- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
fornettisuti
veterán
válasz
#77646080 #103644 üzenetére
2 éve BF ajánlat volt S7/Edge.
Így hosszabbítottam hűséget újabb 2 évre, hogy az akkori legkisebb előfizetésee csomagom volt/van, amivel 120k volt az S7. Az idei ajánlat szóra sem volt érdemes, így nem hosszabítottam és készüléket sem vettem, pedig meg volt a hajlandóság bennem.
Így marad az S7 és a Move XS csomagom és lehet Pocofone F1-re váltok jövőre,ha most nem lesz elfogadható karácsonyi ajánlat a Telekomtól számomra. -
Keem1
veterán
válasz
#77646080 #103632 üzenetére
Mondjuk az európai unió külbirtokai szekciót nem értem. Egyik sem ország.
Amikor Tenerifére mentem (Kanári szigetek), meg se fordult a fejemben hogy nem Európa. Pedig Afrika nyugati partjainál van. De tudom, hogy Spanyolország. Spanyolul beszéltek, euróval fizettem. -
StLui
veterán
válasz
#77646080 #99341 üzenetére
Nekem is elég idegesítő hiába csak évente egyszer kell megcsinálni.
Adategyeztetés, és leválasztja az összes adategyeztetett dominót a regisztrációm alól, és adhatom őket újra hozzá, pedig nem változik a "tulajdonos". Szerintem ez csak egy direkt szivatás, hogy megund a dominózást. -
Norbi.
őstag
-
-
4Grider
félisten
válasz
#77646080 #102907 üzenetére
Nekem már két hónapja küzd a Telekom egy ÁFA-s számlával, amit képtelenek elhelyezni a Telekom fiókomban. Úgy nagyjából két-három hetente ígérik meg, hogy elhelyezik, nagyjából rá egy fél hétre látom, hogy ide-oda választgatják/regisztrálgatják a hozzá tartozó előfizetést, majd megint nem történik semmi.
Tényleg ideje lenne már gatyába rázni ezt a hulladék rendszert, mert ez már kezd kabaréba átmenni... -
TomMusic
őstag
válasz
#77646080 #102641 üzenetére
+ (#102642) szabogabor10 : köszi a válaszokat!
Hát most töltöttem volna fel így először az egyenlegem, ez így nem valami bizalomgerjesztő. Na most viszont ha mégegyszer feltöltöm, lehet kétszer rákerül.. Legalább egy darabig akkor nem kell megint feltölteni
Írjak szerintetek ezügyben nekik? Legalább valami üzenet érkezhetne, hogy nem sikerült vagy valami... -
Keem1
veterán
válasz
#77646080 #102448 üzenetére
Ugyan nem HERE Maps, hanem Waze, de a múltkor kb. 240 km vezetés alatt 3 hívásom jött be, de nem kavartak be. Bár lehet, ez telefon függő is, mivel ugyebár S7-en a bejövő hívás aktív képernyőnél csak a felső sávban jelenik meg, ahol fel tudod venni és rögtön kihangosítani.
Amúgy már évek óta figyelem a WP lassú haldoklását. Igaz, csak rövid ideig használtam a WP7-et, de alapvetően láttam volna benne potenciált, kár hogy a Microsoft így hagyta tönkremenni, pedig jó rendszert is kihozhatott volna. Kellett volna az iOS-nek és az Androidnak egy konkurencia és igazi, egészséges verseny.
-
TomMusic
őstag
válasz
#77646080 #102425 üzenetére
Én is ettől félek.
Én buta nem próbáltam ki az üzletben, csak most hogy hazaértem.
Írok nekik facebookon, hátha tudnak segíteni...
Szerk.: bár kétlem, hogy ilyenkor van ügyfélszolgálat.
Viszont a régi SIM-em deaktiválva lett, szóval legalább azt se tudom már használni. -
válasz
#77646080 #102092 üzenetére
Ez engem nem különösebben szokott érdekelni, ez alapján dolgoztam én már néhány felhasználó szerint a Telekomnál, Samsungnál, Huaweinél és még lehetne sorolni, de a fizetést csak nem utalták egyiktől sem, sőt, én fizettem, mert csak előfizetője vagy vásárlója voltam mindegyiknek, más közöm nincs hozzájuk.
Ahogy eddig is tettem, a későbbiekben is mindig leírom majd a pozitív és a negatív tapasztalatokat is, az azok kapcsán születő néhány szélsőséges véleményt meg teszem fel a többi mellé a polcra... -
válasz
#77646080 #101915 üzenetére
Azért írtam példának, mert találkoztam már olyan esettel korábban.
De nem is kell annyira visszamennem, az előző telefonom (Mate 10 Pro) topikjában is találni rá példát, hogy csak a feloldás módját változtatta meg valaki (másik gyárira, tehát nem is külsősre!) és máris eltűntek, illetve nem működtek kapcsolók/opciók. -
Malachi
veterán
válasz
#77646080 #101803 üzenetére
ha lehet, akkor igen, megfelelő - a végeredmény ugyanaz. csak hogy csomót keressek a kákán is, online felületen eddig úgy láttam havonta csak egy törlesztőt lehet befizetni, szóval ezért egyszer be kell másznom majd egy T üzletbe. mert akkor most kihasználnám az online rendelős kedvezményt, ahhoz meg nem kell bemennem.
és azért mégis is azt mondom, hogy nekem barátibb volt az, hogy a befizetett pénzt az elején levonták a készülék árából és csökkentett összeget fizettem végig. így most 6-7 hónapig csak az előfizetés díját fizetem majd, utána meg havi plusz 10k-t amíg el nem fogy, amúgy meg lenne havi plusz 6-7k végig aztán kalap.
tudom first world problem ez, és valójában mindegy persze, mert a készülék ára ettől nem változik, nem drágul. csak nem akartam plusz köröket futni illetve nem akartam kicsúszni a havi 12-13 ezerből amit eddig fizettem minden hónapban törlesztővel együtt. kényelmes vagyok és egyszerűségre törekednék inkább ha már fizetek egy szolgáltatásért.
mindegy, kösz mindenkinek!
-
MittuDomain_
őstag
válasz
#77646080 #101747 üzenetére
Ehhez annyit kell mondanom, hogy hiába van nekem előfizetésem, én kell kezeljem a saját fiókomból a szüleim, a nagyszüleim, a nagybátyáim és a feleségük előfizetését (átlag életkor 70+), havonta 7szer kell ezentúl végig pötyögni ezt a játékot a T szigorítása miatt. Ők évente 1, maximum 2 alkalommal feltöltik 3e a kártyájukat, de kell nekik az a biztonság, hogy telefonálhassanak ha baj van, és még drága se legyen.
Ez közel sem egyedi eset. Van az a korosztály, akit nem érdekel, nem ért hozzá és nem is akarja/tudja már megtanulni, mi az az okostelefon. Mindig mondják, hogy mi ilyen drága sz@rokkal rohangálunk, aztán naponta töltjük, hogy lehetünk ilyen bénák. -
atala
addikt
válasz
#77646080 #101747 üzenetére
Persze túloztam a 99%-al, de tény, hogy a többségnek okos telefonja van.
Pár hete még be sem lehetett kapcsolni a MOST opciót, csak azoknak volt akiknek régebben lett aktiválva.
Most végre elérhetővé tették "mindenkinek" és megy a háborgás.
Kezdjek el én is háborogni, hogy eddig nem kellett foglalkoznom vele, most miért kell minden hónapban bekapcsolni?
Akinek meg nincs lehetősége bekapcsolni, az próbálja megkérni egy ismerősét, hogy vegye fel a számát az alkalmazásba, és kapcsolja be.
A nyugdíjasok meg nem hiszem, hogy nagyon háborognának, szerintem a többsége azt sem tudja mennyi a percdíja. -
gippazoid
őstag
válasz
#77646080 #101641 üzenetére
Nem avítt csökevényes, hanem az Sugár András korszak volt, németeknek nyoma nem volt a menedzsmentben. Sajnos az amerikai tulajdonúság korszaka elmúlt, Sugár pedig nem akarta a nevét adni ahhoz a foshoz, ami következett - úgy tűnik, látta előre, mi lesz. És azóta az a fos hozzáállás regnál amit ő nem akart.
Egy interjúban azt mondta, nem akarja látni, hogy az a vállalati kultúra, amit felépített, eltűnik. Sajnos tényleg eltűnt. Akkor még erősen ügyfél és minőség központú volt a cég mentalitása. Akkor...
Sugár alatti közvetlen vezetők sem voltak már megfelelő szemléletűek, így ők is leléptek.
-
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
#77646080 #101427 üzenetére
Maga az online vásárlású Fix, már 1,5 éve is ugyan úgy akciós volt, amikor először vettem.
Akkor azonnal át tudtam venni (még választhattam is kettő szám közül), másodjára azt hiszem 2-3 nap volt, mire érte mehettem, akkor már nem lehetett választani, mert rendelésre hozták, szemben az első alkalommal, amikor volt készleten az Árkád-ban. Akkor rá is ért.
Most azért lett volna fontos az idő, mert 22 forint maradt hétfőre a kártyámon és nem akartam feltölteni, gondoltam, ha aznap este intézem, akkor csütörtök este már átviszik a számom, ahogy a törvény is előírja. Addig meg csak kihúzom, de így meg jövőhétig várnom kell. Lehet feltöltöm, majd visszaigénylem a Blue-tól, miután átment a számom, mert azzal, megszűnik az előző szerződés.Azt hittem, hogy felkészülnek rá, ha már előre tudták, a Most opció újra elérhető lesz mindenki számára és így elég SIM lesz, de ahogy látjuk az új appjukat se sikerült felkészíteni erre az elején.
-
Kam1kaze
aktív tag
válasz
#77646080 #101428 üzenetére
Nem max. 1 évig, (#101426) Zeki jól írta az elején, amíg el nem fogy. Vagy amíg a sim él.
Egész pontosan (oldal alján):
"A benne foglalt perc és adatforgalom belföldön és az EU-ban használható fel az adott SIM aktuális rendelkezésre állási idejéig.A benne foglalt perc/adat mennyiség felhasználhatósága minden feltöltéskor meghosszabbodik annak elfogyásáig. Például, ha 180 napos rendelkezésre állási idejű SIM-et vásárolt az ügyfél, de később olyan értékkel tölti fel az egyenlegét, amely 366 napos rendelkezésre állási időt biztosít, akkor a megmaradt perc/adatforgalom felhasználhatósága is 366 nap. A fenti árak az áfát tartalmazzák."
Tudtommal először az ajándék 10GB fog használódni, amíg el nem fogy, vagy maximum 60 napig és utána kezdi meg a Fix-hez járó 500MB-ot, vagy 1GB-ot használni az idézetben leírtak szerint.
-
Frontiner
aktív tag
válasz
#77646080 #101107 üzenetére
Biztos igazad van, de én nem találtam rá opciót, hogy töröljem, csak a szállítási címet engdte módosítani, pedig még csak " Megrendelés teljesítése folyamatban" állapotban volt. Közben telefonon sikerült lemondani. Azt mondta a ügyfélszolgos csaj, hogy 1-2 óra alatt törlik és utána rendelhetek újra. Hát nagyon kíváncsi leszek...
A poén az benne, hogy pont tegnap kérdeztem meg Chat-en, hogy tud-e árcsökkenésről. Azt mondta, biztos nem fog csökkenni! Erre.... Nade miért is mondta volna?! -
-
-
herdsman12
őstag
válasz
#77646080 #100428 üzenetére
Gyorsan jött egy hosszú, semmitmondó válasz a Tkomtól:
"Tájékoztatjuk, hogy honlapunk jelenleg fejlesztés alatt áll, ebből adódóan előfordulhat, hogy bizonyos funkciók átmenetileg nem működnek megfelelően. Türelmét kérjük!"
A Telekom alkalmazásról semmit nem írtak, azt látom, hogy az iOS verzió (7.9) 5 hónapos, a 4.2-es Android telefonon "még működő" (7.8) verziót 2017. 12. hóban frissítették.
Újabb Androidon már a 7.9 Telekom app működik?Akit zavar a gagyi app, az nyugodtan jelezheti a Beállítások - Visszajelzés küldése ponton.
-
betyarr
veterán
-
tylerddd
veterán
válasz
#77646080 #100302 üzenetére
Köszi! Meg is találtam azt a dokumentumot, amit esetleges visszaküldés esetén ki kell töltenem, f***án le van írva minden. Még annyit, kicsit visszakanyarodva az eredeti kérdéshez: ha webshopból rendeltem, de bolti átvételt kértem, akkor is vissza lehet küldeni?! Mert ugye ez a 14 nap csak netes rendeléseknél él és végül is ez az.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Óra topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged