Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz
szabonagyur #229731 üzenetére
Mi is így kezdtük, hogy akkor inkább 8-9-ért új autó, de mire lett színe és valamire való felszereltsége addigra mindegyik elérte a 10 millát forgalomba helyezve 8 kerékkel.
Fapadon kívül van most egyébként automata családi hibrid 10M alatt valamiben?
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #229678 üzenetére
Én remélem hozom haverékat, 2 gyerekkel egy Alfa Giuliában boldogan
-
válasz
szabonagyur #229678 üzenetére
1.2 puretech vagy 1.5 dízel?
-
gordonfreemN
addikt
válasz
szabonagyur #229647 üzenetére
Ilyen rész nekem is volt, ott fel is volt tüntetve szépen minden.
De ez a jobb felső sarokba,minek külön venni, akkor tette volna egy rublikába a többi dátummal, értelemszerűen a km rögzítés dátuma az eladás dátuma minden esetben szerintem.
De még ha külön is veszi, ha dátumot ir mert azt vár, miért ír időpontot érthetetlen számomra.Bezzeg azt nem tették szóvá, hogy a lakcímkártyâm száma lemaradt...
-
Dzsee326
tag
válasz
szabonagyur #229629 üzenetére
Fent van már másik linken, az előzőről lejártak a képek
Megnéztem egyébként, elég furi volt az élmény, középső befújó króm borítása feltörve két helyen is, gumikeder első ajtónál csupa lyuk, kb 10 cm folyamatos ép rész alig, ajtó tartó részén arasznyi jó mély karcok, kéziféket alig lehetett felhúzni, mondjuk az nem tudom gyárilag nehez-e, küszöb felnyomva a jobb hátsó ajtónál, mintha rozsdát is láttam volna átütni, motortérben 1-2 cső nem volt a helyén. Gombok jobban el voltak kopva mint a 11 éves Citroenemben pedig az se volt kutya. Kulcs celluxal betekerve...
egy 19-es kocsitól talán kicsit többet várna az ember.
Mindezek mellett ha azt mondom ezekkel együtt is tudok élni, ki tudja egy normális állapotfelmérés még mit hozna elő, megérné vajon a 4,3-at?Emellett most megint nézelődök, mindenfélét,
Hyundai i30 1.4 t-gdi/1.5 g-tdi mhev
Kia ceed 1.6
Toyota auris
ami még számomra elérhető kategória. Ezekből melyik lehetne a legélhetőbb ? -
gordonfreemN
addikt
válasz
szabonagyur #229206 üzenetére
Végül 1,2m-ért ment el, de ahogy javasoltátok, rendbe lett téve (duda, szélvédő, klíma). Kicsit hiányzik, de hát nagykorú lett, kirepült a fészekből
-
válasz
szabonagyur #229507 üzenetére
Scrossnak tényleg jó ülése volt, feleségem jobban szerette mint a rav4-ét... Nekem jobb a rav4 mint az scross, de ennek oka a nem ideális testömegem (értékelem a szélesebb ülést
).
-
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #229414 üzenetére
A myToyota viszont nem rossz, elo lehet klimazni/ futeni a kocsit ( nem akarok sebeket feltepni
) , utnyilvantartast vezet, fogyasztas, stb.
-
gordonfreemN
addikt
válasz
szabonagyur #229206 üzenetére
Bár ebbe (ha gc-hez mérjük) van ülésfűtés meg kulcsnélküli nyitás+indítás, alufelni vagy ez a többi problémát kompenzálja csak (duda + szélvédö)?
Ezért nehéz belőni...
Egyébként a klíma csak azért nem jo, mert nem tudok szakit aki megcsinálná. -
gordonfreemN
addikt
válasz
szabonagyur #229204 üzenetére
Nem tudom tényleg, de gc-t látol hahun 9ért, az klima nélküli. Igaz kérdés, hogy elviszik-e annyiért
-
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #229147 üzenetére
Ja persze, nem írtam, de ez, illetve a két rivális (MOL Limo, GreenGo) kizárólag budapesti, és ott sincs lefedve a teljes város, illetve feláras lehet a kintebb lévő területen történő bérlés zárás.
Sajnos vidéken nem jó a helyzet. És nem is hiszem, hogy javulna, elméletben mindhárom autómegosztó veszteséges még pesten is.
-
válasz
szabonagyur #229142 üzenetére
nem tudom, de nem hiszem, hogy a legnagyobb piacon kívül máshol megélne. ezért kérdeztem, hogy nem játszik-e - főleg mert azon a piacon vannak jelen, ahol egyébként is legnagyobb a saját autó sűrűsége, tehát anyagilag olyan ajánlatot kell az asztalra tenni, ami ennek ellenére megéri.
#229140 flash- mi is falun lakunk, nekünk is 2 autónk van 3 személyre (a fiam 5 éves, szóval még van 13 évem, mire 3 lesz), nem kell mentegetőzni
van az az élethelyzet, ahová muszáj, tőlünk is 2,2 km-re van a legközelebbi közért és 15km-re az első Lidl. a szomszéd is most vett a fiának egyet, a szembeszomszéd a lányának tavaly egyet (mindkettő akkor lett 18) az autó biztosítja itt helyben a mobilitást, helyi tömegközlekedés nincs, vasút nincs.
csupán azért tettem fel a kérdést, mert ez az előzmény nem volt kifejtve, és sokaknak még a belvárosban élve sem fordul meg a fejében a gondolat az autómegosztásról. -
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #229144 üzenetére
Egyébként a Wigo Carsharing most nagyon nyomul (korábban ShareNow volt, wallis csoport kivásárolta, cégcsoporton belül a wigo fleet a korábbi nelson flotta a tartós csak cégeknek, sixt a rent a car, magánszemélyeknek is, és wigo carsharing a megosztós, pár kattintás itt is a céges számla, ilyenkor ugye áfa vissza), néztem, hogy egy kombi Ceed (1.5t aut) egy napra egy tízes (10.118ft) és 75ft/km, de van rajta országos matrica és az üzemanyag benne van. Elég versenyképes jelenleg.
-
dellfanboy
őstag
válasz
szabonagyur #229142 üzenetére
rentben
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #229036 üzenetére
Jogos
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #229009 üzenetére
Még azt se, belőttem a megyeri hídon 140-re, Kecskeméten pedig kinyomtam. Lehajtókon lőttem csak ki, ott sok lett volna a 140
a Merci változatot konkrétan a megállós sáveltérítéseken is bent lehet hagyni. Vész esetére óvatosságból leveszem olyankor 140-ről 50-re, + átsorolásnál lábam a fék felett, de ha vannak előttem, akkor 60-140 között semmit se állítok rajta.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228995 üzenetére
Hát melyik, nekem az eggyel korábbi az annak minősült 9 év használat alatt. Az újat nem próbáltam.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228991 üzenetére
Nekem tetszett a bunkerszerű a papír Scross után. Mondjuk én végül még az Xceed-nél is kisebb Q30-nál kötöttem ki, de nekem kifejezetten bejön a kesztyű szerű belső
a pakolható rész a suzukiban se nagyobb, csak Suzukinál lapos a csomagtartó, Xceedé meg nem (nekem ez nem számított).
Ami biztosan visszalépés benne, az a kormány feletti műszerfalborítás, mert a Suzukiban is olcsó, de legalább nem akar drágábbnak tűnni.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228982 üzenetére
Nyilvan, alacsonyabb kategoria mindketto, mint az scross.
Egyebkent a 2018-ban ujonnan vett Scross a legjobb ar-ertek aranyu auto kb, amit birtokolhatnak. Ha nincs benne nagyon sok km, akkor nem latom, mibe lenne erdemes atulni 10M alatt, ha kell a magas epites. Egy Start Golfba azt mondom elorelepes lenne a minoseget illetoen, 10-be kellemesen felszerelve belefer, ott max a 115 lo miatt lehet szajat huzni - de csuriban van az ujjam, hogy feltorjek az SFD2-t es mehessen ra a csatachip -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228951 üzenetére
A Jazz-ben tavaly 48k-ért cserélték ki, nyilván egy Accordé ennél drágább lesz (jobb hangszigetelés, szenzorok, miegymás), de nem hiszem, hogy 10x-es szorzó lenne, legfeljebb 3-4x-est tudnék elképzelni munkadíjjal és áfával együtt.
-
grizlisandor
veterán
válasz
szabonagyur #228947 üzenetére
Fura, nem hiszem el, hogy a Pilkington cégnél nincs, ha meg igen, akkor herion áron.
Minden Honda fórum ettől lenne hangos.
-
gabro0
őstag
válasz
szabonagyur #228949 üzenetére
Készleten? Link?
-
gabro0
őstag
válasz
szabonagyur #228947 üzenetére
Sima 8. generációs szedán. Privátban vagy a Honda fórumban várok ötleteket a szélvédő gazdaságos cseréjére (javítás nem játszik, a szélrózsa minden irányába reped már a kereskedés udvarán). A mostani formában felejtős, nem is értem mit gondolt, hátha nem vesszük észre
-
kb00
csendes tag
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólást és az infókat!
Puma tetszik, de a motorizáltsága (papíron legalábbis) annyira nem szimpatikus, nem hallottam sok jót ezekről az 1.0-es EcoBoost motorokról. Aztán lehet az újak már jobban bírják.
Capture-t és a Kiát akkor még megnézem. Ha sikerült lecsapni valamire majd még írok, hátha másnak is releváns lesz.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Captur nekem óriási pozitív meglepetés volt, sokáig úgy volt azt veszem, aztán jött a Kuga 7,2M-el listaár alatt.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228786 üzenetére
Eddig bárkit kérdeztem így látja, de ez csak vélemény. Olyan is van, aki szerint egy corolla jó autó, elfogadom, csak ne akarjon meggyőzni róla.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #228777 üzenetére
Belül tágasabb és minőségibb, mint az scross, csendesebb, sokkal jobb az ülés, nincs is értelme összehasonlítani, annyival autóbb autó a captur.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228779 üzenetére
Efelől nincs kétségem, hiszen Novoth Tibi is említést tesz egy 1600+ tagú csoportról.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228776 üzenetére
Lehet, nemtom, bár a poszt csak 1 órája íródott. Illetve lassan 2.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228759 üzenetére
Vagy nem.
[fácselink] -
Zola007
veterán
válasz
szabonagyur #228759 üzenetére
Ugyanez volt mikor kifutott az 1.6 szívó 😁
akkor is mindenki azt mondta hogy inkább használt 1.6 mint új 1.4 turbó, most meg ugyanez történik az 1.4 turbóval"1.4T az új 1.6"
Annyira megyünk lefelé az autógyártásban hogy még a sz''rnak is jó íze lesz idővel. 🤣 -
Zola007
veterán
válasz
szabonagyur #228751 üzenetére
Én nem látok rajta semmi speciálisat: [link]
Még ha automata vagy összkerék GLX akkor megérteném az árat -
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #228715 üzenetére
Ha sokat mész este kivilágítatlan helyeken, akkor persze.
Én zenét 100%-ban hallgatok utazás közben, míg a világítás csak 5%-ban releváns. Az én esetemben. -
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #228700 üzenetére
A LED matrixot csak akkor, ha sokat jár éjszaka falvak között. Én az elmúl 3 évben azt hiszem 4szer élveztem a LED mátrix jóságát. A cascot meg jól megdobja.
Én azonnal lecserélném egy Canton hifire, mert amúgy a gyári hangcucc elég gyér sajnos.
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #228700 üzenetére
Igen, csak az a 200ezres extra 1,2M-s lesz hirtelen, mert huzza magaval a nagynavit es az iq.drive csomagot
Megelegednek inkabb az automata tavfennyel
-
scream
veterán
válasz
szabonagyur #228616 üzenetére
Á, még nem, a hirdetést sem adtam fel...
Egyelőre ki kéne nézni valami alternatívát, mert amúgy most pont eléggé kéne az autó... Nyilván.
Elbírtam volna viselni, ha amúgy minden fasza.
-
emvy
félisten
válasz
szabonagyur #228552 üzenetére
Skodanal volt egy nyikorgas, iszonyat idegesített, három napot ült rajta a szervíz, amíg kiderült, hogy egy 5 milliméteres kavics szorult a rugóba, és az nyikorgott
-
33as
senior tag
válasz
szabonagyur #228543 üzenetére
Ugye minden "relatív" erről a RAV4 milyen nagy, ez a kép jut eszembe:
-
F-ECT$
titán
válasz
szabonagyur #228543 üzenetére
Ez meglepő, én a Sportage-et kisebbnek gondoltam, de tényleg csak 1-2 cm van a 2 autó között. Ez a méret kérdés érdekes, utazni, pakolni jobb a nagyobb, de a városi ügyintézéshez meg szívás tud lenni a belvárosban. (Mondjuk épp a feleségemnek is keresgélünk valami városi szaladgálóst, olyat tervezünk venni, amibe én is be tudok ülni, ha ő épp nem használja, szóval ha olyan helyre megyek, akkor max nem a nagy döggel mennék.) De a kombi is szívás városban, ott a hossz miatt nehézkes a parkolás.
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #228531 üzenetére
Képesben sincs köszönet sokszor. Alaprajz néhány ritka esetet leszámítva luxus.
Autóról is olyan képeket raknak fel egyesek, hogy sírni támad kedvem. 45 fokban döntött kamera, utazásokon készült képek (ahol inkább a háttér a lényeg, meg belóg a fél család) amikkel a csoportban vagiznak stb. Aztán elmész megnézed, és mintha a kutya szájából rángatták volna elő.
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #228526 üzenetére
Sztem se fog összedőlni ettől a világ, mikor egy 10+ éves autó ott kezdődik, hogy 2m huf.
Mit szóljon akkor, aki lakást akar eladni és milliókkal lehúzzák az ingatlanosok? -
zgospel
őstag
válasz
szabonagyur #228526 üzenetére
A magánszemély hirdetések jelentős része amit láttam régen csak az alap 6 ingyenes képpel volt hirdetve és leginkább a nepper hirdetések voltak 12 fotóval. Apám sem volt hajlandó 750et fizetni érte
ingatlan.com ugyanez, a legtöbb magánhirdetéshez nincs fotó.
Szerintem vészes, pláne hogy reklámok is vannak még az oldalon. Szerintem eleve nem a magánszemély hirdetések adták ki a nagyját a bevételüknek eddig sem, viszont nagy forgalmat generáltak az oldalon. Ha azok eltűnnek vagy csökkennek és csak a kereskedők maradnak akkor az nem hiszem hogy jót tesz.
Meglátjuk. -
zgospel
őstag
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Aztaku… Utoljára a motorom adtam el tavaly és 750 Ft volt a HD képcsomag egyszeri díja. Ez így brutál drágulás, szerintem a magánszemélyeket rendesen kiüti a platformról
A marketplacetől teljesen kivagyok, ott nem lehet szűrni, a kereső gyatra, és a sok analfabéta kretén még az autó típusát sem képes leírni, nemhogy egyéb adatokat… -
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #228521 üzenetére
Joautok.hu egyébként mennyire pörög? Az is egy alternatíva azért.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #228515 üzenetére
De ha elbukik a hahu, muszáj lesz átpártolni máshova.
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Újra felrakott hirdetéssel újraindul vajon?
Vagy hirtelen megnő majd a regisztrációk száma -
zeon.hu
nagyúr
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Hirtelen mennyi bérelhető vagy 1 Ft-os jármű lesz...
-
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Ez komoly
-
hdanesz
őstag
válasz
szabonagyur #228507 üzenetére
Asszem a hahu-nak ezzel reszeltek.
-
válasz
szabonagyur #228325 üzenetére
Nekem határozott véleményem hogy toyotát és suzukit csak újonnan érdemes venni itthon (zárójelben hozzá téve hogy max 5 évesig gondolkozva, ennél idősebbre nem nyilatkoznék mert sose gondolkoztam ilyenen).
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228322 üzenetére
A 100k km-es 1.0t-t két hét hírdetés után 4,95M-ért adtuk el januárban Miskolc mellől úgy, hogy dunántúlról jött érte ember (4,85-ért vettük újonnan 2016-ban). Drága, mint az állat, de motorikusan semmitől se kell félni. Egyedül a kipufogó rezonátor adta meg magát az utolsó hónapokban, 70k volt munkadíjjal együtt.
Automata váltóból is a legjobb konstrukció van benne, szép kis japán nyomatékváltó. 60-70 ezrenként kell karbantartani aztán szevasz.
4 liter C3 Motul X-Clean+ 0W30+ 5W30 kell bele 10 ezrenként (11 ezer ft) és szevasz. Még a MannFilter olajszűrő is csak 2100ft bele.
Ehhez képest a Mercedes technikám egy kész rémálom, ahol 3 különböző fajta csörgésre kell figyelni 100-200k km között az M270 láncos motorral, és a 7G DCT-t sem emlegetném egy lapon az Aisinnal. Persze majom-banán, nem panaszkodom, másban nyílván többet ad.
A suzuki led headlight nincs overdriveolva (annyira), hogy 1000m helyett 1200m-ig is elvilágítson, ezért meglepi 200k / lámpabúra se fogad majd soha, hiába világít jól ez is
-
futo001
senior tag
válasz
szabonagyur #228289 üzenetére
Irorszagban elunk es onkenteskedunk az agarmenhelynel es a foka enhelynel is.
Pingvin nincs, de neha akad tengeri vidra. -
futo001
senior tag
válasz
szabonagyur #228277 üzenetére
A kombi vagy hatcback leginkább az ami jó lenne. Néha kutyát viszünk, röhögni fogsz de néha fóka is kerül a csomagtartóba, bringa vagy éppen valami ami kell a házba, mint pl mosógép. De igaz, ha a Mondeo marad lehet ez nem szempont.
Qru
Arteon alapvetően ugyanaz mint a Passat teljesítmény és megbízhatóság szempontjából ugye? -
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228227 üzenetére
Hyundai csak a bőrhöz adta a derekat i30-nál, nálunk ezért esett ki
minden mást megértek.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228216 üzenetére
Nincs utasoldali deréktámasz, KIA-ban van
Anyósülésből a belső vizuális környezetszennyezés kategória, de ez már szubjektív
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #228218 üzenetére
Mi a 307 baja?
-
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #228216 üzenetére
Nem jó a színe.
Amúgy nagy akna ennyi méternél még nincs, utána is kb a koksz, amire figyelni kell, illetve az i30 azért nem a minőség magasiskolája. (ár is kérdés, mqb abból az időből... de ezeket nem ismerjük)
-
Eugene Roe
őstag
válasz
szabonagyur #228210 üzenetére
Nem kell előzni
ezzel úgyse fogsz xd
-
válasz
szabonagyur #228203 üzenetére
nem jó a robotizált automata? árlistában még szerepel.
-
csubuka
addikt
válasz
szabonagyur #228075 üzenetére
Köszi, utánaolvasok. Minden valóban nem teljesülhet a listámról
Valahol engedni kell.
-
csubuka
addikt
válasz
szabonagyur #228073 üzenetére
Köszi, ahogy látom 2015-ig vannak 1.6 szívóval, ráncfelvarrás előtti példányok. Ezek valóban úgy a Tipo szintjén vannak árban.
A ráncfelvarrottak jobban tetszenek, de ott kb az 1.0 boosterjet az ami uralja a piacot, 1.4 1-1 darab akad csak.
Az 1.4 boosterjet kimegy a világból is, 250k-kmig bizonyított a családban. Ha az 1.0 is ilyen, csak vánszorgóssá teszi az autót, akkor lehet bevállalnék egy turbósat (mert a ráncfelvarrottból nincs nem turbós ahogy nézem). Az egész közlekedés vánszorgós az országban, ide nem kell belső sávban feszítős, sőt ellenjavallott
-
csubuka
addikt
válasz
szabonagyur #228069 üzenetére
Ezt valahol sejtettem
Tökéletes megoldás nem kell.
De pl a Tipo szerintem egész sok mindent kipipálna.
Robosztusabb motor, nagyobb terek, 5 millión belül, relatív fiatalabb, kevés km, annyi idő alatt a nem odafigyelő gazdik talán nem nyírták ki...
Ennyiből batár autó nincs Dániában, de a batárral parkolni sem könnyű
Szóval olyan hogy ideális méret nincs minden szempontból.
A zöldadó nem érdekel, mert ami abban olcsó az általában alja konstrukció és bekéri majd szervízben később. Inkább fizetem a fix adót mint a "lengyelilázódott" dán szervizek lehúzásával vergődjek. Fogyasztás szintén ez valahol... inkább egyen többet cska kisebb eséllyel kelljen olajfogyira nézni pl.
-
Meszes11
csendes tag
válasz
szabonagyur #227792 üzenetére
Ez is egy érv, persze. Meg az is ha már ennyit megyek vele/ülök benne akkor olyan legyen ami kényelmes és meg is véd ha kell. Plusz a gyerekek pont akkorák most hogy minden évben belefigyel 1-2 nagyobb utazás is így jó ha elég nagy/kényelmes/biztonságos. Nem lehet mindig "csak" a pénzt nézni
Az autó ígyse-úgyse a legjobb befektetés...
-
Meszes11
csendes tag
válasz
szabonagyur #227785 üzenetére
Nem sajna, hiszen nem kötelező ott dolgozni...
Csak felénk nincs munka így marad a hybrid jobb feltételekkel de be kell nyelni az ingázást párszor. Lehet legtöbbször nem lesz 1000km csak 500-600 de minden héten menni kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227744 üzenetére
Szívem szerint én is de akkor nem látnám mit kell moderálni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227739 üzenetére
Igen és még az aláírások is visszajöttek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227715 üzenetére
Phev mellé fixen a 6-os DSG jár, mert azzal oldották meg a "duál" hajtás. A másik azért kapja a 7-est, mert alacsonyabb vele a CO kibocsátás és kicsit olcsóbban is gyártható.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227692 üzenetére
Jó hogy írod, klíma töltés az nekem is esedékes lesz. Hűteni hűt még de az olaj benne már van vagy 5+ éves...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227688 üzenetére
Ja akkor sima. Árában adtad úgy.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz
szabonagyur #227686 üzenetére
Köszi, a City nem jutott eszembe, megnézem még.
- Szerk, nincs találat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227686 üzenetére
Váltórendbetétel után? Nem adtad drágán.
-
NeoPampalini
senior tag
válasz
szabonagyur #227559 üzenetére
Csupán arra akartam rávilágítani, hogy nem annyira lehetetlen küldetés ez. Nyilván ebben az árfekvésben "vásárlói igényekről" beszélni nem túlságosan releváns, az igaz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #227465 üzenetére
Itteni tapasztalatok alapjan meg kollegamnak is van es utalja. Olcso, gagyi belso. Zorog, gyenge a fek pl.
-
válasz
szabonagyur #227336 üzenetére
persze, hiszen hetek alatt lesz outdated, nem tud forgalomfigyelést, és mehetsz a márkaszervizbe frissíteni.
-
Brandynew
őstag
válasz
szabonagyur #227321 üzenetére
Írtam keretet, a jelenlegi Focus áránál (10 millió) alacsonyabb.
-
mufi
senior tag
válasz
szabonagyur #227103 üzenetére
Pl egy Totalcar automatikusan ad egy arajanlatot az atvizsgalas utan a cserelendo alkatreszekrol. Ez azert jo, mert az erdeklodo latja, hogy kb milyen koltsegek varhatoak. En igy mar megmenekultem egy rossz vasarlastol. 3,5 milliorol a tulaj mar 2 misire engedte le az auto arat, nyilvan nem vettem meg, mert az autobol gyakorlatilag omlott az olaj es eleg szepen kozmetikaztak, hogy ne lehessen eszre venni.
A megfelelo szamomra kb az a kategoria mikor fater megy muszakiztatni az autojat... minden is megfelelo lehet...mint mondtam, nem szamitok ra, hogy kootsegmentes egy hasznalt auto. Csak szeretnem tudni, hogy mire szamitsak es igy mar konnyebben tudok donteni a vasarlasrol. -
ParmaBoy
tag
válasz
szabonagyur #227049 üzenetére
Ez így van, a kulcsos autók kapják a legjobban az ívet, azok harcolódnak le a legjobban.
Én pl. más flottakezelővel dolgozom, ha kulcsos autót intézek, mintha egy gazdás (esetleg vezetőit), más a visszavételi procedúra, más az ami "belefér", nyilván más az ár is azonos termék esetén, de az olcsóbb van, hogy drágább lesz a végén.Amint mondasz, az is valid teljesen, csak az a baj, h az excelben sokszor az operatív nyer, a nyílt végűen kezdenek (okkal) kikopni, es ott játszik a maradványértéken megveheted, cserébe vigyázz rá dolog.
Operatívból is lehet úgy szerződni, hogy elszámolásos a maradványérték, lehet elővásárlási jogot is kötni, de nem megérős, atipikus a dolog. -
pepucs
tag
válasz
szabonagyur #227029 üzenetére
Ezzel totál egyetértek, a benzines Leon 5F-eknél egy kabaré ahogy a tisztelt tulajok áraznak. Elég sűrűn előfordul, hogy a Golf 7 ekvivalens fölé árazzák a nagyobb futásteljesítmény ellenére is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #226887 üzenetére
Jo aron volt. Nalunk ez vt a keret teteje. Meg a metalfeny sem fert bele.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #226695 üzenetére
Valamivel áron alul, értsd ~900 körül. Ha beáll valami akkor ~3-400 közt megy el, jó esetben. Ha az a kérdés ez megint irdatlan nagy bukó lesz a cetli végén. Ha még erőltetem egy évig másfél akkor azért, ha kiszállok a buliból időben akkor azért.
edit.: pont ezért jött fel újra a téma, tegnapelőtt morgolódtam aztán apummal összenéztünk: "most éppen megy, lehet el is mehetne" ... legutóbb mindkétszer épp nem ment mikor a szabaduljunk tőle gondolat előjött.Qru Nem az zavar ha kell rá költeni, és nem az zavar ha a kocsi kórosodik és kell vele foglalkozni. Megint elfelejtjük én szívesen bütyköltem éveken keresztül a 27 éves motoromat is. Boldi nem véletlen indult ki a Mitonál abból, hogy a turbót 99%, hogy a TJet esetén két szitkozódás közt egy vasárnap délután otthon fogjuk lekapni.
Engem az zavar, hogy végtelen pénztemető és sem az esztétika sem a bizalom nincs meg már. Utóbbi főleg problémás... SSS tetszik, azzal talán néha 1-1 kakucsra is kitudna ugrani az ember.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #226687 üzenetére
Ha egy diagramra felvázoljuk a kor/várható megkotlási görbét, egy bizonyos ponton túl van egy erős letörés abban a görbében. Na ez előtt kell megválni az adott autótól. Persze ezt k. nehéz belőni, mert kb a jövőbe kell(ene) látni hozzá... De nyilván egy 18 éves autónál már várhatóm hogy hamarosan sokat kell költeni rá és mg úgyis könnyen megbízhatatlan marad...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #226684 üzenetére
Amúgy az lenne a legésszerűbb dolog. Főleg amennyit rávert már...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #226678 üzenetére
Ő még sokkal inkább szeretné birtokon kívül látni a kéket mint én...
dj79 Agyaltam rajta, nem tudom mennyire reális a 1,5-2-es keretből. Mennyire szeretnek rohadni?
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #226650 üzenetére
Én meg nem olyan kevés lóval, de kicsi sebességgel, 30 helyett 49 km/h. Győr, Rónay Jácint utca.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #226646 üzenetére
Most miert? Ha van fix futamideju kamat, lehet fix futamideju kapcsolat is.
A rosszlanyokon is csupa olyan van.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #226646 üzenetére
Ez mindent vitt…
Qru ha a korgi szellemét megidézzük, mindjárt mond nekünk összeget is mi várható 1-1,5 éven belül összeget tekintve. Szóval azt mondom esernyő autó, ha meg szórakozni akarok ott a motor.Pályán meg nyaralások alatt türelmet gyakorlok… és talán kevesebbszer fogok fosni, hogy jön-e valami szombathelyről.
Néztem még 1.6 A3-at is, de drágább és nem igen nyernék vele. Mito 1.4 / Fiesta 1.4 eddig a befutó mint kétszemélyes esernyő. -
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #226625 üzenetére
A szerelő berakta a turbót,cserélt olajat,olajszűrőket,berakta a turbót,szelepfedelet is cserélt, az autó be is indult,de irgalmatlan fehér füstöt okádott.Elvitte beméretni a porlasztócsúcsokat,most annak az eredményére várunk.(Ennyit mondott nekem a telefonban a szerelő,se többet,se kevesebbet). Vezérlés cserélve volt bőven limiten belül, felfüggesztés újjá építve (új stabpalcak, legrugok helyett acél rugók mert mindig leeult a seggére), turbo
Autós messenger csoportba vissza keresve 3 ev alatt 3x írt olyat h megállt alatta az auto. Én egyszer vittem az autóját, Miskolcról hazafelé volt h csak 60ig gyorsult az m3on.
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #226623 üzenetére
Ok, tehát ha negatív élményem van egy autóval kapcsolatban akkor ne irjam le?
-
grizlisandor
veterán
válasz
szabonagyur #226617 üzenetére
Igen, meg ki tudja ki és hogyan szervizelte, mert felesleges alkatrészcserékre is sokan sokat kifizettek már. Ettől függetlenül egy a közmegállapodás szerint megbízható motorra is rá lehet locsolni a forintokat, mert az előző tulajdonosok által kihagyott karbantartások visszaköszönnek.
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #226615 üzenetére
Tudja a tököm, nem az én autóm volt. Sztem olyan 200-230 körül lehetett és 2m körül vette. 2006os.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #226573 üzenetére
Igen, mint minden másnak is kb.
Pár éve nézegettem de már akkor sem volt olcsó. Ami jó azt beárazza a piac és ami nem jó azt is...
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #226452 üzenetére
Mindenkinek?
2 ev alatt 4x volt kiadva. És tudtommal arra használták amire én is szoktam : kozlekedtek vele
-
szőröscica
addikt
válasz
szabonagyur #226416 üzenetére
A Corolla Crossnal undoritobb nagypapa autot keveset dobtak piacra.
-
herrká
senior tag
válasz
szabonagyur #226416 üzenetére
Haladtunk sorba, mint a boltba.
Két évem van a várhatóan gyenge nyugdíjamig. Viszont a nejnek még vagy 10
Ezért lenne jó a megbízható, viszonylag olcsón fenntartható jármű. Nem egy-két évre tervezzük. Viszont a Volvóra már nem szeretnék milliókat locsolni, meg alacsony, alig tudok ki-be szállni már. Meg az automata kényelme is jól esne.
Nem mennénk 10 fölé! Maradjon váratlan kiadásra! Hitel meg szóba sem jöhet. Amúgy tetszene is mindkettőnknek. De majd lesz valahogy. Igyekszem kevesebbet szemetelni ide.
-
herrká
senior tag
válasz
szabonagyur #226410 üzenetére
Igen. Ezért is nehéz. Próbálunk közös nevezőre jutni. Egyszerű tetszik - nem tetszik. Így maradt ez a pár tipus. Ami tetszik, annál engedékenyebbek vagyunk
Viszont pénznyelőt se szeretnénk. A legelején az egyszerű tetszik volt a szempont. Aztán mikor tájékozódtam, jött a kizárás. Keressünk akkor mást.. Az se nyert. Keressünk tovább...
Jó lenne a város miatt kicsi, de ha csak a nagyobb tetszik, elfogadja. Igazából nekem mindegy. De Ő fogja többet vezetni várhatóan, viszont családi autó lesz. Ezért gyűjtöm az infókat, tanácsokat hetek óta. Szinte minden autós csopiban rontom a levegőt.
Keret? 10 körül max. De ha kijön 7,5-ből, az mégjobb. Tehát kb ennyi a határ. -
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #226410 üzenetére
Látom nem érted
Ha asszony mondja meg mi a drága, akkor van ami 9 milláért sem drága de van ami már 6-ért is drága. Fordítok: nekem nem tetszik de nincs kedvem kimondani.edit.: csak azért ismerem a játékot mert mi épp ezt játsszuk. Van olyan motor ami használtan drága ~1,5-ért, van olyan amire lazán közli nem drága 3,2-ért szalonból.
-
válasz
szabonagyur #226410 üzenetére
+1, Corolla Cross drága, de a Lexus nem - de ha a Zasszony áll mindezek mögött, akkor mesteri a terv
-
herrká
senior tag
válasz
szabonagyur #226401 üzenetére
El bizony! Nehéz helyzet!
Pár dolog biztos. Magasabb építés, automata, lehetőleg 150Le és nem kell nagynak lennie. Újabban hibrid előny, de melyik fajta? Ez már kérdéses.
Kezdődött az X1-el. Nagyon bejön. Benzin vagy gázolaj? Mindegy. Aztán kiderült a 100ekm koksz (1-300eFt), 200ekm vezérlés, csapágysor (2-2,5 misi + esetleg turbó).
GLA. Nagyon bejön! Mindenhez is ki a motort, vezérléshez is. 200-250 ekm környékén 2-2,5 misi.
Audi Q3, felfújt kis polszki. Nem!
Legyen valami KIA, Hyundai. Csak az Xceed tetszik. 60-80 ekm koksz. Ekkor vagy kicsit később kuplung. Százezrek...
Skoda nem tetszik.
VW, max a Tiguan, de inkább az se a szögletessége és a puritán belső miatt.
Toyota. C-hr hátsó ajtó, kilátás, 98Le - nem. RAV4 nem tetszik. Corolla cross drága.
Lexus UX tetszik, NX szódával, mert nagy. Végre egy megbízhatónak mondott típus. Cserébe kicsit idősebbek férnek a keretbe.
Ford Kuga. A nem hibridek nem szépek. A két féle hibrid közül kellene dönteni. Ez már nem baj, hogy nagy, mert tetszik. Szóval kb ide jutottunk pár hét alatt, hogy ez utóbbi három tipus maradt versenyben. A fenti vélemények csak a mi saját véleményünk, ne bántódjon meg senki!
De nem egyszerű közös nevezőre jutni a nejjel...Micsurin,
a kanapé megvan, bátorság már nem annyira... És Ő fogja kimondani a végső szót. Én csak megpróbálom irányítani.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #226401 üzenetére
A bátorságot és a kanapét egyszerre, hogy közölje asszonnyal mi lesz és kész...!
(nem komolyan venni)
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
szabonagyur #226236 üzenetére
Költeni nyilván kell, bele van számolva.
Csak ne rögtön kelljen...Tényleg rosszkor jött a baleset.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Gigabyte 750W
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest