Hirdetés
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Ben-
veterán
Telekomék nagyban reklámozzák, hogy a „Next” díjcsomagos emberkék dupla annyi mobilnetet kapnak. Ez most mennyire igaz? nálam toábbra is 1 giga a havi keret.... 2-nek kéne így lennie
-
-Ben-
veterán
Sziasztok!
A telekomnál a 14 napos elállásnak milyen feltételei vannak? Bevihetem egy sima T-be is a cuccot? Nem nagyon szeretnék a postázássap szenvedni. Az előfizetés is visszamondható, vagy csak a telefon?
-
-Ben-
veterán
Hát ez valami kegyetlen volt.. Visszavittem ma az online rendelt készüléket (14 napon belül voltam még) a szerződés dokumentumaival, SIM kártyával, mindennel egy T üzletbe. Az ügyintéző nő olyan durván nem tudta a dolgát, hogy először is csuklóból el akart küldeni, hogy oldjam meg online. Utána kihívta a főnökét, aki végre konyított valamit a dologhoz, de végül az össz dolog, amit tettek, hogy bevágták egy zacskóba a telefont a szerződéses papírokkal együtt, oszt' szevasz. Kérdeztem, hogy valami papírt nem kapok esetleg, hogy 'ekkor és ekkor itt és itt' átvették a készüléket? Különben mivel bizonyítom, hogy nem nálam van, hanem ők elvitték? Nem, nem. Ők nem adnak semmit. OK.
és a telekom hogyan fogja visszafizetni nekem a telefon árát, ha semmiféle papír nem lett kitöltve arról, hogy én utalással kérem-e, vagy készpénzben, címre?
Válasz: ez már nem a mi dolgunk..........
Hát folytatnám még, mert volt más is, de ez így is egy csúcskatasztrófa. Most így egyáltalán lesz ebből valami?
-
-Ben-
veterán
válasz SUPREME7 #73955 üzenetére
Szerintem nem én voltam zseniális.. Totális fejetlenség volt. Ott álltam majd' 1 órán át és senki se értette, hogy mit csináljon ezzel. Még úgy nézett ki, hogy én vagyok a komplett idióta, hogy mit akarok ott.... Azért szerencse, hogy az „ügyeletes főnök” valamit konyított a dologhoz, de azért ő se túl sokat. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz....
-
-Ben-
veterán
válasz Ateszpapa #73960 üzenetére
Amikor már a „vezető” is hülye, akkor nehéz mit tenni. Tudom, kár, hogy hagytam, de már sokadszor mentem oda és baromira elegem van belőlük. Írok a T oldalán nekik, de egyszer még pár évvel ezelőtt írtam nekik, valami más ember levelére válaszoltak, tök más ügyben.... Borzalom. Teljes katasztrófa. Ekkora fejetlenséget nem tudom, hogyan engedhetnek meg maguknak...
(egyébként ez Tatabányán történt) -
-Ben-
veterán
válasz lugosi #73977 üzenetére
Szerencsére nem kellett nagy balhét csapnom. Kaptam egy rendes csajszit, aki sokkal jobban értette a dolgát. Először problémázott, hogy ő nem akar nekem semmit se kiadni/aláírni, mert az olyan, mintha ő vette volna át. Végül egy kissé rámenősebb stílust felvéve megnézte, hogy ott van-e még a csomag és szerencsére pont akkor volt a futár, amikor tegnap „ügyet intéztem”, így ott volt ma még. Kivette a csomagból a számlát, lefénymásolta, ráírta tollal, hogy tegnap átvették és a webshop részére visszaküldték, pecsét és viszlát. Úgyhogy megoldódott - elvileg. Remélem más gond nem lesz, mert az agyamra megy már.
Egyébként mindig 30 napon belüli pénzvisszatérítésről beszélnek, de én 15-ről tudok.. -
-Ben-
veterán
(#73981) dedike Igen.. Szerencsére.
Akkor most 14, 15, vagy 30?
Más: ilyenkor mi a szokás? A visszatérített összegből levonnak 1 havi előfizetést? Elvégre valamennyi adatforgalom volt..[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
Az tényleg igaz, hogy iPhone -ra nem vonatkozik a 3 napon belüli csere a Telekomnál? Az ügyintéző azt mondta, hogy iPhone készülékekre se régen se most, soha nem vonatkozott még a 72 órán belüli csere sem, online rendelés esetén sem. Ez fura eléggé.. A Telekom a honlapon azt írja, hogy amennyiben van készleten az adott telefon, úgy 3 napon belül cserélik, ha hibás. Nincs kiemelve, hogy ez Apple termékekre nem vonatkozik...
-
-Ben-
veterán
válasz ForRedGlory #74042 üzenetére
De ez nevetséges. Az apple meg persze ha nem ismeri el a hibát (ahogy eddig se nagyon akarta), akkor kampó? Így jártam? Azért mindig új szerződést kötni, egészen addig míg egy többé-kevésbé „tökéletes” telefont kapok, eléggé fárasztó és időigényes.
-
-Ben-
veterán
Telekom domino (feltöltő kártyás) csomaghoz is lehet mobilnetet aktiválni? Ha igen, milyen árban vannak ezek?
-
-Ben-
veterán
Lejárt előfizetést hol tudok lemondani? Személyesen is lehet?
-
-Ben-
veterán
Sziasztok!
Ha most váltanék online alacsonyabb összegű díjcsomagra, akkor a számla hogyan nézne ki? Kifizettetik velem a régi díjcsomag havidíját és az újét is, vagy csak a régit? Úgy rémlik, valamikor egyszer már megszívattak ezzel, de nem emlékszem... Nem mostanában volt.
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz -secret- #92308 üzenetére
Bocsánat, de ez nem világos most. Tehát, ha váltok, akkor ebben a hónapban még minden marad a régi? A december 1-jén kiállított számla a szokásos (fix összeg) lesz, majd az azt követő hónapokban már az új?
Mi történik akkor, ha többször váltok egy hónapban?(csak korlátlan vagy fix összegű díjcsomagokat veszek igénybe).
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz #04441088 #92349 üzenetére
Ezt olvasva a 1,5 évvel ezelőtti nyári mókám jutott eszembe, amikor 14 napon belül próbáltam visszaküldeni egy hibás készüléket. Nos, nem volt egyszerű menet, nagyjából ugyanez történt. Mindenki össze-vissza beszélt, ment az egymásra mutogatás.... Igazán örvendetes lenne, ha olyan emberek ülnének azokban a székekben, akik értik is a dolgukat, nem csupán felveszik a fizetést, de igazából semmi érdemlegeset nem csinálnak.
-
-Ben-
veterán
válasz elekreg #92372 üzenetére
Szerintem elcseszerintettek valamit... Más gondok is vannak. Néha pl. nem látszik az összes készülék a listában, de előfordul, hogy nem is ugyanazt a végösszeget jelzi bizonyos előfizetések esetén a készülékre. Jó volna, ha valaki írna nekik... Majd lehet, hogy írok nekik egy „csinos” levelet.
(#92371) MK VII: Nos, ezzel sajnos egyet kell értenem. A 3 évvel ezelőtti önmagukhoz képest is botrányos a helyzet, pedig akkor se volt „csúcs”.
(#92373) elekreg: Erről van szó, pont ezért nem értem. Én biztos, hogy nem vennék így semmit se, de szerintem ezt más is pontosan ugyanígy gondolja. Talán, ha valami alacsonyabb összeget kérnének (20-40.000 Ft) között, az még elfogadható lenne..... talán!
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
Tegnap leváltottam a régi díjcsomagomat egy újra, kaptam SMS-t is. Online felületen továbbra is a régi díjcsomag szerepel és a "díjcsomag váltás" gomb is eltűnt. Mi miatt lehet ez?
-
-
-Ben-
veterán
Az is érdekes, hogy most már átállt az online felületen az új díjcsomagra, de a rendelt mobilnetet nem csapta hozzá, így a vállalt minimum havidíjam nem éri el a minimumot. Remélem nem szándékoznak kötbért fizettetni velem a saját baromságuk miatt...
-
-Ben-
veterán
válasz karl_fischer #92536 üzenetére
Teljesen ugyanez a problémám nekem is! Szintén Mobil L / Net 15GB -tal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92543 üzenetére
Nekem jelenleg nincs semmiféle tartozásom, csak egyetlen előfizetésem, készülék nélkül. Tőlem is kér előleget.
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92545 üzenetére
Nem semmi a helyzet. Írtam chaten nekik:
Részlet a beszélgetésből (kép)
Illetve még ezt küldte el nekem az ügyintéző:
„A fizetőképességi vizsgálateredménye alapján a szerződés megkötését, módosítását vagy a kedvezményes eszköz vásárlását előleg megfizetéséhez köthetjük.
Az előleg összegét saját szabad mérlegelésünk szerint állapítjuk meg, ennek során figyelembe véve:
a fizetőképességi vizsgálateredményét, az igényelt előfizetői szolgáltatás és díjcsomag típusát, az értékesített eszközök értékét, a kedvezmények értékét, az előfizetői jogviszony időtartama alatt az előfizető korábbi szerződésszerű teljesítését(így pl. határidőre történő díjfizetést) a korábbi, Telekom otthoni, illetve mobil előfizetéseiden még folyamatban lévő részletfizetéseket.
Amennyiben a biztosítékadási kötelezettségnek eleget teszel, úgy az előleget befizetésként kezeljük, és a befizetést követően kiállított havi számlákon szereplő szolgáltatási díjak kiegyenlítésérefolyamatosan beszámítjuk.
A készülékrészletekből az előleget levonni nem tudjuk, így kérünk, a készülék törlesztő részletét minden hónapban egyenlítsd ki.Amennyiben úgy döntesz, hogy nem vállalod az előleg befizetését, sajnos nincs lehetőséged az adott részletfizetéses készülék, illetve kedvezmény igénybevételére.
Ebben az esetben válassz egyösszegű készülék ajánlataink közül, vagy vedd igénybe előre fizetett Domino mobil-szolgáltatásunkat.”Ja, és még a végén odaírta, hogy előfizetéssel mindenhogyan olcsóbban kapom meg a készüléket. Úgyhogy, mindenki örüljön neki, hogy vehet telefont a Telekomtól. 8 hónap múlva lejár az előfizetésem, ha addig semmi se változik, én lépek ezektől...
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92547 üzenetére
Én írtam nekik egy csinos panaszlevelet. Mindenkinek ezt kellene tennie (ez a minimum).
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92549 üzenetére
Igen. Főleg azért érzem ezt keménynek, mert a 15-20 éves platina ügyfelekkel is teljesen ugyanúgy bánnak, mint egy újjal. Korábban erre nemigazán volt példa....
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92587 üzenetére
De mondok jobbat: előbb tettem egy próbát és simán elhozhattam volna előleg nélkül, részletre.
-
-Ben-
veterán
válasz szabogabor10 #92593 üzenetére
iX 64GB...
-
-Ben-
veterán
válasz BronzIsten #92668 üzenetére
Ennyit várnak... Volt már itt erről szó, sajnos ez van.
-
-Ben-
veterán
válasz South Velen #92672 üzenetére
Lehet, de hivatalos állásfoglalás nem volt az ügyben, tehát akár szándékos is lehet. Az ügyintézők szerint pedig minden a legnagyobb rendben van, nem tudnak hibáról....
-
-Ben-
veterán
Mobil L csomagom van, eddig még nem hívtam hálózaton kívüli telefonszámot, mégis 9 percet ír + 248 Ft -ot. Ez normális? Nem tudom már, mit higgyek...
-
-Ben-
veterán
válasz Robi_73 #92741 üzenetére
Köszi!
Más: előbb nézegettem a telenor ajánlatait. Tényleg összeszedhetné magát a Telekom, mert jelentős különbségek vannak előfizetéses vásárlás esetén.
Vegyük példának egy iPhone X 64GB készüléket:A telekomnál 346.500 forint lenne Mobil L + NET 2GB csomaggal, aminek a havi díja 7850 Ft.
A telenornál 314.990 forint lenne Blue M csomaggal, melynek havi díja 7690 Ft és nagyjából megegyezik a telekom Mobil L csomagjával. Azért ez egy kemény 31.510 Ft különbség.... -
-Ben-
veterán
válasz dptrsk #92745 üzenetére
Ebben részben igazad van, de akkor nézzünk egy másik példát:
Telenor Blue L (korlátlan beszéd + 2GB adat): 13690 Ft/hó, készülék ár: 269.989 Ft
Telekom Mobil Korlátlan + 2GB adat: 14349 Ft/hó, készülék ár: 319.000 FtA különbség 49.000 Ft, a havidíjat tekintve 2 év hűség esetén további 15.816, összesen 64.816 kvázi ugyanazért a csomagért. Ez szerintem nem elhanyagolható különbség.. Az egyetlen hátrány, hogy a Telenor függő készüléket ad csak, viszont a hűség lejártával ingyen függetlenítik.
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz Soulfly842 #92748 üzenetére
Ha öreganyámnak töke volna.... Ne keverjünk bele minden egyebet, maradjunk 1, azaz egy előfizetésnél. Nem mindenki veszi igénybe a többi szolgáltatásukat, például én se.
Egyébként tudom, hogy most 0 ft-ért elhozható az S8 (mondjuk nekem nem kellene ), de egy Note 8 -nál már szintén 30+ ezer különbség van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen