Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
hangyász2 #116361 üzenetére
Persze, nekem megvolt ez, kollégának írtam csak.
Eddig két előfizetéssel 15%-om volt és a Magenta1 30% összkedvezmény miatt érné meg T-hez vinnem a home szolgáltatásokat is, ha nem VDSL net lenne csak a lakótelepen. Egyébként a korlátlan mobilnet is elég lenne otthon, de azért hetente pár torrentet le szoktam szedni és ha hirtelen kéne egy 3GB-os Linux iso, akkor nem akarom a fejem vakarászni órákig, mert korlátozva van a mobilnet torrent, ami egyébként helyes is.
-
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115705 üzenetére
Figyi én csak leírtam függetlenül a meghatalmazás dologtól H-V 0-24-ben át lehet venni a cuccot több helyen, tehát nem megoldhatatlan feladat. Bevásárolni, városközpontba, benzinkútra, újságoshoz csak jár az ember egyébként is.
Azzal is egyetértettem veled, hogy az ügyvédes pecsétest jó lenne ha elfogadnák, ugyanakkor neked el kell fogadnod a vásárlási feltételeket és senkit nem érdekel hogy te olyan elfoglalt ember vagy H-V 0-24-ben nem tudsz elmenni érte, az se olcsójános vagy az ajándékot magad postázni stb.
Ezen a ponton túl minden közgazdasági és jogász elmélkedésed csak fárasztó rizsa. Most is meg akarod magyarázni a vásárlási feltétel szerinted miért nem jogszerű. Én sem vagyok jogász, de ha megmutatod a jogszabályt, hogy a futárcég köteles meghatalmazás alapján bárkinek odaadni, akkor igazat adok neked.
Az is kiderült neked nem probléma van ügyvéded, családtagod ráér elmenni átvenni, akkor mégis problémázol rajta sok hsz-en keresztül. Akkor ki ragadt le kinél? -
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115703 üzenetére
Nem vontam le semmilyen következtetést. Hogy szerintem az ügyvédi pecsétest elfogadhatná a futár, hogy szerintem az jogos kifogás lenne a kényelemért, az csak az én véleményem volt. Megnézve a feltételeket, hogy írják a futárok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást, az pedig vásárlási feltétel. Ehhez joguk van, ez a szabály, nekem ezzel nincs problémám, elfogadom a magánvéleményem ellenére is. Ahogy a Mekiben is elfogadom nincs abrosz teríték ezüst evőeszköz. Te nem vagy képes felfogni a vásárlási feltételeket és rizsázol ezerrel hogy miért nem jó úgy neked. Mi változik attól itt rizsázol rajta ennyi ideig? Azt hittem nem vagy időmilliomos. Ha ilyen gyakran rendelsz tőlük, hogy ez ilyen fontos kérdés, nekik és a futároknak írtál már ilyen igényed lenne? Vagy csak a topikot fárasztod ezzel?
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
hangyász2 #115690 üzenetére
Mint te is írtad, Telekom üzletben elfogadják az ügyvédi/közjegyzői meghatalmazást. Az, hogy a GLS nem fogadja el, az valószínű, hogy nem a Telekom sara, hanem a GLS-é.
Egyébként valószínű, hogy azért nem fogadja el a futárszolglatok, mert a meghatalmazást csatolni kell a szerződéshez, hogy egy reklamációnál legyen nyoma, hogy nem te vetted át, hanem más, és azt a meghatalmazást te adtad neki, és ez a futárszolgálatnál nem megoldható. Mivel nincs náluk fénymásoló, ahol aláírsz, az nem képes fotót csatolni, az meg nem megoldás, hogy a telefonjával lefotózza, mert az meg GDPR miatt nem lehet.
Telefonon meg tudod rendelni, d ott nem is tudja a személyidet elkérni, megnézni, hogy tényleg TE vagy az. Ezért ezt átvételkor a futárnál/Pick Pack ponton/üzletben tudják leellenőrizni.
-
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115700 üzenetére
Félrebeszélsz. Segítek a szövegértelmezésben: Szerintem az ügyvédeset, pecsétest elfogadhatnák mert azzal szerintem probléma esetén minden szereplő védve (cég, futár, megrendelő, átvevő), viszont szerintem a cégnek is joga van a saját feltételei alapján árulni, ha ez valakinek nem tetszik nem muszáj ott vásárolni, ha neked kevés a számos H-V 0-24 kínált lehetőség az átvételre. Ennyi. Te találsz ki minden kifogást, filozófiát a kapitalizmusról te vagy a világ közepe mindenki igazodjon hozzád címszóval, ami már elég unalmas így befejezhetnénk. Olvasd el a vásárlási feltételeket, ha nem tetszik rendelj máshol, ez ilyen egyszerű. Feleslegesen passzolgatunk itt, ki lett vesézve bőven, engedjük el a témát még offban is túl sok volt ez már.
-
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115697 üzenetére
Kell a termék, de nem akarod átvenni, oké
Ismétlem: ezek az ajándék lesz másnak, de olcsójános vagy magad postázni dolgok a saját egyéni problémád. Tudod, hogy a kapitalizmus része a cég vásárlási feltételei is? Abban meg ez áll a Telekom honlapjáról másolva elég egyértelműen:
Átvétel
Kizárólag a megrendelő ügyfél, a személyi okmánya bemutatása után veheti át a megrendelt terméket. A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.Ha ez neked nem felel meg, H-V 0-24 nem érsz rá elmenni sehova elmenni a cuccért... akkor nem kötelező a Telekom webshopból rendelni, máshol is árulnak telefont, tabletet, laptopot, tévét, játékkonzolt.
-
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115693 üzenetére
Érdekes. Ettől függetlenül én nem megmagyarázni akarom helyetted mi macera számodra, hanem objektívan ott van H-V 0-24-ben át lehet venni több helyen, éljen a kapitalizmus. Innentől a többi a te egyéni problémád, hogy neked ez sem elég. Nem látom ebben hol a "szívatás", persze meg lehet magyarázni te annyira elfoglalt ember vagy és olyan gyakran veszel telefont, hogy számodra ekkora probléma átvenni ennyi lehetőség mellett, azért ez inkább egyéni first world problem és nem rendszerszintű hiba.
Számomra a macera az, amikor gyakran vett fogyóeszköz termékeknél heti bevásárláskor végig kell járni a DM, Müller, Spar, Aldi stb. sort, mert X termék csak A helyen van, Y termék csak B helyen... de még akkor se duzzogok, mert régen még ennyi választék se volt.Egyébként ez a "customer is always right" mondás kicsit tévesen terjedt el a fogyasztók körében, mert eredetileg közgazdaságilag másról szólt, nem arról minden irreális igénynek feleljen meg a gyár, szolgáltató és az is a kapitalizmus része, hogy nem kötelező a cég ügyfelének lenned, ha nem vagy elégedett. Az lehet, számomra kényelmesebb késsel-villával enni, de a McDonalds-ban nem így megy a dolog, menjek máshova vagy fogadjam el.
Szerencsére neked akkor van ügyvéd a családban, így a meghatalmazás se gond, ezzel kivesézve a téma. -
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115671 üzenetére
Összegezzük: van többféle átvételi lehetőség H-V 0-24-ben. Milyen gyakran rendel az ember a Telekomtól új telefont, hogy ennyire nincs idő és ekkora first world problem elmenni érte üzletbe, pickpackpont benzinkútra, újságoshoz, futárral megbeszélni házhoz mikor stb. Mi ebben a macera?
Annak pedig oka van a saját papírfecni meghatalmazást nem fogadják el a több százezres telefonok korában. + elméletben másnak nincs köze hozzá mit rendelsz + átvételnél ajánlott megnézni jó cuccot hozott a futár, hogy sértetlen-e + lakótárs csajszi átveszi és elejti stb. szituációk. -
#86564352
törölt tag
válasz
hangyász2 #115659 üzenetére
Telefon esetében úgy emlékszem lehet kérni hol akarod átvenni:
házhoz, felhívod a futárt megbeszélni
kérheted Telekom üzletben szombaton, ha hétközben nem vagy otthon
pickpackpont akár vasárnap este 9-kor benzinkúton
Üzletkereső megrendelések átvételeA "jófej" futár dologból lehetnek problémák bármilyen termék esetében, sok példát lehetne írni.
-
Winne
nagyúr
válasz
hangyász2 #115649 üzenetére
Együtt laknak, mert nem tudták megoldani máshogy, máris megvan a személyi is, miközben alszik, dolgozik, vagy csak lenyúlja előtte nap.
@(#115652) Lackooo84: a futár honnan tudja, hogy te vagy a videó másik végén? MMint valóban te.
Itt senki sem játszhat és nem is akar sherrifet, erre/ezért hozzák a szabályokat.
@(#115654) q13579: az ár az egyik oldal, a másik pedig a kényelem. Te ha hitelre (részletre) akarsz telefont, vagy vmit venni, akkor máshol papírokat kérsz hozzá, végigülöd a hercehurcát, lehet vissza is kell menned plusz ki kell teríteni magad egy ismeretlen (hitelügyintéző) előtt, hogy el tudja dönteni hitelképes vagy-e. Itt meg csak fizeted a számládat rendesen, bemész, jó napot, hűség nélkül van az előfizetésem, szeretnék egy eszközt. Megnézik, oké, melyiket szeretné? Tessék, Köszönöm. Viszlát.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
hangyász2 #115649 üzenetére
Eés mi van, ha elvált a pár, de erről a futár nem tud? Akkor az egyik fél a másik kárára vásárolgat, mert a futár úgy tudja együtt vannak még?
Amúgy elfogad a Telekom meghatalmazást. Ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzettet. A két tanúst nem véletlen hogy nem. Azzal is sok visszaélés történt.
A futár pedig az állásával játszik, ha megszegi a szabályokat.
-
kory24
őstag
válasz
hangyász2 #115475 üzenetére
Mára megjavult nálam.
Tudtam rendelni.st3v3np3t3r:
Úgy rendeltem hűséghosszabbítással, hogy 2020.09.09 járna le hűség és azt hosszabbitottam meg 2022.06.10ig és pedig még fizetendő reszlet is van rajta.
Tehát nem igaz, hogy ez a 3 hónappal előtte dolog megszűnt, vagy csak ennyire össze-vissza működik weboldal.... -
ForRedGlory
félisten
válasz
hangyász2 #114489 üzenetére
Szerintem nem bug. Egyszerre egyfajta elnevezésű kedvezmény megy, így az összesen ugyanúgy hívják (bár nem láttam még ilyen számlát, így csak tipp. Figyeld meg jövő hónapban). Persze értem, hogy csak a Korlátlan Netes számon kellene ilyen több mobilos kedvemzény elnevezésnek lennie, a többin meg sima Magenta 1 kedvezménynek, de szerintem nem oldható meg. Azért megkérdezheted az ügyfélszolgálatot, bár 101%, hogy vagy fogalmuk sincs vagy azt mondják, amit én.
-
ForRedGlory
félisten
válasz
hangyász2 #114450 üzenetére
A 15%-ot technikai okok miatt kapja mindenki az első havi számlában. A következőben megnyugodhatsz, nem lesz benne.
Ez nem hiba, direkt van így beállítva, mert vannak bizonyos esetek, ahol alulkedvezményezné az új előfizetőket, ezért üzleti döntés, hogy inkább több kedvezmény menjen az első számlába.
A több mobilos kedvezmény meg nem jár Net 3 Gb-ra, ezért csak a 30%-ot kapod. Nyilván van másik két előfizetésed, amol valamelyiken van Korlátlan Net. Ott keresd az 50%-ot.
(#114466) MadMancs: Hülyeséget ne mondj már. A 15% a Telekom mobil kedvezmény, de az kizáró a Magentával. Mindkettő esetén kizárólag a Magenta érvényesül, nem halmozható a kedvemzény.
-
válasz
hangyász2 #114416 üzenetére
Korábban írtam, hogy magentában vagyunk, a név alatt 2 vezetékes, öt mobil előfizu, valamint a dominó. Hiába van egy név alatt, ha dominóról váltok előfizura, és úgy veszek készüléket, 1890-et ír, ha új előfizut választok, akkor 1323-at.
Gondolom utólag engedi bevinni, de váltásnál alapesetben nem a magentát hozza fel, hiába van egy előfizető alatt.
Szóval nem ő volt a béna, hanem utólag lehet csak megcsinálni, ellentétben egy hónappal ezelőtthöz képest, amikor még engedte ezt. -
kutkut
addikt
válasz
hangyász2 #114413 üzenetére
& m1lan: Egyelőre mivel van egy külön folyószámlán lévő mobil előfizetésünk is, így nem volt választási lehetőségünk.
Amit mondjuk nem teljesen értek, mert új előfizetéssel ki lehetett volna választani, hogy melyik folyószámlával kapcsolja össze... nem Tudom, dominoról váltva miért nem lehet ezt megtenni.
-
válasz
hangyász2 #114331 üzenetére
Nem csak az ajándék miatt lehet, ebben a pandémiás időszakban sokkal többen használják, ráadásul eltérően a korábbiaktól, most több videó és hasonlók folynak át, mert szinte mindenki így próbál kapcsolatot tartani, a cégek, üzletek...stb. is a "közönséggel", meg sok gamer party is van, illetve a fene tudja még mik.
Az már csak hab a tortán, hogy az előfizetők emellett nyomják a torrentet, és hasonlókat is, ha már adott a sok ingyen mobilinternet - na ezeknél a felhasználóknál jellemzőbb, hogy alacsony sebességet mérhetnek a korábban leírtak miatt akkor is, ha amúgy ott a hálózat többet is tud mások számára.
Torrent nálam sosem játszott, még vezetékes neten sem, így azzal nem, de más módon megpróbálom majd (pusztán kíváncsiságból) valamelyik előfizetésemmel ezt a szolgáltató általi átsorolósdit, hogy milyen szinten működik.
Hamar kiderül majd, hogy teljesen azonos feltételek mellett milyen eltérés lesz sebességben a két előfizetés között. -
kutkut
addikt
válasz
hangyász2 #114318 üzenetére
Ugyanazon a néven van, telekom fiókok össze vannak kapcsolva. Mondjuk jelenleg nem vagyunk magentások, de elvileg akkor élne a 30%, ha a két otthoni előfizu mellé rendelnénk egy mobilt is. Ezért ajánlja fel új előfizetésnél is a 30%-ot, nem? Dominoról váltva mégse ajánlja fel...
-
MadMancs
veterán
válasz
hangyász2 #114223 üzenetére
Igen? Erről telekom is tud? Mert anyós telefonját ( IPhone 8 Plus) úgy letiltották januárban mint a huzat mikor 3. nem fizetett hónap után felfüggesztésre került a hozzá tartozó előfizetés. Pedig 1 összegbe ki lett fizetve vásárláskor. Csak hat ugye az a fránya kedvezmény. Mikor kifizette és újra élt előfizu levették tiltólistáról ( ez majd 1 hétbe telt)
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
hangyász2 #114166 üzenetére
Nem így van, amit m1lan írt sem pontos, 2017 április óta (az április nem 100%, de nekem májusban már így volt) minden előfizetés megkapta amelyik a Magenta1-be bevont mobil folyószámlán szerepelt. Akkor még nem automatikus volt a bekapcsolás (1 előfizetésre akkor bekapcsolták, a többire kb a Magenta1 élesedése után két héttel aktiválták). Tudom, mert nekem is így volt, vissza lehet nézni a számlákat. Igaz akkor még Magenta1 TV és film opció volt a neve, de a tartalma akkor is ugyanaz volt mint most. 2018-as promóció indulása óta teljesen automatikusan kapcsolja be a rendszer.
-
-
st3v3np3t3r
nagyúr
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
hangyász2 #114035 üzenetére
Amit én leírtam,az általános. Amit te leírtál, az csak bizonyos készülék(ek) esetén érvényes.
A Huawei P Smart Z esetében valóban úgy van, ahogy leírtad illetve kérdezték, de másik készülék esetében, például a Samsung A40, Redmi Note 8T vagy a sim a P Smart 2019 esetében már nincs ez a kedvezmény! -
atosan
veterán
válasz
hangyász2 #113944 üzenetére
Köszönöm szépen!
Neked is blackmajesty
Akkor nem tudom milyen árlistát nézett a srác. Otthoni előfizetésre kedvezménnyel 7500-at mondott az adott telefonra havi törlesztőnek. Kérnem kellett volna, hogy mutassa meg az árlistáját. Hála nektek, majd most én mutatok neki. -
Predator2
addikt
válasz
hangyász2 #113924 üzenetére
Helló
Csak, hogy tuti biztosra menjek.
Évek óta van egy otthoni internet előfizetésem a Telekomtól, amihez a kedvezményes ár miatt van egy alap telefon csomag kapcsolva, de ez egyáltalán nincs kihasználva.
Most jött ez a Nova T5 akció, gondoltam belevágok, 10 hónapot kibírok. Ezek alapján én felmondhatom 10 hónap múlva vagy sem? [link] A készüléket egy összegben fizettem.
Ha nem akkor mit tehetek, hogy ebből a legolcsóbban kilépjek? Még benne vagyok a 14 napban, a telefon minimálisan volt csak használva (5 perc) ha kell visszaküldöm nekik.Köszönöm a türelmeteket.
-
Carline
őstag
válasz
hangyász2 #113924 üzenetére
Köszönöm, azért a többi topikban lévő ezzel kapcsolatos screenshotokat lementettem, hogy megmaradjon 10 hónap eltele után is, ha netalán a Telekom elfelejtené ezeket.
Sajnos nekem ez nem tűnt egyértelműnek pláne a végett hogy nem tartott volna nekik egy .pdf-et odanyomni a sok kiegészítő meg melléklet mellé a fiókomban, hogy ez a konstrukció a 10. hó után felmondható. Mert így csak az a felső reklámcsík bizonyítja ezt a 24 hó helyetti 10 havi felmondást. Semmi más. -
Carline
őstag
válasz
hangyász2 #113922 üzenetére
A számlán valóban költési szinthez tartozó készülékkedvezmény, illetve extra készülékkedvezmény szerepel, de az SZERZÕDÉS-KIEGÉSZÍTÉS KÉSZÜLÉK VÁSÁRLÁSI KEDVEZMÉNYRÕL (ez a dolog jogi része szvsz nem a számla) azon meg:
Egyedi elõfizetõi szerzõdésben az elõfizetésre vállalt költési szint (bruttó Ft): 1890
Készülékvásárlási kedvezmény összege (bruttó Ft): 14300
Készülék típus: Huawei Nova 5T DS 6+128GB, fekete
Eszköz listaár (bruttó Ft): 171286
Igénybevett készülékvásárlási kedvezmény összege (Ft): 80900
Eszköz kedvezményes vételára: 119900
Vásárlási számla száma: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Szerzõdés határozott idõtartama (hónap): 24 -
Carline
őstag
válasz
hangyász2 #113920 üzenetére
A készülékkedvezmény szónál az a gáz, hogy ugyanígy készülékkedvezményként szerepel az az összeg amivel csökkentve lett a Nove 5T listárához képest a fizetett ár.
Nem vittem be magentába a számot, nem lett hosszabítva sem a net, sem a tv szolgáltatás.
Pl a kötbérszerződésen ez szerepel:
Igénybevett készülékvásárlási kedvezmény összege (Ft): 80900
Hát ha ennyit ki kellene csengetni a 10.hó után ha felmondom az azért elég túlzás lenne.
Azért megvárnám egy Telekomos válaszát. -
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
hangyász2 #113814 üzenetére
van... pl. faterom volt doogee telefonján a telefon app tilható volt(adb nélkül) de a bejövő hívást ugyan úgy jelezt
értem én mit írsz.. de ha nem fog menni a multisim akkor ez az egész prodecúra csak a pofon a szarnak... pont az lenne a lényeg, hogy a multisim működjön -
altecsóka
tag
-
Vangelis
félisten
válasz
hangyász2 #113220 üzenetére
Úgy hogy ismerem jó pár éve az ügyintézőt......
Mivel igazából kiderült, hogy hogyan történt.
De tény, hogy nem kért semmi dokumentumot elvileg és "véletlenül" nem vette észre, hogy nem jó előfizetésre csinálja a szerződést.De több dolgot végig kell zongoráznia. Nem létezik, hogy nem vehető észre.
Mindegy ma megint megyünk be úgyis.De persze nyugodjunk meg nem lesz ebből semmi gondunk. (szerintem inkább neki kellene nyugtatnia saját magát), mert ebből azért gond is lehet. Mivel tényleg BCS.....
-
Vangelis
félisten
válasz
hangyász2 #113208 üzenetére
Ha köthet tölthet is tuti. Gondolom. Majd a helyszínre hívjuk ki a rendőrséget. Legalább lesz nyoma ott is.
Ha ott se voltunk akkor nem vettünk semmit. Visszaéltek az adatainkkal? Akkor miért is vagyok köteles én lenyelni mindent és idegeskedni más hibája miatt. Törölje és oldja meg ahogy akarja.
Tény hogy szóban beismerték. De nem hiszem, hogy nincs valami belső felület jelezni a gondot a Telekom felé. Csak az előfizető oldaláról. -
Vangelis
félisten
válasz
hangyász2 #113202 üzenetére
..... őőőőőőőő de ha be is ismerte.
HA megkötni megtudta... törölje is ki de kutya gyorsan.
Reklamálja meg a saját nevében, hogy elbaxta. Ne a mi nevünkben. Ha kötni tud 1 perc alatt akkor törölni is 1 perc max. Mi lett volna ha nem is tűnik fel rögtön. (habár rögtön feltűnt, mert nem vettünk semmit, de érdekes, hogy se a-mail se sms semmi nem jött a vásárlásról) Gondolom ilyenkor se a kamerák se a digitális aláírás nem működik.Telekom hivatalosan még most is azt mondja, hogy minden képen rendőrségi feljelentést kell tenni, hogy legyen hivatalos nyoma. De sajna az elég macerás mindenkinek.
-
-
BPéter1984
tag
válasz
hangyász2 #112575 üzenetére
Vodafone a mobil , DIGI az itthoni szolgáltatás , még az utcában telekom optika , az itthoni szolgáltatást nem tervezek váltani.
A 100-200 percet a voda mondta egy átlagnak nekem nemrég , mobilnetet mérem az kb 20-25 GB /hó. Nem tudom hogy mennyire kell nekem pl VoLTE szolgáltatás de gondolom nem baj ha van. Telefonálni vegyesen minden hálózatba szoktam , netezni is , nemcsak messenger és társai vannak. EU-ba nem járok az nem annyira lényeg. Mit adjak még meg segítségnek ?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai