Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atos23
senior tag
Nem reklám, semmi közöm a boltokhoz, de érdemes szétnézni most a budapesti Specialized bringaboltok kínálatában, az újabb generációk érkezése miatt elég durva akciók vannak most minden üzletben. Analóg és Pedelec bringák is vannak, mi is vettünk a családba még egy Turbo Levo Gen3-at, szerintem ez most a legjobb deal a pedelec piacon, használt bringa árban van. Azt mondták a srácok, hogy hetente 30-35 darabot adnak most el
-
trialboj
őstag
Már egész sokat szinte 200km mentem hibakód nélkül és most megint van valami.
Ma a húgommal tekertem kicsit, ő kapta a boscht, és nagyon hamar elkezdett köhögni, azaz a vázban lévő vezérlő színes ledje, narancsra váltott. Nem villogott, és az akku jelző ledek is kéken maradtak. A motor megy tovább és ha a vezérlőn a +/- gombot megnyomtam eltűnt de kb 10-15 perc után újra eljött.
A flow appban nem ír semmit. Neten gyorsan rakeresve nem találtam hasonló hibát(csak olyat ahol minden narancs vagy villog) , vajon mi lehet?
Túl kis erővel tekerte és ez valami jelzés, hogy húzzál bele? Csak holnap tudom majd én is kipróbálni de nem szeretném ha otthagyna valahol.
BTW eddig bírta az a bovli motor védő műanyag
kritikán aluli, hogy ettől várják hogy megvedje a motort, ha a másik oldalon megy be a fadarab, elvagja a kábeleket.
-
yle_greg
aktív tag
-
Kroni1
veterán
válasz
yle_greg #9070 üzenetére
Köszi! Nagyon jó a beköszönő, 50%-ban a bicajról is szól!
Persze ezt nem rossz értelemben írom, de látszik, hogy szeretsz elkalandozni gondolatban!
Egyre szimpibb ez a bringa. A váltódat sikerült valakinek beállítani? Ha megvannak a végállások akkor elvileg közte jól kéne hogy váltson, ha nem akkor nem lineárisan húzza a bowdent, nyúlik vagy ilyesmi lehet a gond sztem.
U.I: nekem megműtötték a térdemet, porcgyűrű szakadással és nagyon örülök, hogy elmentem, mert már aludni se tudtam a fájdalomtól csak az egyik oldalra fordulva.. Gondolom te is voltál dokinál, de ha nem akkor mindenképp ajánlom, hogy nézesd meg!
-
yle_greg
aktív tag
Nevetni fogsz, én simán Aliexpresszen vettem a bicajt, mert ott ha bármi gebasz van, tutira visszakapom a pénzem.
Az erejéről annyit, hogy Kecskének neveztem el, mert felvisz meg a háztetőre is, természetesen az 500W -os üzemmódban. Hegymenetben a kisebb (20 versus 28 collos) kerék előnyben van a nyomaték miatt.
Itt írtam róla beköszönőt: https://prohardver.hu/tema/re_elektromos_rasegitesu_kerekparok/hsz_7300-7300.html -
Kroni1
veterán
válasz
yle_greg #9058 üzenetére
Köszi neztem ezt is. A PVY, az ENGWE és a FIIDO van most a célkereszben nálam.
És hol vetted ha szabad kérdeznem a Z20 at? Az erejével mennyire vagy megelégedve? Ebben van olyan opció hogy 25-ről 32kmps-ra emeled a rásegítési sebességét? Nekem egy 28"-os bafang motoros van, ami sushanós bringa, de ezek a kis összecsukhatók lámpánál ugy ott szoktak hagyni mint a sicc. Emelkedőn is el szokott fogyni az ereje, nagyon igényli az én segítségemet is..
-
Leone743
tag
üdv,tudnátok nekem ajánlani egykét boltot ahol,korekt áron megkaphatok egy átalakitó szettet a 28 colos mtb biciklimhez?
lion akumlátoros kéne semmi extra,jogsim nincs tehát modositható teljesitményü legyen a 250wattra
első motoros kéne,tehát a hátsóféket használnám ami most is van
az se baj ha nem valami csucs minöségü csak boltba járósnak meg stb... a leg egyszerübb tipus
-
yle_greg
aktív tag
válasz
Because #9065 üzenetére
A flex hangos, ha meghallom a boltban, hogy kint felxelnek ahol a bicajom van, akkor... Fogalmazzunk ugy, hogy utana elitelnek onbiraskodasert.
De lakatot, lancot vagni lehet halkan is, csak kell hozza egy: https://furdancs.blog.hu/2018/08/01/mini_langhegesztok
Megfelelo iranyba tartva a langot es a vegen leontve egy fel kulacs vizzel a forro reszeket, meg ne egesse a zsakmanyt, szerintem a legdragabb-legvastagabb lancot, vagy U lakatot is le lehet vagni vele kevesebb ming 5 perc alatt, csupan enyhe sziszegest okozva. Es ha a bicaj millios nagysagrendu, akkor egy ilyen langvago beszerzese mar az elso alkalommal sokszorosan behozza az arat.
-
yle_greg
aktív tag
válasz
yle_greg #9063 üzenetére
Ezekrol beszelek:
https://zardepo.hu/ABUS-888/95-Furt-kulcsos-biztonsagi-U-lakat
https://m.alza.hu/EN/hobby/richter-czech-rr-10x1000-d5097058.htmA lancbol van egy masik is, az 8 mm-es, de 2 meter hosszu. Azzal at tudom fuzni a kerekeket is. Csak annak a szeme tul kicsi volt a lakathoz, ki kellett tagitani. Eltartott egy darabig, mire elegge atmelegitettem, hogy kilagyuljon, de aztan sikerult visszaedzenem, a reszelo most csak csuszik rajta, alig viszi. Oke, az akkus flex ellen nem ved, de az ellen semmi sem ved.
-
yle_greg
aktív tag
válasz
tabletta #9055 üzenetére
Nekem egy edzett lánc (Richter Czech 10mm/1m) és egy Abus 888/85 védi a bicajomat. Lakatbol nincs biztonsagos, sirtam amikor megneztem a lockpickinglawyer youtube videoit, oke, hogy o profi, de bakker.... Ha a lakat ketszer olyan draga mint a bicikli, akkor... Nos, akkor nem feltorik a lakatot, hanem lelovik rola a picsaba egy erre kifejlesztett szerkezettel.
Igazabol az ad vedelmet, ha a bicaj nem tunik eleg draganak, hogy megerje a szenvedest az elkotese. Plusz a riaszto jo lehet. Es igen, a kornyek nagyon szamit, ez sajna igy van.
-
StLui
veterán
-
tabletta
tag
Amint azt említettem volt anno, [németföldön] igencsak nekem tetsző áron mérik az akkukat, viszont ide nem szállítanak. Nem hagyott nyugodni a dolog és kiderült, hogy vannak közvetítő cégek, akiken keresztül mégis meg lehet venni a cuccot. A derék germán atyafik pikk-pakk el is küldték az aksit, ingyen és bérmentve egy német címre.
A közvetítő (forward2me) jelentkezett is, hogy biztonsági okokból felbontják a csomagot és megnézik, hogy az-e, ami. Közölték, hogy ez veszélyes áru, de ne aggódjak, kapcsolatban állnak olyan futár céggel, amelyiknek van jogosultsága ilyesmit szállítani, 100€ felár ellenében, kérem-e a csomagot? Ezután volt néhány levélváltás a Germánián belüli szállításról, EU-ról, Schengenről, miegymás.Már csak előre tudtam menekülni, kértem a szállítást. Jött a következő levél, kész a csomag, erősítsem meg a 3€ újra csomagolási díjat, plusz a 100€ felárat és küldik. Öt perc múlva még egy levél, hogy tekintsem tárgytalannak az előzőt, országomba minden felár nélkül el tudják küldeni, csak a 48€ szállítási költséget kell megfizetnem, kérem-e. Kértem, és ma sikeresen átvettem az Alzabox-ból. Igaz, nem ott ahová kértem, hanem egy másikba, de a városon belül.
Aki lepaktál ilyen cégekkel az alaposan járja körül a dolgot, mert könnyen jön a pofára esés. Egy parfümre is rá tudják tenni a díjat, mivel alkoholt tartalmaz és az veszélyes. A DHL pl. egyáltalán nem szállít alkoholt, a Li akkuk szállításra külön kéne szerződés a futár céggel, stb.
Jött még egy levél a közvetítő cégtől, hogy mennyire vagyok megelégedve a szolgáltatásukkal? Van benne egy lefelé és egy felfelé mutató ujj.
Ti melyikre nyomnátok? -
yle_greg
aktív tag
PVY Z20 Pro bicajom van, 300 ezer forint alatt vettem. Egy toltessel cirka 50 km a hatotav, ezt vegyes terepen, foldut, aszfalt, es dombos terepen hozta. Van hozza egy pot akksim, igy nem para. Nezd meg a honlapjukat, van olyan ami gyarilag tartalmazza a range extendert. Tartossagrol nem tudok nyilatkozni, mert nekem cirka 500 km van benne, ez neked tiz nap.. :-)
-
Friczy
senior tag
válasz
PapírVilla #9054 üzenetére
ABUS Bordot használok meglehetősen régóta mindegyik bringámhoz. Az e-bike annyival védettebb, hogy arra olyat vettem, amiben riasztó is van.
-
Kroni1
veterán
válasz
PapírVilla #9054 üzenetére
Nekem is az volt egy jó darabig.. De már kezdem megszokni. Egy 30-40ezres ABUS BORDO hajtogatós lakatom van, olyasmi amit linkelt tabletta kolléga is. Mivel nem napokra szoktam ezzel ott hagyni, csak jellemzően max 20-30 percekre, ezért elengedtem. Meg rájöttem, hogy ha izgulok rajta akkor attól nem lesz jobb, de csak ezért meg nem fogom letenni a bringát.
-
tabletta
tag
válasz
PapírVilla #9054 üzenetére
Én [hasonlót] használok. Én sem érzem jól magam, ha a bicikli nincs a látóteremben, de néha beugrom egy boltba. Erősen környék függő a dolog.
-
Kroni1
veterán
válasz
Because #9050 üzenetére
Igen. Nyilván legtöbbször 50 körül maradok, de ha nem csak melo oda vissza, hanem elmegyek még intézkedni akkor simán van 80-100 is. Igaz bent is tudok 8h tölteni meg otthon is egész éjjel.
De amikor az időjàrás engedi évi 7-8 hónapot nem ülök se bkv-n, se autóban a dugóba..A kérdésemre visszatérve, EZ mennyire lehet esetleg elfogadható?
-
Kroni1
veterán
Sziasztok!
A DEMA eliott trekking e-bike-omat 5 éve használom boldogan napi 50-100km között.
Emellé szeretnék második e-bikenak (vagy helyette) egy összecsukható, 20" kerekű kicsi de minőségben normálisabb gépet.
Használtan is jó lenne nekem valami 400-500e körül, csak férjen be az ioniq csomagtartójába, és legalább 50-60km tudjon.
Ha olyan 7-800e, vagy nagyon max. 1millió Ft körüli (használt itt is ok lehet) árkategóriában esetleg van olyan ami ki tudná váltani hatótávban a 28"-os kerekű trekkingemet akkor az is szóba jöhetne. -
DigitXT
félisten
válasz
parandroid #9042 üzenetére
250 (ha nincs okosítás, ha van, akkor akár 4-500) watt
Az a 250W névleges = okosítás nélkül is benéznek 600 wattba a gyári pedelecek.Elindulásnál mondjuk pont nem, mert a ~0 fordulatszám miatt a teljesítmény még ~0, viszont elég az hozzá, ha úgy akar felszállni a biciklire, ahogy régen szokta, és ott picit rásegít... Ilyenkor szokták mondani, hogy videót, vagy nem történt meg!
(Apukám is meséli még gyerekkorából, amikor a bátyja elkötötte az apjuk szolgálati biciklijét, hogy vagánykodásból átugrasson vele egy kerítésen. Nem sikerült: kettétört a váz. Fail Army tuti értékelné, ha lenne videó... Mindig lehet röhögni* a bénázáson, ha nem történt baj.)
*: ez amolyan önvédelmi reakció, hogy milyen jó, hogy nem velünk történt az eset...
-
Friczy
senior tag
A 'végén már nincs erő tekerni' illetve az elindulási probléma két külön dolog. A végén nincs erő tekerni problémára a gázkar adhat megoldást, de ahogy Parandroid is írta, az már lehet veszélyes túlvállalás. Az emelkedőn elindulás esetén kérdés, mekkora az emelkedő (10% feletti emelkedőn már jártam úgy, hogy technikailag volt nehéz, azaz felvenni a minimális sebességet eldőlés előtt, bár ez nem ebike-kal volt, hanem hagyományossal, vagy fekvővel).
Ugyanakkor tény, hogy nyomatékérzékelőssel könnyebb emelkedőn nekiindulni, mint pedálszenzorossal, mert ha rálépsz erősen a pedálra, azt a nyomatékérzékelő hamar észrevesz, a pedálszenzoros viszont a pedálfordulathoz igazodva adja az erőt. Tehát lehet, hogy önmagában a nyomatékszenzor megoldja az emelkedőn elindulási problémát. Hátulütője a dolognak, hogy általában azok a drágábbak. -
G@ben
addikt
válasz
parandroid #9042 üzenetére
Jelenleg is pedelecet használnak, csak nem nyomatékszenzorost és az elindulás emelkedőn a kihívás, ezért akarnak cserélni. A járással nincs gond, a legtöbb 70-est kenterbe verik.
-
parandroid
félisten
Nem kívánva megsérteni senkit, de biztosan jó ötlet valakit áültetni egy 20-30 kilós kétkerekűre, akinek már nincs ereje megadni a kezdő nyomást a nyomatékszenzornak?
Felénk ugye kicsit mások a jövedelmi viszonyok, és nyugdijasok előszeretettel veszik, és használják is a pedelecet. Néha tiszta horror nézni, ahogy esnek-kelnek vele, miközben amugy szerencsetlen járni alig bír.
De ahogy megpróbálja egyenesre beállitani a pedált, hogy fel tudjon szállni, de ezzel meglódítja a maxra állított rásegítést és kitör alóla a bicikli, az chaplin-filmeket idéző jelenet.
Jó ötletnek tűnik, hogy a technika segít haladni, de azért mégiscsak 250 (ha nincs okosítás, ha van, akkor akár 4-500) watt van abban a motorban egy olyan ember alatt, akinek sem a mozgáskoordinácioja, sem a reakcióideje nem a tégi, hogy a vá-, és mozgásszervzrendszerről ne is beszéljünk…
p
-
yle_greg
aktív tag
PVY Z20 Pro bicajom van, olcso, egyszeru. Ami miatt eddig nem irtam, az az, hogy pedalszenzoros. Van rajta gazkar, de allo helyzetbol nem ugrik meg, kell cirka 3km/h sebesseg, hogy elinduljon a rasegites. Vagyis emelkedon felfele sajat magatol nem indul meg, es irtad, hogy a szuleid olyat szeretnenek. Viszont az attetele nagyon jo, meredek hegyen is el tudtam vele ugy indulni, hogy elinduljon a rasegites, pedig a terdem serult, faj ha terhelem.
Nem egy "komoly" bicikli, de en speciel boldog vagyok vele, hasznos es konnyen kezelheto. Csaladapakent a ket kisgyerekemmel szoktunk elmenni bicajozni a kornyekre, szoval nagy terhelest tolem nem kap a bicaj. Hetkoznapi alkatreszekbol legoztak ossze, eddig nem volt gond vele. Kecskenek neveztem el, mert piszok jol tud hegyet maszni.
-
G@ben
addikt
válasz
parandroid #9038 üzenetére
Tudom, hogy jogilag nem bicikli, de jó lenne rá a gázkar, mert előfordulhat, hogy a nap végén már nincs erő tekerni.
-
parandroid
félisten
1500-2000 eur között kezdődnek a normális minőségű pedelec gépek. Ilyen 'gázkaros' megoldást én személy szerint nem ajánlok, ha jól tudom, ez nem is biciklinek minősül, hanem segédmotoros kerékpárnak, már amennyire értelmezni lehet a teljesen értelmezhetetlen jogi szabályozást.
p
-
Bedobom ide is:
Hivatalosan is megnyíltak az első Horizont szakaszok7 szakasz eddig is lényegében kész volt, most 9 van hivatalosan átadva.
-
G@ben
addikt
Sziasztok!
A szüleim szeretnének venni olyan biciklit, ami rásegítéses, illetve önmagában akár gázkarral is elmegy. Most 28-as pedelec van, de mind a ketten azt érzik, hogy nekik az magas, így visszaállnának a 26-os méretre. Néztek Ztech bicajt, ami elvileg megfelel a feltételeknek, de ma élőben megnézve finoman szólva is kérdőjeles volt. Bovdenes tárcsafék, Tourney 7 sebességes váltó, rugós teleszkóp, műanyag pedál, ilyenek. A mostani bringa is 7 sebességes, az a nagyobb emelkedőknél nem elég. A Ztech előnye, hogy nyomatékszenzoros és fontos nekik, hogy emelkedőn is el tudjanak indulni vele, mert az okoz gondot. Városi, városok közötti tekerésre kellene, terep max valami földút lenne.
Keretet nem írok, a Ztech 400k lenne, szóval ne milliós tételekben gondolkodjunk.
Létezik ilyen bringa normális alkatrészekből nem egy vagyonért? -
tabletta
tag
Bakker, majdnem vettem egy akkut a bringámhoz száz (100!) euróért [ITT]
A rendelés végén viszont közölte, hogy Mo.-ra nem szállítanak. (megértem)
Nem lakik valaki Ausztriában közel a határhoz? -
-
balintka
addikt
válasz
trialboj #9025 üzenetére
Nekem szerintem 2 frissítés volt a a Gen 4-hez, mióta tavaly április óta megvan a bringa. Persze frissítettem (mindenben frissítés mániás vagyok), de semmi gond nem volt.
Nekem is 24 kg a KTM hardtail-em, ez aluvázzal, 750-es aksival sokkal könnyebb nem tud lenni sajnos... Én is örülnék, ha tudnának 2-3 kg-t könnyíteni rajta, szerintem pár év múlva már meg tudják oldani.
-
trialboj
őstag
válasz
balintka #9021 üzenetére
Módosítanám arra, hogy jobb ha nem frissítünk egyáltalán amíg nincs valami gond. Kb semmit nem fejlesztenek már ami igazán nagy különbséget jelentene, szerintem a montis felhasználók mérhetetlenül alacsony százaléka használja bármilyen szinten (a motor hangolást leszámítva) az appot. Én is azért lőttem egy frissítést mert már be sem nagyon kapcsolt a motor, de elolvastam előtte mit frissít, és hát szinte csak a bosch előfizetéses rendszeréhez voltak újdonságok.
Az előző irományomhoz annyit, hogy azt akkor írtam mikor vagy 3 hete már szétszedve állt a bringám, és azután próbáltam a specit, most egyiket a másik után, már nem olyan nagy a különbség mint gondoltam.
DJI-nak nem tudom milyen megoldása van, de állítólag az is csendes, és nem nehéz tekerni, szóval remélem idén az összes nagy gyártó vett magának egyet, szétszerelte, és ezúttal ők tanulnak valamit a kínaiaktól.
Még egy évig el tudok szórakozni ezzel 23kilós monstrummal, de nagyon szeretnék egy 18kg körüli full power bringát, ami nem 10k tól kezdődik. -
Atos23
senior tag
Éppen most jelent meg egyik Speci csoportban ez az állítólagos (vagy full kamu) Gen4 Levo szivárogtatás. Ha ez igaz, akkor igen sokáig maradok a Gen3-nál.
-
válasz
etrop01 #9022 üzenetére
Általában nem elszakadni szokott, hanem ledarálja a szíjról a bordákat. Ennek csúnya hangja lesz és meg is tud szorulni a motor. Ha bármilyen fura hang jön a motorból, ne használd hanem vidd szervizbe. Ha időben leállítod a motort, nem használod amikor letörik egy két borda, akkor nem lesz baja a motornak.
-
etrop01
tag
válasz
Runner_fxr #9018 üzenetére
Nekem 1.1-es Brose motorom van. Megkérdezhetem mire figyeljek majd a szíjhajtásnál, ha szakad hazavágja az egészet?
-
balintka
addikt
válasz
Runner_fxr #9020 üzenetére
Akkor jobb, ha szervizre bízzuk ezek alapján.
-
-
balintka
addikt
válasz
Runner_fxr #9018 üzenetére
Gond lehet a telefonos szoftver frissítéssel?
-
válasz
trialboj #9009 üzenetére
A rendszer finomhangolására hiába is várod mástól a megoldást, annyiféle ember van, annyiféle igénnyel, hogy ami xy-nak jó lesz az a másiknak nem. Erre rá kell szánni az időt, állítgatod és utána próba. 3 paraméter lehet állítani emlékeim szerint, nem olyan bonyolult ez.
Ami a Brose rendszert illeti, persze, hogy finomabban működik, hiszen belső szíj hajtás van benne. A Bosch kicsit "agresszívebben" működik, van aki pont ezt szereti benne. Szoftveresen ezen nem tudsz változtatni, mivel a két rendszer közt az alapvető különbség hardveres. Viszont a szíjakkal volt annyi gond, hogy nekem biztos nem kéne, de az tény, hogy természetesebb és finomabb a működése mint bármelyik másik középmotornak. Egyébként a legújabb Brose motor már nem szíjas, nem véletlenül.Inkább a telefonos szoftver frissítés nem annyira ajánlott.
-
vince
őstag
Van valami tipp/trükk arra, hogy a sisak pántja ne süvítsen 30+ km/h tempónál? Nagyon zavaró, hogy szinte semmit sem hallok tőle.
-
mumin007
tag
Sziasztok!
Lehet, hogy triviális a kérdésem, de lehet/szabad magasnyomású mosóval tisztítani az elektromos kerékpárokat?
Köszi a választ! -
Kopogyi
csendes tag
válasz
janakbacsi #9003 üzenetére
Nekem TSDZ2 van, tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Kb. 6.000 km mentem eddig vele hibamentesen. Kollégámnak szereltünk TSDZ8-at, nagyon elégedett vele, csendesebb, erősebb.
Az én tapasztalatom alapján a rásegítés 1. és 2. fokozatban szinte alig érezhető, viszont 3.4. rásegítésnél nagyon erős. Ebben sokkal jobb a TSDZ2, lineárisabb a rásegítés a különböző fokozatokban.
Erre megoldás állítólag, hogy nem a VLCD5 kijelzővel kell venni, hanem olyannal, amin 5 rásegítési fokozat van.
A nyomatékszenzoros egyébként sokkal jobb a pedálszenzorosnál.
Azonban inkább javasolnám a Toseven DM02 motort. -
zsola32
őstag
Sziasztok
Elekromos kerékpárra való átépítés témában írhatok/kérdezhetek a fórumba? köszi -
trialboj
őstag
A héten mentem egyet megint a speci turbo levoval2021 modell, már nagyon rég nem használtam, és mivel most már a bosch-t vettem alapul, meglepő volt, hogy mennyire csendes, habár azt eddig is tudtam hogy ebben a bosch rosszul áll, viszont ami nagyon tetszett, az a finom rásegítés, mikor elkezdek tekerni nem érzem hogy rántana egy nagyot, és a legeslegjobb hogy miután elvágja a rásegítést trail módban sem olyan durva, tehát nem érzed pontosan veszed észre mikortól nem segít már, csak nyilván érződik hogy nehéz tovább gyorsulni.
Nem olyan rég pont erre kérdeztem rá, hogy miként kelle beállítani a bosch-t hogy top performance-t nyújtson. Aztán nem jött rá specikikus válasz, azutűn meg lerobbant a gép, de most ismét megkérdezném mielőtt holnap nekiugrom, hogy van rá esély hogy hasonlóan finomra állítsam a rásegítést a gen4-nél? (mert ha igen akkor nem értem miért nem jön úgy gyárilag) Valaki azt mondta hogy ne mind piszkáljam az applikációból a motort, mert lefagyhat, ami nem tudom mit jelent, és csak szerviz tudja majd helyre hozni. Ilyesmit tapasztalt már valaki, csak nem fagy le a motor ha néha néha, finom hangolom a rásegítéseket?!
A kis gombja is jobban tetszik, mivel csak a közepén megnyomva működik nem lehet véletlenül fel vagy le váltani a rásegítést. A boschnál a mini remote oldalát megnyomva is vált, ami azért rossz mert ha ugrsánál csavarod a kormányt, hozzá érhetsz. Nem 1x váltottam már fel vagy le, jelenleg a dropper és fék között van, viszont ha messzebb rakom akkor meg már nem érem el normálisan fogva a kormányt. Apróság de gondoltam megemlítem.Még mindig a speci rendszere tűnik a leginkább kiforrottnak, olyan mint a telefonoknál az apple, megveszed és minden alapból a lehető legjobb, viszont nagyon nehéz kikapcsolva tekerni, persze az újabb motort lehet már könnyebb, de azért jelenleg nem adnám fel a kikapcsolt állapotban könnyű tekerést, a csendesebb, és természetesebb rásegítésért.
-
-
Próbált már valaki autó akksiról ebike-ot tölteni? Van erre vmi bevált módszer, eszköz?
-
janakbacsi
őstag
van valakinek tapasztalata tongsheng tsdz8 típusú nyomaték szenzoros motorral? gondolkodom rajta, hogy érdemes e lecserélni a pedál szenzoros bafangot. mennyivel jobb élmény a nyomaték szenzorost hajtani?
-
yle_greg
aktív tag
Lehet. Nem tudom. Szerintem abban egyet ertunk, hogy ezt embere valtogatja. Nem akarok ex cathedra kijelenteseket tenni, hogy jo vagy rossz, hogy szabad vagy nem szabad, csupan ra akartam mutatni egy nem technikai szempontra.
En az anyukamnak ha motorizalni kellene, nem vennek bicajt, mert ismerve ot tuti baleset lenne belole. Neki ilyen 4 kereku raulos lassan gurulos jarmuvet vennek. Mondjuk anyukam mar 80-as, ez teny.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 3510 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Lenovo ThinkPad 40AF + Lenovo 135W + Lenovo USB-C kábel (hybrid) DISPLAYLINK
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB GDDR6 Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X3D 64GB DDR4 500GB SSD RX 6800 16GB Zalman Z1 Plus GIGABYTE 850W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest