Hirdetés
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ilyen lehet az S25 Ultra fogyókúra után
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
treklam
tag
Ha a régi telekom app még működik és megvan valakinek megtudja osztani?
-
stefi68
addikt
Aki ellenőrizni szeretné, hogy az alternatív forrásból letöltött 7.8-as verziójú Telekom alkalmazás eredeti-e, itt van hozzá az md5 ellenőrzőszám: 28dd5c795d2c6ebe36a9d7598df94589
Ez a Play-ről telepített apk-ból lett generálva.
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
wollnerd
aktív tag
Sziasztok! (Remélem jó topicba írok. )
Az lenne a rövid, másodlagos kérdésem hogy mivel a sok elektronikai szakáruházban is lehet venni (kártya független) telefonokat, mint a mobilszolgáltatóktól, tud egyáltalán későbbiekben telefonként használni, pl. csak új vagy meglévő előfizetést vásárol hozzá (vagy van neki egy előző telefonból a SIM kártyája és szeretne venni egy új telefont)? Egyáltalán miért lehet sok áruházban is venni telefonokat is, mint egy konkrét mobilszolgáltatótól? Ezt eddig sose értettem igazán...
Na de a mai történetem is megvan ehhez: (kicsit hosszú, de nagyon no comment-es eset történt)Jelenleg Samsung Galaxy S5-öm van, Telekom-os előfizetéssel. A telefon már igen régi és lassú, szóval vasárnap eldöntöttem, hogy szeretnék Telekomnál venni egy Samsung Galaxy A8-at. Mivel sok volt a kérdés, ezért ma el is mentem egy idősebb ismerősömmel a Pólusi áruházukba kérdéseket feltenni és megvenni a telefont személyesen a meglévő előfizetéssel. Igen ám, azt mondták, hogy van a raktáron, de ha online rendelem meg, akkor kb. 10.000 Ft-os kedvezményt kapok. Oké, hazamentünk és nekiláttunk az online rendelésnek, DEEE.... nagyon szívtunk rendesen. Készülékválasztás, meglévő előfiz, telszám megadás, személyes átvételválasztás, végén adatok ellenőrzése és aztán.... üzenet: „Sikertelen a rendelés”! Újra végigmentünk óvatosabban, de a végén megint ugyanez az üzenet jött. Harmadszorra is, ismerősöm felhívta a ügyfélszolgálatot, azt mondta benne a csaj hogy próbáljuk a kilépést, böngészőadatok törlését, újra próbáljuk meg. Hát nesze semmi, fogd meg jól. Ugyanez a kimenet.
Megpróbáltunk egy másik gépen is, 2x is változatlan kimenet jött, sikertelen a rendelés. Újra felhívtuk a supportot, részletesen elmondtuk, hogy mi történt, mi a hiba, majd az ügyintéző is megpróbálta nekünk a online rendelést, NEKI IS UGYAZEZ A HIBA JÖTT! Erre mit mondott? „Lehet, hogy nincs a készleten. Biztosak benne?” Mondtuk, hogy a Pólus centeri üzletben AZT MONDTÁK, hogy VAN. „Lehet, hogy elfogyhatott” No comment... az elmúlt 1,5 órában...? Kérdeztük, hogy akkor miért tudtunk kosárba rakni és miért nem már a kosárba tétel előtt is jelezték, hogy elfogyott, mint ahogy az összes többi webshop, ez hajmeresztő?!?!? „Majd frissítjük, addig figyeljék, hogy mikor lesz elérhető” Remek, egésznap és napokig figyeljem, hogy mikor lesz elérhető megint?
Ez komoly?! Általában azonnal lezárják az adott tételnél a rendelési lehetőséget, ha kifogyott! Na meg az a „Sikertelen rendelés” üzenet igen félreértelmezhető és nem indokol meg semmit!
Ezt mind mondtuk az ügyintézőnek és négyszer is üzentünk, hogy ez hajmeresztő!!!!
Hihetetlen! fel kéne jelenteni őket, amiért ilyet csinálnak!
Hát Ti mit szóltok?
Már nem is tudom mit tegyek...[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
4Grider
nagyúr
válasz wollnerd #101006 üzenetére
Nem érteni te mit írsz, amikor ilyen mondatok hagyják el a kezedet:
"Egyáltalán miért lehet sok áruházban is venni telefonokat is, mint egy konkrét mobilszolgáltatótól?"Ha viszont jól értem: És azok után, hogy találkoztál egy bugos szolgáltatói rendszerrel, utána is csodálkozol, hogy az emberek egy része áruházakban és gsm boltokban veszi meg a telefonját és nem a szolgáltatónál?
-
wollnerd
aktív tag
válasz 4Grider #101007 üzenetére
Elismerem hogy elég tömör és hosszú, amit írtam.
Oké, és az ember hogyan tudja teljes értékű telefonként használni, ha szakáruházból vesz? (telefonálni és sms-ezni, stb.)
Vesz egy sim kártyát új ügyfél és előfizetésként egy mobilszolgáltatónál és berakja és voilá?
Vagy ha berakja a meglévő SIM kártyáját (amin még van érvényes előfiz) a előző mobiljából az újba és olyan mintha mi sem történt volna?
Nekem előfizetéses a telefonom, NEM domino kártyás, azért mondom hogy ne legyen véletlen félreértés.
Bocsi hogy értetlenkedek, de az ismerősöm úgy gondolja hogy a kártyafüggetlen telefont csak egy "készülékként" lehet használni, nem lehet vele telefonálni. És ennyi...... Ezt elég furán hangozna, ezért vagyok itt.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
veterán
válasz wollnerd #101009 üzenetére
"de az ismerősöm úgy gondolja hogy a kártyafüggetlen telefont csak egy "készülékként" lehet használni, nem lehet vele telefonálni"
Az év vicce
Természetesen ez nincs így, minden telefont lehet telefonálásra használni, akárhol vette.
A kártyafüggetlen még jobb is, mint a szolgáltatói, mert bármelyik másik szolgáltatói sim kártyáját elfogadja egyből, nem csak azét, amelyiknél vette.
Veszel pl. a Media Markt-ban egyet és szépen belerakod azt a sim kártyát, amid van, ha megfelelő a mérete és kész, minden rendben lesz. Ha nagy, akkor kérsz a telekomtól egy kisebbet, személyesen bemenve.[ Szerkesztve ]
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
-
#77646080
törölt tag
válasz wollnerd #101009 üzenetére
A kártyafüggetlenség azt jelenti, hogy nincsen egyik szolgáltató által sem elhelyezett SIM LOCK a készüléken (ami azt jelenti, hogy csak a konkrét szolgáltató hálózatán lehetséges használni a telefont). No, ez NINCS a független készüléken, tehát bármely hálózaton szabadon használható, cserélgetni lehet benne a SIM kártyákat és működni fog másik hálózaton is.
Semmi gond, ha ezt félre értette az ismerősöd. Nyugtasd meg, mert ezzel nem kevesebb a telefon felhasználási lehetősége, hanem épp ellenkezőleg, ettől jobb egy eszköz (ha fontos, hogy valamikor másik szolgáltató SIM kártyája is használható legyen benne).
-
-
válasz kovacsmi_74 #101017 üzenetére
Csakhogy nem ez volt a kérdés..
Hanem az hogy jelen állapotban
- 230 MB nál elzárják a csapot de nem számláznak ki többet mint amúgy is havonta fizetek VAGY
- 8 GB nál zárják el a csapot és kiszámláznak plusz 18eFt-ot...??? -
punky10
addikt
válasz #77646080 #101012 üzenetére
Ezzel én is így vagyok:rokonok,munkatársak,mindnek más telefon,más nyűg...Néha meg a saját telefonomnál is megtorpanok,hogy mi hol van.Tegnap még MIUI-t állítottam,azelőtt Samsungot,most meg EMUI-t...
Ja,és én sem értek a horgászathoz.../Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0
-
kovacsmi_74
aktív tag
válasz Doky586 #101018 üzenetére
Jogos. Amúgy csak részben gondoltam én is a választ a kérdésedre, inkább alternativának szántam. Én a World GPRS Limit-et nem kapcsolnám be, szerintem azzal többre jön ki 1GB ha jól számolom. A bővítő ha lejár többször is aktiválható és talán a költségek is jobban kontrolálhatóak.
-
prozodus
őstag
Ujsag a nagyon tree mostos sms kapcsan:
az appban ( 7.8) megjelent, h a most okt.17-ig el, es aznap aktivalhatom, de ha lemondom, a fordulonapig meg elni fog.
Szoval vigyazzatok, mert nem mkinek okt1!
Kepet sajna nem tudok mellekelni. Aki tud, esetleg...
Meg h nem trekom...
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
-
-
kali
legenda
Este 22:25-kor jött e-mail a készletértesítőtől, hogy az általam kívánságlistára tett készülék újra elérhető raktárról, furcsának tartottam, mert előtte nem sokkal néztem és nem volt készleten, késő este meg hihetetlennek hatott, hogy akkor kaptak/vittek fel, de beléptem és valós volt, le is adtam a rendelést!
Nagyobb darabszámban kaphattak, mert a készülék azóta is elérhető mind a két színben, jegyzem ezt meg azért, mert a nem olyan régen megjelent telefon azóta csak darabosan volt elérhető.[ Szerkesztve ]
-
-
kali
legenda
Nem, legalábbis nem közvetlenül, mert egyrészt szeretem és igénylem is a változatosságot, másrészt a következő Mate megjelenéséig - ha a tavalyi ütemet tartják - van még közel 2 hónap.
A Mate 9 és a Mate 10 Pro között is volt más gyártótól készülékem (Nokia 8), most is kell valami más - Note9 lesz, elvileg holnap megkapom -, aztán később jöhet persze a Mate 20 Pro is, ha úgy alakulna.
A Mate 10 Pro így is rekordot dönt nálam az elmúlt évek viszonylatában, hiszen 10 hónap felett jár (még ha időközben cseréltem is az egykártyás Telekomost, kétkártyás nem szolgáltatósra.)
A megjelenés óta nézem már a Telekomnál a Note9-et, de vagy nem volt készleten, vagy a leadott rendeléssel volt gond a rendszerben, most viszont minden stimmel végre.[ Szerkesztve ]
-
gippazoid
senior tag
Ez a Domino Most dolog igen csak zavaros.
Minek azt állandóan megújítani? Hogy kifutva egy határidőből már ne lehessen?
De a Vodafone a Tuti csomagot (19 Ft) nem szüntette meg, ez a Most opció meg arra volt válasz!A Telekom app-hoz viszont szerintem felesleges Android emulátor, be kell lépni a Telekom weboldalon és ott elintézni - vagy azt meg nem engedélyezik?
Meglehetősen sz.rrágó cég és mindig tudja fokozni.
LTE-s hivások hangja meg olyan gizda, ráadásul 4G-n rengetegszer nem elérhető a családban több telefon sem, a város különböző pontjain.
Gippazoid Novelties Inc.
-
kali
legenda
válasz gippazoid #101032 üzenetére
Több oka is van/lehet, arról viszont nincs egyelőre szó hivatalosan, hogy ha valaki például valamelyik hónapban nem aktiválja, akkor a következőben már nem tudja, ezt csak belegondolták itt néhányan, de a biztos csak az lesz, ami már megtörtént, addig kár találgatni, bármi lehetséges.
Egyelőre úgy néz ki, hogy csak az alkalmazásban lehet majd aktiválni, a fiókban nem.
Én annyira elégedett vagyok a VoLTE/4G hanghívásokkal, hogy többségében a másodlagosnak használt Vodafone-os előfizetésem helyett is a Telekomosról telefonálok inkább, elérhetőséggel meg sosem volt problémám.[ Szerkesztve ]
-
-
Kam1kaze
tag
válasz Cs1csó #101016 üzenetére
Pár hónapja próbálgattam Android emulátorokat kíváncsiságból, nekem talán a NoxPlayer jött be legjobban (lehet van nála jobb is). NoxPlayer legújabb verzióját innen le tudod tölteni, a Telekom 7.8 alkalmazást én innen szedtem le. A NoxPlayer-en belül is el tudod indítani az alapban rátelepített Play áruházat (Play Store), de onnan csak a legújabb (9.24.1) Telekom alkalmazást tudod feltelepíteni, ami, ahogy olvasom, eléggé lebutított.
Kijelentkezni nem tudtam, mert nem találtam a Telekom alkalmazáson belül ilyen opciót. Erre azért lenne szükségem, mert kettő családtagomnak kell majd megújítani a Most opciót, akiknek nem okostelefonjuk van. Így egyenlőre, nem tudok átlépni egyik fiókból a másikba, de maximum majd másik gépről meg oda jelentkezünk be, mert az én telefonomra nem telepítek Telekomos cuccokat.
-
stefi68
addikt
válasz Cs1csó #101016 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
Az emulátorok közül én is a Noxot használom a legtöbbet
A Telekom alkalmazás beszerzésére kaptál választ. Ha ellenőrizni szeretnéd az eredetiségét, az md5-öt korábban már itt közzétettem.#101035) Kam1kaze: Ki lehet lépni az alkalmazásból. Bal felül menü (3 vonal), legalsó menüpont. Ez a 7.8-asnál
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
#86564352
törölt tag
-
nagyúr
Sziasztok!
Egyik rokonom szeretné a Domiós előfizuját FIX-re váltani, de nincs okostelefonja, sms-ben valami számra elküldve nem lehet, mint régen?
-
Zeki
nagyúr
https://kiszamolo.hu/domino-most-ennyi-volt/
"De azt is mondta a kollegina, hogy 2019 február 5-én az egész Domino Most el fog tűnni a süllyesztőben."
-
Kam1kaze
tag
válasz stefi68 #101036 üzenetére
Rányomtam a menüre, de nem láttam, most, hogy írtad, megnéztem megint és meg lett. Kicsire volt állítva az emulátor felbontása, ezért nem jelent meg, most egér görgővel aljára vittem. Csodálkoztam is, hogy nincs benne kilépés, miért nem jutott eszembe. Fel is vettem a felbontást, így már alapban látszik.
Köszönöm az infót!
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz 4Grider #100984 üzenetére
Hibás alkalmazás?
Nem csak ott írja, hanem Telekom weboldalán is:
UI:
Három lehetőség jutott eszembe:
1.
Adtak egy ajándékot, valaki viszont szólt hogy azért ne hirdessétek nagyon, mert úgy több lehet a bevétel...
2.
Csak így tudták megoldani.
3.
Hiba.
[ Szerkesztve ]
“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs
-
4Grider
nagyúr
válasz ElektrikusDE #101046 üzenetére
A Telekom oldalán én ezeket találtam:
"80 perc Beszélgetés belföldön és EU alapdíjas irányba
1 GB + 10 GB extra mobilnet Belföldön
5 db SMS Belföldi alapdíjas irányba itthon és az EU-ban"Meg ezt:
"A 10 GB extra mobilnet promóció 2018. szeptember 1-től december 31-ig érvényes, és kizárólag online vásárlás esetén vehető igénybe, amelyek 2 év határozott idejű publikus új havi díjas előfizetés és Dominóról publikus havi díjasra váltással történő szerződés kötés esetén érvényesülnek. A Magenta1 dupla adat ajánlat együtt él az extra online 10 GB ajánlattal. A 10 GB bekapcsolásáról SMS-üzenetben tájékoztatást küldünk. A 10 GB adatmennyiség új mobiltelefon és publikus havi díjas előfizetés vásárlását vagy a SIM-kártya cseréjét követően a SIM-kártya aktiválásakor, egyéb esetben a vásárlást követő 24 órán belül érhető el. Domino esetén a SIM-csomag átvételének napjától számított 60 napon belül érvényes az ajándék 10 GB. A 10 GB adatmennyiség kizárólag belföldön használható fel." -
Black_Raven
veterán
válasz 4Grider #101047 üzenetére
Használható lenne, ha megkapnánk a 2 hete rendelt fix extra simet. De csak folyamatban van, közben egyből mailt küldtek hogy 2 nap múlva kapom, ja persze. Ügyfélszolgálat azt mondta ma, minden megrendelés 30 napon belül van kiszállitva. Sztem törlik a megrendelést egy idő után.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
#77646080
törölt tag
válasz Black_Raven #101048 üzenetére
Valami zavar van az Erőben.
Tavasszal rendeltem egy Dominó SIM kártyát, a rendelést követő harmadik napon a kezemben volt. Mindenről időben és pontosan tájékoztattak, maximálisan jól zajlott a történet.
Nemrég rendeltem egy FIX-es kártyát, a mostani on-line akcióban. Egyedül arról kaptam visszajelzést, hogy a futárnak átadták, "szállítás alatt" van. Ezután síri csend, 9 nap alatt ért ide, miután egy ízben felhívtam őket... de azután sem volt semmi értesítés. Ez nagyon eltér a korábbi, precíz gyakorlattól, amit kb. 15 telefon rendelésem alatt megszoktam.
Talán hirtelen sok lett a megrendelés, ez okozza.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Netfone
- Gumi és felni topik
- Ukrajnai háború
- Windows 10
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Notebook hibák
- További aktív témák...