Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz szabonagyur #134849 üzenetére
Mobil applikáció is valtozott ahogy nézem
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Cs1csó
félisten
válasz MaxxDamage #134851 üzenetére
Folyamatosan reszelgetik kb. mint pl. a Facebook-ot
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day ma
40 percMost később 08:00 - tól adta.
-
HoaryFox
őstag
válasz South Velen #134847 üzenetére
Nekem is pár napja rosszalkodik a net, napközben stabilan szokott jönni 40-50 Mbps, pár napja meg alig 10-15 jön át (Dunaújváros északi része, 5G nuku)
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Mostvid
újonc
Na most lett elegem a telekom lenyúlós cégből, nem elég hogy a legdrágább még szemétkedik is az ügyfeleivel. Tegnap 4 elküldött sms volt az alkalmazásban, ami rendben is van, nyomon tudom követni, mert ritkán küldök smst, ma reggelre 7 lett. Tegnap sem küldtem és éjszaka sem amíg aludtam ( ezt csak azért írom mert tudom később frissít az app). Volt már ilyen húzásuk, akkor sem értettem de gondoltam én vagyok a hülye és rosszul emlékszem. Hát nem. A másik szemét húzásuk hogy korábban havonta csak egyszer engedett díjcsomagot váltani a fiókban, ha többször próbáltad volna, inaktív lett a kapcsoló. Ez így rendben is volt. Múlt hónapban úgy alakult hogy kétszer váltottam csomagot, sunyi módon levették az inaktív megállítást és tovább enged, gondoltam kipróbálom, meg is történt a sikeres díjcsomagváltás. Ebben a hónapban a számlával kijött a néhány ezer Ft díjcsomagváltási díj. Oké, hogy egy váltás ingyenes, oké hogy továbbenged a felület a mássodik váltásnál is, de nem kellene egy figyelmeztető felugró ablak hogy ennek díjköltsége lesz, így lenne fair az ügyfelekkel szemben. Az USÁban beperelnék őket és meg is nyernék a pert. Ezt azért írtam le hogy legyetek résen mert irdatlan nagy lehúzások mennek a háttérben amiről nem is tudtok. Szóval a mai nap megválok az előfizetésemtől és számhordozással átmegyek a Yettelhez.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #134866 üzenetére
Nem volt semmilyen aktiválás semmilyen alkalmazásban, de, mondom nem ez volt az első eset, csak eddig nem figyeltem ennyire rájuk mint most. Volt olyan, hogy a díjcsomagváltás napját két jogcímen is kiszámlázták, mondjuk a május 1-jén váltottam díjcsomagot, akkor a május elsejét a régi díjcsomag arra a napra eső részét is és az új díjcsomag máj 1 napra eső díját is, tehát azt a napot két jogcímen számlázták ki ami nem nagy összeg, de jogszerűtlen. Panaszlevelet írtam, elismerték és jóváírták. Na most képzeljétek el ha ezt minden díjcsomagváltásnál eljátszák, az nekik jelentős árbevétel.
-
4Grider
nagyúr
válasz Mostvid #134872 üzenetére
Erre:
"Tegnap 4 elküldött sms volt az alkalmazásban, ami rendben is van, nyomon tudom követni, mert ritkán küldök smst, ma reggelre 7 lett. Tegnap sem küldtem és éjszaka sem amíg aludtam ( ezt csak azért írom mert tudom később frissít az app). Volt már ilyen húzásuk, akkor sem értettem de gondoltam én vagyok a hülye és rosszul emlékszem. Hát nem." -
csaszi75
senior tag
válasz Mostvid #134874 üzenetére
Már bocs, de egy kicsit naiv gondolat, hogy nem volt semmi aktiválás.. simán valamelyik app-od küldözgeti az SMS-t, s simán lehet, hogy az nem kerül bele az elküldött SMS-ek közé.. vagy simán lehet, hogy a csevegés miatt ment el.. stb.
Ahogy már írta 4Grider is:
"Egyik szolgáltatónál sem jellemző az auditált számlázási rendszerekben, hogy el nem küldött sms-ek alapján számláznak. Az okostelefonokon (elvileg a szifon is ide tartozik) nem egy olyan alkalmazás van, ami az aktiváláshoz automatikus sms küldést használ."
Nincs olyan, hogy csak úgy beszámláznak neked kamu SMS-t.
simán van olyan is, hogy nem sikerült valamikor egy küldés és az adott APP újra próbálja..
stb. -
AnonymusX
senior tag
válasz Mostvid #134876 üzenetére
Nem jól érted. Arra gondolt, ha a telefonodban cserélgetsz SIM kártyákat, azaz kiveszed az egyiket és beteszel egy másikat, akkor a telefon/app küldhet SMS-t, amely így akarja ellenőrizni a telefonszámodat az új SIM-en.
Ha visszacseréled a SIM-et, akkor újra meg fogja tenni a korábbi SIM-ről is, mert SIM cserét érzékel. Nyilván mindig azon a telefonszámon lesz elszámolva az ára, amelyikhez tartozó SIM éppen a telefonodban van.
Azt hiszem Xiaomi telefonok szoktak küldeni saját szolgáltatásaik kapcsán SMS-t.
Fentebb írtam a hívásrészletezőt, chaten gyorsan meg lehet szerezni, feltöltik a Telekom fiókodba, pikk-pakk kiderül milyen számra mentek SMS-ek.
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz Mostvid #134874 üzenetére
Mi májusban váltottunk.
Megnéztem a számlát, jelzem, hogy nem rendszerszintű a probléma:
Mobil telefon szolg. 05.01.-05.11.
Mobil telefon szolg. 05.12.-05.31.
Szerk.:
Üzleti Adat 5GB (2020) (TESZOR 61.20.42) 05.01.-05.11.
Üzleti Korlátlan Adat (TESZOR 61.20.42) 05.11.-05.31.
De ez utóbbi logikus. Mert a váltás maga 11-én történt, az adatot 11-én délelőttig módom volt (fel)használni illetve aznap már tudtam használni a korlátlant.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz 4Grider #134866 üzenetére
Vodánál még a normális békeidőben a nagy összeomlás előtt is a részletes számlán volt kiszámlázva hónapokon keresztül havi pár saját magamnak küldött mms
Egy ideig elnéztem nekik de később megreklamáltam és auditált rendszer ellenére jogos volt a panaszom, nem küldtem saját magamnak mms üzeneteket.
Ebből kiindulva én elhiszem hogy bármilyen számlázási hiba becsúszhat bárhová, amit a szolgáltató a hitelesített számlázási rendszer tökéletességére hivatkozva általában azonnal elutasít.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
félisten
válasz Mostvid #134865 üzenetére
A másik szemét húzásuk hogy korábban havonta csak egyszer engedett díjcsomagot váltani a fiókban, ha többször próbáltad volna, inaktív lett a kapcsoló. Ez így rendben is volt. Múlt hónapban úgy alakult hogy kétszer váltottam csomagot, sunyi módon levették az inaktív megállítást és tovább enged, gondoltam kipróbálom, meg is történt a sikeres díjcsomagváltás
HA tisztában vagy a működéssel minek játszol vele?
-
Mostvid
újonc
válasz szabonagyur #134885 üzenetére
Az elv számít, természetesen kifizettem a díjcsomagváltás díját, nem ezzel van a gond.
-
MadMancs
veterán
ÁSZF már 2016-ban is tartalmazta hogy naptári hónaponként 1 alkalommal (akkor még csak személyesen vagy, telefonon lehetett, de ügyintéző felhívta rá a figyelmem) díjmentes a tarifacsomag váltás. Valószínűleg most is benne van (nem néztem meg). De a honlapon is ott van a feltételeknél . Az hogy nem tiltják már a többszöri lehetőséget pl azok kedvéért akik élni szeretnének vele, csak egy dolog.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Mostvid
újonc
válasz 4Grider #134884 üzenetére
Nem mindenki veszi észre mert nem nagy összegről van szó, vagy vannak akik egyszerűen lesz@rják. Nekem minden esetben pozitívan bírálták el a jogos észrevételem és jóváírták. Az elszomorító az hogy ez a jogszerűtlen gyakorlat náluk rendszerszintű és változtatni sem akarnak rajta. Vajon EU szinten mit szólnának hozzá ha mennének a kivizsgálási kérelmek vagy ha valaki megpiszkálná ezt jobban?
-
félisten
válasz Mostvid #134886 üzenetére
De milyen elv? Az, hogy nem hülye biztos a rendszer? Az max csak neked az elvárásod. Ha megkérdezne minden kattintás során, hogy biztos ezt akarod e csinálni akkor meg az lenne a gond.
#134888Mostvid: anno a DIGI mobil megjelenésekor is voltak fantom SMS-k iPhone (de tudtommal más készülék során is) miatt ahogy be akarta aktiválni az iMessage/facetime dolgokat. És az bizony "SMS" küldéssel megy úgy, hogy nem is látod. Akkor is ment a jelzés nekik és jóvá is írták a dolgot, hogy aktiváló SMS ne számítódjon annak.
pl az iPhone esetében ki is van emelve, hogy van ahol ez fizetős szolgáltatás.
Ha iPhone-t használ, SMS segítségével aktiválható a telefonszám az iMessage és a FaceTime szolgáltatásban. Bizonyos mobilszolgáltatóknál az SMS-küldés díjköteles. -
Mostvid
újonc
válasz MadMancs #134887 üzenetére
Nem alkalmazásról van szó, hanem a webes felületen a fiókról. Eddig úgy volt hogy egyszer engedett díjcsomagot váltani, utána inaktív lett a kapcsoló. Ha tisztességes lenne a cég, egy felugró ablak vagy valami arra figyelmeztetne, hogy ön jelenleg díj ellenében fog díjcsomagot váltani és erre kellene cancel vagy ok. Szóval az elvről van inkább szó.
-
félisten
-
Mostvid
újonc
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólását, én itt lezárom a dolgot. Leadtam a Yettelnél a számhordozási kérelmem. Sajnos nincs arra időm hogy időtlen időkig a Telekom furcsa gondolkodásmódjába bújtatott lehúzásokkal foglalkozzak, adtam a cégnek esélyt (és pénzt) nem is keveset. Az igaz, hogy pozitívan bírálták el a panaszaimat, de nem vagyok hajlandó minden cselekedetüket állandóan átvizsgálni meg double check-elni mindent ami gyanús, ebbe belefáradtam. Nem vagyok naív, tudom a Yettel sem tökéletes, de majd látjuk, én mindenesetre pozitívan indulok neki.
-
sirarcheer
senior tag
Sziasztok!
Van egy Voda-s céges előfizetésem és mellé szeretnék egy magánszámot.
4GB+ Mobil XS + Okosóra esim opciót néztem ki egy Ihpone 13 Pro + Apple Watch mellé.
Működne az Apple Watch ha a másodlagos esimhez tartozna?
Ha csak az óra van Nálam akkor csak a Telekomos hívásokat tudnám fogadni, vagy bármelyik SIM-re érkező hívásokat is lehetne fogadni?
Segítséget előre is köszönöm.PSN: sirarcheer
-
AnonymusX
senior tag
válasz sirarcheer #134893 üzenetére
Szia!
Ez inkább iPhone/Apple Watch topikba illő kérdés, nem függ a Telekomtól. Azt hiszem itt megvan a válasz: [link]
-
Mostvid
újonc
válasz sirarcheer #134893 üzenetére
Nekem jelenleg telekomos fő sim van két multisimmel. Én tegnap a fő sim kártyát kivettem a telefonból és beletettem egy yetteles kártyát, ilyenkor az apple watchban lévő multisim nem működött, viszont tudtam vele fizetni, mert ahhoz nem kell net, NFC-vel működik. Szóval ha a telefonodban van a telekomos fő sim is, akkor minden működik. Az iPhone mobil előfizetése csak támogatott szolgáltatónál lehet ahhoz hogy megkapd a Watchba a multisim-et.
[ Szerkesztve ]
-
adika4444
addikt
válasz 4Grider #134883 üzenetére
Az iMessage regisztrációs rendszere a két hónapos domino SIM-emet a mai napig nem engedi aktiválni. Rányomok az OK-ra, hogy az iMessage, FaceTime pároshoz küldjön SMS-t, majd újra felugrik az ablak és ez mindaddig, amíg le nem mégsézem.
Használni úgy sem akarom azzal a számommal egyik szolgáltatást sem kifejezetten, csak gondoltam, ha már van, aktiválom. Nem ment
Eddig nem számlázták ki az aktiváló SMS-eket. Az Apple ezen rendszere tényleg nem az igazi. Bár más SMS-alapú szolgáltatásokkal is volt már gondom.
üdv, adika4444
-
Top cat
addikt
Ezek a nyomorult adathalászok megint aktívak.
+36303928720
Megrendeleset visszakuldjuk, frissitse az ervenyes es helyes szallítasi cimet expressz:Sajnos az oldal amire vezet a link, elég hivatalosnak tűnik. Vajon mennyien fognak bedőlni?
-
Top cat
addikt
válasz aprokaroka87 #134898 üzenetére
Kaptam már én is DPD, Netflix, Posta nevében is ilyeneket. De ezek mind +33-as számokról jöttek.
Elég szomorú, hogy vannak olyanok, akik bedőlnek az ilyesminek.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Az ADATA is CUDIMM DDR5 memóriákkal készül az év végére
- Vicces képek
- Nyomtató topik
- Óra topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Asszociációs játék. :)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen