszi haza a "0 Ft-os" telefont, aztán csesznek fizetni. Ezért (is) kell mindenki másnak egyre többet fizetnie.
Ha a határidő előtt mindent befizettél volna mindig, nem lenne min háborogni. -
callmeakos
veterán
válasz
pepe091 #33959 üzenetére
Elolvastad mit írtam, vagy csak kiemelted frankón a lényeget?
Nem azon vagyok felháborodva elsősorban hogy korlátoztak (bár ez eléggé kiakasztó önmagában) hanem az, hogy semmiféle tájékoztatást nem adtak arról, hogy ez fog bekövetkezni ha nem rendezem. És hogy ha elolvastad volna teljesen amit írtam, akkor tudhatnád, hogy azt közölte velem egy fehér-magenta színű egyenruhában dolgozó hölgyike a múlt héten, hogy nem lesz abból baj, ha hó végén lesz rendezve a havi számlával egyetemben. És úgy egyébként is. Hol máshol csinálják azt, hogy egy telefontörlesztőrészlet (még nem is telefonszámla) fél hónapos elmaradása után minden figyelmeztetés nélkül fognak és lekorlátoznak? Mert ha ez így van, akkor gondok vannak.És ismétlem, ha teljesen elolvastad volna a hozzászólásomat, akkor ott leírtam hogy minden hónap végén fizetem be a számlámat, amióta csak T ügyfél vagyok. A számlázási nap pedig a jól tudom hónap közepe. És eddig nem volt ezzel probléma. Most hirtelen miért van?
-
válasz
callmeakos #33958 üzenetére
Ejj de szép magyar mentalitást láthattunk itt az utolsó hozzászólásokban. Van egy be nem fizetett számlád több mint fél hónapja lejárt határidővel, de azért fel vagy háborodva, hogy milyen jogon korlátoznak. Ráadásul az előfizetés számlád is lejárt tegnap ,amit szintén nem fizettél be.
De igen, a szolgáltató egy szemét mocsok banda, hogy ingyen nem adnak semmit! -
callmeakos
veterán
Egy Szeptember 30.i telefontörlesztő. De múlt héten pont voltam ügyintézni a Tébe (más miatt) akkor azt mondták hogy nem lesz gond ha a hónap végén fizetem azt a számlával együtt. És egyébként is volt rá precedens hogy volt 1 hónap késés az egyik számlámmal és nem volt késő, mikor hó végén rendeztem az egészet. De akkor is irreális a dolog, mert ha amiatt lett korlátozva (amit nem hiszek) akkor sem telt el 1 hónap annak a lejárta óta. Ezért nem értem a dolgot.
(#33955) ANDROID???
17.e volt a lejárati dátum, ma 18 van, le is kapcsoltak a bánatba. Csak akkor adnának normális felvilágosítást. Ne ezt a írjá panaszlevelet az ügyfélszolgálatbak, majd lesz valami.(#33954) djculture
Ezt én is észrevettem. Mondjuk ez eddig engem csak az adatforgalom fordulóhójának végénél jelentette. Hol 15.én volt a fordulónap, hol elsején, Augusztus óta újabban 24. Fél éve vagyok ügyfél náluk, eddig 3x volt változás ez ügyben. Próbálok logikát keresni ebben, de nem nagyon tudok. Az első alkalommal be is mentem, csávó nem értette miért 15.e, elseje helyett. És most ez a 24 ez mi?
Katyvasz lett az egész... -
válasz
callmeakos #33951 üzenetére
szia,
a fizetési határidő leteltét követő napon korlátoztak?
nem jellemző, és nem is életszerű...
biztos, hogy nem volt másik/korábbi tartozás? -
ANDROID???
addikt
válasz
callmeakos #33953 üzenetére
Azért korlátoztak ma le mert tegnap lejárt a fizetési határidő?
Ez milyen már?
Amennyiben egy sz.ros levélre, vagy bármilyen kib.szott ügyintézésre nekik van 30 +30 +30 +30 ..... napjuk, osztályonként, akkor az ügyfélnek jelen esetben neked miért is nincs 1 nap haladékod sem a határidőt követve???Most nem azért, de ha nekem kijön pl. 5-én a szla, és utalom 5 vagy hattal akkor számítsak arra, hogy legközelebb akár hamarabb is jöhet, vagy mi a fsz?
Bocs, hogy ki "fekete fehére"-zem, de ezek a par.sztságok kiakasztanak...
-
djculture
félisten
válasz
callmeakos #33951 üzenetére
Egy ideje ez megy összevissza vándorolnak a határidők. Azt vettem észre attól függ hogy mikor fizeted be úgy változik a következő számla befizetési határideje. Én már direkt nem fizetem be hamarabb egyböl mert akkor már volt rá precedens hogy összetorlodott kettő számla is 15 nap se volt akettő között én meg nem vagyok milliomos. Szépen határ idő előtt 3 nappal szoktam befizetni maximum. Azóta nyugi van érdekesen azóta nekem mindig ilyen hónap első -negyedik napja között van..
Amúgy ez a letiltást eleve nemértem, régebben ha nem érkezett be a lóvé 1 héttel a határ idő előtt mindig telefonáltak... -
callmeakos
veterán
Nem. És ez miatt ment fel bennem a pumpa.
Csak ma kaptam SMSt hogy tartozás miatt korlátozva lettem, de amúgy semmiféle felszólítást nem kaptam se telefonon, se SMSbe. Ez miatt is vagyok dühös mondom. Mert ha szóltak volna, hogy mi van, akkor még betudtam volna fizetni múlt héten. De nem tájékoztattak, nem is számoltam ezzel, így csak hónap végén tudom rendezni (ahogy eddig is)... -
adam3
aktív tag
válasz
callmeakos #33951 üzenetére
SMS-t kapnod kellett volna a korlátozás előtt. Ez sem érkezett meg?
-
callmeakos
veterán
Nem tudom mióta szokása a mostmár Telekomnak, hogy hirtelen mód megváltoztatja a fizetési határidőket. Amióta az ő ügyfelük vagyok azóta minden hónap végén rendezem a számlákat. Eddig nem is volt probléma. De hirtelen mód az e havi számla 17.-én járt le, és mivel nem lett befizetve a számla, szépen le is lettem korlátozva. Annyira kiborultam és úgy beviharoztam hogy még a személyimet is a másik nadrágomban hagytam. Szegény ügyintézővel kicsit keményen beszéltem, pedig nem tehetett róla. Mondjuk a dühömet csak tetézte amikor semmi érdemlegessel nem szolgált, majd az orrom alá tolt egy fecnit hogy írjak az ügyfélszolgálatnak mailt, mondván az a leggyorsabb. Mikor feltettem neki azt a kérdést, ami végsősoron a kiborulásomat okozta, hogy miért nem lettem értesítve erről a helyzetről, vagy arról hogy lejárt tartozásom van amit eddig fizessek be, hogy elkerüljem a korlátozást, frankón bekummantotta hogy lett kiküldve, holott nem is.
Nem tudom mióta szokás ez, de az biztos hogy kegyetlenül kihoztak a sodromból
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- VoLTE/VoWiFi
- Ukrajnai háború
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Subaru topik
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad T495 üzleti notebook - R7 Pro 3700U 32GB RAM 512GB SSD Radeon Vega 10 W
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 dokkoló (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE X570 AORUS ULTRA alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest