- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung SmartTag2 teszt
- Nagyot mentek a Xiaomi tabletek 2024-ben
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
matt22
tag
Purion gombelem csere: nem segített
Megpróbáltam bekapcsolni az akku kapcsolójával: semmi
Másik akkuval: semmi
Töltőt rádugva a bringára: semmi
Még annyit csináltam hogy levettem a motor dekor burkolatát, megmozgattam illetve kihúztam/ visszadugtam mindegyik csatlakozót de semmi változás Kiszedtem a vázba épített töltő csatlakozót, de semmi rendelleneset (kosz, beázás) nem találtam ott sem.Az elmúlt időszakban se víz se por nem érte.
Bosszantó hogy semmi baja, aztán kikapcsolja az ember és legközelebb már nem kapcsol be.Asszem házilag ennyit tudtam hozzátenni, továbbra is se kép se hang.
Esetleg megbízható szerviz ötlet ahol értenek Bosch cx gen 4 rendszerhez? -
-
Hát, ez már tiszteletre méltó elszántság
Én azt tapasztaltam, hogy hidegben 1-1.5-2 óra után már nem is annyira az egyes testrészek védelme számít, hanem az, hogy összegészében mennyire vagy jó hőállapotban. Ha a felsőtest fázik, akkor a "perifériák" is kihűlnek előbb-utóbb."Piroska és Berci, a farkas / Századunk hősei most."
-
matt22
tag
Van egy Focus bringám 4. generációs Bosch motor 625-ös akksival és 5 éve problémamentesen használom szinte minden nap.
Péntek délután hazaérve rádugtam töltőre (akksit nem szoktam kivenni, közvetlen a bringára dugom a töltőt a tárolóban ahol lakik) ma reggel levettem a töltőt és se kép se hang, nem reagál a bekapcsolási próbálkozásokra. Ha visszadugom töltőre akkor se kezd el világítani a kijelző. Volt kéznél csereakku, azzal sem csinál semmit.
Járatok már így, van ötletetek merre tovább?Még az jutott eszembe hogy a Purion kijelzőben van egy gombelem, az még az eredeti amivel vettem 5 éve. Elképzelhető hogy az merült le és így az indító gomb nem tud jelet adni a rendszernek mikor megnyomom?
-
LanyUs
senior tag
válasz
pècsimunkás #8849 üzenetére
Köszönöm benézek majd hozza!
Amúgy épp az ujjaim miatt nem másztam fel a Zengőre, mert akkor már 3 óra lett volna a menetidő. Szükségem van még rájuk!
-
pècsimunkás
addikt
Nem tudom ismered- e a helyet: [link]
Itt vettem a bringámat egyèbkènt.
Meg itt vettem ezt is:Tèli biciklis kesztyű.
Az eladó srác ajánlotta. Egèsz jó.
Itt vettem mèg egyèbkènt nyári kesztyűt, lámpákat, sisakokat.
Az eladó kèpben van a biciklis dolgokról, mert minden nap, tèlen - nyáron biciklivel jár.
Ha lesz időd, kedved benèzhetsz hozzájuk.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
LanyUs
senior tag
válasz
yle_greg #8847 üzenetére
Előre elnézést hosszú lesz!
yle_greg: köszönöm megpróbálom a porszívót! Miért nem jutott eszembeFülpiszkálóval akartam nekiállni, de az is nagy oda. Ma is kaptam egy nagy fadarabot terepen a sípcsontomba elölről, de ilyen ez
Ezt csak a fülecske letörés miatt említem.
JoinR, gbors: úgy döntöttem, hogy ezt a kesztyű kérdéskört ma hajnalban letesztelem -2 fokban szeles időben.
Hát mi bizonyítja jobban az e-bike iránti rajongásom, hogy képes vagyok hajnali 5-kor elindulni a Kelet-Mecsekben fél/nehéz 1000 m szintes terepen tekerni egy jót széles mosollyal az előttem átszaladó vadakraIndulás előtt Giant alkalmazás két update ( másképpen villog bekapcsoláskor a kijelző ), majd Factory reset a rásegítésben. De miért is kellett a reset? Mert próbáltam menetidőt hosszabbítani spórolással...
Eco 75% ( ezt állítottam át 50%-ra még fél éve, de kevésnek bizonyult )
Tour 125% ( és ezt 100%-ra, jobb a gyári 125% )
Active 175%
Sport 250%
Max 400%De hibás döntést hoztam, mert az 50% annyira kevés, hogy azonnal felkapcsoltam általában a következőre. A 100% meg a meredek kapatón nem volt elég, szóval vissza minden.
Hogy a kesztyű teszt is érjen valamit a speed limitet felnyomtam 40-re. Két vékony futó kesztyűt húztam egymásra + a téli bringa ( 3 egymáson ). Ez kereken 2 órán keresztül védte meg az ujjaim, majd jött a lefagyás, tehát 2 órán felül a fűthető motor lesz a befutó vagy egy nagyon komoly téli.
Leteszteltem a levegőre melegedő zselét is, amit a lábujjak mögé/fölé a zoknira kell felhelyezni elvileg 5 órán keresztül 45 fokos, de 2 óra után kihűlt
Addig viszont jó meleg volt!
Akku 800-as teszt -2 fok ( próbáltam egyenletes terhelés alatt tartani Tour fokozatban )
45 perc után 80%
85 perc után 60%
125 perc után 40% tehát mondhatni egyenletesen merült ( 140 percig már nem merült több egység )A Giant Trance X E+ 2 bringámon még Shimano féktárcsa van: Shimano Deore BR-M6120, 4-piston, hydraulic disc, 203mm ( majd amikor hiánycikk lett Tektroval helyettesítették ) 2600 km-ert ment el, most jön a tárcsa/betét csere ( 60-80 km kb. 1200 szint mellett ).
Ja igen és az e-bike megítélése a munkahelyemen meg úgy általában. Mivel mentél? E-bike? Hahaha majd jön a legyintés...
Úgy könnyű... Na erre pulzus öv fel azóta és naplóztam! Majd visszavittem nekik az eredményt az 1 óra Z4 és 1 óra Z5 alján töltött időről. Azóta másképpen néznek az elektromos bringás edzésekre. Próbáltam az elektromos renomét emelni... Aztán vagy sikerült vagy nem
Mindenkinek további jó bringázást kívánok és kevés technikai hibát! Főleg az erdő közepén! Persze máshol sem jó, de ott különösen "kellemetlen" tud lenni!
-
yle_greg
aktív tag
A már bekerült koszt talán erős porszívóval lehet a leghatékonyabban kiszedni, főleg, ha kap hátulról levegőt, vagyis lesz huzat, és nem egy zárt lukban akar vákuumot csinálni a porszívó. De ha már belekövült az agyagos sár, akkor lehet, hogy ripityára kell szedni. :-/
Hogy több kosz ne menjen be, én áttekerném szigszalaggal, az alá már csak nem jut be semmi, olcsó de hatékony.
Ami a képeket illeti, ha valaki teleszemeteli a fórumot stock fotókkal, az szerintem sem nem kívánatos, de amíg az itt megjelent fotókkal a kartárs dolgozott, hiszen odament, meglátta, lefényképezte és elhozta nekünk, addig én tudom tisztelni ezt a munkát, ami láthatatlanul ott van abban a szép tájképben. Vagy abban a sárhalomban amiben mélyen eltemetve van valahol egy bicaj, mikor milyen kép kerül fel. :-)
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
Tannen
tag
.
[ Szerkesztve ]
-
A kesztyű nekem is gond, 3-4 fok alatt mindegy, mit veszek fel (vékony kesztyű, vastag kesztyű, mindkét kesztyű
), 15-20 perc alatt mindneképpen eljutok a "lefagynak az ujjaim végei" státuszba. Aztán további 5-10 perc alatt felmelegszek. Mozgatni szoktam őket, meg a pozíciót variálni, hogy mindig más része kapja a kezemnek a direkt szelet.
"Piroska és Berci, a farkas / Századunk hősei most."
-
pècsimunkás
addikt
Kivehető akku nálam fontos szempont volt, arra külön figyeltem.
Pincèben nincs konnektor, fent töltöm a lakásban az akksit.
Meg ami fontos volt, hogy benzinkúton, autós töltővel is tudjam fújni a gumikat.A következő biciklinèl viszont arra is figyelek, hogy össz teleszkópos legyen a bicikli, ès az ülès is az legyen.
Ezek hiányoznak nekem perpill.Egyszer bringáztam ilyen hidegben egyébként.
Az arcom fázott- de az nagyon- , mással nem volt gond.
A +5 fokot várom, aztán indulok.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
LanyUs
senior tag
válasz
pècsimunkás #8840 üzenetére
pècsimunkás: de jó is a kivehető akku! -4 fokban nekem már kell símaszk, mert 20 km/h felett lefagy az arcom több órán keresztül
A lábujjam rendben van, mert kaptam a barátomtól valami levegőre melegedő zselét, amit a lábfejemre ragasztok.
gbors: örülök, hogy nincs off szezonod!
Amivel én nem tudok mit kezdeni még az ujjaim... Vettem direkt téli bringa kesztyűt az Aldiban, de nulla fok alatt aláhúzok egy vékony futó kesztyűt is. De még az sem elég! Esetleg van ami bevált? Nincs több kérdésem
-
pècsimunkás
addikt
Decemberben mèg mentem a biciklivel* de lehet 2 hèt múlva megyek megint.
Talán enyhül az idő itt kicsit.
Márciusban már biztosan megyek vele, azèrt is írtam azt.Decemberben, mikor utoljára mentem a biciklivel, 100 %-ról indult az aksi.
Mentem vele 20km-t kb, majd kivettem az akkumulátort, ès felhoztam a lakásba.
Bicikli a pincèben van.Fullra töltve nem rakom el èn sem.
Ha nem mentem volna vele, nem töltöttem volna fel teljesen.* -3--4 fok volt, mikor utoljára mentem vele, az kicsit hideg volt
.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
LanyUs
senior tag
válasz
pècsimunkás #8828 üzenetére
pècsimunkás: szeretnék azért kérdezni ha lehet
A márciusi tekerés az nálad azt jelenti, hogy november felé betolod a bringákat a garázsba és addig állnak? Ha igen, akkor hány százalékra meríted az akkut? Én a 625-ös csere akksit, amit ritkán használok 60%-on tettem félre és csak használat előtt töltöm fel 100-ra.
Mindenki
Egy régebbi hsz-re is reagálni szerettem volna már ( 8643 yle_greg ) ott a töltőnyílásról volt szó. Na az enyémen ( Trance X e+ 2 ) szinte a váz alján vanAlig merek átmenni a patakokon ha mélyebb.
A lenti tervezésnek meg is lett az eredménye... kb. 200km használat után egy falpattanó faág vagy kő ( passz, hogy mi ), letörte a töltőnyílást védő kupak fogantyújátErről sajnos csak egy rossz minőségű képem van [kép]
Láttam már Giant gépen range extendert, de a tulaj elmondása szerint nem volt még hasonló gondja.Jelenleg kötöző kábellal oldottam meg, de minimális szennyeződés azért bejut. Hogyan kell ezt szakszerűen kitisztítani?
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz
Maximum1 #8837 üzenetére
Ez lemaradt:
unofficial PH! group -
LanyUs
senior tag
válasz
pècsimunkás #8831 üzenetére
pècsimunkás: a képek átadják az életérzést
A büfés is! Örülök, hogy a bringák támogatják a sportot az életedben!
Maximum1: szerintem szükségtelen az efféle tanácsadás. Rendelkezem kellő fórumos tapasztalattal ahhoz, hogy el tudjam dönteni mit tehetek be egy topikba és mit nem. Jelen esetben az elektromos bringa topikba elektromos géppel megtett helyszínt tettem be.
De ha itt csak a vásárlási paraméterek és a technika fejlődése fér el, majd azután ennek a topiknak game over, akkor azt is elfogadom.
Itt eddig senki nem jelezte, hogy az e-bike életérzést tilos átadni, mert ugye az a tényleges használatÉn itt zártam is, nem vitaindítónak szántam
-
JoinR
őstag
Én mindig örömmel nézem itt a képeket, sokszor ellesek jó ötleteket.
De ha többeket zavar, lehet rá egy másik topikot nyitni, ez meg maradna a hardcore műszaki.
-
Maximum1
őstag
válasz
pècsimunkás #8831 üzenetére
Szerintem jelöljétek be egymást sztraván, vagy máshol amik erre születtek hogy mutogassuk merre, mennyivel, milyen pulzussal és hány wattal mentünk.
Maradjon meg szakmaibbnak ez az oldal.
Szerintem. -
pècsimunkás
addikt
-
LanyUs
senior tag
válasz
motown5l #8827 üzenetére
motown5l: használom, amennyit csak időm engedi! Köszönöm! Arról azért nem tettem említést, hogy az ára ellenére hosszasan elhúzódott a párommal való egyeztetés a vásárlás előtt
pècsimunkás: de szép helyen tekersz
Nálam is pörög a turbó néha! Ha esetleg kiürülök és van még az akkuban, akkor merészebben adom a rásegítést, nehogy hazavigyem már
Néha beszállok szegmens harcba is ha épp aktív az "okosítás". Vagy akkor turbó ha lányoknak veszek meleg lángost és sietek haza vele
A leveles felfelé út lehetne akár a Kelet-Mecsek is ( igaz itt betonon mentem fel, de általában terepen közlekedek ).
Vettem egy használt Fenix 3-ast és kaptam hozzá egy kormány adaptert, amire fel lehet csatolni. Hasznos kiegészítő. Folyamatosan látom az adatokat. -
sebgutkopf
őstag
válasz
Runner_fxr #8819 üzenetére
Mindkét cég elég "éhes" mentalitást képvisel, mondhatni ez a fajta agresszív bevételszerzési módszer nem szimpatikus. Ezzel szemben a Shimano nyitott rendszer, bárki csatlakozhat a rendszereire, míg a Bosch külön arra fordít erőforrásokat, hogy senki ne tudjon csatlakozni, csak aki fizet. Ez ilyen Apple féle attitűd.
Garminnál nem bonyolítja túl, ők szimplán pofátlanul árazzák a készülékeiket.Más: vajon mi lesz a Yamaha-val? Jönnek az új motorok, de nagyon visszaszorultak, és továbbra is azt a vonalat gondolják, hogy gyártókkal szoros együttműködés (mint most a Giant) és nem kész rendszereket adnának el másoknak. Rajtuk kívül még a Brose van ilyen modellben, hát egyik se túl elterjedt, nekem ez a stratégia is furcsa.
-
pècsimunkás
addikt
"Én csak azt sajnálom még, hogy itt nem tesznek fel többen képeket és/vagy mesélnek a megtett körökről... Persze fontos része a technikai dolgok is, de keveset olvasok a tényleges használatról. Szeretem a szép tájakat is, ahol esetleg járnak."
Novemberi kèpek.
Első kèp jobb oldalán, a sok levèl, a felfelé vezető út.
Egyèbkènt megunhatatlan helyen lakom Nèmetorszagban.
Nem nagyon teszek fel kèpet sehova, mert megszólnak.
Nem normál montizom 25 èv bicikli mentes èv- , ès 25 kiló+ után, hanem E- bike- ot használok- ráadásul mindig turbó fokozatban.
Borzasztó....Kèpek lesznek mèg, ha indul a szezon.
Tavaly kèszítettem bőven kèpeket.
Majd lesz idén is rem3lhetőleg, ès meg is fogom osztani őketEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
motown5l
senior tag
Sziasztok. Egy, olyan kérdésem lenne, hogy miért ilyen drágák az akkumulátorok? Egy 400w os bosch 254 ezer.
Nem lehet más márkával potolni? -
LanyUs
senior tag
Igen, mert dolgozom és ilyenkor nem szoktam a részletekbe belemenni. Nekem egy Intersportból 20 éve vásárolt MTB Genesis Theseus gépem van, amit nem érdemes tubeless rendszerre fejleszteni, ezért nálam a több évtizedes fejlesztés elmaradása és az új gép vásárlása egyet jelentett ennek a technológiának a megismerésével. Analóg gép ilyen tudással épp annyi lett volna, mint a bringám féláron. De eleve az idő, mint korlátos tényező mindenképp az elektromosság felé terelt.
Én csak azt sajnálom még, hogy itt nem tesznek fel többen képeket és/vagy mesélnek a megtett körökről... Persze fontos része a technikai dolgok is, de keveset olvasok a tényleges használatról. Szeretem a szép tájakat is, ahol esetleg járnak.
Ha jól emlékszem említettem már, hogy van egy acél tengelyem hátul, amivel a gyerekeket szoktam utánfutózni. Minden esetben széles mosollyal nyugtázzák az utakat[kép]
Hátul az utánfutón cateye viz 450[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
Runner_fxr #8820 üzenetére
A történetem röviden: mindig is vágytam egy e-bike-ra, mert analóg géppel túl hosszúak voltak a túrák időben + nagyon elegem volt a folyamatos vadmálna tüske deffektekből. A gyerekek miatt nem sok szabadidőm van, fogalmazzunk úgy, hogy napközben semmi. Egyedül a hajnal az "enyém"
Nem értek a bringákhoz ( azt sem tudom mi micsoda ), de amikor használtakat nézegettem 800e környékén, épp akkor akciózott a kalobike 990e-ért ( akkori féláron megkaptam újan a 2022-es kéket ). Egyik barátom felkarolt és kinézte ezt a típust a kínálatból nekem a Mecsekben / Kövestetőn pályázni ( XL váz), olyan súlya van tele sárral, hogy azt hittem beszarok, amikor ölbe vittem. Gondolataim között megfordult, otthagyom a fenébe múlt hétvégén, na persze nem volt komoly. Aztán ez a pálya dolog annyira még nem szállt meg, ezért be kell valljam, így többet használom túrára. Ha ketten megyünk tanítgat, visz el komolyabb útvonalakra, de akkor a pulzusom is az egekben
A fékerő néha kevés ( tömegem is van az tény ) és a gyári gumi tapadása száraz-poros felületen lehetne jobb ( három esetben csúsztam már meg lefelé első kerékkel - az nem volt kellemes élmény ). A vázra van örökélet. Elég sokszor gurulok köveken/gyökereken szépen tapad az útra. A barátom szervizeli, olyankor mindent átnéz, mert ő a "szemem". Teljesen rábízom a technikai részét, ha ő nem tenné, akkor ki kellene mondanom azt a tényt, hogy nem való nekem ez a bonyolultabb technika. Én lemosom a gépet, keréknyomást nézek, rá szoktam ellenőrizni a légrugó nyomásra 220 legyen és tisztán tartom a láncot, olajozás után leszedem a maradékot és ennyi
Amivel vásárlás előtt nem kalkuláltam az, hogy nem csak időt spórolok, hanem olyan élményt ad ez a technika, akkora adrenalin löket ez a "száguldozás" dombokon felfelé és lefelé, hogy nem tudom abbahagyni
Hétvégén mínusz 3 fok lesz, ezért alig várom, hogy szombat hajnalban indulhassak 05:00-kor. Kell a széles látószög, mert a vadak meg tudnak lepni oldalról. Fejlámpa is van rajtam Sofirn HS20 távolsági max. beállítással. Hátamon 2 l víz a ruha alatt, hogy a fogaim ne repedjenek szétígy megy ez az e-bike téma nálam lelkes apukánál
[ Szerkesztve ]
-
Nem rosszak a Giant bringák, a maestro hátsó rugózási rendszer is egy régi, jól bevált technológia. Viszont nekem valahogy túl robosztus, ormótlan az összes E-MTB kerékpárjuk. A Yamaha rendszer sem a szívem csücske és a Giant ebike vázgeometriák se annyira tetszenek. Mondjuk túrázásra hibátlan a Trance.
Még olyan 2015-16 környékén, amikor az 500Wh volt a standard akku méret, nekem is volt egy tartalék 500Wh. Párszor én is vittem hátizsákban, de hamar leszoktam róla, mert baromi kényelmetlen volt. 800Wh-hoz már nagyon elvetemültnek kell lenni, hogy a hátadon vidd.
Én inkább a töltőt vittem, persze csak ha útba esett töltési lehetőség.Komoly az a világítás!
-
válasz
sebgutkopf #8817 üzenetére
Elég kicsinyes dolog ekkora cégektől, meg sem fordult a fejemben, hogy nem működik a bosch és a garmin együtt. Ez van, majd csak enged valamelyik.
#8814 Orlin
A leírásból feltételezem, hogy valami olcsó megoldást keresel. Az én véleményem, hogy az olcsó kínai helyett inkább egy használt bosch rendszerűt válassz. Gen2-től fölfelé.[ Szerkesztve ]
-
ennél azért jobban is lehetne szűkíteni a keresést
méret, át, felépítés, hajtás, stb.
vagy a "nagy elvárások nem lennének" azt is jelenti, hogy a kínlat legaljáról kellene működőképes alternatívát ajánlani?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sebgutkopf
őstag
válasz
Runner_fxr #8815 üzenetére
A Bosch mint zár rendszer liszensz díjat akar kérni a Garmintól a rendszerhez csatlakozásért, a Garmin meg nyilván nem hajlandó fizetni, elég sok készüléket elad így is. Hozzáteszem mostanra a Garminok ára már olyan lett, hogy egy plusz liszenszdíjat áremelés nélkül is el kéne bírnia. Szóval itt konkrét f@szméregetés megy, hogy a végén a Garmin fizet, vagy a Bosch enged.
-
válasz
trialboj #8812 üzenetére
Azt megértem, hogy 7000 euro magasságában már teljesen jogos elvárás, hogy egy bringa jó legyen. Én is szoktam látni gagyi megoldásokat drága bringákon is. Múltkor javítottam egy ghost ebike-ot ahol a motor tartó konzol volt eltörve, nevetséges megoldás, alulról fogja a motort és könnyen törik ha alulról kap egy ütést.
Viszont azért vannak jó bringák és az elmúlt tízen pár évben iszonyatos fejlődésen ment keresztül az ebike ipar. Szóval alapvetően szerintem elégedetlenek nem lehetünk, már ami a fejlődést illeti.
Én általában az E-MTB Magazine tesztjeit szoktam olvasni, de az is igaz, hogy itt főképp a csúcsmodelleket tesztelik, erről is fogsz találni súlyadatot. Ha egy másik modell érdekel, egyszerűen rákeresek az adott modellre, hogy test és ha szerencsém van találok. Előfordul, hogy van teszt másról is.
Azzal egyetértek, hogy illene minden modellhez odaírni a súlyadatot, mivel ez egy kerékpárnál nem egy elhanyagolható információ. A Cube ebből a szempontból tényleg korrekt, egyébként a Merida és a Canyon is általában minden modellnél megadja a súlyt.A Cube oldalán még fent van a one55, tényleg jó súlyban van gen4-el és 750-es akkuval.
Ez egy jó kis trail bringa, én a one77-et néztem magamnak, az a zúzósabb Enduro váz. Viszont az one55 esetében a jobb minőségű C:68X carbon szövetet használják, gondolom ezért is tud könnyebb lenni. A one77 csak a C:62-es.
Ezzel a kormánycsapágynál bebújtatott kábelvezetéssel én sem értek egyet, de itt sem mind egyforma azért. Vannak rosszabb és kicsit jobb megoldások, de mindenképpen egy hiba forrása lehet.Az Amflow és a DJI rendszer nekem is nagyon tetszik, ahhoz képest, hogy új a piacon, minden tekintetben egy igazán különleges bringát sikerült piacra dobni. A DJI Avinox-ról amit eddig tudunk, látunk, az tényleg brutális, mert erős, csendes, könnyű, gyönyörűen integrált, szoftveresen is jó. Hazudnék ha azt mondanám én nem érzek késztetést a megvételére, mert amúgy árban sem rossz, de az nekem kicsit furcsa, hogy egy noname kerékpármárkával került piacra a rendszer. Feltételezem, hogy a DJI megkeresett több nagy kerékpár márkát is mielőtt piacra dobta az Avinox-ot. Persze ez csak elmélkedés, nyilván nem tudhatjuk mi történt, az is lehet túl későn szóltak és még fejlesztés alatt állnak a nagyobb márkák vázai a DJI rendszerhez. Vagy nem is lesznek egyáltalán. Ha azt látnám, hogy egy-két nagyobb név is lenne a DJI mögött, simán lehet, hogy meg is merném venni. Viszont így még szerintem jobb kivárni, mert nem látszik még a jövője.
Nekem most nincs semmilyen saját ebike-om a Carbon e-one sixty óta, az utóbbi pár évben annyi minden történt az életemben (költözés, gyerek, műhely építés stb), hogy a bringázás háttérbe szorult. Egy Merida Silex gravel bringám van, ezzel szoktam néha menni, de ennyi. Idén szeretnék ezen változtatni, mert nagyon hiányzik a montizás.
[ Szerkesztve ]
-
-
Orlin
addikt
Sziasztok!
Idős szülőnek keresnék kerékpárt!
Sokszor segítségre leltem már itt az oldalon olyan témákban amikhez nem értek,ez is ilyen...
Nagy elvárások nem lennének boltba járásra kellene.
Árukeresőn nézelődtem de mint írtam nem nagyon értek hozzá.
Nagyon köszönöm előre is!LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11
-
LanyUs
senior tag
válasz
Runner_fxr #8810 üzenetére
Nem árt ha a biker jó erőben van ha ilyen körülmények között teker egy lazát. Ma besz.pt.m kissé
Amúgy igazad van nem egy kis gép a Trance X e+ 2, de én jól mutatok rajta a paramétereimmel( 192/100 ). A 625 akku mellé vettem egy 800-ast és már voltam olyan elvetemült, hogy egy bringa táskában vittem magammal cserének. 1 perc alatt átdobtam ha kellett.
Na szóval 1 hete süt felénk a nap, ezért kimentem hajnali ötkor túrázni ( pályázni nincs technikai tudásom, max. a legkönnyebben lemegyek párszor ). Eco módban 50%-ban és emelkedőn tour 100%-ban mentem, hogy jó nagy kör legyen. Az egyik lejtőn több sár lett + kidőlt fák + erdőmunkálatok és dagonya.
Visszafordulni az emelkedő miatt nem tudtam, kerekek nem forogtak. Na ölbe vettem, 50 méterenként megálltam, mert kimaxolta a pulzusom. Húztam-vontam ahogy csak bírtam, míg egy 500m után egy vadászleshez értem, ahol az egyik munkás otthagyta a pólóját. Jól fel is áztattam és kimostam vele a kerékjáratokat, onnan még 200m-ert vonszoltam a gépet és kijutottam végre a teherautók által szétjárt földesről egy túrista ösvényre, ahonnét már nem volt gond.
Na ez a szitu volt a pokol, inkább maradok a 100%-ban ismert útvonalaimon.
Érdekességképpen készítettem ide a fórumra egy képet a kínai lámpáimról teljesen sötétben Newboler hadsereg ( 2 kicsi + 1 nagy ). Na így látok nincs problémaUi.1: igen balra az kürt! A vaddisznók gyűlölik a hangját, futnak amerre látnak ha esetleg az úton kóborolnak, legyen az akár koca nem számít. Leteszteltem már!
Ui.2: közel 1 óra tekerés és 300m szint után látszik a képen eco és még 5 fullos egység ( kb. 90% körül lehetett ). 20% 1 egység[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz
Runner_fxr #8799 üzenetére
Igazad van, majdnem mindenben, hiába keresem a tökéletes vasat ha olyan nincs, viszont szerintem az is megérthető hogy ahogy megyünk az egyre drágább bringák felé, úgy kezd zavarni hogy mennyi minden hiányzik belőlük az én listámról. Egy 4000 eurós gépnél még könnyen elsiklom dolgok felett, de mikor már 7000-nél járunk ahonnan kb a 25-ös rise indul, akkor már zavar a leg apróbb dolog is.
Aki itt képben van a bringákkal, az milyen oldalon nézi a teszteket, ahol hajlandóak feltüntetni a súlyt is? Én amiket találok azok mind a csúcs modellt értékelik, de nekem meg nem arra lenne szükségem, hanem egy m20/h20-ra pl. Ilyen szempontból a cube a legkorrektebb, ők a saját oldalukon is feltüntetik.Cube-nál maradva, van egy nagyon érdekes modelljük, ami úgy tűnik csak 1 évet volt gyártásban 2024-es, és már alig van stockon bárhol, viszont meglepően könnyű. [ONE55] ha ez tényleg 22.6kg, akkor vajon miért nem adták ki idén is? Egyedül a shock felfüggesztése nem tetszik, te is leírtad hogy ez inkább csapatós gép, én meg többnyire hegyeken túrázni használnám, de hátha nem olyan kényelmetlen. Illetve az a buta kábelvezetés. Talán STlui-nak van ilyen rendszere és olvastam hogy egy esésnél már el is tört valami gagyi műanyag benne. 5k ért még talán ok, 7.5k ért már nem annyira elfogadható
(rise és wild, akik 1 évvel korábban még rendesen vitték, ahogy illik)
Az Amflow nagyon tetszett egész addig amíg nem hoztad rám a frászt hogy ha kiszállnak mert valami nem tetszik a dji-nak, akkor lesz egy javíthatatlan motorral szerelt gépem. És bár a DJI az elektromotorok apple-je, csak igazad van, és nem mernék olyan bringát venni, amit 1000km-es körzetben még csak gariztatni sem lehet.
Neked amúgy most nincs is villanyparipád?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #8810 üzenetére
Az a szomorú, hogy ez nem "gond", hanem szándékosan nincs kapcsolat
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Érdekesen hangzik és örülnék ha lenne fejlődés, de amennyi hírt már hallottam akkuval kapcsolatban, én azért még ezt kicsit fenntartással kezelem.
StLui
Nem gondoltam, hogy ennyi gond van a garmin és a bosch rendszer között. Shimano-val elvileg jól működik. Amikor én garmint használtam még shimano rendszerem volt.
Reméljük megoldják, mert azért ez nagy hiányosság, bár ettől függetlenül én továbbra is a bosch mellett teszem le a voksom. E miatt biztos nem vennék mást.
De hát ízlések és pofonok.[ Szerkesztve ]
-
kovacs65
senior tag
válasz
Runner_fxr #8803 üzenetére
Kiox kijelzője van (https://www.bike24.com/p2364627.html)
Scott ebike (http://www.georgesport.hu/termek.php?bs=1&id=110&cid=2022110187&bkt=ebike29erefullsuspensionaluminium)
THXVén vagyok, mint az országút
-
StLui
veterán
válasz
Runner_fxr #8799 üzenetére
"Úgy is felteszek egy garmin gps-t, azt pedig össze lehet párosítani a Bosch rendszerrel. Minek kéne még egy kijelző?"
Nem lehet párosítani a garmint a Bosch-sal, szóval én besz.ptam, van egy 1050-em, analógra felraktam a szettben vett érzékelőket, ebike-on meg semmi adat
Smart rendszer
Hogy a lenti válasz ad-e okot a reményre nem tudom:[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
válasz
Runner_fxr #8803 üzenetére
a 2027-es modellévben
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
kovacs65
senior tag
válasz
Runner_fxr #8799 üzenetére
Nekem a Bosch gen4 rendszerrel (Scott) a Garmin nem hajlandó barátkozni, pedig sokféleképpen próbálkoztam.
Vén vagyok, mint az országút
-
válasz
Runner_fxr #8799 üzenetére
létezik már az az akku, ami a kerékpár iparnak jó lenne, csak még nem fizeti meg senki Eliiy power
ezek lapos LFP cellák, magas energiasűrűséggel, és szinte lehetetlen a fizikai sérülésből fakadó tűz, tehát átverhetsz rajta kalapáccsal egy szöget, akkor se gyullad ki. 1000 Wh akkupakk meg kijön a 600-as Bosch súlyából (csak az árából nem).“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- Béta iOS-t használók topikja
- Elektromos autók - motorok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen egeret válasszak?
- One mobilszolgáltatások
- Gaming notebook topik
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Ubiquiti hálózati eszközök
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest