Hirdetés
- Bemutatta második generációs hajlítható telefonjait a Tecno
- Tecno Pova 6 Pro - buli reggelig
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VoLTE/VoWiFi
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Bemutatta második generációs hajlítható telefonjait a Tecno
ma A Phantom V Flip2 és V Fold2 szeptember 23-tól kaphatók, de sajnos elkerülik az európai régiót.
-
Új bemutatón a Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants Unleashed
gp Hamarosan visszatérnek a teknőcök, jövő hónapban érkezik az új játék.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
Visszaérkezik. Onnantól, hogy visszaérkezett legfeljebb két hét a sztornózása - ha ez megtörtént, akkor utána újra rendelheted.
A személyes vásárlásnak is meg vannak az előnyei. Meglehet előtte nyomogatni a kiállított készülékeket, kezedbe foghatod őket, s utána okosabban dönthetsz
-
SUPREME7
őstag
Ki kellett volna tölteniük egy papírt, hogy visszavették tőled a cuccot. Így mégis mit vársz? Semmivel se tudod bizonyítani, hogy leadtad hiánytalanul, és valaki átvette tőled. Ha az átvételt letagadják (valószínűleg persze nem fogják, de ha megtörténne) akkor fizetheted az előfizetést telefonostul.
Egyébként meg valószínűleg mivel nem kértek tőled bankszámlaszámot, így postán fogják visszaküldeni a pénzt, ha fizettél a készülékért. A szerződést meg egyszercsak törlik.
De ha esetleg mégse történne meg, akkor elég nehezen tudsz bármit is intézni .. Szóval összegezve zseniális voltál
Szerintem még ma menj vissza, és kérj róla papírt. Ha nem akaródzik nekik, akkor asztalcsapkodás, és legalább a vásárlók könyvébe írj, legalább nyoma legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Ateszpapa
addikt
Csak nem a Mammutban jártál?
Kajakra így jártam én is.
Bevittem a készüléket, mondom a hölgynek hogy mi a szitu.
Először azt mondta, hogy hagyjam ott, kész vagyunk.
Mondom neki ezt így papír nélkül itt nem hagyom!
Mondom van nyomtatványuk erre. - Azt ő nem ismeri jöjjek vissza vele.
Mondom egy frászt (kaja időben voltam) Akkor írt egy papírt, hogy sérülés mentesen leadtam a készüléket IMEI számmal feltüntetve, lepecsételve aláírva odaadta nekem.Azért csak nem hagyott nyugodni a dolog, mert azt sem kérdezte hova küldjék a visszajárót.
Írtam a telekom oldalon nekik, elmeséltem a dolgot.Pár hétre rá, jött egy levél benne az elszámolással, és elvileg a következő számlámon jóvá írják az összeget.
Röviden kb ennyi lenne a történet.
Papírt mindenképp kellett volna kapjál, ezt kár, hogy hagytad.
Írj a Telekom oldalán nekik.
-
addikt
Pedig az egy jó hely. Ma délután kb harmincan álltak bent (és kint) szorongatva a kis cetlijüket... Megkajáltunk az emeleten, meg benéztünk ide-oda, mikor végeztünk, legalább annyian voltak még mindig. Az a baj, hogy a "régi" motorosokat ott is kirúgták (vagy maguktól elmentek), pedig anno a Fő téren nagyon jó csapat volt, végig egy vezetővel, aki értette a dolgát. Ez még az elején ugye a Sugár éra volt...
Jó szerencsét!
-
lugosi
MODERÁTOR
Sajnálom hogy így jártál de ebben nagyon erősen hibás vagy te is. Szerintem tök alap hogy elismervény nélkül nem adsz át semmit. Ha nem kapod vissza a pénzt, mit fogsz csinálni? Egy hónap múlva megkérdezik őket, és nem emlékeznek rá? Nem azt mondom, hogy ellopják / letagadják, hanem simán csak nem emlékeznek rá? Teljesen fegyvertelen vagy innentől velük szemben, totál rájuk van bízva, hogy innentől mi történik. Szerintem azonnal írj a Telekomnak, hogy ekkor és ekkor itt és itt mi történt, nem kaptál elismervényt, kérj egy e-mailes visszajelzést legalább.
-
lugosi
MODERÁTOR
Remélem kiegyenesedik a dolog. Majd írd meg hogy mi lett a vége.
Esetleg menj vissza az üzletbe, és ha nem hajlandóak valami papírt adni, akkor kérd meg az üzletközpontot, hogy az arra az időre való kamerafelvételeket legyen szíves megőrizni. És ezt én a helyedben meg is említeném a boltban, hogy a kamerafelvételeket kikéred az üzletközponttól.[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Keem1
addikt
Amíg online rendelésnél 14 napon belül mindenféle indok nélkül visszaviheted a készüléket, nem hiszem, hogy gondot jelent, ha tényleg így lenne. De erősen kétlem. A személyes ügyintézők hozzáértése elég erősen a béka hátsója alatt van, már többször megtapasztaltam. De leginkább a Westendben lévő T pont ügyintézőire igaz ez. A hozzá nem értés netovábbja az összes.
-
ForRedGlory
félisten
Tudom, hogy nevetseges. Nekem sem tetszik, hiszen azert ezek a telefonok eleg dragak es az ember hasznalna, plane vasarlas utan. Igy meg varhat ra tobb napot is.
Nem is ertem, hogy a fogyved hogy asszisztalhat hozza. A Telekom bevallalja a buntest. Ugyus kevesen mennek el hatosaghoz. Legalabbis gondolom.
-
TheMarci
addikt
Hát, régebben a Nokia 6310-nek zörögtek a gombjai úgy, mint a fene, csak akkor nem volt nagy divat a cseréskedés, nem hiszem, hogy a használatot nagyban befolyásolná. A kocsimban is kattan az index, ha megnyomom, mégsem cserélek, ez egy gomb, vele jár. Ha jogos, akkor pedig kérdezés nélkül cserélnek, nekem 6 év alatt már vagy 5 telefonom cserélték.
[ Szerkesztve ]
Do You Dream?
-
#04441088
törölt tag
Amikor hónap közben váltottam, akkor úgy volt hogy pl 1.-től 15.-ig fizettem az olcsóbb csomagot, 16.-tól meg hónap végéig a drágábbat. Drágábbra váltottam. Fél hónap ebből, fél abból.
Számít persze, hogy mikor van a számlázási ciklus, és értelem szerűen úgy fizetsz, ahogy használod. Tehát pl. ha a havidíjad 10k, 30 nappal elosztod, 333 Ft naponta. Ha 3 napig hasznaltad ezt a dijcsomagot, akkor 1k ebbol. Aztan hasznaltal egy masikat 10 napig, ami napi 150 Ft-ra jonne ki, akkor ez 1500. Aztan szepen osszeadodnak.[ Szerkesztve ]
-
Indian74
senior tag
Hát igen ráadásul Mobil korlátlan és 4 GB adatforgalom így csak 119000 Ft lenne a teló (jó persze részletre vennénk,de na akkor is) egy Iphone 7
És más telefonnal is megpróbáltuk pl egy Huawei P10,arra 120000 Ft kért volna, hát menjenek oda naaaaa.....nem normális egy szolgáltató.
Eddig soha nem volt ilyen,mindig adtak,semmi előleget nem kértek,remélem személyesen majd több sikerrel járunk.NAGYPAPA
-
#04441088
törölt tag
Érdekes ez az előleg szitu amúgy.
Mate 10 Pro-t rendeltem elő. Nulla előleget írt a rendszer, minden faszán ment. Aztán full más árat írtam emailben rendelés után, mint a honlapon. Gyorsan küldtem egy mailt nekik, hogy szeretném töröltetni a rendelést, de hát már hajnal volt...utána jártam a dolgoknak, betelefonáltam, kiderült, hogy amit mailben küldtek abból még lejön majd 20 % kedvezmény, szóval a valós ár, amit a weboldalon láttam. Ezért megkértem az ügyintézőt, hogy akkor tekintsenek el a törlési emailtől, továbbra is kellene a készülék. Odaírta megjegyzésben, hogy velem beszélt, ne töröljék a rendelést, ne vegyék figyelembe a törlésről szóló emailt. Erre másnap jött egy sms, hogy rendelés érvénytelenítve. Néztem is, hogy miafasz. Telefonáltam. Jajj hát ők nem nézték a megjegyzést, sorry. Rendeljem meg újra. Oké, megrendeltem volna, csak kiderült, hogy a Telekomos fiókhoz tartozó személyi lejárt, ezért nem engedte a rendszer...
Több mint 1 hét levelezgetésbe, telefonálgatásba tellett, mire lefrissítették. Hiába kezdtem úgy a telefonos beszélgetést is, hogy igen megírtam a kérvényt, igen, kézzel aláírtam, igen, csatolva lett a személyi másolata. Konkrétan 28.-án küldtem nekik el mailben és faxon is, 4.-én sikerült feldolgozniuk.
Jó, ezt még megemésztem.
Rendelés csapó nem tudom már hány. Telefon adatlap megkeres. Listaár 295 ezer. Hm. Kilép, belép. Listaár 198 ezer. Na már jobb. Kilép, belép újra. 143 ezer. Még jobb. Kosárba tesz. Technikai probléma miatt nem sikerült az oldal betöltése. *nyátokat... Akkor előfizusan, úgy is jó lesz nekem.Telefon be a kosárba a kívánt díjcsomaggal, adatok kitölt, tovább, tovább. 44 360 Ft előleg. WTF? Megjegyzem, hogy van egy közel 10 éves mobil előfizetésem, ami arany szintű + egy otthoni net és telefon alap szolgáltatás ~14-15 éve, ami szintén arany szintű. Jól van, nem baszom fel magam, rendelés leadása. Másnap beszéltem munkatársakkal, haverokkal, kiderült, hogy az ismerősi körömben rajtam kívül 2 személy rendelte elő szintén ezt a telefont. Mindkettőnek ugyan ezt a 44 360 Ft-os előleget írta. Az egyik személynek annyi köze van a Telekomhoz, hogy 1,5-2 hónapja optikai internet van az otthonukban, azon kívül semmi és nem is volt a múltban sem. A másiknak fél éve net + fél éve alap telefon. Erre betelefonáltam, hogy azért egy kicsit köcsögség, hogy ugyanakkora előleget kértek egy ~15 éves múlttal rendelkező ügyféltől, mint egy újtól. Hozzátenném soha, semmi fizetési problémám nem volt, minden mindig rendesen be lett fizetve. Ügyintéző válasza az volt, hogy ne foglalkozzak az előleggel, a házhoz szállítási osztályuk úgyis felülbírálja majd, nekik rálátásuk van az ügyfél összes előfizetésére, szolgáltatására. Ennyi idős múlt, ráadásul úgy, hogy minden rendben is van, ennyi szolgáltatás + arany szint mellett valószínűleg törlik az előleget és nem kérnek semmit.
Ma telefonáltam ismét, hogy történt e valami előrelépés a rendeléssel kapcsolatban. Módosult e az előleg, tudják e már mikor lesz készletük, stb. Jaa, az előleg az ennyi. Nem fog módosulni. Csak régen volt, hogy a házhoz szállításiak szabták meg a végleges értéket, ők már belenyúlni nem tudnak. Oké.Szóval most itt tartok. Nem az előleg összegével van a bajom, mert nem nagy összeg, ki tudom fizetni, aztán legalább pár hónapig a havidíjjal nem kell vacakolnom. Azzal van a bajom, hogy szinte 0 Telekomos múltú ügyféltől is ugyanennyit kérnek be.
És a hab a tortán. Megpróbáltam most pár perce újra végigvinni a rendelési folyamatot. Most 295 ezer (!!!!) előleget írt a honlap.
Gyökerek ezek. Ahányszor telefonálok annyiszor mást mondanak. Nehéz egy értelmes ügyintézőt kifogni. Azt se tudják mi van. -
MK VII
veterán
"Hát akkor mi a célja egy szolgáltatónak?"
Szerintem ezt már ők sem tudják régóta.
Izzadtságszagú vergődés amit a Telekom évek óta csinál. Egyszer visszanyal a fagyi, ezt őszintén kívánom nekik. Nem rosszindulatból, hanem, hogy végre felébredjenek csipkejózsika álmukból.[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
Erre pláne kíváncsi lennék én is, de hiába nem részletre választom ki, akkor is kér előleget, csak kevesebbet, de az összeg stimmel azzal, mint amikor részletre venném, nem részletre átvételkor ~150000 Ft + előleg 60000 Ft, részletre meg ~210000 Ft előleg.
Azt írja nem részletre történő vásárláskor is, hogy "A részletfizetéses konstrukció miatt fizetendő előleg", de nem részlefizetést választottam! Meg van kergülve ez a rendszer, duplán is! -
elekreg
tag
Őszintén, ki ír alá úgy hűséget, hogy a telefont tényleges árának a felénél is többet kifizetne átvételkor, mert nem részletre veszi és még úgy is rákérnek +20% előleget?
Ha már majdnem a 80%-át kifizettetik, akkor inkább egyben kifizetni máshol és nem aláírni hűséget azért a minimális különbségért, nem?MK VII: Az a baj, hogy megtehetik, mert piacvezetők, de látni szerencsére, hogy a végtelenségig ők sem feszítik a húrt, mert csak engednek néha a felhasználói nyomásnak.
Kíváncsian várom ezért is az új csomagokat 3 hét múlva, hogy merre tovább.[ Szerkesztve ]
-
joelke HU
senior tag
De egyébként érdekes a rendszer. Próbából most én is végig mentem egy kifutó 155 ezres mobilt választottam. Mobil M és hozzá 500 megás nettel. Új előfizetőként, új számot kérve 11040 Ft mobilelőleget állapított meg. Király, nem vészes. Majd megpróbáltam ugyanezt a csomagot ugyanezzel a készülékkel meglevő dominós számomat átváltva. Erre már 141000 Ft mobilelőleget állapított meg. No comment...
iPhone SE 2020 (PRODUCT)RED
-
Arcképgyáros
Hívd fel a tudakozót azért! Biztos ami biztos... egyszer már engem is megmentett a kötbértől mert a lejárat napján váltottam csomagot amikor még nem szabadott volna, csak másnap és csak úgy benyögi a csávó, hogy fizethetem a 180.000-res kötbért. Persze ez már nem ma volt.
-
szabogabor10
veterán
Igen, erre írták át azt, hogy előleget csak új illetve nem kiemelt meglévő ügyféltől kérnek. Ezért mondtam, hogy teljesen szándékosan veszik semmibe a régi ügyfeleket...
Ebből akkora botrányt kéne csapni, hogy fülüket behúzva vonják vissza az egészet.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
szabogabor10
veterán
Mi konkrétan idén vagyunk 20 éve náluk.
Ha nem kapunk rövid időn belül hivatalos állásfoglalást, illetve nem vonják vissza ezt a játékot, minden nagyobb médiumba be kell vinni az ügyet, és ebben kérem a ti segítségeteket is.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
norberto_th
aktív tag
A Facebook és az Instagram esetében a díjmentes adatforgalom nem foglalja magában a beágyazott video- és hangfájlok lejátszását
Ergo egy videot se lehet megnézni instan? Amik ráadásul automatikusan indulnak el...?! Így sok értelme akkor nincs... iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
elekreg
tag
Ehhez képest, a témával kapcsolatban feltett azonos kérdésre is mást és mást mondanak a Telekomos ügyintézők, ami felettébb érdekes.
Arról nem is beszélve, hogy a rendszer random működik, teljesen azonos feltételekkel (meghatározott telefon, konstrukció és előfizető) is más és más előleget dob néha, továbbá csak az előfizetőt változtatva, teljesen új előfizetőtől nem kér előleget a legdrágább telefonra sem, hiába választ részletfizetést, tizen- és huszonéves arany és platina szintű kiemelt ügyfelektől meg kér, sokszor még nem részletre történő vásárláskor is, pedig nem a legdrágább díjcsomagokra és nem 0 Ft-os kezdővel történne a vásárlás, előfordul olyan is, hogy összességében több az előre bekért összeg, mint a telefon listaára.
Ez nem megfelelő működésre vall, még akkor sem, ha hétvégén esetleg nem volt olyan döntéshozó, aki egységes magyarázatot adhatott volna ki, mit is mondjanak az ügyintézők az előfizetők ezzel kapcsolatos kérdéseire.
A média hamarosan ráharap (mert ilyesmire szokása) és akkor lesz majd magyarázkodás, de olyan életszerű magyarázatot elég nehéz lesz kiadni, ami ezt a random működést alátámasztja.
A másik oldala a dolognak, hogy így elég sok újbóli hűséget is elbukhatnak, mert nem sokan hajlandók a húzós előleget befizetni és még hűséget is aláírni, ha azért az összegért bárhol máshol megvásárolhatják a készüléket előfizetés nélkül és még hűséget sem kell aláírni.[ Szerkesztve ]
-
Robi_73
őstag
Anno 4 éve én is ezért váltottam korlátlan előfizetésre Next S-ről, mert a 30-as szám a számhordozás miatt nem mindig takarja a valóságot és mindig többet fizettem a kelleténél. Van egy kód amivel hívás előtt ellenőrizhető a szám, hogy melyik szolgáltatóhoz tartozik, de elég macerás hívás előtt mindig ellenőrizni az adott telefonszámot. Az is lehet, hogy csak látod mennyit telefonáltál másik hálózatba és 150 percig jóváírják majd a számládon.
Ezt kell beütni:*126*20/30/31/70/telefonszám#hívásgomb
Robi73
-
dptrsk
Topikgazda
Csak a Telenorosok kevesebben vannak, mint a Telekomosok. Telekommal több embert hívsz korlátlanul ingyen.
A Telenorosban minden SMS (a hálón belüli is) a havidíjon felül számlázódik.
Telekomnál benne van a 150 egységben az SMS is, illetve hálón belül korlátlan SMS.
Telenor túlforgalmazás 40 Ft/egység Telekom túlforgalmazás 35 Ft/egység.
Ezek az apróbb különbségek 2 év alatt lehet, hogy kitermelnek több, mint 30ezer forintot.Persze, aki csak ismerősöket hív és Telenoros ismerősei vannak, lehet, hogy a Telenorral jár jobban.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Ha van mellette másik előfizetés, ami min. azonos havidíjú, akkor
-20% már le is ment a havidíjból...
Ha van mellette otthoni szolgáltatás akkor
-25% a havidíjból.Nézd meg ezt a hasonlítást légyszi' egy S8-val és egy Huawei csúcskategóriával is (pl. p10, Galaxy s8)
A telekomos előfizetés havidíja máris 10760 Ft. egy otthoni tripla mellé, a készülék árakról nem is beszélve
Arról nem is beszélve, amit dptrsk írt... Mo-n majd minden második ember telekomos, ehhez képest a telenorral sokkal kevesebb embert hívhat ingyen..
(#92746) Robi_73
Telekom alkalmazásba bármikor megnézheted...
ír oda egy virtuális összeget, de a hónap lezárultával 150 percig (next s -nél 160) ezt a rendszer automatikusan jóváírja.
A kiírt hálózaton kívüli összeg/35Ft=lebeszélt hálózaton kívüli percek.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Hát na, nem lehetünk egyformák, unalmas lenne, ha mindenről mindenki ugyanúgy gondolkodna Nekem alma nem kellene soha (S8-at használok)
Az új iphone-oknál tényleg kicsit lentebb van az ár, ami nem szokványos... lehet kevesebbet kaptak és üzletpolitikai okokból kisebb az ár? *trollface*
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- GoPro Topic
- Hardcore café
- Spórolós topik
- Bemutatta második generációs hajlítható telefonjait a Tecno
- Tecno Pova 6 Pro - buli reggelig
- Milyen egeret válasszak?
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen