Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
válasz
olajbogyo #223806 üzenetére
A hibrid hajtáslánc megbízhatósága egyértelműen messze a Toyotánál a legjobb. Ezekre az e-Powerekre én nagyon kíváncsi vagyok, hogy sok év múlva mit mondanak róluk, bár Japánban már évek óta (2016) futnak, ott állítólag ez a legnépszerűbb cucc a motorháztető alatt... (annyi, hogy ott kisebb motort tesznek bele asszem).
-
Red_Bull
aktív tag
válasz
olajbogyo #219886 üzenetére
Örülök hogy Te is jókat írsz róla, megerősítesz hogy jó választás lesz ez az autó, most már 95% hogy ilyen autót veszek és nem a Fiestát, legfőkébb a fogyasztása miatt, mert ennek jobb attól vagy 1,5 literrel.
Amúgy én nem voltam ilyen szerencsés az előző, 2005-ös szériával,210 000km-el(valós) vettem 2 éve, és azért az első évben cserben hagyott kétszer is, beszart a generátor, önindító, fel kellett újítani a váltót, kuplungot cserélni,motortartó bakot és mindenféle futóműalkatrészt..De a Suzukik azok persze kimennek a világból
Ennek ellenére nem lettem Suzuki ellenes (és fan sem) mert szerintem minden típust külön kell értékelni, nem pedig egyes márkákat felmagasztalni vagy lefikázni teljesen,és szerintem pechem is volt, hogy nálam jött ki minden, és elvileg a 2010-es egy teljesen újratervezett autó(hiába hasonló nagyon külsőre) kevesebb típushibával ,az meg biztos, hogy sokkal jobban fogyaszt, mert ez télen, rövidtávokra, bever 10 liter körül. -
footy
addikt
válasz
olajbogyo #217975 üzenetére
Nem értem egy 21 milliós autót megvenni tudó, és akaró embernek miért jobb pereskedni, mint 1,2 millióval többet fizetni a szeretett autóért.
A penz es az elvek miatt. Ausztriaban sokkal kisebb dolgokert is pereskednek. Egy demokraciaban nem fogadjak el kussban az emberek hat atverik oket...Mert elég jó árat kapott végül...Ennyi pénzt a perre+ügyvédre is ki fog fizetni, főleg ha veszít.
Nem feltetlenul. Nekem is van jogbiztositasom ami fedezne az ilyen ugyeket. -
KubanitoS
veterán
válasz
olajbogyo #209975 üzenetére
A leírtak alapján ez nem a “halas” Toyota? RAV4-et rendeltem tőlük és szintén benne van a szerződésben a 400 forintos euró árfolyam. A kocsiért most fogok menni, kb másfél hete érkezett meg és tartották magukat a megbeszélt árhoz, pedig akkor és most sem 400 forint (volt) az euró.
-
válasz
olajbogyo #208346 üzenetére
Nálam scrosst váltotta a toyota hybrid, és igazából én kicsinek tartottam a chr-t utas és csomagtérben is, de ugye nálunk az én autóm a "nagy" autó és 16 éves ikrekkel már az scross is kicsi volt (és belső méretben a feleségem jazze se olyan kicsi). De olyan autót kell venni ami tetszik, technikailag biztos a chr is nagyon jó. Én kaptam egyet pár órára amíg a rav4 szervizben volt (garanciális műszerfal zörgés, megoldották) és elől is jelentősen kisebbnek éreztem. Mondjuk az is igaz hogy a rav4 egy tank, jelentősen nagyobb mint a chr vagy az scross, szokni kellett nekem is (sőt még most is szokom 4 hónaposan). Gondolkoztam a corolla crosson is de jól tettem hogy passzoltam, jövőre kapnám jelentősen drágábban mint amennyibe volt a rav4.
-
válasz
olajbogyo #202922 üzenetére
Páran már megénekelték... Az nem nagyon tudom mi szól mellette? Szinte mindent, amit az Insignia tud (pl jó világítás), az Astra is tudja, Az is
picitsárnehéz, de egy fokkal jobb vétel használtan sztem, és ahhoz is drága a gumi, de nem ennyire. Ültem ilyenben (automatával még nem bakkecskéztem úgy mint azzal), nekem annyira nem adta (Astrát vagy a korábbi Vectrákat, Omegát jobban szerettem). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
olajbogyo #202922 üzenetére
Insignia típushibák [link]
2.0 CDTI nyűgök [link]
Számoljon egy csapágysor cserével és olajpumpa tömítés átalakítóval. Váltó passz, ha M32, annak a felújításával is lehet számolni. Szívósor csappantyú delete megfontolandó, pár tömítés cseréje szükséges lehet. Cooler cső is gyakori, de hol nemAlkatrész filléres, bontott cucc hegyekben áll, kivéve a motort (arra vigyázni tessék). Kicsit nehezebb és szűkebb az átlagnál. Problémák - legalább dokumentálva van, lehet tudni előre, mire figyeljen
kérdés, mennyiért dolgozik a szerelő.
-
válasz
olajbogyo #202886 üzenetére
A 2019 utáni 3.gen nem ismerem, a második generációt vezettem többet (meg egyszer az elsőt, az nem zavart), de a kettes 2.0 dízel összkerekes, 17es alufelnivel és relatív alap felszereltséggel az elég kellemetlen volt számomra.
Nem tudom neked milyen van. Az egyes nekem hasonló élmény volt mint a Vitara/S-Cross, a kettes határozottan kellemetlenebb nekem (súlyosabb, magasabban van a súlypont, nagy a rugózatlan tömeg, kanyar+úthibák esetén imádkozok hogy fogjon újra talajt).
Ha nem kanyarodok vele, akkor elmegy, kivasal sok mindent (vannak ügyesebbek meg ügyetlenebbek is). Lehet hogy a 20 évnyi megszokás azokon az utakon mindenféle (kisautó,kompaktok, középkategóriások, kis és nagyobb furgonok, pickupot, suvot és crossovert is beleértve) autóval túl optimista voltam hogy mit fog bírni. Az RX400 (brutál nagy kerékkel nagy tempóval) és az Agila lepett még meg ennyire a várakozásokhoz képest negatív irányba.
tegyük hozzá a ford sokszor más rugót/csillapítást (lengőkart, szilentet?) használ magasabb felszereltségnél, nem tudom itt is van-e ilyen különbség (a kettes Focusoknál zongorázni lehetett a különbséget az alap és a Ghia/Titanium között).
De normálisan közlekedve sokan nem értik miről beszélek, azt mondják ez egy suv, mit is várok, ezek ilyenek. (15 millán innen, mielőtt valaki belekötne). De messze nem mind ilyen.Kinézet/formatervezés passz, ezeket nem vágom.
Külsőre meg van ami tetszik, van ami nek (M4 inkább igen, Captur igen, Clio so-so, Kadjar és Arkana meg nem tetszik; Pug-ok közül kb mind tetszik, de 3008 nem kéne, a hasonlóan 'jól' sikerült futómű miatt). Citroenek formatervét, picit jobban kényelemre/praktikumra hangoltságát jobban szeretem; de megint jóval drágább volt a C3, mint a 208 mikor vettük; másik kompromisszum
-
-
válasz
olajbogyo #189080 üzenetére
Nem km-t veszünk, hanem állapotot > nepperek ezt úgy értelmezték, hogy ők beállítják a km-t az állapothoz, sajnos. Kavicsos nepper, az kavicsos nepper marad, diploma nem kell hozzá, madár pedig mindig jön. Az idehaza a hirdetett autók szerintem jó 95-98%-a nem őszinte valamilyen okból, ezt bele kell kalkulálni sajnos. Aki nem ért hozzá vagy nincs szeme hozzá, az egyedül ne vegyen használt autót, nem szabad.
-
bernel
tag
válasz
olajbogyo #188919 üzenetére
"mire összeegyeztetek az autóvizsgálat.hu szakértőjével, akinek azért van munkája, és nem az én hívásomat várja nagy unalmában....szóval 4-5 nap is eltelik, mire rám tud szánni időpontot"
Kíváncsi lennék, mi van, ha ugyanahhoz az autóhoz hívják ki újra. Újra lejátssza a fél/egy órás műsort a vizsgálattal? Vagy csak átküldi a korábbi eredményeket?
Ilyenkor az lenne a jó, ha mondjuk féláron átküldené a korábbi eredményeket (feltéve, hogy frissek). Így ő is keresne nulla munkával, és a vevő is jól járna, mert nem is kellene kimennie az autóhoz, és féláron megkapná a teljes vizsgálat eredményét.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
olajbogyo #188903 üzenetére
Van úgy, hogy felpörög a vásárlói oldal.
Mondjuk ez is megérhet egy megnézést szerintem (nem ismerem a hirdetőt, autót, csak HaHuról lőttem).
Egyébként ajánlom, hogy a mentett kereséseidet futtasd meg Supreme oldalán is! Így a hirdetéseket a felkerülésük sorrendjében látod (legfrissebb van a legtetején). Tapasztalatok alapján a jó autókat gyorsan elviszik, így érdemes naponta többször is ránézni és ha felkerül egy friss darab, akkor azonnal telefonálni, aztán megnézni, ha jónak tűnik.
A Fiesta hirdetését megpróbáltam elolvasni, de a nagybetűs, agyondekorált szöveg kb. harmadik soránál kifolyt a szemem.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
olajbogyo #188867 üzenetére
Szerintem szinte már szükségtelen is levédeni magukat, mert úgysem tesz velük semmit a hivatal. Nagyjából most arra álltak rá az utóbbi 10 évben, hogy a külföldi cégeket bírságolják, gondolom mert rontják a hatalmon lévők üzleteit. Érdekes módon az ipon, aqua, edigital, stb. sosem kapnak bírságot, pedig a "garancia ügyintézésük" van hogy fél tucat törvényt sért, az alzának meg most odavertek 1 milliárdot valami mondvacsinált okkal. Nagyjából ez a szint. Gondolom nem csak számítástechnikában megy így, hanem minden másban is.
-
akooos
veterán
válasz
olajbogyo #188867 üzenetére
Szerintem aki beleírja, hogy érvényes magyar műszaki (+2 év az aktuális hónaptól) az hajlandó friss műszakival eladni az autót. Amúgy én pont így vettem autót (Németországban), hogy bele volt írva a hirdetésbe, hogy friss műszaki. Nem volt rajta egy nap sem. Mondtam, hogy kösz én nem foglalkozok ezzel, csávó azt mondta, hogy akkor az grátisz lesz és megcsináltatta. 2 nap múlva átvehettem az autót friss műszakival.
Nyilván az nem Magyarország, de szerintem sokan ezt a gyakorlatot csinálják itthon is. -
bernel
tag
válasz
olajbogyo #188698 üzenetére
Kérdeztem már meg karosszériást, szervizes, autószerelő ismerőst, hogy esetleg eljönnének e? De érthető módon egyik sem vállalna "felelősséget" az elhozott autóra, igaz én ezt nem is kértem , de nem szívesen járnak már ilyesféle szemrevételezésekre, mert volt már nekik olyan, aki őket okolta
Vannak olyan szolgáltatók, akik elmennek veled átnézni a kocsit. Persze pénzbe kerül, de ennyit megér, ha nagyértékű dolgot vesz az ember.
-
Ádám16
addikt
válasz
olajbogyo #188670 üzenetére
Mindenki venne új autót szerintem a topikból, viszont két dolog van:
-ha értesz hozzá egy kicsit, bevizsgáltatod, esetleg ismert és rendbentartott az autó előélete, kb 2x jobb autót vehetsz a pénzedért, mint újonnan (kényelem, minőség, ismerheted a típushibákat, az ajánlott motorokat, ...)
-az új autók áraI 2020-ra úgy felmentek, hogy engem totál elrettent attól, hogy elkezdjek rá gyűjteni.persze, akinek van 10-12 millája autóra, ne vegyen használtat, de itthon szerintem inkább a feléért nézeget(ne) az átlagmagyar, de már ott se túl nagy a kínálat, ha 3 hengernél többet akarsz, és egy kétzónás digitklíma se jönne rosszul.
-
vzsryl
nagyúr
-
parandroid
félisten
válasz
olajbogyo #188633 üzenetére
Mi párommal beültünk ketten előre, én 175/75 vagyok, ő 10-15 centivel kisebb, és több, mint 20 kilóval kevesebb, de ha a váltóhoz nyúltam, akkor vállal meglöktem szegényt. Kb az Up nem volt ilyen klausztrofób érzés. De próbálj ki egyet, lehet, hogy neked bejön.
Amúgy Aygo/C1 vonal inkább akkor már. Esetleg Twingo, C-D Corsa? Ha Ford, akkor Fiesta? I10, Picanto? A Minit már csak félve említem elfogultság okán. Vagy vegyél te is egy Smartot, mint a kolléga fentebb.
p
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
olajbogyo #188582 üzenetére
óra nincs tekergetve, mert azt már nem lehet...szerinte
Nem tudom, hogy tényleg lehetetlen-e őket tekergetni, vagy csak nem szokták, de én még nem találkoztam olyan Jazz-zel, amit bizonyítottan átállítottak volna.
Azt tudom csak, hogy a GD-k gyári ECU-ja írhatatlan. Habár Linszter Péter szerint a Keihin gyártmányúakat talán ő tudná módosítani, de saját bevallása szerint még nem csinált egyet sem, úgyhogy ez még nem nyert alátámasztást. Mindenesetre az enyémben Bosch ECU van, szóval nincs más választásom, minthogy elfogadjam a tényt. -
parandroid
félisten
válasz
olajbogyo #188369 üzenetére
Kisautóban nemigen van normális beltér, meg kényelmes ülések: mi így jutottunk el annak idején a gen2 minihez. Nem bántuk meg, azóta is minink van. Azt mondjuk nem tudom, hogy a 10 év körüli modellek hogy mennek, de 2012-ben volt modellváltás, akkor jött a gen3, az dizájnban, beltérben, meg méretben is komoly váltás volt az előző modellhez képest (amúgy az is fasza). Az enyém 2006-os, vagy 2007-es volt, de 2014-ben vettem, rá két évre lenullázták (akkor volt benne valami 90k km), vettem helyette egy 2014-est, azóta is imádom. Mindkét vásárláskor nézegettük a mazda 2 (később cx-3-at is, meg polot, hyundait, fabiat, aygot, yarist, upot), hogy érdemes-e másra váltani, de nem egy kategória egyik sem. Talán az a1, de az még a minihez képest is piszok drága, és mégiscsak egy polo.
p
-
parandroid
félisten
válasz
olajbogyo #188366 üzenetére
A M2-nek pont az az előnye, ami a hátránya: kisebb, könnyebb, városi szaladgálásra praktikusabb. Régebbi modell, mai szemmel nem kimondottan szép, meg az a belső sem prémium, de szegény jazzhez képest így is szépségkirálynő. Erre a beltérre felénk csak annyit szoktak mondani, hogy ‘ah, du heilige Bimbam!’ És ez nem elismerés. De hát ti nézitek majd naponta, szóval ezt játszátok le magatokban. A technikához nem értek, itt úgyis mindenki a jazzt fogja ajánlani. A 205/ös 17-es kerekek mondjuk kicsit parodisztikusak egy 75le-s kisautón.
p
-
tboldi
nagyúr
válasz
olajbogyo #188266 üzenetére
194 cm és 130 kg vagyok, a Jazz-ben még magam mögött is elférek. De igazából nem szívesen utaznék így.
Az első ülés teljesen hátratolva és a legalacsonyabb pozícióban, a támlája pedig a legmeredekebben, mert így érem el a kormány tetejét a csuklómmal.
-
parandroid
félisten
válasz
olajbogyo #188259 üzenetére
Én vezettem mazda 2-t, teljesen vállalható kisautó, de elég aprócska. Hátul max gyerek, csomagtartó alig, elöl nekünk kényelmes volt, de én 75kg vagyok, párom meg éppen 50 fölött. Tesztnek betettük a 2 lányt hátra, nekik pont jó volt, de akkor voltak olyan 10, ill. 14 évesek. Kilátni esélyük sem volt, annyira mélyen ültek, és kicsi az ablak. Szóval két embernek ok, de nem a jazz-zel egy kategória. Menni teljesen normálisan ment, semmi extra, de ez nem alap verzió volt, nagyobbik skyactiv motor, kvázi fullra extrázott a maga idejében, és kategóriájában. Azt meg, hogy rohad-e, azt meg kell néz(et)ni. Szerintem nem lesz vészes, de ha mégis, akkor még mindig otthagyhatod. CX-3 amúgy full ugyanez, csak kicsit meg van emelve. Punto biztos, hogy tágasabb, de q fiatokhoz nem értek.
p
-
Dare2Live
félisten
válasz
olajbogyo #182860 üzenetére
yarisnal arra kell figyelni ha hasznaltat vesz az ember, hogy a regi 1szfe vagy 2szfe legyen a motorkod.
yaris 1 es 2 ben is ennyi a szabaly.
összességében imo jazz es swift is sokkal rosszabb.az 1.33as es az uj 1.0 1krfe viszont kerulendo. ott a jazz es swift a jobb vetel.
-
rbalint88
addikt
-
Dare2Live
félisten
válasz
olajbogyo #181615 üzenetére
szerintem odaírta, hogy "és remélem betiltják a szilárd tüzelést meg a szemétégetést is."
"Ha a többi szennyezéssel meg nem foglalkozik senki sem..."
Dehogynem foglalkozik senki. Csak téged nem érint így nem veszed észre. Az ilyen olyan környezetvédelmi adó legyen az CO2, nox vagy kén mindenhol üt. Ipart, erőmüveket, hajózást.
Mátrai erőmű pl veszteséges lett a CO2 adó miatt. Lörinc bart gyorsan jó pénzért el is adja azt az államnak.
[link]
Hajózás pl [link]
Szóval felejtsük már el azt a nem igaz állítást, hogy csak autósokat szivatják.
btw a "klíma hiszti" ahogy nevezed legyen az CO2, globális felmelegedés vagy a végtelen szeméthegyek, mikroműanyagok mindenben sztem az emberiség legnagyobb kihívása már most és a köv 100évben. Nincs nagyon más lehetőségünk mint az ergiatermelésünket CO2 mentessé tenni az újrafeldolgozást, energiahatékonyságot egy más szintre emelni. Igen az atom, megujuló... CO2 mentes energiatermelés nem olcsó. A 0 energiaigányű lakások/házak detto nem. De nagyon más utat én nem látok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
olajbogyo #181104 üzenetére
Vitara az minőségben szvsz. sokkal fapadosabb az Scross-nál, de értelemszerűen a Kuga bőven mindkettő felett áll, hisz új áron majdnem 1.5-ös a szorzó. Ha már hasonlítgatjuk, akkor egyértelmű, hogy melyik a komolyabb autó, és az is, hogy melyik az olcsóbb, és olcsóbban fenntartható. Mindenki döntsön a preferenciái szerint.
-
Doki16
addikt
válasz
olajbogyo #180128 üzenetére
Priussal akármit csinálsz akkor se éred el a következő töltőpontot. Nagyon max 20km hatótáv. Amúgy meg ott valami fejben ment félre, mert a Priusnál ha konstans haladsz benzinmotorral akkor 4 liter körül eszik és a klíma fogyasztása gyakorlatilag nulla. Nekem egész nyáron ment a klíma az Aurisban. Azért van. Egyébként hülyék is voltak, ha amiatt volt leengedve az ablak mert spórolni akartak. Főúton a légellenállás miatt a lehúzott ablakkal többet fogyaszt mint klímával
-
Coyot
őstag
válasz
olajbogyo #178422 üzenetére
Vannak amúgy festékek amik jól bírják, off-road autókat szokták Cobra-val fújni de létezik más hasonló is. Annyira durva cucc, hogy mikor felfeszik az autó a fára a far kérgét teljesen leszedi, de a fényezés hibátlan marad
Dr.Burn
Ha tényleg emelve lesz akkor tényleg rendes terepjáró kell ott nincs mese, gondolom valami butább MT is lesz alatta, mi a cél 31"? ha nagyobb emesélt tervezel azért nézz utána milyen hosszúlengőkaros szettet kívánsz alátenni ott lesznek szép árakDe ezek a mutatós emelések se rosszak, pogi+csillapító+rugó páros, de pl jeephez az is 1000eur+, hosszúlengőkaros meg 1600-2000eur körül szokott lenni.
Ha meglesz kérlek mutasd majd be
1,5 éve egy jó 4.7L-es Jeepet vadásztam, de most letettem róla. A terepezés hiánya meg már furcsa jeleket mutat rajtam
Én amúgy a Pejero-ra szavazok, a patrol hídjai jobbak, de kérdés hogy kihasználod-e majd. Levegős zárak is tervben vannak? Egy jó ARB szettel teljes a kép meg valami brutál tornyos csörlővel, 33"gumik kultúráltan hosszúlengővel emelve, kormánylengéscsillapító stb. stb. nyammm.
-
válasz
olajbogyo #176849 üzenetére
Szerintem ezen kár vitát nyitni. Én is sólyáztam nem egyszer 1.5t+futós motorcsónakot, nem alap nélkül írtam amit. Ezen kár összeveszni.
-
kisza25
félisten
válasz
olajbogyo #176166 üzenetére
fater ahol vette a kia-t előre le volt rendelve több mindenből amiből fogy,
A carensből még rendeltek le 2-3 db-ot, mert tudták, hogy ki fog futni.
A stonicot néztem és 4-5 fajta szín lett volna lx ex-ből 1,25 és 1,4 is, ami már úton volt hajóval, 1-3 hetes átvétellel, de volt 2 db a kereskedésben is és tesztautó is volt, ceed-ből szintén..., ha volument akarsz eladni, akkor mindenből kell tartanod és rendelni előre, persze ezt csak nagyobb forgalmú kereskedések tudják megtenni.
Ez olyan, mint, hogy addig nem építek lakásokat amíg meg nem rendelik, előre ki nem fizetik....ehhez képest csak Balatonlellén építettek 500-600 lakást úgy, hogy 5000 állandó lakos van, majdnem mind el lett adva.
Persze ott is tudni kellett, hogy mi az ami eladható, bejöttek hozzánk és megkérdezték, hogy mire van kereslet, mit építsenek.
Tudni kell, hogy mi az amit el fogsz tudni adni. Itt a boglári suzukiban van vagy 6-8 db s-cross, meg swift, meg vitara, meg ignis, még a használt autós placcra is raktak vagy 4-5 db új autót, mert viszik, mint a cukrot.
A kenyér 2 nap múlva kuka, az autó nem, van több hónapod értékesíteni, persze ésszel kell csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Bezámítás! Lenovo IdaPad Gaming 3 Gamer notebook - R5 7535HS 16GB DDR5 512GB SSD RTX 3050 6GBB WIN11
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest