Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • callmeakos

    veterán

    Nem tudom mióta szokása a mostmár Telekomnak, hogy hirtelen mód megváltoztatja a fizetési határidőket. Amióta az ő ügyfelük vagyok azóta minden hónap végén rendezem a számlákat. Eddig nem is volt probléma. De hirtelen mód az e havi számla 17.-én járt le, és mivel nem lett befizetve a számla, szépen le is lettem korlátozva. Annyira kiborultam és úgy beviharoztam hogy még a személyimet is a másik nadrágomban hagytam. Szegény ügyintézővel kicsit keményen beszéltem, pedig nem tehetett róla. Mondjuk a dühömet csak tetézte amikor semmi érdemlegessel nem szolgált, majd az orrom alá tolt egy fecnit hogy írjak az ügyfélszolgálatnak mailt, mondván az a leggyorsabb. Mikor feltettem neki azt a kérdést, ami végsősoron a kiborulásomat okozta, hogy miért nem lettem értesítve erről a helyzetről, vagy arról hogy lejárt tartozásom van amit eddig fizessek be, hogy elkerüljem a korlátozást, frankón bekummantotta hogy lett kiküldve, holott nem is.

    Nem tudom mióta szokás ez, de az biztos hogy kegyetlenül kihoztak a sodromból :((( :((( :W

Új hozzászólás Aktív témák