Hirdetés
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Hauptmann #29190 üzenetére
Repül ám, mint az ólomszárnyú betonbagoly...
De amúgy tényleg.
Íme az inkriminált rövid videó... -
Hauptmann
addikt
Ma pont 10 éve, hogy elütöttek az Atlantic-kal, aztán este még törött bokával találkoztam huszival, Digittel, meg HGábor89-el. Repül az idő, bassza meg.
-
kcsa
veterán
Azt aláírom, hogy jobb a kerek, de hogy a Lada Niva nem pontos szerelésű akár kerek, akár nem, az biztos
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én úgy sejtem - tévedés joga fenntartva - hogy a kerek fényszórók már az "őskorban" is megfelelő pontosságú foncsorral rendelkeztek (könnyen számolható és gyártható paraboloid tükör), míg a mindenféle alakos változatoknál régen a formatervezői szempontok felülírták a foncsor-geometriát....
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #29185 üzenetére
Szerintem ez nem a precizitásról szól, sokkal inkább valamilyen logika mentén gyakoribb típusokról, amikre érdemes volt elvégezni a vizsgálatot.
Pl. mi értelme annak, hogy a hiperprecíz Lada Niva (1977-) benne van a válogatásban, de Suzuki Swift bármely generációja/WagonR+/magyar Ignis meg nincs? Korai Smart Fortwo benne van, későbbi illetve Forfour nincs. És ezek csak azok, amik szemet szúrtak. Valaki biztos tudja a megoldást...
szerk.: most nézem, Trabant is engedélyezett.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29182 üzenetére
Ezt én el tudom fogadni, de ha megnézed a kompatibilitási listát, mondjuk egy 1998-tól gyártott Peugeot 206 foncsora annyira pontos geometriájú lenne? Ellenben a 306-éval? Mondjuk az tény, hogy teljesen más a lámpa formája. Nade a 307 már hasonlít, viszont hogy, hogy nem az sem szerepel a listában, pedig alapvetően későbbi modell a 206-nál.
(Aztán lehet, hogy még képlékeny a dolog, hiszen eleve olyan jelölések vannak benne jó pár sor esetében, hogy "új". Tehát vélhetően bővül még a lista. Ja és a honlapjuk vicces, mert azzal kezdi, hogy Magyarországon csak off-road alkalmazásban használhatóak...)Ui: mint mondtam, nem érdekel.
Annyira. 5x élettartam mondjuk durva... Esetemben nagyon bőven az OT vizsga utánig kitartana, csak OT-n meg bukó lenne a LED, nyehehe.
Egy dolog miatt viszont érdekes lehet, és nem is teljesen OFF: Madisonban a már eleve átalakított projektoros megoldásom
H7-et fogad. VagyH1-et. Jó ég tudja már.De az
tuti, hogy nem H4-et, és valami kínaival próbálkoztam is anno, egész jó fénye volt, noha sajnos egy halogén meg tudta csapni. Nem beszélve a xenonról. De amúgy nem igazán szívem csücske a xenon. Azóta se sikerült megoldanom a tápjának a szűrését, amit kb. százezer évvel ezelőtt javasolt nyogo kolléga, így továbbra is kiüti a hőmérőt a zavarjel.
Szerk: mondjuk itt jön képbe, hogy a 36Ah akku sokáig ki tudná szolgálni a halogént.Motoros kompatibilitási lista amúgy sokkal izgalmasabb: 1985 körüli modellekbe sima! Nyilván csak a Yamaha, hiszen a japók tudtak anno is megfelelő minőséget gyártani.
Hoppá, a BMW 1976-os modellje mindent visz. Idestova 50 éves német precizitás.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha megpakolom a hátulját, akkor is ugyanoda világít a tompított. Nekem teljesen jól (nagyon jól) világít. Plusz még a ködlámpába integrált kanyarfényszórók, amik csak kis sebességnél (< 30km/h) gyulladnak fel, jól bevilágítanak oda, ahová szeretnél befordulni. Nekem nagyon jó.
Nekem is Pure Vision LED van ráírva. Én is tudom kézzel állítgatni, de csak lefelé - gyárilag a 0 (max.) állásban van.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #29179 üzenetére
Szerintem azért, mert a gyárilag LED-es fényszóróhoz (hogy Te jól láss, de mégse vakítson) nagyon pontos geometriájú foncsor, és foglalat szükséges - és a legtöbb régi autóké egyszerűen nem ilyen. Ja, és folyamatosan működő terhelésfüggő szintszabályozó is kell(ene), mint az én 5 éves, full fapad (ZEN felszereltségű) Cliomban is van. Betyár jól látok vele (részleges farkasvakságommal is), de nem szoktam rámvillogni hogy vakítok.
A tompított oldalanként 2-2 LED, a refi meg pluszban 1-1. Ha refire váltok, akkor felgyújtja az 1-1 plusz LED-et, de a tompítottak is égve maradnak, csak azokat meg felbillentik a motorok. Brutállat.
Az NMAX-on 2 LED a tompított, országútin meg felgyújt mellé még 2 LED-et, így 4 db ég összesen. Az sem gyenge fényt ad!
-
kcsa
veterán
válasz
DigitXT #29179 üzenetére
Kis csalás tényleg oké, de az Xciting 500 fix 20%-ot csalt, az rendesen odafigyelős volt.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29178 üzenetére
10% az még határeset. A nem linearitás kellemetlenebb. Nekem Madison elég jó.
De 150 fölött sose mentem vele, nagyjából ott fogyott el az áttétel és a 30LE...Lényeg a lényeg, hogy kis csalással együtt lehet élni, de ha valaki kifejezetten ezt
szeretné megoldani, akármilyen okból (áttétel változtatás, ha nem kerék jeladós),
meg tudja oldani. Nem olcsón, kis projekt jelleggel, de készen kapható termék.MÁS: azt tudja valaki, hogy annak mi étrtelme, hogy ha bizonyos pl. H4-gyel szerelt gépjárműbe engedélyeznek OSRAM LED-et, bármi másba miért nem automatikus? Ugyebár egy adott foncsor ha a szabvány halogén izzóhoz jó volt, s az OSRAM egy
ilyen foncsorban szintén jó, felteszem automatikusan működnie kell másban is.
(Vagy ennyire nagyok a tűrések, hogy esetleg bizonyos kombináció nem játszhat?)
Ui: nem mintha érintene, autóban 3 évet, 16000 km-t elment a Nightbreaker széria. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
DigitXT #29176 üzenetére
Igen, tényleg találtam NMAX-hoz valót is. [link]
Mondjuk engem annyira nem zavar, hogy 100-at mutat az óra, miközben csak kb. 94-95 tel megyek.... 125-ösre kell ennyi tuning.
Amúgy az NMAX-on minden jel az ECU-ba megy, onnan kap vezérlést az ABS motorja és elektromágnese is, illetve a kijelző is arra van rákötve, sőt abban van a dinastarter (kefe nélküli 3-fázisú motor, egyben a generátor) invertere is. Minden egyben. Itt az egész gép rajza: [kép]
A GéeSöccá' órája csalt igazán nagyot: 100-nál 110-et mutatott, de pl. 160-nál (végsebesség) simán 180 fölött egy picivel....
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29175 üzenetére
Ez tök érdekes meglátás, de ki mondta, hogy az ABS vezérlő elé kéne tenni?
Mert ugye azt nem gondolnám, hogy a kijelzőben van az ABS elektronika.Szerk: gyors guglizás után itt arról beszélnek, hogy p&p, HA jó kábelt kaptál.
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29168 üzenetére
Névleg 39, de 36-ot tényleg tud, és praktikusan nem merül állásban (lifepo4).
Kcsa kollégával értekeztünk róla anno, szünetmentesbe is ilyet csináltam.
(Abba 2x12V csomag kellett, szaros 9Ah-t hazudtak az ólom savasra, tudott
nagyjából 4.5Ah-t, nem is komoly terhelésen, a lifepo4 meg tudja a 12Ah-t...) -
csoki46
senior tag
válasz
Bogyó bá' #29160 üzenetére
Igen, pont ezért vettem az X-max-ot, hogy kipróbáljam mekkora hátrány a városban az +50kg illetve pár centi minden dimenzióban.
Tartottam tőle, de közel sem akkora a különbség, mint ahogy emlékeztem a legutóbbi X-max tesztem óta.
Az a plusz 16le határozottan jól esik, főleg a közel 2m magasságomhoz és 110kg-hoz. Kecskemét-BP távot 3x tettem meg a hétvégén a Yamahával, felüdülés volt, hogy a 110-120-as utazót kényelmesen tudta tartani, a Hondát 80-85 fölé nem tornászom tartósan.Nehéz döntés lesz az biztos, mert mindkettő zseniális a maga nemében. Tegnap egymás után mentem 5-5km-t mindkettővel, X-Max után a PCX olyan mint egy roller, oda és úgy dobálja az ember ahova akarja. Legjobb lenne, ha megmaradna mind a kettő, de azt luxusnak érzem...
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29163 üzenetére
Igazából ott a pont. Az a motor a jó motor, amivel szeretsz menni, használod.
Szerencsétlen Madison az elmúlt 4* évben mit csinál? Na ugye. Kapott 2 új akkut.
(Mondjuk az nagyon komoly, hogy valami 36Ah-t sikerült belegyömöszölni, LOL...)Ui: a karbimmal baszakodtam múltkor, alapjárat már volt, de gázra fullad ergo kb.
hiába takarítottam ki, valami még a főfúvóka környékén nincs rendben, noha már
teljesen átlátható volt a nyílás megfelelő mennyiségű karbitisztító/ultrahang után.*: utolsó tankolás 2021. március 5-én. Ez mondjuk magyarázta a karbi bajokat.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Persze hogy tudtam. De anno a kis Csótány is annyi, de annyi örömöt szerzett nekem, hogy újra bevállaltam a kiskategória hátrányait. Egyébként az NMAX valamivel jobban megy mint a kis CBX125 Custom, az (valós) 80-ig 15-16 másodperc alatt jutott el, ez meg van 12-13-ból. A végsebességük hasonló lehet (96-98km/h szélcsendes sík úton, persze GPS szerint.) Mivel rendes motoros ruhába beöltözve nyomom, így a motorosok 95%-a vissza is köszön - legkevésbé egyébként pont a nagyrobogósok....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
csoki46 #29158 üzenetére
Szerintem attól függ, mi lesz az elsődleges felhasználási cél: túrázni biztosan jobb lesz a nagyobb / gyorsabb / erősebb, mint a kicsi. Azzal utassal is kimerészkedhetsz az országútra. Engem az NMAX is szerénységre tanított a 6-os fűúton, nagy forgalomban szombat délután hazafelé. Ahol eddig (kapaszkodósávos részek) vissza kapcsolva 4.-be nyélgázzal elmentem mindenki mellett 130-cal felfelé, ott most a külsőben araszoltam 70-nel, szintén nyélgázon...
De számomra vállalható lesz a dolog hosszú távon is, úgy érzem. Ha meg lesz az első szerviz, akkor mehet konstans nyélgázon a szentem. (Azért egy qrva hosszú lejtőn mentem vele óra szerint 115-öt is - fél percig.)
-
lehella
senior tag
Sziasztok,
vettetek már Aliról vagy Temuról vízálló üléshuzatot, olyan nagy méretben akár ami az X-Maxhoz is jó lenne? Sajnos amim van Kymco méret az kicsi rá. -
csoki46
senior tag
Pénteken olyan szép idő volt, hogy kénytelen voltam motort venni
Meglátjuk, hogy melyik lesz a befutó, melyik marad a háznál hosszútávon.
PCX vagy X-Max 300 (Techmax).
A PCX-et elővettem már pár hete, továbbra is zseniális a városban.
Az X-Max-al olyan 250km-t mentem a hétvégén, eddig nagyon tetszik.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29156 üzenetére
Nekem is összeállt az AA-hoz minden. Már csak szét kell borítanom.
Rámegy a QL tartóra, kap kapcsolható tápot és kész. Ritkán kell navigáció, ezért lesz kapcsolható a táp.
Telefon meg nem kell kabátzsebben sem, mehet az ülés alá akár egy powerbank-kal. Ha nyáron meleg van és fűt az ülés alatt a motor, mehet hátra a sisaktokba. Majd belököm valami tokba, övtáskába. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29155 üzenetére
Az enyém is ilyen rugós (de kompletten vettem Aliról fillérekért). Az is mozog, de csak a régi telómat (Xiaomi Mi9SE) merném rátenni. Mert az jóval kisebb és könnyebb mint a céges (már csak ezt használom, 2 SIM-mel). A drága telót inkább a belső kabátzsebben hordom, ezért is lett az AA-tablet hozzá. Az jó, bár 5 óra motorozgatás alatt - ugye töltés a zsebemben nincs - veszít vagy 30-35%-ot az akkuból. Egy bármilyen hosszú napot kibírna végig navigálva, este meg gyorstöltés (40 perc).
Na jó, legyen Pircsi is:
-
macilaci78
nagyúr
válasz
fradi81 #29154 üzenetére
Nekem eredeti van, legalábbis a gyártó oldaláról rendeltem. Konkrétan holtjátéka is van, szóval ettől jobban mozog.
Mondjuk, a telefon tok nélkül is 20 deka, egy tepsi. Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 5G. Ha van tempó, akkor ráfekszik a menetszélre, a tülörszáron van a tok plexi nélkül. -
fradi81
veterán
Vettem a quad lockhoz aliról egy rezgéscsillapítót, az eredeti is ennyire mozog vagy csak ez a kínai? [link]
-
bajnokpityu
félisten
válasz
macilaci78 #29148 üzenetére
Ma már a legtöbb márka harklis. De amúgy jogilag van valami kiskapu, hogy vedd ha soká kapsz időpontot.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29149 üzenetére
Én nyertem: nekem 250 km jött össze.
De olyan hullafáradt vagyok, hogy képek majd csak holnap lesznek....
Már nem mehetek másfelé, csak a szervizbe (márc. 21-én) - így is 1020 km lesz benne, mire odaérek. -
macilaci78
nagyúr
Ma végre megálltam egy kép erejéig.
A mai nap 170 km.
-
macilaci78
nagyúr
Autós topikban, FB-csoportban többen is írták, saját tapasztalat alapján. Számomra irreleváns, már kifutott a gariból a Kia, mikor megvettük. Csak megemlítettem, hogy erre is érdemes lehet figyelni újonnan vett robogó esetén.
És igen, a legenda szerint volt, aki tréleren vitte a kocsit szervizre, hogy megmaradjon a gari.
-
NYPD
aktív tag
válasz
macilaci78 #29145 üzenetére
Ez az 1km abszurd, mit mond a szerviz, ha valaki távolabbról jön, de pl baleset miatt kerülnie kell? Sorry, buktad a garanciát? Kockáztatnák vajon ezt egy perben?
-
csoki46
senior tag
válasz
macilaci78 #29140 üzenetére
Én 990km-el értem oda, de azt mondták a Hondánál, hogy 800 és 1300 között kellene vinni, nem veszik szigorúan. Valószínűleg szervize válogatja ezt is.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
macilaci78 #29140 üzenetére
Ha jól számolom, akkor a hétvégi Mecsek-körrel és a fehérvári odaúttal együtt kb. 1030 km lesz benne.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
macilaci78 #29140 üzenetére
Vicc.
-
lehella
senior tag
Hozzám a Yamaha Harmati van közel Budakeszin, de az előzetes motor átnézésre is erős számot mondtak be az árajánlatban
Majd közzéteszem, ha esedékes lesz a következő nagyszervíz és hozzá az árajánlatuk, de nem idén valószínűleg.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
fradi81 #29134 üzenetére
Igen, motorral szeretnék menni, és természetesen megvárnám. (Most fogok először motort szervizre vinni, szóval tapasztalat az nincs. Eddig a kocsinál is így oldottuk meg...)
Ha meglesz a szükséges kilométer, akkor időpontot fogok velük egyeztetni, valami kora délutáni időre, hogy sötétedés (és az esti hidegek) előtt haza érjek. Egy órás művelet mindenestől, vagy még annyi sem. Bő 110 km a visszaút is. -
Bogyó bá'
nagyúr
Pontosan ez történt: tegnap felhívtam a székesfehérvári Ivanicsot is, és ma meg is kaptam az írásos, tételes árajánlatukat. Mindösszesen bruttó 28.565,- forintról. Azt hiszem, meg van az a hely ahová Pircsit hordani fogom.
Távolságra még 10 km-rel kevesebb is nekem, mintha Szegedre kellett volna mennem.
-
-
Madball
csendes tag
válasz
Bogyó bá' #29114 üzenetére
Biztos, hogy a garancia feltétele a márkaszerviz? Mert a jogszabály alapján kötelező garanciát nem köthetik ilyen feltételekhez, azt bármelyik számlás szerviz elvégezheti (elméletben).
Ha máshol 20-ért kicserélik az olajat, a maradékért lehet érdemes kicsit motorozni -
-
csoki46
senior tag
válasz
Bogyó bá' #29118 üzenetére
Ugyan így döntöttem én is a PCX-el kapcsolatban. Igaz, ott 28 körül volt az 1.000-es szervíz, de nekem az is kiverte a biztot. 1l olaj meg egy általános átnézés. 6.000 a gyári szervíz periódus, de 3.000-ként lecserélem otthon az olajat, következő szervízre még visszaviszem és 6k után megcsinálom otthon szépen. Addig kb a gari is lejár.
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 3 db gyertyáért anyagáron 110 ezret kértek volna!
Aminek - szerintük - 60 e km vagy 4 év a csereperiódusa! A gyertyának 4 év, ugye érted? Az tuti romlandó áru....
Fékfolyadékot a 3. évesnél cserélték, most hűtófolyadékot kellett volna. A kínai refraktométerem szerint -32 fokig fagyálló jelenleg, szóval az is baromság szerintem. Évente cserélték a pollenszűrőmet és a légszűrőmet is. Évi 5 ezret megyek, és soha nem poros földúton. Tényleg kicserélték (nem csak számlázták), mert a szerelő mellett álltam végi, szóval mexívták.Csak éppen náluk ezek is háromszoros áron voltak mondjuk a Bárdihoz képest, és teljesen indokolatlan volt a cseréjük ilyen kevés futásteljesítménynél. Úgy néztek ki, mint az újak, kb.
#29120yodamastah: Gróf Miki írta valamikor a robogóblogon, hogy a 155 NMAX-szal egy év alatt futárként 64 ezret tett meg, és ezalatt majdnem egymilliót költött időszakos szervizekre a Yamaha márkaszervizben, pedig semmilyen meghibásodása nem volt. Ezalatt cseréltek 3 variátor- szettet, ilyesmit az olajokon stb. kívül. Most nem találom a cikket...
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #29118 üzenetére
A Renault árakhoz képest akkor a linkelt Mazda ingyen van, pedig engem már ez is lesokkolt
Bár az se lep meg, a budakalászi Renault 50ezres óradíjával felszorozva (egy fostos firmware frissítésre fizettem ezt az óradíjat, és igen, megoldották, hogy egy óra legyen kiszámlázva.) -
Bogyó bá'
nagyúr
Igen, sajnos tudom.
Tavaly ezért maradt el a Clio 4. éves szervize. Én 230 ezres ajánlatot kaptam rá, pedig olajat sem kellett volna cserélni (5 ezernél és 15 ezernél cserélték a 30 ezres periódusú olajat - a kérésemre az előző szervizeknél). A 60 ezer km csereperiódusú iridium gyertyákat akarták volna cserélni - 17 ezer km-nél!
Inkább lemondtam az 5. éves gariról szívfájdalom nélkül. Idén meg kicseréltetem itthon az olajat valamelyik helyi autószerelőnél (23 ezer km van most benne).
Átgondoltam a dolgot: az 1. (50 ezer forintos) és jövőre a 2. (80 ezer forintos, 6 ezer km-es, szelephézag-állítós) szervizekre el fogom vinni, mert így 2 évig nem csak a garancia, hanem az asszisztencia fennáll, utána meg intézem én magam - fillérekből. Ennyit kibírok, de utálom aminek lehúzásd szaga van.
-
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #29114 üzenetére
Nem lep meg, ezt pl ma találtam hahun. A helyes eljárás - sajnos, szerintem - a kötelező szervizek márkaszervizes intézése (esetleg értelmezhető távolságon belüli helyeken árajánlat kérése, ha van ilyen) és a béka lenyelése, a nem kötelező dolgok pedig önállóan saját kezűleg megcsinálása.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
bajnokpityu #29115 üzenetére
Az a baj, hogy mifelénk (Kalocsán) az egész városban nincs egyetlen motorszerelő vagy robogó szerelő sem.
Régen volt egy, de már az is régen megszűnt - de annak sem volt jó híre anno. A kis csótányt meg a GS-t is magam szereltem, bár ez utóbbin csak folyadékok és kopó fogyók cseréi voltak (kerékcsapágyak, ilyesmi) más az nem.
-
bajnokpityu
félisten
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na srácok, engem most idegileg teljesen felb@sztak a Yamaha szerviznél, pedig csak telefonon beszéltünk.
Lassan-lassan esedékes lesz a legelső, 1000 km-es olajcsere a robesznél, és kértem ajánlatot tőlük (onnan, ahol vettem). Az első szerviz az 9 deci olaj cseréje a motorban, és 1 deci olaj cseréje a véghajtásban, meg egy felületes "átnézés". Tehát nem ellenőrzik a szelephézagot (azt majd 6000-nél), meg sem bontják a burkolatokat. Szóval kaptam egy fenséges 50 ezer (ötvenezer) forintos szóbeli árajánlatot az előbbi művelet elvégzésére (számítottam úgy 20-30 ezerre). Idegileg teljesen vegetatív lettem, na!
Már azon agyalok, hogy lemondok a 3 év garanciáról, és megoldom magam 5 ezer forintból, a maradék pénz kb. elég lenne egész évi benzinköltségre.
Vagy ezt a legelsőt még lenyelem ilyen áron, aztán a következőig (ami 80-90 ezres tétel lenne - 5000 km-rel később, azaz jövőre) csak kijönnek az esetleges gyári hibái a gépnek...
-
macilaci78
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #29110 üzenetére
Ugyanott felfelé viszont nagyon nem szeret menni a szentem
Mondjuk ennek lehet némi köze ahhoz, hogy csak 125 ccm.
Nem véletlen nyomjuk többen is inkább 300-400 környékén.
(Azért a GS akármennyire öreg, mégis csak 500-as volt.)
Szerk: visszaemlékezve, 1 évet húztam le 125-ösön. Aztán
kiderült, hogy az is 150-es volt, végülis egész jól ment, LOL.
(Aztán ugye a Maja 180 jó pár év, Madison 400, és volt egy
250-es Maja is röpke egy év erejéig, meg a Cygnus 125.)
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz
macilaci78 #29106 üzenetére
Addig jó, amíg a motor nem áll meg téged fotózni...
#actionselfie
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem bírtam kihagyni a mai szép (de kicsit szeles, hűvös) időt, és Pircsit megsétáltattam egy kicsit.
A "szokásos" kis köröm (130km) a Dunántúl szélén. A jövő hétvégére tervezek egy teljes Mecsek-gurulást (280 km), aztán vihetem első szervizre, olajcserére.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
astrojoe12 #29101 üzenetére
A távirányító alapvetően a csomagtartó nyitására szolgál, azt hallhattad csattanni...
Az index csak visszajelzésnek kapcsol, mert az olyan menő, központi zár esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest