Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Cs1csó #101016 üzenetére

    Pár hónapja próbálgattam Android emulátorokat kíváncsiságból, nekem talán a NoxPlayer jött be legjobban (lehet van nála jobb is). NoxPlayer legújabb verzióját innen le tudod tölteni, a Telekom 7.8 alkalmazást én innen szedtem le. A NoxPlayer-en belül is el tudod indítani az alapban rátelepített Play áruházat (Play Store), de onnan csak a legújabb (9.24.1) Telekom alkalmazást tudod feltelepíteni, ami, ahogy olvasom, eléggé lebutított.

    Nálam ez jelenik meg.

    Kijelentkezni nem tudtam, mert nem találtam a Telekom alkalmazáson belül ilyen opciót. Erre azért lenne szükségem, mert kettő családtagomnak kell majd megújítani a Most opciót, akiknek nem okostelefonjuk van. Így egyenlőre, nem tudok átlépni egyik fiókból a másikba, de maximum majd másik gépről meg oda jelentkezünk be, mert az én telefonomra nem telepítek Telekomos cuccokat.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz stefi68 #101036 üzenetére

    Rányomtam a menüre, de nem láttam, most, hogy írtad, megnéztem megint és meg lett. Kicsire volt állítva az emulátor felbontása, ezért nem jelent meg, most egér görgővel aljára vittem. Csodálkoztam is, hogy nincs benne kilépés, miért nem jutott eszembe. :B Fel is vettem a felbontást, így már alapban látszik.

    Köszönöm az infót!

  • Kam1kaze

    tag

    NoxPlayer + Telekom 7.8 kombinációval ránéztem most a rokonok fiókjára (ahol régóta aktiválva volt a Most) és még mindig csak annyit ír, hogy ma van a Most szolgáltatás fordulónapja. Lehet, majd estére már lehet aktiválni. Ha valaki csak reggel és este tud belépni az alkalmazásra, közben meg délelőtt 10-kor inaktív lett, akkor ezek szerint, estig az emelt percdíjakkal fog telefonálni. Nem fogunk ettől csődbe menni, de furán van kitalálva, hogy nem éjfél után indul újra.

    Beléptem a másodlagos kártyámmal (csak az T-s), ahol nem volt aktiválva ezelőtt Most opció (1GB mobilnet miatt vettem 990 Ft-ért, azzal bőven el vagyok egy évig, az előző simkártyánál is csak 100 megát használtam el 1 év alatt :D ), ott már tudtam aktiválni a Most opciót, pár perc múlva kaptam az SMS-t, meg az alkalmazásban is frissült az állapot.

    Telekom ÁSZF és az SMS alapján havonta kell aktiválni a Most-ot, az alkalmazás szerint meg magától megújul. Szerintem idővel az alkalmazásban is le lesz cserélve a kiírás.

    Bármennyire is utálom a Telekomot, lehet, így visszaviszem hozzájuk a régi számom, hogy új feltöltőkártyások is használhatják újra a Most-ot. Oldalukat nézve, már csak a Domino Fix Extra jön be a megrendelésre, sima Fix nem. Nem is érte meg a sima, neten keresztül, hogy egy árban volt. Mondjuk úgy is személyesen kell intézni a számhordozás miatt, ha úgy döntök.

    Amúgy net terén milyen a többi szolgáltatóhoz képest? Mert párom Blue, nálam meg a Telekom elég gyengén szerepel. Olyan lassan töltenek be a dolgok.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Cs1csó #101324 üzenetére

    Nox főképernyőn Tools - Settings - Apps - Telekom, majd itt Uninstall. Én mondjuk okostelefonon alkalmazás törlése előtt, mindig leállítom az alkalmazást (Force Stop), utána törlöm az adatait (Clear data és Clear cache), ezekre nem hiszem, hogy szükség van, de engem "megnyugtat". :D

    "A NoxPlayer + Telekom 7.8-al tökéletesen működik. Akkor nem is lesz szükséges frissíteni az appot?"

    Eddig úgy tűnik, hogy nem lesz muszáj emiatt frissíteni, de majd idővel kiderül, bejelentkezésnél nem tiltják-e ez a verziót. Más programnál (PC, nem mobil) már találkoztam ilyennel.

    Udpate: (#101326) sloja megelőzött, egy sokkal gyorsabb megoldással. Én már el is felejtettem, most is csak 4 alkalmazás van pluszba feltelepítve a telefonomon, évente ha egyszer törlök.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    Köszönöm a mobilnettel kapcsolatos információkat. Akkor lehet nálunk van valami rosszul beállítva. Felraktam most egy net sebességmérőt. Nekem mondjuk nem 4G képes (páromnak az) a telefonom (LG Magna Dual H502Y), nem tudom milyen sebesség lenne így a jó, de szerintem kevés. Kíváncsiságból néztem egyet WiFi-vel is.

    WiFi (nem tudom, mit keres ott a Vodafone) és Telekom Mobilnet (itt meg a Telenor)

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz thomas77 #101341 üzenetére

    Így van beállítva. Kép 1 - Kép 2

    4G-s telefonon leghamarabb késő este tudom kipróbálni. Lehet páromnak meg azért nem gyors a net, mert nincs 4G-re állítva, most néztem meg (amiből ki lett törve a SIM kártya), elméletileg tudja a SIM is. Blue topik összefoglalóba van, hogy 3FF után 3D kell legyen, neki 234FF, de utána ott a 3D.

    (#101342) Carline Értem, köszi. :) Most be is ugrott, hogy régen, amikor a PC-n mértem sebességet, speedtest.net-en keresztül, lehetett mérési helyet választani. Most tettem fel ezt az app-ot, még új nekem.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz kali #101346 üzenetére

    Köszönöm az infókat. Átállítottam WCDMA-ra, fényévekkel gyorsabb lett az előzőhöz képest. Így már barátibb. Összegző mérések.

    Az természetes, hogy azóta annál a SIM-nél ingadozik a térerő? Ritkán felugrik 5-re (maxra), de most 4-es és van, hogy 2-3-ra is lemegy, ami az előző képeken is látszik. A GSM alatt meg mindig maxon volt, amikor néztem. Eszembe jutott most, hogy pár hónapja, amikor ráraktam egy másik androidot, még azelőtt is ingadozott a kettes SIM térerő, lehet akkor is WCDMA-ra volt állítva. Érdemes GSM/WCDMA (auto mod)-ra állítani, vagy jó a csak WCDMA?

    (#101348) thomas7 Majd csatolok képet, amikor sikerül 4G-s telefonba rakni. Igazából nekem már ez a 3G sebesség is jó, amire használom (ritkán böngészés és menetrend letöltés), csak nem tudtam, hogy miért ennyire lassú a net. A lényeg, hogy meg van a hiba forrása, nem a Telekom net volt lassú, hanem rosszul volt beállítva a telefon.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    Tegnapi fordulónapon, rokonaim nem kaptak SMS-t, hogy lejárt a Most opció, ezért ránéztem alkalmazásban, és magától megújult nekik. Most már 2018.10.31-et ír.

    Rávettem magam a "szolgáltatóváltásra" (esetemben azt hiszem márkaváltás, mert Blue-s a fő kártyám) és tegnap este elmentünk párommal a Telekomhoz, mondtam számhordozással át szeretnénk jönni, Domino Fix-re. A válasz az volt, hogy készlethiány van, leghamarabb 4-én lesz kártyájuk, jöjjünk akkor vissza, mert addig nem tudják elkezdeni a számhordozást se. Egy kicsit gáz szerintem, hogy egy ekkora szolgáltatónál SIM készlethiány legyen. Meg foglaltam időpontot is, mondtam, azt töröljék akkor, mert hamarabb tudtunk jönni, hogy ne foglaljuk más elől a helyet. Válasz, nem számít. Kisebb cégeknél is meg van ez oldva, hogy maga a lefoglaló is tudja törölni a foglalását. Ez a Telekomnak nagy feladat.

    (#101382) gabo91 - (#101383) csacsi67 - (#101384) kali

    A T úgy gondolja, hogy rá nem vonatkoznak a szabályok. Nálam többszörösen is szabályt szegtek.

    Először 2,5 éve furcsállottam valamit, hogy az akkor 2 éve megszüntetett fiókom adatait megőrizték, ezt meg is írtam a Blue Mobile topikban.

    Majd, egy körülbelül 2 éve vásárol TV-t, úgy fogalmazok, hogy "vélhetően" újracsomagolt/használt állapotban adtak el nekünk. 1 évig szívattak vele (Samsunggal együtt), háromszor volt szervizbe. Akkor nem ijedtek meg semmilyen hivatalos szervtől, amikor írtam nekik, hogy hozzájuk fordulok. Volt amire nem is válaszoltak, pedig tértivevényesen adtam fel, nem e-mailen keresztül. Azért húzódott el 1 évig, mert mindenre sokat kellett várni, Békéltető Testület meghallgatás, stb. Amikor eljöttem a Vodafone-tól, mikor lejárt a 2 év hűségidőm, azt gondoltam ennél lejjebb már nincs, de erre rácáfolt a Telekom, van lejjebb... Vodafone legalább a Békéltető Testületi meghallgatáson már hajlandó volt megegyezni velem és visszafizették a jogosan járó összeget, de a Telekom továbbra is játszotta az én mindent megtehetek stílusát. A Telekom által kiküldött képviselő, szerintem azt se tudta mire jött, el se olvasta amit én beadtam kérelmet, meg a saját Telekomos papírjukat se olvasta el. És ez nem kitaláció, így van, Ő mondta mind a kettő esetben, hogy ja, ezt nem olvastam.
    Miután meguntam, a Fogyasztóvédelmi Főosztálynál bejelentettem, kivizsgálták és meg is büntették a Telekomot 400.000 Ft-ra (ami nekik zsebpénz), mert 3 szabálytalanságot is elkövettek ebben az ügyben.
    Ezután is csak akkor oldódott meg a problémám, miután írtam a német Telekomnak és egyben egy külföldi Samsungnak.

    Most, hogy hónapokkal ezelőtt, vettem net miatt egy Domino Fix-et másodlagosnak, a szerződésemben más szerepelt, mint amit megadtam az online megrendelő felületen.
    Csak egy részét idézem be:
    "Tisztelt Telekom! Körülbelül 1 hónapja vettem egy Domino Fix kártyát, aminek a szerződését 1-2 hete töltöttem le (mert személyesen nem kaptam) és akkor vettem észre, hogy olyan opciónál is az igen van megjelölve, ahol én a nemet adtam meg, online megrendelésnél. 1.) ea) Az előfizetői névjegyzékkel kapcsolatban 2.) eb) A forgalmi adatokon kívüli helymeghatározó adatok nyújtásával kapcsolatban. Ezért bementem személyes ügyintézésre, ahol azt mondták, hogy a rendszerükben "nem" szerepel és nem tudják, hogy a szerződésemen miért van "igen". Valamint a személyazonosító igazolványszámomat se akartam megadni, mert nem kötelező, de az online kitöltőfelület, kötelezővé tette/teszi."

    Erre is sikerült egy sablonszöveges, semmitmondó választ adniuk.

    Ezek után, Telekomtól maximum feltöltőkártyás SIM-et veszek, amíg sokkal jobban megéri a konkurenciával szemben. Jó lenne, ha már indulna a Digi mobil. Telekomot végleg likvidálnám az életemből.

    Ez a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság link meg jól fog most jönni a Tesco-val szemben.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Donki Hóte #101422 üzenetére

    Samsungot kihagytad! :D Akkor siess, mert pl. a Tesco-s is már több hónapos történet, elindult a számláló, nehogy pont az újabb tízezredik legyél valamelyiknél. ;) :R

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz #77646080 #101428 üzenetére

    Nem max. 1 évig, (#101426) Zeki jól írta az elején, amíg el nem fogy. Vagy amíg a sim él.

    Egész pontosan (oldal alján):
    "A benne foglalt perc és adatforgalom belföldön és az EU-ban használható fel az adott SIM aktuális rendelkezésre állási idejéig.

    A benne foglalt perc/adat mennyiség felhasználhatósága minden feltöltéskor meghosszabbodik annak elfogyásáig. Például, ha 180 napos rendelkezésre állási idejű SIM-et vásárolt az ügyfél, de később olyan értékkel tölti fel az egyenlegét, amely 366 napos rendelkezésre állási időt biztosít, akkor a megmaradt perc/adatforgalom felhasználhatósága is 366 nap. A fenti árak az áfát tartalmazzák."

    Tudtommal először az ajándék 10GB fog használódni, amíg el nem fogy, vagy maximum 60 napig és utána kezdi meg a Fix-hez járó 500MB-ot, vagy 1GB-ot használni az idézetben leírtak szerint.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz #77646080 #101427 üzenetére

    Maga az online vásárlású Fix, már 1,5 éve is ugyan úgy akciós volt, amikor először vettem. :) Akkor azonnal át tudtam venni (még választhattam is kettő szám közül), másodjára azt hiszem 2-3 nap volt, mire érte mehettem, akkor már nem lehetett választani, mert rendelésre hozták, szemben az első alkalommal, amikor volt készleten az Árkád-ban. Akkor rá is ért.
    Most azért lett volna fontos az idő, mert 22 forint maradt hétfőre a kártyámon és nem akartam feltölteni, gondoltam, ha aznap este intézem, akkor csütörtök este már átviszik a számom, ahogy a törvény is előírja. Addig meg csak kihúzom, de így meg jövőhétig várnom kell. Lehet feltöltöm, majd visszaigénylem a Blue-tól, miután átment a számom, mert azzal, megszűnik az előző szerződés.

    Azt hittem, hogy felkészülnek rá, ha már előre tudták, a Most opció újra elérhető lesz mindenki számára és így elég SIM lesz, de ahogy látjuk az új appjukat se sikerült felkészíteni erre az elején.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz zoltan6 #101439 üzenetére

    Én is kapom az SMS-eket meg hívásokat, Invitel, meg valamilyen pénzintézettől és behajtótól, hogy fizessem ki a tartozást. Bementem a Telekomhoz, hogy szeretnék egy új számot, meg hogy nem tudom miért csak rövid ideig szüneteltetik a számokat, azt mondta, hogy ez a szám több mint fél éve pihentetve van. Akkor nem hiszem, hogy még kapnék ilyen SMS-eket, több mint fél év után. Ami "vicc" az egészben, magánszemélyek is hívnak, egy csajt nevét mondják, legutóbb, amikor mondtam, hogy téves, visszakérdezett, hogy nem XY-al beszélek. Ekkor az én nevemet mondta. Mondom de, miért, a csaj férjét is így hívják, akié volt a szám, mondja igen. :D Lehet a pasi nevén volt a szám, és akkor ezért zargattak többször is az Inviteltől, mert ugyan azt a nevet mondtam nekik.

    Szerencsére a másik fő számom már szerintem 15 éves, így az újon tudom tiltani a bejövő hívásokat, úgy is csak net miatt van.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz dptrsk #101441 üzenetére

    Tegnapig én is így tudtam, de amikor átnéztem a Telekom oldalát a számhordozás és ott az egyéb fontos tudnivalók részt, ezt írja:
    "Egyéb fontos tudnivalók

    A hangposta üzeneteid nem vihetők át. Azok a számhordozás során elvesznek.
    Feltöltőkártyás kártyák esetén a fel nem használt összeg a számod átadásakor elvész, nem áthozható, azonban korábbi szolgáltatódtól visszaigényelheted azt. Számhordozás előtt nézd meg egyenlegedet! A számhordozás után SIM-kártyádat csak kártyafüggetlen vagy Telekomos kártyát elfogadni képes készülékkel tudod használni."

    Eszerint, működik a visszaigénylés számhordozás esetén is.
    Kicsit hülyén van megfogalmazva, mert ha visszaigényelhető, akkor mégse vész el, ahogy az elején írja. Vagy a Telekom tájékoztat hibásan.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz tamasas0913 #101448 üzenetére

    Legutóbb valakitől decembert láttam, de 2 éve, félévente új dátumot írnak. Ezért is vártam eddig és nem váltottam szolgáltatót, de én már erre nem adok. Lenni lesz, csak mikor, lehet még 2 év, bizonytalan az egész. Az utóbbi időben, inkább optikával terjeszkedtek.

    (#101445) 8
    Az a terv (2 éve) és akkor lesz 2 "szűz" számom. :)

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz prozodus #101454 üzenetére

    Én is ezt csináltam a Diginél még régen, amikor T-től áthoztuk a vezetékes számot. Annyi volt a gond, hogy egyik szolgáltatónál út vagy utca volt a másiknál meg útja, de minden más stimmelt. Harmadik ügyintéző már elintézte és átírta a címünket. Hiába mondtam az elő kettőnek, hogy elírta régen a T, és nézzék meg melyik a hivatalos, csak egy végződésű van ezen az irányítószámon, nem akarták. Menjek be személyesen. Inkább telefonáltam harmadszorra is. :D

  • Kam1kaze

    tag

    Leírom, amit a napokban tapasztaltam a T-vel kapcsolatban.

    Miután hétfőn este nem volt készleten Domino kártyájuk és azt mondták, 4-én menjünk, tegnap délbe vissza is mentünk és szerencsére már volt belőle. Miközben az adatainkat vitte fel a rendszerbe, rákérdeztem, hogy mivel márkaváltás történik csak, elképzelhető, hogy hamarabb létrejön a számhordozás. Mondta az ügyintéző, hogy igen, elméletileg 5-15 percen belül már működi is fog, ha 1 órán belül mégse menne, akkor hívjuk fel őket, mert valamilyen hiba lesz. Közben telefonon is egyeztetett azzal, aki a háttérben intézte a számhordozást. Valóban így is lett, nem kellett napokat várni, később már használni is tudtuk az új kártyákat. Viszont, csak a sima Domino Fix csomagot adták, ami fél évig aktív, stb. Kérdeztem, hogy én az Extrát szeretném, 80perc, 1GB, 1év, az nem lehet? Azt mondta az ügyintéző, hogy számhordozásnál csak az alapot lehet adni. Igazából szinte mindegy, csak leírom, ha más is érdekelt most ez ügyben.

    Éjjel be is léptünk a NoxPlayer-Telekom 7.8 alkalmazás párossal, de már nem tudunk semmi lényegeset állítani. Testreszabásra csak ennyi jön be és amikor rányomok a kérdőjelre, ez az értelmetlen vagy félig hiányos üzenet jelenik meg.
    Felraktam most a MEmu-Telekom 9.24.1 párost, azzal már megjelennek az információk, testreszabások. Lehet bejött, amit fentebb írtam, hogy a régebbi app, idővel használhatatlan lesz. Én legalábbis semmit se tudok állítani benne.

    Nálunk vegyesen volt a Most opció böngészőn keresztüli megjelenése. Rokonaimnál, akiknél már majdnem 2 éve bekacsoltam a Most opciót, egyiknél a mai napig megjelenik (neki már megújítottam 2 napja), míg a másiknál nem látható weben keresztül. Most visszakapcsoltam a másik rokonomnál is alkalmazáson keresztül a Most-ot, gondoltam lehet azért nem jelzi böngészőn keresztül, és valóban így van, mert 5 perc múlva, már neki is megjelent a böngészőben is. Eszerint, csak azoknak látható weben, akiknek aktív.

    Amúgy elég káosz az egész, mert mindkettőjüknek automatikusan megújult elseje után, írta is, hogy 2018.10.31-én van a fordulópont, erre meg 3-án jön az sms, hogy lejárt, meg kell újítani. :U

    Most jobban átnéztem a beállításokat és a "Fogadott emeltdíjas SMS tiltás" mind a kettő felületen megjelenik, míg ez az MMS terén csak alkalmazásban, miközben régen weben is állítható volt. Szerintem ezt is elcseszték, mint ahogy azt is, hogy az ajándékperceket nem írja ki sehol. Még 1,5 éve írtam a Telekomnak, hogy el van írva, mert másodpercben van kiírva az ajándék perc, de közben azt írja utána, hogy perc. Eleve felesleges másodpercben írni, mivel percenként van a számlázás. Ezt 1,5 év alatt nem tudták kijavítani, mert pár hónapja még mindig rosszul jelent meg, hát, most már meg se jelenik. Csak így tovább! :(((

    MEmu-nál nem tudok @ jelet írni (aláhúzott v-t ír), amikor bejelentkezek a T alkalmazásba. Akinek fent van, tud írni? Máshova írok és onnan kimásolom-beillesztem, csak így tudtam eddig megoldani.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz prozodus #101616 üzenetére

    Nem hagyott nyugodni és próbálgattam, sikerült megoldani.

    1.) Először beállítottam az android beállításoknál a nyelvet és a fizikai billentyűzetet magyarra.
    2.) Utána a MEmu beállításainál Root Mode - Enable és ezután Reboot. (Csak ezután engedi telepíteni a virtuális billentyűt.)
    3.) Ugyan ott a MEmu beállításoknál a Virtual Keyboard - Enable és telepítés után kiteszi a főképernyőre, ahol be tudod állítani azt is magyarra, stb. Utána ismét Reboot (nálam csak újraindítás után működött megfelelően, ellenkező esetben kifagyott a program).

    Ezután már a Billentyűzet- és beviteli módok is át fog állni magyarra, meg itt is ugyan úgy be lehet állítani a dolgokat (mert utána a kezdőképernyőről el fog tűnni a beállítási lehetőség). Így nem cserélődik fel az y-z stb.
    Innentől kezdve lehet fizikai billentyűvel, meg virtuálissal is írni és akkor nem kell mindig másolgatni a @ jelet.

    MEmu beállításoknál valamiért visszaáll a Virtual Keyboard Disable állapotba, de ettől még ugyan úgy működik. Amikor Enable állapotra visszaállítottam, hogy csináljak róla képernyőmentést, majd Cancel-el léptem ki, megjegyezte az átállítást, mintha Save-re nyomtam volna.

    NoxPlayer jobban tetszik, azért is, mert ott nem kellett ezeken a beállításokon végigmenni, alapból működött.

    Most, hogy ismét működik a régi Telekom app normálisan, így lehet a Nox-ot is használni erre a célra.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz #08205312 #101708 üzenetére

    Szerintem senki se fog a körmére nézni, úgy sz.rnak az egészre, ahogy van.

    Örs, Árkád Telekom, 2018.10.04-én nekünk pont a fordítottja volt. Lehet olvastad is fentebb: "Viszont, csak a sima Domino Fix csomagot adták, ami fél évig aktív, stb. Kérdeztem, hogy én az Extrát szeretném, 80perc, 1GB, 1év, az nem lehet? Azt mondta az ügyintéző, hogy számhordozásnál csak az alapot lehet adni."

    Összevissza hazudnak!

    Amint kihozta a SIM kártyákat, az volt az első kérdése, hogy miért nem előfizetéses...? Rövidre zártam, mert NEM! (Elég volt pár hónapja a UPC ügyintézőtől megszabadulni, mindent eladott volna, miközben szolgáltatást megszüntetni mentem.)

    Nem tudtam, hogy valójában hogy van ez, gondoltam, hogy lehet tényleg csak az alapot lehet számhordozásnál (azért furcsa volt), nem akartam belemenni megint egy sokadik panaszbejelentés és így tovább procedúrába, az első mondatomban leírtak miatt, sz.rnak rá.

    Pár hét lesz, mire válaszolnak rá. Nekem levélbe küldtek választ, más miatt, lehet a legutóbbi fogyasztóvédelmes ügy miatt, nem e-mailben kommunikáltak tovább, ahogy előtte.

    Így, hogy látom más is hogy járt, lehet, "hobbiból" én is írok nekik egy szép panaszt. :D

  • Kam1kaze

    tag

    válasz kali #101715 üzenetére

    Az előbb megtettem írásban a panaszt egy 1,5 oldal jött össze, akkor már más észrevételeket is leírtam.

    Most, hogy panaszíráskor ránéztem az online szerződésre, választott díjcsomagként, BLUE EASY díjcsomag szerepel, mind a kettőnknek, miközben Domino Fix-nek kéne lennie ott. Az elmúlt években, egy szerződést se tudtak hibátlanul kitölteni. Amikor meg alá kell írni, elénk tolja a digitális aláíró eszközt, hogy akkor itt írjuk alá. A felületen ilyenkor semmi nem látszik, csak az aláíró mező. Nem kéne előtte megmutatni a szerződést, azon az eszközön?! A körülbelül fél éve és 1,5 éve történt szerződéskötésnél is ez volt. Szerintem, ez nem szabályos így, ebben a formában.

    4G-n le tudtuk múlthéten tesztelni párom telefonján a Telekom mobilnetet, ezt lett az eredmény. Neki is GSM volt beállítva előtte, ezért volt olyan lassú. Nekem meg jó lesz a 3G, míg ez a telefon van, amire használom, bőven elég.
    A WCDMA és a 4G-t csak az egyik SIM-nél engedi a telefon, ezt eddig nem is tudtam.

  • Kam1kaze

    tag

    válasz kali #101878 üzenetére

    "Feltöltős konstrukcióban 30/10 Mbps a 4G esetén (is) a korlát, de akkor az megy is ott."
    Ennek nem néztem utána, nem tudtam, hogy korlátozzák, köszönöm az információt, akkor minden rendben a sebességgel.

    (#101878) kali - (#101879) Zeki

    Tudom, hogy melyik melyikhez tartozik, de mégis ez van írva a Domino egyedi előfizetői szerződésünkben, hogy Blue Easy. Így a szerződésben is a Blue Easy percdíjait taglalja, azt is helytelenül, mert 33 Ft-ot ír, miközben már 22 Ft, hacsak nem azért mert ez a 22 Ft "akciós". Ezt is megírtam a panaszba. Blue Mobile (Lidl) Blue Easy csomagról jöttünk át számhordozással a Telekom Domino Fix-re (a Most opció miatt). A lényeg, hogy ismét el van írva a szerződés, mint a fél évvel ezelőtti másik SIM-nél is.

    A fél évvel ezelőtt vett kártyára megint jött egy SMS, de most egy új, az OTP Faktoring Zrt. fizetéssel kapcsolatban. Nem hiszem el, ha fél évig valóban szüneteltetik a számot, akkor ennyi idő után is kapom a fizetési felszólításokat, több helyről is. Tisztességes emberé lehetett a szám.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák